Werkt dus niet, dan gaan al die stoffen dus verloren. Het moet rauw.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef zovty het volgende:
Heel goed streven, ik stel voor dat jij korting krijg op je ziektekostenverzekering.
De kankerwerendewerking gaat wel een beetje verloren als je uiten gaart, maar dan zijn ze wel stukken beter te behappen.
[ afbeelding ]
Om van te watertanden toch?
Het helpt ook goed tegen mensen in je directe omgeving.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Skillstorm het volgende:
En het helpt kankers te voorkomen en bestrijden.
[ afbeelding ]
Ik eet er nu zelf 1 per dag, maar het is wel een hel want huillie.
Weet ik, daarom ga ik ook niet het huis uit voor de komende 2 uur oid.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het helpt ook goed tegen mensen in je directe omgeving.
Met oid bedoel je waarschijnlijk een dag of 2? Ik had niet het idee dat FOK!kers überhaupt buiten komen....quote:Op donderdag 15 november 2012 13:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ga ik ook niet het huis uit voor de komende 2 uur oid.
Ja wel....moet nog naar de sportschool vandaag.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
Met oid bedoel je waarschijnlijk een dag of 2? Ik had niet het idee dat FOK!kers überhaupt buiten komen....
Sterkte voor je medesportersquote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja wel....moet nog naar de sportschool vandaag.
gadver lijken net rotte punani'squote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef zovty het volgende:
Heel goed streven, ik stel voor dat jij korting krijg op je ziektekostenverzekering.
De kankerwerendewerking gaat wel een beetje verloren als je uiten gaart, maar dan zijn ze wel stukken beter te behappen.
[ afbeelding ]
Om van te watertanden toch?
Dan moet je misschien toch eens naar de dokter.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gadver lijken net rotte punani's
ik heb geen rottequote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch eens naar de dokter.
Ja dat bedoel ik ook niet, is ook wel te doen, maar een complete rauwe ui alleen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe altijd rauwe uitjes op de mayonaise als ik een patatje bestel in de snackbar.
lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook niet, is ook wel te doen, maar een complete rauwe ui alleen.
kan je niet voor een andere looksoort gaan, prei, lenteui of knoflook zijn wat makkelijker ergens in te verwerken dan rauwe ui.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dat door dat huilen kan je er niet van genieten.
Kan wel....quote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je niet voor een andere looksoort gaan, prei, lenteui of knoflook zijn wat makkelijker ergens in te verwerken dan rauwe ui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |