abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118999347


Rock am Ring is een jaarlijks terugkerend muziekfestival op de Nürburgring nabij Adenau in de Eifel (Duitsland). Het werd in 1985 voor het eerst gehouden. De bedoeling was een eenmalig evenement te organiseren, maar door de grote opkomst (75000 toeschouwers) besloot men er een terugkerend festival van te maken. Enige uitzondering is 1989/1990: na de lage bezoekersaantallen in 1988 werd twee jaar pauze ingelast.

Sinds 1991 is het het grootste rockfestival van Duitsland. Sinds 1997 wordt tegelijkertijd het festival Rock im Park in Neurenberg georganiseerd. De meeste acts die voor Rock am Ring gecontracteerd worden, treden ook op Rock im Park op. Het festival duurt drie dagen en om het festivalterrein heen liggen verscheidene campings.

Linkjes:
Officiele website: http://www.rock-am-ring.com/
Blokkenschema: http://www.rock-am-ring.com/spielplan
Ringrocker: http://www.ringrocker.com/
Kaarten: http://www.rock-am-ring.com/tickets

Wie gaan er dit jaar weer mee???

Rock am Ring – Rock im Park

7 - 9. Juni 2013

A Day To Remember
Airbourne
Amon Amarth
Bad Religion
BOYS NOIZE LIVE
Bring Me The Horizon
Broilers
Bullet For My Valentine
Casper
Cro
Fettes Brot
Five Finger Death Punch
Fritz Kalkbrenner
FUN.
Green Day
Korn
Kraftklub
Paramore
Royal Republic
Seeed
Selig
Simple Plan
Sportfreunde Stiller
Stone Sour
The Prodigy
The Wombats
Thirty Seconds To Mars
Tocotronic
Volbeat
u.v.m.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 22:32:01 ]
pi_118999777
Die nieuwe slaapmogelijkheden _O-

quote:
ÜBERNACHTUNGSPACKAGE FAN - ROCK AM RING
Leistung pro Person:
Übernachtung im Lindner Ferienpark vom 7. auf den 10. Juni 2013
Übernachtung in Bungalows für 5 bis 8 Personen
Nutzung des Fitness- und Wellnessbereichs
Kurtaxe pro Person inklusive
Shuttle-Service vom Lindner Ferienpark zum Veranstaltungsgelände (täglich, Informationen zu den Zeiten erhalten Sie vor Ort)
Kan je uit 3 type huisjes kiezen :D goedkoopste is 8p huisje voor 215,- per persoon, EXCL FESTIVALKAARTJE

quote:
ÜBERNACHTUNGSPACKAGE STANDARD - ROCK AM RING
Leistung pro Person:
Übernachtung im 3-Sterne Lindner Eifeldorf Hotel vom 7. auf den 10. Juni 2013
Übernachtung im Doppelzimmer oder Einzelzimmer
reichhaltiges Frühstücksbuffet an allen Tagen
vanaf 449,- per persoon, EXCL FESTIVALKAARTJE _O-

quote:
ÜBERNACHTUNGSPACKAGE DELUXE - ROCK AM RING
Leistung pro Person:
Übernachtung im 4-Sterne Lindner Congress Hotel am Nürburgring vom 7. auf den 10. Juni 2013
Übernachtung im Doppelzimmer, Einzelzimmer, Junior Suite oder Suite
reichhaltiges Frühstücksbuffet an allen Tagen
Nutzung des Wellness- und Fitnessbereichs des Hotels
vanaf 519,- per persoon, EXCL FESTIVALKAARTJE :')
  donderdag 8 november 2012 @ 23:08:13 #3
387436 Winterman
Let's kick some ice!
pi_119001257
Leuk dit te zien. Was er bij de eerste keer in 85. Gewoon in een tentje in het bos.
  donderdag 8 november 2012 @ 23:23:07 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119001818
Die tentjes in het bos zijn er nog steeds hoor.
Het is de eerste keer dat ik zo'n aanbieding zie op de website.
Ik zoek wel wat anders :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:35:19 #5
387436 Winterman
Let's kick some ice!
pi_119003835
Die eerste keer was toch bijzonder. Ze hadden geen idee wat te verwachten en ook op het festivalterrein was geen rekening gehouden met zoveel bezoekers. Aan alles was wel gebrek.
Optredens waren echter geweldig. Met name U2 en Bono's klim naar de top van het podium en over de pitboxen.

"U2-Sänger Bono am Nürburgring am 25. Mai 1985. Als er auf das Bühnendach kletterte, hielten die 75.000 Zuschauer den Atem an."

En dan was dit ook nog niet zo slecht.

  vrijdag 9 november 2012 @ 09:27:36 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119006719
Tegenwoordig is aan alles wel een redelijke hoeveelheid. Al nemen duitsers het niet zo heel nauw met de regels en hygiëne.
Daarnaast zijn de voorzieningen op de campings echt minimaal. Veel meer dan een dixie en een kraan met wat water kom je niet tegen. Iets wat ik wel een nadeel vind.

Die gast van 30 Seconds To Mars klom een paar jaar geleden ook helemaal naar de top van het podium, maar de eerste die het doet is toch een stuk cooler. Net als bij het dude van Pearl Jam en dat hij vanaf die camera in het publiek sprong op Pinkpop.

Wat Rock am Ring betreft vond ik het ook wel vet dat 1 van die gasten van KISS via een kabel van het podium naar 1 van die licht pilaren tussen het publiek ging.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:55:01 #7
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119007334
Nu al zo'n vette line-up.

Goede mix tussen favo bands, leuke festivalbands, nieuwe acts of acts die ik nog niet gezien heb of die ik al een tijdje weer wil zien. Ja ik ben wel enthousiast. :)

Bullet For My Valentine/Green Day/Korn/Paramore/Stone Sour/The Prodigy/Thirty Seconds To Mars/Volbeat

Allemaal vet. Hoewel 30stm live echt baggger is. Die zangert laat te veel zingen door het publiek.

Ik ben wel bang dat Volbeat en 30stm headliner zijn. Hoe het een btje wordt gepresenteerd en omdat ze altijd meestal meteen de headliners bekend maken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:37:16 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_119008644
Mwah ben niet zo enthousiast over de headliners van komend jaar moet ik zeggen. Green Day is een waardige maar 30stm en Volbeat zijn dat voor mij nog zeker niet. Ik wacht nog even met kaartjes kopen iig.

AC/DC lijkt me wel gruwelijk mochten die komen maar ik acht de kans nu toch al wel klein. Het is namelijk een headliner, en die slots zitten nu al vol.

Korn en The Prodigy maken er altijd wel een feest van dus dat is mooi meegenomen. Hoef je iig op die momenten niet te vervelen :).
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:50:32 #9
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119009124
Van vorig jaar weet ik nog dat Die Toten Hosen in 2011 al bekend werden gemaakt na het festival.
Metallica kwam toen rond deze tijd en Linkin Park iets later.

Dus ik heb nog hoop dat er wat bij komt. Hoewel de gerüchte küche wel angstvallig leeg begint te raken.

Iron Maiden tourt bijvoorbeeld rond die tijd, maar die staan ook al een aantal keer in Frankfurt. Dus die zullen niet komen denk ik. Wat wel jammer is, want dat is zeker een headliner waardig.
AC/DC zou echt gruwelijk zijn, maar die komen niet denk ik. Zijn in ieder geval niet aan het touren.
Verder weet ik het eigenlijk niet.

Het is natuurlijk ook wel zo dat bands wel moeten touren op het moment dat het festival is. We kunnen natuurlijk wel allemaal grote headliners willen, maar als die niet aan het touren zijn houdt het al gauw op en heb je nou eenmaal een festival met wat minder grote headliners. Ik ben wel benieuwd wat het met de kaartverkoop doet.

Gelukkig zijn er een hoop bands die misschien wat minder groot zijn, maar wel het bekijken waard zijn. Tenminste, voor mij :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:04:56 #10
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119009607
Kreeg net mail van Eventim Deutchland over Volbeat

im Mai kommen Volbeat für eine exklusive Show nach Berlin. Ob als Special Guest der letzten Metallica-Tour oder frisch bestätigter Headliner für Rock am Ring und Rock im Park 2013 - die nordische Metallband ist aus der Szene nicht mehr wegzudenken. Bestellen Sie jetzt exklusiv Ihre Tickets bei Eventim und erleben Sie die Songs des neuen Albums live!

Volbeat dus headliner. Die band groeit enorm de laatste jaren, vond het echter vorige keer ook al wat aan de lange kant. Kunnen mij niet 1,5uur boeien. Had dat ook met Rage Against the Machine.

Kan mij ook voorstellen dat mensen dat met Metallica of Green Day hebben omdat die 2uur staan te spelen, maar daar heb ik het niet bij.

Als Placebo en/of Killers er nog bij zou komen als sub headliner zou ik er blij zijn.
Daarnaast zegt ringrocker dat Hurts/Papa Roach/Deftones/Gaslight Anthem ook komen. En dit vind ik ook wel leuke bands.

Andere headliners zou ik ook niet zo snel weten.
Slipknot lijkt mij onmogelijk gezien Stone Sour er staat.
Kiss geeft (gelukkig) 1 exclusieve show in Berlijn.
Iron Maiden tourt al overal langs.
Wat heb je nog meer? - Muse doet geen festivals
Pearl Jam zit thuis voor de buis

Er moeten nog ruim 40 bands bij, maar ik ben al zo blij dat ik mij er niet zo druk om maak. Wordt een topeditie.
pi_119010696
Suprise act Rammstein.... ;)

Rock Am Ring is meestal niet mijn ding kwa line-up (ben er nog ooit geweest). Maar als Volbeat & 30 Seconds To Mars headlinen dan vind ik het toch niet erg sterk.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:00:21 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119017776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef AgeEll het volgende:
Kreeg net mail van Eventim Deutchland over Volbeat

im Mai kommen Volbeat für eine exklusive Show nach Berlin. Ob als Special Guest der letzten Metallica-Tour oder frisch bestätigter Headliner für Rock am Ring und Rock im Park 2013 - die nordische Metallband ist aus der Szene nicht mehr wegzudenken. Bestellen Sie jetzt exklusiv Ihre Tickets bei Eventim und erleben Sie die Songs des neuen Albums live!

Volbeat dus headliner. Die band groeit enorm de laatste jaren, vond het echter vorige keer ook al wat aan de lange kant. Kunnen mij niet 1,5uur boeien. Had dat ook met Rage Against the Machine.

Kan mij ook voorstellen dat mensen dat met Metallica of Green Day hebben omdat die 2uur staan te spelen, maar daar heb ik het niet bij.

Als Placebo en/of Killers er nog bij zou komen als sub headliner zou ik er blij zijn.
Daarnaast zegt ringrocker dat Hurts/Papa Roach/Deftones/Gaslight Anthem ook komen. En dit vind ik ook wel leuke bands.

Andere headliners zou ik ook niet zo snel weten.
Slipknot lijkt mij onmogelijk gezien Stone Sour er staat.
Kiss geeft (gelukkig) 1 exclusieve show in Berlijn.
Iron Maiden tourt al overal langs.
Wat heb je nog meer? - Muse doet geen festivals
Pearl Jam zit thuis voor de buis

Er moeten nog ruim 40 bands bij, maar ik ben al zo blij dat ik mij er niet zo druk om maak. Wordt een topeditie.
Ik snap wat je bedoelt. Rage en Volbeat zijn gewoon bands die hun ding doen. Ze spelen hun liedjes en veel show zit er niet bij. Daarnaast zitten er aardig wat nummers tussen die wat niets zeggend zijn. Ze zijn niet slecht, maar het zijn niet echt krakers. Terwijl je bij een band als Green Day of Metallica zo veel nummers hebt die gewoon algemeen bekend zijn. Dat scheelt toch.

Overigens heb je op Rock Werchter nog Kings of Leon, maar die zijn headliner onwaardig in mijn ogen.
Rammstein staat daar en ook op Download. Daarnaast hebben ze niet echt veel data in Duitsland dus het zou kunnen, maar ik denk het niet.

Slipknot gaat denk ik niet. Corey Taylor heeft vorig jaar met zowel Slipknot en Stone Sour op het podium gestaan, maar dat was geen duo festival en stonden beide acts op verschillende dagen ingepland. Zou dus niet gaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:02:24 #13
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119017839
Rammstein staat op Hurricane. Wat daar staat, staat niet op RAR.
Dus ook helaas geen Qotsa
pi_119020867
Geen Slipknot of Iron Maiden:

Info I posted comes directly from the promotors of Rock am Ring (Prodigy not headlining, Slipknot + Maiden not to perform) via the offical fanpage ringrocker.com
http://www.efestivals.co.(...)ng-2013/page__st__20
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:33:45 #15
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119072190
Jammer van Slipknot, Maiden boeit me nooit zo.

Denk dat we er echt zijn qua headliners.
  zondag 11 november 2012 @ 01:29:50 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119075533
Misschien wel. Ach we zien het allemaal wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 11 november 2012 @ 11:46:54 #17
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_119079170
Volbeat kent niet erg veel afwisseling in de nummers, daarom is het vaak na 1,5 uur wel prima en voorkom je teveel herhaling.

Maiden had van mij echt wel gemogen, lekker meezingen met z'n allen :).
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_119079443
Maiden had ik ook wel leuk gevonden, maar nu maar naar Ziggo Dome dan, ze doen inderdaad in Duitsland een hele arena-tour, dus een show op RaR is dan redelijk uitgesloten.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd, zeker wat leuke dingen en met Green Day één waardige headliner, maar ik hoop toch stiekem wel een beetje dat het niet zo is dat op de andere dagen Volbeat en The Prodigy echt de afsluiters zijn...

Die laatste kan heus een mooie show neerzetten die headliner-waardig is, maar het mooie aan RaR vond ik dat ze niet getergd zijn door idiote 'eindtijden' van 23u zoals bij Pinkpop ofzo, dus dan is het juist mooi als je eerst een flinke band hebt als headliner, en daarna nog lekker even kan springen op The Prodigy. Beetje zoals afgelopen jaar met Metallica - Skrillex

En 30STM zullen ondertussen ook wel co-head zijn op z'n minst vrees ik? :') Daar heb ik echt nog nooit van gesnapt wat er leuk aan is :+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 12:03:08 ]
pi_119080858
Als ik voor mezelf kijk wat ik nu de leuke acts vind, en ff kijk wat ik écht goed ken en zeker wil zien, en wat ik wel ken (paar nummertjes ofzo), en wel mee wil pakken, maar geen beslissende factor is kom ik hier op uit:

Zeker zien:
Green Day
Paramore
The Wombats

Graag zien:
Bad Religion
Bullet For My Valentine
Korn
Simple Plan
Stone Sour
The Prodigy

Kortom, het eerste lijstje moet vooral nog even wat groter worden ;) Tweede lijstje is leuk om ff te gaan kijken, maar koop ik niet perse een kaartje voor. KoRn al heel vaak gezien, en is to be honest tegenwoordig redelijk vergane glorie volgens mij. Simple Plan ooit op Werchter gezien toen ik er nog nooit van had gehoord, was een leuke verrassing toen, maar zijn tegenwoordig vooral blije popliedjes met Natasha Bedingfield enzo aan het maken geloof ik?

Bad Religion, BFMV, Stone Sour, Prodigy ken ik een aantal nummer van, gewoon leuk en ga ik me zeker mee vermaken denk ik, maar toch niet de beslissende acts
  zondag 11 november 2012 @ 13:30:57 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119081738
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Maiden had ik ook wel leuk gevonden, maar nu maar naar Ziggo Dome dan, ze doen inderdaad in Duitsland een hele arena-tour, dus een show op RaR is dan redelijk uitgesloten.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd, zeker wat leuke dingen en met Green Day één waardige headliner, maar ik hoop toch stiekem wel een beetje dat het niet zo is dat op de andere dagen Volbeat en The Prodigy echt de afsluiters zijn...

Die laatste kan heus een mooie show neerzetten die headliner-waardig is, maar het mooie aan RaR vond ik dat ze niet getergd zijn door idiote 'eindtijden' van 23u zoals bij Pinkpop ofzo, dus dan is het juist mooi als je eerst een flinke band hebt als headliner, en daarna nog lekker even kan springen op The Prodigy. Beetje zoals afgelopen jaar met Metallica - Skrillex

En 30STM zullen ondertussen ook wel co-head zijn op z'n minst vrees ik? :') Daar heb ik echt nog nooit van gesnapt wat er leuk aan is :+
Die eindtijden van Pinkpop zijn inderdaad treurig en gelukkig hebben wij daar geen last van. :)
Dat is dan sowieso wel mooi met Green Day. Die kunnen dan laat beginnen waardoor het vuurwerk een beetje mooi uit komt en ze kunnen gewoon doorspelen totdat ze geen zin meer hebben.
Tenminste, als ze zo'n show gaan doen als bij de vorige tour waarbij ze veel vuurwerk gebruikten en lang speelden.

Wat ik zeker wil zien:
Green Day
Stone Sour
KoRn

Graag zien maar geen noodzaak:
Volbeat
Paramore

Misschien kijken als er niets anders is:
The Prodigy
Bad Religion
30stm

Wat mensen echt leuk vinden aan 30stm snap ik ook niet helemaal. Ze hebben wel wat aardige liedjes, maar die zanger laat het publiek de helft zingen en het zijn een paar redelijke hitjes en verder weinig spannends.
Dat de zanger het publiek de helft laat zingen is trouwens iets wat bij een heleboel mensen irritatie opwekt. Valt me echt op dat je mensen daar veel over hoort.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119081912
Ik zal er eens wat beter naar luisteren, ik ken het ook niet heel goed, vind het nogal 'simpel' in elkaar zitten over het algemeen, en je hoort inderdaad heel vaak dat het live niet al te best is. Snap daarom niet zo goed waarom ze nu ineens als co-head worden gezien :D

Green Day paar jaar terug op Werchter gezien, was erg goede show, maar inderdaad ook met heel veel fratsen _O_
  zondag 11 november 2012 @ 21:26:10 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119103287
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal er eens wat beter naar luisteren, ik ken het ook niet heel goed, vind het nogal 'simpel' in elkaar zitten over het algemeen, en je hoort inderdaad heel vaak dat het live niet al te best is. Snap daarom niet zo goed waarom ze nu ineens als co-head worden gezien :D

Green Day paar jaar terug op Werchter gezien, was erg goede show, maar inderdaad ook met heel veel fratsen _O_
Maar bij hun vind ik het niet zo erg en brengen ze wel kwaliteit :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119106957
Vind ik ook hoor, niks mis met een show met een hoop poespas, als het maar aanvullend is, en niet in plaats van een goede performance.
  maandag 12 november 2012 @ 09:35:23 #24
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119115265
Bij Pinkpop komen 40 bands, deze eerste batch zijn er 29 van RaR. Als Pinkpop dit zou boeken dan zou ik nog wel is heen gaan. Maar dat lijkt mij onmogelijk. En idd die eindtijden. Maar bijna geen een festival gaat zo laat door als RaR. Ook festivals als Download stoppen om 23uur. En Werchter is toch meestal ook om een uurtje of 1 klaar.

Bij mij zijn Must See:
Green Day
Stone Sour
KoRn - zeker geen vergane glorie, dit is een feestje met louter hits. Deze zouden qua hits ook headliner kunnen zijn. 11de(!) album gaat uitkomen.
Paramore - Beetje poppie maar erg aanstekelijk nummers
Bullet For My Valentine
Prodigy

Leuke festivalact, maar hoeft niet per se:

Airbourne - ACDC rock
Hurts
Gaslight Anthem
BOYS NOIZE LIVE
Bring Me The Horizon - Live niet zo sterk, eentonig
Five Finger Death Punch - wil ik al een tijdje zien
Royal Republic
Seeed - Zanger Peter Fox paar jaar geleden gezien, aparte Duitse Reggae, kan wel live werken.
Thirty Seconds To Mars - Album A Beautiful Lie vind ik nog steeds goed, zeker geen headliner en slechte live performance. Hij zingt de helft niet, en legt steeds de show stil om dan met zijn allen te gaan springen en zo. Veel te hyperig ipv lekker een strakke set te spelen.

Daarnaast zit er wel iets te veel Duitse Hiphop acts bij, maar gelukkig ook een paar houseacts wat voor de afwisseling wel leuk is aan het einde van de dag.

Wij gaan zeker een kaartje kopen voor de prijsverhoging over 1,5 week.
pi_119120070
Wat weet jij wat wij niet weten met Gaslight Anthem en Hurts?

Over Korn verschillen we dan van mening, ik vind ze toch flink afgetakeld na hun gloriejaren halverwege de 00's, gitarist weg, de zanger moet om 2 nummers achter de speakers aan de zuurstof, en er zijn weinig relevante albums meer gemaakt, ook al zijn ze aan de 11e toe.

Maar gelukkig zijn er 3 stages en kan je je altijd wel ergens vermaken, ik zou het best wel gaan kijken overigens, als er verder niks boeiends is, maar ik heb er vooraf niet veel verwachtingen van.

Verder mag de duitse hiphop nu wel een beetje over zijn, is blijkbaar heel hot daar ofzo? Afgelopen jaar stonden er volgens mij ook redelijk veel hiphop-acts

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 12:14:56 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 november 2012 @ 13:05:56 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119121846
Afgelopen jaar was KoRn anders behoorlijk on-a-roll in Paradiso.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 12 november 2012 @ 13:09:55 #27
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119121972
Als ik in Duitsland cd's koop bij de Saturn is er iets van 2meter Duitse Hiphop. Het is behoorlijk populair volgens mij, ook in het straatbeeld lopen veel 'wiggers' :P

Op Ringrocker stond dat Deftones/Hurts/Papa Roach/Gaslight Anthem ook binnekort bevestigd zullen worden. Maybe als de nieuwe prijs over 1,5 week ingaat. Vind het wel een betrouwbare bron.
Van deze 4 wil ik er 2 per se zien en 2 leuk om mee te pakken.

Als laatste over KoRn, de laatste 2 optredens van KoRn op Alterna waren echt heel vet. Vooral de laatste keer in de stromende regen, toen deden ze ook een medley van 5 songs.

pi_119121987
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afgelopen jaar was KoRn anders behoorlijk on-a-roll in Paradiso.
Het is dan ook mijn mening, geen vaststaand feit ofzo :P
Ik heb ze nog een keer op Pinkpop gezien, toen vond ik (en je hoorde een hoop gemor in het publiek) het erbarmelijk, maar dat kan ook een incidentje geweest zijn. Of gewoon mijn interpretatie.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 13:17:08 ]
pi_119122036
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef AgeEll het volgende:
Op Ringrocker stond dat Deftones/Hurts/Papa Roach/Gaslight Anthem ook binnekort bevestigd zullen worden. Maybe als de nieuwe prijs over 1,5 week ingaat. Vind het wel een betrouwbare bron.
Van deze 4 wil ik er 2 per se zien en 2 leuk om mee te pakken.
Hmm okee... Vind het persoonlijk niet echt geweldige namen, Deftones en Papa Roach leuk :Y Gaslight Anthem ken ik niet goed genoeg, en Hurts vind ik (wat ik er van heb gehoord) best wel onwijze zeikmuziek :+
pi_119122275
Gerüchtekuche op Ringrocker momenteel:

quote:
Deftones
Hurts
Papa Roach
The Gaslight Anthem
The Killers
Ben benieuwd, heb een hoge pet van ze op, en kijk er zelf ook regelmatig en ze zijn zeer goed op de hoogte, alhoewel ze paar weekjes terug een redelijke miskleun hadden met onderstaand bericht, maar ach, wellicht was de bekendmaking van bands wat opgeschoven door het hele Vegas-incident en opvolgende rehab van Green Day...

En toen ging ik het bericht zoeken en hebben ze het gewoon overal verwijderd blijkbaar, haha _O- :D eens kijken of er nog ergens een cache is te vinden, ik had het geliked op Facebook, maar ook dáár is het verdwenen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 13:21:20 ]
pi_119122560
Najah ik kan 'm niet meer vinden, het was een artikel eind september waar toen hevig gehint werd op de komst van Maiden, die wellicht die week nog bevestigd zou worden ofzo.

Maar nogmaals, foutje moet kunnen, ik was persoonlijk ook echt 90% zeker dat ze naar RaR zouden komen toen ik zag dat ze tourden, en op Download stonden, maar deze keer eens weinig festivals verder.
  maandag 12 november 2012 @ 13:33:12 #32
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119122652
I know, ik heb eindseptember met volle verwachting gewacht, en er kwam niks. Heel irritant. Maar nu alsnog en in 1x 29bands. Dat vind ik ook wel lekker.

Ik verwacht dit keer de 5 bands in de geruchtekuche allemaal.

Deftones wil al jaren een keer zien. Ik heb wel wat albums geluisterd maar dan vond ik het wat saai. Papa Roach is live een feestje. Albums worden steeds minder, maar een setlist kunnen ze wel samenstellen met goede nummers.
Hurts vind ik wel een grappige nieuwe band. Zijn wel origineel.
Gaslight Anthem is wat saai, maar die zanger heeft een goede stem. Geen vervelende band ofzo.
pi_119124260
Mijn lijstje is gelukkig heel erg vergelijkbaar met die van Loveless :P

Zeker zien:
Green Day
Paramore
Bad Religion

Graag zien:
The Wombats
Bullet For My Valentine
Korn
Simple Plan
Stone Sour
The Prodigy
Klussen deel 1 en 2
pi_119124325
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef AgeEll het volgende:
I know, ik heb eindseptember met volle verwachting gewacht, en er kwam niks. Heel irritant. Maar nu alsnog en in 1x 29bands. Dat vind ik ook wel lekker.

Ik verwacht dit keer de 5 bands in de geruchtekuche allemaal.

Deftones wil al jaren een keer zien. Ik heb wel wat albums geluisterd maar dan vond ik het wat saai. Papa Roach is live een feestje. Albums worden steeds minder, maar een setlist kunnen ze wel samenstellen met goede nummers.
Hurts vind ik wel een grappige nieuwe band. Zijn wel origineel.
Gaslight Anthem is wat saai, maar die zanger heeft een goede stem. Geen vervelende band ofzo.
Maar is Hurts wel ook wat 'vlottere' of 'hardere' muziek? Ik ken alleen dat hitje van destijds, en daar werd je op een gegeven moment echt strontziek van, hoe vaak die op de radio voorbij kwam :%

Killers lijken me een leuke naam, moet de nieuwe CD nog even luisteren though, vond 'Human' wel wat minder dan het oudere werk, maar gok dat ze live nog wel een feestje er van weten te maken. Deftones wil ik ook wel meepikken, zelfde geld voor Papa Roach, lijkt me ook wel leuk live alhoewel hun hoogtepuntje wellicht in de 00's lag, maar dat zie je al snel in dat genre.
  maandag 12 november 2012 @ 14:25:46 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119124485
Deftones een keer live gezien en ik vond het niet zo geweldig, maar is ook niet echt mijn muziek.

Papa Roach vind ik altijd leuk. Het is niet altijd technisch even netjes gespeeld, maar er zit altijd energie in :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 12 november 2012 @ 15:27:12 #36
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119126957
Nee Hurts is niet stevig. Synth-pop, maar ik vind het wel grappig. Waarschijnlijk staat het tegenover een stevigere naam op een ander podium en ben ik daar te vinden.

Papa Roach is idd vooral energie. Maar straks als 'voorprogamma' van Stone Sour en dus deze zomer is het een leuke band om er bij te hebben.
  maandag 12 november 2012 @ 20:03:55 #37
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_119138243
Hurts heeft een te hoog Bieber gehalte voor mijn smaak. Korn misstaat nooit op een festival. Bovendien heb je gegarandeerd een hoop pits voor de liefhebber :P
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 12 november 2012 @ 23:17:52 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119149537
KoRn... Ik zou er niet snel heen gaan voor een gewoon optreden, maar ik wil ze altijd zien op festivals :)
Vorige keer op RaR waren ze trouwens erg sterk. Het is sowieso 1 van de weinige bands uit het Nu-metal tijdperk die redelijk eruit zijn gekomen.

Ik vond Hurts trouwens echt kak de vorige keer. Kon mij echt niet bekoren :{
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119192019
quote:
Nürburgring - Formel 1 und Musikfestival auf der Kippe

Das Formel-1-Rennen und andere Großveranstaltungen am Nürburgring sind nach Angaben der Betreiber gefährdet. Der Sprecher der Nürburgring-Betreiber sagte, die Gespräche mit der landeseigenen Nürburgring GmbH über die Zukunft am Nürburgring seien gescheitert.

In den Verhandlungen ging es darum, wann die Betreiber den Nürburgring verlassen und vor allem zu welchen Bedingungen. Zwischen der Betreiberfirma Nürburgring Automotive GmbH (NAG) und der inzwischen insolventen Nürburgring GmbH gibt es seit Monaten Streit um ausstehende Pachtzahlungen. Doch die Betreiber weigern sich den Ring zu verlassen und haben eine Räumungsfrist verstreichen lassen. Die landeseigene Gesellschaft hoffte bis zuletzt auf eine gütliche Einigung.

Dass der Streit nicht gelöst ist, hat Konsequenzen. Nach Angaben der Pächter ist ungewiss, ob "Rock am Ring" und Rennveranstaltungen stattfinden, obwohl zum Teil bereits Verträge geschlossen wurden. Der Sprecher der Betreiber, Karl-Heinz Steinkühler, sagte dem SWR, die Pächter würden darüber nachdenken, selbst Insolvenz zu beantragen.
Die insolvente Nürburgring GmbH teilte mit, sie sei weiterhin zu Verhandlungen bereit. Sie wird derzeit von einem Sanierungsgeschäftsführer und einem Sachwalter geführt. Sollten die Parteien nicht an den Verhandlungstisch zurückkehren, geht der Streit vor Gericht.
http://www.swr.de/nachric(...)0/17w7dn9/index.html
  woensdag 14 november 2012 @ 10:05:56 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119192501
Hmmm. er zijn betere berichten te bedenken...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 november 2012 @ 10:10:04 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119192629
In ieder geval voor 24 november kaartjes kopen omdat het dan nog 150 euro is.

Ik denk wel dat bovenstaand bericht gevolgen zouden kunnen hebben voor de kaartverkoop. Naast de line-up die gewoon zwakker is dan de vorige jaren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 november 2012 @ 10:15:03 #42
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119192761
Waarom is de line-up zwakker. Ik vind wel dat er een trent is dat de line-up in de breedte steeds wat minder wordt. Als je de line-ups van begin dit Millennium ziet, of bv 2006.

Maar wat het nieuwsbericht betreft vind ik het wel eng. Ze hebben in juli zekerheid gekregen dat het nog 1x minimaal op de Ring kon plaatsvinden. Nu lijkt het (met mijn minimale Duitse kennis) dat partijen hun afspraken niet nakomen en dit nadelige gevolgen kan hebben voor RaR.

Heb er wel met mijn groepje over wat we willen. Evengoed kaarten kopen. Afwachten of maybe RIP.
pi_119193110
-edit- oud bericht. Excuses.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 14 november 2012 @ 11:37:00 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119195013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef AgeEll het volgende:
Waarom is de line-up zwakker. Ik vind wel dat er een trent is dat de line-up in de breedte steeds wat minder wordt. Als je de line-ups van begin dit Millennium ziet, of bv 2006.

Maar wat het nieuwsbericht betreft vind ik het wel eng. Ze hebben in juli zekerheid gekregen dat het nog 1x minimaal op de Ring kon plaatsvinden. Nu lijkt het (met mijn minimale Duitse kennis) dat partijen hun afspraken niet nakomen en dit nadelige gevolgen kan hebben voor RaR.

Heb er wel met mijn groepje over wat we willen. Evengoed kaarten kopen. Afwachten of maybe RIP.
Ik ga mijn kaarten wel bestellen. Ik denk dat het uiteindelijk ook wel goed komt.

Wat grote bands betreft kun je toch niet ontkennen dat de line-up minder indruk maakt dan vorig jaar. Headliners als Linkin Park, Metallica en Die Toten Hosen zijn gewoon meer aansprekend dan Volbeat en 30 Seconds To Mars. Green Day kan er nog in de buurt komen, maar die andere vind ik toch wel een paar tandjes minder.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 november 2012 @ 14:04:47 #45
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119199793
Rock am Ring 2013 findet wie geplant am Nürburgring statt – und das ist in Lavastein gemeißelt! (Zitat Marek Lieberberg, 14.11.2012) »

Dan moeten we m maar geloven he.
  woensdag 14 november 2012 @ 14:10:34 #46
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119199964
Ok ik geef toe de headliners zijn niet echt megabands. Of eigenlijk is alleen 30stm echt geen headliner waardig. Dan nog eerder The Prodigy. Maar ik vind de breedte dit keer beter bij de eerste 30 namen. Zitten echt veel favorieten van mij bij.
Weet geeneens superveel acts die ik er nog bij wil hebben (van de bands die beschikbaar zijn) Weet ook niet superveel bands die beschikbaar deze zomer maar ik vond dit een meer dan lekker begin.

En het voordeel bij RaR is dat er gewoon een programma is tegenover de headliners. Bij festivals als Pinkpop wordt er geëindigd met de headliner en zijn de andere podia klaar. Als je het dan niks vind ben je om 9uur savonds al klaar met je festival dag.
  woensdag 14 november 2012 @ 14:37:21 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119200771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:10 schreef AgeEll het volgende:
Ok ik geef toe de headliners zijn niet echt megabands. Of eigenlijk is alleen 30stm echt geen headliner waardig. Dan nog eerder The Prodigy. Maar ik vind de breedte dit keer beter bij de eerste 30 namen. Zitten echt veel favorieten van mij bij.
Weet geeneens superveel acts die ik er nog bij wil hebben (van de bands die beschikbaar zijn) Weet ook niet superveel bands die beschikbaar deze zomer maar ik vond dit een meer dan lekker begin.

En het voordeel bij RaR is dat er gewoon een programma is tegenover de headliners. Bij festivals als Pinkpop wordt er geëindigd met de headliner en zijn de andere podia klaar. Als je het dan niks vind ben je om 9uur savonds al klaar met je festival dag.
Oh, maar ik zeg ook niet dat ik het helemaal niets vindt. "In de breedte" vind ik het ook een prima begin. Ik ben echt tevreden met een aantal van deze bands en dit is al meer dan genoeg voor mij om nu al een kaartje te gaan kopen. Meestal vind ik de grote acts niet eens het leukste. Vooral ook, omdat heel dichtbij komen dan vaak moeilijk is. Ik sta dan liever bij de Alterna Stage bijvoorbeeld.

Ik vind trouwens Volbeat ook nog niet headliner waardig. Het is een goede band, maar om ze te vergelijken met echt grote bands vind ik nu nog te ver gaan.
Misschien komt het ook een beetje doordat ik Volbeat wel een beetje gezien heb. Ik heb ze voor 50 man zien optreden in Utrecht en steeds groter zien worden. Totdat ze op plekken als Ahoy gingen spelen heb ik het allemaal gevolgd, maar ik ben een beetje afgehaakt.
Als er niets tegenover staat ga ik zeker wel kijken en probeer ik een beetje dichtbij te komen, maar het is geen noodzaak meer om ze te zien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 november 2012 @ 16:32:10 #48
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119204548
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Oh, maar ik zeg ook niet dat ik het helemaal niets vindt. "In de breedte" vind ik het ook een prima begin. Ik ben echt tevreden met een aantal van deze bands en dit is al meer dan genoeg voor mij om nu al een kaartje te gaan kopen. Meestal vind ik de grote acts niet eens het leukste. Vooral ook, omdat heel dichtbij komen dan vaak moeilijk is. Ik sta dan liever bij de Alterna Stage bijvoorbeeld.

Ik vind trouwens Volbeat ook nog niet headliner waardig. Het is een goede band, maar om ze te vergelijken met echt grote bands vind ik nu nog te ver gaan.
Misschien komt het ook een beetje doordat ik Volbeat wel een beetje gezien heb. Ik heb ze voor 50 man zien optreden in Utrecht en steeds groter zien worden. Totdat ze op plekken als Ahoy gingen spelen heb ik het allemaal gevolgd, maar ik ben een beetje afgehaakt.
Als er niets tegenover staat ga ik zeker wel kijken en probeer ik een beetje dichtbij te komen, maar het is geen noodzaak meer om ze te zien.
Dat heb ik ook met Volbeat. Beetje overkill gehad. Komt er ook bij dat ik alleen de zanger leuk vind. De rest van die bandleden vind ik maar irritant, geen rockhelden. (een probleem waar ook Linkin Park last van heeft :P) Maybe niet een supergoeie reden ofzo, maar dat helpt niet mee.
Vorige keer vond ik het uur ook wat lang aanvoelen, kakte toch in.
Had ik ook met Rage Against the Machine, had ik volgens mij al gezegd.

Maar de afgelopen jaren vond ik steeds de headliners niet helemaal mijn ding. Die Toten Hosen/Coldplay/Kings of Leon/Kiss zijn ook niet echt mijn bands. Dan vind ik Volbeat of 30stm beter. Daar vind ik meer nummers leuk van.
  woensdag 14 november 2012 @ 16:44:41 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119204925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:32 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met Volbeat. Beetje overkill gehad. Komt er ook bij dat ik alleen de zanger leuk vind. De rest van die bandleden vind ik maar irritant, geen rockhelden. (een probleem waar ook Linkin Park last van heeft :P) Maybe niet een supergoeie reden ofzo, maar dat helpt niet mee.
Vorige keer vond ik het uur ook wat lang aanvoelen, kakte toch in.
Had ik ook met Rage Against the Machine, had ik volgens mij al gezegd.

Maar de afgelopen jaren vond ik steeds de headliners niet helemaal mijn ding. Die Toten Hosen/Coldplay/Kings of Leon/Kiss zijn ook niet echt mijn bands. Dan vind ik Volbeat of 30stm beter. Daar vind ik meer nummers leuk van.
True.

De zanger van Volbeat is ook echt een beetje een uniek/aansprekend persoon. De rest is zo inwisselbaar voor andere muzikanten. De gitarist gaat nog wel, maar de basist en drummer zijn echt zo standaard.
Volbeat ken ik alle CD's wel van dus dat is wel weer een voordeel bij een optreden. Het verveelt dan nooit echt heel erg.

Veel van de hoofdacts vond ik ook niet echt wat, maar dan nog vind ik het altijd wel leuk om in ieder geval de kans te hebben een echt grote band een keer te zien terwijl ik er normaal gesproken niet heen zou gaan. Zo kan ik wel zeggen dat ik Metallica een keer gezien heb. Ook al was het van ver weg en zou ik er nooit een kaartje voor kopen. Ik kan er in ieder geval over mee praten :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119210062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:04 schreef AgeEll het volgende:
Rock am Ring 2013 findet wie geplant am Nürburgring statt – und das ist in Lavastein gemeißelt! (Zitat Marek Lieberberg, 14.11.2012) »

Dan moeten we m maar geloven he.
Jup, alhoewel het volgens mij een onwijs aparte constructie is, die holding van het circuit is dus failliet ofzo, maar toch worden er nog evenementen georganiseerd. Ben benieuwd hoe het afloopt, zal voor de organisatie ook toch wel ff billen knijpen zijn. Als de gezagvoerder gewoon de geldkraan dichtdraait lijkt het me sterk dat daar nog iets wordt georganiseerd. Maar we gaan er maar vanuit dat er goede afspraken zijn hé w/

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef AgeEll het volgende:
Waarom is de line-up zwakker. Ik vind wel dat er een trent is dat de line-up in de breedte steeds wat minder wordt. Als je de line-ups van begin dit Millennium ziet, of bv 2006.

Maar wat het nieuwsbericht betreft vind ik het wel eng. Ze hebben in juli zekerheid gekregen dat het nog 1x minimaal op de Ring kon plaatsvinden. Nu lijkt het (met mijn minimale Duitse kennis) dat partijen hun afspraken niet nakomen en dit nadelige gevolgen kan hebben voor RaR.

Heb er wel met mijn groepje over wat we willen. Evengoed kaarten kopen. Afwachten of maybe RIP.
Het blijft altijd een kwestie van smaak, zo vond ik de line-up van Pukkelpop 2012 een stuk minder dan die van 2011, terwijl ze juist afgelopen jaar veel lof oogsten en zelfs genomineerd zijn voor het festival met de beste line-up, zo zie je maar :)

Ben ook nog niet wild van deze eerste lading namen, maar je ziet wel duidelijk dat het van alles wat is, één grote naam, grote dansact, wat stevige rock, wat meer commerciele pop/rock, wat hiphop, etc.

Waar er voorgaande jaren vaak toch wat meer van een bepaald genre was, of er eerst alleen maar één of meerdere headliners bekend werden.
Ik wacht dus ook nog even met kaartverkoop, want als het echt zo is dat op 2 dagen qua aansprekende/'grote' namen 30STM en Volbeat het summum is dan weet ik zo net nog niet of ik er ga zijn :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 19:19:28 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 22:16:54 #51
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119219395
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, alhoewel het volgens mij een onwijs aparte constructie is, die holding van het circuit is dus failliet ofzo, maar toch worden er nog evenementen georganiseerd. Ben benieuwd hoe het afloopt, zal voor de organisatie ook toch wel ff billen knijpen zijn. Als de gezagvoerder gewoon de geldkraan dichtdraait lijkt het me sterk dat daar nog iets wordt georganiseerd. Maar we gaan er maar vanuit dat er goede afspraken zijn hé w/

[..]

Het blijft altijd een kwestie van smaak, zo vond ik de line-up van Pukkelpop 2012 een stuk minder dan die van 2011, terwijl ze juist afgelopen jaar veel lof oogsten en zelfs genomineerd zijn voor het festival met de beste line-up, zo zie je maar :)

Ben ook nog niet wild van deze eerste lading namen, maar je ziet wel duidelijk dat het van alles wat is, één grote naam, grote dansact, wat stevige rock, wat meer commerciele pop/rock, wat hiphop, etc.

Waar er voorgaande jaren vaak toch wat meer van een bepaald genre was, of er eerst alleen maar één of meerdere headliners bekend werden.
Ik wacht dus ook nog even met kaartverkoop, want als het echt zo is dat op 2 dagen qua aansprekende/'grote' namen 30STM en Volbeat het summum is dan weet ik zo net nog niet of ik er ga zijn :@
Nou als KoRn en Stone Sour voor Volbeat staan heb ik een leuke avond :)
En ik verwacht tegenover 30stm een metaldag op alterna dus daar ben ik toch te vinden.
  donderdag 15 november 2012 @ 09:41:54 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119229811
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, alhoewel het volgens mij een onwijs aparte constructie is, die holding van het circuit is dus failliet ofzo, maar toch worden er nog evenementen georganiseerd. Ben benieuwd hoe het afloopt, zal voor de organisatie ook toch wel ff billen knijpen zijn. Als de gezagvoerder gewoon de geldkraan dichtdraait lijkt het me sterk dat daar nog iets wordt georganiseerd. Maar we gaan er maar vanuit dat er goede afspraken zijn hé w/

[..]

Het blijft altijd een kwestie van smaak, zo vond ik de line-up van Pukkelpop 2012 een stuk minder dan die van 2011, terwijl ze juist afgelopen jaar veel lof oogsten en zelfs genomineerd zijn voor het festival met de beste line-up, zo zie je maar :)

Ben ook nog niet wild van deze eerste lading namen, maar je ziet wel duidelijk dat het van alles wat is, één grote naam, grote dansact, wat stevige rock, wat meer commerciele pop/rock, wat hiphop, etc.

Waar er voorgaande jaren vaak toch wat meer van een bepaald genre was, of er eerst alleen maar één of meerdere headliners bekend werden.
Ik wacht dus ook nog even met kaartverkoop, want als het echt zo is dat op 2 dagen qua aansprekende/'grote' namen 30STM en Volbeat het summum is dan weet ik zo net nog niet of ik er ga zijn :@
Nou ja, op zich zijn de grote namen niet per se waarom ik naar een festival ga. Als het maar namen zijn waar ik van hou dan vind ik het prima. Ik vind de Alterna Stage wel leuker om te staan dan Center Stage.denk ik dus dat is geen ramp.

Ik hoop alleen niet dat bijvoorbeeld KoRn Late Night Special is ofzo. Dat zou ik wel een domper vinden aangezien ik de LNS eigenlijk altijd mis.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 november 2012 @ 09:42:42 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119229846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Nou als KoRn en Stone Sour voor Volbeat staan heb ik een leuke avond :)
En ik verwacht tegenover 30stm een metaldag op alterna dus daar ben ik toch te vinden.
Dan zouden KoRn, Bring me the Horizon en Stone Sour daar moeten staan.
Ik hoop alleen geen metal dag tegenover Green Day want dan zou ik wel balen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 november 2012 @ 09:59:40 #54
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119230320
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja, op zich zijn de grote namen niet per se waarom ik naar een festival ga. Als het maar namen zijn waar ik van hou dan vind ik het prima. Ik vind de Alterna Stage wel leuker om te staan dan Center Stage.denk ik dus dat is geen ramp.

Ik hoop alleen niet dat bijvoorbeeld KoRn Late Night Special is ofzo. Dat zou ik wel een domper vinden aangezien ik de LNS eigenlijk altijd mis.
Dan mis je echt bijna altijd een vet concert!
  donderdag 15 november 2012 @ 15:53:20 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_119241443
Eens, de LNS is eigenlijk altijd wel gaaf. De sfeer is dan eigenlijk altijd erg goed. Zo kan ik me Rob Zombie nog herinneren 2 jaar terug, vet koud die avond maar toch gebleven. Uiteindelijk nog lekker warm geworden in het publiek. Korn was afgelopen jaar ook een waar festijn, wel was er geloof ik nog een hoop regen. Het is dus inderdaad vaak wel bikkelen maar achteraf ben ik altijd blij als ik gebleven ben.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 15 november 2012 @ 16:13:39 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119242264
KoRn was geen LNS. Dat was vorig jaar Skrillex.

Ik weet wel dat het vaak vette optredens zijn, maar mijn vriendin die trekt het vaak vrij slecht en ik moet soms ook wat op mijn fysieke gesteldheid letten dus laten we hem meestal lopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119273685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja, op zich zijn de grote namen niet per se waarom ik naar een festival ga. Als het maar namen zijn waar ik van hou dan vind ik het prima. Ik vind de Alterna Stage wel leuker om te staan dan Center Stage.denk ik dus dat is geen ramp.

Ik hoop alleen niet dat bijvoorbeeld KoRn Late Night Special is ofzo. Dat zou ik wel een domper vinden aangezien ik de LNS eigenlijk altijd mis.
Klopt hoor, grote namen zijn ook geen garantie voor kwaliteit, maar ik vind het als dit werkelijk de 3 headliners zijn qua 'naam & faam' wat magertjes in vergelijking met de historie, en eigenlijk ook als je het afzet tegen Werchter, Nova Rock, Download, Hurricane.

Betekent niet dat het direct een slechte editie hoeft te zijn, wat meer in de breedte programmeren heb ik geen probleem mee, aangezien mijn muzieksmaak ook redelijk breed is :Y
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:50:19 #58
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119274521
Headliners in Europa:

Novarock - Rammstein/Kiss
Werchter - Rammstein/Green Day/Blur/Editors
Download - Iron Maiden/ Slipknot/ Rammstein
Hurricane - Rammstein/ Qotsa?
Sonisphere - Iron Maiden

Rammstein is een fantastisch headliner maar staat helaas op Hurricane en daardoor niet op Rar. Ik vind bij Werchter de Editors ook niet echt een headliner en van Blur ken ik maar 2 nr's.
Slipknot vind ik wel fantastisch maar daar vind ik Iron Maiden weer niks.

RaR heeft opvallende headliners, hoewel Volbeat vorig jaar Wacken (toch niet het minste festival) heeft geheadlined.
pi_119276536
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:50 schreef AgeEll het volgende:
Headliners in Europa:

Novarock - Rammstein/Kiss
Werchter - Rammstein/Green Day/Blur/Editors
Download - Iron Maiden/ Slipknot/ Rammstein
Hurricane - Rammstein/ Qotsa?
Sonisphere - Iron Maiden

Rammstein is een fantastisch headliner maar staat helaas op Hurricane en daardoor niet op Rar. Ik vind bij Werchter de Editors ook niet echt een headliner en van Blur ken ik maar 2 nr's.
Slipknot vind ik wel fantastisch maar daar vind ik Iron Maiden weer niks.

RaR heeft opvallende headliners, hoewel Volbeat vorig jaar Wacken (toch niet het minste festival) heeft geheadlined.
Muse ook bevestigd voor Werchter, maar deel je mening over Editors. Maar dat heb ik dus beetje met Volbeat :D Maar goed, het wordt een beetje een oeverloze discussie, wat eigenlijk geen eens een discussie is, ik ben zeker niet ontevreden met deze eerste lading namen, je ziet inderdaad duidelijk waar afgelopen paar jaren vaak een paar mega-namen als eerste werden gedropped ze nu voor de 'breedte' kiezen.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 14:55:24 #60
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119276590
Muse doet Werchter Boutique hè.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:55:47 #61
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119276604
Precies, niet het Werchter festival maar net zoals Metallica vorig jaar

:P
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:56:52 #62
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119276631
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Muse ook bevestigd voor Werchter, maar deel je mening over Editors. Maar dat heb ik dus beetje met Volbeat :D Maar goed, het wordt een beetje een oeverloze discussie, wat eigenlijk geen eens een discussie is, ik ben zeker niet ontevreden met deze eerste lading namen, je ziet inderdaad duidelijk waar afgelopen paar jaren vaak een paar mega-namen als eerste werden gedropped ze nu voor de 'breedte' kiezen.
Tis idd geen discussie hoor. - meer een algemene bespreking en vergelijking van de headliners. :P
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 14:57:01 #63
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119276634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef AgeEll het volgende:
Precies, niet het Werchter festival maar net zoals Metallica vorig jaar
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119276655
Ah ik las in het Muse topic 'Muse op Werchter' _O-

Fail :|W
Maar anyways, nog steeds geen slechte lineup vind ik, denk dat die momenteel wel een van de betere lineups hebben, qua wat er nu bekend is (Kings of Leon, Depeche Mode, en Volbeat staan er sowieso ook, al heb ik niks met KoL).
Mocht RaR verder met niet veel naar mijn smaak komen dan zit een jaartje Werchter er wel weer eens in wellicht

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 14:59:07 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:26:21 #65
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119277603
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik las in het Muse topic 'Muse op Werchter' _O-

Fail :|W
Maar anyways, nog steeds geen slechte lineup vind ik, denk dat die momenteel wel een van de betere lineups hebben, qua wat er nu bekend is (Kings of Leon, Depeche Mode, en Volbeat staan er sowieso ook, al heb ik niks met KoL).
Mocht RaR verder met niet veel naar mijn smaak komen dan zit een jaartje Werchter er wel weer eens in wellicht
Werchter doe ik niet zo snel. Belachelijke prijzen daar. Eten + ticket. Je bespaard alleen wat op reiskosten maar in DL is de benzine toch goedkoper :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:37:28 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119278024
Op reiskosten bespaar ik niet eens zo heel veel volgens mij. Het is een uurtje verder rijden naar RaR voor mij.

Je kunt trouwens beter wat minder grote line-up met bands die je leuk vindt, dan een line up met bands waar je niets mee hebt. We hebben geen Kings of Leon bijvoorbeeld, maar daar heb ik ook niets mee dus ach... :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119388586
Nova Rock (weekje later dan RaR) heeft wat nieuwe namen bekend gemaakt:

quote:
De organisatie van de Oostenrijkse Nova Rock heeft nieuwe namen bekend gemaakt. Kings Of Leon, Thirty Seconds To Mars, Deichkind, Bullet For My Valentine, A Day To Remember, Amon Amarth, Five Finger Death Punch en Johnossi zullen een show geven op het festival.
Het gros staat al op RaR, maar KoL nu dus nog grotere kanshebber geworden? Vraag me af waarom ze op Ringrocker niet in die geruchtekuche staan eigenlijk
  maandag 19 november 2012 @ 16:49:40 #68
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119389892
Omdat ze al 3 headliners hebben. En omdat ik er ook totaal niet op zit te wachten :P

Novarock heeft ook wel goede namen elk jaar moet ik zeggen.
pi_119390336
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef AgeEll het volgende:
Omdat ze al 3 headliners hebben. En omdat ik er ook totaal niet op zit te wachten :P

Novarock heeft ook wel goede namen elk jaar moet ik zeggen.
Dat kan je ook over The Killers zeggen, en die staan wél in de geruchtekuche. Ik hoef ze verder ook niet te zien (KoL dan, Killers is misschien wel leuk), dus van mij mogen ze overslaan.

Ik wil er overigens nog steeds niet aan dat dit nu echt de 3 headliners zijn _O-
pi_119395913
The Prodigy op main stage:

The Prodigy will close the main stage at both Rock Am Ring & Rock Im Park festivals in Germany next year.
http://theprodigy.com/lat(...)ng-rock-im-park-2013
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:56:04 #71
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119416471
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy op main stage:

The Prodigy will close the main stage at both Rock Am Ring & Rock Im Park festivals in Germany next year.
http://theprodigy.com/lat(...)ng-rock-im-park-2013
Jammer maar geen groot probleem. Had ze graag als LNS gehad
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:23:43 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119417968
Kortom, eigenlijk is dus The Prodigy headliner en 30stm niet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:28:24 #73
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_119444036
Ik vermoed juist wel dat ze de LNS zijn. Hoe kunnen ze anders 2 keer het festival 'sluiten' op dezelfde dag?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_119450661
Afsluiter op RiP,LNS op RaR?
pi_119450769
Maar er staat toch nergens dat het dezelfde dag is? Alleen dat ze de main stage sluiten, niet dat ze festival sluiten, dus hoeft niet perse om dezelfde dag te gaan? In principe wordt iedere dag de main stage (af)gesloten

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 23:35:29 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 08:50:20 #76
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119454765
Er staat dat ze mainstage afsluiten, niet op letterlijk dezelfde dag, maar wel op dezelfde festivaldag dan.
Het zou voor het eerst zijn als de LNS op mainstage is, maar ze zijn volgens mij ook headliner.

Wat een onduidelijkheid dit jaar. En we weten het pas een paar weken van te voren precies, omdat dan de timetable bekend wordt gemaakt.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:36:49 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119460321
Ach dat zien we vanzelf toch wel?
Speculeren over het festival is ook leuk :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 november 2012 @ 13:15:28 #78
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119461539
Tuurlijk is speculeren leuk, anders heb je maar een weekendje lol. Nu bijna het hele jaar. Hoewel het natuurlijk wel om dat weekend draait, maar dat lijkt mij logisch :P
  woensdag 21 november 2012 @ 13:19:22 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119461693
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef AgeEll het volgende:
Tuurlijk is speculeren leuk, anders heb je maar een weekendje lol. Nu bijna het hele jaar. Hoewel het natuurlijk wel om dat weekend draait, maar dat lijkt mij logisch :P
Jep :)

Hoewel het wel zenuwslopend is wat wanneer waar speelt. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 november 2012 @ 14:20:39 #80
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119464257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jep :)

Hoewel het wel zenuwslopend is wat wanneer waar speelt. :P
Daar kan je echt nachtmerries van krijgen :Y -O-
  woensdag 21 november 2012 @ 16:05:02 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119467899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Daar kan je echt nachtmerries van krijgen :Y -O-
Zo erg is het nou ook weer niet bij mij :P

Maar ik zit nu al "als er maar geen metal avond tegenover Green Day staat" :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 22 november 2012 @ 09:19:59 #82
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119494385
Dat klinkt toch als een nachtmerrie o|O
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:05:05 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119525625
Dan word ik wel een beetje verdrietig denk ik....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_119530570
Laatste dag early bird ticketprijzen
pi_119533796
Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain bevestigd voor FortaRock, wellicht ook kanshebbers voor RaR?
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:33:34 #86
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119536169
Vandaag tickets kopen :)

Hatebreed zou ik wel vet vinden. Motorhead stond er afgelopen jaar nog.
toch??
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 november 2012 @ 13:55:30 #87
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119536863
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain bevestigd voor FortaRock, wellicht ook kanshebbers voor RaR?
Lijken me bijna een zekerheid dan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119538307
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:33 schreef AgeEll het volgende:
Vandaag tickets kopen :)

Hatebreed zou ik wel vet vinden. Motorhead stond er afgelopen jaar nog.
toch??
Klopt, sloten toen Alterna af volgens mij
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:45:30 #89
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119540943
Ow, toen stond ik van een afstand Linkin Park te bekijken. Hadden nog een klein pitje en sfeer. Maar dat van een afstand kijken blijft irritant bij main.
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:35:20 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119554605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef AgeEll het volgende:
Ow, toen stond ik van een afstand Linkin Park te bekijken. Hadden nog een klein pitje en sfeer. Maar dat van een afstand kijken blijft irritant bij main.
Eensch
En een beetje dichtbij komen kost je de halve avond.

Kut, vergeten om eerder al kaarten te kopen. 23 november leek nog zo lang te duren :(
Nu moet ik eerst op mijn salaris wachten van volgende week. Had me 20 euro gescheeld.... Nou ja...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:15:58 #91
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119559793
Net kaarten gekocht, zijn de hardtickets op, klotzezooi. Foutmeldingen in beeld. Volgens mij zijn ze er morgen weer wel ofzo. Mijn Duits is niet perfect.

Anyhoe, ticks zijn weer binnen :)
pi_119706387
Ik wacht nog ff met kaarten, ben nog niet dusdanig overtuigd. Plus wil ik eigenlijk ook wel weer even weten of die Green Camping terugkomt, dat was echt super relaxed, de 'gewone' camping zag er daarentegen iets minder aantrekkelijk uit met complete dieselgeneratoren, tentenkampen, picknicktafels, containers etc. :X

Nog wat kanshebbertjes wellicht:

quote:
De organisatie van Sonisphere Frankrijk hebben aangekondigd dat Slayer, Korn, Children Of Bodom, Epica, Amon Amarth, Marillion, Sabaton, DragonForce, Bring Me The Horizon, Headcharger en Dagoba naar het festival komen.

Eerder zijn Iron Maiden, Motörhead, Airbourne en Trust al bevestigd voor het twee daagse festival.
Valt tegelijk met RaR
  woensdag 28 november 2012 @ 12:55:26 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119707274
Ik vind er niet echt wat bijzonders tussen zitten waarvan het nog niet duidelijk is of ze wel of niet op RaR komen.

Overigens heb ik afgesproken om lekker weer in een hotel te gaan. Vorige keer zo goed bevallen en ook nog niet eens zo heel duur. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 28 november 2012 @ 13:25:55 #94
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119708331
Lekker relaxed he hotelletje :P

Dragonforce is wel een grappig festivalbandje,

Gister heeft Hurricane/Southside weer nieuwe namen bekendgemaakt. Het festival is mij te indie-achtig. Niet zo metal als RaR, maar ze hebben wel overlappingen en die hadden van mij wel op RaR mogen staan. oa. Rammstein - Qotsa - Arctic Monkeys.

Wat de op een staat, komt niet op de ander. Gister ook Gaslight Anthem bekendgemaakt bij Hurricane. Dus die kan er bij RaR af. Tweede foutje van Ringrocker dit jaar.
  woensdag 28 november 2012 @ 14:30:41 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119710413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Lekker relaxed he hotelletje :P

Dragonforce is wel een grappig festivalbandje,

Gister heeft Hurricane/Southside weer nieuwe namen bekendgemaakt. Het festival is mij te indie-achtig. Niet zo metal als RaR, maar ze hebben wel overlappingen en die hadden van mij wel op RaR mogen staan. oa. Rammstein - Qotsa - Arctic Monkeys.

Wat de op een staat, komt niet op de ander. Gister ook Gaslight Anthem bekendgemaakt bij Hurricane. Dus die kan er bij RaR af. Tweede foutje van Ringrocker dit jaar.
Ken van Dragon Force maar 1 nummer en jij mag raden welke.
De vorige keer dat ze op RaR stonden was dat het laatste nummer en toen ging er ineens een gejuich op bij het publiek :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 november 2012 @ 14:39:03 #96
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119710686
Dragonforce was van de week in de Melkweg niet best.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 28 november 2012 @ 14:50:21 #97
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119711091
Daarom een festivalband. Dat showtje is wel grappig en 1 goede uitsmijter.

De eerste keer dat ik ze zag was op RaR 2007 in de tent. Wist niet wat ik zag. Gekke gasten op het podium.
pi_119721992
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Gerüchtekuche op Ringrocker momenteel:

Deftones
Hurts
Papa Roach
The Gaslight Anthem
The Killers
Is ondertussen gewijzigd naar:

Avenged Sevenfold
Deftones
Hurts
Papa Roach
Phoenix
The Killers
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:38:01 #99
390238 livingsong
♥paramore♥
pi_119795229
laatst kaartjes gekocht!

maarre hoeveel podia's zijn er op RaR?

must see:
-paramore--- wacht ik al mn hele leven op!!
-greenday
-30 seconds to mars
-five finger death punch
-fun.
-simple plan
-the wombats

en voor de rest zie ik wel :)

wat ik heel gaaf zou vinden als avenged sevenfold ook zou komen!!!

en wanneer zijn alle andere kleinere bands bekend??
/
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:52:19 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119806606
Er zijn 3 podia op RaR.
Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als met Pinkpop, maar dan wel zo dat er de hele tijd op alle podia muziek is. Dus niet om en om zoals bij de 2 podia van Pinkpop wel is.
Daarnaast is RaR "iets" groter en heb je duitsers :P

Er komen nog wel wat grote bands bij waarschijnlijk, maar geen headliners.
Er is nog genoeg plek op alle podia.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:29:09 #101
390238 livingsong
♥paramore♥
pi_119810302
ohw okee,
nou ik heb er alvast zin in!! nog maar 188 daagjes :D

zijn de campings een beetje dichtbij, dat je niet heel ver hoeft te lopen??
haha ik ben er nog nooit geweest :S

nou ben benieuwd wat voor bands er nog meer komen!
/
  zaterdag 1 december 2012 @ 14:20:46 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_119811401
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:29 schreef livingsong het volgende:
ohw okee,
nou ik heb er alvast zin in!! nog maar 188 daagjes :D

zijn de campings een beetje dichtbij, dat je niet heel ver hoeft te lopen??
haha ik ben er nog nooit geweest :S

nou ben benieuwd wat voor bands er nog meer komen!
Campings liggen van 5 minuten lopen tot +/- een half uur lopen. Er gaan wel pendelbussen dus je hoeft niet altijd heel ver te lopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 2 december 2012 @ 01:39:48 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_119831945
Ik ben er nog nooit geweest en denk dat ik dit keer wel ga.

Voor Bad Religion hoofdzakelijk, maar verder is het ook wel redelijk goed.
pi_121436642
Voor de fans:

The Killers, Phoenix, Bloody Beetroots, Jake Bugg, Coal Chamber, All Time Low, Hurts, Imagine Dragons, The Bosshoss, Bullet, Graveyard, Ellie Goulding, Hacktivist, Papa Roach ,Asking Alexandria, Leslie Clio en Pierce the Veil komen naar Rock Am Ring!

[ Bericht 5% gewijzigd door indiaantje89 op 11-01-2013 15:46:15 ]
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:31:17 #105
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121438724
Nieuwe lading vind ik ietwat tegenvallen. Aan de andere kant was de vorige lading zo goed, dat kan niet door blijven gaan natuurlijk. Maar dit keer geen must-see's voor mij.

Papa Roach dan nog het meest. Leuke festivalband.

The Killers zijn ook wel leuk op een festival, afwachten wat er tegenover staat. Wel dus nog een headliner er bij, boven 30stm. Hun noemen nu 5 bands headliners, ja zo kan wel aan de gang blijven. Twijfel of er nu nog een grote naam bij gaat komen.

Coal Chamber lijkt mij wel leuk. Ik hou wel van nu-metal bands.

Voor de rest wat braaf allemaal.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:43:14 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121439136
Buiten Papa Roach niets boeiends voor mij :(
The Killers vind ik maar 1 liedje leuk...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_121440529
Vind het maar zo zo, ga nog geen ticket kopen. Eerst maar eens afwachten of die green camping nog terugkomt, en zijn dan de laatste 10k tickets op is het jammer hoor. Best wel een erge 13-in-het-dozijn line-up tot nu toe. Zou qua line-up niks missen als ik een jaartje oversloeg
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:46:24 #108
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_121649068
http://www.rock-am-ring.com/

laatste 5000 tickets :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:14:37 #109
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_121650913
Dit jaar gaat hem niet worden voor mij. Ga in mei trouwen en kom dan net terug van de huwelijksreis. "Gelukkig" is het geen geweldige line-up so far dus dan hoef ik niet alles te missen. Misschien dat ik in augustus ergens een festival ga meepakken.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:31:49 #110
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_121651998
voor de mensen die wel een ticket hebben: hoe en waar aangeschaft? eventim.nl kan je momenteel niet bestellen en niet zo'n zin om 16 euro verzendkosten te betalen voor de duitse sites.
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:36:08 #111
362731 Mormor
000503030154221
pi_121652263
Ik vind de line-up wel heel gaaf. Ik twijfel alleen heel erg omdat ik niet weet of het massale me wel trekt. En je loopt ook niet even naar je tent om een trui te pakken ofzo.. Twijfel twijfel..
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:38:23 #112
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121655977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef -Sum- het volgende:
voor de mensen die wel een ticket hebben: hoe en waar aangeschaft? eventim.nl kan je momenteel niet bestellen en niet zo'n zin om 16 euro verzendkosten te betalen voor de duitse sites.
Wij hebben wel de 16 euro betaald. Gedeeld door 6 man valt het wel mee. In NL gaat het per kaartje en dan kan het verder oplopen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:39:11 #113
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121656016
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:36 schreef Mormor het volgende:
Ik vind de line-up wel heel gaaf. Ik twijfel alleen heel erg omdat ik niet weet of het massale me wel trekt. En je loopt ook niet even naar je tent om een trui te pakken ofzo.. Twijfel twijfel..
Als je twijfelt moet je het doen. En waarom naar de tent lopen voor een trui? Die kan toch om je middel ofzo. Tis trouwens vaak zo koud, dat je niet zonder trui wilt lopen :P
  maandag 21 januari 2013 @ 19:47:52 #114
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_121858243
Es wird knapp: Laut Rock am Ring Homepage sind nur noch knapp 2.500 Tickets verfügbar. Sagt später nicht, ihr hättet von nix was gewusst...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:19:14 #115
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121877591
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef -Sum- het volgende:
Es wird knapp: Laut Rock am Ring Homepage sind nur noch knapp 2.500 Tickets verfügbar. Sagt später nicht, ihr hättet von nix was gewusst...
Heb je tickets gekocht?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:42:11 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121881435
Dat het toch nog vrij snel uitverkocht raakt (ok er komen altijd weer een paar tickets vrij, maar toch) vind ik toch best opvallend met deze line-up.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:38:02 #117
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121888767
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef Komakie het volgende:
Dat het toch nog vrij snel uitverkocht raakt (ok er komen altijd weer een paar tickets vrij, maar toch) vind ik toch best opvallend met deze line-up.
Ja, er zit niet echt een megaknaller a Metallica/Rammstein tussen. Toch populair festival dan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:08:04 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121890156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ja, er zit niet echt een megaknaller a Metallica/Rammstein tussen. Toch populair festival dan.
Misschien over de breedte gewoon goed en misschien zijn er een aantal acts die daar wel veel groter zijn dan in Nederland.
Maar de enige echt grote headliner is uiteindelijk Green day naar mijn mening.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:23:36 #119
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121890823
Volgens mij is Green Day wel groot idd. En die Duitse acts zijn natuurlijk niet zo goed in te schatten.

Maar ik heb mijn kaarten toch al, en uitverkocht raakt het toch wel. Maar de drukte vind ik de laatste jaren wel steeds irritanter. Dat vind ik eigenlijk het enige echt grote minpunt aan RaR. De slechte bereikbaarheid van mainstage.
Ik mis nog wel een paar dingetjes zoals ik een tent als podium er bij toch wel fijn vind. En een plek waar je overdekt kan eten. Maar dat is niet heel erg ofzo, maar het niet meer bij mainstage kunnen komen na 19uur vind ik heel irritant. Want dan sta je een stuk verder, en daar is de sfeer toch wat minder.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:19:19 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121892850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef AgeEll het volgende:
Volgens mij is Green Day wel groot idd. En die Duitse acts zijn natuurlijk niet zo goed in te schatten.

Maar ik heb mijn kaarten toch al, en uitverkocht raakt het toch wel. Maar de drukte vind ik de laatste jaren wel steeds irritanter. Dat vind ik eigenlijk het enige echt grote minpunt aan RaR. De slechte bereikbaarheid van mainstage.
Ik mis nog wel een paar dingetjes zoals ik een tent als podium er bij toch wel fijn vind. En een plek waar je overdekt kan eten. Maar dat is niet heel erg ofzo, maar het niet meer bij mainstage kunnen komen na 19uur vind ik heel irritant. Want dan sta je een stuk verder, en daar is de sfeer toch wat minder.
Dat laatste is wat ik het enige echt grote nadeel vind bij RaR. Je kunt niet een uurtje van te voren aan komen bij de Main Stage en nog een beetje een vatsoenlijke plek krijgen. Het is gewoon om 18:00 in de rij staan en dan hopen dat je in het voorste vak kunt komen en anders in het middelste.

Nadeel vind ik ook wel dat ze de vakken tussen de optredens alleen open gooien. Dus het lijkt heel vaak ook alsof het super druk is terwijl gewoon heel veel mensen aan het wachten zijn en eigenlijk zo door zouden moeten kunnen lopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:45:00 #121
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121893994
Nieuwe single Bring me the Horizon

  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:58:22 #122
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_121899254
ik heb nog niet gekocht, ik krijg vrijdag salaris :P spannend dus, het lot beslist ;)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:24:36 #123
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_121916934
Ik vind het nog altijd erg duur voor een paar goede bands met 1 echte uitschieter.

Wanneer wordt een band eigenlijk "groot" genoemd? Als ze van een dikke platenmaatschappij een nog dikker contract krijgen met als voorwaarde dat ze zoete popliedjes voor de radio moeten gaan schrijven zoals Green Day dat doet?

Geen enkele goede band kiest er op deze manier nog voor om gewoon zelf hun eigen goede muziek te maken. Liever baggermuziek maken voor een grote simpele doelgroep die je compleet vergeet als je 1 plaat maakt dat wat minder verkoopt, dan gewoon je de kleinere hardere doelgroep tevreden houden met je echte eigen muziek.

Bands moeten hun eigen stijl kunnen spelen en moeten niet door de industrie verteld gedwongen worden wat te doen. Van iedere euro die je aan Green Day of Metallica uitgeeft komt er zelfs bij de betere contracten nog geen 5 cent bij de band zelf terecht.

Sorry als ik als een azijnzeiker overkom. :P
pi_121917160
Is Depeche Mode geen kanshebber als laatste grootte naam?

Vorig jaar werd per direct na Rock Am Ring 3 namen uitgelekt.

Dat waren Green Day, 30 Seconds to Mars en Depeche Mode.

2 van de 3 kloppen al. Depeche Mode tourt, dus zou opzich kunnen.
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:10:14 #125
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_121920033
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het nog altijd erg duur voor een paar goede bands met 1 echte uitschieter.

Wanneer wordt een band eigenlijk "groot" genoemd? Als ze van een dikke platenmaatschappij een nog dikker contract krijgen met als voorwaarde dat ze zoete popliedjes voor de radio moeten gaan schrijven zoals Green Day dat doet?

Geen enkele goede band kiest er op deze manier nog voor om gewoon zelf hun eigen goede muziek te maken. Liever baggermuziek maken voor een grote simpele doelgroep die je compleet vergeet als je 1 plaat maakt dat wat minder verkoopt, dan gewoon je de kleinere hardere doelgroep tevreden houden met je echte eigen muziek.

Bands moeten hun eigen stijl kunnen spelen en moeten niet door de industrie verteld gedwongen worden wat te doen. Van iedere euro die je aan Green Day of Metallica uitgeeft komt er zelfs bij de betere contracten nog geen 5 cent bij de band zelf terecht.

Sorry als ik als een azijnzeiker overkom. :P
False.

In 2012, Metallica formed the independent record label Blackened Recordings, and have acquired the rights to all of their studio albums.
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:52:48 #126
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121924884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Depeche Mode geen kanshebber als laatste grootte naam?

Vorig jaar werd per direct na Rock Am Ring 3 namen uitgelekt.

Dat waren Green Day, 30 Seconds to Mars en Depeche Mode.

2 van de 3 kloppen al. Depeche Mode tourt, dus zou opzich kunnen.
Nee dat was ausgeslossen door Marek Lieberberg

En volgens mij waren dat 30stm, Prodigy en Volbeat.

[ Bericht 4% gewijzigd door AgeEll op 23-01-2013 08:59:18 ]
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:53:10 #127
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121924891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef -Sum- het volgende:
ik heb nog niet gekocht, ik krijg vrijdag salaris :P spannend dus, het lot beslist ;)
Haha, dat je het daar op laat aankomen. En ander Hurricane?
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:53:46 #128
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121924901
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef -Sum- het volgende:

[..]

False.

In 2012, Metallica formed the independent record label Blackened Recordings, and have acquired the rights to all of their studio albums.
Haha, burn :o
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:58:43 #129
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121924978
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het nog altijd erg duur voor een paar goede bands met 1 echte uitschieter.

Wanneer wordt een band eigenlijk "groot" genoemd? Als ze van een dikke platenmaatschappij een nog dikker contract krijgen met als voorwaarde dat ze zoete popliedjes voor de radio moeten gaan schrijven zoals Green Day dat doet?

Geen enkele goede band kiest er op deze manier nog voor om gewoon zelf hun eigen goede muziek te maken. Liever baggermuziek maken voor een grote simpele doelgroep die je compleet vergeet als je 1 plaat maakt dat wat minder verkoopt, dan gewoon je de kleinere hardere doelgroep tevreden houden met je echte eigen muziek.

Bands moeten hun eigen stijl kunnen spelen en moeten niet door de industrie verteld gedwongen worden wat te doen. Van iedere euro die je aan Green Day of Metallica uitgeeft komt er zelfs bij de betere contracten nog geen 5 cent bij de band zelf terecht.

Sorry als ik als een azijnzeiker overkom. :P
Ik snap niet wat dit helemaal te maken heeft met het wel of niet naar een festival gaan. En volgens mij verdienen ze tegenwoordig juist/alleen maar met optredens en daarom zijn die gages zo hoog geworden. Er staan ook steeds minder bands op RaR. Maar dat zijn vooral bands aan de onderkant.

De clubstage begon een paar jaar terug om 14uur smiddags, afgelopen x op vrijdag om 19uur savonds. Dus je hebt minder festival voor meer geld. Dat vind ik wel kwalijk.
Maar dat een band een kant op wordt geduwd door een platenmaatschappij, daar herken ik niet echt wat in. De band maakt altijd nog zelf die keuze. Maar als je je eigen ding blijft doen en het verkoopt niet. Waarom zou een platenmaatschappij je dan blijven steunen.

En een band is idd groot door het aantal verkochte platen, maar ook door de grote van hun concerten. Volgens mij verkopen Muse en Pearl Jam niet de miljoenen platen die bv Adelle verkoopt, maar staan ze wel in de grote stadions.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:46:56 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121927598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het nog altijd erg duur voor een paar goede bands met 1 echte uitschieter.

Wanneer wordt een band eigenlijk "groot" genoemd? Als ze van een dikke platenmaatschappij een nog dikker contract krijgen met als voorwaarde dat ze zoete popliedjes voor de radio moeten gaan schrijven zoals Green Day dat doet?

Geen enkele goede band kiest er op deze manier nog voor om gewoon zelf hun eigen goede muziek te maken. Liever baggermuziek maken voor een grote simpele doelgroep die je compleet vergeet als je 1 plaat maakt dat wat minder verkoopt, dan gewoon je de kleinere hardere doelgroep tevreden houden met je echte eigen muziek.

Bands moeten hun eigen stijl kunnen spelen en moeten niet door de industrie verteld gedwongen worden wat te doen. Van iedere euro die je aan Green Day of Metallica uitgeeft komt er zelfs bij de betere contracten nog geen 5 cent bij de band zelf terecht.

Sorry als ik als een azijnzeiker overkom. :P
Het is inderdaad wat aan de dure kant, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Pinkpop vind ik het wel weer meevallen.

Dat zoetsappige liedjes verhaal geloof ik niet zo in.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_121927875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 08:52 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Nee dat was ausgeslossen door Marek Lieberberg

En volgens mij waren dat 30stm, Prodigy en Volbeat.
Nee want toen werd er al gelachen omdat 30STM weer bij elkaar kwam :P. Depeche mode ben ik ook zeker van. Maar kan het bericht nergens vinden.

Vind Volbeat persoonlijk geen headliner. Al hoewel ze bijzonder veel fans hebben en zeker in Duitsland.
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:07:47 #132
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121928371
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is inderdaad wat aan de dure kant, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Pinkpop vind ik het wel weer meevallen.

Dat zoetsappige liedjes verhaal geloof ik niet zo in.
in vergelijking met de meeste festivals valt het mee. Ook al zijn niet alle festivals goed te vergelijken. Vooral wat er naast de line-up te doen is.
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:24:41 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121934244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef AgeEll het volgende:

[..]

in vergelijking met de meeste festivals valt het mee. Ook al zijn niet alle festivals goed te vergelijken. Vooral wat er naast de line-up te doen is.
Bij Lowlands snap ik dat. Pinkpop is net zo minimaal aangekleed als RaR. Misschien nog wel minder.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:30:39 #134
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121934503
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij Lowlands snap ik dat. Pinkpop is net zo minimaal aangekleed als RaR. Misschien nog wel minder.
Worden ook films gedraaid :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:25:20 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121942398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Worden ook films gedraaid :P
Bij RaR kun je bungy jumpen en met die terrein auto's enzo.
Elk festival heeft in dat opzicht wel wat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_121943506
Deze lineup is zo geweldig maar ik mag niet want duitsland ;(
Echt serieus deze lineup is gewoon de tumblr-hemel :'(
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:55:27 #137
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_121951452
jaaaaa bungeejump!! vorig jaar tijdens metallica! en ook nog gratis :P zo gaaf!

Volbeat heeft zich in Duitsland wel opgewerkt tot een headlinertje, nagenoeg elk jaar staan ze er en elk jaar op een betere plek of tijdstip ;) Maar het is geen Rammstein, daar ben ik het wel mee eens.

Waarom mag je niet naar duitsland dan BMTH182.

AgelEll, moet wel wachten, al kan ik het geld zelf regelen, iedereen in mijn omgeving heeft hetzelfde als ik dus dan zit ik alleen met een kaartje als ik het nu koop ;) Hurricane line up is ook weer goed dit jaar maar hurricane is in 2 jaar ook 25 euro duurder geworden! 2 jaar geleden nog 125, nu 150. Nog steeds wel goedkoper dan andere festivals maar het is dan ook veel verder reizen. Ik zie t wel, op Rock Werchter komen nu al Rammstein, Greenday, Volbeat, Depeche Mode, Kings of Leon, Editors en Blur. dus misschien daar maar eens kijken ;)
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:03:14 #138
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121974730
Werchter is pas duur. Heb je ook wel een mega line-up voor. Maar 180 euro ticket, 20 euro camping en dan nog duur eten/drinken. Maar het blijft leuk om ook is wat afwisseling te hebben qua festivals.

Ik zat gister is te kijken naar Sziget, maar dat is wel erg ver en erg 'oost-europees' :P
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 januari 2013 @ 10:03:49 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_121974746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef AgeEll het volgende:
Werchter is pas duur. Heb je ook wel een mega line-up voor. Maar 180 euro ticket, 20 euro camping en dan nog duur eten/drinken. Maar het blijft leuk om ook is wat afwisseling te hebben qua festivals.

Ik zat gister is te kijken naar Sziget, maar dat is wel erg ver en erg 'oost-europees' :P
Staan meer Nederlanders op Sziget dan op RaR hoor.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:04:33 #140
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121974769
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Staan meer Nederlanders op Sziget dan op RaR hoor.
Das waar, maar ik vind Duitsers denk leuker dan Hongaren. Of ik versta ze iig wat beter :P
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:22:46 #141
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_121982000
Nog 1151 tickets!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:03:29 #142
362731 Mormor
000503030154221
pi_122024607
Jetzt tickets gekauft! Tering wat klote om dat in het Duits te moeten doen..
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  maandag 28 januari 2013 @ 08:00:51 #143
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_122151171
Ausverkauft!!
  maandag 28 januari 2013 @ 14:30:33 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122162428
Mormor had de laatste kaartjes lijkt het wel zo :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:48:00 #145
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_122832294
Nieuwe namen:

Limp Bizkit, Biffy Clyro, Bush, Bosse, Dizzee Rascal, A$AP Rocky, Moonbootica, Blumentopf, Coheed And Cambria, Die Orsons, Clutch, Modestep, Palma Violets
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:55:36 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122835282
Limp Bizkit is altijd vet :)
De rest ken ik niet eens :D
Oh wacht ff. Bush wel, maar dat vind ik niet zo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:29:37 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122857452
Overzichtposter is ook aanwezig op de site van rar. Staat nu op welke bands op welke dag komen :)
Ik kan hem alleen niet kopieren omdat ik op een tabblet zit.
Misschien iemand anders?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:40:02 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122862872
Inmiddels op ene computer en dus kan ik de poster zelf wel uploaden. Als jullie het niet doen... ;)



Ziet er goed uit :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_122862949
Nog steeds niet rouwig dat ik een jaartje mis :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:45:05 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122865020
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Nog steeds niet rouwig dat ik een jaartje mis :P
Wil je dan wel even je avatar wijzigen? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:18:23 #151
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_122930662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Nog steeds niet rouwig dat ik een jaartje mis :P
Waarom? Dit is een heerlijke line-up. Favo bands. Leuke headliners en nieuwe bands/bands die ik live nog niet heb gezien.

Alleen jammer dat Deftones er niet bij zit. zijn die zeker afgevallen?
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:12:20 #152
362731 Mormor
000503030154221
pi_123157811
Mocht iemand nog op zoek zijn naar tickets. Ik heb er twee in de aanbieding!
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:56:13 #153
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_123159478
Valt de line-up tegen?
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:40:17 #154
362731 Mormor
000503030154221
pi_123161042
Nee dat niet, erg leuk. Maar zoals ik in dat topic had gezegd ga ik liever naar Download ;)
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:20:12 #155
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_123162617
Ow was jij dat. Stiekem goede keuze. Heb je al tix voor Download?
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:40:53 #156
362731 Mormor
000503030154221
pi_123163544
Nee, ik wil eerst mijn kaartje voor RaR kwijt.. Maar heb geen idee hoe hard het gaat met de kaartverkoop van Download.
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:57:22 #157
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_123166829
Volgens mij is download nog nooit uitverkocht. Zou ik me niet zo druk om maken.
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:29:23 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123172289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef AgeEll het volgende:
Ow was jij dat. Stiekem goede keuze. Heb je al tix voor Download?
Persoonlijk vind ik er weinig meer bij staan dan bij rock am ring wat ik interessant vind.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 21 februari 2013 @ 23:57:41 #159
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_123188372
Slipknot. Rammstein, Qotsa, Mastodon, Down, Enter Shikari, Hell yeah, Dir en Grey, Newsted.

Dat is wel een aardig rijtje.

Tov The Killers, Green Day, 30STM, Paramore, Prodigy, Biffy Clyro
  vrijdag 22 februari 2013 @ 07:45:27 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123193540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef AgeEll het volgende:
Slipknot. Rammstein, Qotsa, Mastodon, Down, Enter Shikari, Hell yeah, Dir en Grey, Newsted.

Dat is wel een aardig rijtje.

Tov The Killers, Green Day, 30STM, Paramore, Prodigy, Biffy Clyro
Van het eerste rijtje is er niet 1 band die ik heel graag zou willen zien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:27:58 #161
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_123195035
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Van het eerste rijtje is er niet 1 band die ik heel graag zou willen zien.
Stond The Offspring er maar tussen he :P
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:08:52 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123229660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Stond The Offspring er maar tussen he :P
Dan was ik verkocht :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 april 2013 @ 20:34:31 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125045420
Wij hebben ons hotelletje weer geboekt. Dit keer op iets minder ver rijden van het terrein, maar we zijn nog wel 10min onderweg. Hopelijk kunnen we iets dichterbij parkeren....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:01:30 #164
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125060074
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Komakie het volgende:
Wij hebben ons hotelletje weer geboekt. Dit keer op iets minder ver rijden van het terrein, maar we zijn nog wel 10min onderweg. Hopelijk kunnen we iets dichterbij parkeren....
Pas op he, dat je dit post. Dat is niet het echte festivalgevoel. Maar wij zitten al jaren in hetzelfde huisje. Zo'n Duitse Zimmer Frei. Lekker bed, douche en fruhstuck. Wij moeten ook iets van 10min rijden en dan elk jaar een beetje uitzoeken waar we dat jaar kunnen parkeren. Vaak is de zondag het lastigste. Een paar jaar terug ging het nog wel om in de buurt te parkeren.
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:24:02 #165
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:37:54 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125063995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:01 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Pas op he, dat je dit post. Dat is niet het echte festivalgevoel. Maar wij zitten al jaren in hetzelfde huisje. Zo'n Duitse Zimmer Frei. Lekker bed, douche en fruhstuck. Wij moeten ook iets van 10min rijden en dan elk jaar een beetje uitzoeken waar we dat jaar kunnen parkeren. Vaak is de zondag het lastigste. Een paar jaar terug ging het nog wel om in de buurt te parkeren.
Boeie :P

Alleen inderdaad dat met die auto neer zetten is wel vervelend. We zitten nu aan de andere kant van het terrein t.o.v. vorig jaar en ik hoop dat we nu een plekje kunnen vinden wat iets gunstiger ligt.

Hoeft niet eens heel dicht in de buurt van het terrein te liggen. Als het dan maar een beetje in de buurt van een bus is ofzo. Die 3 kwartier lopen van vorig jaar vond ik niet echt fijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:54:37 #167
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125066384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Boeie :P

Alleen inderdaad dat met die auto neer zetten is wel vervelend. We zitten nu aan de andere kant van het terrein t.o.v. vorig jaar en ik hoop dat we nu een plekje kunnen vinden wat iets gunstiger ligt.

Hoeft niet eens heel dicht in de buurt van het terrein te liggen. Als het dan maar een beetje in de buurt van een bus is ofzo. Die 3 kwartier lopen van vorig jaar vond ik niet echt fijn.
Wij lopen meestal 10minuutjes ofzo. Ik pak echt geen bus ofzo. - Hebben ook 1 jaar een taxi proberen t pakken. Dat doen we nooit meer.
We rijden nu meestal een rondje. Beginnen zo dicht mogelijk bij het terrein en dan steeds een stukje verder. Werkt altijd wel. Elk jaar staan er op andere plekken hekken. Maar een beetje doorrijden werkt meestal wel. Wel opletten dat j m niet verkeerd neerzet. Dan wordt ie weggesleept.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:16:05 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125067004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Wij lopen meestal 10minuutjes ofzo. Ik pak echt geen bus ofzo. - Hebben ook 1 jaar een taxi proberen t pakken. Dat doen we nooit meer.
We rijden nu meestal een rondje. Beginnen zo dicht mogelijk bij het terrein en dan steeds een stukje verder. Werkt altijd wel. Elk jaar staan er op andere plekken hekken. Maar een beetje doorrijden werkt meestal wel. Wel opletten dat j m niet verkeerd neerzet. Dan wordt ie weggesleept.
Klopt. Nog niet met 1 wiel op de streep, want dan ben je al de klos |:(
Wel een nadeel dat ze geen duidelijke parkeerplaatsen hebben voor mensen die niet op een camping staan. Dat heb je bij Lowlands bijvoorbeeld wel. Kun je nog altijd relatief dicht bij de auto kwijt.

Maar zetten jullie hem dan langs de weg, of wel op een parkeerplaats?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:44:52 #169
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125067955
Dat vind ik ook wel irritant idd, geen dagparkeerplaatsen, maar aan de andere kant. Het is wel gratis.

We komen altijd uit het noord/westen (Adenau/Quiddelbach) Als je dan richting de hoofdingang gaat heb je 2 grote rotondes. Bij die rotondes slaan we meestal af. Als het kan. Soms is het al een afslag eerder. Daar hopen we m dan in de berm kwijt te kunnen, en er is daar ook een grote parkeerplaats die niet altijd is afgesloten. Dan loop je door het bos (omhoog) naar de hoofdingang. Men kampeert dan ook in dat bos. Dat lijkt mij echt waardeloos.

Maar het is elk ff kijken waarRARmensjes staan in hun hesjes, waar een hek is. Maar eigenlijk komt het altijd wel goed. Je moet een beetje brutaal zijn en doorrijden waar dat kan en dan zelf een plekje zoeken/vinden. Paaltje uit de grond trekken werkt ook vaak goed.
We hebben iig nog nooit op 45min 'laufen' gestaan. Ging er dan geen bus waar je stond?
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:19:20 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125071191
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef AgeEll het volgende:
Dat vind ik ook wel irritant idd, geen dagparkeerplaatsen, maar aan de andere kant. Het is wel gratis.

We komen altijd uit het noord/westen (Adenau/Quiddelbach) Als je dan richting de hoofdingang gaat heb je 2 grote rotondes. Bij die rotondes slaan we meestal af. Als het kan. Soms is het al een afslag eerder. Daar hopen we m dan in de berm kwijt te kunnen, en er is daar ook een grote parkeerplaats die niet altijd is afgesloten. Dan loop je door het bos (omhoog) naar de hoofdingang. Men kampeert dan ook in dat bos. Dat lijkt mij echt waardeloos.

Maar het is elk ff kijken waarRARmensjes staan in hun hesjes, waar een hek is. Maar eigenlijk komt het altijd wel goed. Je moet een beetje brutaal zijn en doorrijden waar dat kan en dan zelf een plekje zoeken/vinden. Paaltje uit de grond trekken werkt ook vaak goed.
We hebben iig nog nooit op 45min 'laufen' gestaan. Ging er dan geen bus waar je stond?
We kwamen vorig jaar achter aan B5 uit. Daar gaat geen bus. Was wel een mooi grasveld om je auto neer te zetten, maar echt ver lopen. Misschien is 45min wel erg veel, maar zeker een half uur lopen.

Wij zitten dit jaar bij Wimbach. Dat is een beetje in die zelfde buurt waar jij zit.
Hopelijk kunnen we nu iets gunstiger de auto kwijt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:19:46 #171
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_125079810
Wij hebben een jaar op B5 gestaan, dat is inderdaad een leuke wandeling heuvel op. En de eerste dag gaat nog wel maar de laatste is altijd killing :P
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:39:26 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125087832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:19 schreef MrFl0ppY het volgende:
Wij hebben een jaar op B5 gestaan, dat is inderdaad een leuke wandeling heuvel op. En de eerste dag gaat nog wel maar de laatste is altijd killing :P
Vooral ook dat je heuvel op moet is echt klote |:(

En de wandel wordt elke dag een stukje smeriger als je kijkt bij sommige campings :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 10 april 2013 @ 09:31:48 #173
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125103014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vooral ook dat je heuvel op moet is echt klote |:(

En de wandel wordt elke dag een stukje smeriger als je kijkt bij sommige campings :P
Ik vind het wel altijd leuk om te zien hoe iedereen kampeert. En dat er dus heel veel mensen zonder ticket zijn. Die 5 dagen zitten te zuipen en keiharde muziek aan hebben.
  woensdag 10 april 2013 @ 11:05:12 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125105847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:31 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik vind het wel altijd leuk om te zien hoe iedereen kampeert. En dat er dus heel veel mensen zonder ticket zijn. Die 5 dagen zitten te zuipen en keiharde muziek aan hebben.
Op zich is dat de eerste dag wel leuk. De eerste 2 dagen misschien ook wel. Maar om 3 dagen lang langs dezelfde camping te lopen met dezelfde mensen terwijjl het er alleen maar steeds meer een rotzooi wordt en begint te stinken vind ik wat zinloos.

Sta ik liever wat dichter bij zodat ik niet zo ver hoef te lopen :P
Een stukje lopen vind ik overigens niet erg, maar dik een half uur ben ik wat minder blij mee. Zeker als je dag dan nog niet eens begonnen is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 10 april 2013 @ 12:39:55 #175
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125108436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 11:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich is dat de eerste dag wel leuk. De eerste 2 dagen misschien ook wel. Maar om 3 dagen lang langs dezelfde camping te lopen met dezelfde mensen terwijjl het er alleen maar steeds meer een rotzooi wordt en begint te stinken vind ik wat zinloos.

Sta ik liever wat dichter bij zodat ik niet zo ver hoef te lopen :P
Een stukje lopen vind ik overigens niet erg, maar dik een half uur ben ik wat minder blij mee. Zeker als je dag dan nog niet eens begonnen is.
En je moet ook terug......
  woensdag 10 april 2013 @ 12:40:45 #176
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
  woensdag 10 april 2013 @ 12:52:16 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125108804
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef AgeEll het volgende:

[..]

En je moet ook terug......
Lekker om 1:00 s'nachts terug lopen terwijl je al helemaal gesloopt bent. Heerlijk.
Voordeel was wel dat de terug reis altijd bergafwaards was dus belasting was iets minder.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_125714156
Een vraagje: heeft iemand interesse in één combi-ticket? Of weten jullie iemand die er nog één zoekt?
Want ik moet helaas de mijne verkopen.

Link naar V&A topic
  donderdag 25 april 2013 @ 15:14:46 #179
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125720317
Op de facebook van RaR vragen heel veel mensen volgens mij om een ticket.
  donderdag 25 april 2013 @ 18:39:39 #180
362731 Mormor
000503030154221
pi_125727335
Probeer me een beetje in te lezen in de info op de site maar mijn duits is bar slecht. Wij willen donderdag richting RaR gaan maar ik begrijp dat de campings al eerder open zijn. Is er tegen die tijd nog plek op de campings dicht bij het festival terrein of wordt het een half uur heen en weer lopen steeds? Wat zijn überhaupt de do's en don'ts qua campings en het festival in z'n geheel?
Heb er echt veel zin in, maar dit gaat toch anders zijn dan lowlands of graspop denk ik zo XP
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  donderdag 25 april 2013 @ 22:44:31 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125741077
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef Mormor het volgende:
Probeer me een beetje in te lezen in de info op de site maar mijn duits is bar slecht. Wij willen donderdag richting RaR gaan maar ik begrijp dat de campings al eerder open zijn. Is er tegen die tijd nog plek op de campings dicht bij het festival terrein of wordt het een half uur heen en weer lopen steeds? Wat zijn überhaupt de do's en don'ts qua campings en het festival in z'n geheel?
Heb er echt veel zin in, maar dit gaat toch anders zijn dan lowlands of graspop denk ik zo XP
Het is in ieder geval heel wat anders dan Pinkpop of Lowlands. Graspop ben ik nog nooit geweest.

Belangrijkste is in ieder geval dat je een beetje een strategische camping uit zoekt. "Probleem" van Rar is dat de campings een beetje kriskras door het gebied liggen en er soms best wel veel ruimte tussen zit. Daarom rijden er ook pendelbussen.
Een camping heel dicht bij is vrij lastig om te krijgen en daar staan ook een paar campings waar ik niet zou willen staan. Gewoon op een parkeerplaats ofzo. Sta ik nog liever op een plek met wat bomen enzo.
Als je een camping neemt in de buurt van een pendelbus kom je wel een heel eind. Een kaartje is 5 euro voor het hele weekend geloof ik dus dat is nog wel te overzien. Daarnaast is het in de bus vaak nog best gezellig :P

Do's camping:
- Zo veel mogelijk drank en eten meenemen. Er is niet veel te krijgen en je mag net zo veel meenemen als je wilt.
- Oordoppen meenemen. Als je pech hebt sta je naast iemand met een paar hele grote boxen waar dag en nacht muziek uit komt.
- Zorg er voor dat je niets vergeet wat je echt nodig hebt
- Als je met een tent gaat, Haringen meenemen die tegen berg grond kunnen
- Warme kleding en slaapzak meenemen. Het kan zo maar 5 graden zijn s'nachts en dat is best koud.

Do's festival:
- Veel eten en drinken (crepes zijn erg lekker)
- Je kunt gewoon literpakken drinken meenemen het terrein op. Handiger nog, Neem tape mee zodat je een lus aan het pak kunt tapen zodat je hem als een schoudertas kunt dragen. Kun je er ook weer nieuw vocht in doen.
- Voor het hoofdpodium ruim op tijd zijn. Niet een half uurtje voordat de afsluiter begint komen aankakken en verwachten dat je in het voorste vak komt.
- Met een dronken duitser praten. Altijd lachen :P

Don'ts camping:
- Miisschien overbodig, maar geen nieuwe schoenen meenemen. Er wordt regelmatig gewoon in het wilde weg gezeken en zeker als het dan even geregend heeft kan het best smerig zijn.
- In een dixie naar de wc gaan :P

Don'ts Festival:
- Zijn die er? Zo lang je er maar een beetje normaal gedraagd is er niet zo veel niet te doen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 april 2013 @ 08:57:41 #182
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125748922
Ik weet niet wat je precies zoekt op de camping. Maar er is ook een green camping. Dat is zonder stroom. Daar is je nachtrust wat meer gegarandeerd.

Het terrein rondom het de ring is vrij toegankelijk. Er zijn dus bergen Duitsers die er komen maar nooit het terrein op gaan. Die dus alleen maar zitten te zuipen en muziek zitten te luisteren. Op zich best gezellig, maar ik zou er niet naast willen liggen met mijn tentje.

Het enige nadeel op het festivalterrein is dat de voorste vakken van mainstage moeilijk bereikbaar zijn. Die slippen gedurende dag dicht en nieuwe mensen worden maar mondjesmaat toegelaten.
Dat is vooral dus nadelig als je tijdens de dag wat heen en weer pendelt tussen de verschillende podia.
Ik vind ook een nadeel dat er niet echt een eettent is. Alles is buiten. Maar dat is niet echt een don't maar meer een gemis. Op het terrein is alles goed geregeld en heel ontspannen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:30:55 #183
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125753503
Hoop dat ze binnenkort de blokkenschema/timetable bekend maken.
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:40:08 #184
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125753858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:57 schreef AgeEll het volgende:
Ik weet niet wat je precies zoekt op de camping. Maar er is ook een green camping. Dat is zonder stroom. Daar is je nachtrust wat meer gegarandeerd.

Het terrein rondom het de ring is vrij toegankelijk. Er zijn dus bergen Duitsers die er komen maar nooit het terrein op gaan. Die dus alleen maar zitten te zuipen en muziek zitten te luisteren. Op zich best gezellig, maar ik zou er niet naast willen liggen met mijn tentje.

Het enige nadeel op het festivalterrein is dat de voorste vakken van mainstage moeilijk bereikbaar zijn. Die slippen gedurende dag dicht en nieuwe mensen worden maar mondjesmaat toegelaten.
Dat is vooral dus nadelig als je tijdens de dag wat heen en weer pendelt tussen de verschillende podia.
Ik vind ook een nadeel dat er niet echt een eettent is. Alles is buiten. Maar dat is niet echt een don't maar meer een gemis. Op het terrein is alles goed geregeld en heel ontspannen.
Bedoel je binnen de voorste vakken een eettent? Dat zou ik namelijk helemaal niet fijn vinden. Dan blijft daar de hele dag iedereen hangen.

En dat blokkenschema mag van mij ook wel snel komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 april 2013 @ 12:55:14 #185
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125756347
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bedoel je binnen de voorste vakken een eettent? Dat zou ik namelijk helemaal niet fijn vinden. Dan blijft daar de hele dag iedereen hangen.

En dat blokkenschema mag van mij ook wel snel komen.
Nee dat bedoel ik niet. Hoewel het wel irritant is dat je niks te eten kan krijgen in de voorste 2 vakken. Nee ik bedoel ergens op het terrein een eettent waar je misschien iets grotere maaltijden kan krijgen. Hoewel het eten behoorlijk goed geregeld is hoor. Op festivals als Graspop heb je wel een tent waar je ff kan zitten op (houten) banken en een burger kan eten ofzo.
Vooral met slecht weer mis ik wel is zo'n tent. Zou goed in dat middenstuk kunnen.

Dat is met het moeizame bereiken van het voorste vak mijn 2 enige minpunten. Maar nog ruim 40 dagjes. Heb er al heel veel zin in :)
  vrijdag 26 april 2013 @ 13:20:21 #186
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125757288
Blokkenschema bekend! :P

Afwachten wat de tijden zijn. Maar ik zie al mogelijk moeilijkheden. En 2x houseacts als LNS :(
Zal jij wel blij mee zijn Komakie. Of je vriendin iig :D ;)
  vrijdag 26 april 2013 @ 13:22:03 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125757349
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:55 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Hoewel het wel irritant is dat je niks te eten kan krijgen in de voorste 2 vakken. Nee ik bedoel ergens op het terrein een eettent waar je misschien iets grotere maaltijden kan krijgen. Hoewel het eten behoorlijk goed geregeld is hoor. Op festivals als Graspop heb je wel een tent waar je ff kan zitten op (houten) banken en een burger kan eten ofzo.
Vooral met slecht weer mis ik wel is zo'n tent. Zou goed in dat middenstuk kunnen.

Dat is met het moeizame bereiken van het voorste vak mijn 2 enige minpunten. Maar nog ruim 40 dagjes. Heb er al heel veel zin in :)
Klopt, maar ik denk dat dit ook wel gedaand is omdat dan mensen niet de hele dag in de voorste vakken blijven hangen. Het is al heel wat dat je er wel drinken kunt krijgen. Bij Pinkpop kon dat bijvoorbeeld niet. Dan gaan mensen redelijk snel weer een vak uit zodat mensen die later op de dag wat willen zien ook de kans krijgen om vooraan te staan.

Die grotere tent is er wel geweest, maar volgens mij is dat echt al jaren geleden. Ik denk in 2003 toen ik die ene verdwaalde keer geweest ben. Zou van mij ook wel terug mogen komen. Zeker met een beetje slecht weer.
Dat is ook 1 ding wat ik erg jammer vind aan RaR. Geen goede schuilplekken tegen slecht weer terwijl het toch regelmatig kan spoken daar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 april 2013 @ 13:30:15 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125757646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:20 schreef AgeEll het volgende:
Blokkenschema bekend! :P

Afwachten wat de tijden zijn. Maar ik zie al mogelijk moeilijkheden. En 2x houseacts als LNS :(
Zal jij wel blij mee zijn Komakie. Of je vriendin iig :D ;)
Ben ik ook wel blij mee hoor. House boeit me niet dus prima :D

Volgens mij zie ik op het eerste gezicht wat mij betreft geen conflicten :)
Al zijn bijna alle leuke acts wel laat dus wat ik vroeger op de dag ga doen weet ik nog niet....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:06:55 #189
362731 Mormor
000503030154221
pi_125769124
Bedankt voor de info mensen! Zo weet ik wat beter wat ik kan verwachten. Eten en drinken het festivalterrein op is dus niet zo'n probleem? Of moet zo'n literpak nog gesloten zijn als je door de poortjes gaat?
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:28:28 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125769918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:06 schreef Mormor het volgende:
Bedankt voor de info mensen! Zo weet ik wat beter wat ik kan verwachten. Eten en drinken het festivalterrein op is dus niet zo'n probleem? Of moet zo'n literpak nog gesloten zijn als je door de poortjes gaat?
Dat maakt niet zo veel uit, maar het moet wel een liter pak zijn. 1.5 liter mag dus niet en blikjes of glas al helemaal niet. Logischer wijs.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:32:22 #191
362731 Mormor
000503030154221
pi_125770082
Dat maakt niet zo veel uit, maar het moet wel een liter pak zijn. 1.5 liter mag dus niet en blikjes of glas al helemaal niet. Logischer wijs.

En dat mag dan ook alcohol zijn :p?
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  vrijdag 26 april 2013 @ 23:19:18 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125783159
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:32 schreef Mormor het volgende:
Dat maakt niet zo veel uit, maar het moet wel een liter pak zijn. 1.5 liter mag dus niet en blikjes of glas al helemaal niet. Logischer wijs.

En dat mag dan ook alcohol zijn :p?
Ze controleren niet wat er in de verpakking zit ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 28 april 2013 @ 14:05:31 #193
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125827186
Alcohol is zwaar verboden!!

Duitser houden daar helemaal niet van.
  zondag 28 april 2013 @ 16:24:27 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125830948
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef AgeEll het volgende:
Alcohol is zwaar verboden!!

Duitser houden daar helemaal niet van.
Nu je het zegt, ik heb nog nooit een duitser alcohol zien drinken. En altijd op de camping (toen we daar nog stonden) stonden ze ons heel raar aan te kijken als ik een biertje dronk.
In dat opzicht zijn duitsers echt rare mensen.....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 28 april 2013 @ 16:38:34 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125831254
Iemand heeft trouwens weer iets in elkaar geflanst met tijden van vorig jaar er bij.
Over het algemeen verschillen die tijden nooit zo heel erg van elkaar.

quote:
Freitag

CENTER
23:20 30STM
21:30 Fettes Brot
19:50 CRO
18:20 Paramore
17:10 Fun.
16:05 Imagine Dragons
15:15 Strypes

ALTERNA
01:50 Boys Noize
00:10 Korn
22:40 Limp Bizkit
21:10 Bullet for my Valentine
19:55 Broilers
18:45 Amon Amarth
17:35 ADTR
16:35 BMTH
15:40 Asking Alexandria
14:45 The Ghost Inside
14:00 Love and Death

Club
01:45 Fritz Kalkbrenner
00:20 Moonbootica
23:05 TBA
21:55 Modestep
20:50 TBA
19:50 TBA
19:00 The Royal Concept
18:10 Egyptian HipHop
17:20 The Chevin
16:30 TBA

Samstag

CENTER
00:30 The Prodigy
22:30 Volbeat
21:00 Stone Sour
19:20 The BossHoss
18:00 Airbourne
16:50 Bush
15:50 Papa Roach
15:00 Hacktivist

ALTERNA
01:30 The Bloody Beetroots
23:50 The Killers
22:20 Hurts
21:05 Phoenix
19:55 Tocotronic
18:45 Biffy Clyro
17:35 Stereophonics
16:35 Jake Bugg
15:40 Leslie Clio
14:50 Palma Violets
14:00 Filius Nox

Club
00:05 Selig
22:50 Bosse
21:50 Graveyard
20:50 Kate Nash
19:50 Disco Ensemble
18:55 Clutch
18:05 Philip Philips
17:15 The Bots
16:30 Vierkanttretlager
15:45 TBA
15:00 TBA

Sonntag

CENTER
22:00 Green Day
20:15 Sportfreunde Stiller
18:50 Kraftklub
17:30 Simple Plan
16:10 Bad Religion
15:30 Royal Republic
14:45 All Time Low

ALTERNA
00:15 SEEED
22:30 Casper
21:00 The Wombats
19:50 Dizzee Rascal
18:40 Bastille
17:35 Asap Rocky
16:35 Blumentopf
15:35 Die Orsons
14:50 TBA

Club
00:05 Five Finger Death Punch
22:35 Coheed and Cambria
21:25 Coal Chamber
20:20 Newsted
19:15 Escape the Fate
18:15 In this Moment
17:15 Nekrogoblikon
16:20 Bullet
15:30 Pierce the Veil
14:45 Hawk Eyes
Ik kan er jammer genoeg nog geen blokkenschema van vinden en geen zin om helemaal te maken :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 28 april 2013 @ 21:27:43 #196
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125842223
ik heb dat zelf ook gedaan. Had voor mezelf gegokt wie op welk podium stond aan de hand van de line-up poster. Zat er behoorlijk n de buurt. Maar sommige niet.
Er is altijd een metaldag op alterna. Die is dan wel makkelijk te voorspellen.

Tijden zitten jaarlijks vaak bij elkaar, maar schelen soms een half uurtje. Dat is dan het half uurtje dat iets overlapt of niet.

Anyhoe.

Vrijdag vooral alterna, maar ook Paramore kijken op main. 30stm laat ik schieten. Waardeloos live.
Zaterdag vooral main, wil alleen wel graag Biffy Clyro zien. Had m op main gehoopt. Tevens tijden Volbeat op Alterna Killers en Hurts. Maar dan sta ik bij Prodigy achteraan, dat wil ik niet.
Zondag staat er het minst. Green Day wil ik graag zien. Daardoor mis ik waarschijnlijk Coal Chamber. Dat vind ik wel jammer.

Nog 40 dagen!!
  zondag 28 april 2013 @ 22:48:08 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125847272
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef AgeEll het volgende:
ik heb dat zelf ook gedaan. Had voor mezelf gegokt wie op welk podium stond aan de hand van de line-up poster. Zat er behoorlijk n de buurt. Maar sommige niet.
Er is altijd een metaldag op alterna. Die is dan wel makkelijk te voorspellen.

Tijden zitten jaarlijks vaak bij elkaar, maar schelen soms een half uurtje. Dat is dan het half uurtje dat iets overlapt of niet.

Anyhoe.

Vrijdag vooral alterna, maar ook Paramore kijken op main. 30stm laat ik schieten. Waardeloos live.
Zaterdag vooral main, wil alleen wel graag Biffy Clyro zien. Had m op main gehoopt. Tevens tijden Volbeat op Alterna Killers en Hurts. Maar dan sta ik bij Prodigy achteraan, dat wil ik niet.
Zondag staat er het minst. Green Day wil ik graag zien. Daardoor mis ik waarschijnlijk Coal Chamber. Dat vind ik wel jammer.

Nog 40 dagen!!
Voor mij ongeveer hetzelfde.
Vrijdag alleen Alterna en Paramore misschien even op de Main. 30stm is inderdaad heel matig live. Niet erg dat ze er mee ophouden.
Zaterdag vind ik het alleen jammer dat Papa Roach zo vroeg staat.
Zondag weinig boeiends, maar bij Green Day zorg ik dat ik vooraan sta :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:55:05 #198
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:28:25 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126174237
Dammit!
Ik wil de tijden weten :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_126174384
De lineup is gewoon PERFECT ;(
Ik wil zo graag :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:21:53 #201
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126634654
Geen Bush :(
Vond het wel leuk, zo'n 90s band.

Na pinkster timetable

Liebe Festival-Fans,

für Rock im Park ist ab sofort ein begrenztes Kontingent an Tageskarten für alle drei Festivaltage erhältlich. Die Tageskarten enthalten keine Park- oder Campingberechtigung. Eine Zufahrt ist ausschließlich mit öffentlichen Verkehrsmitteln möglich.

Wir freuen uns über die Bestätigungen von Kakkmaddafakka, WAX und Hanni El Khatib.

Bush und Phillip Phillips mussten ihre Teilnahme an den Zwillingsfestivals leider absagen.

Die genauen Spielzeiten für Rock am Ring und Rock im Park werden nach den Pfingstfeiertagen online gestellt.

Wir sehen uns am Ring bzw. im Park!

Eure MLK & Argo Konzerte
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:32:08 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126635110
Dat is op zich wel jammer, al vind ik het verder niet zo boeiend.
Ik ben blij dat de tijd tabel er bijna is :)

Ik heb er wel zin in zo langzamerhand :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:46:45 #203
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126638128
Begint te kriebelen he. Alleen als je er over nadenkt, denk je altijd in mooi weer. En niet in het weer dat ik nu uit mijn raam zie..... regenbuien
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:37:32 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126647535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:46 schreef AgeEll het volgende:
Begint te kriebelen he. Alleen als je er over nadenkt, denk je altijd in mooi weer. En niet in het weer dat ik nu uit mijn raam zie..... regenbuien
Dat gevoel ken ik inderdaad.
Ik heb wel goede hoop dat het goed komt. Het is altijd best prima weer. Ondanks dat het altijd wel een keer.
Gelukkig zitten we in een hotel. Hoe decadent dat ook klinkt :P

Overigens zit ik er over na te denken om misschien met de taxi te pendelen tussen het festival terrein en het hotel. Ik weet alleen niet hoe duur dat wordt :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 20 mei 2013 @ 11:02:01 #205
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126758111
Wij hebben ook 1x een taxi gebrobeert te regelen, maar dat was vet irritant. Te veel mensen, te weinig taxi's. Maar maybe als je m van te voren regelt, dat t wel goedgaat. Prijs zal wel meevallen.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:34:03 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126760951
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef AgeEll het volgende:
Wij hebben ook 1x een taxi gebrobeert te regelen, maar dat was vet irritant. Te veel mensen, te weinig taxi's. Maar maybe als je m van te voren regelt, dat t wel goedgaat. Prijs zal wel meevallen.
Hmm daar heb je een punt. De hoeveelheid mensen is natuurlijk niet voor te werken....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_126768051
Ik verkoop 2 tickets voor 300 euro. (150 elk)
Ik heb ze 165 betaald. Ik kan ze onmiddellijk opsturen per post! PM me!
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:41:51 #208
403853 jboots
Rock am ring
pi_126849886
Ik ga met de auto naar rock am ring weet iemand een goed adres wat ik kan invoeren in de navigatie
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:23:55 #209
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126851407
Nürburgring Boulevard 1
53520 Nürburg, Deutschland
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:01:52 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126852882
Gruwelijke!
Ruimschoots na de Pinksteren en nog steeds geen tijden :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:10:19 #211
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126855598
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef Komakie het volgende:
Gruwelijke!
Ruimschoots na de Pinksteren en nog steeds geen tijden :(
Irritant he!!

Denk dat het pas vrijdag volgt :(

Ze posten meestal nieuws om 14uur, dus zat gister en vandaag in spanning.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:49:09 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126857241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Irritant he!!

Denk dat het pas vrijdag volgt :(

Ze posten meestal nieuws om 14uur, dus zat gister en vandaag in spanning.
De meeste updates zie ik meestal op maandag pas op mijn werk.
Dan denk ik "goh laat ik eens even kijken". Bij bepaalde bands was dan het begin van de week weer gelijk helemaal goed :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:50:31 #213
403853 jboots
Rock am ring
pi_126947791
En ja hoor daar is ie het tijdschema!
http://www.rock-am-ring.com/spielplan
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:00:44 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126948159
WWOOHOOO!!! :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 25 mei 2013 @ 08:40:52 #215
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126977217
Timetable jeej :)

Jammer dat ik Biffy niet kan zien. Daar rekende ik al een beetje op.
Voor de rest blij met het schema. Maar die LNS zijn dit jaar echt heel laat (die gaat Komakie niet zien :P, ik waarschijnlijk ook niet)

Zondag t minst. Ga naar Newsted, daarna maar 25min voordat Green Day begint, zal dus achteraan vak3 zijn. Dat vind ik wel jammer. Hopelijk is t evengoed gezellig daar.

Nou nu nog hopen op 'schönes wetter"!!! 8-)
  zondag 26 mei 2013 @ 22:09:12 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127045423
Geen idee hoe ik een beetje voorin ga komen bij Greenday. Zal wel weer duwen en trekken worden. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 mei 2013 @ 14:58:13 #217
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127066504
Wij gaan Newsted kijken en dan een half uur later is Green Day, word dus achteraan vak3. Hopelijk een beetje doorduwen tot waar mensen een beetje bewegen, dat dooie stilstaan vind ik verschrikkelijk.
  maandag 27 mei 2013 @ 14:58:53 #218
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127066538
Volgens wat weerwebsites wordt t vet mooi weer, wacht wel ff nog een weekje voordat ik enthousiast word.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:43:58 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127098901
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef AgeEll het volgende:
Volgens wat weerwebsites wordt t vet mooi weer, wacht wel ff nog een weekje voordat ik enthousiast word.
Iedereen die er wel eens geweest is weet dat het daar zo maar binnen een dag totaal kan omslaan met de voorspelling :)

Overigens is Greenday het enige dat ik echt wil zien op zondag en dus redelijk vooraan wil staan. De rest boeit me niet zo. Toch wel wat minder vette bands dan vorige jaren. Maar de bands die vet zijn vind ik ook echt wel leuk :)

Btw, weet iemand nog of je drinken kunt halen op het moment dat je in het voorste vak staat en of je nog naar de wc kunt? Ik ben dat even kwijt. Ik weet nog dat het bij Pinkpop ( :r ) niet kan, maar volgens mij bij RaR wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:18:38 #220
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127099917
Eten kan niet in het voorste vak, drinken wel. Er lopen wat mensen rond met zo'n biertank op hun rug. Maar je kan in het voorste vak aan de zijkanten een bar vinden. Links bij het podium, en voor rechts moet je de pitbox doorlopen. Maar dat zie je vanzelf.

Als t mooi weer is, lopen er ook nog wat 'ijsboeren' rond.

Ik vind het wel meevallen met de line-up. Sterker nog. Ik vind m weer ijzersterk.

Vrijdag lekker alterna met savond Bullet/Limp/KoRn achter elkaar
Zaterdag Stone Sour/Volbeat/Prodigy achter elkaar
En zondag is dan wel wat minder, maar wel met Green Day als afsluiter.
Dat vind ik een superband. Live iets te veel oooooohhhhh en oe oe. Dat t publiek dan moet meezingen, maar als ik me daar bij neerleg is het top. Ik ga niet al vroeg bij Main staan, die bands die er voor staan vind ik echt heel saai tot irritant.
Op zaterdag moet ik ook kijken naar The Bosshoss, das echt verschrikkelijk.

En het weer zien we wel idd, vaak een superzonnige dag en superregen dag.

Kan niet snel genoeg volgende week donderdag zijn :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:51:52 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127106798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef AgeEll het volgende:
Eten kan niet in het voorste vak, drinken wel. Er lopen wat mensen rond met zo'n biertank op hun rug. Maar je kan in het voorste vak aan de zijkanten een bar vinden. Links bij het podium, en voor rechts moet je de pitbox doorlopen. Maar dat zie je vanzelf.

Als t mooi weer is, lopen er ook nog wat 'ijsboeren' rond.

Ik vind het wel meevallen met de line-up. Sterker nog. Ik vind m weer ijzersterk.

Vrijdag lekker alterna met savond Bullet/Limp/KoRn achter elkaar
Zaterdag Stone Sour/Volbeat/Prodigy achter elkaar
En zondag is dan wel wat minder, maar wel met Green Day als afsluiter.
Dat vind ik een superband. Live iets te veel oooooohhhhh en oe oe. Dat t publiek dan moet meezingen, maar als ik me daar bij neerleg is het top. Ik ga niet al vroeg bij Main staan, die bands die er voor staan vind ik echt heel saai tot irritant.
Op zaterdag moet ik ook kijken naar The Bosshoss, das echt verschrikkelijk.

En het weer zien we wel idd, vaak een superzonnige dag en superregen dag.

Kan niet snel genoeg volgende week donderdag zijn :)
Oh ik vermaak me ook verder wel. Elke dag is er wel iets leuks te zien. Alleen vind ik het toch iets minder dan vorige jaren. Misschien komt het ook omdat de meeste bands die ik leuk vind op het main stage staan. Ik sta altijd liever bij de Alterna en alleen vrijdag is dat interessant met inderdaad Limp en KoRn :)
Alterna is altijd relaxt omdat je gewoon altijd het voorste vak in kunt als je dat wilt. Daarnaast heb je die stellage waar die camera aan hangt. Daar kun je heel lekker over het hek hangen en het nog redelijk goed zien als je niet te groot bent. Wat voor mijn vriendin wel weer fijn is :)

Ik probeer zondag voor Sportfreunde Stiller bij de main stage te komen. Die hebben nog wel eens aardige liedjes. Als je van duits houdt natuurlijk ;)
Daarna lekker blijven staan voor Greenday. Na Greenday nog een stukje Seeed meepakken. Dat is ook altijd wel leuk :)


Zaterdag wil mijn vriendin tijdens Papa Roach vooraan bij de Main Stage gaan staan en dan blijven t/m in ieder geval Stone Sour. Anders is ze bang dat ze geen plekje meer krijgt en ze moet Stone Sour van dichtbij zien :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:02:23 #222
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127107129
Vrouwen en Corey Taylor!! Die willen ze van dichtbij zien. Denk dat het de nek is, of de stem.

Sportfreuende ken ik niet zo. Ik hou wel van Duits, zal t is beluisteren.

Seeed lijkt me ook leuk, maar FFDP vind ik heel goed en ken ik wat beter. Zie t dan wel.

En main is idd minder relaxed dan Alterna. Hoewel ik het daar de laatste jaren ook af en toe wat te druk vind. Sta je echt op elkaar. Maar omdat het afloopt kan je t toch altijd wel goed zien.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:29:02 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127109999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef AgeEll het volgende:
Vrouwen en Corey Taylor!! Die willen ze van dichtbij zien. Denk dat het de nek is, of de stem.

Sportfreuende ken ik niet zo. Ik hou wel van Duits, zal t is beluisteren.

Seeed lijkt me ook leuk, maar FFDP vind ik heel goed en ken ik wat beter. Zie t dan wel.

En main is idd minder relaxed dan Alterna. Hoewel ik het daar de laatste jaren ook af en toe wat te druk vind. Sta je echt op elkaar. Maar omdat het afloopt kan je t toch altijd wel goed zien.
Ik vind Stone Sour gewoon zelf erg goed. Corey Taylor vind ik een erg goede zanger. Bij goede bands achteraan staan heb ik sowieso een hekel aan :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:31:47 #224
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127110054
Jep, al een paar keer gehad dat iedereen om je heen stil staat. Vorig jaar bij Offspring stonden we ver weg, was geen klap aan zo. Geluid stond ook niet hard.
Hoop daarom dat het bij Green Day wel goedkomt. Enige spannende momentje van t weekend.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:35:55 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127112423
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:31 schreef AgeEll het volgende:
Jep, al een paar keer gehad dat iedereen om je heen stil staat. Vorig jaar bij Offspring stonden we ver weg, was geen klap aan zo. Geluid stond ook niet hard.
Hoop daarom dat het bij Green Day wel goedkomt. Enige spannende momentje van t weekend.
Bij Offspring stonden we ook vrij ver weg, maar nog wel bij een stel mensen die lekker aan het pitten waren :D
En ik heb ze een paar weken later in de Melkweg gezien en toen stond ik bijna vooraan :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 28-05-2013 16:46:11 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:46:53 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127112895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef AgeEll het volgende:
Kan niet snel genoeg volgende week donderdag zijn :)
Als ik dat zo lees denk ik ineens "fuck gaat al snel" :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:57:51 #227
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127113307
Jep, nog 1 weekie werken.
ben er ook best veel mee bezig. Allemaal onzin want tis elk jaar hetzelfde, maar cdtjes branden, spullen klaarleggen, enz. Als je jezelf maar bezig houdt he
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:56:03 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127116971
Haha dat zijn dingen die ik pas op het laatste moment doe :D
Buiten cd's branden dan. Dat doe ik waarschijnlijk dit jaar helemaal niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:06:02 #229
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127157585
Nou ik ga altijd dat nog een dag van te voren doen en dan pas veels te laat naar bed, en dan begin ik al moe aan zo'n weekend. Dit jaar ga ik zondag al de meeste spullen echt inpakken. Mijn werkkleding is toch anders dan mijn kleding daar.
En cd's branden doe je niet? Wat luister je dan onderweg, lekker in de 'mood' komen :)

Lijken toch trouwens echt droge dagen te worden en temp rond 20 graden. Das best lekker weer dan.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:06:35 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127181526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:06 schreef AgeEll het volgende:
Nou ik ga altijd dat nog een dag van te voren doen en dan pas veels te laat naar bed, en dan begin ik al moe aan zo'n weekend. Dit jaar ga ik zondag al de meeste spullen echt inpakken. Mijn werkkleding is toch anders dan mijn kleding daar.
En cd's branden doe je niet? Wat luister je dan onderweg, lekker in de 'mood' komen :)

Lijken toch trouwens echt droge dagen te worden en temp rond 20 graden. Das best lekker weer dan.
Ik heb sowieso een Ipod in de auto dus ik gebruik geen cd's ;)
Maar ik heb zo veel rock muziek op mijn Ipod staan dat ik het wel best vind. De meeste bands die ik wil zien ken ik toch al wel redelijk dus daar ken ik al veel muziek van :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:41:22 #231
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127192623
Is wel waar, als we met mijn auto waren gegaan dan had ik ook de ipod gedaan. Alleen dan ben ik bezig met leuke playlists te maken.

Nog een weekie, en dan rijden we nu weg :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:22:24 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127206247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef AgeEll het volgende:
Is wel waar, als we met mijn auto waren gegaan dan had ik ook de ipod gedaan. Alleen dan ben ik bezig met leuke playlists te maken.

Nog een weekie, en dan rijden we nu weg :)
Ik was helemaal vergeten om vrijdag en maandag vrij te vragen.
Was gelukkig geen probleem :')

Wij wachten nog een extra dagje :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:40:35 #233
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127207159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik was helemaal vergeten om vrijdag en maandag vrij te vragen.
Was gelukkig geen probleem :')

Wij wachten nog een extra dagje :)
Hoe kan je dat nou vergeten!! :D :D

Wij gaan sinds een paar jaar op donderdag al heen. Dat bevalt erg goed. Geen lange reisdag op vrijdag en alvast in de stemming komen in de kroeg :)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 00:10:42 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127233923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou vergeten!! :D :D

Wij gaan sinds een paar jaar op donderdag al heen. Dat bevalt erg goed. Geen lange reisdag op vrijdag en alvast in de stemming komen in de kroeg :)
Vrij vragen vergeet ik wel vaker ver van te voren.
Alleen lange vakanties onthoud ik altijd wel :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:19:07 #235
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_127249082
Donderdag heen is inderdaad wel relax. Zeker als je een beetje tegen de middag kunt arriveren. Heb je vaak nog een redelijke plek op de camping (alle goede plekken zijn allang vergeven) en het is vaak nog niet zo druk zodat je meteen de auto kwijt bent.

Nu dat het weer zo dichtbij komt vind ik het wel jammer dat het geen RaR wordt voor mij dit jaar... Nouja je kunt niet alles hebben en volgend jaar weer een kans!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:39:10 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127477966
De eerste Fokkers zijn al naar RaR vandaag. Morgen ga ik pas, maar onwijs veel zin in :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 23:36:06 #237
332671 crew  indiaantje89
pi_127644925
Nou waar blijven de verslagen :P?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:00:50 #238
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127657607
Komt ie:

Donderdag heen. Lekker gedronken en gegeten bij huisje en in Adenau. Mooi weer.

Vrijdag: Stuk warmer dan verwacht. Heerlijk warm weer de hele dag. (bijna te warm) Maar wel trui mee want savonds koelt het flink af.
Eerst op Alterna Love & Death (van KoRn gitarist Head) en Bring me the Horizon gekeken. 2 leuke optredens.
Daarna wat rondgelopen. Foto laten maken bij SWR3 en bij Seat meegedaan met Car-a-oke. In een Seat met 6 man ingepropt KoRn staan mee te bleren. Heel grappig en leuk.
Daarna stukje Fun. (Wat een bagger) en Paramore op main. Paramore beetje guilty pleasure. Leuk optreden. Daarna op Alterna Bullet for my Valentine, Limp Bizkit (feestje maar te veel covers) en KoRn gekeken (gruwelijk :)) Heerlijke eerste dag.

Zaterdag, op het terrein worden we overvallen door de regen. Poncho's vergeten. Maar even geschuild in de pitboxen. Hele dag mainstage. Papa Roach (altijd feestje), Airbourne en BossHoss (verschrikkelijk, Duitsers die doen alsof ze Hillbilly's zijn) Stone Sour (gruwelijk) Volbeat, (viel me mee) en Prodigy als afsluiter. Prodigy minder energiek maar me vermaakt in de megapit. Daarna nog Killers gekeken op alterna (leuk). Nog een klein stukje Bloody Beatroots. Wat een troep is dat. Naar huis gegaan.

Zondag. Regendag. Blijven lang in het huisje en gaan pas half 5 naar het terrein.
Daar stukje Bullet, Nekrogoblikon (met groene goblin) en In This Moment gekeken op clubstage.
Ondertussen naar signing van Jason Newsted (oud gitarist Metallica). Hele relaxte gast. Nog een shirt van Metallica Black album laten tekenen. En leuke foto's van hem en de andere bandleden van zijn nieuwe band Newsted.
Toen wat rondgelopen en gegeten en toen Newsted gekeken op clubstage. Supervet optreden met Whiplash als meesterlijke afsluiter. Optreden van het weekend.
Toen op main naar Green Day gekeken. Stonden ver weg dus niet heel sfeervol, maar wel feestje gemaakt. Daarna Five Finger Death Punch als afsluiter van het festival. Wilde ze graag zien, vorige week afgezegd bij Fortarock, maar ze hebben het goed gemaakt. Vette metalshow.

We hebben weer een topweekend gehad met veel vette bands, leuk publiek en lekker eten. Ik heb mijn haar geblondeerd en werd herkend door een paar Duitsers die ook op Fortarock waren geweest. :D

Volgend jaar waarschijnlijk 4 dagen!! Waar moet ik de energie vandaan halen. Maar we zijn er weer bij. :)

Hoogtepunten:

Broodje Feta was er weer :P
Car-a-oke
Newsted _O_ _O_
Stone Sour _O_ _O_
KoRn _O_ _O_
Five Finger Death Punch _O_ _O_
Mooi weer 8-)

Minpunten:
Regen :(
De vele covers die gespeeld werden. Elke band deed er wel een dit weekend, en niet allemaal even geslaagd. Limp Bizkit was het ergst.
The Bosshoss, wat een ongelooflijke bende. Wat een kutband. Was een lang uur.
Fun. - Waarom zijn die zo gehyped??
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 12:30:57 #239
332671 crew  indiaantje89
pi_127658721
Mooi verslag!

Wat coverde Limp Bizkit zoal?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:23:55 #240
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127660569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi verslag!

Wat coverde Limp Bizkit zoal?
Tnx :)

Killing in the Name off helemaal. Intro;s Sweet Child o Mine, Smells Like Teen Spirit.
Behind Blue Eyes natuurlijk, Faith, doen ze ook vaker.
Maar alles bij elkaar wat veel.

Was een heel lang tussenstuk zo. En dan geen Nookie spelen.

oh ja, Fred had een baard!!

  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:34:23 #241
332671 crew  indiaantje89
pi_127660930
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Tnx :)

Killing in the Name off helemaal. Intro;s Sweet Child o Mine, Smells Like Teen Spirit.
Behind Blue Eyes natuurlijk, Faith, doen ze ook vaker.
Maar alles bij elkaar wat veel.

Was een heel lang tussenstuk zo. En dan geen Nookie spelen.

oh ja, Fred had een baard!!

[ afbeelding ]
Dat is zonde ja, en zijn baard staat hem ook niet echt.

Wel mooi verslag zo te horen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:42:50 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127661260
Middenstuk van Limp Bizkit:

My Way
Master of Puppets / Sweet Child O' Mine / Alive / Smells Like Teen Spirit
Re-Arranged
Killing in the Name
(Rage Against the Machine cover)
Faith
(George Michael cover)
Behind Blue Eyes
(The Who cover)
Boiler

Duurde gewoon te lang. Alleen Faith was ff lekker knallen.
Vooral ook omdat Killing matig uitgevoerd was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 juni 2013 @ 00:49:20 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127690693
Mijn verslagje dan:

Vrijdagochtend rustig weg gegaan om een uurtje of 10:00. Na ongeveer 4 uur rijden kwamen we aan. Een beetje file onderweg gehad en een korte eet en plaspauze dus duurde het wat langer dan de TomTom aan gaf.
Eerst lang camping C6/C7 gereden. Dat is "onze oude camping" en we zaten dit jaar aan die kant van het terrein met ons hotel. Daar onze auto ff geparkeerd en gelijk bandjes gehaald. Binnen 5 minuten klaar aangezien er niets te doen was. Daarna door gereden naar het hotel. 10/15 minuten van die camping af rijden dus prima te doen. Ook best een OK hotelletje. Eigen badkamer en WC, HD televisie en een aardige eigenaresse dus dat was mooi.
Tassen gedropt en alles zo neergezet/legt dat we bij terug komt alleen maar hoefden om te vallen het bed in en daarna richting camping C6 gegaan.
Daar konden we precies op de hoek van de straat perfect de auto kwijt. Vanaf daar was het een paar minuutjes lopen naar dezelfde bus als waar we "vroegah" opstapten toen we nog op de camping stonden.
We kwamen gelijk al een paar vrolijke, straal bezopen duitsers tegen. Ik schijn op de duitse versie van The bachelor te lijken. Ik zelf zie het niet, maar goed :P

Na wat rond te hebben gelopen eerst maar eens naar Paramore.
Was best aardig, maar de zangeres moet wel oppassen dat ze haar microfoon goed houdt. Het is een goede zangeres, maar soms was ze heel slecht te verstaan. Ze maakt wel een hoop goed door enthousiastme :)
Toen richting Alterna.
Bullet for my Valentine gezien. Het is wel aardig wat ze doen, maar ook allemaal een beetje cliche. Ik vind het een beetje een boyband onder de metal. Was verder ook wel aardig.
Daarna was Limp Bizkit. Voor de vrijdag van te voren mijn grote favoriet. Het viel alleen lichtelijk tegen. De hitjes zijn natuurlijk heerlijke herinneringen aan vroeger, maar in het middelste gedeelte van de set zat echt een heleboel rotzooi waar ik niets mee kon en waardoor het geheel inkakte. Sowieso doodzonde dat je zoveel (goede) eigen muziek hebt en dan een halfbakke cover van Killing in the name of gaat doen.
Daarna kwam KoRn. Erg vet. Mooie show met videowall (wat best apart is bij KoRn) en wat spelen betreft stellen zo nooit teleur :)
Naar KoRn naar het hotel gegaan lekker het bedje in :)

Zaterdag lekker uitgeslapen er weer fris tegen aan.
Redelijk vroeg aanwezig zijn voor een goed plekje bij Papa Roach. Eerst nog Hacktivist gezien. Daar kon ik weinig mee. Ze deden hun best, maar ik had het idee dat het publiek er ook niet echt heel erg van onder de indruk was. Ze antwoordden wel als er iets gevraagd werd, maar het was niet echt enthousiast.
Bij Papa Roach was dat heel anders. Zoals gewoonlijk is Jacoby niet de meest briljante zanger, maar het stoort (mij) niet als hij er af en toe een keer naast zit. Hij maakt in ieder geval in enthousiasme het allemaal meer dan goed. Het publiek ging er ook lekker in mee. Ik begrijp elke keer weer niet waarom ze zo vroeg op de dag worden gepland terwijl er bands zijn die later spelen en veel minder het publiek mee krijgen.
Daarna het voorste vak uit om wat te eten. Ondertussen flinke regenval, maar we hadden een goed schuilplekje :)
The Bosshoss nog een stukje mee gepakt. Wij kwamen er bij een paar van de laatste liedjes in en dat waren wel grappige covers. Verder was het niet echt boeiend.
Vlak voor Stone Sour weer redelijk vooraan gekomen. Heerlijk optreden. Corey Taylor is gewoon een held en daar mee uit. Goed gespeeld en goed gezongen. Publiek bespelen, alles werkt gewoon goed bij die band. Wel jammer dat zij het ook nodig vonden om een cover te spelen. Ik had liever dan nog wat eigen werk gehoord.
Blijven staan voor Volbeat. Ik weet nog dat ik ze heb gezien in De Helling in Utrecht voor 100 man. Een zaal die misschien voor een kwart uitverkocht was. Ze kwamen met ons gezellig aan de bar een biertje drinken en ik heb nog een CD gesigneerd gekregen :)
Op zich is het een grote goede band geworden, maar ik vond ze een klein beetje zielloos spelen. Het was best strak en goed, maar het miste iets. Verder niets mis mee en me erg vermaakt :)
Na Volbeat was er eigenlijk niets meer wat we echt wilden zien, dus nog wat gegeten en gedronken en richting hotel gegaan.

Zondag was er eigenlijk niet zo heel veel te doen. Op Greenday na. We zijn dus ook vrij laat naar het terrein gegaan (waren er pas om 19:00 ofzo)
Eerst nog Sportfreunde Stiller mee gepakt als voorafje voor Greenday. Maken best aardige muziek. Jammer dat alles in het duits is :P
Daarna Greenday. Ik vond ook alles het hele weekend goed (tenminste.... veel :P ) maar Greenday wilde ik op een goede plek van voren tot achter helemaal zien. Maakte me niet uit wat het kostte.
Uiteindelijk voor elkaar gekregen met een fijn plekje en heerlijk genoten. Soms zijn de "ooohhhooohhs" misschien iets te lang, maar verder heerlijk optreden. Van jeugdherinneringen tijdens de nummers van Dookie tot aan het nieuwere werk aan toe. De laatste cd's vind ik niet echt erg goed aangezien ze een beetje rauwe gitaar missen, maar dat komt live veel beter naar voren.
Jammer alleen dat het mistig werd waardoor sommige dingen wat minder goed zichtbaar werden, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik was allang blij dat het hoofdzakelijk droog bleef :)
Na Greenday via Seeed richting bus gegaan. Tussendoor "nog even" mijn vriendin ten huwelijk gevraagd en ze heeft ook nog eens ja gezegd *O*

Wat cijfers betreft:
Paramore: 6
Bullet for my Valentine: 5
Limp Bizkit: 5
KoRn: 7
Hacktivist: 4
Papa Roach: 7
Stone Sour: 8
Volbeat: 7
Sportfriende Stiller: 6
Greenday: 8.5

Positief:
- Gekke duitsers die mij op een rijke playboy vinden lijken :P
- Nutella/Amandel/Amaretto Crepes :9~
- Stone Sour, Greenday, Papa Roach en KoRn _O_
- Mijn vriendinnetje opgewaardeerd tot verloofde O+

Negatief:
- Regen :(
- Limp Bizkit viel tegen :(
- Hacktivist was echt kut :(
- Het is weer voor een jaar voorbij :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 juni 2013 @ 00:57:08 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127690915
Overigens zijn wij gewoon te zien op het concert van Limp Bizkit.

Op 4:20 zie je een gast met een gele "stok"
Daar achter staat een klein mannetje met een rode pet en daarachter een jongen met wat langer haar en een groen t-shirt. Dat ben ik en mijn vriendin staat er voor :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_127695355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:49 schreef Komakie het volgende:
Tussendoor "nog even" mijn vriendin ten huwelijk gevraagd en ze heeft ook nog eens ja gezegd *O*
Congratz dude! ^O^
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:37:23 #246
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127707116
Leuk verslag Komakie. Staan toch veel bij dezelfde bands :)

En gefeliciteerd met je verloving. Hoe en waar had het je het gedaan?
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:41:10 #247
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_127707322
Gratz Komakie!

Wel grappig dat Limp Bizkit deze keer zo tegenviel voor iedereen. De vorige keer ging het helemaal los en speelde ze nauwelijks covers. En hij tevens geen baard, misschien ligt het daar aan. De review van laatst in de 013 was ook al niet te spreken over hun optreden.

En ja, regen heb je echt altijd wel een keer op RaR! Ik baalde soms echt verschrikkelijk omdat het hier zo goed was dacht ik dat jullie ook mega goed weer hadden maar de heuvels zijn verraderlijk en koud 's nachts ;).
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:26:02 #248
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127709320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gratz Komakie!

Wel grappig dat Limp Bizkit deze keer zo tegenviel voor iedereen. De vorige keer ging het helemaal los en speelde ze nauwelijks covers. En hij tevens geen baard, misschien ligt het daar aan. De review van laatst in de 013 was ook al niet te spreken over hun optreden.

En ja, regen heb je echt altijd wel een keer op RaR! Ik baalde soms echt verschrikkelijk omdat het hier zo goed was dacht ik dat jullie ook mega goed weer hadden maar de heuvels zijn verraderlijk en koud 's nachts ;).
Het werd per dag slechter weer.
Vrijdag brandde je bijna weg in de zon. Schaduw was t lekker, alleen savonds wel 10(koud) graden
Zaterdag was het wisselvallig, met een grote lange bui smiddags. Rest van de dag gelukkig droog.
Zondag veel regen en daarna heel mistig/miezerige regen. (wel mooie sfeerfotos)

Op naar volgend jaar. Dit was echt weer een topeditie. Als het 4 dagen word, dat is echt lang. Ik ben nu al kapot na zo'n weekend.
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:50:12 #249
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127710310
Bizar. Zelfs kraftclub *liefde*
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:01:47 #250
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127710865
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef richolio het volgende:
Bizar. Zelfs kraftclub *liefde*
Pardon? :?
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:44:09 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127730066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef AgeEll het volgende:
Leuk verslag Komakie. Staan toch veel bij dezelfde bands :)

En gefeliciteerd met je verloving. Hoe en waar had het je het gedaan?
Viel mij ook al op dat er weinig verschil zat in de bands inderdaad :D

Ik heb het midden op het festival terrein gedaan. Op dezelfde plek waar we 3 jaar geleden besloten om te gaan samen wonen. Leek me wel toepasselijk :)
Net na Greenday :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:45:07 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127730116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Het werd per dag slechter weer.
Vrijdag brandde je bijna weg in de zon. Schaduw was t lekker, alleen savonds wel 10(koud) graden
Zaterdag was het wisselvallig, met een grote lange bui smiddags. Rest van de dag gelukkig droog.
Zondag veel regen en daarna heel mistig/miezerige regen. (wel mooie sfeerfotos)

Op naar volgend jaar. Dit was echt weer een topeditie. Als het 4 dagen word, dat is echt lang. Ik ben nu al kapot na zo'n weekend.
Inderdaad weer een jaar lang wachten. Is toch wel bizar...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf woensdag 12 juni 2013 @ 22:51:06 #253
159915 -Menn0-
MNO
pi_127730526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:49 schreef Komakie het volgende:
Tussendoor "nog even" mijn vriendin ten huwelijk gevraagd en ze heeft ook nog eens ja gezegd *O*

- Mijn vriendinnetje opgewaardeerd tot verloofde O+

:D

Congrats!!
,,/
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:25:12 #254
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127740213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Viel mij ook al op dat er weinig verschil zat in de bands inderdaad :D

Ik heb het midden op het festival terrein gedaan. Op dezelfde plek waar we 3 jaar geleden besloten om te gaan samen wonen. Leek me wel toepasselijk :)
Net na Greenday :)
O+ O+
leuk hoor
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:34:20 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127744247
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:25 schreef AgeEll het volgende:

[..]

O+ O+
leuk hoor
Ze schrok zich kapot. Ik zei dat we hier altijd belangrijke beslissingen namen. :D
Verder was het een no brainer omdat ik al wist dat ze het heel graag wilde ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:24:35 #256
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127747964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze schrok zich kapot. Ik zei dat we hier altijd belangrijke beslissingen namen. :D
Verder was het een no brainer omdat ik al wist dat ze het heel graag wilde ;)
Ken de situatie, maar toch moet het vragen wel goed gebeuren. Wel leuk dat ze dan toch schrok enzo.
Reageerden er nog omstanders??
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:38:11 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127750655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:24 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ken de situatie, maar toch moet het vragen wel goed gebeuren. Wel leuk dat ze dan toch schrok enzo.
Reageerden er nog omstanders??
D'r was geloof ik niet echt iemand die het door had :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133603269
Vandaag / deze week eerste naam/namen...

Ik zet m'n geld op;


Maar goed, ik dacht vorig jaar ook zeker te weten dat Iron Maiden zou komen :+
  maandag 25 november 2013 @ 12:48:48 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133605738
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaag / deze week eerste naam/namen...

Ik zet m'n geld op;
[ afbeelding ]

Maar goed, ik dacht vorig jaar ook zeker te weten dat Iron Maiden zou komen :+
Was ook geen rare gedachte gezien hun tour.
NIN heb ik niets mee....

Ik ben wel erg benieuwd aangezien al bekend is dat er redelijk wat grote bands gaan touren :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133606075
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Was ook geen rare gedachte gezien hun tour.
NIN heb ik niets mee....

Ik ben wel erg benieuwd aangezien al bekend is dat er redelijk wat grote bands gaan touren :)
NIN heb ik ook weinig mee, maar ze hebben hun tour aangekondigd en niks in Duitsland, maar wel een gapend gat tussen 6 en 9 juni...
pi_133606243


Deze is ergens opgedoken. Maar geen idee hoe dicht het op de realiteit zit.
pi_133606420
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is ergens opgedoken. Maar geen idee hoe dicht het op de realiteit zit.
Even uit mn hoofd;

Placebo tourt wel volgens mij, NiN dus ook. Eminem, Maiden en Alter Bridge weet ik niet, weet wel dat die allemaal onlangs in Europa waren (Alter Bridge paar weekjes terug nog in Amsterdam, Eminem op Pukkelpop vorig jaar, en Maiden van de zomer nog in de Ziggo Dome). Dus je kan je afvragen of ze dan voorjaar 2014 wéér in Europa gaan touren?

Linkin Park lijkt me sowieso heel onwaarschijnlijk, die touren sowieso niet zo heel veel, en hebben volgens mij ook geen nieuw werk?
pi_133606514
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Even uit mn hoofd;

Placebo tourt wel volgens mij, NiN dus ook. Eminem, Maiden en Alter Bridge weet ik niet, weet wel dat die allemaal onlangs in Europa waren (Alter Bridge paar weekjes terug nog in Amsterdam, Eminem op Pukkelpop vorig jaar, en Maiden van de zomer nog in de Ziggo Dome). Dus je kan je afvragen of ze dan voorjaar 2014 wéér in Europa gaan touren?

Linkin Park lijkt me sowieso heel onwaarschijnlijk, die touren sowieso niet zo heel veel, en hebben volgens mij ook geen nieuw werk?
- Eminem is niet bekend, maar zit er dik in met een nieuw album.
- Iron Maiden gaan er al sterke geruchten dat die ook gaan touren, op o.a. Hellfest zouden ze moeten staan.
- Alter Bridge tourt ook deze zomer, staan al op Download festival.
- Het zelfde verhaal gaat op voor Linkin Park, ook die staan op Download festival met een integrale Hybird Theory set.

Daarnaast acts als Fall Out Boy en Franz Ferdinand lijken me ook wel zekerheden.
pi_133608057
Ah ja, eens even niet het hoofdje deze keer, Download heeft inderdaad al wat bekend;



Black Sabbath overigens op Novarock, die hebben ook altijd wat overlap met RaR.

Zo is ineens een groot deel te verklaren ja. Geen idee over Eminem, niet mijn muziek dus weet niet of hij gaat touren / nieuw werk op komst heeft.

Maiden tourt wel bizar veel de afgelopen 8 a 10 jaar :D Maar altijd mooi _O_

Kunnen we hier nu overigens uit opmaken dat het 4 dagen wordt? Daar was toch even sprake van? Of misschien een act als Pearl Jam die de avond voor het festival echt begint een show doet, zoiets is toch ooit met Kiss geweest ofzo?

http://www.isleofwightfestival.com/line-up.aspx heeft ook z'n lineup al grotendeels bekend, al zal er niet heel veel richting RaR komen denk ik.

Overigens kan alles wat hier staat weer weggestreept worden voor RaR; http://www.hurricane.de/de/line-up/#!programmation=lineup

maar al met al dus best een realistische poster, gaaf *O* Linkin Park en Maiden toch een paar van m'n favorieten, en had eigenlijk niet verwacht dat ze alweer zouden touren. Pearl Jam nog nooit gezien, dus dat wordt ook weleens tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 14:16:40 ]
pi_133608417
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ja, eens even niet het hoofdje deze keer, Download heeft inderdaad al wat bekend;

[ afbeelding ]
http://www.isleofwightfestival.com/line-up.aspx heeft ook z'n lineup al grotendeels bekend, al zal er niet heel veel richting RaR komen denk ik.
Is toch de line-up van 2013 ?
pi_133608500
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is toch de line-up van 2013 ?
Serieus? Ik zat te twijfelen maar zag 2014 in ieder geval in het logo staan :D Stone Roses is wel erg 'last year' ja :')
pi_133608702
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Serieus? Ik zat te twijfelen maar zag 2014 in ieder geval in het logo staan :D Stone Roses is wel erg 'last year' ja :')
Ja, zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Isle_of_Wight_Festival.

Overige festival ontwikkelingen kun je ook beetje volgen in: MUZ / Het grote festivaltopic.

Maar geen van de grote festivals (Rock Werchter, Rock Am Ring, Pinkpop, Roskilde, Glastonbury etc.) heeft nog namen bekend gemaakt. Alleen Arctic Monkeys op T In The Park en Primvavera en dan de Download namen.

Sweden Rock en Nova Rock hebben Black Sabbath. Dan houd het wel een beetje op met de Europese festivals van het formaat Rock Am Ring.

Maar Pearl Jam lijkt me eigenlijk wel zeker.
  maandag 25 november 2013 @ 15:13:35 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133610198
Ach ja, gewoon lekker een lijstje met geruchten kopieren:

Alice In Chains
Architects
Avenged Sevenfold
Beatsteaks
Bela B
Der Wieland
Eminem
Franz Ferdinand
Gesaffelstein
Halestorm
Heaven Shall Burn
In Extremo
Machine Head
Monster Magnet
Nine Inch Nails
Pearl Jam
Placebo
Stone Temple Pilots
Trivium
Turisas
While She Sleeps

Overigens zou het helemaal te gek zijn als Linkin Park helemaal Hybrid Theory zou doen. Als ik een favoriet album aller tijden moet opgeven is dat denk ik toch wel die :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133610343
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Komakie het volgende:
Ach ja, gewoon lekker een lijstje met geruchten kopieren:

Alice In Chains
Architects
Avenged Sevenfold
Beatsteaks
Bela B
Der Wieland
Eminem
Franz Ferdinand
Gesaffelstein
Halestorm
Heaven Shall Burn
In Extremo
Machine Head
Monster Magnet
Nine Inch Nails
Pearl Jam
Placebo
Stone Temple Pilots
Trivium
Turisas
While She Sleeps

Overigens zou het helemaal te gek zijn als Linkin Park helemaal Hybrid Theory zou doen. Als ik een favoriet album aller tijden moet opgeven is dat denk ik toch wel die :)
Zeker gaaf :Y Al is Hybrid Theory 12 nummers lang, en 37:45, dus ja, met misschien wat gelul tussendoor en langere intro/outro kan je het rekken tot een uur, maar das voor LP toch geen volledige festivalset? Plak dan Meteora er ook achteraan _O_

Wel echt heel gaaf lijstje. Halestorm is ook altijd vaste klant op dit soort lijstjes, maar goed, die touren 300 dagen per jaar ofzo, echt bizar.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 15:18:00 ]
  maandag 25 november 2013 @ 20:11:26 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133620415
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 15:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zeker gaaf :Y Al is Hybrid Theory 12 nummers lang, en 37:45, dus ja, met misschien wat gelul tussendoor en langere intro/outro kan je het rekken tot een uur, maar das voor LP toch geen volledige festivalset? Plak dan Meteora er ook achteraan _O_

Wel echt heel gaaf lijstje. Halestorm is ook altijd vaste klant op dit soort lijstjes, maar goed, die touren 300 dagen per jaar ofzo, echt bizar.
Meestal spelen ze om het album heen nog wat bekende liedjes. Ik neem aan dat ze dat wel gaan doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133622114
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Meestal spelen ze om het album heen nog wat bekende liedjes. Ik neem aan dat ze dat wel gaan doen.
Beetje a la Metallica destijds met The Black Album, zou zeker gaaf zijn
pi_133646233
5 kwartier
  FOK!fotograaf dinsdag 26 november 2013 @ 17:40:50 #273
159915 -Menn0-
MNO
pi_133647621
Metallica doet Ring en Park lees ik net op hun facebook!
,,/
pi_133647868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:40 schreef -Menn0- het volgende:
Metallica doet Ring en Park lees ik net op hun facebook!
Nice _O_ als die andere namen dan ook nog waar zijn :o

Nog tien minuutjes tot de officiële RaR aankondiging
pi_133648028
pi_133648258
Metallica, Kings Of Leon, Linkin Park en Iron Maiden en nu dus vier dagen; Ring: (5. - 8. Juni) Park: (6. - 9. Juni)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 18:03:12 ]
pi_133648613
  dinsdag 26 november 2013 @ 18:55:10 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133649751
Nu al vet _O_
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133649848
Vervang KoL door Foo Fighters en het zijn m'n ideale festival-headliners. :7

Wel redelijke overlap met 2 jaar terug, maar who cares. Benieuwd naar waar ze verder nog mee komen _O_

Weet iemand of ook vorig jaar die green campings er nog waren? Dat was twee jaar echt ideaal, goede locatie en redelijk schoon/rustig. Zag op andere campings hele mobiele basissen incl 24/7 knallende geluidsinstallatie, biertap, en weet ik wat nog meer. Daar hoef ik niet zonodig naast te liggen :')
  woensdag 27 november 2013 @ 10:56:57 #280
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_133669826
Alleen nog Aerosmith zou ik erg bruut vinden. Verder leuke headliners, veeeeeeel beter dan 30STM iig. Wat ik van de 4 dagen vind, weet ik nog niet. Op zich kun je zeggen meer=beter maar 3 dagen was vaak toch al wel voldoende voor de voetjes en de prijs is ook navenant aangepast...

Nu ff kijken of ik wat vrienden kan porren.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_133670035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Alleen nog Aerosmith zou ik erg bruut vinden. Verder leuke headliners, veeeeeeel beter dan 30STM iig. Wat ik van de 4 dagen vind, weet ik nog niet. Op zich kun je zeggen meer=beter maar 3 dagen was vaak toch al wel voldoende voor de voetjes en de prijs is ook navenant aangepast...

Nu ff kijken of ik wat vrienden kan porren.
Zeker beter dan een 30STM _O_ Kan nog niet begrijpen dat dat headliner was...

Ik denk persoonlijk dat qua extreem grote namen dit het wel is. Op die ene posters stond ook nog Pearl Jam, en Aerosmith staat op Download, maar zijn beide bands die ook alleen komen om te headlinen, en die plekken zijn nu vergeven lijkt me. Kan natuurlijk nog een hoop sub-headliners en ander spul bijkomen. NiN wellicht voor Metallica ofzo :9
pi_133670335
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zeker beter dan een 30STM _O_ Kan nog niet begrijpen dat dat headliner was...

Ik denk persoonlijk dat qua extreem grote namen dit het wel is. Op die ene posters stond ook nog Pearl Jam, en Aerosmith staat op Download, maar zijn beide bands die ook alleen komen om te headlinen, en die plekken zijn nu vergeven lijkt me. Kan natuurlijk nog een hoop sub-headliners en ander spul bijkomen. NiN wellicht voor Metallica ofzo :9
Vorig jaar waren alle headliners erg zwak. Dit jaar ziet het er stukken beter uit.
pi_133670516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vorig jaar waren alle headliners erg zwak. Dit jaar ziet het er stukken beter uit.
Ik was in 2012 erg gecharmeerd van RaR, maar dit jaar ook maar overgeslagen wegens gewoon weinig interessant lineup imho.

Nog even de volgende batch afwachten (begin december), en als deze lijn wordt doorgetrokken zeker aanwezig in 2014 :Y

Ook ff uitzoeken van die Green Campings, of wat anders een goede camping is niet ver van het festivalterrein, maar zonder Duitsers met complete discotheek en bierhal naast hun tentje :')

Dit topic moet ff vol, 2014 TT met nieuwe headliners in volgend topic :9
  woensdag 27 november 2013 @ 11:53:23 #284
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_133671135
Aerosmith doet alleen mee als headliner? Ik dacht dat ze ook nog wel zouden gaan voor een sub headliner of late night special zoals Guns n' Roses in 2006.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_133671239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
Aerosmith doet alleen mee als headliner? Ik dacht dat ze ook nog wel zouden gaan voor een sub headliner of late night special zoals Guns n' Roses in 2006.
LNS zou kunnen, sub-headliner zie ik niet gebeuren persoonlijk? Zijn ze toch wel een maatje te groot voor imho
pi_133671282
Ik zou er ook niet meer op rekenen. Maar misschien dat QOTSA ondersteuning zal bieden als subheadliner.
pi_133671332
Download had ook weer wat nieuwe naampjes, waarvan het gros zo door kan naar RaR;

quote:
12 new bands have been announced! They are...The Offspring, Status Quo, Steel Panther, Trivium, In Flames, While She Sleeps, Letlive, The Black Dahlia Murder, Crossfaith, Miss May I, Blessthefall and Dying Fetus!
Dingen als Avenged Sevenfold en Alter Bridge zijn sowieso mooie subheadliners voor RaR natuurlijk. Offspring krijgt een herkansing voor 2012, was toen niet heel best
  woensdag 27 november 2013 @ 12:49:52 #288
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133672444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vorig jaar waren alle headliners erg zwak. Dit jaar ziet het er stukken beter uit.
Alleen Green Day vond ik goed genoeg voor een headliner.
Dat is gewoon tegenwoordig een hele grote band die zich kan meten wat populairitiet betreft aan de bands van dit jaar. De rest was (naar mijn mening) dat niet.

Wat was er slecht aan Offspring eigenlijk in 2012?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133674207
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alleen Green Day vond ik goed genoeg voor een headliner.
Dat is gewoon tegenwoordig een hele grote band die zich kan meten wat populairitiet betreft aan de bands van dit jaar. De rest was (naar mijn mening) dat niet.

Wat was er slecht aan Offspring eigenlijk in 2012?
Eens maar Volbeat en 30 Seconds To Mars vind ik toch geen headliners. Volbeat is nog best aardig, maar krijg daar geen headliner gevoel bij.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:40:24 #290
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_133675448
Ik ben heel blij met de headliners, Ook KoL.
Ze heeben een leuk nieuw album. Maar de muziek is maybe wel wat te rustig voor een festivalconcert.
Iron Maiden heb ik altijd al is mee willen pakken leuk.
Linkin Park vond ik de laatste keer wel vet, stonden alleen wel wat ver waardoor we niet alles evengoed meekregen. Maar als ze HT helemaal gaan spelen wordt t wel weer vet.
Metallica is mijn favoband, was blij verrast met de bekendmaking.

Hoopt eigenlijk op Pearl Jam en had A7X wel als headliner verwacht. Maybe wordt A7X nu wel Late Night Special, of worden ze voor Metallica geprogrammeerd.

Zal de donderdag een hele festivaldag worden of zoals vorige keer met Kiss, alleen savonds wat?

Hoop verder op de volgende bands (al dan niet haalbaar) - Qotsa, Placebo, Rob Zombie, Alter Bridge, In Flames en KoRn.
pi_133675960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef AgeEll het volgende:
Hoop verder op de volgende bands (al dan niet haalbaar) - Qotsa, Placebo, Rob Zombie, Alter Bridge, In Flames en KoRn
Lijkt me allen wel haalbaar toch?
pi_133676174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Lijkt me allen wel haalbaar toch?
Denk het ook wel, Halestorm en Steel Panther er nog bij :9

Al gaat het dan wel erg op 2012 lijken misschien...

Zou overigens niet weten waarom iets als A7X niet als subhealiner zou kunnen? Lijkt me samen met dingen als QOTSA, NiN, Alter Bridge, etc prima opwarmers voor de headliners die er nu zijn
pi_133676255
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk het ook wel, Halestorm en Steel Panther er nog bij :9

Al gaat het dan wel erg op 2012 lijken misschien...

Zou overigens niet weten waarom iets als A7X niet als subhealiner zou kunnen? Lijkt me samen met dingen als QOTSA, NiN, Alter Bridge, etc prima opwarmers voor de headliners die er nu zijn
Inderdaad, die hoeven nog geen absolute headliner te zijn. Waar bands als pak hem beet een Aersomith dat wel wil zijn heb ik het idee.
pi_133677537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Inderdaad, die hoeven nog geen absolute headliner te zijn. Waar bands als pak hem beet een Aersomith dat wel wil zijn heb ik het idee.
Jup, Pearl Jam ook, nou ja wie weet één van die twee als LNS ofzo, maar we hebben nu natuurlijk al 4 ultiem grote internationale acts, dat is de afgelopen 2 jaar wel anders geweest
  woensdag 27 november 2013 @ 16:15:45 #295
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_133678354
Ja ik hoopte eerste op Pearl Jam, die is niet echt meer haalbaar. De bands die ik opschreef verwacht ik al stiekem een beetje.
pi_133678394
Gaan jullie al kaarten halen of ook nog even de eerstvolgende lading namen afwachten? Volgens bericht van gisteren komt er 'begin december' meer.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:00:52 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133683411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie al kaarten halen of ook nog even de eerstvolgende lading namen afwachten? Volgens bericht van gisteren komt er 'begin december' meer.
Ik hoef niet meer op namen te wachten. 2 vette headliners (Iron Maiden en Linkin Park) en 1 die ik wel ok vind (Metallica) is voor mij al genoeg. Er komen altijd nog wat leuke dingen bij :)
Het is gewoon een traditioneel uitje geworden :D

Alleen dit jaar wordt het nog even bekijken. Ik word in februari (als het goed gaat) papa dus ik weet nog niet wat daarna allemaal gaat gebeuren.

Overigens heb je altijd wat overlap met andere jaren. Metallica ga ik voor de 3de of 4de keer daar zien. Ik laat maar op me af komen wat er verder nog komt. Ik hoop niet op 4 hele dagen. Dat zou ik eigenlijk te lang vinden.

Btw, iemand zin om een 2014 topic aan te maken? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133683599
Deze is zo vol toch? Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap, ligt dan inderdaad wat lastig, voor mij wordt het 5e of 6e keer Metallica, 7e keer Maiden denk ik, en 2e keer LP
  woensdag 27 november 2013 @ 19:11:29 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133683707
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is zo vol toch? Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap, ligt dan inderdaad wat lastig, voor mij wordt het 5e of 6e keer Metallica, 7e keer Maiden denk ik, en 2e keer LP
Allemaal op RaR?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133683990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Allemaal op RaR?
Nee soms eigen concerten, Maiden keertje Reading, Metallica op Werchter, Pinkpop, en RaR vorig jaar
pi_133684003
Dicht :7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')