abonnement Unibet Coolblue
pi_119711594
Volgens mij is het ook niet écht de tijd om te onderhandelen. Zeker niet als je volgend jaar een tijdje langer de ziektewet in wilt. Toch?
Maar, supergoed nieuws Abby, gefeliciteerd!
En, je noemt jezelf toch wel webdeveloper hè, beetje ge-emancipeerd graag :P
  woensdag 28 november 2012 @ 15:14:59 #177
296917 Abby79
Being myself!
pi_119711875
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef lezzer het volgende:
En, je noemt jezelf toch wel webdeveloper hè, beetje ge-emancipeerd graag :P
Dat heb ik jaren gedaan, dat ben ik nu niet meer ;).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  woensdag 28 november 2012 @ 15:33:33 #178
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_119712614
Gefeliciteerd Abby *O*
Wat een luxe, dat je uit 2 banen kon kiezen. Wanneer begin je?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:00:24 #179
296917 Abby79
Being myself!
pi_119713510
15 Januari wordt de eerste dag. De 4e hebben ik nog een bedrijfsuitje bij het huidig bedrijf, dat wordt dus ook een afscheidsfeest, en de 7e moet ik weer op en neer naar Gent, dus dit kwam beter uit dan 2 januari ;). Plus dat ik dan wat langer heb voor het verhuizen enzo, ook niet verkeerd!

En dat tijdje ziektewet helpt niet nee, als je wilt onderhandelen, haha.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_119714655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

Niet? Een vrouwelijk secretaris?
Jawel, maar dat blijft toch een secretaris. Andere naam, andere functie. Net als dat een webdeveloper gewoon webdeveloper is en ik eigenlijk mijn vrouwelijke directeur ook gewoon directeur noem.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119714669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, ik vind het erg jammer hoor. Heb het altijd naar m'n zin gehad en vind het werk ook erg leuk. Ik weet ook wel dat je als werkgever niet altijd de leuke jongen kunt uithangen en dat je soms beslissingen moet nemen die niet iedereen kan waarderen. Je wil immers je bedrijf laten groeien. Maar die beslissingen volgen elkaar nu teveel op en ik merk dat ik er in m'n vrije tijd teveel stress van heb.
-O-
Kut is dat, als je eigen integriteit en die van je baas niet matchen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119714687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben nu de volgende zin erin gezet

[..]

Wat vinden jullie?
Ik ga er vanuit dat xxxx meer is dan je huidige salaris?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119714699
Kwartet
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 28 november 2012 @ 17:04:19 #184
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_119716290
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat xxxx meer is dan je huidige salaris?
Ja en biedt nog voldoende ruimte om te onderhandelen :)
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_119716336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jawel, maar dat blijft toch een secretaris. Andere naam, andere functie. Net als dat een webdeveloper gewoon webdeveloper is en ik eigenlijk mijn vrouwelijke directeur ook gewoon directeur noem.
Exact. Een penningmeesteres is ook wat anders namelijk :D
Maar ik hoor dat mensen dus wel eens zeggen "onze secretaresse", maar ze bedoelen de secretaris.
pi_119719151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:27 schreef lezzer het volgende:
Staat er niks qua indicatie?
Anders, "wat je nu verdient en dat je er op vooruit wilt gaan".
Maar, Vanyel kan dit beter denk ik.
Of Phoebs
Mgihgig.

* DancingPhoebe kijkt naar salarisstrookje en doet hard van :N

Het is idd de tijd niet voor onderhandelen. Ik ben onlangs voor min of meer gelijk overgestapt (houd ik V voor verantwoordelijk) met een verklaring van de werkgever die eerlijk, maar hard neerkwam op "wij hebben nu de luxe om eerst te kijken naar wat voor vlees we in de kuip hebben. Dus dat doen we eerst dan gaan we praten."

Ik heb ze nu kunnen laten zien wat ze in de kuip hebben, dus ik hoop binnenkort ook daadwerkelijk over salarisgroei te kunnen gaan praten. (Met een positieve uitkomst voor mij ook nog :') )

Gefeliciteerd Abby! *O*

BE -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119719200
dp ben je nou al uit de kast? :@ :*
pi_119724788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mgihgig.

* DancingPhoebe kijkt naar salarisstrookje en doet hard van :N

Het is idd de tijd niet voor onderhandelen. Ik ben onlangs voor min of meer gelijk overgestapt (houd ik V voor verantwoordelijk)
Heel niet. Jij bent overgestapt van een brandende hel naar hoera collega's met wie ik wil praten en een normale baas itt de full on bitch die je eerst had. Als je erop ingeleverd had was je nog vooruitgegaan.

Ik ben voor exact dezelfde voorwaarden (zelfde baas) iets anders gaan doen en nu moet ik heul vaak naar the middle of nowhere maar ik vind het wel helemaal tof O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119725161

Hier. 1 lievelingsliedje voor je mening.

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119725261
:*

Mening niet goed?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119725288
Tuurlijk wel stommer.

Anders kreeg je wel een Nick en Simon voor je mening :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119725303
Heb ik Try live bij de american music awards hier al gespamd?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119725338
Bij mijn weten niet, maar ik zit er niet zo boven op atm.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119725342
Tering, vindictive much? :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119725370
Ik ben te langzaam steeds :(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119725379
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:30 schreef Vanyel het volgende:
Tering, vindictive much? :D
Mgihgigh, je kreeg toch een Pink! Dat is juist goed!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119725403
Ja nee wat je anders gedaan had. No mercy!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_119725431
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Ja nee wat je anders gedaan had. No mercy!
Mghi. Ja. Zo ben ik dan ook wel weer :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119725452
Dus kinders, wanneer jullie banen/aanbodpaniek hebben --> Gewoon V. bellen, dan komt alles goed _O_ ^O^ _O_
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119725564
Ik voel me gewaardeerd! Je bent een popje O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')