abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 november 2012 @ 07:37:26 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119113922
Dat kan idd ook nog.
Daarbij heb ik het idee dat de ex degene is die de relatie beëindigd heeft, dus het kan op diverse manieren pay-back time zijn.
De ex had wellicht meteen een ander? Dat kan Klaas ook, zie hem even een datingprogramma "winnen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119114170
bzv in 1 minuut :)
quote:
henk zegt dat hij met een bloedmooie vrouw zit te eten
maar die staat buiten beeld denk ik
_O-
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_119114229
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:12 schreef Leandra het volgende:
Als Klaas eerst eens flink wil "genieten" van het vrijgezel zijn dan snap ik niet waarom hij überhaupt heeft meegedaan, tenzij hij het een mooie manier vond om zichzelf in de kijker te spelen....
Het lijkt meer een soort 'rebound' actie van hem, of hoe noem je dat ook alweer. Meteen op zoek gaan naar een nieuwe partner om het nare gevoel weg te stoppen van de vorige verbroken relatie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_119114332
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 01:01 schreef Injetta het volgende:
Net uitzending gemist gezien.
Dat wordt helemaal niks met die Bert. Hij vindt die Henrieke duidelijk niks. Er groeit niks bij hem. Voor Henrieke wel zielig, maar een beetje gezelligheid had ik haar wel gegund.

Zou best kunnen dat Bert haar eigenlijk heel leuk vindt, maar hij is zo bang voor vrouwelijk contact dat hij compleet dichtklapt en niet bij haar in de buurt durft te komen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_119114360
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:34 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat Bert haar eigenlijk heel leuk vindt, maar hij is zo bang voor vrouwelijk contact dat hij compleet dichtklapt en niet bij haar in de buurt durft te komen.
Dat gevoel krijg ik ook eerder, dat spraken zijn ouders ook uit toen ze daar aten.
pi_119114620
Heb me mateloos lopen ergeren aan Klaas .. :{ eerst geef je je op voor het programma, en kreeg nu wel duidelijk de indruk dat ie aan alles twijfelde. ik gun Willem veel meer dan dat. :)

Ik had wel enorm te doen met Bert en Henrieke.. ze lijken beide wel te willen, maar durven het niet ..
Jammer.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 12 november 2012 @ 08:59:02 #32
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119114667
Ik moest zo lachen om Bert zijn 'verdomme' :') _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_119114675
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
De een-na-laatste is er! En welterusten! :W
Super!!! _O_
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_119114687
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:24 schreef mootie het volgende:
Ik vind het ook een beetje achterlijk dat Klaas nu besluit dat hij eerst zijn eigen leven wil opbouwen, het was bijna 'even genieten van het vrijgezellenleven'.

Geef je dan niet op, knurft. }:|
Dit dus
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 12 november 2012 @ 09:06:24 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119114779
Jeanette stelt zich gewoon moeilijk open, ze geeft ook aan dat zij nu aan de beurt is en ze doet haar best, maar ik heb het idee dat het er met de camera's ook niet uit komt. Zoals ze daar op die kar zaten en zij dan zegt 'dit mag de hele dag wel duren' oid, ze lijkt het niet naar haar zin te hebben omdat ze er zo stijf bij zit, maar blijkbaar vindt ze het wel leuk en heeft ze moeite om zich 'kwetsbaar' op te stellen voor heel Nederland. Aad prikt daar tot op zekere hoogte goed doorheen, maar heeft toch ook wel echt bevestiging nodig. Vooral dat laatste is denk ik goed voor Jeanette dat zij dat ook ziet.

En, nog maar een keer, Bert heeft een Neeltje nodig. Iemand die haar best doet om contact met hem te krijgen. Iedereen hier vindt henrieke zo zielig, maar dat vind ik ook maar een zoutzak. Dat gelach de hele tijd zou mij ook te oppervlakkig zijn. Vrolijk is fijn, maar dat schaapachtige gelach. Wel lief dat ze wat dichter bij hem wilde staan, maar ook wel begrijpelijk dat Bert dat uit de weg ging. Nog geen fatsoenlijk gesprek gehad die twee.

Willem en Klaas. Dat wordt niks. Er zit een te groot gat tussen de wensen van de heren. Willen geeft zelf al aan dat zolang het gevoel goed zit hij geduld heeft maar dat het ook opeens weg kan zijn. Ik denk dat dat sneller komt dan hij denkt.
  maandag 12 november 2012 @ 09:08:08 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119114815
Willem kan altijd Jurriaan nog bellen ;)
KuikenGuppy
pi_119114979
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
De een-na-laatste is er! En welterusten! :W
mooi geschreven weer :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 12 november 2012 @ 09:24:23 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119115069
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:08 schreef Burdie het volgende:
Willem kan altijd Jurriaan nog bellen ;)
Dat zou een betere match zijn denk ik.
pi_119115092
Bert die zich gewoon twee keer laat piepelen, Henrieke die helemaal in een deuk ligt, en Bert die dan op de KRO gewoon keihard "verrrrrrdomme" uitroept. Wat een stel _O_
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119115099
Klaas die niet naast Willem durft te zitten op een terras _O-
  maandag 12 november 2012 @ 09:38:45 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_119115331
Ik ga hem gewoon nog een keer zien deze week. Epische aflevering was dit!
Niet meer actief op Fok!
pi_119115351
Mijn inschatting:

In elk geval niet (meer) samen:
Bert en Henrieke

Vermoedelijk niet meer samen:
Klaas en Willem

Vermoedelijk nog samen:
Henk en Fiona
Aad en Jeannet

Zeker nog samen:
Wilma en Martin
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119115382
Toch denk ik dat Fiona na een jaar of zo wel moe zal zijn van een jongen die niet zo intelligent is als zij...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119115398
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Klaas die niet naast Willem durft te zitten op een terras _O-
Ik ga ook niet naast mijn man zitten op een terras, simpelweg omdat je elkaar dan niet aan kunt kijken. Ik vermoed dat dát ook de reden was dat Klaas tegenover Willem wilde zitten.
  maandag 12 november 2012 @ 09:44:48 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119115483
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik ga ook niet naast mijn man zitten op een terras, simpelweg omdat je elkaar dan niet aan kunt kijken. Ik vermoed dat dát ook de reden was dat Klaas tegenover Willem wilde zitten.
Moet dat dan? Ik vind het juist irritant als ik niet naar mensen kan kijken. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_119115493
Vreselijk trouwens dat Disneyland :r
Echt alles waar ik niet van houd
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119115516
Maar die Bert is dus niet alleen onhandig met vrouwen, maar ook met het leven in het algemeen. Als je je twee keer zo belachelijk op laat lichten door een stel Nigerianen en een derderangsschilder dan ben je toch wel erg wereldvreemd.
pi_119115548
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik ga ook niet naast mijn man zitten op een terras, simpelweg omdat je elkaar dan niet aan kunt kijken. Ik vermoed dat dát ook de reden was dat Klaas tegenover Willem wilde zitten.
Het kwam op mij over alsof hij het raar vond om naast 'm te zitten.
pi_119115599
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Moet dat dan? Ik vind het juist irritant als ik niet naar mensen kan kijken. :')
same here
mijn lief zie ik de hele dag al en die ziet er ook nog het zelfde uit als gister
al die mensen in vreselijke outfits etc zie ik thuis juist niet dus die moet ik bespieden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119115633
Ik vind het juist ook intiemer om op een terras naast elkaar te zitten eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')