abonnement Unibet Coolblue
pi_119416116
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:07 schreef Egberts het volgende:

[..]

Op de oude inna's zit AR, 1% chc, een movement speed, ias en vitality en dat was een pants die ik kocht voor 1M :P

Ik wil uiteindelijk mijn storm crow wisselen voor een tal rasha's helm, dan mijn source en wapen wisselen voor chantando's setje en zorgen voor loh via een blackthornes pants eventueel in combinatie met wat loh op een ringetje.
Ik heb nog veel plannen. Die lijken hier wel wat op. :)

Storm crow voor Tal Rasha's helm.
Amulet voor Tal Rasha's amulet.
Wapen en source voor Chantodo's set.
LOH op ringen.
En dan nog goede Lacuni Prawlers als bracers.

Maar dan moet eerst eens een flink lading gold binnen komen. :P

Mijn Depth Diggers hebben 194 int, dat ga ik niet redden met inna's, al helemaal niet met de oude.
pi_119416186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb nog veel plannen. Die lijken hier wel wat op. :)

Storm crow voor Tal Rasha's helm.
Amulet voor Tal Rasha's amulet.
Wapen en source voor Chantodo's set.
LOH op ringen.
En dan nog goede Lacuni Prawlers als bracers.

Maar dan moet eerst eens een flink lading gold binnen komen. :P

Mijn Depth Diggers hebben 194 int, dat ga ik niet redden met inna's, al helemaal niet met de oude.
ik heb het Tal rasha amulet al, maar hier wil ik graag een betere roll voor ofc met wat chc en/of ias :P

momenteel heb ik met prismatic tussen de 1050 en de 1175 AR :)
pi_119416201
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:27 schreef Egberts het volgende:

[..]

ik heb het Tal rasha amulet al, maar hier wil ik graag een betere roll voor ofc met wat chc en/of ias :P

momenteel heb ik met prismatic tussen de 1050 en de 1175 AR :)
Ik heb zonder glass canon nu 900+ of zoiets. Met glas canon zit ik op 800+ dacht ik, dat is meer dan genoeg (precieze waarden weet ik even niet, daar heb ik niet op gelet).

En tal rasha's amu met CHC en IAS gaan makkelijk over de 500m gold. :P
Ik wil daarom als eerste de helm met CHC, en de amu met IAS. Dat om de huidige stats op te vangen van mijn amu.
pi_119421053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb nog veel plannen. Die lijken hier wel wat op. :)

Storm crow voor Tal Rasha's helm.
Amulet voor Tal Rasha's amulet.
Wapen en source voor Chantodo's set.
LOH op ringen.
En dan nog goede Lacuni Prawlers als bracers.

Maar dan moet eerst eens een flink lading gold binnen komen. :P

Mijn Depth Diggers hebben 194 int, dat ga ik niet redden met inna's, al helemaal niet met de oude.
Zoiets als "goede" lacuni prawlers heb ik nog niet kunnen vinden. Ja er zit AS op, maar veel te lage int/vit en als je hem met CHC + AS wilt hebben en dan fatsoenlijke stats dan betaal je miljarden ongeveer. Ik hou het bij mijn gewone rare bracers voorlopig.

Ik zit trouwens rond de 780 Allres met prismatic aan. MP8 is gewoon prima te doen, MP9 lukt en MP10 lukken wel maar vind ik geen fuck meer aan, je bent gewoon een eeuwigheid op hetzelfde beest aan het inhakken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119422082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Zoiets als "goede" lacuni prawlers heb ik nog niet kunnen vinden. Ja er zit AS op, maar veel te lage int/vit en als je hem met CHC + AS wilt hebben en dan fatsoenlijke stats dan betaal je miljarden ongeveer. Ik hou het bij mijn gewone rare bracers voorlopig.

Ik zit trouwens rond de 780 Allres met prismatic aan. MP8 is gewoon prima te doen, MP9 lukt en MP10 lukken wel maar vind ik geen fuck meer aan, je bent gewoon een eeuwigheid op hetzelfde beest aan het inhakken.
Daarom ben ik terug gegaan naar MPL3 voor te farmen. Alles gaat lekker eenvoudig neer, je kunt snelle runs maken en dus veel items vinden die je misschien voor veel gold kunt verkopen. Daardoor kan ik zelfs met Glass Canon spelen en zit mijn All Res toch over de 800+ heen. :)

Ubers en keyhunting is een ander verhaal.
pi_119423543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Daarom ben ik terug gegaan naar MPL3 voor te farmen. Alles gaat lekker eenvoudig neer, je kunt snelle runs maken en dus veel items vinden die je misschien voor veel gold kunt verkopen. Daardoor kan ik zelfs met Glass Canon spelen en zit mijn All Res toch over de 800+ heen. :)

Ubers en keyhunting is een ander verhaal.
MP3 vond ik dan net weer niet lekker spelen omdat alles zo snel plat gaat dat ik niet genoeg crits binnen krijg _O- Beetje zoals sprint barb met whirlwind
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119427940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Harlon het volgende:

[..]

MP3 vond ik dan net weer niet lekker spelen omdat alles zo snel plat gaat dat ik niet genoeg crits binnen krijg _O- Beetje zoals sprint barb met whirlwind
Als het plat ligt, heb je toch geen crits nodig? Op MPL10 heb je hetzelfde probleem, alleen heb je dan nog langer nodig om iets dood te krijgen zonder crits. ;)
pi_119430566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als het plat ligt, heb je toch geen crits nodig? Op MPL10 heb je hetzelfde probleem, alleen heb je dan nog langer nodig om iets dood te krijgen zonder crits. ;)
Ja da's ook wel weer zo. Je gaat in ieder geval gewoon echt niet dood
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:56:41 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119445622
RB, dank voor de chest nogmaals.... Vanavond dropte op MP5 echt alles:
- drie uber bosses dropte drie verschillende units
- Keywarden dropte ook een key
Dit alles binnen één game :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119445948
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef jackson het volgende:
RB, dank voor de chest nogmaals.... Vanavond dropte op MP5 echt alles:
- drie uber bosses dropte drie verschillende units
- Keywarden dropte ook een key
Dit alles binnen één game :)
Bedankt Egberts daar maar voor. :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:05:04 #86
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119446160
Egberts.... Bedankt!

zoiets :') ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119446515
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef jackson het volgende:
Egberts.... Bedankt!

zoiets :') ?
Graag gedaan :)

Mocht je er ooit op uitgekeken raken is hij hier weer welkom :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:13:20 #88
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119446597
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Egberts het volgende:

[..]

Graag gedaan :)

Mocht je er ooit op uitgekeken raken is hij hier weer welkom :)
Ahh, daar ben je 8-).

Uiteraard.... Geen enkel probleem. Had zelf een matige chest en ik ging er 5K HP op vooruit en behoorlijk wat res all. Erg blij mee voor nu. Zodra ik hem zat ben of nagenoeg niet meer speel hoor je het.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119454776
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef jackson het volgende:
RB, dank voor de chest nogmaals.... Vanavond dropte op MP5 echt alles:
- drie uber bosses dropte drie verschillende units
- Keywarden dropte ook een key
Dit alles binnen één game :)
Ja ging lekker inderdaad, bij mij dezelfde drops dus :D
Wel jammer van de gare hellfire ring :N maar bedenk me net dat het wel een upgrade voor mijn WD is :)
pi_119454783
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef jackson het volgende:
RB, dank voor de chest nogmaals.... Vanavond dropte op MP5 echt alles:
- drie uber bosses dropte drie verschillende units
- Keywarden dropte ook een key
Dit alles binnen één game :)
Lucky bastards :P
pi_119455363
Oja en ik vond nog een legendary bij keywarden, maar die is gesalvaged :P
pi_119455714
Sommige mensen hebben altijd geluk. :P
  woensdag 21 november 2012 @ 09:45:48 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119455745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Lucky bastards :P
*meldt*

8-)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119456790
Ik moet ook weer eens tijd vinden om te spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119461248
Vorige keer Ubers gedaan met Riksen, Sleep en nog een. Zij allemaal een portal gebruikt. MP6, ik lag het meeste op de grond. Vervolgens 2 parts en de Key gekregen. Zij volgens mij allemaal 1 part en geen key. Voelde me een beetje lullig haha.
Vici, Vidi, Veni!
pi_119461396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vorige keer Ubers gedaan met Riksen, Sleep en nog een. Zij allemaal een portal gebruikt. MP6, ik lag het meeste op de grond. Vervolgens 2 parts en de Key gekregen. Zij volgens mij allemaal 1 part en geen key. Voelde me een beetje lullig haha.
}:|
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_119461422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vorige keer Ubers gedaan met Riksen, Sleep en nog een. Zij allemaal een portal gebruikt. MP6, ik lag het meeste op de grond. Vervolgens 2 parts en de Key gekregen. Zij volgens mij allemaal 1 part en geen key. Voelde me een beetje lullig haha.
Ik mocht Maghda de laatste 10m HP alleen afmaken gisteren. Bij die bitch krijg je geen tijd om iemand te ressen als je nog alleen recht staat.

Maar we hadden 2 keer precies hetzelfde, er gingen 3 man tegelijk plat (surrie, silenzio en ik), de eerste keer was dat nog toen Skele recht stond, toen heeft Jackson zich maar expres dood laten gaan. De 2e keer gingen dus ook 3 man tegelijk plat (surrie, silenzio en jackson), gelukkig dat Magdha er toen ook bijna geweest was...
pi_119461601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik mocht Maghda de laatste 10m HP alleen afmaken gisteren. Bij die bitch krijg je geen tijd om iemand te ressen als je nog alleen recht staat.

Maar we hadden 2 keer precies hetzelfde, er gingen 3 man tegelijk plat (surrie, silenzio en ik), de eerste keer was dat nog toen Skele recht stond, toen heeft Jackson zich maar expres dood laten gaan. De 2e keer gingen dus ook 3 man tegelijk plat (surrie, silenzio en jackson), gelukkig dat Magdha er toen ook bijna geweest was...
vergeleken met Magda/Skel zijn de anderen echt een heel stuk simpeler. Enige met hogere MP lvl waar ik moeite mee heb bij de anderen is de gifwolken.
Vici, Vidi, Veni!
pi_119461648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:10 schreef Timm-E het volgende:

[..]

}:|
ja sorry ;)
Heb ook wel eens gehad dat ik net begon. Net de laatste klap van een pack mee maakte en vervolgens een mooie beam van een leg zag. Eind van de rit ik ook de key en die andere niet haha.
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 21 november 2012 @ 13:32:42 #100
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119462221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik mocht Maghda de laatste 10m HP alleen afmaken gisteren. Bij die bitch krijg je geen tijd om iemand te ressen als je nog alleen recht staat.

Maar we hadden 2 keer precies hetzelfde, er gingen 3 man tegelijk plat (surrie, silenzio en ik), de eerste keer was dat nog toen Skele recht stond, toen heeft Jackson zich maar expres dood laten gaan. De 2e keer gingen dus ook 3 man tegelijk plat (surrie, silenzio en jackson), gelukkig dat Magdha er toen ook bijna geweest was...
Het was me een feestje ja... Heb de tweede keer ook nog wat mensen moeten ressen geloof ik. Gaat prima maar als je alleen over blijft is het nogal zuur :7
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')