abonnement Unibet Coolblue
pi_120255066
Aju
Ik ga hier niet alles aan jou uitleggen, Ga zelf maar eens onbjectief de boeken doornemen, en hou in gedachten waarom zoveel volkeren de turken niet mogen
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
pi_120255097
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:55 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Je zal geen een nationale instantie de holocaust horen erkennen,
Alleen individuen je hoeft mij niet uit te leggen wat hun doen

Hier wonen al duizenden jaren germanen.

Wie woonden er voor de Nederlanders dan in Nederland ?
Ik herhaal mijn eerdere vraag, waarom stop je op een selectief stukje geschiedenis? Alle Germanen terug naar Scandinavie dan, wat hebben zij in Nederland te zoeken :') ?
pi_120255104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Ik ben Nederlander en woon op oud Nederlands grondgebied in tegenstelling tot de turken die op het land van de Grieken en Armenen wonen. En daarbij ook nog heel koeltjes het genocide ontkennen -

edit groen/blauwe ogen
Nee, je woont niet op oud Nederlands grondgebied, je woont op grondgebied van het Frankische Rijk, van het Heilige Roomse Rijk en Spaans grondgebied...

Dit soort argumenten gaan helemaal nergens over. De Turken zitten al meer dan 1000 jaar in Anatolië. Het is geen Grieks of Armeens gebied, het is Turks gebied.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120255132
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:58 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Aju
Ik ga hier niet alles aan jou uitleggen, Ga zelf maar eens onbjectief de boeken doornemen, en hou in gedachten waarom zoveel volkeren de turken niet mogen
Sorry, stel jij nou dat wat jij hier aan het verkondingen bent en wat jij voorstelt voort is gekomen uit objectieve boeken is vergaard? Een hele objectieve standpunt ook moet ik zeggen.
pi_120255807
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Ik ben Nederlander en woon op oud Nederlands grondgebied in tegenstelling tot de turken die op het land van de Grieken en Armenen wonen. En daarbij ook nog heel koeltjes het genocide ontkennen -

edit groen/blauwe ogen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
in de steppen van kazachstan en mongolie
Wat een gezeik, de meeste Turken stammen af van de Anatolische volkeren die gewoon de Turkse taal en cultuur hebben overgenomen, voor de Turken waren ze gehelleniseerd. Je jankverhaal geldt misschien alleen voor de Armenen die zich haden verzeten tegen Helleniseren en Turkvisering. (is dat een woord?)

[ Bericht 19% gewijzigd door Doler12 op 13-12-2012 01:44:04 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 02:09:08 #156
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120256103
Armeense kwestie? Je bedoelt de Armeense genocide.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_120292008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 02:09 schreef VeX- het volgende:
Armeense kwestie? Je bedoelt de Armeense genocide.
Nee, de Armeense kwestie.
pi_120292688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, de Armeense kwestie.
Erken je wel dat er sprake is geweest van deportaties en massamoorden op Armeniërs?
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120292706
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:33 schreef Polacco het volgende:

[..]

Erken je wel dat er sprake is geweest van deportaties en massamoorden op Armeniërs?
Ik erken het zelfs als genocide zoals het voorkomt in bijdehands geplaatste definitie, waar ik me tegen verzet zijn nietszeggende oneliners wat een discussie vermijden.
pi_120294021
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik erken het zelfs als genocide zoals het voorkomt in bijdehands geplaatste definitie, waar ik me tegen verzet zijn nietszeggende oneliners wat een discussie vermijden.
:') :')
pi_120342126
Wie de zender Acht (Vlaams) kan ontvangen kan trouwens op dinsdag 18 december om 20u45 naar een reportage over de oorlog tussen Armenië en Azerbeidzjan kijken:
http://www.acht.tv/nl/programmas/docu/peace/
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:30:58 #162
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_121364356
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Het probleem van Turken is dat zij de waarheid niet KUNNEN zien. In de psychologie heet dat confabulatie, het houdt in dat mensen zoveel mogelijk zichzelf inpraten dat hun leugens de waarheid zijn, dat zij het ook gaan geloven. Ik schat dat rond 95% van de Turken lijdt aan deze vorm van liegen.

Vroeg je een paar jaar geleden nog om de Koerden aan een Turk, zei hij dat Koerden niet bestaan.

Vraag je nu over de situatie van Koerden aan een Turk, zeggen zij dat Koerden het net zo goed hebben als turken, niet omdat zij liegen, nee zij geloven dat zij de waarheid spreken, voor de Turken is dat de waarheid, voor alles wat niet-Turks is niet.

Vraag je of de Palestijnen een eigen land moeten hebben? Zeggen zij Ja. Vraag je of de Koerden een eigen land moeten hebben? Dan is het nee.

Vraag je of er Turken zijn vermoord door Armenen? Zeggen zij ja, Armenen zijn schurken

Vraag je of er Armenen zijn gedeporteerd en vermoord door Turken? Zeggen sommigen nee, en die ja zeggen: maar dat zou alleen een aanval zijn op de aanvallen van Armenen.

Turken en hun logica :') .
Wat je nu zegt is ongeveer vergelijkbaar met wat ik bij het zionisme waarneem (ik kan het fouthebben en ik sta open voor discussie, maar ik bekijk het graag vanuit beide kanten en niet alléén vanuit westerse bronnen), het opvallendste vind ik hoe mijn held Noam Chomsky, iemand die zelf Joods is, zo vaak afgeschilderd wordt als een antisemiet puur omdat hij voor de mensenrechten en voor de Palestijnen opkomt, het probleem is dat onze westerse mediabronnen ook vanuit een westers perspectief werken en voor ons de Arabische nieuwsbronnen een stuk onbekender zijn die een andere kant van de zaak belichten.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_156509758
Topic wijzigen naar genocide ipv kwestie aub
pi_156509781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef eywtf het volgende:
Topic wijzigen naar genocide ipv kwestie aub
Goede kick :')
pi_156763211
Dit noemen we dus Turkse propaganda...

Stel dat het verhaal waarmee je het topic toch klopte (wat niet zo is)
Hoe verklaar je dan de genocide op de Arameeërs ook wel Syriërs of Suryoye genoemd?
En op de Grieken?
Ook allemaal in 1915!!!
De zijn ff 2 reden dat de genocide is gepleegd is 1. deze 3 groepen waren alsmaar aan het groeien 2. ze zijn Christelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')