abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119376819
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook, dus deed m'n ruitenwisser aan, alleen toen bleef het gewoon zitten. _O-
Ik check dat altijd van tevoren even door te voelen als ik twijfel :P zal vandaag ook wel weer koud zijn denk ik.
  maandag 19 november 2012 @ 11:07:37 #127
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119377133
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:55 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik check dat altijd van tevoren even door te voelen als ik twijfel :P zal vandaag ook wel weer koud zijn denk ik.
Moet toch al nieuwe ruitenwissers, dusja. :+
pi_119377223
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Moet toch al nieuwe ruitenwissers, dusja. :+
Oh ja dan care inderdaad. :+

Gaat ie voor beurt binnenkort?
  maandag 19 november 2012 @ 11:11:35 #129
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119377259
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oh ja dan care inderdaad. :+

Gaat ie voor beurt binnenkort?
Nee, maart pas. Maar ze strepen behoorlijk, dat is niet prettig in de winter.
En een nieuw laagje Rain-X moet erop. :)
pi_119377584
Ik wil Aerotwins, moet toch nieuwe ruitenwissers aangezien ik nu zowat meer zie als ik ze niet gebruik als dan dat ik ze aanzet.

Van het weekend in de Subaru Impreza STI van een vriend gereden, jesus wat gaat dat ding hard :9~
In elke versnelling in je stoel gedrukt worden en binnen een paar seconden op snelheden zitten waarbij je je rijbewijs 3x kan kwijtraken 8-)

Maar goed dat ik zoiets zelf niet kan betalen :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 19 november 2012 @ 11:23:13 #131
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119377613
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:22 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik wil Aerotwins, moet toch nieuwe ruitenwissers aangezien ik nu zowat meer zie als ik ze niet gebruik als dan dat ik ze aanzet.

Van het weekend in de Subaru Impreza STI van een vriend gereden, jesus wat gaat dat ding hard :9~
In elke versnelling in je stoel gedrukt worden en binnen een paar seconden op snelheden zitten waarbij je je rijbewijs 3x kan kwijtraken 8-)

Maar goed dat ik zoiets zelf niet kan betalen :D
Aerotwins lijken mij ook wel wat, alleen heb ik met mijn auto problemen gelezen dat ze niet de gehele ruit raken ofzo. En ze zijn stuk duurder, dus ga maar gewoon Bosch halen denk ik. :+
Vind die krengen sowieso best prijzig.
pi_119377880
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Hier is het nu nog steeds mistig! :o

En dat soort mensen :N
Het was iets mistig, trok op en trok weer dicht :D het ziet er maar koud uit buiten, blij dat ik vandaag niet op de taxi hoef te wachten (da's natuurlijk het nadeel van carpoolen, ik werk aan de ene kant van de stad, m'n partner aan de andere kant en het is makkelijker als hij me niet hier voor de deur ophaalt....)
  maandag 19 november 2012 @ 11:33:21 #133
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119377954
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Het was iets mistig, trok op en trok weer dicht :D het ziet er maar koud uit buiten, blij dat ik vandaag niet op de taxi hoef te wachten (da's natuurlijk het nadeel van carpoolen, ik werk aan de ene kant van de stad, m'n partner aan de andere kant en het is makkelijker als hij me niet hier voor de deur ophaalt....)
Moet je gaan samenwonen, probleem opgelost. :D
pi_119378209
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Moet je gaan samenwonen, probleem opgelost. :D
Of gewoon niet carpoolen. Zelf rijden is veel leuker. Probleem ook opgelost :D
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee, maart pas. Maar ze strepen behoorlijk, dat is niet prettig in de winter.
En een nieuw laagje Rain-X moet erop. :)
Ah oke. Nee inderdaad dat is klote.
pi_119378267
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Aerotwins lijken mij ook wel wat, alleen heb ik met mijn auto problemen gelezen dat ze niet de gehele ruit raken ofzo. En ze zijn stuk duurder, dus ga maar gewoon Bosch halen denk ik. :+
Vind die krengen sowieso best prijzig.
Klopt, je hebt nieuwe ruitenwisser armen nodig daarvoor.
Maar als je de prijs voor 2 nieuwe bosch wissers naast de prijs van een set aerotwins legt dan is het verschil het misschien nog wel waard.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 19 november 2012 @ 11:47:57 #136
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119378355
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Klopt, je hebt nieuwe ruitenwisser armen nodig daarvoor.
Maar als je de prijs voor 2 nieuwe bosch wissers naast de prijs van een set aerotwins legt dan is het verschil het misschien nog wel waard.
Ik krijg korting bij een automaterialenhandel, dus dat scheelt nogal op de 'normale' prijs.
In de garage betaal je >40 euro voor Bosch.
Ik betaalde toen ergens begin 20 euro.
pi_119378621
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Moet je gaan samenwonen, probleem opgelost. :D
Maar we zijn al getrouwd! Ik werk alleen aan de zuidelijke ringweg en hij aan de noordelijke :D

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Of gewoon niet carpoolen. Zelf rijden is veel leuker. Probleem ook opgelost :D

Echt niet... Ben altijd blij dat ik 's middags niet hoef te rijden, heb al genoeg van die eikels voor me in de morgen... (ik rijd 's morgens naar mijn werk, dan neemt hij de auto mee naar zijn werk en haalt 'ie me aan het eind de middag weer op om naar huis te rijden).

En we hebben eens een rekensommetje gedaan. Twee auto's die (tegelijkertijd) direct naar Groningen gaan (en weer terug naar huis ook weer tegelijkertijd) of 1 auto die twee punten in Groningen aan doet... Vooral omdat zijn route via de N46 zou gaan wat onzuiniger rijdt dan de N360... Het scheelt ons erg veel in benzine gebruik! en met die benzine prijzen van tegenwoordig...
pi_119378718
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik krijg korting bij een automaterialenhandel, dus dat scheelt nogal op de 'normale' prijs.
In de garage betaal je >40 euro voor Bosch.
Ik betaalde toen ergens begin 20 euro.
Oh, ja dat zijn wel fijne dingen ja. Dan zou ik het wel weten :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Maar we zijn al getrouwd! Ik werk alleen aan de zuidelijke ringweg en hij aan de noordelijke :D

[..]

Echt niet... Ben altijd blij dat ik 's middags niet hoef te rijden, heb al genoeg van die eikels voor me in de morgen... (ik rijd 's morgens naar mijn werk, dan neemt hij de auto mee naar zijn werk en haalt 'ie me aan het eind de middag weer op om naar huis te rijden).

En we hebben eens een rekensommetje gedaan. Twee auto's die (tegelijkertijd) direct naar Groningen gaan (en weer terug naar huis ook weer tegelijkertijd) of 1 auto die twee punten in Groningen aan doet... Vooral omdat zijn route via de N46 zou gaan wat onzuiniger rijdt dan de N360... Het scheelt ons erg veel in benzine gebruik! en met die benzine prijzen van tegenwoordig...
Dus jullie hebben maar 1 auto? Ik zou knettergek worden, weg vrijheid. Altijd maar wachten en afstemmen. Hoe doen jullie dat dan als 1 iemand naar de tandarts moet?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_119379793
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Maar we zijn al getrouwd! Ik werk alleen aan de zuidelijke ringweg en hij aan de noordelijke :D

[..]

Echt niet... Ben altijd blij dat ik 's middags niet hoef te rijden, heb al genoeg van die eikels voor me in de morgen... (ik rijd 's morgens naar mijn werk, dan neemt hij de auto mee naar zijn werk en haalt 'ie me aan het eind de middag weer op om naar huis te rijden).

En we hebben eens een rekensommetje gedaan. Twee auto's die (tegelijkertijd) direct naar Groningen gaan (en weer terug naar huis ook weer tegelijkertijd) of 1 auto die twee punten in Groningen aan doet... Vooral omdat zijn route via de N46 zou gaan wat onzuiniger rijdt dan de N360... Het scheelt ons erg veel in benzine gebruik! en met die benzine prijzen van tegenwoordig...
Tja ik vind autorijden leuk. Dus no way dat ik ga carpoolen. Als het dan iets meer benzine kost dan doe ik dat maar. En ach spitsrijden went wel.
pi_119379901
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:01 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Dus jullie hebben maar 1 auto? Ik zou knettergek worden, weg vrijheid. Altijd maar wachten en afstemmen. Hoe doen jullie dat dan als 1 iemand naar de tandarts moet?
Wie zegt dat we maar 1 auto hebben? Maar die starlet kost niet zoveel. Maar als hij dagelijks zou moeten rijden, wel. We moeten wel twee auto's hebben, als je buiten de stad woont. Het kan wel eens voorkomen dat de een later moet beginnen of langer moet blijven. En dan gaan we gewoon individueel hoor! Maar voor het normale woon-werk verkeer, op zo'n doodgewone week, is het gewoon goedkoper om samen te rijden.

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Tja ik vind autorijden leuk. Dus no way dat ik ga carpoolen. Als het dan iets meer benzine kost dan doe ik dat maar. En ach spitsrijden went wel.
Ik heb er een bloedhekel aan (spitsrijden dan, auto rijden is leuk!). Al die zeikerds die niet doorrijden. 40 gaan rijden omdat er weer eens een flitspaal staat. 70 gaan rijden omdat (weet ik veel waarom mensen 70 gaan waar ze 80 mogen) En dat is dan 70 op mijn teller! Van die idioten die hem ervoor gooien, dan niet doortrekken, waardoor jij in de ankers moet (terwijl het achter jou leeg is). Nee, ik ben blij dat ik alleen 's morgens rijd...

Wij rijden altijd om-en-om. Vaak de heenweg de ene en de terugweg de ander.
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 12:45:07 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_119380066
Ik moet altijd de stad juist uit! Grappig
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 november 2012 @ 13:06:19 #142
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119380750
Ik doe bijna niet anders dan stadrijden.
  maandag 19 november 2012 @ 13:13:17 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119380985
Ik gebruik mijn auto 9 van de 10x voor vervoer buiten de stad. Als ik in de stad moet zijn ga ik wel op de tweewieler.
pi_119381926
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik gebruik mijn auto 9 van de 10x voor vervoer buiten de stad. Als ik in de stad moet zijn ga ik wel op de tweewieler.
Wij hebben alleen ons rijbewijs gehaald omdat we buiten de stad wilden wonen. Als ik in de stad had gewoond, had ik niet eens een auto gehad, denk ik.
pi_119382435
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Wie zegt dat we maar 1 auto hebben? Maar die starlet kost niet zoveel. Maar als hij dagelijks zou moeten rijden, wel. We moeten wel twee auto's hebben, als je buiten de stad woont. Het kan wel eens voorkomen dat de een later moet beginnen of langer moet blijven. En dan gaan we gewoon individueel hoor! Maar voor het normale woon-werk verkeer, op zo'n doodgewone week, is het gewoon goedkoper om samen te rijden.

[..]

Ik heb er een bloedhekel aan (spitsrijden dan, auto rijden is leuk!). Al die zeikerds die niet doorrijden. 40 gaan rijden omdat er weer eens een flitspaal staat. 70 gaan rijden omdat (weet ik veel waarom mensen 70 gaan waar ze 80 mogen) En dat is dan 70 op mijn teller! Van die idioten die hem ervoor gooien, dan niet doortrekken, waardoor jij in de ankers moet (terwijl het achter jou leeg is). Nee, ik ben blij dat ik alleen 's morgens rijd...

Wij rijden altijd om-en-om. Vaak de heenweg de ene en de terugweg de ander.
Tja zoals ik zei ik vind het wel wennen. Na een tijdje sta je van veel minder te kijken dan voorheen. En ach lekker muziekje erbij en jezelf kalmeren en niet zo druk maken doet wonderen.
pi_119382452
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Wij hebben alleen ons rijbewijs gehaald omdat we buiten de stad wilden wonen. Als ik in de stad had gewoond, had ik niet eens een auto gehad, denk ik.
Ik zou altijd een auto nemen. Ook , zoals nu, in de stad.
pi_119383453
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik zou altijd een auto nemen. Ook , zoals nu, in de stad.
Het is maar wat je gewend bent. Ik heb pas mijn eerste auto gekocht toen ik de 30 voorbij was en heb dus alles met de fiets en trein gedaan. En schoonmoeder was over de 50 toen zij haar rijbewijs haalde (toen waren de kinderen het huis al uit) dus mijn partner heeft vroeger ook alles met de bus en trein gedaan (en brommer en fiets natuurlijk) en ze woonden zelfs nog op het platteland ook (buiten Diever). Mijn ouders hadden wel beiden een auto maar zelfs toen deden wij (de kinderen) altijd alles op de fiets of de brommer. Dus ik was niet anders gewend... En mijn partner dus al helemaal niet.

En mijn ervaring: op de fiets ben je sneller, in de stad :P
  maandag 19 november 2012 @ 14:25:24 #148
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119383537
Het ov heeft soms ook zijn leuke kanten. Lekker mensen kijken. :D
pi_119383696
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Het is maar wat je gewend bent. Ik heb pas mijn eerste auto gekocht toen ik de 30 voorbij was en heb dus alles met de fiets en trein gedaan. En schoonmoeder was over de 50 toen zij haar rijbewijs haalde (toen waren de kinderen het huis al uit) dus mijn partner heeft vroeger ook alles met de bus en trein gedaan (en brommer en fiets natuurlijk) en ze woonden zelfs nog op het platteland ook (buiten Diever). Mijn ouders hadden wel beiden een auto maar zelfs toen deden wij (de kinderen) altijd alles op de fiets of de brommer. Dus ik was niet anders gewend... En mijn partner dus al helemaal niet.

En mijn ervaring: op de fiets ben je sneller, in de stad :P
Waarschijnlijk dan. Wij hebben gewoon altijd auto's gehad hier.
En in de stad doe ik ook veel op de fiets. Maar als ik veel moet meenemen of als het pokkeweer is pak ik in de stad ook de auto. En ik haat het OV dus dat gebruik ik praktisch nooit dus voor nagenoeg alle bestemmingen buiten de stad pak ik ook de auto.
pi_119395002
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
En mijn ervaring: op de fiets ben je sneller, in de stad :P
Dat is vaak waar ja. Maar je bent regelmatig ook nat :+

Ik ben ook gewoon afhankelijk van m'n auto voor m'n werk dus heb geen keuze, maar ook voorheen kon het in theorie wel met het OV, maar had toch echt een auto. Zou 'm niet meer willen missen O+
Schip ahoy!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')