abonnement Unibet Coolblue
pi_124753335
Ik vond die vioolsolo wel heel cool :P
Toen Dust Bowl Dance kwam dacht ik echt dat dat het laatste nummer zou zijn en dat er geen toegift kwam (kon me ook geen nummer bedenken wat er nog kon komen, nouja Winter Winds dus nog). Dat zou idd het beste einde zijn geweest, dit was toch ook nog wel leuk, het liet me alleen niet met zo'n high gevoel achter wat ik vaak na concerten heb..

Trouwens, vanavond vanaf 18.00 uur het concert op 3FM: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-sons-concert-op-3fm
  maandag 1 april 2013 @ 13:12:38 #227
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_124753667
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:33 schreef Red_85 het volgende:
Te veel skyradio publiek dat zn waffel niet kon houden bij de wat rustigere nummers en alleen kwam voor de hitjes.
Dat er veel mensen hun waffel niet konden houden kan ik niet ontkennen. Daar ergerde ik mij ook rot aan. Maar ik had niet het idee dat het veel 'wij-komen-voor-de-hits' publiek was. Want ook albumtracks werden woord voor woord meegezongen. Althans, waar ik stond wel. Maar misschien was het anders op de plaats waar jij op dat moment was? Ik stond ongeveer in het midden van het veld.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_124753731
Met de toegift lag het ook deels aan de plek. Achterin de zaal was het al de hele tijd wat rumoerig met pratende mensen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_124757536
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond die vioolsolo wel heel cool :P
Toen Dust Bowl Dance kwam dacht ik echt dat dat het laatste nummer zou zijn en dat er geen toegift kwam (kon me ook geen nummer bedenken wat er nog kon komen, nouja Winter Winds dus nog). Dat zou idd het beste einde zijn geweest, dit was toch ook nog wel leuk, het liet me alleen niet met zo'n high gevoel achter wat ik vaak na concerten heb..

Trouwens, vanavond vanaf 18.00 uur het concert op 3FM: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-sons-concert-op-3fm
Zal dat iemand opnemen? Zou leuk zijn als dat later nog eens terug te luisteren is.
  maandag 1 april 2013 @ 18:12:46 #230
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_124762611
Duidelijk terug te horen op 3FM dat Little Lion Man iets langzamer werd gespeeld. :D
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_124763859
Er was wel veel hitjes publiek aanwezig hoor. Maarja was ook een van de eerste keren dat ze een concert op dit formaat gaven begreep ik.
AJAX AMSTERDAM!
pi_124764076
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 13:14 schreef WheeleE het volgende:
Met de toegift lag het ook deels aan de plek. Achterin de zaal was het al de hele tijd wat rumoerig met pratende mensen.
Weinig last van gehad.

En die discussie over 'hitjespubliek'. Het enige vervelende was dat er teveel mensen waren die niet stil konden zijn op een bepaald moment, maar niemand weet natuurlijk precies of dat de hippe Fokkers waren die alles woord voor woord mee konden zingen of juist het verachte hitjespubliek.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 1 april 2013 @ 20:29:14 #233
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124767523
Hebben jullie deze docu al gezien http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332978
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:19:39 #234
168739 Red_85
'echt wel'
pi_124786079
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:12 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Dat er veel mensen hun waffel niet konden houden kan ik niet ontkennen. Daar ergerde ik mij ook rot aan. Maar ik had niet het idee dat het veel 'wij-komen-voor-de-hits' publiek was. Want ook albumtracks werden woord voor woord meegezongen. Althans, waar ik stond wel. Maar misschien was het anders op de plaats waar jij op dat moment was? Ik stond ongeveer in het midden van het veld.
Ontken ik ook niet, zat volk wat wel kwam voor de band. Maar je pikt het skyradio volk er regelrecht tussenuit wat staat te keuvelen als er een niet uitgebracht nummer gespeeld wordt.

Vloer stond ik ook trouwens. Ter hoogte van de ingangen aan de linkerkant, 3 dacht ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_124786184
Ik had het volgens mij te druk met meezingen om op de rest te letten :D

Alleen bij het akoustische gedeelte... *zucht*
pi_124786234
Trouwens, even over de Ziggo Dome. Wat is die 2e ring steil! Wij kwamen tijdens de 1e support act binnen, dus alles was donker. Maar ik vond het een behoorlijke diepte!

Oh ja, en kunnen ze niet iets van kleine ledlichtjes in de trappen frezen? Je ziet geen fluit als je de trap oploopt. Zeker niet als je naar je rij wilt, want dan zit er zo'n trede in de weg. :(
pi_124786299
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:26 schreef Bronson het volgende:
Trouwens, even over de Ziggo Dome. Wat is die 2e ring steil! Wij kwamen tijdens de 1e support act binnen, dus alles was donker. Maar ik vond het een behoorlijke diepte!

Oh ja, en kunnen ze niet iets van kleine ledlichtjes in de trappen frezen? Je ziet geen fluit als je de trap oploopt. Zeker niet als je naar je rij wilt, want dan zit er zo'n trede in de weg. :(
Grappig, ik zat me vanaf de 1e ring te verbazen dat de trappen op de 2e ring verlicht waren :D

De vakken naast het podium (ik zat in 111) hadden trouwens het 'geluk' dat je in de felle lampen op het podium mocht kijken. Gelukkig waren ze niet constant aan, maar damn, irritant! :X
pi_124786372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Grappig, ik zat me vanaf de 1e ring te verbazen dat de trappen op de 2e ring verlicht waren :D

De vakken naast het podium (ik zat in 111) hadden trouwens het 'geluk' dat je in de felle lampen op het podium mocht kijken. Gelukkig waren ze niet constant aan, maar damn, irritant! :X
Alleen het stukje van de gang naar de ring was verlicht. Voor de rest niet. Maar het viel me nog 100% mee hoe goed het geluid was op die hoogte. Normaal gesproken heb ik altijd staanplaatsen, maar dit viel me niet tegen.
pi_124786398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:32 schreef Bronson het volgende:

[..]

Alleen het stukje van de gang naar de ring was verlicht. Voor de rest niet. Maar het viel me nog 100% mee hoe goed het geluid was op die hoogte. Normaal gesproken heb ik altijd staanplaatsen, maar dit viel me niet tegen.
Ah, dan hebben wij het vanaf de 1e ring fout gezien :) Het leek alsof een lamp van bovenaf de trappen verlichtte. Geluid was op de 1e ring ook goed!
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:55:28 #240
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_124786972
Ja het publiek was inderdaad jammer. Ik had zelf nog een geluk bij een ongeluk. Wij stonden intieel in het midden vrij ver vooraan. Mijn vriendin trok de drukte daar niet en begon om te kiepen. Toen zijn we naar de zijkant gelopen en later achteraan gaan staan. Wat een klotepubliek staat daar. Mensen die met hun rug naar het podium staan te kletsen over de koetjes en kalfjes. Verschrikkelijk. Enige voordeel was dat M&S langs de achterzijde liepen waar ik net toevallig de jassen ging halen. Ik heb ze dus van heel dichtbij mogen zien.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:02:24 #241
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_124787181
En daardoor kon ik met mijn telefoon onderstaande foto schieten.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_124789888
Nog meer personen die naar Düsseldorf gaan morgen? En weet iemand hoe het zit met die ticketplaatsen 'freie Platzwahl'?
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:34:29 #243
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124790288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Flugel83 het volgende:
Nog meer personen die naar Düsseldorf gaan morgen? En weet iemand hoe het zit met die ticketplaatsen 'freie Platzwahl'?
Mijn Duits is niet om naar huis over te schrijven maar zelfs ik kan zien dat dat 'vrije staanplaats' betekent.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:36:34 #244
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124790350
Ik ga ook en ik moet nog een kaartje kwijt. Het is een vrije staanplaats. Stuur me maar een PM berichtje bij interesse.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:16:50 #245
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_124793661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef Kn0x het volgende:
Ja het publiek was inderdaad jammer. Ik had zelf nog een geluk bij een ongeluk. Wij stonden intieel in het midden vrij ver vooraan. Mijn vriendin trok de drukte daar niet en begon om te kiepen. Toen zijn we naar de zijkant gelopen en later achteraan gaan staan. Wat een klotepubliek staat daar. Mensen die met hun rug naar het podium staan te kletsen over de koetjes en kalfjes. Verschrikkelijk. Enige voordeel was dat M&S langs de achterzijde liepen waar ik net toevallig de jassen ging halen. Ik heb ze dus van heel dichtbij mogen zien.
Jassen halen? Het was toen nog niet afgelopen toch?
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:40:17 #246
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_124794511
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef JochemP het volgende:

[..]

Jassen halen? Het was toen nog niet afgelopen toch?
True. Maar we stonden toch al achter en zo'n 'van-podium-aflopen-en-dan-weer-oplopen-voor-een-encore' duurt meestal toch vijf minuten. Tijd zat om vast de jassen te halen. Normaliter doen we dat ook niet (omdat we ver vooraan staan) maar door de situatie kwam dit goed uit.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_124796250
Oh ja, Ziggo Dome die Arcade Fire draait tussen beide support acts. _O_
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:22:11 #248
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_124796336
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef Bronson het volgende:
Oh ja, Ziggo Dome de M&S crew die Arcade Fire draait tussen beide support acts. _O_
Dit. Maar wel tof was dat ja :p
pi_124799692
Jaa ik stond daarop los te gaan (in m'n eentje :') ). Vorige keer dat ik M&S live zag openden ze voor AF dus vond dit wel een leuk 'toeval' :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Kn0x het volgende:
En daardoor kon ik met mijn telefoon onderstaande foto schieten.
[ afbeelding ]
Haha cool, zie ze gaan :D Grote lol zeker!

[ Bericht 26% gewijzigd door ZwarteMagika op 02-04-2013 18:01:42 ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:07:47 #250
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_124802325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jaa ik stond daarop los te gaan (in m'n eentje :') ). Vorige keer dat ik M&S live zag openden ze voor AF dus vond dit wel een leuk 'toeval' :P

[..]

Haha cool, zie ze gaan :D Grote lol zeker!
Ze huppelden letterlijk door de gangen. Machtig mooi om te zien, ondanks de korte en niet plezante encore achterin de zaal.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')