abonnement Unibet Coolblue
pi_119294136
Oké, een zo kort, maar zo duidelijk mogelijke vraag. Ik zat gisteravond met een vriendin (soort van neukmaatje) te praten over seks en zij zei dat zij ondanks zij op mannen valt, vrouwen verschrikkelijk aantrekkelijk vind. Als logische vervolgvraag vroeg ik haar of zij ooit seks met een andere vrouw gehad had, dat had zij niet, maar stond er wel voor open dat eens te proberen. Ik vond dit natuurlijk prachtig om te horen en ging er enthousiast op in, om vervolgens duidelijk te maken dat ik er dan maar al te graag bij wilde zijn (in de vorm van een trio). Ze vond dat wel spannend en vervolgens sneden wij een ander onderwerp aan en gingen wij elk naar ons eigen huis.

Vandaag echter, kreeg ik een smsje van haar terwijl ik op mijn stage was, of ik nog een leuk meisje kende voor een triootje. Stuiterend van enthousiasme dacht ik hierover na en smstje een andere vriendin van mij (vaste neukmaatje) en zij bleek ook wel in te zijn voor iets nieuws. Nu is er afgesproken om morgenavond bij mij thuis af te spreken (ik woon op mijzelf en heb een superchill bed), maar ik heb geen flauw idee hoe ik zo'n situatie aan moet pakken..Kan niet wachten, maar tegelijkertijd voelt het vrij eng. Ik vrees dat het morgen ontzettend vreemd aan gaat voelen om met zn 3en te beginnen. Weet iemand hier een eenvoudige, niet-geforceerde manier om te beginnen? Tips of ervaringen?
pi_119294184
Wijntje van tevoren
pi_119294404
GHB
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 16 november 2012 @ 22:07:42 #4
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_119294880
Met z'n tweeën naar een café en samen een dame versieren
Je maintiendrai -XOXO-
pi_119295045
Veel plezier _O_
Rustig aan.
pi_119295589
Eten, wijn (drank), matras op de grond, film op de TV (verlichting dimmen), massage olie (speels begin na de drank) ... en gewoon gezellig kletsen en ontspannen doen (niks forceren, desnoods gebeurd er deze keer helemaal niks).

Werkt hier keer op keer. ^O^

Edit: oh ja, en gewoon knuffelen in het begin (klinkt raar, maar werkt prima als begin naar meer).
pi_119296331
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef Impulse101 het volgende:
Eten, wijn (drank), matras op de grond, film op de TV (verlichting dimmen), massage olie (speels begin na de drank) ... en gewoon gezellig kletsen en ontspannen doen (niks forceren, desnoods gebeurd er deze keer helemaal niks).

Werkt hier keer op keer. ^O^

Edit: oh ja, en gewoon knuffelen in het begin (klinkt raar, maar werkt prima als begin naar meer).
Dankjewel! Klinkt allemaal vrij logisch, knuffelen ook, een ontspannen sfeer creeëren en dat het zo allemaal vanzelf gaat. Ik wil het idd niet gaan forceren, maar voel toch een soort druk dat het op een gegeven moment moet gebeuren.. Thx man!
  vrijdag 16 november 2012 @ 23:13:11 #8
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_119298374
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Veel plezier _O_
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_119299548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Veel plezier _O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 02:02:30 #10
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_119303260
Wijntje, fruit(druiven en aardbeien)... chocolade, bonbons, Twister, weetikveel.
Zolang jíj maar niet te zat raakt.

Glijmiddel, condooms, handdoek e.d?
pi_119305095
Thx gasten! Condooms en glijmiddel heb ik hier nog wel liggen, maar straks idd ff wijn, chocolade, etc. halen. Dan ff opruimen e.d. Ze komen rond 7 uur, dus heb nog tijd zat om vanalles te regelen :)

Foto's komen niet, wil niet dat zij herkend gaan worden of iets dergelijks ;)
pi_119312870
Gewoon hetzelfde als wanneer je met zijn tweeen bent, beginnen met zoenen en strelen over de rug enzo. Wel goed opletten dat je beide dames evenveel aandacht geeft!

Geniet :D
Raak en plezierig.
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:29:53 #13
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119313463
Krijgen we een update, of was het een epic failure?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119313492
Ik zou lekker wat wijntjes, een leuk kaasplankje en een film regelen samen met kaarsjes, dan komt de rest vast vanzelf wel :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119316355
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:06 schreef AnnaTralala het volgende:
Gewoon hetzelfde als wanneer je met zijn tweeen bent, beginnen met zoenen en strelen over de rug enzo. Wel goed opletten dat je beide dames evenveel aandacht geeft!

Geniet :D
Ja idd, daar ga ik goed op moeten letten. Ik ga het zeker in mijn achterhoofd moeten houden ;) Thx

quote:
17s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef Mucha-Girl het volgende:
Krijgen we een update, of was het een epic failure?
Ik zal morgenochtend laten weten hoe het was ;) (vanavond om 7 uur hebben we afgesproken) ben zelf momenteel aardig benieuwd hoe het gaat worden.. momenteel heb ik weer hetzelfde gevoel als dat ik voordat is voor het eerst sex ging hebben, aardig spannend dus :D
pi_119316374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:11 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Ja idd, daar ga ik goed op moeten letten. Ik ga het zeker in mijn achterhoofd moeten houden ;) Thx

[..]

Ik zal morgenochtend laten weten hoe het was ;) (vanavond om 7 uur hebben we afgesproken) ben zelf momenteel aardig benieuwd hoe het gaat worden.. momenteel heb ik weer hetzelfde gevoel als dat ik voordat is voor het eerst sex ging hebben, aardig spannend dus :D
Nog wel ff lekker goed douchen enzo he?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:16:25 #17
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119316494
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:11 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Ja idd, daar ga ik goed op moeten letten. Ik ga het zeker in mijn achterhoofd moeten houden ;) Thx

[..]

Ik zal morgenochtend laten weten hoe het was ;) (vanavond om 7 uur hebben we afgesproken) ben zelf momenteel aardig benieuwd hoe het gaat worden.. momenteel heb ik weer hetzelfde gevoel als dat ik voordat is voor het eerst sex ging hebben, aardig spannend dus :D
Oh sorry, dacht dat het gisteren was. :O Heel erg veel plezier, kan me voorstellen dat je stikzenuwachtig bent. Heb zelf ooit een trio gedaan, VVM, maar dat was absoluut geen succes, helaas. Hoop dat het voor jou beter uitpakt. Ik weet hoe je je voelt in ieder geval :D
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119316582
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nog wel ff lekker goed douchen enzo he?
Jazeker :) Dankje voor de reminder ;)

quote:
17s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Oh sorry, dacht dat het gisteren was. :O Heel erg veel plezier, kan me voorstellen dat je stikzenuwachtig bent. Heb zelf ooit een trio gedaan, VVM, maar dat was absoluut geen succes, helaas. Hoop dat het voor jou beter uitpakt. Ik weet hoe je je voelt in ieder geval :D
Haha idd, stikzenuwachtig is precies het juiste woord :D Waar ging het toen mis als ik vragen mag?
pi_119316588
Benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:20:48 #20
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119316622
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:19 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Jazeker :) Dankje voor de reminder ;)

[..]

Haha idd, stikzenuwachtig is precies het juiste woord :D Waar ging het toen mis als ik vragen mag?
Zie DM, too personal voor het forum :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119316811
Succes! (soort van verkapte tvp :D)
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_119317464
Veel plezier vanavond! ^O^

En als je gewoon lekker ontspannen blijft is het altijd leuk, ook als er niks van komt. ;)
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:56:48 #23
389109 Ailuranthrope
Bijt alles in stukken.
pi_119317590
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Oh sorry, dacht dat het gisteren was. :O Heel erg veel plezier, kan me voorstellen dat je stikzenuwachtig bent. Heb zelf ooit een trio gedaan, VVM, maar dat was absoluut geen succes, helaas. Hoop dat het voor jou beter uitpakt. Ik weet hoe je je voelt in ieder geval :D
:@ Wel de droom van elke man om mee te maken.
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:12:47 #24
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119317997
Haha, wou ik ook nog zeggen ja: maak het niet groter dan dat het is. Je bent niet 'every mans dream' aan het beleven, je hebt gewoon een toffe avond met een paar lekkere chicks.

Oh, en ook als je je kruit te snel verschiet of je junior niet mee wil werken van de zenuwen, allemaal geen probleem. In het eerste geval, gewoon lekker doorgaan, je kunt vanzelf nog een keer. En in het tweede geval, laat die meiden met mekaar bezig gaan of trek je favoriete fantasie je hoofd in. Succes gegarandeerd.

Nogmaals, have fun, en we horen het wel.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119318379
Heb net mijn laatste voorbereidingen getroffen, nu afwachten :D dankjewel voor de support mensen, ontspannen is nu mijn belangrijkste opdracht ;) morgen zal ik laten weten hoe het was :D

@Mucha-Girl: dankjewel voor je woorden ;)
pi_119318479
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wijntje van tevoren
Dit x 6

Have fun :)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:43:34 #27
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119320801
Drank doet wonderen :P
Maar gewoon het op je af laten komen en genieten!
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:40:12 #28
382527 TheAmazingSun
burn your fucking pants down
pi_119328044
Laat even weten hoe het is gegaan ;)
Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
pi_119335583
Even een technische vraag: hoe doe je het/heb je het gedaan met die condooms? Als je de ene dame genomen hebt, doe je dan een ander condoom om voordat je de ander neemt? Voor jou niet nodig ter bescherming, maar mss voor de vrouwen wel (sleeptheorie enzo..)?
The!
pi_119335754
Ok, tis gebeurd en het is me gelukkig allemaal meegevallen met de zenuwen :D Gisteravond rond zeven uur stonden beide dames dus voor de deur en natuurlijk liet ik ze binnen. De gordijnen waren dicht, lichten een beetje gedempt en met z’n drieën gingen we op de bank tv kijken, ook al werd er nooit echt gekeken, meer gepraat. Gek genoeg vond ik dit veruit het meest zenuwslopende moment van de avond. De wijn werd erbij gehaald en na een paar glaasjes ging het allemaal wat gemakkelijker, lekker tegen elkaar aanzitten om het niet koud te krijgen etc. Eén van de meisjes begon mij te zoenen en niet veel later werd ook de ander erbij betrokken.

Na dit een tijdje gedaan te hebben gingen we naar mijn slaapkamer, gingen de kleren uit en vervolgens ging alles vanzelf. Soms een beetje stuntelig qua wisselen of een kleine miscommunicatie, maar het is zeker leuk/geweldig om mee te maken :) Als je eenmaal de zenuwen kwijt bent is het echt prachtig om twee vrouwen in je bed te zien bewegen. Toen we eenmaal klaar waren, duurde toch wel een tijdje, je kan je toch soms even van de sex onthouden, waardoor je daarna weer een tijdje doorkan, nog een klein uurtje met z’n drieën gelegen en vervolgens ging er eentje weg, moest vandaag werken en met de ander besprak ik tot een uurtje of 1 onze ervaringen, waarna ook zij vertrok. We waren het over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is, dus wie weet :D Het was echt fantastisch :D
pi_119335792
klinkt als een gezellige avond ^O^
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_119335813
Leuk man. Twee vrouwen met elkaar bezig zien is echt top, eigenlijk een beetje onwerkelijk om te zien dat ze elkaar volledig verwennen waar je naar ligt te kijken. Van te voren had ik mij niet voorgesteld dat dat zo'n indruk op me zou maken, miss wel herkenbaar voor je..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119335833
Klinkt als een geslaagde avond dus. ^O^
pi_119335859
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 08:54 schreef Patroon het volgende:
Leuk man. Twee vrouwen met elkaar bezig zien is echt top, eigenlijk een beetje onwerkelijk om te zien dat ze elkaar volledig verwennen waar je naar ligt te kijken. Van te voren had ik mij niet voorgesteld dat dat zo'n indruk op me zou maken, miss wel herkenbaar voor je..
Klinkt zeker herkenbaar! Was echt bizar om te zien, ik had idd van tevoren niet eens nagedacht dat twee vrouwen samen te zien, zo'n indruk zou maken. Maar ook twee vrouwen die samen je broek naar beneden opendoen e.d. was vrij onwerkelijk :D Je denkt erover na, maar in het echt is het toch heel anders :D
pi_119335980
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 09:05 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Klinkt zeker herkenbaar! Was echt bizar om te zien, ik had idd van tevoren niet eens nagedacht dat twee vrouwen samen te zien, zo'n indruk zou maken. Maar ook twee vrouwen die samen je broek naar beneden opendoen e.d. was vrij onwerkelijk :D Je denkt erover na, maar in het echt is het toch heel anders :D
:Y

De tweede keer is een stuk beter omdat je dan veel meer realiseert wat je overkomt, de 1e keer is het vooral spannend, waardoor je niet optimaal kunt genieten :)
Maar ik kan 't mis hebben...
  Leukste jonkie 2022 zondag 18 november 2012 @ 09:59:25 #36
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_119336257
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 08:40 schreef Willy108 het volgende:
Ok, tis gebeurd en het is me gelukkig allemaal meegevallen met de zenuwen :D Gisteravond rond zeven uur stonden beide dames dus voor de deur en natuurlijk liet ik ze binnen. De gordijnen waren dicht, lichten een beetje gedempt en met z’n drieën gingen we op de bank tv kijken, ook al werd er nooit echt gekeken, meer gepraat. Gek genoeg vond ik dit veruit het meest zenuwslopende moment van de avond. De wijn werd erbij gehaald en na een paar glaasjes ging het allemaal wat gemakkelijker, lekker tegen elkaar aanzitten om het niet koud te krijgen etc. Eén van de meisjes begon mij te zoenen en niet veel later werd ook de ander erbij betrokken.

Na dit een tijdje gedaan te hebben gingen we naar mijn slaapkamer, gingen de kleren uit en vervolgens ging alles vanzelf. Soms een beetje stuntelig qua wisselen of een kleine miscommunicatie, maar het is zeker leuk/geweldig om mee te maken :) Als je eenmaal de zenuwen kwijt bent is het echt prachtig om twee vrouwen in je bed te zien bewegen. Toen we eenmaal klaar waren, duurde toch wel een tijdje, je kan je toch soms even van de sex onthouden, waardoor je daarna weer een tijdje doorkan, nog een klein uurtje met z’n drieën gelegen en vervolgens ging er eentje weg, moest vandaag werken en met de ander besprak ik tot een uurtje of 1 onze ervaringen, waarna ook zij vertrok. We waren het over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is, dus wie weet :D Het was echt fantastisch :D
Dus je bent niet wakker geworden met aan elke zijde een mooie dame -O- beetje jammer van je ochtendseks
Je maintiendrai -XOXO-
pi_119336579
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 09:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dus je bent niet wakker geworden met aan elke zijde een mooie dame -O- beetje jammer van je ochtendseks
Tja, hij moest met 1 lul 2 vrouwtjes plezieren, dat ding moest natuurlijk overuren draaien, dus die was die ochtend nog helemaal schraal
pi_119337071
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 10:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Tja, hij moest met 1 lul 2 vrouwtjes plezieren, dat ding moest natuurlijk overuren draaien, dus die was die ochtend nog helemaal schraal
Het eist idd wel zijn tol :) maar je moet er wat voor overhebben :D
pi_119337371
:D nice! Mooi dat het leuk was.
  zondag 18 november 2012 @ 12:03:32 #40
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119338033
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 10:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Tja, hij moest met 1 lul 2 vrouwtjes plezieren, dat ding moest natuurlijk overuren draaien, dus die was die ochtend nog helemaal schraal
Haha, ik dacht dat mannen altijd kunnen? :P
pi_119338747
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 08:40 schreef Willy108 het volgende:
Ok, tis gebeurd en het is me gelukkig allemaal meegevallen met de zenuwen :D Gisteravond rond zeven uur stonden beide dames dus voor de deur en natuurlijk liet ik ze binnen. De gordijnen waren dicht, lichten een beetje gedempt en met z’n drieën gingen we op de bank tv kijken, ook al werd er nooit echt gekeken, meer gepraat. Gek genoeg vond ik dit veruit het meest zenuwslopende moment van de avond. De wijn werd erbij gehaald en na een paar glaasjes ging het allemaal wat gemakkelijker, lekker tegen elkaar aanzitten om het niet koud te krijgen etc. Eén van de meisjes begon mij te zoenen en niet veel later werd ook de ander erbij betrokken.

Na dit een tijdje gedaan te hebben gingen we naar mijn slaapkamer, gingen de kleren uit en vervolgens ging alles vanzelf. Soms een beetje stuntelig qua wisselen of een kleine miscommunicatie, maar het is zeker leuk/geweldig om mee te maken :) Als je eenmaal de zenuwen kwijt bent is het echt prachtig om twee vrouwen in je bed te zien bewegen. Toen we eenmaal klaar waren, duurde toch wel een tijdje, je kan je toch soms even van de sex onthouden, waardoor je daarna weer een tijdje doorkan, nog een klein uurtje met z’n drieën gelegen en vervolgens ging er eentje weg, moest vandaag werken en met de ander besprak ik tot een uurtje of 1 onze ervaringen, waarna ook zij vertrok. We waren het over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is, dus wie weet :D Het was echt fantastisch :D
gast, ik ben zwaar jaloers op je :(
kap nah
pi_119338908
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:33 schreef zipper4u het volgende:

[..]

gast, ik ben zwaar jaloers op je :(
Jaloezie is afgunst. Wat je een ander gunt, gunt een ander jou ook ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
  Leukste jonkie 2022 zondag 18 november 2012 @ 12:46:03 #43
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_119339140
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 10:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Tja, hij moest met 1 lul 2 vrouwtjes plezieren, dat ding moest natuurlijk overuren draaien, dus die was die ochtend nog helemaal schraal
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:03 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Haha, ik dacht dat mannen altijd kunnen? :P
Dat kan ook gewoon hoor *O* en als het niet lukt kun je altijd nog overstappen op de orale pleziertjes :Y
Je maintiendrai -XOXO-
pi_119341327
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 10:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Tja, hij moest met 1 lul 2 vrouwtjes plezieren, dat ding moest natuurlijk overuren draaien, dus die was die ochtend nog helemaal schraal
Indd, pittige klus lijkt me.

Mooi dat je een uitstekende avond hebt beleefd Ts!
pi_119341396
lul :')
pi_119341767
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 12:38 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jaloezie is afgunst. Wat je een ander gunt, gunt een ander jou ook ;)
das waar, trek mijn afgunst in :P
kap nah
pi_119344073
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 09:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dus je bent niet wakker geworden met aan elke zijde een mooie dame -O- beetje jammer van je ochtendseks
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

[..]

Dat kan ook gewoon hoor *O* en als het niet lukt kun je altijd nog overstappen op de orale pleziertjes :Y
Als er een volgende keer komt zal ik ze bij me houden tot de volgende ochtend. Moet tegen die tijd zeker wel weer opgeladen kunnen zijn :)
pi_119345755
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 09:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dus je bent niet wakker geworden met aan elke zijde een mooie dame -O- beetje jammer van je ochtendseks
:D
Inderdaad, als je dat eenmaal hebt meegemaakt, oei :9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119367321
Heheh prachtig topic. Lijkt me supergeil.

Opdat het me ook een keer moge overkomen.
  maandag 19 november 2012 @ 02:32:15 #50
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_119373000
So the willy got some action going on... Niceeeeeeeeeeeee
pi_119375479
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 10:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Tja, hij moest met 1 lul 2 vrouwtjes plezieren, dat ding moest natuurlijk overuren draaien, dus die was die ochtend nog helemaal schraal
Als je het goed doet plezieren de dames elkaar onderling ook prima hoor ;) . En trouwens, er zijn wel meer manieren om een vrouw te plezieren dan alleen met je lul natuurlijk. Als het op werken gaat lijken, doe je iets verkeerd :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119417988
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 08:40 schreef Willy108 het volgende:
Ok, tis gebeurd en het is me gelukkig allemaal meegevallen met de zenuwen :D Gisteravond rond zeven uur stonden beide dames dus voor de deur en natuurlijk liet ik ze binnen. De gordijnen waren dicht, lichten een beetje gedempt en met z’n drieën gingen we op de bank tv kijken, ook al werd er nooit echt gekeken, meer gepraat. Gek genoeg vond ik dit veruit het meest zenuwslopende moment van de avond. De wijn werd erbij gehaald en na een paar glaasjes ging het allemaal wat gemakkelijker, lekker tegen elkaar aanzitten om het niet koud te krijgen etc. Eén van de meisjes begon mij te zoenen en niet veel later werd ook de ander erbij betrokken.

Na dit een tijdje gedaan te hebben gingen we naar mijn slaapkamer, gingen de kleren uit en vervolgens ging alles vanzelf. Soms een beetje stuntelig qua wisselen of een kleine miscommunicatie, maar het is zeker leuk/geweldig om mee te maken :) Als je eenmaal de zenuwen kwijt bent is het echt prachtig om twee vrouwen in je bed te zien bewegen. Toen we eenmaal klaar waren, duurde toch wel een tijdje, je kan je toch soms even van de sex onthouden, waardoor je daarna weer een tijdje doorkan, nog een klein uurtje met z’n drieën gelegen en vervolgens ging er eentje weg, moest vandaag werken en met de ander besprak ik tot een uurtje of 1 onze ervaringen, waarna ook zij vertrok. We waren het over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is, dus wie weet :D Het was echt fantastisch :D
Vrijdag voor ronde 2 *O*
pi_119420395
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Vrijdag voor ronde 2 *O*
Doe je erg goed!
pi_119429690
Nice man ! Veel plezier :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_119437275
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Vrijdag voor ronde 2 *O*
Nice ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:28:58 #56
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119437641
TS heeft de smaak te pakken >:)
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:30:15 #57
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_119440848
jaloers!!
pi_119441262
Leuk voor je! En leuk dat je je ervaringen hier deelt :)
Hoe oud zijn alle deelnemers in kwestie eigenlijk, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Stom dat ik het er nooit op aan gestuurd heb in de tijd dat ik geen relatie maar wel 2 sexmaatjes had. Een van die dames was er zeer waarschijnlijk wel voor in geweest, de andere heb ik het nooit gevraagd...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_119448607
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:38 schreef Gripper het volgende:
Leuk voor je! En leuk dat je je ervaringen hier deelt :)
Hoe oud zijn alle deelnemers in kwestie eigenlijk, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Stom dat ik het er nooit op aan gestuurd heb in de tijd dat ik geen relatie maar wel 2 sexmaatjes had. Een van die dames was er zeer waarschijnlijk wel voor in geweest, de andere heb ik het nooit gevraagd...
Thx! Haha, ja ik ben altijd vrij open, praat met iedereen over van alles en dit is zo mooi dat ik ook even mijn vreugde kwijt moest :D Zelf ben ik 22, één van de dames is ook net 22 geworden en de ander is 24 :) Beide vrij wild in bed, dus dat is ook een hele uitdaging!

Dat is dan wel balen idd, maar ik neem aan dat je ook een goede tijd beleefd heb met 2 sexmaatjes? :) En wie weet komt het er ooit nog van!
pi_119452583
Goed bezig, top dat je er zo open over kunt zijn.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_119465439
Succes baas! Hier dromen alle mannen van!
  woensdag 21 november 2012 @ 14:59:21 #62
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119465579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef MrV het volgende:
Succes baas! Hier dromen alle mannen van!
Waarom nou alleen mannen?
pi_119465684
Ik denk dat genoeg vrouwen ook wel twee mannen in bed willen hebben.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:05:05 #64
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119465785
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:02 schreef Nixx- het volgende:
Ik denk dat genoeg vrouwen ook wel twee mannen in bed willen hebben.
Ik zou liever nog met een vrouw erbij dan een man. Ieder voor zich ;)
pi_119466041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik zou liever nog met een vrouw erbij dan een man. Ieder voor zich ;)
Ja, klopt zeker weten.
pi_119466204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik zou liever nog met een vrouw erbij dan een man. Ieder voor zich ;)
Beide varianten hebben wel wat vind ik :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119471169
Ik vind het helemaal niks, het is te veel denkwerk en geen hersenloze passie.
pi_119477295
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Waarom nou alleen mannen?
Ja, mij verbaasde het eerlijk gezegd ook dat ook aardig wat vrouwen hierover fantaseren/dromen :) Wat alleen maar goed is, volgens mij is het voor beide geslachten ontzettend leuk/spannend/bevredigend/weet-niet-welk-woord-hier-het-best-voor-gebruikt-kan-worden :D of dat heb ik geleerd na afgelopen keer :D
  woensdag 21 november 2012 @ 21:47:46 #69
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119483156
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Ja, mij verbaasde het eerlijk gezegd ook dat ook aardig wat vrouwen hierover fantaseren/dromen :) Wat alleen maar goed is, volgens mij is het voor beide geslachten ontzettend leuk/spannend/bevredigend/weet-niet-welk-woord-hier-het-best-voor-gebruikt-kan-worden :D of dat heb ik geleerd na afgelopen keer :D
Is het echt zo verrassend? Ik denk dat meer vrouwen het spannend vinden om te experimenteren met vrouwen dan mannen met mannen ;)
pi_119486370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Is het echt zo verrassend? Ik denk dat meer vrouwen het spannend vinden om te experimenteren met vrouwen dan mannen met mannen ;)
Indd, toevallig sprak mijn vriendin gister haar verlangens uit om ens met een meid te 'neuken', enigszins verbaasd vroeg ik of zij nou een grap maakte, maar ze meende het toch echt. Sterker, een trio ziet zij ook wel zitten, maar dan mag ik niet aan de andere dame zitten, dus alle aandacht op haar en ik eventueel kijken hoe zij met elkaar bezig zijn. :P

Tja, we zullen nog wel zien. Ik had het in ieder geval totaal niet van haar verwacht, maar vind het wel 'aantrekkelijk'.
pi_119486722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:

[..]

Indd, toevallig sprak mijn vriendin gister haar verlangens uit om ens met een meid te 'neuken', enigszins verbaasd vroeg ik of zij nou een grap maakte, maar ze meende het toch echt. Sterker, een trio ziet zij ook wel zitten, maar dan mag ik niet aan de andere dame zitten, dus alle aandacht op haar en ik eventueel kijken hoe zij met elkaar bezig zijn. :P

Tja, we zullen nog wel zien. Ik had het in ieder geval totaal niet van haar verwacht, maar vind het wel 'aantrekkelijk'.
Kvind het dan wel onzin dat zij wel aan haar mag zitten en jij niet...

Vraag daar eens naar, beetje hypocriet zo he...
Ik persoonlijk denk dat ze bang is je allicht te verliezen omdat je misschien gevoelens voor haar zou kunnen krijgen, maar dan lijkt het hele plan mij een slecht plan...
Rustig aan.
pi_119486804
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind het dan wel onzin dat zij wel aan haar mag zitten en jij niet...

Vraag daar eens naar, beetje hypocriet zo he...
Alsof het haar nog boeit als ze geil ligt te kreunen terwijl ze gelikt wordt door de 2e dame. :')
Dan boeit het haar vast niet als ik de 2e dame doggy neuk bv.

Daarnaast is ze gewoon een beetje jaloers, mij lijkt het ook niet leuk in 1e instantie als ik aan een trio mmv denk waarbij een andere haar penetreert. Als ik dit voor me zie vind ik dit niet leuk. Logisch dus dat zij dit ook ervaart.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:46:24 #73
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119487037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef .FuckFace. het volgende:

[..]

Alsof het haar nog boeit als ze geil ligt te kreunen terwijl ze gelikt wordt door de 2e dame. :')
Dan boeit het haar vast niet als ik de 2e dame doggy neuk bv.

Daarnaast is ze gewoon een beetje jaloers, mij lijkt het ook niet leuk in 1e instantie als ik aan een trio mmv denk waarbij een andere haar penetreert. Als ik dit voor me zie vind ik dit niet leuk. Logisch dus dat zij dit ook ervaart.
Met zoiets moet je doen wat jullie beiden fijn vinden. Als jij het niet erg vindt om alleen maar toe te kijken dan is het toch ook goed? ;)
pi_119487094
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Met zoiets moet je doen wat jullie beiden fijn vinden. Als jij het niet erg vindt om alleen maar toe te kijken dan is het toch ook goed? ;)
Kzou het niet fijn vinden omdat het ongelijk is. Niet zozeer de uitvoering...

Kijk als ik liever zou kijken prima, maar niet als ik MOET kijken snap je :P
Rustig aan.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:50:53 #75
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119487300
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzou het niet fijn vinden omdat het ongelijk is. Niet zozeer de uitvoering...

Kijk als ik liever zou kijken prima, maar niet als ik MOET kijken snap je :P
Dat is jouw ding, maar voor iemand anders hoeft dat niet te zijn.
Ik snap jouw punt ook wel.
pi_119487339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat is jouw ding, maar voor iemand anders hoeft dat niet te zijn.
Ik snap jouw punt ook wel.
Ja...

Zoiets als...
Ik mag buiten de deur neuken maar jij niet. :')
Als je me begrijpt :P

Dat hele ik wel jij niet vind ik niks..
Kijk en als de ander het goed vindt maar zelf niet mee wilt doen is dat natuurlijk ook prima.
Rustig aan.
pi_119487446
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Met zoiets moet je doen wat jullie beiden fijn vinden. Als jij het niet erg vindt om alleen maar toe te kijken dan is het toch ook goed? ;)
Nu, achter mijn pc met een palm biertje, zeg ik: het boeit me echt niet, toekijken vind ik ook super.
Als het moment daar is, zou ik haar vast en zeker willen neuken. Mja, ook dan zou ik denk slechts toekijken niet heel vervelend vinden. Daarnaast denk ik ook niet dat mijn vriendin het heel erg zou vinden op dat moment als die 2e dame aan mij zou gaan zitten. Het is op voor mij op dat moment puur lust.

Kortom: ik zou dat niet zo erg vinden, en weet stiekem toch wel dat er op het moment zelf waarschijnlijk 'meer' in zit.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:55:23 #78
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119487537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef .FuckFace. het volgende:

[..]

Nu, achter mijn pc met een palm biertje, zeg ik: het boeit me echt niet, toekijken vind ik ook super.
Als het moment daar is, zou ik haar vast en zeker willen neuken. Mja, ook dan zou ik denk slechts toekijken niet heel vervelend vinden. Daarnaast denk ik ook niet dat mijn vriendin het heel erg zou vinden op dat moment als die 2e dame aan mij zou gaan zitten. Het is op voor mij op dat moment puur lust.

Kortom: ik zou dat niet zo erg vinden, en weet stiekem toch wel dat er op het moment zelf waarschijnlijk 'meer' in zit.
Ik denk ook idd dat je zoiets niet kan plannen. Als je van tevoren gaat zeggen dit en dit mag niet dan is de spanning er ook wel snel vanaf ;)
pi_119488257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik denk ook idd dat je zoiets niet kan plannen. Als je van tevoren gaat zeggen dit en dit mag niet dan is de spanning er ook wel snel vanaf ;)
Inderdaad. Het komt door haar jaloersheid, logisch ook, ik heb dat ook. Maar op dat moment beslis je gewoon anders, altijd zo. Vooraf plannen heeft bij zoveel dingen geen zin omdat het daadwerkelijke moment veelal toch anders uit pakt.

Mja, we zullen zien of er ooit eens wat van komt, lijkt me wel een leuke ervaring.
pi_119489016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef .FuckFace. het volgende:

[..]

Inderdaad. Het komt door haar jaloersheid, logisch ook, ik heb dat ook. Maar op dat moment beslis je gewoon anders, altijd zo. Vooraf plannen heeft bij zoveel dingen geen zin omdat het daadwerkelijke moment veelal toch anders uit pakt.

Mja, we zullen zien of er ooit eens wat van komt, lijkt me wel een leuke ervaring.
Idd, als je van tevoren gaat plannen/teveel af gaat spreken, ben je teveel bezig wat die persoon wel of niet goed zou keuren, terwijl het op het moment supreme eigenlijk puur gaan is.. Maar wel tof dat je vriendin zulke dingen uit wil proberen :) maar ik hoop het voor je dat het ervan komt :D
pi_119492518
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Is het echt zo verrassend? Ik denk dat meer vrouwen het spannend vinden om te experimenteren met vrouwen dan mannen met mannen ;)
Ja denk ik ook.

Ik vond het iig wel tof, alleen een volgende keer zou ik het niet zo snel meer met een stelletje doen. Ga me dan teveel zorgen maken dat een van beiden niet jaloers wordt, me druk maken of ik aan beiden evenveel aandacht besteed, etc.

Then again, multitasken is niet bepaald mijn sterkste punt ;) Maar vond het dus niet alleen een toffe fantasie, nog steeds ook voor herhaling vatbaar.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  donderdag 22 november 2012 @ 20:19:48 #82
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119514795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:51 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja denk ik ook.

Ik vond het iig wel tof, alleen een volgende keer zou ik het niet zo snel meer met een stelletje doen. Ga me dan teveel zorgen maken dat een van beiden niet jaloers wordt, me druk maken of ik aan beiden evenveel aandacht besteed, etc.

Then again, multitasken is niet bepaald mijn sterkste punt ;) Maar vond het dus niet alleen een toffe fantasie, nog steeds ook voor herhaling vatbaar.
Maar wat zou je dan wel willen doen ipv een stelletje zeg maar?
Ik denk dat je niet heel veel moet nadenken of je wel genoeg aandacht besteed. Gewoon go met de flow. Al heb ik het zelf nog nooit gedaan. Mij lijkt het nog steeds tof om het te doen.
pi_119515926
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Maar wat zou je dan wel willen doen ipv een stelletje zeg maar?
Ik denk dat je niet heel veel moet nadenken of je wel genoeg aandacht besteed. Gewoon go met de flow. Al heb ik het zelf nog nooit gedaan. Mij lijkt het nog steeds tof om het te doen.
Nou, ofwel dat ik het stelletje ben, dus als ik een relatie heb er iemand bij uitnodigen, ofwel met twee mensen die niks met elkaar hebben.

En ik denk snel teveel na, zit een beetje in me ;)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  donderdag 22 november 2012 @ 21:44:58 #84
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119519010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nou, ofwel dat ik het stelletje ben, dus als ik een relatie heb er iemand bij uitnodigen, ofwel met twee mensen die niks met elkaar hebben.

En ik denk snel teveel na, zit een beetje in me ;)
Het belangrijkste is dat je er zelf fijn bij voelt.
Ik denk ook vaak na over dingen, maar met dit zou ik me wel kunnen laten gaan.
pi_119522948
Goed bezig man :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_119528458
Ik ben zo benieuwd of en hoe je veilige sex hebt. Als je dat echt serieus zou willen nemen, moet je volgens mij elke keer als je van de ene naar de andere gaat een nieuw condoom omdoen. Dat lijkt wel zeer onpraktisch, waardoor je, als je de ene helemaal 'gedaan' hebt en je zit in de andere, niet meer terug kunt. Hoe doe jij dat?

Okay, ik heb het over penetratie, en er zijn veel andere dingen natuurlijk. Toch hoor ik graag even je reactie.
The!
pi_119533197
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef .FuckFace. het volgende:

[..]

Alsof het haar nog boeit als ze geil ligt te kreunen terwijl ze gelikt wordt door de 2e dame. :')
Dan boeit het haar vast niet als ik de 2e dame doggy neuk bv.

Daarnaast is ze gewoon een beetje jaloers, mij lijkt het ook niet leuk in 1e instantie als ik aan een trio mmv denk waarbij een andere haar penetreert. Als ik dit voor me zie vind ik dit niet leuk. Logisch dus dat zij dit ook ervaart.
De kans dat het haar wel boeit als ze nu al nee daarop zegt is vrij groot om eerlijk te zijn ;)
Zou als ik jou was je gewoon aan de afspraken houden als je relatie je wat waard is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_119533393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:23 schreef Bloomfield het volgende:
Ik ben zo benieuwd of en hoe je veilige sex hebt. Als je dat echt serieus zou willen nemen, moet je volgens mij elke keer als je van de ene naar de andere gaat een nieuw condoom omdoen. Dat lijkt wel zeer onpraktisch, waardoor je, als je de ene helemaal 'gedaan' hebt en je zit in de andere, niet meer terug kunt. Hoe doe jij dat?

Okay, ik heb het over penetratie, en er zijn veel andere dingen natuurlijk. Toch hoor ik graag even je reactie.
De beide stellen waarmee ik een trio heb gedaan hadden zich kort daarvoor getest op SOA's, en ikzelf ook. Dat scheelt een hoop gedoe. Maarja, dan moet je ofwel elkaar al langer kennen en dus de vertrouwensband hebben dat je erop kunt rekenen dat de anderen zich idd getest hebben, ofwel samen die test gaan doen.

Met condoom lijkt me idd wat onhandiger; maar aan de andere kant doe je natuurlijk een hoop afgezien van penetratie.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_119535250
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef erodome het volgende:

[..]

De kans dat het haar wel boeit als ze nu al nee daarop zegt is vrij groot om eerlijk te zijn ;)
Zou als ik jou was je gewoon aan de afspraken houden als je relatie je wat waard is.
Tja, ik heb aan haar wel genoeg eerlijk te zijn, 2 dames is nogal wat werk lijkt me. Desalniettemin toch het proberen waard, dus we zien wel, als zij dit (per se) wil dan neemt zij maar initiatief.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Bloomfield. Lijkt me de hele sfeer en toestand te verzieken met dat condoomgedoe.
pi_119536504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:23 schreef Bloomfield het volgende:
Ik ben zo benieuwd of en hoe je veilige sex hebt. Als je dat echt serieus zou willen nemen, moet je volgens mij elke keer als je van de ene naar de andere gaat een nieuw condoom omdoen. Dat lijkt wel zeer onpraktisch, waardoor je, als je de ene helemaal 'gedaan' hebt en je zit in de andere, niet meer terug kunt. Hoe doe jij dat?

Okay, ik heb het over penetratie, en er zijn veel andere dingen natuurlijk. Toch hoor ik graag even je reactie.
Van tevoren getest en dus zonder condoom.
Had me anders ook wel een heel gedoe geleken.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119538748
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Willy108 het volgende:
Oké, een zo kort, maar zo duidelijk mogelijke vraag. Ik zat gisteravond met een vriendin (soort van neukmaatje) te praten over seks en zij zei dat zij ondanks zij op mannen valt, vrouwen verschrikkelijk aantrekkelijk vind. Als logische vervolgvraag vroeg ik haar of zij ooit seks met een andere vrouw gehad had, dat had zij niet, maar stond er wel voor open dat eens te proberen. Ik vond dit natuurlijk prachtig om te horen en ging er enthousiast op in, om vervolgens duidelijk te maken dat ik er dan maar al te graag bij wilde zijn (in de vorm van een trio). Ze vond dat wel spannend en vervolgens sneden wij een ander onderwerp aan en gingen wij elk naar ons eigen huis.

Vandaag echter, kreeg ik een smsje van haar terwijl ik op mijn stage was, of ik nog een leuk meisje kende voor een triootje. Stuiterend van enthousiasme dacht ik hierover na en smstje een andere vriendin van mij (vaste neukmaatje) en zij bleek ook wel in te zijn voor iets nieuws. Nu is er afgesproken om morgenavond bij mij thuis af te spreken (ik woon op mijzelf en heb een superchill bed), maar ik heb geen flauw idee hoe ik zo'n situatie aan moet pakken..Kan niet wachten, maar tegelijkertijd voelt het vrij eng. Ik vrees dat het morgen ontzettend vreemd aan gaat voelen om met zn 3en te beginnen. Weet iemand hier een eenvoudige, niet-geforceerde manier om te beginnen? Tips of ervaringen?
Volg je pik....ik bedoel gevoel, en dan komt het allemaal wel goed. Verstand op porno, blik op blote vrouwen, en gaan met die banaan. Laat je niet verblinden door ongemakkelijk gedoe, of gecompliceerd denkwerk. Hoogstwaarschijnlijk zitten de vrouwen daar ook niet op te wachten. Bij de gedachte aan een triootje flitst er in hun hoofd net zo goed porno langs als in het jouwe. Je bent een bofkont, dus neem het er van. ;)
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:52:59 #92
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_119538992
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 08:40 schreef Willy108 het volgende:
Ok, tis gebeurd en het is me gelukkig allemaal meegevallen met de zenuwen :D Gisteravond rond zeven uur stonden beide dames dus voor de deur en natuurlijk liet ik ze binnen. De gordijnen waren dicht, lichten een beetje gedempt en met z’n drieën gingen we op de bank tv kijken, ook al werd er nooit echt gekeken, meer gepraat. Gek genoeg vond ik dit veruit het meest zenuwslopende moment van de avond. De wijn werd erbij gehaald en na een paar glaasjes ging het allemaal wat gemakkelijker, lekker tegen elkaar aanzitten om het niet koud te krijgen etc. Eén van de meisjes begon mij te zoenen en niet veel later werd ook de ander erbij betrokken.

Na dit een tijdje gedaan te hebben gingen we naar mijn slaapkamer, gingen de kleren uit en vervolgens ging alles vanzelf. Soms een beetje stuntelig qua wisselen of een kleine miscommunicatie, maar het is zeker leuk/geweldig om mee te maken :) Als je eenmaal de zenuwen kwijt bent is het echt prachtig om twee vrouwen in je bed te zien bewegen. Toen we eenmaal klaar waren, duurde toch wel een tijdje, je kan je toch soms even van de sex onthouden, waardoor je daarna weer een tijdje doorkan, nog een klein uurtje met z’n drieën gelegen en vervolgens ging er eentje weg, moest vandaag werken en met de ander besprak ik tot een uurtje of 1 onze ervaringen, waarna ook zij vertrok. We waren het over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is, dus wie weet :D Het was echt fantastisch :D
_O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_119542071
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:23 schreef Bloomfield het volgende:
Ik ben zo benieuwd of en hoe je veilige sex hebt. Als je dat echt serieus zou willen nemen, moet je volgens mij elke keer als je van de ene naar de andere gaat een nieuw condoom omdoen. Dat lijkt wel zeer onpraktisch, waardoor je, als je de ene helemaal 'gedaan' hebt en je zit in de andere, niet meer terug kunt. Hoe doe jij dat?

Okay, ik heb het over penetratie, en er zijn veel andere dingen natuurlijk. Toch hoor ik graag even je reactie.
Ik ken beide vrouwen al een tijdje van onder de dekens en niet zo lang geleden hebben we alledrie (los van elkaar natuurlijk) onszelf laten testen op ziektes ;) Anders valt er weinig te genieten lijkt mij, telkens wisselen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Volg je pik....ik bedoel gevoel, en dan komt het allemaal wel goed. Verstand op porno, blik op blote vrouwen, en gaan met die banaan. Laat je niet verblinden door ongemakkelijk gedoe, of gecompliceerd denkwerk. Hoogstwaarschijnlijk zitten de vrouwen daar ook niet op te wachten. Bij de gedachte aan een triootje flitst er in hun hoofd net zo goed porno langs als in het jouwe. Je bent een bofkont, dus neem het er van. ;)
Haha, dankje man ;) Idd, dat vertelde ze mij ook, zij vinden het ook verschrikkelijk geil en kenden het ook alleen maar van de filmpjes. Straks dus voor ronde twee, vorige week was het nog spannend en nieuw, zenuwen zijn nu zo goed als weg, dus nu is het gewoon als een malle tekeer gaan.
pi_119542457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:18 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Ik ken beide vrouwen al een tijdje van onder de dekens en niet zo lang geleden hebben we alledrie (los van elkaar natuurlijk) onszelf laten testen op ziektes ;) Anders valt er weinig te genieten lijkt mij, telkens wisselen :D

[..]

Haha, dankje man ;) Idd, dat vertelde ze mij ook, zij vinden het ook verschrikkelijk geil en kenden het ook alleen maar van de filmpjes. Straks dus voor ronde twee, vorige week was het nog spannend en nieuw, zenuwen zijn nu zo goed als weg, dus nu is het gewoon als een malle tekeer gaan.
Goed om te horen! :) Veel plezier! Later zul je hier zwaar tevreden op terugkijken, wetende dat je het goddomme toch maar mooi hebt gedaan!
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
pi_119551146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:37 schreef Ffleamig het volgende:
Ik vind het helemaal niks, het is te veel denkwerk en geen hersenloze passie.
Haha idd, voor een keertje is het wel leuk maar liever de passie met 1.
pi_119566412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat je er zelf fijn bij voelt.
Ik denk ook vaak na over dingen, maar met dit zou ik me wel kunnen laten gaan.
Uiteindelijk ik ook wel hoor :)
Volgens mij heb ik vannacht trouwens min of meer een mmv trio afgeslagen... geloof ik :o
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_119567769
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Uiteindelijk ik ook wel hoor :)
Volgens mij heb ik vannacht trouwens min of meer een mmv trio afgeslagen... geloof ik :o
hoe kon je dat nou afslaan??
pi_119568608
De tweede ronde zit er inmiddels ook alweer op. Gisteravond weer begonnen met een fles wijn, niet veel later verplaatste we ons met zn 3en naar de slaapkamer. Nu waren er helemaal geen zenuwen bij, bij mij niet en bij hen niet, dus enkel gaan met die banaan. Ging er nu lekker wild aan toe, veel beter dan de eerste keer, lekker lang doorgegaan. Beide gebleven tot vanochtend, wakker geworden naast twee naakte schoonheden. Heerlijk! Nog ff wat met elkaar gekloot, daarna ging er eentje weg, de ander bleef nog even liggen. Inmiddels ook vertrokken, maar duidelijk de tweede keer was veel beter! :7
pi_119568845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef Willy108 het volgende:
...dus enkel gaan met die banaan....
You make me proud, young grasshopper. 8-)

Lekker man!
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:17:36 #100
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_119570046
Aighhht..
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:27:19 #101
27929 piere
doe mij maar bier
pi_119570297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Uiteindelijk ik ook wel hoor :)
Volgens mij heb ik vannacht trouwens min of meer een mmv trio afgeslagen... geloof ik :o
Hahahaha lijkt mij juist errug :9
fok you ja!
pi_119571779
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:23 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

You make me proud, young grasshopper. 8-)

Lekker man!
Yeah!! w/
pi_119572002
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:38 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

hoe kon je dat nou afslaan??
Haha, tja ik was echt doodmoe... Maar wat nu niet gebeurd is kan nog komen ;)

Overigens was er gisteren ook een meisje met wie ik eerder een MVV trio had gedaan; ze heeft nu een vriendin en ik ving op dat ze met een ander meisje wel eens een VVV trio deed. Dat lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk, dus eh... misschien toch eens voorzichtig aansturen op... ;)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:12:26 #104
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_119575449
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Haha, tja ik was echt doodmoe... Maar wat nu niet gebeurd is kan nog komen ;)

Overigens was er gisteren ook een meisje met wie ik eerder een MVV trio had gedaan; ze heeft nu een vriendin en ik ving op dat ze met een ander meisje wel eens een VVV trio deed. Dat lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk, dus eh... misschien toch eens voorzichtig aansturen op... ;)
Goed bezig!! Kanjer! x
pi_119575654
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef Willy108 het volgende:
De tweede ronde zit er inmiddels ook alweer op. Gisteravond weer begonnen met een fles wijn, niet veel later verplaatste we ons met zn 3en naar de slaapkamer. Nu waren er helemaal geen zenuwen bij, bij mij niet en bij hen niet, dus enkel gaan met die banaan. Ging er nu lekker wild aan toe, veel beter dan de eerste keer, lekker lang doorgegaan. Beide gebleven tot vanochtend, wakker geworden naast twee naakte schoonheden. Heerlijk! Nog ff wat met elkaar gekloot, daarna ging er eentje weg, de ander bleef nog even liggen. Inmiddels ook vertrokken, maar duidelijk de tweede keer was veel beter! :7
Nice! En fijn samen wakker geworden, dat is heerlijk :)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_119575690
Ik zou met ze trouwen willy.
Rustig aan.
pi_119577658
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nice! En fijn samen wakker geworden, dat is heerlijk :)
Idd, vooral nu het wat kouder wordt is het erg lekker :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou met ze trouwen willy.
Haha xD Geen slecht idee :P
pi_119591132
quote:
Ik ken beide vrouwen al een tijdje van onder de dekens en niet zo lang geleden hebben we alledrie (los van elkaar natuurlijk) onszelf laten testen op ziektes ;) Anders valt er weinig te genieten lijkt mij, telkens wisselen :D
Okay bedankt voor je reactie.
The!
  zondag 25 november 2012 @ 09:22:43 #109
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119591591
Foto's graag

vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  maandag 26 november 2012 @ 20:52:50 #110
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119652515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Haha, tja ik was echt doodmoe... Maar wat nu niet gebeurd is kan nog komen ;)

Overigens was er gisteren ook een meisje met wie ik eerder een MVV trio had gedaan; ze heeft nu een vriendin en ik ving op dat ze met een ander meisje wel eens een VVV trio deed. Dat lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk, dus eh... misschien toch eens voorzichtig aansturen op... ;)
Als je er open voor staat waarom niet ;)
pi_119656435
Wat een geil topic is dit zeg. Ik dacht dat dit alleen in de porno gebeurde.
pi_119676779
Komt er nog een derde bijeenkomst?
pi_119676994
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een geil topic is dit zeg. Ik dacht dat dit alleen in de porno gebeurde.
Het is aan jezelf om ervoor te zorgen dat zoiets niet alleen porno blijft natuurlijk :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119680333
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef luxerobots het volgende:
Komt er nog een derde bijeenkomst?
Nog niet over gehad :) Hoop het wel natuurlijk :D
  zondag 2 december 2012 @ 21:30:21 #115
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_119856579
Meteen 2 seksmaatjes en tegelijk nog wel! Ik heb er niet 1.... :(
Dames staan in de rij
pi_119857096
Lulverhalen allemaal vd ts
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 2 december 2012 @ 23:34:28 #117
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119863173
Ksexs (;
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_119863717
iddqd
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  PR en moderator zondag 2 december 2012 @ 23:53:53 #119
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_119863839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Willy108 het volgende:
Oké, een zo kort, maar zo duidelijk mogelijke vraag. Ik zat gisteravond met een vriendin (soort van neukmaatje) te praten over seks en zij zei dat zij ondanks zij op mannen valt, vrouwen verschrikkelijk aantrekkelijk vind. Als logische vervolgvraag vroeg ik haar of zij ooit seks met een andere vrouw gehad had, dat had zij niet, maar stond er wel voor open dat eens te proberen. Ik vond dit natuurlijk prachtig om te horen en ging er enthousiast op in, om vervolgens duidelijk te maken dat ik er dan maar al te graag bij wilde zijn (in de vorm van een trio). Ze vond dat wel spannend en vervolgens sneden wij een ander onderwerp aan en gingen wij elk naar ons eigen huis.

Vandaag echter, kreeg ik een smsje van haar terwijl ik op mijn stage was, of ik nog een leuk meisje kende voor een triootje. Stuiterend van enthousiasme dacht ik hierover na en smstje een andere vriendin van mij (vaste neukmaatje) en zij bleek ook wel in te zijn voor iets nieuws. Nu is er afgesproken om morgenavond bij mij thuis af te spreken (ik woon op mijzelf en heb een superchill bed), maar ik heb geen flauw idee hoe ik zo'n situatie aan moet pakken..Kan niet wachten, maar tegelijkertijd voelt het vrij eng. Ik vrees dat het morgen ontzettend vreemd aan gaat voelen om met zn 3en te beginnen. Weet iemand hier een eenvoudige, niet-geforceerde manier om te beginnen? Tips of ervaringen?
XTC, dan is er niks raars meer aan.

Zo. Nu even verder lezen of er nog iets van terecht is gekomen :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 3 december 2012 @ 14:27:00 #120
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119879460
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 08:40 schreef Willy108 het volgende:
Ok, tis gebeurd en het is me gelukkig allemaal meegevallen met de zenuwen :D Gisteravond rond zeven uur stonden beide dames dus voor de deur en natuurlijk liet ik ze binnen. De gordijnen waren dicht, lichten een beetje gedempt en met z’n drieën gingen we op de bank tv kijken, ook al werd er nooit echt gekeken, meer gepraat. Gek genoeg vond ik dit veruit het meest zenuwslopende moment van de avond. De wijn werd erbij gehaald en na een paar glaasjes ging het allemaal wat gemakkelijker, lekker tegen elkaar aanzitten om het niet koud te krijgen etc. Eén van de meisjes begon mij te zoenen en niet veel later werd ook de ander erbij betrokken.

Na dit een tijdje gedaan te hebben gingen we naar mijn slaapkamer, gingen de kleren uit en vervolgens ging alles vanzelf. Soms een beetje stuntelig qua wisselen of een kleine miscommunicatie, maar het is zeker leuk/geweldig om mee te maken :) Als je eenmaal de zenuwen kwijt bent is het echt prachtig om twee vrouwen in je bed te zien bewegen. Toen we eenmaal klaar waren, duurde toch wel een tijdje, je kan je toch soms even van de sex onthouden, waardoor je daarna weer een tijdje doorkan, nog een klein uurtje met z’n drieën gelegen en vervolgens ging er eentje weg, moest vandaag werken en met de ander besprak ik tot een uurtje of 1 onze ervaringen, waarna ook zij vertrok. We waren het over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is, dus wie weet :D Het was echt fantastisch :D
Alpha male
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 3 december 2012 @ 14:28:23 #121
27929 piere
doe mij maar bier
pi_119879512
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

XTC, dan is er niks raars meer aan.

You know the drill :9
fok you ja!
  maandag 3 december 2012 @ 15:00:03 #122
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119880653
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een geil topic is dit zeg. Ik dacht dat dit alleen in de porno gebeurde.
Er is iemand wakker geworden. Dit gebeurt ook in het echte echte leven :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Danielle83 op 03-12-2012 15:09:17 ]
  maandag 3 december 2012 @ 20:15:25 #123
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_119893225
Ook triootjes worden normaal als je het vaak genoeg doet. Mijn vriendin en ik zijn er voorlopig op uitgekeken.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_119904565
quote:
12s.gif Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef Danielle83 het volgende:


[..]

Er is iemand wakker geworden. Dit gebeurt ook in het echte echte leven :)
Heb jij dit ook wel eens gedaan?
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:02:09 #125
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119913214
quote:
12s.gif Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Heb jij dit ook wel eens gedaan?
Nee, maar sta er sowieso open voor. Zou dan eerder voor mvv gaan dan 2 mannen haha.
pi_119918804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Nee, maar sta er sowieso open voor. Zou dan eerder voor mvv gaan dan 2 mannen haha.
Beide opties hebben zo hun charme hoor ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119918842
Ik zou beide opties ook nog willen proberen.
  PR en moderator dinsdag 4 december 2012 @ 15:05:21 #128
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_119918893
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Beide opties hebben zo hun charme hoor ;)
Hoe is trio mmv voor een man dan?
Ik vond mvv zelf een beetje raar, omdat ik gewoon niet op vrouwen val, ook niet seksueel.
Was dat voor jou dan niet ook een beetje raar om een chick te neuken terwijl die ook bezig is met een andere vent/een andere vent bezig is met haar? En dan een beetje kijken naar hoe een andere vent 'geniet' en klaarkomt enzo :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_119919249
Een beetje apart is het ook wel. Ik val zelf niet op mannen, dus het is gewoon vrouwgericht. In eerste instantie is het inderdaad nogal gek om die ander ook te zien genieten. Maar uiteindelijk is het toch een en al opwinding en ben je vooral bezig met de vrouw die geniet.
En dat is gewoon leuk om te zien, je ziet alles eens uit een ander oogpunt. En ook kan je een dame op die manier mooi helemaal gek maken :9

Net zoals 2 dames een man helemaal gek kunnen maken ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:10:40 #130
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119921293
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Beide opties hebben zo hun charme hoor ;)
Dat geloof ik wel! Er is ook niks met 2 naakte mannen. Ik zou ze alleen niet willen zien zoenen ofzo. Dat trekt mij persoonlijk niet aan. Vrouwen vind ik dan toch wat mooier samen ;)
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:20:24 #131
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119921642
Trio is wel leuk met drie vrouwen + jij, niet twee mannen + een vrouw
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_119922757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
Trio is wel leuk met drie vrouwen + jij,
...
:') !
  PR en moderator dinsdag 4 december 2012 @ 18:40:27 #133
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_119926597
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een beetje apart is het ook wel. Ik val zelf niet op mannen, dus het is gewoon vrouwgericht. In eerste instantie is het inderdaad nogal gek om die ander ook te zien genieten. Maar uiteindelijk is het toch een en al opwinding en ben je vooral bezig met de vrouw die geniet.
En dat is gewoon leuk om te zien, je ziet alles eens uit een ander oogpunt. En ook kan je een dame op die manier mooi helemaal gek maken :9

Net zoals 2 dames een man helemaal gek kunnen maken ;)
Nouja ik vond mvv wel leuk om een keer mee te maken, kan ik dat toch van m'n lijstje afstrepen, maar echt voor herhaling vatbaar, nehh :') en we waren ook nog eens verre van nuchter dus denk dat dat helemaal niet snel meer zal gebeuren als ik nuchter ben, haha :P
Samen een man gek maken vond ik nog wel het leuke eraan, maar liggen te batsen terwijl er een vrouw naast je ligt te geilen of zelf daar een beetje zo liggen van 'uhh en nu' terwijl zij geneukt wordt... dat was niet echt mijn ding :P

mmv wil ik sowieso nog wel een keer meemaken :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_119929112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja ik vond mvv wel leuk om een keer mee te maken, kan ik dat toch van m'n lijstje afstrepen, maar echt voor herhaling vatbaar, nehh :') en we waren ook nog eens verre van nuchter dus denk dat dat helemaal niet snel meer zal gebeuren als ik nuchter ben, haha :P
Samen een man gek maken vond ik nog wel het leuke eraan, maar liggen te batsen terwijl er een vrouw naast je ligt te geilen of zelf daar een beetje zo liggen van 'uhh en nu' terwijl zij geneukt wordt... dat was niet echt mijn ding :P

mmv wil ik sowieso nog wel een keer meemaken :9
Als er helemaal geen vrouw-vrouw contact plaatsvindt is dat inderdaad wat lastig. Dan ligt de andere dame er al snel een beetje bij van 'wanneer is het mijn beurt'.
Bij ons vermaakten de dames zich ook onderling, bijvoorbeeld samen aan het strelen/zoenen terwijl een van twee geneukt werd. Daardoor was iedereen er de hele tijd bij betrokken.

Bij mvm is dat dan toch weer makkelijker. Een dame kan nog prima hand/mondwerk doen terwijl ze ondertussen genomen wordt. De heren vermaken zich dus de meeste tijd wel, zonder dat er perse onderling contact nodig is.
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:13:22 #135
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_119930753
Ik zou ook eerder voor mvv gaan :P
Dames staan in de rij
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:14:40 #136
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_119930799
ik voor mmv
  donderdag 6 december 2012 @ 13:44:31 #137
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_119994062
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Nee, maar sta er sowieso open voor. Zou dan eerder voor mvv gaan dan 2 mannen haha.
Niet eens een foto in je fobo.
pi_119994148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:44 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Niet eens een foto in je fobo.
Ze heeft mijn seal of approval howr :$:$
  donderdag 6 december 2012 @ 20:57:30 #139
390577 Timothy91
lack of social skills
pi_120012524
lucky bastard ^^
pi_120013479
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:10 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel! Er is ook niks met 2 naakte mannen. Ik zou ze alleen niet willen zien zoenen ofzo. Dat trekt mij persoonlijk niet aan. Vrouwen vind ik dan toch wat mooier samen ;)
Dat hoeft toch ook niet, alle mvm trio's die ik heb gehad waren met 2 hetero mannen, alles voor mij, overheerlijk, jummy!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:18:22 #141
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_120013741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet, alle mvm trio's die ik heb gehad waren met 2 hetero mannen, alles voor mij, overheerlijk, jummy!
Het hoeft ook idd niet, maar ik zou eerst mvv willen proberen ;)
Mannen horen weer iets en gelijk in fobo kijken voor een foto :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:19:15 #142
381189 Evy_
I like to Cuddle
pi_120030094
Ik wil wel eens een trio doen met twee mannen. Twee vrouwen lijkt me iets minder op dit moment. Ook omdat ik me niet aangetrokken voel tot vrouwen. Dan moet het wel een bloedmooie vrouw zijn waar ik me prettig bij voel. Het lijkt me wel moeilijk om zo'n avond te organiseren zonder een awkward moment.
pi_120034499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het hoeft ook idd niet, maar ik zou eerst mvv willen proberen ;)
Mannen horen weer iets en gelijk in fobo kijken voor een foto :P
Gek he :+
pi_120038235
Een mmv trio lijkt mij dus helemaal niks, wil ik niet eens proberen.. ben je de vrouw in kwestie aan het neuken, maak je per ongeluk oogcontact met die andere gozer... nee bedankt :)
pi_120039327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Willy108 het volgende:
Een mmv trio lijkt mij dus helemaal niks, wil ik niet eens proberen.. ben je de vrouw in kwestie aan het neuken, maak je per ongeluk oogcontact met die andere gozer... nee bedankt :)
Ben je bang dat je bij die ene oogopslag meteen verliefd op m wordt dan? Tenzij je niet probeert om 2 lullen in dr mond of kut te duwen hoef je elkaar niet aan te raken he ;)

Met 2 kerels 1 vrouw compleet bevredigen lijkt me evengoed leuk als wanneer ik door 2 vrouwen verwend word hoor. Maar zoals eerder in dit topic al gezegd, met beiden (helaas) geen ervaring.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2012 @ 16:10:47 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_120041919
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef Impulse101 het volgende:
matras op de grond,
Gezellig. :').
pi_120043293
Waarom beperken tot 1 extra persoon erbij? Iemand hier ervaringen met een ouderwetse orgie? :9
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120044775
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef Sinceria het volgende:
Waarom beperken tot 1 extra persoon erbij? Iemand hier ervaringen met een ouderwetse orgie? :9
Geen ervaring, maar die zou ik wel willen opbouwen.
pi_120044964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:16 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Geen ervaring, maar die zou ik wel willen opbouwen.
Same here. Ik ben wel eens in situaties beland waaruit een orgie had kunnen voorkomen, maar tot de real deal is het nooit gekomen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120045207
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:21 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Same here. Ik ben wel eens in situaties beland waaruit een orgie had kunnen voorkomen, maar tot de real deal is het nooit gekomen.
Ja, jammer
pi_120059453
Eerste post hier en maar meteen met de deur in huis vallen.

Allereerst is dit zeker geen oproep oid. Maar mijn vriendin wil graag een trio met een andere vrouw er bij. Ik ben daar zeker wel voor te porren ;) Naja, we hebben het er al wel een tijdje over gehad maar vorige week een keer beslist dat we het nu ook maar eens echt gaan doen.

Nou, dat is nog verdomd lastig om een meid te vinden die mee wil doen. Blijkt namelijk (ja logisch ook) dat er echt onwijs veel stellen op zoek zijn naar een meisje voor er bij. We hebben wat contact advertenties geplaatst op van die gratis sites. Naïef als we waren natuurlijk dol enthousiast op berichten ingaan. Allemaal fakers. Sexafspraak, sexdate, sexdatingplanet, onduigend-daten, afspraakjes, paiq. Allemaal dezelfde shit. Aantal zogenaamde meiden in de chat gehad die natuurlijk direct je vriendin naakt voor de cam willen. Gelukkig hadden we het snel door en heb ik die knakker nog een half uur aan het lijntje zitten houden. Zitten pushen van wil je een naakt poesje voor de cam zien dit en dat. Na een half uur onze Sphynx (naaktkat) voor de cam gehouden en het gesprek afgesloten.

Zelfs een betaalde account op adultmatch aangemaakt. Nou dat is dus echt geen aanrader. Echt alleen maar mannen, 50+ paren en lelijke oude wijven. Degene die jonger zijn dan 30 jaar zijn allemaal fake. Waste of money.

Nu dus zitten kijken om naar erotisch feest te gaan. Secret sinner, wasteland oid. Nu dus over paar weken naar club Organza. Daar is erotisch feestje. Ben benieuwd.

Naja valt iig vies tegen om een meid te vinden (nee dit is geen oproep). Ik kan mensen iig adviseren het niet via internet te proberen want dat schiet echt niet op.
pi_120062239
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gezellig. :').
Tsja, ik gooide meestal twee tweepersoons matrassen neer, berg kussens er op en twee grote dekens. Alle ruimte om dan letterlijk met z'n drieen te rollebollen/stoeien. O-)

Werkte beter dan gewoon in je eigen bed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Impulse101 op 08-12-2012 00:42:08 ]
pi_120062427
quote:
0s.gif [b]
Naja valt iig vies tegen om een meid te vinden (nee dit is geen oproep). Ik kan mensen iig adviseren het niet via internet te proberen want dat schiet echt niet op.
In mijn ervaring moet je het vooral hebben van single vrienden en vriendinnen (met een zekere ruimdenkendheid op het gebied van seks). Het vereist vaak ook een soort intimiteit en vertrouwen wat je erg slecht kan creëren met een wildvreemde.

Wat mij altijd opviel was dat je soms in bed belande met de mensen van wie je het totaal niet had verwacht. O-)
pi_120065514
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef Sinceria het volgende:
Waarom beperken tot 1 extra persoon erbij? Iemand hier ervaringen met een ouderwetse orgie? :9
Nee, maar zou het best eens willen uitproberen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:45 schreef Impulse101 het volgende:

[..]

In mijn ervaring moet je het vooral hebben van single vrienden en vriendinnen (met een zekere ruimdenkendheid op het gebied van seks). Het vereist vaak ook een soort intimiteit en vertrouwen wat je erg slecht kan creëren met een wildvreemde.
Ja, sprekende vanuit de rol van die single vriendin met een zekere ruimdenkendheid kan ik dit alleen maar bevestigen. Bij mijn allereerste relatie heb ik ook aangekaart dat ik wel eens een trio zou willen, maar toen liepen we tegen hetzelfde aan: alleen maar stellen die een vrouw zoeken, maar nergens een leuke vrouw die zich aanbiedt. Internet e.d. lenen zich daar niet echt voor. Het vereist een beetje het lef om via voorzichtige opbouw bij een leuke vriendin/vriend eens te peilen of hij/zij er voor in zou zijn (ik mis dat lef overigens een beetje).

Erotische feesten heb ik geen ervaring mee maar lijken mij an sich ook wel een prima optie.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_120065648
Ja erotische feesten lijkt me vooralsnog de beste optie. Sowieso lijkt het me wel tof om beetje samen rond te lopen. Iedereen goed en schaars gekleed. En dan maar zien waar de avond heen gaat.
  zondag 9 december 2012 @ 00:43:37 #156
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120095351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef MetZijnTwee het volgende:Naja valt iig vies tegen om een meid te vinden (nee dit is geen oproep). Ik kan mensen iig adviseren het niet via internet te proberen want dat schiet echt niet op.
Dan doe je denk ik toch iets verkeerd. M'n vriendin en ik hebben er nooit echt heel veel moeite voor hoeven doen om na een avond stappen een vrouw mee naar huis te krijgen. We waren ook altijd redelijk direct in onze bedoelingen, misschien dat het daar aan lag?

Erotische feesten waren helemaal makkelijk. We hebben zelfs meegemaakt dat vrouwen zich aan ons aanboden.

Maar met een goede vriendin is het nog altijd het makkelijkst. Je kent elkaar al lang en goed wat er voor zorgt dat het na 2 of 3 keer allemaal heel vertrouwd en makkelijk gaat. Het is voor ons dan ook makkelijker om verder te gaan en gewoon lekkere harde zweterige mad monkey seks te hebben. Als ik terug denk aan de dingen die we met onze beste vriendin hebben gedaan, dat was op zo'n avond/nacht gewoon 1 grote fucking seksplosie :P

[ Bericht 28% gewijzigd door PalmRoyale op 09-12-2012 01:03:59 ]
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zondag 9 december 2012 @ 11:00:42 #157
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_120101219
Toch prachtig om te zien dat zoveel mensen dit doen. En zoals ik ook hier lees ook vaak mensen van wie je het totaal niet verwacht. Voor hetzelfde geld zijn je buren echte trio-liefhebbers (die van een paar huizen verderop iig wel :P )
Zelf ben ik er ook altijd voor te porren, en zodoende heb ik ook al een en ander meegemaakt. Als ik er aan terugdenk... :9
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_120101443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef MetZijnTwee het volgende:
Maar mijn vriendin wil graag een trio met een andere vrouw er bij. Ik ben daar zeker wel voor te porren ;)
Ga naar de Fun4two.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 11:18:58 ]
pi_120105829
Reacties nauwelijks gelezen.
Alleen even de moeite genomen om te zeggen dat je een frickin' eindbaas bent.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_120339283
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dan doe je denk ik toch iets verkeerd. M'n vriendin en ik hebben er nooit echt heel veel moeite voor hoeven doen om na een avond stappen een vrouw mee naar huis te krijgen. We waren ook altijd redelijk direct in onze bedoelingen, misschien dat het daar aan lag?

Erotische feesten waren helemaal makkelijk. We hebben zelfs meegemaakt dat vrouwen zich aan ons aanboden.

Maar met een goede vriendin is het nog altijd het makkelijkst. Je kent elkaar al lang en goed wat er voor zorgt dat het na 2 of 3 keer allemaal heel vertrouwd en makkelijk gaat. Het is voor ons dan ook makkelijker om verder te gaan en gewoon lekkere harde zweterige mad monkey seks te hebben. Als ik terug denk aan de dingen die we met onze beste vriendin hebben gedaan, dat was op zo'n avond/nacht gewoon 1 grote fucking seksplosie :P
Ja we hebben het nog niet geprobeerd of feesten of tijdens uitgaan. Denk ook niet dat dat het probleem moet gaan worden. Mijn vriendin ziet er goed uit en ik kan er ook goed mee door. Maarja laatst waren we op een feestje maar dan zijn we toch met een hele groep vrienden. We willen het wel een beetje voor ons zelf houden want de meeste van onze vrienden zijn qua dat betreft niet zo open minden.

Daarom dat ik binnenkort ff met mijn vriendin samen op vrouwenjacht ga, moet goed komen ;)
pi_120339335
quote:
3s.gif Op zondag 9 december 2012 11:15 schreef Logician het volgende:

[..]

Ga naar de Fun4two.
Mja die paranclubs lijkt me ook niet echt alles. Sowieso willen we alleen een meisje er bij en hebben mijn vriendin en ik geen zin in een extra gast. Verder heb ik het idee dat die hele 'scene' zo 50+ is allemaal man. Mijn vriendin is 23 en we willen er gewoon een jonge lekkere dame bij. Geen oude dame.
pi_120340291
Ik ken een stel wat daar graag heen gaat.
Deze schijnt als een van de weinige clubs juist niet 50+ te zijn en vieze mensen mogen niet binnen.
En ze schijnen speciale trio avonden te hebben.
Vond het zelf stiekem wel spannend klinken itt tot wat je vaak hoort over clubs.
Misschien moet je eens op de site kijken voor meer info.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 15:06:28 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2012 @ 18:10:53 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_120345767
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:05 schreef Logician het volgende:
Ik ken een stel wat daar graag heen gaat.
Uhuh...

'Een bekend stel' van mij ook...
pi_120346114
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Uhuh...

'Een bekend stel' van mij ook...
Terug in je mand jij >:)
pi_120348723
Organza was eigenlijk het plan. Nu hoor ik van een meid dat dat ook echt een gare tent is waar je liever niet tussen wilt staan. Crazyland BITCH zal het worden, nog wel 2 maanden wachten. In de tussentijd nog wat rond zoeken ;)
pi_120383756
quote:
17s.gif Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef novusordoseclorum het volgende:
Reacties nauwelijks gelezen.
Alleen even de moeite genomen om te zeggen dat je een frickin' eindbaas bent.
Haha thx :D

Van een derde keer gaat het helaas niet meer komen.. ik ben de laaste weken met één van de twee een beetje aan het daten gegaan (niet alleen seks) en dat is bij de andere niet goed gevallen :( Doet nu vrij raar, verstoord wel mijn oudjaarsplanning, mijn ideale jaarswisseling was namelijk met z'n drieën het nieuw jaar in te gaan.. jammer :(
  zondag 16 december 2012 @ 19:50:45 #167
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_120386485
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Haha thx :D

Van een derde keer gaat het helaas niet meer komen.. ik ben de laaste weken met één van de twee een beetje aan het daten gegaan (niet alleen seks) en dat is bij de andere niet goed gevallen :( Doet nu vrij raar, verstoord wel mijn oudjaarsplanning, mijn ideale jaarswisseling was namelijk met z'n drieën het nieuw jaar in te gaan.. jammer :(
Je kan toch op zoek naar iemand anders voor erbij :D
  zondag 16 december 2012 @ 19:52:22 #168
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_120386556
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef MetZijnTwee het volgende:
Eerste post hier en maar meteen met de deur in huis vallen.

Allereerst is dit zeker geen oproep oid. Maar mijn vriendin wil graag een trio met een andere vrouw er bij. Ik ben daar zeker wel voor te porren ;) Naja, we hebben het er al wel een tijdje over gehad maar vorige week een keer beslist dat we het nu ook maar eens echt gaan doen.

Nou, dat is nog verdomd lastig om een meid te vinden die mee wil doen. Blijkt namelijk (ja logisch ook) dat er echt onwijs veel stellen op zoek zijn naar een meisje voor er bij. We hebben wat contact advertenties geplaatst op van die gratis sites. Naïef als we waren natuurlijk dol enthousiast op berichten ingaan. Allemaal fakers. Sexafspraak, sexdate, sexdatingplanet, onduigend-daten, afspraakjes, paiq. Allemaal dezelfde shit. Aantal zogenaamde meiden in de chat gehad die natuurlijk direct je vriendin naakt voor de cam willen. Gelukkig hadden we het snel door en heb ik die knakker nog een half uur aan het lijntje zitten houden. Zitten pushen van wil je een naakt poesje voor de cam zien dit en dat. Na een half uur onze Sphynx (naaktkat) voor de cam gehouden en het gesprek afgesloten.

Zelfs een betaalde account op adultmatch aangemaakt. Nou dat is dus echt geen aanrader. Echt alleen maar mannen, 50+ paren en lelijke oude wijven. Degene die jonger zijn dan 30 jaar zijn allemaal fake. Waste of money.

Nu dus zitten kijken om naar erotisch feest te gaan. Secret sinner, wasteland oid. Nu dus over paar weken naar club Organza. Daar is erotisch feestje. Ben benieuwd.

Naja valt iig vies tegen om een meid te vinden (nee dit is geen oproep). Ik kan mensen iig adviseren het niet via internet te proberen want dat schiet echt niet op.
Zo zie je maar weer hoeveel vieze mannetjes er eigenlijk op van die sites zitten. Ik zou het ook niet op zo'n manier doen. Zo'n erotisch feest lijkt me ook wel een keer spannend om mee te maken, maar dan wel netjes en mooi gekleed :)
pi_120395513
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Je kan toch op zoek naar iemand anders voor erbij :D
Ja, dat is natuurlijk ook nog altijd mogelijk :) Zal wel een lekker begin voor het nieuwe jaar zijn :D
pi_120401723
Ik wil nog steeds een keer trio mmm, lijkt me heerlijk hmmmmmmm
  maandag 17 december 2012 @ 16:49:52 #171
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120422102
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Haha thx :D

Van een derde keer gaat het helaas niet meer komen.. ik ben de laaste weken met één van de twee een beetje aan het daten gegaan (niet alleen seks) en dat is bij de andere niet goed gevallen :( Doet nu vrij raar, verstoord wel mijn oudjaarsplanning, mijn ideale jaarswisseling was namelijk met z'n drieën het nieuw jaar in te gaan.. jammer :(
Meteen die jaloerse attitude meteen. :') jammer hoor.
pi_120422262
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Willy108 het volgende:

[..]

Haha thx :D

Van een derde keer gaat het helaas niet meer komen.. ik ben de laaste weken met één van de twee een beetje aan het daten gegaan (niet alleen seks) en dat is bij de andere niet goed gevallen :( Doet nu vrij raar, verstoord wel mijn oudjaarsplanning, mijn ideale jaarswisseling was namelijk met z'n drieën het nieuw jaar in te gaan.. jammer :(
Zonde, ik krijg de indruk dat het twee bloedgeile dames zijn die het liefst je piemel van je romp trekken
  maandag 17 december 2012 @ 19:04:08 #173
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120427306
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Danielle83 het volgende:
Zo'n erotisch feest lijkt me ook wel een keer spannend om mee te maken, maar dan wel netjes en mooi gekleed :)
De beste erotische feesten zijn die waar je een wachtwoord voor nodig hebt om binnen te komen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 17 december 2012 @ 19:08:30 #174
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120427500
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

De beste erotische feesten zijn die waar je een wachtwoord voor nodig hebt om binnen te komen.
ALleen in films? :')
  maandag 17 december 2012 @ 20:13:28 #175
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120430589
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:08 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

ALleen in films? :')
Echt niet. Was een feest georganiseerd door een of andere Kubrick en ze droegen allemaal maskers. Hmmm, ik dacht teminste dat het echt was maar nu weet ik het niet meer zeker.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 17 december 2012 @ 20:20:00 #176
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_120430906
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

De beste erotische feesten zijn die waar je een wachtwoord voor nodig hebt om binnen te komen.
En dat wachtwoord is ;) Maar het is dus een soort gemaskerd iets? Of moet je het zo niet zien?
pi_120438445
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Meteen die jaloerse attitude meteen. :') jammer hoor.
Ja idd, dit was op zich wel te verwachten, maar wel zonde..

quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Zonde, ik krijg de indruk dat het twee bloedgeile dames zijn die het liefst je piemel van je romp trekken
Dat zijn ze ook idd, lekker wild, weinig grenzen :D Maar ik moet zeggen, de lekkerste is overgebleven nu :)
pi_120853606
Een oud collega van mij is best een aantrekkelijke man, en tijdens werk hadden we destijds best wel eens een klik. Omdat hij het wel eens over 'zijn vrouw' had, heb ik nooit een poging gedaan om iets te proberen.

Wel merkte ik dat hij vaak subtiele hints gaf dat hij mij aantrekkelijk en leuk vond. Ik vond dat eigenlijk een beetje ongepast, maar stoorde mij er verder niet echt aan. Er zijn zoveel mannen die dat doen.

Na jaren kwam ik hem een keer tijdens een feest tegen, samen met zijn vrouw. Het was een type dat lust uitstraalt, mooie natuurlijk getinte huid en ogen waar iedereen in weg kan dromen. Mijn collega deed geen enkele moeite om zijn interesse voor mij te verbergen voor zijn vrouw, en dat triggerde mijn nieuwsgierigheid. Ik begon met haar te dansen en het voelde allemaal best sensueel aan. De alcohol en de heerlijke ambiance van het feest gaf er nog een extra mooie dimensie aan. En ja, ik was opgewonden. Ze heeft mij gezoend (de enige keer in mijn leven dat ik met een vrouw heb getongd) en ik gaf mij over aan het moment.

Verder is het niet gekomen, maar als ik terug kijk dan zit ik nog steeds met een grote glimlach op mijn gezicht. Ze hebben mij niet meegevraagd, maar ik denk als ik ook maar een klein beetje moeite zou hebben gedaan, dat dit totaal geen probleem had geweest.

En nu achteraf, spijt dat ik niet verder ben gegaan? Nee, dat niet, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Nu is het een mooi moment om naar terug te kijken en soms weg te fantaseren.
  vrijdag 28 december 2012 @ 10:10:30 #179
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_120853957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:56 schreef Larafairy het volgende:
Een oud collega van mij is best een aantrekkelijke man, en tijdens werk hadden we destijds best wel eens een klik. Omdat hij het wel eens over 'zijn vrouw' had, heb ik nooit een poging gedaan om iets te proberen.

Wel merkte ik dat hij vaak subtiele hints gaf dat hij mij aantrekkelijk en leuk vond. Ik vond dat eigenlijk een beetje ongepast, maar stoorde mij er verder niet echt aan. Er zijn zoveel mannen die dat doen.

Na jaren kwam ik hem een keer tijdens een feest tegen, samen met zijn vrouw. Het was een type dat lust uitstraalt, mooie natuurlijk getinte huid en ogen waar iedereen in weg kan dromen. Mijn collega deed geen enkele moeite om zijn interesse voor mij te verbergen voor zijn vrouw, en dat triggerde mijn nieuwsgierigheid. Ik begon met haar te dansen en het voelde allemaal best sensueel aan. De alcohol en de heerlijke ambiance van het feest gaf er nog een extra mooie dimensie aan. En ja, ik was opgewonden. Ze heeft mij gezoend (de enige keer in mijn leven dat ik met een vrouw heb getongd) en ik gaf mij over aan het moment.

Verder is het niet gekomen, maar als ik terug kijk dan zit ik nog steeds met een grote glimlach op mijn gezicht. Ze hebben mij niet meegevraagd, maar ik denk als ik ook maar een klein beetje moeite zou hebben gedaan, dat dit totaal geen probleem had geweest.

En nu achteraf, spijt dat ik niet verder ben gegaan? Nee, dat niet, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Nu is het een mooi moment om naar terug te kijken en soms weg te fantaseren.
Klinkt als een mooie ervaring!
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_120855261
Ik heb het wel eens met drie vrouwen tegelijkertijd gedaan, pure pure lust en ik ben al schokkend en rare geluiden makend klaar gekomen, als ik er nu aan denk begint het zaakje alweer strak te trekken, ik ga even naar het toilet, deze herinnering moet ik van me aftrekken, man man wat waren dat drie mooie schone hygiënische vrouwen.
pi_120856558
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:58 schreef Latious het volgende:
Ik heb het wel eens met drie vrouwen tegelijkertijd gedaan, pure pure lust en ik ben al schokkend en rare geluiden makend klaar gekomen, als ik er nu aan denk begint het zaakje alweer strak te trekken, ik ga even naar het toilet, deze herinnering moet ik van me aftrekken, man man wat waren dat drie mooie schone hygiënische vrouwen.
:')
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:55:02 #182
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120857055
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:58 schreef Latious het volgende:
man man wat waren dat drie mooie schone hygiënische vrouwen.
:')
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_120857474
Een goede vriendin van mijn vrouw wil wel met ons drieën, maar m'n vrouw ziet dat niet zitten. Verdammt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120857605
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Een goede vriendin van mijn vrouw wil wel met ons drieën, maar m'n vrouw ziet dat niet zitten. Verdammt.
Dan pak je ze toch een keer als je vrouw boodschappen is doen of al slaapt.
pi_120857859
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef Latious het volgende:

[..]

Dan pak je ze toch een keer als je vrouw boodschappen is doen of al slaapt.
Ze? Haar bedoel je?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120858127
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze? Haar bedoel je?
Ja joh, je eigen vrouw ken je toch al, waarom zou je daar een trio mee willen? pak dan twee knappe wildvreemde vrouwen of juist de beste vriendin van je vrouw, dat is past gaaf.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:32:59 #187
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_120858128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:58 schreef Latious het volgende:
Ik heb het wel eens met drie vrouwen tegelijkertijd gedaan, pure pure lust en ik ben al schokkend en rare geluiden makend klaar gekomen, als ik er nu aan denk begint het zaakje alweer strak te trekken, ik ga even naar het toilet, deze herinnering moet ik van me aftrekken, man man wat waren dat drie mooie schone hygiënische vrouwen.
Dubbel :')
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_120858303
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:32 schreef Latious het volgende:

[..]

Ja joh, je eigen vrouw ken je toch al, waarom zou je daar een trio mee willen? pak dan twee knappe wildvreemde vrouwen of juist de beste vriendin van je vrouw, dat is past gaaf.
Oh die vriendin heb ik al lang gedaan joh. Duh.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120858354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh die vriendin heb ik al lang gedaan joh. Duh.
Waarom pak je dan geen vreemde vrouwen voor een trio?
pi_120858374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef Latious het volgende:

[..]

Waarom pak je dan geen vreemde vrouwen voor een trio?
Dat lukt me niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120858467
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat lukt me niet.
Dat lukt toch iedereen.
pi_120858481
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef Latious het volgende:

[..]

Dat lukt toch iedereen.
Blijkbaar niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:30:16 #193
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_121035370
We hadden (dat dachten we tenminste) voorlopig wel ff genoeg van triootjes maar onze beste vriendin is vannacht toch weer bij ons in bed beland. Feestje, alledrie wat drank op en voor dat je het weet toch weer met z'n 3en bezig :s)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_121037579
gewoon ontspannen beginnen.
Niet gelijk naar de seks gaan,eerst met ze 3en wat drinken en tv of filmpje kijken.
En dan eventueel een ander soort film op zetten..en als jullie alle 3 willen komt et vanzelf wel
pi_121045158
Ik heb hier ervaring mee.
En ik wil je toch vertellen dat je er goed over na moet denken.
Dit kan namelijk de relatie met je neuk maatje anders doen voorkomen dan je gewend ben .
Heb het een paar keer gedaan maar de laatste keer was het in 1 keer over het meisje was boos om dat ze vond dat ik meer aandacht gaf aan de ander dan aan haar !

Maar het is heel leuk dus have fun !!
je weet wel uit de efteling
pi_121116581
Geef ze binnenkort effe mijn adres!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_121130804
Goddomme man, fantastisch! ^O^ Zeker iets dat ik ook nog eens wil proberen, maar mijn vriendin is daar niet voor in (vrouw, vrouw, man) :(

Lijkt me wel even zenuwen voelen, maar als je eenmaal bezig bent zit dat wel goed!
Het is wat het is.
pi_121132139
Ach, als je een open minded meisje hebt scheelt dat al enorm natuurlijk. Ik ontneem mijn vriend geen plezier en doe graag mee als hij iets leuks weet ;) Terwijl andere van mijn leeftijd laveloos zitten te feesten en denken ' cool' te zijn door zich in coma te zuipen, beleef ik spannende avontuurtjes en word ik verwend ;) Pretty good deal.
pi_121132934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Playin-g het volgende:
Ach, als je een open minded meisje hebt scheelt dat al enorm natuurlijk. Ik ontneem mijn vriend geen plezier en doe graag mee als hij iets leuks weet ;) Terwijl andere van mijn leeftijd laveloos zitten te feesten en denken ' cool' te zijn door zich in coma te zuipen, beleef ik spannende avontuurtjes en word ik verwend ;) Pretty good deal.
:Y ^O^
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_121140516
Pff waarom overkomt mij zoiets nooit.. ;(
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:10:09 #201
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_121141041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Playin-g het volgende:
Ach, als je een open minded meisje hebt scheelt dat al enorm natuurlijk. Ik ontneem mijn vriend geen plezier en doe graag mee als hij iets leuks weet ;) Terwijl andere van mijn leeftijd laveloos zitten te feesten en denken ' cool' te zijn door zich in coma te zuipen, beleef ik spannende avontuurtjes en word ik verwend ;) Pretty good deal.
Goed bekeken ^O^
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_121141266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Playin-g het volgende:
Ach, als je een open minded meisje hebt scheelt dat al enorm natuurlijk. Ik ontneem mijn vriend geen plezier en doe graag mee als hij iets leuks weet ;) Terwijl andere van mijn leeftijd laveloos zitten te feesten en denken ' cool' te zijn door zich in coma te zuipen, beleef ik spannende avontuurtjes en word ik verwend ;) Pretty good deal.
Goeie instelling, m'n vriendin en ik denken er gelukkig net zo over ^O^ . Het maakt sommige dingen nog veel interessanter :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_121143165
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:19:44 #204
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_121151173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:23 schreef Trebo het volgende:
Pff waarom overkomt mij zoiets nooit.. ;(
Dat dus :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_121198632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:56 schreef Larafairy het volgende:
Een oud collega van mij is best een aantrekkelijke man, en tijdens werk hadden we destijds best wel eens een klik. Omdat hij het wel eens over 'zijn vrouw' had, heb ik nooit een poging gedaan om iets te proberen.

Wel merkte ik dat hij vaak subtiele hints gaf dat hij mij aantrekkelijk en leuk vond. Ik vond dat eigenlijk een beetje ongepast, maar stoorde mij er verder niet echt aan. Er zijn zoveel mannen die dat doen.

Na jaren kwam ik hem een keer tijdens een feest tegen, samen met zijn vrouw. Het was een type dat lust uitstraalt, mooie natuurlijk getinte huid en ogen waar iedereen in weg kan dromen. Mijn collega deed geen enkele moeite om zijn interesse voor mij te verbergen voor zijn vrouw, en dat triggerde mijn nieuwsgierigheid. Ik begon met haar te dansen en het voelde allemaal best sensueel aan. De alcohol en de heerlijke ambiance van het feest gaf er nog een extra mooie dimensie aan. En ja, ik was opgewonden. Ze heeft mij gezoend (de enige keer in mijn leven dat ik met een vrouw heb getongd) en ik gaf mij over aan het moment.

Verder is het niet gekomen, maar als ik terug kijk dan zit ik nog steeds met een grote glimlach op mijn gezicht. Ze hebben mij niet meegevraagd, maar ik denk als ik ook maar een klein beetje moeite zou hebben gedaan, dat dit totaal geen probleem had geweest.

En nu achteraf, spijt dat ik niet verder ben gegaan? Nee, dat niet, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Nu is het een mooi moment om naar terug te kijken en soms weg te fantaseren.
Ach die ervaring kan je altijd nog wel op doen. Er zijn genoeg leuke stellen die dat best eens met je zouden willen proberen (wat een subtiele hint). Maar het is natuurlijk veel leuker om het op dat moment te doen.

De tickets voor crazyland bitch zijn ondertussen binnen. Nog 4 weekjes en dan is het zo ver. We kunnen niet wachten. De voorpret van het zoeken van een leuke outfit is al bijzonder leuk moet ik zeggen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:04:09 #206
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141484386
Fap fap goed verhaal wou dat ik ooit eens een trio kreeg ^O^
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_141486855
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef corehype het volgende:
Fap fap goed verhaal wou dat ik ooit eens een trio kreeg ^O^
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef corehype het volgende:
Fap fap goed verhaal wou dat ik ooit eens een trio kreeg ^O^
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef corehype het volgende:
Fap fap goed verhaal wou dat ik ooit eens een trio kreeg ^O^
alstublieft
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_141488415
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef corehype het volgende:
Fap fap goed verhaal wou dat ik ooit eens een trio kreeg ^O^
Prima kick na anderhalf jaar. Ik ook!
pi_141495064
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef corehype het volgende:
Fap fap goed verhaal wou dat ik ooit eens een trio kreeg ^O^
Is aan te raden ja :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 6 juli 2014 @ 20:57:13 #210
404079 djakkaa3033
brakka boy
pi_141981308
Nu ik dit helemaal heb gelezen begin ik toch meer organisaties van radicale moslims te begrijpen...
in nederland heeft iedereen seks met elkaar als konijnen seks voor de lol ipv waar het vroeger voor doelde, alle normen en waarde zijn totaal de weg kwijt in dit land.. :(

Of dit soort dingen moeten verboden worden, zo niet dan wil ik graag ook 2 lekkere banga's hebben dan mag het allemaal lekker doorgaan ik ben gewoon jaloers en verdrietig door dit topic
  zondag 6 juli 2014 @ 21:30:42 #211
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_141983244
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Nu ik dit helemaal heb gelezen begin ik toch meer organisaties van radicale moslims te begrijpen...
in nederland heeft iedereen seks met elkaar als konijnen seks voor de lol ipv waar het vroeger voor doelde, alle normen en waarde zijn totaal de weg kwijt in dit land.. :(
Zit waarheid in inderdaad. Meiden die ook zo denken zijn soms lastig te vinden, maar ben er gelukkig wel een aantal tegengekomen in mijn leven.
pi_141994425
Jezus man, wat een gravedig.
Ik doe mijn best.
  maandag 7 juli 2014 @ 09:07:58 #213
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_141996465
Zaterdagavond zijn mijn vriendin en ik weer fijn bezig geweest met onze beste vriendin die weer vrijgezel is. Dat was weer een avond vol harde, zweterige, mad monkey seks :P
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 7 juli 2014 @ 09:37:40 #214
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_141996919
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Zaterdagavond zijn mijn vriendin en ik weer fijn bezig geweest met onze beste vriendin die weer vrijgezel is. Dat was weer een avond vol harde, zweterige, mad monkey seks :P
Foto's willen we zien! ;)
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  maandag 14 juli 2014 @ 00:58:21 #215
388308 superbly
always hot
pi_142270050
Heb weleens een trio met een moeder en dochter gehad
man man wat was dat geil zeg!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 14 juli 2014 @ 08:48:39 #216
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142273655
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 00:58 schreef superbly het volgende:
Heb weleens een trio met een moeder en dochter gehad
man man wat was dat geil zeg!!!!!!!!!!!!!!
:') :T :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_142342893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef isax het volgende:

[..]

dit heeft niets met zweden te maken }:|
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

ik wil meedoen :'(
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:44:11 #218
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_142342973
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:45:06 #221
254196 ChocoFan
Middlebie!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:59:32 #222
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_142343820
TS doet gewoon twee vrouwen tegelijk
pi_142350049
}:| een oud topic kicken en dan met zulke bagger :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')