abonnement Unibet Coolblue
pi_119230533


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6!

Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.


Boer Aad uit Zuid-Holland



Boer Henk uit Noord-Holland



Boerin Henrieke uit Gelderland



Boer Martin uit Noord-Holland



Boer Willem uit Gelderland







Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
TV / Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
TV / Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
TV / Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
TV / Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
TV / Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
TV / Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
TV / Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
TV / Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
TV / Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
TV / Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
TV / Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
TV / Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
TV / Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
TV / Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
TV / Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
TV / Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
TV / Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
TV / Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
TV / Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
TV / Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
TV / Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
TV / Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
TV / Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
TV / Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
TV / BZV # 107 - One giant step for man, one small leap for farmer
TV / BZV # 108 - Sate on your Birthday!!
TV / BZV # 109 - Saadté
TV / BZV # 110 - Henrieke is een rustig persoon, is niet zo van het praten
TV / BZV # 111 - Ik heb muh eigon levuh, en jouww levuh.
TV / BZV # 112 - Mooi man.
TV / BZV # 113 - Satéloos het leven door
TV / BZV # 114 - Missie geslaagd!
TV / BZV # 115 - At Your Service!
TV / BZV # 116 - Bert's moederkoek. Met boter!
TV / BZV # 117 - Witte swaenen zwarte swaenen.
TV / BZV # 118 - Bert ziet voor het eerst de metro.
TV / BZV # 119 - Bert, een kopje alles
TV / BZV # 120 - Aad, mijn held
TV / BZV # 121 - Bert wordt afgezet in Parijs.
TV / BZV # 122 - Theekopjesalarm!
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119231200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hebben z'n ouders direct gezien dus. Knap werk.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119234642
quote:
De laatste momenten van haar citytrip eindigden met een blauw oog. Ze liep tegen een muurtje op.

Henrieke: 'Heel stom, maar ja, kan gebeuren. Het duurde anderhalve week voordat mijn blauwe oog weg was.'
Tuurlijk Henrieke, die Bert is me er één.......
  donderdag 15 november 2012 @ 12:50:46 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_119235455
Hoe kan een muur in je oog belanden, tegen je voorhoofd begrijp ik nog wel.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_119235562
Ik ben wel heel benieuwd of Doede nog een date gehad heeft met 1 van z'n briefschrijvers
٩๏̯͡๏)۶
pi_119235614
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef Bayswater het volgende:
Hoe kan een muur in je oog belanden, tegen je voorhoofd begrijp ik nog wel.
Als je een flinke tik tegen je oogkas krijgt boven je oog dan zakt de bloeduitstorting naar beneden toe. Been there, done that :')
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:59:29 #7
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_119235669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 08:39 schreef elkravo het volgende:

[..]

Grappig dat sommige mensen niet kunnen accepteren dat er anderen zijn met een andere mening. Ik vind Amsterdam niet bijzonder, zelfs een onprettige stad, en het volk onplezierig. Dit is mijn mening... als een ander met Amsterdam wegloopt... succes en veel plezier.
Ik reageer slechts op jouw flink laatdunkende post over Amsterdam. Dat is wat anders dan je mening 'niet kunnen accepteren'. Ik vind het namelijk prima als mensen Amsterdam niks vinden, maar doe niet alsof het een nikserig stadje is van 13 in een dozijn. Want dat is Amsterdam - ook objectief bezien - zeker niet. Het centrum staat niet voor niets op de UNESCO-Werelderfgoedlijst.

Maar goed, terug naar de avonturen van Bert & kornuiten wat mij betreft.
Stop the world, I want to get out.
pi_119236130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik reageer slechts op jouw flink laatdunkende post over Amsterdam. Dat is wat anders dan je mening 'niet kunnen accepteren'. Ik vind het namelijk prima als mensen Amsterdam niks vinden, maar doe niet alsof het een nikserig stadje is van 13 in een dozijn. Want dat is Amsterdam - ook objectief bezien - zeker niet. Het centrum staat niet voor niets op de UNESCO-Werelderfgoedlijst.

Maar goed, terug naar de avonturen van Bert & kornuiten wat mij betreft.
Mooi voorbeeld, die Unesco-werelderfgoedlijst....

Hoeveel mensen zijn er hier wel eens op de Kinderdijk geweest? Of kennen we die ook alleen maar van de foto's?
En het is niet het centrum wat op de lijst staat, maar de grachtengordel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119236538
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld, die Unesco-werelderfgoedlijst....

Hoeveel mensen zijn er hier wel eens op de Kinderdijk geweest? Of kennen we die ook alleen maar van de foto's?
En het is niet het centrum wat op de lijst staat, maar de grachtengordel.
Stadsdeel Centrum komt dan ook goeddeels overeen met de grachtengordel... ;)
pi_119240493
Volgens mij valt het met die wereldvreemdheid van Bert trouwens reuze mee. Op zijn Facebook zie ik dat hij inderdaad in Utrecht heeft gestudeerd. Hij heeft trouwens bijna 600 vrienden, waaronder Rick-Jan, die nu blijkbaar wel een relatie heeft... :P Bert voelt zich gewoon totaal niet aangetrokken tot Henrieke en dat uit hij op deze manier. Een ander probeert er misschien in ieder geval nog een gezellig weekend van te maken, maar voor Bert hoeft dat simpelweg allemaal niet meer. Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon klote omdat hij niets in Henrieke ziet en wil dan ook zo snel mogelijk naar huis. Dat hij totaal geen casanova is is inmiddels wel duidelijk, maar ik geloof niet dat hij daadwerkelijk zo autistisch is als BZV het nu doet voorkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119240880
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef NY_Giant het volgende:
Volgens mij valt het met die wereldvreemdheid van Bert trouwens reuze mee. Op zijn Facebook zie ik dat hij inderdaad in Utrecht heeft gestudeerd. Hij heeft trouwens bijna 600 vrienden, waaronder Rick-Jan, die nu blijkbaar wel een relatie heeft... :P Bert voelt zich gewoon totaal niet aangetrokken tot Henrieke en dat uit hij op deze manier. Een ander probeert er misschien in ieder geval nog een gezellig weekend van te maken, maar voor Bert hoeft dat simpelweg allemaal niet meer. Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon klote omdat hij niets in Henrieke ziet en wil dan ook zo snel mogelijk naar huis. Dat hij totaal geen casanova is is inmiddels wel duidelijk, maar ik geloof niet dat hij daadwerkelijk zo autistisch is als BZV het nu doet voorkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij zich niet tot haar aangetrokken voelt, waarom heeft hij zich dan aangemeld?
pi_119241136
Tsja, daar zal die vermoedelijk later pas achter zijn gekomen...
pi_119241287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef NY_Giant het volgende:
Tsja, daar zal die vermoedelijk later pas achter zijn gekomen...
Waarom gaat hij die trip dan tóch nog maken?
pi_119241344
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Waarom gaat hij die trip dan tóch nog maken?
Ik weet het ook niet! Misschien onder druk van het programma... Sociaal gezien zal hij niet de sterkste zijn, maar ik geloof niet dat het daadwerkelijk zo erg is als we nu te zien krijgen.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:51:11 #15
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119241349
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Waarom gaat hij die trip dan tóch nog maken?
Hij wilde in de Space Mountain
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_119241520
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:50 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet! Misschien onder druk van het programma... Sociaal gezien zal hij niet de sterkste zijn, maar ik geloof niet dat het daadwerkelijk zo erg is als we nu te zien krijgen.
Een camera registreert alleen maar.
pi_119241643
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef OeJ het volgende:

[..]

Een camera registreert alleen maar.
Dus jij denkt dat het met een camera niet mogelijk is om mensen op een bepaalde manier neer te zetten? We krijgen natuurlijk slechts een paar minuten te zien... En daarnaast lijkt Bert me wel zo'n type dat juist voor de camera dichtslaat.
pi_119241803
Haha, op de profielfoto op Facebook heeft Bert zijn blauwe bodywarmer aan.
pi_119241851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het met een camera niet mogelijk is om mensen op een bepaalde manier neer te zetten? We krijgen natuurlijk slechts een paar minuten te zien... En daarnaast lijkt Bert me wel zo'n type dat juist voor de camera dichtslaat.
Dat laatste kan kloppen, maar volgens mij is die Bert ook gewoon een dooie pier, of om het vriendelijker te zeggen: een rustige. :)
pi_119242061
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:03 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat laatste kan kloppen, maar volgens mij is die Bert ook gewoon een dooie pier, of om het vriendelijker te zeggen: een rustige. :)
Dat-ie rustig is ben ik inderdaad wel met je eens ja!
pi_119242262
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Dat-ie rustig is ben ik inderdaad wel met je eens ja!
Ik zie ook wel voor me, hoe hij, als hij de 60 gepasseerd is, in zijn fauteuil zit, en dan maar uren voor zich uit zit te staren. Met getik van de wandklok op de achtergrond en die je dan ook hard hoort slaan op de hele en halve uren. En dan Henrieke die uit de boerenkeuken komt, met de mededeling dat de soep warm is.
pi_119242533
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik zie ook wel voor me, hoe hij, als hij de 60 gepasseerd is, in zijn fauteuil zit, en dan maar uren voor zich uit zit te staren. Met getik van de wandklok op de achtergrond en die je dan ook hard hoort slaan op de hele en halve uren. En dan Henrieke die uit de boerenkeuken komt, met de mededeling dat de soep warm is.
Zou wel mooi zijn als Bert en Henrieke gewoon iedereen zand in de ogen hebben gestrooid. Dat ze nu getrouwd zijn en Henrieke zwanger is. :P
pi_119242598
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik zie ook wel voor me, hoe hij, als hij de 60 gepasseerd is, in zijn fauteuil zit, en dan maar uren voor zich uit zit te staren. Met getik van de wandklok op de achtergrond en die je dan ook hard hoort slaan op de hele en halve uren. En dan Henrieke die uit de boerenkeuken komt, met de mededeling dat de soep warm is.
_O- haha inderdaad!
  ESF Reporter donderdag 15 november 2012 @ 18:31:02 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_119247028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hij wilde in de Space Mountain
_O_
  donderdag 15 november 2012 @ 18:45:34 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119247497
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef OeJ het volgende:

[..]

Een camera registreert alleen maar.
Ik ken de regisseur goed en weet toevallig dat hij in ster is in "storytelling" en het neerzetten van een bepaalde sfeer. Die scene in de koffiekopjes was duidelijk géén toeval.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119247906
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Waarom gaat hij die trip dan tóch nog maken?
Weet jij veel wat de regie zegt als jij aangeeft niet te willen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119248250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef NY_Giant het volgende:
Volgens mij valt het met die wereldvreemdheid van Bert trouwens reuze mee. Op zijn Facebook zie ik dat hij inderdaad in Utrecht heeft gestudeerd. Hij heeft trouwens bijna 600 vrienden, waaronder Rick-Jan, die nu blijkbaar wel een relatie heeft... :P Bert voelt zich gewoon totaal niet aangetrokken tot Henrieke en dat uit hij op deze manier. Een ander probeert er misschien in ieder geval nog een gezellig weekend van te maken, maar voor Bert hoeft dat simpelweg allemaal niet meer. Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon klote omdat hij niets in Henrieke ziet en wil dan ook zo snel mogelijk naar huis. Dat hij totaal geen casanova is is inmiddels wel duidelijk, maar ik geloof niet dat hij daadwerkelijk zo autistisch is als BZV het nu doet voorkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan hun Facebookprofielen?

Edit: al gevonden. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Fascination op 15-11-2012 19:22:18 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119253314
Ik lees hier van mensen dat Bert zich niet aangetrokken voelde tot Henrieke. Vandaar dat hij zich zo bot gedroeg. Ik geloof hier eerlijk gezegd niets van. Natuurlijk maakt de KRO televisie, en worden dingen selectief in beeld gebracht. Maar in de montage zouden ze van mij geen Bert kunnen maken.

Allereerst heeft Bert geschreven naar Henrieke. Hij heeft meegedaan aan de speeddate en is bij Henrieke thuis geweest. Hier had hij op verschillende momenten kunnen aangeven dat hij Henrieke aardig vindt, maar dat hij geen of weinig liefde ziet. Dit gebeurde niet, in tegendeel. Henrieke koos voor Bert en met Yvon erbij zeiden beiden elkaar leuk te vinden.

Hierna maakten ze kennis met de familie, de ouders van Bert zeiden het al. Bert is heel normaal, maar met meiden is het gewoon moeilijk.

Dan de citytrip. We zien gewoon dat Bert geen contact maakt. Op het eind bij het etentje praten Henrieke en Bert met elkaar. Bert vraagt wat Henrieke er tot nu toe van vindt. Henrieke vindt het wel gezellig. Dan zegt Bert: 'De communicatie loop wat stroevig vandaag, ik merk dat de laatse dagen die chemie verder uit elkaar..' En een moment later. 'Hoe het komt, daar heb ik zelf niet echt een verklaring voor.''

Later zegt Henrieke dat de chemie er misschien niet is. Dan zegt Bert dat die er bij zijn kant opzich wel is. Dan zegt hij ook dat het bij hem langer duurt voordat iets groeit.

Bert is gewoon een jongen die niet weet hoe hij dit soort dingen moet aanpakken. Heel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 16-11-2012 01:36:53 ]
pi_119253519
Als je iemand écht leuk vindt en kosten wat kost er iets van wilt maken, zet je dat niet op het spel omdat je verlegen bent. Natuurlijk heb je altijd uitzonderlijke gevallen, maar als je eenmaal zoveel tijd samen hebt gespendeerd en je wilt er voor gaan ben je tot meer in staat dan je denkt. Denk ik dan :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_119256074
Meestal wordt het een gênante vertoning als iemand die echt verlegen is een poging waagt om ook iets te zeggen. Kwestie van verkeerde adviezen krijgen. Niet uitgaan van jezelf maar van hoe het zou moeten gaan.

Een van Berts problemen met de setting is dat het allemaal zo snel moet gaan. Bij Henk & Fiona zie je het ook terug. Ze zijn domweg verliefd geraakt in een korte tijd, dat is goed zichtbaar, maar zij zien de korte tijd natuurlijk ook erg goed en hebben het over wel een beetje verliefd zijn. Je wordt er in zo'n setting telkens met je neus bovenop gedrukt.
pi_119258540
Ik heb de aflevering net terug gekeken. Wat zijn Henk en Fiona, en Martin en Wilma lief samen zeg! Voor de rest ben ik heel benieuwd naar de aflevering van zondag...
pi_119258688
Die wandelstok uit de preview plaats ik zelf bij boer Arthur.

Straks komt Doede met een prachtige, rondborstige negerin aan die voor hem viel.
pi_119259834
Iedereen heeft het over Bert hier.
Volgens mij is Bert gewoon wat slimmer en denkt hij gewoon telkens na en is hij daardoor telkens bewust van de camera en meent hij dat hij zichzelf op een bepaalde manier moet laten zien aan de mensen die tv kijken.
Als het allemaal wat luchtiger was, kon Bert er wel wat van maken denk ik. Maar hij vat het te zwaar op.
Digo
pi_119261710
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef Lutte het volgende:
Als je iemand écht leuk vindt en kosten wat kost er iets van wilt maken, zet je dat niet op het spel omdat je verlegen bent. Natuurlijk heb je altijd uitzonderlijke gevallen, maar als je eenmaal zoveel tijd samen hebt gespendeerd en je wilt er voor gaan ben je tot meer in staat dan je denkt. Denk ik dan :')
Dat zeg je wel heel makkelijk. Maar als je echt heel verlegen bent kun je je daar denk ik echt niet overheen zetten.
pi_119264915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat zeg je wel heel makkelijk. Maar als je echt heel verlegen bent kun je je daar denk ik echt niet overheen zetten.
Maar je kunt het ook niet verbergen. Zelfs uit Bert zou als hij iemand ontzettend leuk vindt echt wel een glimlachje zijn verschenen als ie er mee door Parijs liep. Of een onhandige knuffel bij het afscheid van de boerderij.

Schijnbaar is niets van dat alles gebeurd (of een ander klein gebaar), anders had Henrieke wel gezegd dat ze merkte dat het er bij Bert wel was maar hij het moeilijk vond ipv zitten giebelen dat er 0,0 blijk van interesse uit hem kwam.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_119265217
Boer Hans heeft een leuke vrouw gevonden zo te zien!
http://lyt.sr/xirh9

Boer Hans.
pi_119265220
Ik sta er niet van te kijken als de regie de laatste twee uitzendingen zo heeft knippen en plakken, en dat ze straks alsnog een setje blijken te zijn :')
Ik geloof niet dat Bert haar leuk vindt :N , maar ik geloof wel in de regie met een goeie schaar :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 07:48:24 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119265353
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik sta er niet van te kijken als de regie de laatste twee uitzendingen zo heeft knippen en plakken, en dat ze straks alsnog een setje blijken te zijn :')
Ik geloof niet dat Bert haar leuk vindt :N , maar ik geloof wel in de regie met een goeie schaar :Y
Regie knipt niet, regie bepaalt wat er wordt opgenomen. Dus alle kans dat de regisseur heeft gezegd: "Jullie gaan nu in de theekopjes".
The love you take is equal to the love you make.
pi_119265383
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Regie knipt niet, regie bepaalt wat er wordt opgenomen. Dus alle kans dat de regisseur heeft gezegd: "Jullie gaan nu in de theekopjes".
Oh die kopjes zeggen me niks, ik vond Disney ook een dom uitje als je een weekend romantisch weg bent. Het gaat om dat gesprek en daar knippen ze degelijk in. Wat er nog meer is gezegd weten we niet.

Montage dan ipv regie ? ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 07:57:54 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119265413
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Regie knipt niet, regie bepaalt wat er wordt opgenomen. Dus alle kans dat de regisseur heeft gezegd: "Jullie gaan nu in de theekopjes".
Dit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119265598
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik sta er niet van te kijken als de regie de laatste twee uitzendingen zo heeft knippen en plakken, en dat ze straks alsnog een setje blijken te zijn :')
Ik geloof niet dat Bert haar leuk vindt :N , maar ik geloof wel in de regie met een goeie schaar :Y
Denk echt niet dat hij bij haar zou blijven, maar misschien projecteer ik wel teveel, ik zou het in geen honderd jaar op henrieke kunnen doen.
pi_119265761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:20 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Denk echt niet dat hij bij haar zou blijven, maar misschien projecteer ik wel teveel, ik zou het in geen honderd jaar op henrieke kunnen doen.
En ik zou nachtmerries krijgen van het idee dat ik met Bert het bed zou moeten delen :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:20:54 #43
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119268033
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:35 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En ik zou nachtmerries krijgen van het idee dat ik met Bert het bed zou moeten delen :D
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119271277


In de Metro van vandaag!
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:15:10 #45
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119271557
Ik denk maar steeds dat BZV Bert en Henrieke niet echt een plezier heeft gedaan door ze naar Parijs te sturen. Het leek mij meer een straf voor die twee, dan dat ze echt plezier hadden.
pi_119271627
Henrieke had dolle pret volgens mij
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_119272339
Inderdaad, ik vond het zo grappig hoe zij in een deuk lag toen Bert 120 Euro voor die lelijke tekening moest betalen. Denk ook niet dat het in een andere stad of op een andere plek anders was geweest.
pi_119272586
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik denk maar steeds dat BZV Bert en Henrieke niet echt een plezier heeft gedaan door ze naar Parijs te sturen. Het leek mij meer een straf voor die twee, dan dat ze echt plezier hadden.
Bert wilde al eerder naar huis, voelde zich straal ongelukkig voor de camera. Zowel bij Henrieke op de boerderij als in Parijs. Hij had de poot stijf moeten houden en toen weg moeten gaan...
pi_119276853
Henrieke heeft wel plezier van Parijs zelf zo te zien. Ze blijft lachen en giechelen. Alleen over het amoureuze aspect is ze niet enthousiast.... Ze had nog meer plezier gehad met een vriendin of zo. Die Bert is eerder een zak aardappelen die ze mee moet zeulen... ;)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_119288419
Straks in DWDD is alleen 'boer Aad'. De rest had er geen zin meer in (of was te slecht).
That's all folks!
pi_119343523
vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 18 november 2012 @ 15:05:58 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_119343608
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef MissJ het volgende:
vanavond *O*
Ja, nee.... Kan niet kijken....
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_119346601
Kijken wie wie gehosseld heeft. *O*

Komen denk ik nog wat verrassende combi's uit. Hopelijk zien we die cowboy bij de speeddates van Willem nog terug met een Jurjen ofzo. :D
That's all folks!
  zondag 18 november 2012 @ 16:33:36 #54
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119346732
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijken wie wie gehosseld heeft. *O*

Komen denk ik nog wat verrassende combi's uit. Hopelijk zien we die cowboy bij de speeddates van Willem nog terug met een Jurjen ofzo. :D
Snorremans. _O_ _O_
pi_119346989
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Kiyoaki het volgende:

Straks komt Doede met een prachtige, rondborstige negerin aan die voor hem viel.
Ik hoop het vurig _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119347644
die komkommerboer gun ik het ook wel, met zijn never-been-kissed verhaal. Benieuwd of hij vanavond met een deerne aan zijn arm binnen komt lopen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119354734
Vanavond na BZV ook op ned. 1 de TV sjow 21.20..........met alles over BZV en geloof ook de boeren zelf............viel net in de promo dus misschien komt het nog een keer voorbij. :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119354979
Ik hoop op wat spektakel, want eigenlijk kan het me weinig meer boeien. Rot seizoen ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119355097
nou promo was er weer...TV Sjow de nabeschouwing.Yvon en de boeren in de studio, en boeren en boerinnen in nederland met hun mening over boer zoekt vrouw........... en denk nog veel meer.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119355165
Hoe laat begint het?
pi_119355253
21.20 Ned 1 de TVSjow. (na BZV).............. en de TVSjow kan je dacht ik niet terug kijken op uitzendinggemist
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119355279
Ik bedoel, hoe laat begint BZV ;)
pi_119355390
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:06 schreef Lillian_88 het volgende:
Ik bedoel, hoe laat begint BZV ;)
zoals elke zondagavond half 9
en via internet kan je ook je TV gids inzien hoor.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119355479
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Toverheks het volgende:
nou promo was er weer...TV Sjow de nabeschouwing.Yvon en de boeren in de studio, en boeren en boerinnen in nederland met hun mening over boer zoekt vrouw........... en denk nog veel meer.
oehoe, dat ga ik ook kijken dan *O*
En heksie O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119355524
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop op wat spektakel, want eigenlijk kan het me weinig meer boeien. Rot seizoen ;(
dus dat. Dat Aad er met Jurjen vandoor is ofzo. En Henrieke met Henk bijvoorbeeld.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119355548
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef MissJ het volgende:

[..]

oehoe, dat ga ik ook kijken dan *O*
En heksie O+
MissJ......... O+ ja ff kijken wat male Ivo weer te slijmen heeft *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:10:54 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_119355566
Ik ga die TV Show niet kijken hoor. Ik kan veel tolereren, maar ik trek een grens bij Ivo Niehe. Daarbij komt op RTL5 Rappers in de Sneeuw, dat lijkt me pas goeie pulp.
pi_119355595
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:

[..]

dus dat. Dat Aad er met Jurjen vandoor is ofzo. En Henrieke met Henk bijvoorbeeld.
Liever dat Aad op schiphol staat en een enkeltje Verwegistan van Yvon krijgt uitgereikt *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119355710
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:05 schreef Toverheks het volgende:
21.20 Ned 1 de TVSjow. (na BZV).............. en de TVSjow kan je dacht ik niet terug kijken op uitzendinggemist
Ja klopt, is idd niet terug te zien. Behalve voor Ivo, hij zal zijn shows waarschijnlijk non-stop in elke kamer van zijn huis op hebben staan.

Maar gewoon lekker verder nabeschouwen hier dan :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119355731
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik ga die TV Show niet kijken hoor. Ik kan veel tolereren, maar ik trek een grens bij Ivo Niehe. Daarbij komt op RTL5 Rappers in de Sneeuw, dat lijkt me pas goeie pulp.
Beetje Ali B dus lees ik net, well hopen op mooie natuurfilmpjes, vanavond met oliewinning.........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119355736
Ik heb vandaag een Aadje gedaan :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119355771
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een Aadje gedaan :D
Je hebt een bosje Distels op je salontafel geplempt :o
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119355830
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Je hebt een bosje Distels op je salontafel geplempt :o
Nee dat niet :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119355836
Ik denk dat ik dan meer zin heb in de nabeschouwing bij Niehe _O-

Dat wekenlange gedreutel zonder dat er iets gebeurt, met Yvon, daar heb ik echt geen trek meer in.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119355885
ben een beetje YvonMoe.....mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen :(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 18 november 2012 @ 20:17:04 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119355911
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een Aadje gedaan :D
Boterham met saté?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119355973
quote:
3s.gif Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Boterham met saté?
_O- ja dat zou hem wezen oh dacht aan distels stom moest sate zijn :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 18 november 2012 @ 20:19:25 #78
130755 Kinga
versier hier
pi_119356058
Nou, ik kan niet wachten op het verhaal van Henrieke hoor...
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:21:30 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_119356148
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een Aadje gedaan :D
Je hebt de kamers gewit?
pi_119356169
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een Aadje gedaan :D
perfecte voorbereiding. Zowel bij ontbijt als lunsj neem ik aan?
  zondag 18 november 2012 @ 20:23:06 #81
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_119356222
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Liever dat Aad op schiphol staat en een enkeltje Verwegistan van Yvon krijgt uitgereikt *O*
Of dat Aad het nu met Yoni doet, lekker gewillig en vruchtbaar!
  zondag 18 november 2012 @ 20:23:46 #82
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356248
Blij dat dit suffe seizoen bijna voorbij is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119356251
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of dat Aad het nu met Yoni doet, lekker gewillig en vruchtbaar!
_O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119356255
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik dan meer zin heb in de nabeschouwing bij Niehe _O-

Dat wekenlange gedreutel zonder dat er iets gebeurt, met Yvon, daar heb ik echt geen trek meer in.
Oh Yvon zit ook bij Niehe. Faal :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 18 november 2012 @ 20:23:56 #85
130755 Kinga
versier hier
pi_119356259
Here we go *O*
pi_119356261
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef matthijst het volgende:
Blij dat dit suffe programma bijna voorbij is.
pi_119356276
quote:
3s.gif Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Boterham met saté?
Yes :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119356277
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of dat Aad het nu met Yoni doet, lekker gewillig en vruchtbaar!
whehe. Ik dank dat aad de dochters van sennet doet.
pi_119356282
Zou Aad haar gedumpt hebben?

Neem aan dat alleen Henk en Martin nog verkeren
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:24:42 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_119356297
Nu zien we hoe de boeren er anno nu uit zien!

Het zelfde.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:24:49 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356301
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
Zou Aad haar gedumpt hebben?

Neem aan dat alleen Henk en Martin nog verkeren
Ik denk Henk en Fiona hoor..
  zondag 18 november 2012 @ 20:25:03 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356314
Aad nog steeds een bruine zonnebankkop.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 18 november 2012 @ 20:25:03 #93
3185 Adelante
To let it go now
pi_119356316
Wat heeft Henrieke aan??? :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119356317
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 20:22 schreef snellejelle het volgende:

[..]

perfecte voorbereiding. Zowel bij ontbijt als lunsj neem ik aan?
Alleen als avondeten..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119356322
Martin leuke vent, Henk leuke gozer maar had dit prog. echt niet nodig.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119356324
quote:
3s.gif Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Boterham met saté?
http://www.bartonmode.nl/2_bild1_bild_g.jpg
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:25:21 #97
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356326
Insert Lucky over het voorstellen :D.
  zondag 18 november 2012 @ 20:25:27 #98
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_119356330
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef matthijst het volgende:
Blij dat dit suffe seizoen bijna voorbij is.
Alleen Bert in Parijs was een hoogtepunt en ik zou doorgaans geen hoogtepunt bereiken met Bert in de buurt dussss wat was dit seizoen bagger!
  zondag 18 november 2012 @ 20:25:52 #99
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119356354
Zit gewoon naar de verkeerde zender te kijken en me af te vragen waarom het niet begint :(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:16 #100
2651 svann
night-hawk
pi_119356379
Boer Aad liet zich niet interviewen door het (regio) Leidsch Dagblad.
Hij zei dat hij drie maanden geleefd was en weer de anonimiteit in wilde.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:17 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119356380
DAT DACHTEN WE DUS AL
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:18 #102
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:26:21 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_119356386
quote:
3s.gif Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit gewoon naar de verkeerde zender te kijken en me af te vragen waarom het niet begint :(.
_O-

Klaas is wegggggg.
pi_119356392
Snorremans was de beste keus geweest voor Willem.
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:38 #105
123170 alors
zlata1234
pi_119356394
Nooooo :'(
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119356395
Awww Willem
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:26:47 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_119356402
Klaas Faal.
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:47 #108
130755 Kinga
versier hier
pi_119356403
Arme Willem....
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:26:47 #109
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356404
Willem alonie
pi_119356406
Dat wordt weer parkeerplaatsen bezoeken voor Willem
pi_119356408
Willem is uit elkaar. :(
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:53 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_119356409
Aaaahhhhh Willempie :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119356410
Verrassend.

NOT.
That's all folks!
pi_119356411
:@ mag het niet zeggen, Maar Aad vind ik ook wel wat weg hebben van een SSer in pak in een oude oorlogsfilm
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 18 november 2012 @ 20:26:58 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356414
"BIj mij hetzelfde".
Nee Henrieke, jij hebt helemaal geen leuke zomer gehad. Kut.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119356415
Noooh, die stomme rebounder!!

En Bert ook niet zonder camera's :'(
  zondag 18 november 2012 @ 20:27:24 #117
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:27:30 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356444
"Verdomme!" _O_
pi_119356446
Lef Willem niet beloond.
That's all folks!
pi_119356447
Nee, toen ging Barry weg en werd het stil.
pi_119356448
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Toverheks het volgende:
:@ mag het niet zeggen, Maar Aad vind ik ook wel wat weg hebben van een SSer in pak in een oude oorlogsfilm
ja he _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119356450
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef vuvuzela het volgende:
willem niet :o
verbaasd me niks
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 18 november 2012 @ 20:27:39 #123
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zondag 18 november 2012 @ 20:27:43 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356458
Haha, dat kopje blijft prachtig :D
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 18 november 2012 @ 20:27:44 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_119356459
Bert :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119356467
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
Noooh, die stomme rebounder!!

En Bert ook niet zonder camera's :'(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 18 november 2012 @ 20:28:04 #127
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_119356471
Ah weer een uur mn lul uit mn broek lachen ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:28:07 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_119356476
Haha, mooie overgang van de Disneykopjes naar Henrieke die een kopje thee drinkt.
pi_119356477
Henrieke met een beetje oogpotlood. Hopelijk geeft de visagie haar dat dingetje mee naar huus O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119356479
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja he _O-
Zie hem zo voor me _O- :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 18 november 2012 @ 20:28:20 #131
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356484
Henrieke iets minder dikke kop, of kleedt dat zwart enorm af?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119356486
Arme Henrieke, lag niet echt aan haar m.i.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 18 november 2012 @ 20:28:25 #133
130755 Kinga
versier hier
pi_119356489
Yikes.
  zondag 18 november 2012 @ 20:28:29 #134
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_119356491
Zoo bak plamuur op haar gezicht gesmeerd maar die appelwangen blijven! Hardnekkige dingen!
pi_119356495
Bertje finito
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 20:28:37 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_119356499
Ze lijkt op een minder uitgemergelde Corry Konings nu.
pi_119356505
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef matthijst het volgende:
Henrieke iets minder dikke kop, of kleed dat zwart enorm af?
Rode wangen weggewerkt, vol in de make-up!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119356513
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
Arme Henrieke, lag niet echt aan haar m.i.
Jawel, had ze maar niet Bert moeten kiezen.
  zondag 18 november 2012 @ 20:28:48 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_119356514
Uhm, geweldige vakantie in Parijs?
Niet meer actief op Fok!
pi_119356522
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Zie hem zo voor me _O- :@
ik ook :') _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119356526
Kom op haal Barrie erbij!
That's all folks!
  zondag 18 november 2012 @ 20:29:14 #142
123170 alors
zlata1234
pi_119356528
Ja, Barrie, die had je moeten houden!
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 18 november 2012 @ 20:29:14 #143
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356529
tis zelf ook een dooie hoor, sjongejonge.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119356540
Ik ga BosyWarmerBert missen ;(
pi_119356544
HAAL TOM ERBIJ!!!!!!!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119356547
Henrieke lijkt op jigsaw
  zondag 18 november 2012 @ 20:29:36 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_119356548
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef matthijst het volgende:
tis zelf ook een dooie hoor, sjongejonge.
Spraakzaam ook :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 18 november 2012 @ 20:29:38 #148
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119356549
Die ijzeren glimlach. Daar word ik ondertussen ook zenuwachtig van.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119356552
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op haal Barrie erbij!
:Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 18 november 2012 @ 20:29:42 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119356556
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Uhm, geweldige vakantie in Parijs?
Je leeft O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119356560
Ze had er meer van verwacht. Had ze verwacht dat Bert haar uit elkaar getrokken zou hebben in Parijs ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_119356567
Henrieke wilde er al eerder mee kappen, maar moest doorgaan van Yvon. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_119356569
Ze krijgen allemaal toch wel eindeloos post, dus niemand is zielig nee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 18 november 2012 @ 20:29:59 #154
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_119356570
Ze is verliefd, tis overduidelijk.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:05 #155
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_119356582
vind Henriekke best een leuk meisje, hardwerkend, verlegen maar toch :P nee vind haar wel oke
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119356585
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze is verliefd, tis overduidelijk.
:Y :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:15 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119356588
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119356589
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze is verliefd, tis overduidelijk.
Op Ernie
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:28 #160
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_119356608
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze is verliefd, tis overduidelijk.
ja echt he, dat denk ik ook te zien ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119356609
Sjerrun! O+
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_119356611
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Silenus het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_119356617
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef marcodej het volgende:
Henrieke wilde er al eerder mee kappen, maar moest doorgaan van Yvon. :')
Denk het ook inderdaad.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:47 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356621
Yoni :r
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:50 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_119356622
Aad, juuuiiist :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:52 #167
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_119356624
Damn. Die blonde O+
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:30:56 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356631
Joni :r.
  zondag 18 november 2012 @ 20:30:58 #169
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356633
Yoni :r :r
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:00 #170
123170 alors
zlata1234
pi_119356634
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Silenus het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119356638
Swaeeeeeen in Ado-pakkie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119356640
aah toen was yoni al zo zo zo... yoni.
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:09 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_119356648
Jeanette :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119356653
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Silenus het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:31:17 #175
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356656
Aad _O_

Ik ken jouw hele geschiedenis :').
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:24 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_119356663
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je leeft O+
:*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:24 #177
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_119356665
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn. Die blonde O+
je kijkt voor het eerst ofzo :?
pi_119356673
Neuh 4 maanden geleden joh, of het niks is..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:38 #179
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119356675
Toen leek Bert nog wel attent :o.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119356679
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
aah toen was yoni al zo zo zo... yoni.
We missen haar nu al.

Maar ze shinet straks op het feest denk ik.
That's all folks!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:31:41 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356685
Fioon O+.
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:41 #182
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:45 #183
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356694
Huh, had die pisnicht nou 15 jaar met een vrouw gewoond?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 18 november 2012 @ 20:31:54 #184
123170 alors
zlata1234
pi_119356700
Bert die een hele zin uitsprak :o
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:02 #185
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_119356701
quote:
11s.gif Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

je kijkt voor het eerst ofzo :?
2e keer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:07 #186
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_119356707
Jeannet kijkt nog steeds angstig!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 november 2012 @ 20:32:13 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119356714
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef alors het volgende:
Bert die een hele zin uitsprak :o
Naja, hele.. Slikte alsnog een lading in.
pi_119356723
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
Huh, had die pisnicht nou 15 jaar met een vrouw gewoond?
Nee, met een andere man, en was net 4 maanden voorbij.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:20 #189
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356724
Aad ook zonder vrouw?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:20 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119356725
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
Huh, had die pisnicht nou 15 jaar met een vrouw gewoond?
Hij zei toch met een man :')
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:20 #191
123170 alors
zlata1234
pi_119356726
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
Huh, had die pisnicht nou 15 jaar met een vrouw gewoond?
neeehee
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119356727
Sennet :o :o
pi_119356731
:D Aad en Jeanet ook nog bij elkaar?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119356736
Als Willem lekker is gaan pushen dat ze vanaf week 1 moeten samenwonen, dan is het eigen schuld, dikke bult :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119356755
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
:D Aad en Jeanet ook nog bij elkaar?
Ja *O*
pi_119356757
Wilma is lief.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:56 #197
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119356765
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef alors het volgende:

[..]

neeehee
Hehe, sorry, vroeg het vrige week ook al volgens mij.
Homofilter ff uitzetten :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119356772
Sennet zit in de kelder van Aad. Geboeid en al.

O, nu even niet.
That's all folks!
  zondag 18 november 2012 @ 20:33:11 #199
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_119356783
Aad en Sennet hebben de plaatselijke pers weggestuurd...
pi_119356796
sjennet blijft wel een bloedgeil hertje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')