abonnement Unibet Coolblue
pi_119157032
we moeten wel naar de realiteit kijken. arsenal smijt niet met geld als het om spelers gaat. de aankopen waar we op hopen komen nooit. de afgelopen twee jaar zijn er geen goede spelers ingekocht en dat zal ook komende jan niet gebeuren. CL zal er denk ik ook niet inzitten het volgend seizoen.

met de huidige selectie mogen we blij zijn als we 6e worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119157061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef TheClown1 het volgende:
we moeten wel naar de realiteit kijken. arsenal smijt niet met geld als het om spelers gaat. de aankopen waar we op hopen komen nooit. de afgelopen twee jaar zijn er geen goede spelers ingekocht en dat zal ook komende jan niet gebeuren. CL zal er denk ik ook niet inzitten het volgend seizoen.

met de huidige selectie mogen we blij zijn als we 6e worden.
Wat is dit nou weer voor onzin? Geen goede spelers gekocht? Ik noem Podolski, Arteta, Cazorla, Chamberlain?
pi_119157088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:47 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor onzin? Geen goede spelers gekocht? Ik noem Podolski, Arteta, Cazorla, Chamberlain?
en wat hebben die op dit moment laten zien. precies wat arsenal al jaren is. een NET NIET CLUB
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119157146
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:48 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

en wat hebben die op dit moment laten zien. precies wat arsenal al jaren is. een NET NIET CLUB
Een speler met 100+ interlands voor Duitsland is een net niet speler? :') Denk toch na man.
Er zijn zoveel factoren waarom het niet goed gaat op het moment, en aan kwaliteit in bovengenoemde spelers schort het echt niet. Extreem opportunistisch.
pi_119157329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:51 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Een speler met 100+ interlands voor Duitsland is een net niet speler? :') Denk toch na man.
Er zijn zoveel factoren waarom het niet goed gaat op het moment, en aan kwaliteit in bovengenoemde spelers schort het echt niet. Extreem opportunistisch.
er zijn inderdaad vele factoren waardoor het op dit moment niet goed gaat. team moet nog aan elkaar wennen. bepaalde spelers moeten aan snelheid van het spel wennen in de PL. er zijn inderdaad vele factoren maar uiteindelijk komt het erop neer dat dit jaar in jaar uit bij Arsenal voorkomt.


De stats spreken voor zich. We gaan het niet hebben over het verkoopbeleid. Dat hebben we al meerdere malen besproken. Laten we hebben over de mentaliteit van dit team en in het bijzonder van Wenger (denk ik).

De afgelopen jaren deed arsenal altijd mee in de top 3 en ieder jaar weer zakt het op een gegeven moment weer in en wordt er verloren van teams waarvan je denkt WTF! hoe kon dat gebeuren.

[ Bericht 16% gewijzigd door TheClown1 op 13-11-2012 11:09:21 ]
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119157996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:00 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

er zijn inderdaad vele factoren waardoor het op dit moment niet goed gaat. team moet nog aan elkaar wennen. bepaalde spelers moeten aan snelheid van het spel wennen in de PL. er zijn inderdaad vele factoren maar uiteindelijk komt het erop neer dat dit jaar in jaar uit bij Arsenal voorkomt.

De stats spreken voor zich. We gaan het niet hebben over het verkoopbeleid. Dat hebben we al meerdere malen besproken. Laten we hebben over de mentaliteit van dit team en in het bijzonder van Wenger (denk ik).

De afgelopen jaren deed arsenal altijd mee in de top 3 en ieder jaar weer zakt het op een gegeven moment weer in en wordt er verloren van teams waarvan je denkt WTF! hoe kon dat gebeuren.
Nu haal je een heel ander punt aan. :?
Eerst zeg je dat de slechte prestaties komen door de zwakke selectie, en nu heb je het ineens over de mentaliteit van Wenger?
pi_119158061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:25 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Nu haal je een heel ander punt aan. :?
Eerst zeg je dat de slechte prestaties komen door de zwakke selectie, en nu heb je het ineens over de mentaliteit van Wenger?
long term mentaliteit van wenger.
short term de huidige selectie.

Je noemt een Podolski die 100 interlands op zijn naam heeft. Wat heeft Podolski voor Duitsland gedaan? Hij speelde vele wedstrijden maar heeft nooit een wedstrijd naar zich toe getrokken, zoals ik weet.

Je noemt een Arteta. Ik zeg kijk naar de vorige wedstrijd. Dat is precies wat Arteta is.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119158207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef TheClown1 het volgende:

[..]
Je noemt een Arteta. Ik zeg kijk naar de vorige wedstrijd. Dat is precies wat Arteta is.

http://www.eplindex.com/1(...)tal-playmaker.html/1
pi_119158258
quote:
we weten beiden dat stats niet alles zeggen. op de beslissende momenten staat hij er niet. daar gaat het om
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119158259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

long term mentaliteit van wenger.
short term de huidige selectie.

Je noemt een Podolski die 100 interlands op zijn naam heeft. Wat heeft Podolski voor Duitsland gedaan? Hij speelde vele wedstrijden maar heeft nooit een wedstrijd naar zich toe getrokken, zoals ik weet.
Nooit naar Köln gekeken zeker?
pi_119158460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

we weten beiden dat stats niet alles zeggen. op de beslissende momenten staat hij er niet. daar gaat het om
Ik verdoe mijn tijd eigenlijk, met iemand zo kortzichtig.
Man city thuis vorig jaar vergeten? Om er maar een te noemen.
pi_119158561
Podolski heeft eigenlijk wel wat van Machlas, ze presteren eigenlijk op hun best als ze in een team spelen waar ze net boven de rest uitstijgen qua niveau.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_119158710
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef Steven184 het volgende:
Podolski heeft eigenlijk wel wat van Machlas, ze presteren eigenlijk op hun best als ze in een team spelen waar ze net boven de rest uitstijgen qua niveau.
precies!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119158733
Ik vind Podolski ook geen wereldklasse, leuke en bruikbare speler, maar geen Ozil. Van Der Vaart heeft ook 100+ interlands, zegt niet altijd alles.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119158861
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef alors het volgende:
Ik vind Podolski ook geen wereldklasse, leuke en bruikbare speler, maar geen Ozil. Van Der Vaart heeft ook 100+ interlands, zegt niet altijd alles.
precies mijn gedachte over hem. het is een leuke speler ERBIJ maar zeker geen speler voor basis van arsenal.

als we naar stats willen kijken, kijk maar naar zijn doelpuntengemiddelde van de afgelopen jaren. +- 15 goals per seizoen bij Koln. Nee heb hem daar niet altijd gevolgd maar als ik wedstrijden zag, was hij aanwezig en niet meer. Hij steeg niet boven de rest.

Arteta is net zo. Bruikbaar maar vind hem niet Arsenal waardig.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119159082
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

precies mijn gedachte over hem. het is een leuke speler ERBIJ maar zeker geen speler voor basis van arsenal.

als we naar stats willen kijken, kijk maar naar zijn doelpuntengemiddelde van de afgelopen jaren. +- 15 goals per seizoen bij Koln. Nee heb hem daar niet altijd gevolgd maar als ik wedstrijden zag, was hij aanwezig en niet meer. Hij steeg niet boven de rest.

Arteta is net zo. Bruikbaar maar vind hem niet Arsenal waardig.
Wat wil je met een club die afgelopen jaar is gedegradeerd? Dan word je niet snel topscorer.
Podolski is dan geen Messi, maar hij is wel een absolute versterking.
pi_119159141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wat wil je met een club die afgelopen jaar is gedegradeerd? Dan word je niet snel topscorer.
Podolski is dan geen Messi, maar hij is wel een absolute versterking.
iedere speler moet de kans krijgen om te wennen aan de PL en een nieuwe club dus ik schrijf hem nog niet af maar tot op heden vind ik hem geen versterking tegenover de spelers die vooraf op die positie stonden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119162751
Ik ben het eigenlijk met Banaanensuiker eens, Podolski is zeker in het begin van het seizoen belangrijk geweest, net zoals Cazorla. De laatste paar wedstrijden wordt Giroud steeds belangrijker. Zo zijn toch de 3 aankopen allemaal toch wel een aantal keer belangrijk geweest. Het is bijna onmogelijk om een heel seizoen top te presteren, behalve als je Messi, Ronaldo, Zlatan of Robin heet.

Arteta heeft vorig seizoen veel betekent, dat ie dan tegen Fulham slecht speelt, oke.

En wat maakt het uit dat Podolski jou heeft niet kunnen overtuigen in 100 interlands voor Duitsland?
Zolang ie maar bij Arsenal overtuigt (Overigens 44 doelpunten en heb je het EK 2004 en WK 2006 gezien :') ). Heeft Van Persie jou overtuigt in 75+ interlands voor Nederland :') ?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:59:07 #69
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119162840
Gewoon Van Ginkel kopen, dan komt het goed :D
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:01:05 #70
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_119162907
Giroud :')
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_119162926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
Giroud :')
Goede argumenten enzo
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:20:23 #72
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119163468
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:01 schreef Maraten het volgende:

[..]

Goede argumenten enzo
Dude, hij zet er een ' :') ' achter, dan zijn dat toch al genoeg argumenten!? Wat verwacht je nou van hem!?

:P
pi_119164021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

long term mentaliteit van wenger.
short term de huidige selectie.

Je noemt een Podolski die 100 interlands op zijn naam heeft. Wat heeft Podolski voor Duitsland gedaan? Hij speelde vele wedstrijden maar heeft nooit een wedstrijd naar zich toe getrokken, zoals ik weet.

Je noemt een Arteta. Ik zeg kijk naar de vorige wedstrijd. Dat is precies wat Arteta is.
Toch is er ook het probleem dat je spelers niet altijd KRIJGT ook als je graag zou willen. Het is toch niet een kwestie van zomaar even 'ophalen'? Voor zover ik weet, heeft Arsenal ook geboden voor Hazard, maar je kan dan toch niet op tegen een Chelsea? Zeker als die net de CL hebben gewonnen. Het is maar een voorbeeld... maar zo gaat het wel met de spelers die echt doorbreken op het wereldtoneel? Als je geen miljoenen kan bieden, moet je op z'n minst prijzen kunnen winnen en daar overtuigt Arsenal nu ook niet bepaald.

Dan kijk je dus naar spelers een stapje onder de radar, alleen moeten we ze dan wel zien te behouden als ze dan uitgroeien tot een groot succes en niet verkopen aan de fucking concurrent die je sowieso al mijlenver voor is (en dan verklaren dat je 'geen keus had').

[/rant]

En daarbij heb ik het idee dat er meer zit in deze selectie dan we tot nu toe hebben gezien. Er ontbreekt misschien een never-say-die-gevoel dat Man United bijv wel heeft. Die slepen overal nog een overwinning uit. Zo ergerlijk :P
all your heroes are whores
pi_119164229
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

[/rant]

En daarbij heb ik het idee dat er meer zit in deze selectie dan we tot nu toe hebben gezien. Er ontbreekt misschien een never-say-die-gevoel dat Man United bijv wel heeft. Die slepen overal nog een overwinning uit. Zo ergerlijk :P
Ik keek Man Utd zaterdag en na afloop zag je ook al die spelers elkaar in de armen vliegen, iedereen stormde op Hernandez af, de teamspirit straalde ervan af. Daar zit veel meer een vechtersmentaliteit in en voor elkaar door het vuur gaan. Hoewel ik de club niet mag, vond ik dat toch mooi om te zien.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119165358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:45 schreef alors het volgende:

[..]

Ik keek Man Utd zaterdag en na afloop zag je ook al die spelers elkaar in de armen vliegen, iedereen stormde op Hernandez af, de teamspirit straalde ervan af. Daar zit veel meer een vechtersmentaliteit in en voor elkaar door het vuur gaan. Hoewel ik de club niet mag, vond ik dat toch mooi om te zien.
Ja, dat dus. Ligt het aan mij of zie je dat bij de oudere Arsenal-teams een stuk meer? Ik geloof best dat het nu allemaal goede maatjes zijn etc. maar misschien zijn er wat te veel spelers die het allemaal wel prima vinden (incl. Wenger) en zich geen 90 min lang kunnen concentreren...
all your heroes are whores
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')