abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119566584
* JJdJ1984 geeft Toek een schouderklopje
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:45:25 #102
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119566822
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
* JJdJ1984 geeft Toek een e reader.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_119567287
Wauw, keurige en echt inhoudelijke reactie van Marqt hoor! Ik was door de eerdere opmerkingen in dit topic eigenlijk een beetje "afgekapt" maar nu wel weer van plan er binnenkort eens te gaan kijken ^O^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119570750

Het Verzameld Breiwerk van Loes Veenstra door Christien Meindertsma
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_119570807
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw, keurige en echt inhoudelijke reactie van Marqt hoor! Ik was door de eerdere opmerkingen in dit topic eigenlijk een beetje "afgekapt" maar nu wel weer van plan er binnenkort eens te gaan kijken ^O^
Reactie is prima ja, maar dubbelcheck dus wel wat je haalt :) Dat blijft toch ietwat jammer.

Ik wilde net kijken waar de eieren vandaan komen (https://www.qualitrail.de/wsade/index.jsf) maar de eieren van Marqt zijn niet terug te vinden.
pi_119570818
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:19 schreef Toekito het volgende:

[..]

alleen nog een pijnlijke schouder ;)
Mooi :) Maar dat alles was vanwege een technische fout in je cattle-pricker?
pi_119570834
Ik vind het een beetje klinken als work in progress, we doen ons best om er te komen, maar we zijn er nog niet helemaal. Dat vind ik een stuk aantrekkelijker dan heel hard a roepen, maar z doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119570916
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef Dezz het volgende:

[..]

Daar gaat First Rotterdam (125m) gebouwd worden. Robeco en NautaDutilh komen daar o.a. in te zitten. Die mooie muur wordt overigens geïntegreerd in de nieuwe toren :)
Huh, woon jij ook in Rotterdam tegenwoordig? Heb ik dat gewoon gemist?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_119570957
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een beetje klinken als work in progress, we doen ons best om er te komen, maar we zijn er nog niet helemaal. Dat vind ik een stuk aantrekkelijker dan heel hard a roepen, maar z doen.
Ik ga er voorlopig nog vanuit dat de goede intentie er is. De oprichter heeft een Ahold-verleden, dat maakt al wat skeptisch. En de keten komt uit Amsterdam, daar vreten ze alles als het maar met een beetje geblaat verkocht wordt :+ Dus ik ben net zo lang kritisch tot het wel 'klopt'.
pi_119752190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een beetje klinken als work in progress, we doen ons best om er te komen, maar we zijn er nog niet helemaal. Dat vind ik een stuk aantrekkelijker dan heel hard a roepen, maar z doen.
De poon die ze hebben is ook niet verantwoord (Oranje indien lijngevangen, anders rood). Ik blijf dus alles wat ik er haal wel dubbelchecken.
  vrijdag 30 november 2012 @ 07:46:04 #111
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119771541
Vanmiddag maar eens naar starbucks O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_119771734
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 07:46 schreef Toekito het volgende:
Vanmiddag maar eens naar starbucks O+
Heb ik de memo gemist dat de fatsoenlijke koffie in de stad op is? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:35:53 #113
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119772939
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb ik de memo gemist dat de fatsoenlijke koffie in de stad op is? :?
lebkov had gisteren prima koffie
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Admin vrijdag 30 november 2012 @ 09:53:21 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_119773301
Grappig hoe Starbucks van die tegenovergestelde reacties oproept. De één wil er graag heen omdat-ie het superlekker vindt, wat er altijd iemand toe brengt om niet simpelweg te verklaren dat-ie het 'niet zo lekker' vindt, maar meteen een nieuwe categorie van viesheid te definiëren en Starbucks daar als enige in te plaatsen.

Je zou bijna denken dat Starbucks die mensen als kind misbruikt heeft ofzo. :P

Het is maar koffie, mensen. Like it or don't. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_119773423
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:53 schreef Breuls het volgende:
Grappig hoe Starbucks van die tegenovergestelde reacties oproept. De één wil er graag heen omdat-ie het superlekker vindt, wat er altijd iemand toe brengt om niet simpelweg te verklaren dat-ie het 'niet zo lekker' vindt, maar meteen een nieuwe categorie van viesheid te definiëren en Starbucks daar als enige in te plaatsen.

Je zou bijna denken dat Starbucks die mensen als kind misbruikt heeft ofzo. :P

Het is maar koffie, mensen. Like it or don't. :)
Het is juist geen koffie, dat is het hele punt :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:59:50 #116
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119773454
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het is juist geen koffie, dat is het hele punt :P
wat is het dan? Het is extra luxe koffie....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Admin vrijdag 30 november 2012 @ 10:09:07 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_119773692
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het is juist geen koffie, dat is het hele punt :P
Yes, and thanks for proving it. ;)

Maar dat bedoel ik dus. Voor iedereen die zich er niet voor schaamt Starbucks-fan te zijn is er iemand die denkt dat het een vorm van status oplevert om te verklaren dat het zo smerig is dat je het niet mag vergelijken met wat we in Nederland koffie noemen. Prima dat je het niet lekker vindt; gebruik dan gewoon de optie om nooit naar Starbucks te gaan, in plaats van het om te zetten in een persoonlijke aanval op mensen die het wel lekker vinden.

Eigenlijk zie ik het zo: de 'fans' zijn wellicht een beetje raar, want het is maar koffie, maar de antifans zijn gewoon ronduit respectloos voor andermans smaak en voorkeuren, en willen dat er bij anderen zoveel mogelijk inwrijven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:12:23 #118
66825 Reya
Fier Wallon
pi_119773780
Het is gouden handel, dat valt enkel te respecteren.
  Admin vrijdag 30 november 2012 @ 10:17:54 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_119773922
Oh zeker. Veel van het merk is just that: het merk. :P

Maar ik vind het tegelijk ook wel lekker. Anders kwam ik er niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:18:51 #120
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119773951
Ik kom er zelden. Misschien nu die op loopafstand zit wat vaker.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Admin vrijdag 30 november 2012 @ 10:22:37 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_119774029
Het is een lekkere koffie om 's ochtends als je de deur uit gaat even van te genieten. Maar dat is de koffie van het Koffiecafé of CoffeeCompany of Mockamore ook. Voor mij geldt dat ik zo gewend ben aan Starbucks en de wijze van bestellen (met extra shots e.d.) dat ik dat makkelijker vind en als er een CC naast een Starbucks zit, ik dus naar Starbucks ga.

Maar ik ga 's ochtends als ik de deur uit ga negen van de tien keer met de auto, en dan ga ik echt niet ergens stoppen voor koffie. En thuis heb ik zelf koffie, dus dat wordt 'm ook niet. En de Starbucks op CS is er niet eentje waar je gezellig even gaat zitten; daarvoor ademt de sfeer van het treinstation teveel door naar binnen. Dus uiteindelijk zie ik mezelf daar wel komen als ik met de trein ga, maar dat is niet heel vaak. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_119774433
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:09 schreef Breuls het volgende:

[..]

Yes, and thanks for proving it. ;)

Maar dat bedoel ik dus. Voor iedereen die zich er niet voor schaamt Starbucks-fan te zijn is er iemand die denkt dat het een vorm van status oplevert om te verklaren dat het zo smerig is dat je het niet mag vergelijken met wat we in Nederland koffie noemen. Prima dat je het niet lekker vindt; gebruik dan gewoon de optie om nooit naar Starbucks te gaan, in plaats van het om te zetten in een persoonlijke aanval op mensen die het wel lekker vinden.

Eigenlijk zie ik het zo: de 'fans' zijn wellicht een beetje raar, want het is maar koffie, maar de antifans zijn gewoon ronduit respectloos voor andermans smaak en voorkeuren, en willen dat er bij anderen zoveel mogelijk inwrijven.
Als ik op het station eikenhoutextract met alcohol ga verkopen in mijn 'Whiskey to go' winkel, en je vervolgens honderden hipsters hebt die het kopen van whiskey in één adem noemen met mijn whiskey-analoog, dan kan ik mij voorstellen dat mensen die wel weten hoe whiskey hoort te zijn (ongeacht of ze nu zelf die-hard whiskeydrinkers zijn of niet) zoiets hebben van :{w

Prima dat't lekker is, maar het is natuurlijk geen whiskey :) Ook niet met een extra shot eikenhoutextract :P

Voor mij persoonlijk is het het zoveelste 'merk' dat weinig toevoegt. Een koffie-mc Donalds.

(Maar ik ben dan sowieso geen groot fan van massale ketens. En drink geen koffie :+ ).
  Admin vrijdag 30 november 2012 @ 10:44:24 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_119774557
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als ik op het station eikenhoutextract met alcohol ga verkopen in mijn 'Whiskey to go' winkel, en je vervolgens honderden hipsters hebt die het kopen van whiskey in één adem noemen met mijn whiskey-analoog, dan kan ik mij voorstellen dat mensen die wel weten hoe whiskey hoort te zijn (ongeacht of ze nu zelf die-hard whiskeydrinkers zijn of niet) zoiets hebben van :{w

Prima dat't lekker is, maar het is natuurlijk geen whiskey :) Ook niet met een extra shot eikenhoutextract :P
Whisky met cola is ook geen whisky, maar als jij het lekker vind zal ik je er niet om veroordelen hoor. Idem als je graag ijs in je whisky doet. Ik vind dat een smerige toevoeging die de smaak volledig verpest, maar smaken verschillen en als jij dat graag doet, mijn zegen heb je.
quote:
Voor mij persoonlijk is het het zoveelste 'merk' dat weinig toevoegt. Een koffie-mc Donalds.
Dat is het zeker. Wat het toevoegt, naar mijn idee, is het idee dat koffie niet meer iets truttigs is dat je alleen in een kopje met een schoteltje krijgt. Dat idee is al in Nederland geland voordat Starbucks het zelf kon evangeliseren, maar toch. :P

En wat ik wel leuk vind is dat ze, ondanks dat ze een keten zijn, wel proberen de winkels/koffiehuizen in de stad (dus niet de stationsdingen) onderdeel te laten zijn van de lokale community. Zorgen dat je je er welkom voelt, een gezellige zitplek hebt, et cetera. Zitten allemaal commerciële redenen achter, maar dat is toch wel bij ieder bedrijf. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:47:51 #124
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119774630
En alles gelezen te hebben ga ik zo toch "gewoon" naar SB
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_119774646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Whisky met cola is ook geen whisky, maar als jij het lekker vind zal ik je er niet om veroordelen hoor. Idem als je graag ijs in je whisky doet. Ik vind dat een smerige toevoeging die de smaak volledig verpest, maar smaken verschillen en als jij dat graag doet, mijn zegen heb je.
Eens. Net zo goed als Starbucks dus geen koffie is. :P Whiskey moet je overigens uitschenken over ijs, of een druppel ijswater aan toevoegen. IJs in drinken anders dan frisdrank is sowieso zonde van je drankje :)

quote:
[..]

Dat is het zeker. Wat het toevoegt, naar mijn idee, is het idee dat koffie niet meer iets truttigs is dat je alleen in een kopje met een schoteltje krijgt. Dat idee is al in Nederland geland voordat Starbucks het zelf kon evangeliseren, maar toch. :P

En wat ik wel leuk vind is dat ze, ondanks dat ze een keten zijn, wel proberen de winkels/koffiehuizen in de stad (dus niet de stationsdingen) onderdeel te laten zijn van de lokale community. Zorgen dat je je er welkom voelt, een gezellige zitplek hebt, et cetera. Zitten allemaal commerciële redenen achter, maar dat is toch wel bij ieder bedrijf. :P
Elke Starbucks is toch -net als de mc Donalds- hetzelfde? Zelfde inrichting, kleuren, huisstijl, producten?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')