Die kabel kan je niet in de beeld en geluid invoer doen dan? Want dat lijkt me een beetje onhandig. Ik heb zelf een hd tv van een maand oud dus weet niet of dat kan enzo..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef GoldenBatt het volgende:
Dat zijn alle kabels die bij een NES horen, beeld en geluid loopt via die kabel rechts op de foto. Die stopte je tussen de coax aansluiting en de tv, het beeld zocht je op met de juiste ferquentie. Verder kabel voor stroom, en controller. Is compleet.
In hoeverre dat nog mee gaat, geen idee. Heb er ook nog één ergens liggen, die werkt voor zo ver ik weet nog altijd, maar die ligt waarschijnlijk ergens onder dikke laag stof tussen de opslag met de rest van mijn zooi.
Site heb ik geen ervaring mee
Pak t trouwens degelijk aan, http://www.gamesgarage.nl/3586651/nintendo-nes-action-set
2de controller altijd makkelijk, maar t geweer der bij. En Mario, met duck hunt op een schijf. Had m ook, das toch wel een klasieker die je er bij moet hebben
Maar ik weet nog niet hoe het met die kabels zit.. Kan je er ook composiet aanhangen?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Nee. Die heeft heel andere vorm cassettes. Ik zou je aanraden een tientje meer neer te leggen voor een NES met doos. Dat levert zijn geld bij een toekomstige verkoop dubbel en dwars op. Retrogamefreak heeft vaak goede complete sets. Is niet de goedkoopste, maar vervangt geloof ik standaard de connectoren waardoor spellen in één keer laden ipv pas na een hoop geblaas (goeie ouwe tijd).
Die kabel doe je in de aansluiting van de antenne. Je kan hem echter ook zo aansluiten:quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar ik weet nog niet hoe het met die kabels zit.. Kan je er ook composiet aanhangen?
Ik zie op retrogamefreak die av kabels. Dat lijkt me makkelijker dan die andere kabels. Alleen las ook ergens dat het aan model ligt of die de av kabels ondersteunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |