abonnement Unibet Coolblue
pi_118964592


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:
| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 09-11-2012 21:24:23 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118964608
Awnser to the TT: Yes!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118964664
En ter peiling van de community support onder ons FOK!kers...

Poll: Welke Chinese Smartphone is jóuw smartphone?
Jiayu JY-G3
Neomobile N02-M
Newman N1/Freelander I10
UMI X1
AMOI N821 (N820)
Ik wacht op een mooie quadcore
Anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik begrijp dat meerdere antwoorden ook kunnen. Kies die het meest van toepassing is, of anders 'Anders, namelijk...' en verklaar je nader.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118964685
heeft iemand een screen protector voor de N02-M kunnen vinden?
pi_118964727
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118964873
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118964913
maar met zarmark kan je toch niet met paypal betalen of wel?
pi_118964936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Majinster het volgende:
maar met zarmark kan je toch niet met paypal betalen of wel?
http://www.zarmark.com/English/faq_detail.aspx?id=7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118964947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Majinster het volgende:
maar met zarmark kan je toch niet met paypal betalen of wel?
zarmark wel, mistertao niet
pi_118965025
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hoe kan je nou niet aan de deur hebben hoeven te betalen aan DHL als er $162 op het pakketje staat? :D
Wat snap jij niet aan een mailtje naar de CS doet wonderen :D!

ben even de post kwijt, maar 3G vergt wel degelijk meer dan wifi..
zoek maar eens google na wat bronnen..

wifi kan wel meer stroom verbruiken wanneer deze steeds blijft zoeken naar een netwerk..
dat scannen naar netwerken kost veel stroom!

inmiddels de lader aan de neo gedaan, met nog 4% over..
pi_118965132
Voor degenen die laat inschakelen:
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:19 schreef Downstar het volgende:

en daar is de video review.. ik zal jullie niet langer laten wachten..
De eventuele tekst review komt later denk ik nog..

misschien een wat rommeligere review dan anders, maar had niet al te veel inspiratie :D!

Downstar
& Inmiddels sijpelen enkele ('duur' aangeschafte) G3's ook binnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118966441
Vind het wel jammer dat er geen screen protector wordt bijgeleverd bij de Neo N02-M. Op de video van lightake zit het wel erbij :(

via zarmark eentje kopen kost $5.1 en etotalk verkoopt het niet los

ps: iemand interesse? http://xunyangprint.en.al(...)est_smart_phone.html

[ Bericht 16% gewijzigd door Majinster op 08-11-2012 05:05:44 ]
pi_118966577
Iemand van jullie ervaring met de Star Galaxy Note II?.
pi_118966940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Maar eens tijd voor een polletje. :P Kijken hoe de communitysupport zo'n beetje is.

Poll: Welke Chinese Smartphone is jóuw smartphone?
Jiayu JY-G3
Neomobile N02-M
Newman N1/Freelander I10
UMI X1
AMOI N821 (N820)
Ik wacht op een mooie quadcore
Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik begrijp dat meerdere antwoorden ook kunnen. Kies die het meest van toepassing is, of anders 'Anders, namelijk...' en verklaar je nader.
Anders je hebt HTC er niet bij gezet, dat is ook gewoon een Chineese smartphone gemaakt in de afvallige provincie Taiwan.
pi_118966989
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan een mailtje naar de CS doet wonderen :D!

ben even de post kwijt, maar 3G vergt wel degelijk meer dan wifi..
zoek maar eens google na wat bronnen..

wifi kan wel meer stroom verbruiken wanneer deze steeds blijft zoeken naar een netwerk..
dat scannen naar netwerken kost veel stroom!

inmiddels de lader aan de neo gedaan, met nog 4% over..
Dat was ik. Ik weet ook niet waar het aan ligt maar ik doe minder lang met mijn accu als Wi-Fi aan staat. Wellicht moet ik die dan alleen aanzetten als ik weet dat ik op Wi-Fi kan. Voor ik ga weer uitzetten...
pi_118967033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:45 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Anders je hebt HTC er niet bij gezet, dat is ook gewoon een Chineese smartphone gemaakt in de afvallige provincie Taiwan.
HTC is gewoon een "westers" merk.
pi_118967046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:55 schreef Tsurany het volgende:

[..]

HTC is gewoon een "westers" merk.
Nee hoor komt uit de afvallige provincie Taiwan dat op zijn buurt weer bij China hoort, dus ik zeg altijd heel trost dat mijn notebook, tablet ( beide Asus ) en smartphone ( htc ) uit China komen.

Kijk de naam van HTC in het Chinees.
pi_118967054
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:45 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Anders je hebt HTC er niet bij gezet, dat is ook gewoon een Chineese smartphone gemaakt in de afvallige provincie Taiwan.
;( Het gaat alleen om 'voordelige' smartphones die je hier niet kunt kopen, maar wel in Chinese webshops, hè. HTC doesn't fit the profile... maar eh, dat is jóuw smartphone dan die je in huis haalt en waarom je dit topic volgt? Want daar ging de vraag over.

Ik heb ook een Asus laptop en een HTC smartphone, maar dat heeft dus nergens betrekking op die poll.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118967072
Vandaar de "". Het is gewoon een "westers" merk dat niet in het westen geproduceerd wordt maar daar wel zeer bekend is.
pi_118967088
Laat dat westerse maar weg, de afvallige provincie Taiwan ligt gewoon rechts van Xiamen en ligt dus in het oosten niet in het westen.

Maar ik weet dat het over goedkope smartphones gaat, ik volg ja juist daarom dit topic omdat ik er ook eentje wil, ik heb namelijk een beetje gehad met mijn HTC en wil wel wat nieuws, het liefste een quadcore natuurlijk.

Als je gevraagd had wat is jouw mainland Chinese smartphone dan valt HTC ten alle tijden buiten de boot ha, maar HTC Evo 3D is momenteel mijn huidige telefoon.

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 08:08:01 ]
pi_118967104
'Westers' gaat over de populariteit en beschikbaarheid. Je kunt een HTC gewoon HIER in het WESTEN kopen als je zou willen. Dat wordt bedoeld hè, niemand zal ontkennen dat Samsung, HTC of een ander merk OOSTERS is. :')

Ja, nu ligt het aan de Poll-formulering. :P Ik denk dat iedereen wel doorhad dat er geen Samsungs en HTC's in de OP staan/zijn besproken. Gaat natuurlijk meer om een beslissing van de gasten in dit topic, niet om wat je al een tijd hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118967131
Ik betwijfel of mensen wel weten dat Samsung uit Korea komt en zelfde voor Asus en HTC dat die uit China ( Taiwan ) komen, meeste mensen weten denk ik niet waar die merken vandaan komen, maar het zijn erg mainstream merken, daarom wil ik nu een Xiaomi M2 of Huawei Honor 2 of een van de andere koopjes.

Samsung is dan ook geen Chinees merk :P Maar ik wist wel dat je goedkope Chinese telefoons bedoelde :P Ik heb er op moment gewoon geen.
pi_118967150
Daarom zei ik ook 'OOSTERS' met koeienletters. :s)
Maar idd, dat hoort ook niet in het 'Chinese' topic, so much is true.

Dus waarom antwoord je dan niet gewoon...
quote:
Ik wacht op een mooie quadcore
_O- Maar ok, ik laat het al.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118967178
Oh ik ben net wakker, op GoT zou men nu een dikke waarschuwing geplaats hebben dat ik offtopic ga. Maar je hebt gelijk.

Ik volg gewoon met enthousiasme dit topic, maar ga pas in januari kopen. Zeg volgens die poll hebben 9 mensen hier een Jiayu G3, volgens mij klikken ze gewoon aan welke ze willen ofzo want die Jiayu G3 heeft bijna niemand.
pi_118967322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik betwijfel of mensen wel weten dat Samsung uit Korea komt en zelfde voor Asus en HTC dat die uit China ( Taiwan ) komen, meeste mensen weten denk ik niet waar die merken vandaan komen, maar het zijn erg mainstream merken, daarom wil ik nu een Xiaomi M2 of Huawei Honor 2 of een van de andere koopjes.

Samsung is dan ook geen Chinees merk :P Maar ik wist wel dat je goedkope Chinese telefoons bedoelde :P Ik heb er op moment gewoon geen.
Like, who gives a fuck? Je snapt wat bedoeld wordt dus niet zo moeilijk doen.
pi_118967439
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh ik ben net wakker, op GoT zou men nu een dikke waarschuwing geplaats hebben dat ik offtopic ga. Maar je hebt gelijk.

Ik volg gewoon met enthousiasme dit topic, maar ga pas in januari kopen. Zeg volgens die poll hebben 9 mensen hier een Jiayu G3, volgens mij klikken ze gewoon aan welke ze willen ofzo want die Jiayu G3 heeft bijna niemand.
Je gaat ook offtopic, lees aub eerst even goed waar het over gaat in de poll.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_118967783
Ledje op de Newman N1 is lekker fel, nu kan ik van kilometers verderop zien of ik nieuwe berichten heb :)
pi_118967829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:51 schreef Tsurany het volgende:
Ledje op de Newman N1 is lekker fel, nu kan ik van kilometers verderop zien of ik nieuwe berichten heb :)
doe hem in je tas en laat de tas open :D
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  donderdag 8 november 2012 @ 09:50:33 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118969027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Like, who gives a fuck? Je snapt wat bedoeld wordt dus niet zo moeilijk doen.
I give a fuck :')! geef ze de kost die denken dat Samsung, HTC en ASUS uit Europa komen :')!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:51 schreef Tsurany het volgende:
Ledje op de Newman N1 is lekker fel, nu kan ik van kilometers verderop zien of ik nieuwe berichten heb :)
Praktisch toch! ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh ik ben net wakker, op GoT zou men nu een dikke waarschuwing geplaats hebben dat ik offtopic ga. Maar je hebt gelijk.

Ik volg gewoon met enthousiasme dit topic, maar ga pas in januari kopen. Zeg volgens die poll hebben 9 mensen hier een Jiayu G3, volgens mij klikken ze gewoon aan welke ze willen ofzo want die Jiayu G3 heeft bijna niemand.
Hier mag je vaak net wat verder (soms te ver) offtopic gaan soms wel fijn naar mijn idee ;). Om het terugzoeken van posts etc hoef je het niet te laten omdat we daarvoor google hebben :P.

Zelf toch even de G3 aangeklikt aangezien hij (als het goed is) vandaag gewoon binnen komt :D!. En met een beetje geluk morgen ook nog een Neo binnen! (maar Jiayu > Neo :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118969994
Het is me na de eerste ervaringen hier op fok wel duidelijk dat ik een chinees binnen ga halen, ben nu vooral benieuwd naar een vergelijking tussen de Neo en G3 qua behuizing/degelijkheid.

RobertNL? :*
pi_118970185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:25 schreef Lamme. het volgende:
Het is me na de eerste ervaringen hier op fok wel duidelijk dat ik een chinees binnen ga halen, ben nu vooral benieuwd naar een vergelijking tussen de Neo en G3 qua behuizing/degelijkheid.

RobertNL? :*
Haha klinkt wel grappig, "een chinees kopen" :D
Maar ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de twee. Na de review van Downstar heb ik wel de indruk gekregen dat de Neo echt wel van goede kwaliteit is :D
pi_118970459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Haha klinkt wel grappig, "een chinees kopen" :D
Maar ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de twee. Na de review van Downstar heb ik wel de indruk gekregen dat de Neo echt wel van goede kwaliteit is :D
Inderdaad, en de G3 klinkt wat minder degelijk, maar nu zijn het natuurlijk twee personen met verschillende verwachtingen dus ben benieuwd wat RobertNL er straks van vindt.
pi_118970467
Newman N1 lijkt ook zeer degelijk. Ik kan geen minpunten ontdekken. Knoppen voelen degelijk aan, behuizing voelt stevig aan en het scherm is ook prima.
pi_118970577
Als nu iedereen zijn nieuwe telefoon van 2 meter op de tegels laat kletteren hebben wij een duidelijk beeld :P
pi_118970683
Ja... enne... will it blend? >:)

:P Denk volgende week wel m'n N02-M binnen. :Y

Grappig genoeg is een van de random Taobao-orders die ik heb gezet nog niet afgeketst, twee andere waren dat wel vrijwel meteen omdat die ze toch niet In stock bleken te hebben/te krijgen. Misschien zei deze verkoper tegen m'n agent: wacht nog ff, dan krijg ik er een paar van batch 1107 binnen. Want hij staat al een tijdje op processing/purchasing. Hmmm, zou natuurlijk mooi zijn, 't zal me benieuwen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118970996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:42 schreef Tsurany het volgende:
Newman N1 lijkt ook zeer degelijk. Ik kan geen minpunten ontdekken. Knoppen voelen degelijk aan, behuizing voelt stevig aan en het scherm is ook prima.
Alleen het aan/uit knopje voelt iets losjes aan, vindt ik. Verder nog geen nadelen gevonden tov. mijn (ex) HTC Sensation. Behalve dan de half chinese rom die er nu nog opzit :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118971101
Freelander heeft trouwens ook iets Samsung Galaxy Tab 7.0"-achtigs. Geen kloon of iets, maar het idee achter een 7" tablet als smartphone (3G/GPS): http://www.pandawill.com/(...)e-silver-p69306.html . Ook 6577-processor en 1GB RAM.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118971604
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Alleen het aan/uit knopje voelt iets losjes aan, vindt ik. Verder nog geen nadelen gevonden tov. mijn (ex) HTC Sensation. Behalve dan de half chinese rom die er nu nog opzit :P
Iets ja, maar dat merk ik nu pas omdat jij het zegt, valt bij mij dus wel aardig mee :)

En de rom van Etotalk is gewoon perfect, full native Android in het Nederlands en geen Chinees te zien.
pi_118971921
6 - Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
Onderweg naar Leipzig dus.

Misschien morgen maar ik denk eerder maandag eer ik mijn NEO
in ontvangst ga kunnen nemen.
Mooi zo :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118972121
Ik denk dat er wel een aardige kans is dat je hem morgen kan hebben. In 12 uur tijd krijgen ze hem wel in Leipzig :)
pi_118972612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Iets ja, maar dat merk ik nu pas omdat jij het zegt, valt bij mij dus wel aardig mee :)

En de rom van Etotalk is gewoon perfect, full native Android in het Nederlands en geen Chinees te zien.
Als ik dat wist had ik hem daar ook besteld, maar wel een handige tip voor degene die hem hierna nog willen kopen ;) Ik heb hem bij Pandawill besteld en daarmee komt hij standaard in het chinees, met de optie om engels te selecteren. (via de chinese menu's :P)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118972629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Tsurany het volgende:
Ik denk dat er wel een aardige kans is dat je hem morgen kan hebben. In 12 uur tijd krijgen ze hem wel in Leipzig :)
Dan nog naar Brussel en daar inklaren en vanuit Brussel nog naar Luik
En de Belgische DHL is niet zo flexibel als de Nederlandse DHL heb ik hier al eerder gemerkt.
Als er taksen betaald moeten worden telefoneert de douanedienst eerst om te zeggen dat ze een pakje hebben vanuit HK voor mij en dat er eerst betaald moet worden eer je het krijgt.Ook doen ze dat pas in de namiddag, ze weten de kosten niet eerder zeggen ze...Dan kan je met CC via telefoon betalen en wordt het geleverd binnen de 48U OF je kan naar het depot rijden (half uurtje rijden voor mij) en daar met bancontact/pinnen betalen.
Op zaterdag werken ze helemaal al niet.
De koeriers mogen en kunnen dus geen geld ontvangen.
Of je moet zelfstandig zijn en dan sturen ze een faktuurtje na.
Dus kan ik hopelijk misschien morgenavond voor 18:30 nog snel de telefoon gaan ophalen :D
Zo werkt dat systeem in ons Belgenlandje ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118973110
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Als ik dat wist had ik hem daar ook besteld, maar wel een handige tip voor degene die hem hierna nog willen kopen ;) Ik heb hem bij Pandawill besteld en daarmee komt hij standaard in het chinees, met de optie om engels te selecteren. (via de chinese menu's :P)
Gewoon CWM erop knallen en dan een custom rom, issie ook Nederlands :)
pi_118974074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:51 schreef Tsurany het volgende:
Ledje op de Newman N1 is lekker fel, nu kan ik van kilometers verderop zien of ik nieuwe berichten heb :)
Volgens mij heeft de NEO geen ledje voorop om berichten te laten zien :(..

update: Geen led notificatie, of de mijne is stuk :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 08-11-2012 12:35:12 ]
pi_118974314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Gewoon CWM erop knallen en dan een custom rom, issie ook Nederlands :)
Ja het moet ook allemaal niet al te moeilijk zijn als ik dat zo lees, maar ik heb altijd moeite met dat soort dingen. Gisteravond even geprobeerd en toen vond Windows (7) mijn telefoon niet en kon ik geen goede compatible drivers installeren. Daar begint het dan al niet goed mee :P . Maar het is dus dat CWM erop gooien (niet rooten of is dat rooten? :P) en dan kan ik de ROM installeren?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118974585
Als er een ROM beschikbaar is dan =X
pi_118974723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Creqaw het volgende:
Als er een ROM beschikbaar is dan =X
Die zullen er idd nog wel niet zijn :D
pi_118974773
Voor de Newman N1 wel, http://www.droidwebspace.com/

Is van een Nederlander die op XDA zit. Vanavond maar weer eens verder proberen :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118974822
En tevens op Fok! zit ;)
pi_118974906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef Tsurany het volgende:
En tevens op Fok! zit ;)
En wie mag dat zijn dan ? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118975083
Zelfde naam als op XDA, dunno hoe actief hij is.
pi_118975193
gommers of zo
pi_118976517
Hopelijk heeft Robert zijn G3 snel ;D.
Ben echt wel benieuwd naar de kwaliteit !
pi_118976951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:35 schreef jonasr het volgende:
Hopelijk heeft Robert zijn G3 snel ;D.
Ben echt wel benieuwd naar de kwaliteit !
RobertNL?

die heeft zijn Jiayu al binnen, zie Jiayu topic :D!

[Jiayu] G3 #12 - Waar enkele FOK!ers beet hebben!
pi_118977986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

RobertNL?

die heeft zijn Jiayu al binnen, zie Jiayu topic :D!

[Jiayu] G3 #12 - Waar enkele FOK!ers beet hebben!
_O_ _O_
pi_118979434
Wat nou als je de Neo hier bestelt met de etotalk mod rom?

http://www.etotalk.com/ne(...)5qhd-80mp_p3220.html

Lijkt er niet op dat er een xda communitie voor deze phone gaat komen dus dan is die etotalk rom zo ongeveer het beste wat je gaat kunnen krijgen.
pi_118979789
kunnen ze die rom niet algemeen beschikbaar stellen
pi_118979818
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef baerd het volgende:
kunnen ze die rom niet algemeen beschikbaar stellen
Dan verdienen ze niks :P

Lightake verkoopt de Neo N02-M nu op aliexpress met screen protector nu probeer ik ze los te krijgen via Lightake zelf

ps: downstar heb je blackmart en aptoide als apk via de file manager op je N02-M geinstalleerd?

[ Bericht 6% gewijzigd door Majinster op 08-11-2012 15:23:16 ]
pi_118980005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef baerd het volgende:
kunnen ze die rom niet algemeen beschikbaar stellen
Nee want dat is wat etotalk juist meer waarde geeft tegenover vele andere webshops.
pi_118981255
m'n LT order is namelijk al onderweg :/
pi_118981338
Als iemand de telefoon heeft kunnen ze vast wel een CWM backup maken ofzo die je restoren.
pi_118981351
Kan niet iemand hem bij etotalk kopen, en even een nandroid backup draaien..
zijn rom hier ff posten, en iedereen gewoon die rom laten flashen :P
pi_118981385
Hierbij dus de tekst review van de NEO N02-M
Ik heb even de opmaak gepakt van Gz_robert review, omdat die alle stappen die ik wil bespreken ook opgenomen heeft:

Neo? ‘waszzz dat tan???’

De Neo N02-M is dus een Chinese smartphone met behoorlijke specs, maar met een heeeeeeeel goedkoop prijskaartje als we hem vergelijken met vergelijkbare toestellen in Nederland.

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___Black-59343

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344

De Neo die ik heb gekocht komt van lightake af en is er dus in 2 kleuren:


Zwart


Wit

Ik heb een zwarte besteld.

De Neo N02-M kent de volgende specificaties:

4.5" scherm met QHD resolutie (960x540) | MTK6577(dualcore 1ghz) 1GB RAM+4GB ROM | 1850mAh batterij!

De telefoon is momenteel te koop voor 162$ inclusief verzending

Uitpakken
Mijn Neo N0-2 werd geleverd door DHL(verzendkosten kosten 23$) en was binnen 3 dagen in huis, en ik hoefde er gelukkig geen Btw over te betalen!

Hij kwam aan in een kartonnen doosje met de volgende dingen:

Chinese handleiding+Garantiebewijsje, een oplader(US plug) USB-kabeltje, oordopjes, en wat accessoires als een telefoonhoudertje met zuignap, sdcard reader een stoffenzakje en een stylus en een gek ding om aan je telefoon te hangen ofzo :P

Normaliter zou er ook een screenprotector in de door zitten, echter ontbrak deze bij mij :(!

Foto:


Design/afwerking
Design is naar ieders eigen mening, ik vind hem een super design hebben..
ik ben zelf wat meer van de rondere telefoons, en de G3 is dus een stuk vierkanter :P

Foto design:


(ziet er hier wat lichter uit, maar hij is dus eigenlijk eerder donkergrijs dan zwart)

en dan komen we aan op de afwerking, deze is echt goed te noemen!
het is zelfs beter dan ik had verwacht.. Chinese telefoons staan vaak niet zo goed aangeschreven als het gaat om afwerking, zie bijvoorbeeld de G3.
Deze heeft wat problemen met scheven knopjes, en er zijn al wat klachten over een naad die onstaat, doordat behuizing en glas/scherm niet goed tegen elkaar aanzitten..

Dit kan bij de neo niet het geval zijn, gezien de voorkant van de neo eigenlijk bijna helemaal uit de glasplaat ontstaat. Aan boven en onderkant is de behuizing wel zichtbaar maar sluit heel erg mooi aan op het scherm.
Zie de foto hieronder om te zien wat ik bedoel.

Foto:


Scherm+resolutie
Dan het scherm, iets wat voor velen erg belangrijk is..
en waar veel mensen ook erg kieskeurig naar kijken..

Zoals jullie misschien weten kom ik van een HTC wildfire af, waarop een 3,5 inch scherm zat met maar een resolutie van 240x320 ofzo!

als je de nieuwe er naast legt, schrik je je echt kapot :P…. wat een verschil alleen al in resolutie van de neo!
De neo beschikt dus over een 4,5 inch IPS scherm met een resolutie van 960x540 en ziet er ondanks het geen HD scherm is zoals bijv de Jiayu G3 of de Umi X1, enorm scherp uit!

Daarnaast heeft het scherm een goede brightness( ik heb hem zelfs nu op 33% staan, en nog vind ik hem fel zat), en komen kleuren ook goed door!
Wit = wit Zwart = Zwart , iets waarom IPS bekend staat dus..
Natuurlijk kun je het niet vergelijken met bijvoorbeeld de amoled schermen uit de SGS3, en ben ik van mening dat die juist wat te nep zijn qua echtheid van kleuren..
Dit is voor mijn doen dus perfect.

Ook heb ik gelukkig geen last van backlight bleeding of dergelijke.
Qua feelings van het scherm en de nauwkeurigheid van de touch kan ik kort zijn, die zijn gewoon zoals je verwacht van een A merk telefoon!

foto’s:




Eerste indrukken
WAT EEN JOEKEL!
3,5 inch naar 4,5 inch is maar 1 inch verschil.. maar wat scheelt dat zeg!
daarnaast de resolutie die z’n upgrade heeft gekregen :o !

Gister op school heb ik hem natuurlijk even laten zien aan de rest(lees: de mensen die eerder nog zo sceptisch waren over een china phone :P) en er stonden echt mensen met open mond te kijken!..

Er was ook iemand met een HTC ONE X, en zodoende kon ik even mooi de vergelijking maken die mensen hier stelde. Dat de Neo erg op de One X zou lijken..
Dat valt reuze mee!

Daarnaast kwam de eigenaar zelf met het feit dat hij vond dat de neo er qua resolutie nog wat scherper uitzag dan de one X.. ik zag het zelf persoonlijk niet echt..beide gelijk..
maar dat is wat hij vond :P..

Interface
Het gebruik van de interface gaat zeer vloeiend. De N02-M is gewoon heel snel. Het starten van apps gaat snel, unlocken gaat snel, alles werkt gewoon lekker soepel mede dankzij android 4.0 , een hele verbetering ten opzichte van mijn HTC wildfire

(draadloze) Netwerken / (mobiel)Internet

De Neo is dus een dualsim telefoon, die beide standby tegelijk kunnen zijn.
je kunt dus met beide bellen/smsen en op 1 van de 2 is ook mobiel internet mogelijk.

De neo werkt gewoon in nederland, en ik heb hem inmiddels getest met KPN (simyo) en een t-mobile sim. Beide werken perfect! ( t-mobile internet niet kunnen testen aangezien het een prepaid kaart was, maar wel zeker dat dat ook zou moeten werken..)

Ah en dan zijn we bij internet gekomen! Voor vele een reden van aanschaf van een smartphone..

Wifi signaal is goed te doen, wanneer ik op de bovenverdieping ben, en mijn router zich dus op de begane grond bevind heb ik zeker nog 2 van de 3 streepjes over..

Verder werk ik nu dus met mobiel internet van KPN(simyo) en daarmee haal ik gewoon constant bereik met 3g/H

Daarnaast werkt GPS ook prima, hij vond binnen 20seconden mijn plek, en werd daarna nauwkerig tot op 5 meter ofzo.. binnenhuis heb ik hem nog niet geprobeerd, maar daar zou die logischerwijs minder presteren..

Bluetooth werkt ook goed, al kon ik de telefoon vanaf mijn wildfire niet zien..
Je moet je telefoon zichtbaar maken, en die functie staat dus ook aan..
maar ik kan de neo dan niet zien..

Toch is het gelukt om bestanden/apps van de wildfire naar de Neo te sturen middels bluetooth.. Ik heb via neo gezocht naar de wildfire.. een koppeling gemaakt tussen beiden en toen gewoon op de wildfire dus bestanden gestuurd naar die gekoppelde device ( neo dus..) en toen werkte alles prima :)

foto’s:


Geluid
Het geluid uit de speaker is niet slecht, bij hoog volume wat aan de 'schelle' kant. Al is het echt heel prima te doen op 80% van het volume!
Via de koptelefoonuitgang is het geluid ook gewoon prima. Een echte audiofiel zal misschien wel iets te klagen hebben, maar ik denk dat er weinig smartphones zullen zijn die beter geluid bieden (waarschijnlijk alleen de echt dure toestellen).

©gz_robert :D. maar voldoet ook precies voor de Neo 

Spraak geluid; Ik heb een aantal testen gedaan en hierbij even gevraagd of ik duidelijk hoorbaar was, en de mensen zeiden allen dat het duidelijk was, geen ruis en een goed volume.

De speaker waaruit je andere mensen moet horen is ook prima en geruisloos.

foto:



Play Store

Deze is niet aanwezig!, toch wel een beetje een gemis en jammer gezien de G3 wel met playstore word geleverd, waaruit gelijk Nederlandse apps als Nu.nl en buienradar kan worden geïnstalleerd. Maar is goed op te vangen door alternatieve markets als apptoide, daar staat ook alles in.. maar een officiële playstore is toch beter wat betreft updates en dergelijke.. Deze playstore kan naar mijn weten wel worden geïnstalleerd wanneer er root beschikbaar is. Inmiddel zijn er dus al wat root methoden tevoorschijn gekomen op het neo forum, echter allemaal in chinees.. en ik wil dus niet riskeren om mijn telefoon te bricken.. ik wacht dus nog even af op een andere neo fokker die hem dus succesfull rooted :D

Middels deze root is het denk ik ook mogelijk om apps die nu niet willen installeren, omdat de neo geen gecertificeerde telefoon is te installeren.

Dit door in de build.prop de manufacture en modelnaam aan te passen naar bijvoorbeels Samsung Galaxy S 3
Camera

De camera is niet echt bijzonder, maar goed voor een fotootje voor op facebook of als instructiefoto voor als je iets wil uitleggen.. de autofocus werkt prima evenals de flitser voor het nemen van fotos in slecht belichte ruimtes..

Android kent vele mogelijkheden, zoals HDR, tap-to-focus, gezichtsherkenning, scenes, noem maar op. Op mijn wildfire zit een 5mp camera, die vergelijkbare foto’s maakt.

bij deze wat sample foto’s:











verder is het zo dat ik na wat instellingen aan te passen al betere foto’s krijg, kortom gewoon wat mee kloten en sharpness op high zetten ( stond bij bovenstaande fotos op low)

hier wat met high geschoten:







Video’s opnemen:
tja, ik weet niet maar kan het niet echt HD noemen, heb even gecheckt of de kwaliteit wel op high stond.. en dat staat die.. heb echter het gevoel dat de resolutie totaal niet gelijk is aan 1280x720 :P.. en video’s zien er over het algemeen wat donkerder uit dan de rest..

frontcam is van goede kwaliteit, en is in vergelijking met sommige westerse modellen nog beter dan hun frontcams.. t is echter alleen dat je t niet zo vaak zult gebruiken waarschijnlijk :P

Frontcam werkt ook heel prima met skype, verschillende calls gemaakt middels de wifi verbinding , geluid van spraak is helder en beeld ook prima.. echt iets wat ik persoonlijk toch wel een pluspuntje waardig vind.. de meeste chinese tablets lopen namelijk te kutten als je een videogesprek wil voeren
Video afspelen
Ik heb nog geen video’s op mijn neo gezet, dus echt hd materiaal kan ik niet zeggen of t goed afspeelt.. gezien de cpu en gpu in verschillende andere telefoons zitten, en daar heb ik het wel zien werken, ga ik er vanuit dat het op de neo ook geen probleem zal zijn.

Video’s afspelen in youtube gaat prima ;)
Games
Games lopen ook soepel, zie video voor bijvoorbeeld need for speed demo..
Batterij
Tja dan de batterij, toen ik aan mijn klasgenoten vermelde dat er een 1850 mah batterij in de neo zat, kreeg ik reacties te horen als.. wtf zoveel ??

iets waarop ik dus niet had gerekend, gezien ik het nog aardig aan de lage kant vond :P..
maar later besefte ik me dat we gewoon te lekker zijn gemaakt met de G3 met zijn 2750 mah.. een gemiddelde westerse telefoon heeft minder of een gelijk aantal mah als de neo..

De Neo heb ik nu dus 2 dagen in gebruik, en kan zeggen dat ik met kloten op de telefoon
(denk aan internetten,youtube.. HD filmen en fotos maken..) gister gewoon de dag heb vol gemaakt..

’s morgens vroeg om 7-8 uur van de lader gehaald en rond een uur of 00.00 had ik nog z’n 5% over..
Echter lijkt er een fout in android te zitten, die de percentage van de batterij niet goed uitleest.. zo is het al meerdere malen voor gekomen dat tijdens het laden van de telefoon hij opeens van bijv 16 naar 23% versprong etc..

zelfde geld voor het gebruiken van de batterij, wanneer hij 100% is en ik haal hem van de lader zal hij vrij vlot ( +-10 minuten) naar 90% gaan.. daarna gaat hij redelijk normaal naar 83% waar die vervolgens dan weer een heeeeeeeeleeee poos op blijft hangen.. en zo gaat het even verder..

Op die 5% bleef hij dus ook een hele poos staan, dus mogelijk hoefde hij nog niet eens aan de lader, maar is het android dat een bug bevat, of de batterij is nog een beetje van streek.

mogelijk dat ik hem eerdaags eens kan kalibreren..

foto’s:





extra foto’s












en voor een uitgebreide review, zie mijn video:



[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 09-11-2012 02:01:33 ]
pi_118982928
Mooi review, maar downstar, hoe zit het met de krasgevoeligheid?
pi_118983044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef jonasr het volgende:
Mooi review, maar downstar, hoe zit het met de krasgevoeligheid?
Moet downstar er met een zaag of een spijker overheen ofzo?
pi_118983121
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef Thorical het volgende:
Moet downstar er met een zaag of een spijker overheen ofzo?
Haha, neen maar aangezien hij geen protectortje heeft en het geen gorilla glas is verwacht ik dat hij snel krasjes krijgt?
Kan wel een indruk krijgen van of hij heel snel krasjes krijg.

Ik herinner me dat er bij de launch van de Iphone 5 zelfs Iphone krassen hadden op de achterkant gewoon van in de box te zitten.
pi_118983272
ik denk dat als hij na 2 dagen al een hoop krassen heeft dat hij dat wel zou hebben gemeld
pi_118984677
schermcoating voelt wel glad aan..
of het snel krasjes krijgt weet ik niet, denk dat t wel mee valt..

Echter heb ik lightake wel erop gewezen dat er in mijn box dus geen screenprotector zat..
of ik die er niet bij mocht kopen nog als de mogelijkheid er was..

geen reactie verder van gehad..
pi_118984759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef Downstar het volgende:
schermcoating voelt wel glad aan..
of het snel krasjes krijgt weet ik niet, denk dat t wel mee valt..

Echter heb ik lightake wel erop gewezen dat er in mijn box dus geen screenprotector zat..
of ik die er niet bij mocht kopen nog als de mogelijkheid er was..

geen reactie verder van gehad..
Tjsa ik wil de Neo N02-M nu kopen met screen protector alleen bij aliexpress accepteren ze geen paypal =_=

van lightake

http://www.aliexpress.com(...)WCDMA/681534884.html
pi_118984797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:12 schreef Majinster het volgende:

[..]

Tjsa ik wil de Neo N02-M nu kopen met screen protector alleen bij aliexpress accepteren ze geen paypal =_=

van lightake

http://www.aliexpress.com(...)WCDMA/681534884.html
Leuk dat ze AliExpress hebben, misschien leveren ze via AliExpress wel de G3 _O-
pi_118985185
Ik ben nog opzoek naar een micro SD kaart welke shop raden jullie mij aan (verzending naar Belgie) ?

Mijn Neo is ondertussen ook onderweg naar hier!
pi_118985414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef Joerii90 het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een micro SD kaart welke shop raden jullie mij aan (verzending naar Belgie) ?

Mijn Neo is ondertussen ook onderweg naar hier!
Die bij de plaatselijke pc boer.
pi_118985460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef Joerii90 het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een micro SD kaart welke shop raden jullie mij aan (verzending naar Belgie) ?

Mijn Neo is ondertussen ook onderweg naar hier!
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_672_7730_5.html

Zelf heb ik deze van Amazon: http://www.amazon.co.uk/g(...)/277-9687456-8294912
pi_118985807
Leuke review downstar :)
Voor mensen die een screenprotector zoeken, misschien gewoon eens proberen met eentje voor een andere 4.5" gsm ofzo? Of je kan ook zo van die protectors kopen die je zelf kan bijsnijden denk ik :)

Over dat vreemde batterij gedraag: vreemd inderdaad, behalve dat hij snel van 100 naar 90 gaat is wel normaal. Eens je gsm 100% is opgeladen schakelt hij namelijk automatisch terug over op batterij energie, zodat de batterij niet overladen geraakt. Als je je gsm dus heel de nacht aan de lader laat hangen heeft hij eigenlijk al terug een tijdje op batterij gewerkt. Het percentage gaat echter wel pas naar beneden eens je hem loskoppelt ;)
pi_118985908
quote:
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html

had je hem niet beter dan in nl met garantie kunnen kopen?

zelf deze nu op het oog:
http://tweakers.net/price(...)ss-10-+-adapter.html

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Vincent_vd het volgende:
Leuke review downstar :)
Voor mensen die een screenprotector zoeken, misschien gewoon eens proberen met eentje voor een andere 4.5" gsm ofzo? Of je kan ook zo van die protectors kopen die je zelf kan bijsnijden denk ik :)

Over dat vreemde batterij gedraag: vreemd inderdaad, behalve dat hij snel van 100 naar 90 gaat is wel normaal. Eens je gsm 100% is opgeladen schakelt hij namelijk automatisch terug over op batterij energie, zodat de batterij niet overladen geraakt. Als je je gsm dus heel de nacht aan de lader laat hangen heeft hij eigenlijk al terug een tijdje op batterij gewerkt. Het percentage gaat echter wel pas naar beneden eens je hem loskoppelt ;)
ja maar binnen 10 minuten 10% kwijt zijn is gewoonweg niet goed :P
pi_118985983
[/quote]
quote:
[quote]0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html

had je hem niet beter dan in nl met garantie kunnen kopen?
Dat is zeker had ik het eerder geweten/beter opzoekingswerk gedaan.
pi_118985990
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118986016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html

had je hem niet beter dan in nl met garantie kunnen kopen?

zelf deze nu op het oog:
http://tweakers.net/price(...)ss-10-+-adapter.html

[..]

ja maar binnen 10 minuten 10% kwijt zijn is gewoonweg niet goed :P
Ja nee, maar ik bedoel dus dat dat eigenlijk niet op 10 minuten gebeurd, maar in de loop van de nacht ;) Of had je hem vlak nadat hij 100% was geworden uitgetrokken?
Maar je zit dan inderdaad nog met al die andere vreemde batterij dingen dus ja :p
pi_118986175
Als ik zo de review van de Neo lees is het niet alleen de hardware die minder is in vergelijking met een Huawei Honor 2 maar ook de camera en opname mogelijkheid.

Verder lees ik dus dat er kwa firmware wel wat wensen over laten, vooral met die batterij, dat zal niet echt een issue zijn, maar toch wellicht is meer dat wensen aan zich overlaat bij deze smartphones onder de 1000 yuan.

Mijn vriendin zelf heeft de ZTE v970 en ze zegt het scherm is vaak donker, maja dan weet ik niet zo zeer wat ze bedoeld, maar heb wel idee dat je niet alleen betere performance smartphones hebt maar ook betere kwaliteit zo rond de 2000 yuan klasse.

Gelukkig is bouwkwaliteit bij Neo wel in orde, want bij de gehypet Jiayu G3 blijkt dat andere koek te zijn.

Maar wil wel graag zelf die ZTE v970 in handen hebben van me vriendin, want kan ook auto helderheid zijn, ik had al tegen haar gezegd stel je de helderheid eens handmatig in.
pi_118986359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als ik zo de review van de Neo lees is het niet alleen de hardware die minder is in vergelijking met een Huawei Honor 2 maar ook de camera en opname mogelijkheid.

Verder lees ik dus dat er kwa firmware wel wat wensen over laten, vooral met die batterij, dat zal niet echt een issue zijn, maar toch wellicht is meer dat wensen aan zich overlaat bij deze smartphones onder de 1000 yuan.

Mijn vriendin zelf heeft de ZTE v970 en ze zegt het scherm is vaak donker, maja dan weet ik niet zo zeer wat ze bedoeld, maar heb wel idee dat je niet alleen betere performance smartphones hebt maar ook betere kwaliteit zo rond de 2000 yuan klasse.

Gelukkig is bouwkwaliteit bij Neo wel in orde, want bij de gehypet Jiayu G3 blijkt dat andere koek te zijn.

Maar wil wel graag zelf die ZTE v970 in handen hebben van me vriendin, want kan ook auto helderheid zijn, ik had al tegen haar gezegd stel je de helderheid eens handmatig in.
Ja hallo, de Neo en de Honor 2 kan je ook niet echt vergelijken hé... Dat is als zeggen dat een Porsche een slechte auto is omdat een F1 veel sneller gaat... :p

En dat donker scherm, zou het niet kunnen dat ze per ongeluk auto helderheid net heeft afgezet en dat die nu heel laag staat? :)
pi_118986373
Mja, ik ga niet voor de U9508, want 1. hij is niet dualSIM en 2. dat is toch een fors prijsverschil waar je het over hebt! Als ik echt een serieuze phone wilde, haalde ik wel een Samsung SIII of een Nexus 4 ofzo. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 november 2012 @ 18:07:51 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118986500
quote:
agree, de 64gb versie doet het prima in de jiayu :p
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118986532
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

agree, de 64gb versie doet het prima in de jiayu :p
64GB?!!!
Waar kopen we die? :D

Edit: Deze? http://www.digitalsonline(...)U/mic64gbsd-c6u.html
pi_118986659
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118986729
Hoe heet die Engelse site ook al weer shiz? Ook zo'n prijsvergelijker..
pi_118986822
Dunno? Maar af en toe krijg ik van www.mymemory.co.uk (zitten ook op www.amazon.co.uk ) een leuke actie in de mailbox omtrent geheugenkaartjes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118986825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik ga niet voor de U9508, want 1. hij is niet dualSIM en 2. dat is toch een fors prijsverschil waar je het over hebt! Als ik echt een serieuze phone wilde, haalde ik wel een Samsung SIII of een Nexus 4 ofzo. :P
Ja ik weet het ook nog niet zeker, ik heb al veel mensen die mij wel willen hebben een Nexus 4 uit de playstore van Google te bestellen via Duitsland.

En de 8GB versie kost dus ¤ 299 en de 16GB versie ¤ 349. Ik ben eens dat de Huawei Honor 2 twee keer zo duur als een Neo N02-M, maar eerst dacht ik dat het zich vooral ging om de pure power, nu realiseer ik dat het totale plaatje gewoon betere is, dus ook camera en waarschijnlijk zeer zekere firmware.

Goed voor mij geld gewoon de yuan prijs, 868 yuan voor de Neo N02-M en 1888 yuan voor de Huawei Honor 2 en de Xiaomi M2 kost dan 1999 yuan, dat zijn inderdaad prijzen wat met importeren duur is.

Ik vind die Neo N02-M voor zijn geld een top toestel hoor, beter dan de Jiayu G3, maar denk dat de camera de wensen overlaat, de camera in UMI X1 is wellicht beter.

Maja dan zegt mijn Chinese vriendin: but the chinese smart phone is not good to use anyway.

[ Bericht 3% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 18:27:01 ]
pi_118987023
quote:
Maja dan zegt mijn Chinese vriendin: but the chinese smart phone is not good to use anyway.
Met andere woorden ze vind de Chinese smartphones slecht...?
pi_118987197
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Met andere woorden ze vind de Chinese smartphones slecht...?
Ja dat klopt, maar dat komt denk ik ook vanwege reputatie die Chinese smartphones hadden, want ondanks dat ze nu dus die ZTE v970 heeft wilt ze nog steeds mijn HTC, maar dat vind ik niet erg, maar ik krijg haar kapotte HTC Sensation mee.

Maar ik zelf weet ook niet hoe het gesteld is met kwaliteit van telefoons van Huawei of Xiaomi ik ga er vanuit dat het wel goed zit, maar ben wel beetje bang hoe nou zit met updates en dergelijke.

In China is trouwens ook zo dat men een iPhone koopt vanwege status symbool.

( Ik heb ook al een zak vol met Nivea en andere Duitse verzorging producten en Rexona in mijn koffer voor haar liggen omdat het hier dus goedkoper is en die merken in China best populair zijn. )
pi_118987251
Misschien gaat het om de merknaam :P
pi_118987323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

(...) wilt ze nog steeds mijn HTC
Wat best ironisch is vanwege "Republic of China" waar HTC vandaan komt.
pi_118987427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Wat best ironisch is vanwege "Republic of China" waar HTC vandaan komt.
Ja weet ik, maar je moet niet vergeten dat Taiwan een kleine voorsprong had op mainland China. In China zelf heb je ook goeie merken, Xiaomi, Huawei, ZTE maar die kleine merkjes die wij kopen zal mijn vriendin ten all tijden mijden.

Vandaar dat ik haar een ZTE kocht en geen Amoi N821 bijvoorbeeld, want ZTE heeft meer naamsbekendheid.
pi_118987429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Wat best ironisch is vanwege "Republic of China" waar HTC vandaan komt.
Weer dat gemekker over HTC. iPhones worden ook in China gemaakt :P
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 november 2012 @ 18:41:25 #95
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118987458
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef Downstar het volgende:

"Daarnaast kwam de eigenaar zelf met het feit dat hij vond dat de neo er qua resolutie nog wat scherper uitzag dan de neo"
Dat kan niet :D Welke vindt ie nou scherper? :+
pi_118987493
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat kan niet :D Welke vindt ie nou scherper? :+
dan de one x bedoelde ik :P
zal het ff aanpassen!
pi_118987510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Weer dat gemekker over HTC. iPhones worden ook in China gemaakt :P
Ja maar Apple levert het ontwerp aan, dus iPhone is wel made in China, maar ontworpen in Amerika, dat staat er ook zo mooi op.

Met andere woorden het konden ook WSWers zijn die met goeie begeleiding en instructies iPhones in elkaar waren het zetten.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef AnimeFan het volgende:
Misschien gaat het om de merknaam :P
Ja dat zeker, ik heb ook niet heel toevallig eerst een HTC Desire HD gehad en daarna een HTC Evo 3D.

Ik ga mijn vriendin trouwens eens met screenshots wijzen naar dat instellingen menu van Android zodat haar probleem kan fixen, nog bedankt voor die tip of ze het toevallig niet de helderheid te laag gezet had.

[ Bericht 8% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 18:51:41 ]
pi_118987823
Die screen protectors liggen trouwens ook wel in de action voor 95 centjes of zo iets. Heb ik ook al eens gekocht.
pi_118987941
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
pi_118987950
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Bakkwast het volgende:
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
pi_118988089
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Bakkwast het volgende:
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
Of nog makkelijker, met deze app op Nederlands zetten: https://play.google.com/s(...)ccl.morelocale&hl=nl
pi_118988206
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Bakkwast het volgende:
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
Je gaat niet van alle chinese huismerkdingetjes de drivers hebben (gps, camera, en al die zooi).
Ongeveer net zoals dat vroeger met windows 98 installeren ging :N
pi_118988326
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Of nog makkelijker, met deze app op Nederlands zetten: https://play.google.com/s(...)ccl.morelocale&hl=nl
Ik heb nog helemaal geen ervaring met android :@ Maar kun je ook ook apps op de NEO zetten wanneer je ze op de computer download?
pi_118988406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Of nog makkelijker, met deze app op Nederlands zetten: https://play.google.com/s(...)ccl.morelocale&hl=nl
Niet mogelijk,zoals ik al in de review had duidelijk gemaakt..

Nederlands kan ik wel kiezen, maar er gebeurd niks..
klik ik engels of chinees aan veranderd hij hem in de gekozen taal..

oftewel wss zijn de NL taal bestanden er dus echt uitgesloopt..
pi_118988411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal geen ervaring met android :@ Maar kun je ook ook apps op de NEO zetten wanneer je ze op de computer download?
Ja via de microUSB kabel of op de microSD kaart.
En dan in een soort verkenner app, de .apk openen, dan wordt ie geinstalleerd.
pi_118988565
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja via de microUSB kabel of op de microSD kaart.
En dan in een soort verkenner app, de .apk openen, dan wordt ie geinstalleerd.
Of via usb kabel denk, of lukt dat ook niet?
pi_118988646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Of via usb kabel denk, of lukt dat ook niet?
Ja dat bedoel ik. Die kabel die in de microUSB ingang van je telefoon gaat, en in de USB poort van je PC. :P
pi_118989157
Dus je kan er geen nederlandse taal op krijgen?
pi_118989231
De GPS van de Newman N1 is echt prima. Had hem in de garage (ondergronds) aangezet en na een halve minuut had hij een fix en die hield hij perfect vast. Dit was de koude GPS fix en ook de eerste keer dat GPS überhaupt aan ging dus dat is zeker niet slecht.

Hij heeft trouwens gewoon een normale vloeiende batterij grafiek, niet zo'n idiote met plotselinge dalingen.
pi_118990617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef Bakkwast het volgende:
Dus je kan er geen nederlandse taal op krijgen?
beter lees jij even in, ipv 100 vragen te stellen die eerder zijn beantwoord..
ben je geen techneut in het gebied van rooten, of wil je het risico niet lopen hem kapot te maken, of uberhaupt ook maar te modden..

koop dan gewoon een telefoon in Nederland :P
pi_118990798
Etotalk mod erop laten zetten.
pi_118990899
ik dacht laat ik toch maar eens naar de root methoden gaan kijken :D..

Echter ik hoor bij die universele root instructie, dat je er zeker van moet zijn dat je device niet als onbekend word gezien in de apparaat beheer sectie van je computer..

laat nou net mijn neo dus geen driver kunnen vinden en zodoende dus dus met een geel driekhoekje gemarkeerd in mijn apparaatbeheerlijst staat :(..

Probleem is op te lossen doormiddel van installeren van de benodigde usb drivers van de neo..
Echter zit er dus geen cdtje bij, en heb ik al gezocht op de de website onder de download sectie, en daar het 1 en andere voor de neo n02-m gedownload..

ook staan er verschillende drivers in die map, behalve wat voor Win7..
de gene die ik heb kunnen installeren, verhelpen het probleem niet..
Daarnaast gaven er ook een paar een error..

ben dus benieuwd of iemand hier wel een werkende usb driver kan vinden ?
pi_118991293
Misschien helpt dit of deze

[ Bericht 31% gewijzigd door glsf op 08-11-2012 20:07:15 ]
  donderdag 8 november 2012 @ 20:20:39 #114
388222 THHProducts.nl
www.thhproducts.nl
pi_118992377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Niet mogelijk,zoals ik al in de review had duidelijk gemaakt..

Nederlands kan ik wel kiezen, maar er gebeurd niks..
klik ik engels of chinees aan veranderd hij hem in de gekozen taal..

oftewel wss zijn de NL taal bestanden er dus echt uitgesloopt..
MoreLocale werkt enkel om Google apps in het Nederlands te krijgen zoals Maps, Navigatie en Gmail.
Althans, op Android 2 sowieso.
Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
De Neo-N02's zijn onderweg!
  donderdag 8 november 2012 @ 20:33:58 #115
97745 Thorical
finding a way
pi_118993075
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Downstar het volgende:
ik dacht laat ik toch maar eens naar de root methoden gaan kijken :D..

Echter ik hoor bij die universele root instructie, dat je er zeker van moet zijn dat je device niet als onbekend word gezien in de apparaat beheer sectie van je computer..

laat nou net mijn neo dus geen driver kunnen vinden en zodoende dus dus met een geel driekhoekje gemarkeerd in mijn apparaatbeheerlijst staat :(..

Probleem is op te lossen doormiddel van installeren van de benodigde usb drivers van de neo..
Echter zit er dus geen cdtje bij, en heb ik al gezocht op de de website onder de download sectie, en daar het 1 en andere voor de neo n02-m gedownload..

ook staan er verschillende drivers in die map, behalve wat voor Win7..
de gene die ik heb kunnen installeren, verhelpen het probleem niet..
Daarnaast gaven er ook een paar een error..

ben dus benieuwd of iemand hier wel een werkende usb driver kan vinden ?
Nog geen Neo binnen maar ik leef met je mee. Misschien crossposten met tweakers?
Want wat ik tot nog toe gevonden heb aan MediaTek USB VCOM drivers is troep of je moet er weer op inloggen etc.
pi_118993348
@Downstar
Ik denk dat de juiste adb driver voor je heb gevonden.
(via neo forum)
Download deze
Dan op die witte knop drukken.
pi_118993379
Hoe goed zal een Xiaomi M2 VS Nexus 4 zijn? Ik lees nu over de Nexus 4 en deze heeft feitelijke de zelfde hardware als de Xiaomi M2 maar is wel ¤ 100 goedkoper.

Het scherm van de Nexus 4 schijnt namelijk niet zo bijzonder te zijn schrijft de Androidpolice, maar die vergelijken het met amoled.

[ Bericht 2% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 20:44:06 ]
pi_118993538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
(..) de Nexus 4 en deze heeft feitelijke de zelfde hardware als de Nexus 4
Typo

Maare, de M2 is waarschijnlijk iets te slecht leverbaar.
pi_118994402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Typo

Maare, de M2 is waarschijnlijk iets te slecht leverbaar.
Voor nu een feit inderdaad en Android police kraakt plastic toestellen in de review helemaal af en vinden dat glas van Nexus 4 helemaal geweldig.

Nexus 4 heeft dan wel betere garantie en Google updates, maar wat interessant is de vergelijking van de camera's en beeldscherm, want de basis hardware is toch hetzelfde.
pi_118994851
Hmmm die morelocal lijkt t toch deels te doen..momenteel zijn eigen geinstalleerde apps als facebook , draw something momenteel nederlands. :). Googles eigen apps zooals gallerij zijn nog wel in het engels evenals alle android menu's
pi_118995582
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Voor nu een feit inderdaad en Android police kraakt plastic toestellen in de review helemaal af en vinden dat glas van Nexus 4 helemaal geweldig.

Nexus 4 heeft dan wel betere garantie en Google updates, maar wat interessant is de vergelijking van de camera's en beeldscherm, want de basis hardware is toch hetzelfde.
Denk dat het tamelijk vergelijkbaar zal zijn. Heb op xda ook al een paar dingen gelezen dat de built quality van de Nexus 4 ook niet zo super is, dat er door slijtage wel eens signaal verlies zou kunnen komen door het design. En da glas vanachter... is heel mooi, maar lijkt mij erg gevaarlijk om te breken, kijk maar naar de iPhone hoe vaak dat wel niet gebeurde.
Ik denk als je ze toch in China kan kopen die MI2 of de Honor2 de beste keuze is :)
pi_118995622
Ik denk dat Neo talen eruit gesloopt heeft, maar hoe je die nou toe gaat boven weet ik niet. Op mijn HTC zat bijvoorbeeld geen Chinees, maar op de custom Rom die ik draai wel.

Maar met morelocales zou ik op een stock rom wel Chinees kunnen instellen, dus denk daarom dat op die Neo die NL taal bestanden er niet zijn ofzo, Etotalk zou dat vast kunnen fixen lijkt me.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:18 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Denk dat het tamelijk vergelijkbaar zal zijn. Heb op xda ook al een paar dingen gelezen dat de built quality van de Nexus 4 ook niet zo super is, dat er door slijtage wel eens signaal verlies zou kunnen komen door het design. En da glas vanachter... is heel mooi, maar lijkt mij erg gevaarlijk om te breken, kijk maar naar de iPhone hoe vaak dat wel niet gebeurde.
Ik denk als je ze toch in China kan kopen die MI2 of de Honor2 de beste keuze is :)
Ja alsof ze niet van de iPhone 4 geleerd hebben, glas is ja heel kwetsbaar. En ik vind het design van Nexus 4 sowieso spuglelijk.

Op XDA zijn ze erg kritische inderdaad. De Xiaomi M2 heeft Android 4.1 en Huawei Honor 2 Android 4.0.4 het nadeel is je kunt nooit op aan van dat je een update naar een nieuwere Android versie krijgt.

De Huawei Honor 2 heeft trouwens wel een microsd kaart slot, dat vind ik echt een voordeel.

[ Bericht 65% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 21:28:47 ]
pi_118995683
Wat is de reden dat ze talen uit android gaan slopen? Ik niet snappen?
pi_118996267
Ruimte creëren? Waarom tig talen op een telefoon voor de Chinese markt terwijl Chinees en Engels voldoende zijn.

Die Xiaomi M2 zou binnenkort de tweede batch moeten van komen en dat zijn er 250000 ik kon proberen dan een te bemachten, maar dan kom ik geld te wisselen om op me alipay te zetten en das tegen een iets lagere koers dus.
pi_118996534
Nemen die talen dan echt zoveel ruimte in beslag?
pi_118997418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef FreaZ het volgende:
Nemen die talen dan echt zoveel ruimte in beslag?
Nah, ik heb wel is wat geprobeerd met talen te doen op Android en opzich neemt het niet veel in. Het zou ook redelijk makkelijk moeten zijn om talen weer terug te zetten. Je moet alleen weten wat de relevante files zijn en welke permissies ze moeten hebben.

//edit Oops, nu ik er over nadenk, dat ging over keyboard talen en niet system talen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Creqaw op 08-11-2012 22:00:35 ]
pi_118999087
Ik twijfel nu of ik toch niet voor een G3 moet gaan, dat google play daarop goed werkt lijkt me echt een voordeel tov de Neo.
pi_118999800
Neem dan de Newman N1? Ding verschilt praktisch niks van de Neo en haal je hem bij Etotalk met de custom rom ben je gebruiksklaar.
pi_118999957
Oh zal best mogelijk zijn Google play erop te zetten, bij Cynagenmod moet je ook altijd even de Google apps op flashen, dus daar staat het er ook niet standaard, dit heeft er mee te mij dat Google apps niet opensource zijn.

Hahaha heb net mijn vriendin gevraagd of ze me niet die ZTE v970 wil geven als ik toch al mijn HTC ruil voor haar dode en ik zei tegen har mocht die HTC stuk gaan dan kopen we wel weer een telefoon rond de 1000 yuan want dan zijn er toch betere op de markt.
pi_119000066
Je kunt alleen moeilijk flashen zonder CWM wat ook weer wat problemen met zich meenemt om te instaleren.

//edit Ok, handmatig via adb kan ook maar dan moeten je drivers het wel doen.
pi_119000098
Daarom dus Etotalk ROM, staat CWM er al op :)
pi_119000797
voor de mensen die de NS reisplanner willen

http://androiddev.orkitra(...)roid.activity_v2.5.1
pi_119001864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef glsf het volgende:
@Downstar
Ik denk dat de juiste adb driver voor je heb gevonden.
(via neo forum)
Download deze
Dan op die witte knop drukken.
Dat heb ik dus ook, deze drivers ook geprobeerd maar ik krijg ze niet geinstalleerd. Durf hem ook niet te rooten enzo als dat niet goed is



Eerder stond er geen onbekend maar MT65XX Android Phone met een geel driehoekje :)

Heeft iemand toevallig de juiste drivers voor de Newman N1? :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_119001940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
voor de mensen die de NS reisplanner willen

http://androiddev.orkitra(...)roid.activity_v2.5.1
mijn virusscanner blokkeer die website, maargoed neem aan dat het de apk naar NS reisplanner is?
een apk heb ik ook wel.. het installeren word alleen geblokkeerd :P
pi_119001975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

mijn virusscanner blokkeer die website, maargoed neem aan dat het de apk naar NS reisplanner is?
een apk heb ik ook wel.. het installeren word alleen geblokkeerd :P
hoe heb je blackmart en aptoide geinstalleerd?
pi_119002020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef Majinster het volgende:

[..]

hoe heb je blackmart en aptoide geinstalleerd?
Gewoon via internet de apks op mijn tel gedownload ;)
pi_119002053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon via internet de apks op mijn tel gedownload ;)
maar ns app wordt geblokeerd? bij het installeren
pi_119002201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:30 schreef Majinster het volgende:

[..]

maar ns app wordt geblokeerd? bij het installeren
ja de apk haal ik dus uit aptoide, dan komt het schermpje er voor van installeren..
dan kies je install. maar dan geeft die dus aan installation not succesfull ofzo..

Komt dus omdat er gecheckt word welk model telefoon het is, komt die voor in het lijstje..
dan doet die het, komt die er niet in voor dan zal die hem gaan blokkeren.. (zie mijn review film)

Gelukkig hebben de meeste apps ook ondersteuning voor onbekende merken aanstaan :D!
pi_119002412
Gewoon laten rapporteren dat je een Nexus hebt? Kan je m wel installeren.
pi_119002475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:41 schreef Tsurany het volgende:
Gewoon laten rapporteren dat je een Nexus hebt? Kan je m wel installeren.
Klopt, waarschijnlijk kan je hem dan gewoon downloaden idd..
echter zonder root is het dus niet mogelijk je devicemodel naam te veranderen..
Zonder de juiste drivers is root weer niet mogelijk :P..

dus eerst maar eens kijken naar de juiste drivers...
pi_119004833
Lightake gaat vandaag of maandag wat accesoires voor de neo listen..
batterijen case en screenprotectors etc..

indien niet overdreven duur haal ik maar even 2 extra screenprotectors..
pi_119004842
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 02:15 schreef Downstar het volgende:
Lightake gaat vandaag of maandag wat accesoires voor de neo listen..
batterijen case en screenprotectors etc..

indien niet overdreven duur haal ik maar even 2 extra screenprotectors..
kreeg ook bericht dat ze nu de Neo N02-M wel met screen protectors leveren
pi_119004924
Er komt ook standaard een screenprotector bij.. echter was die bij mij er dus niet bij om wat voor reden dan ook.. en wil schermpje wel goed beschermen dus :D

Lightake komt waarschijnlijk met een tutorial om de Neo n02-m te rooten..
hopelijk komen ze dan ook met de juiste drivers, volgens een medewerker van lightake
die even voor mij had vertaald.. staat er ook wat over drivers onder de video in dit topic:
http://bbs.neomobile.com.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=31991

je zou het programma:360手机助手 moeten hebben geinstalleerd om de root succesfull te laten worden ofzo..

ik wacht dus wel even af tot lightake met iets komt, of een fokker die hier wat gevonden heeft..!
pi_119005622
11 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM 07:25

Oh mooi,als de NEO nu nog naar Luik vertrekt kan ik hem straks hopelijk nog gaan ophalen. :)
Anders zal het pas voor maandag zijn. :'(
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119007016
Domme vraag maar hoe werkt dat quoten hier ?
Mij lukt het maar niet

edit: Inmiddels gelukt dankzij post hieronder
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 november 2012 @ 09:43:34 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119007041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef glsf het volgende:
Domme vraag maar hoe werkt dat quoten hier ?
Mij lukt het maar niet
Ad-blocker uitzetten.
pi_119007121
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:24 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, deze drivers ook geprobeerd maar ik krijg ze niet geinstalleerd. Durf hem ook niet te rooten enzo als dat niet goed is

[ afbeelding ]

Eerder stond er geen onbekend maar MT65XX Android Phone met een geel driehoekje :)

Heeft iemand toevallig de juiste drivers voor de Newman N1? :)
Je zou oook eens pdanet kunnen proberen. Die zie ik vaker terug komen.
pi_119007161
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik denk dat Neo talen eruit gesloopt heeft, maar hoe je die nou toe gaat boven weet ik niet. Op mijn HTC zat bijvoorbeeld geen Chinees, maar op de custom Rom die ik draai wel.

Maar met morelocales zou ik op een stock rom wel Chinees kunnen instellen, dus denk daarom dat op die Neo die NL taal bestanden er niet zijn ofzo, Etotalk zou dat vast kunnen fixen lijkt me.

[..]

Ja alsof ze niet van de iPhone 4 geleerd hebben, glas is ja heel kwetsbaar. En ik vind het design van Nexus 4 sowieso spuglelijk.

Op XDA zijn ze erg kritische inderdaad. De Xiaomi M2 heeft Android 4.1 en Huawei Honor 2 Android 4.0.4 het nadeel is je kunt nooit op aan van dat je een update naar een nieuwere Android versie krijgt.

De Huawei Honor 2 heeft trouwens wel een microsd kaart slot, dat vind ik echt een voordeel.
Hmm ja dat is inderdaad wel een groot voordeel voor de Honor 2. Updates zou inderdaad wel een probleem kunnen zijn, maar je hebt nog wel even voor je naar China gaat als ik het goed begrijp hé? Misschien even afwachten dan en kijken of 1 van de 2 gsm's op xda verschijnt :)
pi_119007227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 02:15 schreef Downstar het volgende:
Lightake gaat vandaag of maandag wat accesoires voor de neo listen..
batterijen case en screenprotectors etc..

indien niet overdreven duur haal ik maar even 2 extra screenprotectors..
Ik zie net dat ze bij LT de screenprotector en ook 2 hard cases hebben toegevoegd voor de NEO. Mooi zo :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119007270
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Hmm ja dat is inderdaad wel een groot voordeel voor de Honor 2. Updates zou inderdaad wel een probleem kunnen zijn, maar je hebt nog wel even voor je naar China gaat als ik het goed begrijp hé? Misschien even afwachten dan en kijken of 1 van de 2 gsm's op xda verschijnt :)
Ja klopt ik ga over 48 dagen, maar direct de volgende dag zit ik in vliegtuig naar Hangzhou dus bij terug komst in Guangzhou kan ik gaan kijken voor een Chinees mobieltje.
pi_119007405
lightake heeft 2 hoesjes voor de neo en een screenprotector, wel mager, hopen dat er nog meer komt
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:03:10 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119007526
Sweet mother of Jesus. Ik dacht dat het een long shot was, maar...

.. de aanhouder wint, zeker? :P

Ik was min of meer toevallig al wakker en keek, toen stond 'ie opeens na dagen 'purchasing' op 'In stock'. Heel even later verversde ik de pagina, wachtte 'ie al op 2nd Pay, ik betalen (bij de status bleek er maar 8 minuten tussen te zitten :P ). Dus nu kunnen ze 'em de deur uit doen.

Kosten:
Eh... gestort in eerste instantie: 174,- USD als tegoed. Daar komen 3% transactiekosten overheen, zit je op 179,22 USD kosten. Dan krijg je 10% bonus als eerste inleg met een nieuw account, wat dus 17,40 USD is, zit je op een tegoed van 191,40 USD.

Toen had ik twee gebouncte orders omdat ze bij 2 stores niet in Stock waren, ik denken '3x is scheepsrecht', gewoon een andere seller proberen (alleen sellers <180 USD + eigen foto's van G3's).

First Pay was: 178,54 USD, bleven er nog over: 12,86 USD (191,40 - 178,54).

Helaas pakte 'ie geen recommenderkorting nu (don't ask me, 'cause I don't know why, misschien omdat er al 'twee' orders geplaatst geweest waren of omdat ze zoveel hebben onderhandelt/moeite hebben gedaan om de G3 te krijgen dat ze dat voor de bestelling hadden uitgeschakeld?). Dus hoe dan ook. Dan maar volle commissie. Nog eens 7,82 aan tegoed erop gezet (incl. transactiekosten 3%: 8,05 USD) en de 2nd Pay van 20,67 USD betaald.

Overgeboekt heb ik dus in totaal: 179,22 + 8,05 = 187,27 USD , dat komt zo net onder de 150,- euro uit.

Zo'n 20,- USD duurder uiteindelijk dan onze speciale LT-deal, maar dan is er tenminste iets onderweg. :+
Let the waiting begin.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119007990
ik lees veel over de Chinese high-end phones, maar ik zoek eigenlijk een telefoon in een nog lager prijsklasse van ong. 75 euro (incl. verzending).

Zijn de Chinese telefoons in deze klasse zo veel minder dat er weinig over wordt gesproken?
pi_119008098
Voor ¤ 75 krijg je niet veel soeps hoor, wellicht wel beter dan Samsung Galaxy y bijvoorbeeld, maar voor ¤ 75 krijg je weinig goeds.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:22:42 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119008162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef thoragz het volgende:
ik lees veel over de Chinese high-end phones, maar ik zoek eigenlijk een telefoon in een nog lager prijsklasse van ong. 75 euro (incl. verzending).

Zijn de Chinese telefoons in deze klasse zo veel minder dat er weinig over wordt gesproken?
Ik heb bewust geen phones in de OP gezet die mindere specificaties hebben dan:
› dualcore MTK6577
› 1GB RAM
› 540p resolutie
› 1700mAh accu

Dát zijn namelijk de specs die tot een goede bang-for-buck en aangename gebruikerservaring (en een beetje toekomst-readyheid) leiden. Alles eronder is het allemaal net niet (bovendien is de support daarvoor veel minder). Er zijn veel toestellen met MTK6575 singlecore processor, 512MB RAM, 800x480px resolutie en 1300mAh ofzo, maar als je dan kijkt naar wat je voor een beetje meerprijs krijgt, heb je daar veel meer aan.

Natuurlijk kun je best daaronder iets kopen dat je wel bevalt, hoor, maar echt aanraden zou ik om dat stapje meer te nemen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119008496
En wat schermgrootte betreft, de 3.2 - 3.5 inch schermen zijn alleen maar op de goedkopere toestellen te vinden? Ik zie dat al deze toestellen 4.0+ inch zijn, wat ik persoonlijk echt niet fijn vind.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:36:48 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119008628
Alles onder 4.0" is inderdaad zo'n beetje passé. :P

'k Heb nu 3.7" + Qwerty tobo (Desire Z). 4.5" lijkt me eigenlijk wel fijn.
Dan zijn de toetsen van het virtuele toetsenbord tenminste groter en preciezer.
A la Galaxy Note hoeft van mij niet zo, dat vind ik dan weer overdreven.
Ik heb al een (Chinese) tablet als het echt wat groter moet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:39:39 #158
367110 Fistix
Do you like fishsticks?
pi_119008729
Hallo,
ik hoop binnenkort een mooie quadcore te kunnen kopen, kwam de K-Touch V8 Bumblebee II tegen,
maar kan daar verder weinig over vinden.
Weet iemand meer over deze schoonheid?
pi_119008933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:39 schreef Fistix het volgende:
Hallo,
ik hoop binnenkort een mooie quadcore te kunnen kopen, kwam de K-Touch V8 Bumblebee II tegen,
maar kan daar verder weinig over vinden.
Weet iemand meer over deze schoonheid?
Ik zou eerder voor de huawei Honor 2 of de Xiaomi MI2 gaan. Als ik zo kijk naar die link dan zie ik dat die "maar" een Tegra 3 heeft, en de S4 pro in de MI2 en de K3V2 in de Honor2 zijn normaal toch wel een pak krachtiger :)
pi_119009039
De Huawei Honor 2 heeft voor nu wel nog 1GB Ram, later zouden het gratis naar 2GB Ram brengen dus dan weet je dat je het beste kan wachten.

En de Xiaomi Mi2 is weer een apart verhaal, zo'n beetje de beste specificaties maar momenteel slecht leverbaar.
pi_119009236
Heeft hier al iemand ervaring met de ZOPO ZP500 of de Hero H8000. Het is wel 4 inch scherm en geen dual core. Maar verder zit hij er redelijk uit.
pi_119009605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:53 schreef Bakkwast het volgende:
Heeft hier al iemand ervaring met de ZOPO ZP500 of de Hero H8000. Het is wel 4 inch scherm en geen dual core. Maar verder zit hij er redelijk uit.
waarvoor zou je die halen voor 170 dollar,als die mindere specs heeft dan de gangbare besproken modellen?
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:05:05 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119009616
En dus maar 480p én dus maar 512MB én dus maar 1200mAh en toch nog best prijzig. :?

Begrijp echt niet waarom je daar naar kijkt? Een N02-M rond die prijs is veel beter. 8)7

Als het per se 4" moet zijn, dan een Jiayu G2+/G2 Plus?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119012171
Koop dan een Samsung Galaxy Y als je een goedkoop toestel wilt, want dan heb je ook garantie enzo.
pi_119013954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef mtchel112 het volgende:
lightake heeft 2 hoesjes voor de neo en een screenprotector, wel mager, hopen dat er nog meer komt
Het is wat, direct besteld!

Inmiddels is de telefoon verzonden, ik heb 2 dagen geleden besteld.
Nu afwachten, ik hoop op begin december..
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:25:49 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119014399
Iemand nog een goede China phone met querty toetsenbord? De n97 was awesome daarmee... Daarna had ik een n8 en nu een htc One x maar op 1 of andere manier blijf ik een onscreen toetsenbord kut vinden
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:48:45 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119015199
Ik heb een Desire Z en dat Qwerty-tobo is echt toadz amaze.
Al vond ik de G2 eigenlijk niet zo heul tragisch, ik dacht dat ik m'n tobo meer zou missen.
Maar China-equivalent = :N helaas (zou ik eigenlijk ook niet willen, 100x in/uitschuiven en kaput).

Btw, ff gelist voor de mensen, N02-M accessoires, is wat makkelijker:

› Screenprotecky: http://lightake.com/detail.do/sku.59388
› White case: http://lightake.com/detail.do/sku.59387
› Black case: http://lightake.com/detail.do/sku.59386

Vergeet coupon 'retailmenot' niet voor 5% off. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119015532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb een Desire Z en dat Qwerty-tobo is echt toadz amaze.
Al vond ik de G2 eigenlijk niet zo heul tragisch, ik dacht dat ik m'n tobo meer zou missen.
Maar China-equivalent = :N helaas (zou ik eigenlijk ook niet willen, 100x in/uitschuiven en kaput).

Btw, ff gelist voor de mensen, N02-M accessoires, is wat makkelijker:

› Screenprotecky: http://lightake.com/detail.do/sku.59388
› White case: http://lightake.com/detail.do/sku.59387
› Black case: http://lightake.com/detail.do/sku.59386

Vergeet coupon 'retailmenot' niet voor 5% off. ;)
Haha, yes 5% op 1.50 dollar *O* ^^
Jammer dat ze die indoen 2 dagen nadat ik men neo's besteld heb, anders had ik het er bij kunnen bestellen, ga nu maar even zien of er bij geleverd worden zoals hier gezegd werd of niet :)
pi_119016342
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Haha, yes 5% op 1.50 dollar *O* ^^
Jammer dat ze die indoen 2 dagen nadat ik men neo's besteld heb, anders had ik het er bij kunnen bestellen, ga nu maar even zien of er bij geleverd worden zoals hier gezegd werd of niet :)
Ik heb hetzelfde. Het is zelfs zo dat binnen een half uur nadat ik de bevestiging heb ontvangen dat het pakket verzonden is ik de rest bestelde.. Maargoed, toch geen verzendkosten dus maakt weinig uit
pi_119016345
Zit ook nog beetje te kijken, maar voor mij is er nu niet direct een toestel wat eruit springt...
De Neo erg leuk, maar Google Play is een probleem en alleen in Chinees of Engels, en nog het accu verhaal..
G3, wel direct Google Play erop, maar zeer slechte foto's en erg lastig verkrijgbaar...
pi_119016414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Het is zelfs zo dat binnen een half uur nadat ik de bevestiging heb ontvangen dat het pakket verzonden is ik de rest bestelde.. Maargoed, toch geen verzendkosten dus maakt weinig uit
Ja zag eerst alleen die screen protectors, maar zie nu dat die cases er eigenlijk ook wel deftig uitzien, ga het ook maar kopen denk ik, die paar euro extra zullen het niet maken hé :D
pi_119016547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zit ook nog beetje te kijken, maar voor mij is er nu niet direct een toestel wat eruit springt...
De Neo erg leuk, maar Google Play is een probleem en alleen in Chinees of Engels, en nog het accu verhaal..
G3, wel direct Google Play erop, maar zeer slechte foto's en erg lastig verkrijgbaar...
Newman N1 is gewoon de Neo maar dan goed werkend ;)
pi_119016930
http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1752.html

Nou de octo cores komen er in Mei aan 8)7 Gaat snel zeg.
pi_119017068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1752.html

Nou de octo cores komen er in Mei aan 8)7 Gaat snel zeg.
Dat kan de batterijduur toch niet ten goede komen, of wel?
pi_119017116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Dat kan de batterijduur toch niet ten goede komen, of wel?
Dat zegt iemand daaronder als reactie ook ;)
pi_119017126
wtf.. lijkt me zeker nog overkill :P..
als je al ziet hoe snel de quadcores zijn.. en inderdaad het gaat ook weer meer vergen van de batterij :P
pi_119017133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Dat kan de batterijduur toch niet ten goede komen, of wel?
Ja dat denk ik zelf ook wellicht, maja van dualcore naar quadcore is zo dat die quadcores toch zuinigere zijn.

Laat ze nu eerst maar met die Quadcores komen.
pi_119017171
Inderdaad, eerst goede quad cores, verdubbelen kan altijd nog. Zoals men zegt, haastige spoed is zelden goed.
pi_119017180
Ja moet niet per se meer verbruiken dénk ik.
En lol, "the price will be $18-$20" Moesten de prijzen van Computer cpu's nu ook eens zo zijn... :p :p
pi_119017198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja dat denk ik zelf ook wellicht, maja van dualcore naar quadcore is zo dat die quadcores toch zuinigere zijn.

Laat ze nu eerst maar met die Quadcores komen.
Per core zijn ze zuiniger, alle 4 de cores trekken wel meer dan 2 cores..
pi_119017208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Dat kan de batterijduur toch niet ten goede komen, of wel?
Waarom niet? Als je alle cores constant aan het werk hebt is het onzuinig maar met veel cores heb je een snellere race to idle en kan je ook cores gewoon compleet uitzetten.
pi_119017265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Per core zijn ze zuiniger, alle 4 de cores trekken wel meer dan 2 cores..
Omdat een taak snellere afgehandeld is merk je uiteindelijk niet al teveel verschil, zo is batterij duur van mijn Nexus 7 erg goed.
pi_119017555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:47 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Omdat een taak snellere afgehandeld is merk je uiteindelijk niet al teveel verschil, zo is batterij duur van mijn Nexus 7 erg goed.
Omdat waarschijnlijk jou 4 cores niet allen voluit zullen draaien nog wss :P..

net trouwens gezien dat de neo niet in HD(720) filmt maar in 640x480.. instelling staat op high..
had toch wel HD verwacht, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd :P?

daarnaast is de foto camera goed op kleur, maar wanneer ik switch naar de videocamera stand word het beeld enorm donker! zelfs met brightness en exposure op het hoogst..
pi_119017702
Dat terwijl de specificaties 720p zeggen ha. Ja die 4 cores zullen niet allen voluit draaien en hij heeft ook nog zo'n vijfde core dus gebruikt ie soms in standvye.
pi_119017784
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat terwijl de specificaties 720p zeggen ha. Ja die 4 cores zullen niet allen voluit draaien en hij heeft ook nog zo'n vijfde core dus gebruikt ie soms in standvye.
Mijn fout zie ik al...

HD is weldegelijk mogelijk..

je hebt de keuze uit low > Medium > High dacht ik..
echer komt na high nog > fine en dat is HD :P

echter nog niks gevonden voor het feit dat de camera in filmstand zo donker is!
pi_119017795
Al die cpu verbeteringen... geef me gewoon een dual core met een accu die een week meegaat !
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:01:11 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119017804
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mijn fout zie ik al...

HD is weldegelijk mogelijk..

je hebt de keuze uit low > Medium > High dacht ik..
echer komt na high nog > fine en dat is HD :P

echter nog niks gevonden voor het feit dat de camera in filmstand zo donker is!
Was ook zo bij de Jiayu G2. :o

Kan met de ISO-stand te doen hebben, om de Hz gelijk te houden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119017810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:01 schreef shiznuts het volgende:
Was ook zo bij de Jiayu G2. :o
dat filmen donker is ?
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:02:26 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119017843
Ja.
quote:
Op de achterkant vind je een 8 megapixel camera met flash. De flash is leuk als AF-hulp, echt fijn voor foto's is 'ie niet, hij is vrij blauwig en lokaal. Voorop zit een 0.3 megapixel camera voor bijvoorbeeld Skype. Je kunt daarop best foto's nemen, in videomode gaat echter geloof ik de de shutterspeed omhoog richting de framerate en alles lijkt daardoor met videomode + frontcam veel donkerder. Kan ook een bug zijn, weet ik niet. Maar goed, wil je foto's maken, koop je maar een camera. :P Ik gebruik m'n mobieltje alleen om in de winkel als geheugensteuntje iets op de foto wil zetten waar ik thuis dan meer research naar wil doen en allicht wil gaan kopen en zulk soort dingen.
~ [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119017874
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:01 schreef FreaZ het volgende:
Al die cpu verbeteringen... geef me gewoon een dual core met een accu die een week meegaat !
Dan krijg je een hele dikke telefoon.
pi_119017908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dan krijg je een hele dikke telefoon.
Nieuwe technieken toepassen.
pi_119017952
quote:
he je hebt gelijk..

hij is opeens heel donker dan.. vreemd en kloten :P video's binnenhuis worden daar veel te donker :P
pi_119017989
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:01 schreef FreaZ het volgende:
Al die cpu verbeteringen... geef me gewoon een dual core met een accu die een week meegaat !
This! :D
Hebben mijn vrienden ook al vaak moeten horen van mij :p "Al die cpu verbeteringen zijn vet enzo, maar dat ze verdorie eerst eens wat geld steken in research naar betre batterijen :o"
:p
pi_119018083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

This! :D
Hebben mijn vrienden ook al vaak moeten horen van mij :p "Al die cpu verbeteringen zijn vet enzo, maar dat ze verdorie eerst eens wat geld steken in research naar betre batterijen :o"
:p
Beter batterijen + cortex a15 in chinese telefoons = WIN
pi_119018486
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:04 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Nieuwe technieken toepassen.
Stja dat helpt maar kleine beetjes, wat ze nu doen is nieuwe chipsets uitbrengen en dan plaatsen ze direct een grotere batterij, dat hadden ze direct moeten doen, maar vaak eet die chipset dan juist wel wat meer waardoor die extra batterij nodig is.

Mijn HTC Evo 3D is daar voorbeeld van, grotere batterij dan HTC Desire HD maar de batterij gaat gewoon net zo snel of zelfs sneller leeg.
pi_119019620
LT heeft mijn Neo net verstuurd. Had vantevoren de CS nog gemaild en volgens Tina zat er gewoon Google Play op:/
pi_119019927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:52 schreef henkieklaas het volgende:
LT heeft mijn Neo net verstuurd. Had vantevoren de CS nog gemaild en volgens Tina zat er gewoon Google Play op:/
Het zal me benieuwen hoor... Maar ach, met root moet dat straks toch wel te doen zijn!
pi_119025301
Niemand die de Neo vandaag heeft ontvangen? Ik hoopte op een Guinea pig die rooting kon testen vandaag. Voor ik hem bestel :X
pi_119025378
http://m.pconline.com.cn/(...)/product_detail.html

Hier heb je een van de 50000 Xiaomi M2 en dan vraagt ie ruim 550 yuan meer, dat lijken we iPhone praktijken, daar zie je hetzelfde.

Als je bereid bent meer te betalen kun je hem kopen, want blijkbaar hebben veel handelaars er gekocht, want op taobao vind ik er ook veel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-11-2012 18:47:27 ]
pi_119026266
Ha Fokkers,

Ik heb ook zojuist mijn Neo besteld en via DHL laten versturen.
Vanaf het moment dat ik net te laat was voor de pre-order met de Jiayu volg ik het forum en heb ik, mede dankzij jullie wijze adviezen, voor de Neo gekozen!
Van de Sony Ericsson Vivaz Pro met een 256MB Ram naar de Neo zal me vast goed doen :D
Boodschap van het bericht.. bedankt voor de adviezen en info die hier gedeeld is. Helemaal aan Downstar met de video en de uitgebreide review.. was puik werk!!
Hopelijk komt er snel goed bericht over het 'rooten', want google play zal wel handig zijn inderdaad!
pi_119026403
Newman N2 is wel fucking yummie. Eind November uit schijnt het.

http://www.merimobiles.co(...)amera_p/meri6920.htm

Niet gek voor 300 dollar.
pi_119026724
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:05 schreef Xenorium het volgende:
Newman N2 is wel fucking yummie. Eind November uit schijnt het.

http://www.merimobiles.co(...)amera_p/meri6920.htm

Niet gek voor 300 dollar.
Helemaal niet slecht, dat is zo'n 235 euro.
pi_119026759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:02 schreef bartvdg het volgende:
11 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM 07:25

Oh mooi,als de NEO nu nog naar Luik vertrekt kan ik hem straks hopelijk nog gaan ophalen. :)
Anders zal het pas voor maandag zijn. :'(
Tss wat een luieriken op DHL zeg :D
Neo is deze morgen ingeklaard om 07:25 en sindsdien geen statusverandering meer...
Douaniers zijn er misschien zelf mee aan het spelen. :P
Hopelijk zal het dan voor maandag zijn. :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:13:57 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119026794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:05 schreef Xenorium het volgende:
Newman N2 is wel fucking yummie. Eind November uit schijnt het.

http://www.merimobiles.co(...)amera_p/meri6920.htm

Niet gek voor 300 dollar.
Hmm, erg interessant. Voor dat geld inderdaad een no-brainer.
Samsung quadcore Exynos 4412 met 1GB RAM, 4.7" 1280x720, 13Mpx camera (+2.0Mpx cam), 2500mAh.

@ j-aap: Tof! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119026895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hmm, erg interessant. Voor dat geld inderdaad een no-brainer.
Samsung quadcore Exynos 4412 met 1GB RAM, 4.7" 1280x720, 13Mpx camera (+2.0Mpx cam), 2500mAh.

@ j-aap: Tof! ^O^
2GB ram ;) maar volgens mij geen dual sim }:|
pi_119026941
Nu maar is kijken of andere webshops goedkoper gaan. Is merimobiles over het algemeen duur of goedkoop?
pi_119026942
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:24 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, deze drivers ook geprobeerd maar ik krijg ze niet geinstalleerd. Durf hem ook niet te rooten enzo als dat niet goed is

[ afbeelding ]

Eerder stond er geen onbekend maar MT65XX Android Phone met een geel driehoekje :)

Heeft iemand toevallig de juiste drivers voor de Newman N1? :)
Probeer deze eens.
De drivers zitten er ook bij (waar het jouw omgaat). Als ik het goed begrijp zijn deze generiek voor de MTK65xxx.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:17:27 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119026946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef FreaZ het volgende:

[..]

2GB ram ;) maar volgens mij geen dual sim }:|
Staat '8GB ROM + 1GB RAM'? :P

Nee, volgens mij is geen enkele quadcore dualSIM. -O-
Voor mij een dealbreaker, maar dat maakt ze er niet minder tof door verder.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:21:11 #209
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119027111
http://www.merimobiles.co(...)amera_p/meri6920.htm

Hmm hebben we hier dan een chinese nexus 4 :D
Mooie prijs, kan misschien interessant worden.

Gizchina.com melde idd wel 2gb ram:

As we already know the latest Newman phone will sport a quad-core Samsung Exynos 4412 chip running at an energy-efficient 1.4 GHZ, 2GB RAM, 4.7 inch display and a 13 mega-pixel rear camera with LED flash.

Maarja, die houden nogal van geruchten.

EDIT:
Uredeal meld ook 1gb, zal dus wel 1gb worden :(
pi_119027162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef nodig het volgende:
http://www.merimobiles.co(...)amera_p/meri6920.htm

Hmm hebben we hier dan een chinese nexus 4 :D
Mooie prijs, kan misschien interessant worden.

Gizchina.com melde idd wel 2gb ram:

As we already know the latest Newman phone will sport a quad-core Samsung Exynos 4412 chip running at an energy-efficient 1.4 GHZ, 2GB RAM, 4.7 inch display and a 13 mega-pixel rear camera with LED flash.

Maarja, die houden nogal van geruchten.
Hij maakt heel vaak typfouten dus dit kan er een zijn.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:25:52 #211
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119027351
En hier heb je de Newman N2 goedkoper, 280 dollar = 220 euro

http://android-sale.com/newman-n2.html

Ergens eind november of in de maand december moet die verschijnen, het meest specifiek word de datum genoemd op android-sale, namelijk tussen 10 en 20 dec.
pi_119027436
Ik zou er gewoon van uitgaan dat het 1 GB is.
pi_119027499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef nodig het volgende:
En hier heb je de Newman N2 goedkoper, 280 dollar = 220 euro

http://android-sale.com/newman-n2.html

Ergens eind november of in de maand december moet die verschijnen, het meest specifiek word de datum genoemd op android-sale, namelijk tussen 10 en 20 dec.
Moet je die phone wel preorderen, anders mag je 'm voor 300dollar kopen.
pi_119027944
Leuk die Newman N2, maar zou je dan niet beter voor een Huawei Honor 2 kunnen gaan? Newman is ja geloof ik niet een grote fabrikant.

We moeten we nog geduld hebben tot Huawei hem upgrade naar 2GB ram want momenteel zit er 1GB in maar er komt wel 2GB.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:39:52 #215
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119027960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Moet je die phone wel preorderen, anders mag je 'm voor 300dollar kopen.
Denk dat ze dat doen om wat meer pre-orders binnen te halen :P Maarja wie weet verhogen ze hem als er heel veel vraag naar is, you never know.

Hmm, Nexus 4 is dus 395 euro en deze 220. Toch nog een aardig verschil, maar als je dan de douane erbij op rekent: 220x1,21+12,50= 278,70, dan wil je nog een mooi Micro-sd kaartje van 8GB (om Nexus 4 te evenaren, ikzelf zou gelijk 32gb kopen, jammer genoeg kan dat bij de Nexus niet maar daar valt mee te leven hoop ik :+ ) die ¤11,50 kost (http://tweakers.net/price(...)hc-uhs-i-30mb-s.html) Dan zit je dus op ¤290,20.

Ongeveer 105 euro verschil met de Nexus 4 dus.

Nexus 4 heeft dan wel 2GB ram, een snapdragon s4 pro, altijd nieuwste android en garantie.
pi_119028122
Ff de screenprotector en case voor de Neo besteld.
Totaal ¤3,48, dat zijn de prijzen :D
pi_119028180
Mauw ik zou niet eens zo'n high end toestel kopen als ik zelf niet een vliegticket naar China had, want met importeren zitten jullie al gauw tussen de ¤ 300 en ¤ 400 denk ik.

Verschil is niet bijsters groot vind ik, je moet voor die high end toestellen al zelf in China zijn en anders loont het zich niet, maar we weten ja nog niet wat Nexus 4 in NL gaat kosten, maar in Duitsland de 8GB versie kost ¤ 299.
pi_119028198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Denk dat ze dat doen om wat meer pre-orders binnen te halen :P Maarja wie weet verhogen ze hem als er heel veel vraag naar is, you never know.

Hmm, Nexus 4 is dus 395 euro en deze 220. Toch nog een aardig verschil, maar als je dan de douane erbij op rekent: 220x1,21+12,50= 278,70, dan wil je nog een mooi Micro-sd kaartje van 8GB (om Nexus 4 te evenaren, ikzelf zou gelijk 32gb kopen, jammer genoeg kan dat bij de Nexus niet maar daar valt mee te leven hoop ik :+ ) die ¤11,50 kost (http://tweakers.net/price(...)hc-uhs-i-30mb-s.html) Dan zit je dus op ¤290,20.

Ongeveer 105 euro verschil met de Nexus 4 dus.

Nexus 4 heeft dan wel 2GB ram, een snapdragon s4 pro, altijd nieuwste android en garantie.
Hebben ze al gedaan, eerst was de preorder prijs 249 dollar. Nu al verhoogd en volgens mij nemen ze geen preorders meer aan. Zegt al genoeg over de belangstelling voor dat telefoontje.. G3 praktijken......

Nexus 4 kun je niet uitbreiden met een mini sd kaartje. Als de Nexus 4 16 gb voor 299 euro in NL beschikbaar was, dan is de keus snel gemaakt. Helaas is het niet zo.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:55:19 #219
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119028655
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Hebben ze al gedaan, eerst was de preorder prijs 249 dollar. Nu al verhoogd en volgens mij nemen ze geen preorders meer aan. Zegt al genoeg over de belangstelling voor dat telefoontje.. G3 praktijken......

Nexus 4 kun je niet uitbreiden met een mini sd kaartje. Als de Nexus 4 16 gb voor 299 euro in NL beschikbaar was, dan is de keus snel gemaakt. Helaas is het niet zo.

8GB is 299 en 16GB is 349 in Play Store. De duitse mediamarkt gaat de Nexus 4 16GB verkopen voor ¤395 (dus 45euries duurder). Die 395 is pre-order wellicht word die nog wat goedkoper dus.

http://data.mediamarkt.de(...)10&et_sub=LG_Nexus_4
pi_119028847
Zendt die Mediamarkt ook naar Nederland of moet je dat ding in een Duitse Mediamarkt afhalen.

Ik zie het al, zelf ophalen. }:|

Voor 400 euro, dan niet eens de benzinekosten meegerekend en geen mini sd vind ik het best een slechte deal.
pi_119028886
Schijnt zo te zijn dat Google hem onder kostprijs verkoopt en dat hij daarom duurdere is offline. Maja ik vind de Huawei Honor 2 wel goed alternatief, alleen is het niet de snelste chipset.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:01:50 #222
97745 Thorical
finding a way
pi_119029121
Yea mijn Neo komt volgende week waarschijnlijk. Proberen dat ding maar eens te rooten zonder 'm kapoet te maken. Die nexus 4 kan mijn ballen zuigen, dure rommel.

Neo om te overbruggen en volgend jaar maar aan een Newman n2 voor onder de 300 dollar. yea!!
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:04:16 #224
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119029129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef Xenorium het volgende:
Zendt die Mediamarkt ook naar Nederland of moet je dat ding in een Duitse Mediamarkt afhalen.

Ik zie het al, zelf ophalen. }:|

Voor 400 euro, dan niet eens de benzinekosten meegerekend en geen mini sd vind ik het best een slechte deal.
Ik woon aan de Oostzijde van ons land dus dan is het nog te doen. Mini-sd is jammer maar ik ga er met 16GB er igg niet op achteruit (komt van 8Gb af)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Xenorium het volgende:
Yea mijn Neo komt volgende week waarschijnlijk. Proberen dat ding maar eens te rooten zonder 'm kapoet te maken. Die nexus 4 kan mijn ballen zuigen, dure rommel.
Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind ¤395 niet duur voor een high-end telefoon die nog vele jaren mee kan + garantie. Het is zeker geen rommel en ook niet duur :{w
pi_119029298
http://www.engadget.com/2(...)d-d1-quad-xl-review/

Hier in deze review kun je die chipsets vergelijken de s4 die ook in Nexus 4 zit is gewoon de snelste, maar veel scheelt het allemaal niet heb ik het idee.

Die chipset van Huawei scoort in antutu 12,114 en de van Samsung 11,960.
pi_119029381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik woon aan de Oostzijde van ons land dus dan is het nog te doen. Mini-sd is jammer maar ik ga er met 16GB er igg niet op achteruit (komt van 8Gb af)

[..]

Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind ¤395 niet duur voor een high-end telefoon die nog vele jaren mee kan + garantie. Het is zeker geen rommel en ook niet duur :{w
Beetje verkondigen dat ze 300 dollar zijn en wij mogen er 400 a 500 euro voor neerleggen. Dacht het niet.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:11:47 #227
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119029524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Beetje verkondigen dat ze 300 dollar zijn en wij mogen er 400 a 500 euro voor neerleggen. Dacht het niet.
395 euro voor 16gb dus 8Gb zal rond de 350 euro zijn, geen 400 a 500 euro dus.
pi_119029670
8GB zal offline niet verkocht worden. Ik heb een Duitse credit card, maar geen duits afleveradres, maar op tweakers,net waren al twee personen die vroegen of ik een Nexus 4 uit playstore kon bestellen voor ze, want zij hadden een vriendin of schoonfamilie in Duitsland.

Zag laatste bij undercoverinderland dat credit card fraudeurs gewoon een adres opgaven en daar niemand was.

Oh cool de Huawei Honor 2 is nu met 2GB Ram.

http://www.vmall.com/item-2-337

Het is ook een pentaband, wat wilt zeggen dat ie zo'n beetje alle frequenties kan gebruiken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-11-2012 20:21:25 ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:28:53 #229
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119030497
Huawei is ¤330 als ik even snel rondkijk

http://www.merimobiles.co(...)0-ics_p/meri6945.htm

Hmm, goeie concurrent voor de Nexus maar met belasting eroverheen opeens ¤411,8 dus ook nog 15 euro duurder dan de Nexus 4 16GB :P

EDIT: En hij word geleverd met 8GB rom, om de Nexus te evenaren dus minimaal een kaartje van 8GB nodig, is weer 10tje duurder, 25 euro verschil dus.
pi_119030714
Newman n2 is dan toch echt een betere bang for the buck.
pi_119030733
vergeet niet dat de Huawei tenminste uit te breiden is, dus mijn bestaande class 10 microsd kaartje van 32GB kan er gewoon in.

Dan heb je toch 40GB opslag ( niet helemaal want van 8GB gaat een deel naar de rom. ) en de Nexus 4 heeft maar iets van 13GB aan bruikbare opslag ofzo, bij mijn Nexus 7 ook maar dat vind ik dan niet zo erg, maar een telefoon is een camera, muziekspeler en al dus die 16GB van Nexus 4 is krapjes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:33 schreef Xenorium het volgende:
Newman n2 is dan toch echt een betere bang for the buck.
Newman N2 heeft 1GB Ram, de Huawei Honor 2 heeft 2GB Ram en de Newman N2 is dan wel paar tientjes goedkoper ( okay maar er maar 5 van met die lage wisselkoersen anno 2012 ) maar Huawei is hier een bekend merk voor mij en Newman ik weet niet waar ik dat moet plaatsen?

Is het een groot merk of een soort klein merk uit Shenzhen dat in een kleine frabriek deze telefoons in elkaar zet.

Dus ik geef Huawei hier de voordeel van twijfel, omdat het een grote speler is en je er feedback van vind en ze halen ook nog de internationale pers en je bent je zeker dat je er Nederlands op vind.

Maar de verkoop van die 2GB versie is geloof ik nog niet verscheept, dus denk dat online bij die webshops allemaal presale is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-11-2012 20:42:47 ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:03:27 #232
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119032400
nevermind :+

[ Bericht 23% gewijzigd door SuperChips op 09-11-2012 21:26:45 ]
Say whaaaat?
pi_119032721
Nogmaals... tina van lightake heect het wel vaker mis... de neo komt niet met de playstore!!!

Daarnaast heb ik nu.engelse vertaling gekregen van lightake onder de ene root filmpje..
Een echte toevoeging is het niet echt...

Maar lightake maakt wss zelf een filmpje waarjn ze uitleggen hoe je de neo root..
Tevens gaan ze contact opnemen net neo om het batterij 'probleem' op te lossen..
pi_119032728
Ik heb de Neo ook maar besteld bij lighttake. Wel jammer dat een extra battery geen optie is.
pi_119032803
Voorgaande bericht vanaf een neo, die al 17,5 uur draait en nog 20 % heeft.. met yiutube filmpjes kijken, navigatie.. muziek luisteren en 3g contant aan ;)
pi_119032829
Ik heb net voor de gein een LG optimus L3 besteld voor 50 euro bij de bartsmit. Gewoon voor de gein, 20 euro cashback van LG == 30 euro.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525162

[ Bericht 28% gewijzigd door Xenorium op 09-11-2012 21:47:12 ]
pi_119035067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Downstar het volgende:
Voorgaande bericht vanaf een neo, die al 17,5 uur draait en nog 20 % heeft.. met yiutube filmpjes kijken, navigatie.. muziek luisteren en 3g contant aan ;)
Wow da's niet slecht!! :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:15:16 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119036550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb net voor de gein een LG optimus L3 besteld voor 50 euro bij de bartsmit. Gewoon voor de gein, 20 euro cashback van LG == 30 euro.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525162

Hier vandaag binnen gekregen ;) Voor die 30 euro gewoon een leuk toestel die ook nog eens CM9 draait ;)!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Downstar het volgende:
Voorgaande bericht vanaf een neo, die al 17,5 uur draait en nog 20 % heeft.. met yiutube filmpjes kijken, navigatie.. muziek luisteren en 3g contant aan ;)
Netjes!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119037395
Ja hij doet het heel goed :). Enige probleem is dus de weergave van het aantal percentage..

Wel elke keer dat ik hem lock even alle apps sluiten... en brightness op bijna laagste volgens slider ( volgens brightness widget in notification bar op laagste stand.. ). Maar dat is echt meer dan voldoende!

Staat nu na 18,5 uur op 15%..
pi_119038499
Die Huawei Honor 2 is gewoon te koop op www.amazon.cn voor mij persoonlijk een pluspunt want hoef ik niet met alipay te klooien.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:04:55 #241
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119039495
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Huawei Honor 2 is gewoon te koop op www.amazon.cn voor mij persoonlijk een pluspunt want hoef ik niet met alipay te klooien.
Linkje?
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:06:25 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119039570
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Linkje?
Als je niet in China woont, zul jij er weinig aan hebben. ;)
Gewoon zoeken op 'U9508', dat is het typenummer van de Honor II.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:09:57 #243
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119039768
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je niet in China woont, zul jij er weinig aan hebben. ;)
Gewoon zoeken op 'U9508', dat is het typenummer van de Honor II.
Ah, dat nummer zoekt makkelijker denk ik . Ga er eind januari wrschnlk heen voor n week.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:15:01 #244
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119040053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb net voor de gein een LG optimus L3 besteld voor 50 euro bij de bartsmit. Gewoon voor de gein, 20 euro cashback van LG == 30 euro.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525162

En ook nog 10 euro prepaid tegoed :D

2 aangeschaft, 1 voor mams (eerste smartphone) en 1 voor mijzelf als back-up/mp3 speler/geinding. Echt een prijstopper deze, normaal 100 euro.. (excl. 20 cashback) (stuk of 25 webshops in tweakers pricewatch dus aan concurrentie ontbreekt het niet) Het is natuurlijk opeenstapeling van korting.
pi_119041661
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Linkje?
Momenteel alleen de 1GB en die is uitverkocht maar Amazon verkoopt Huawei gewoon dus ik vermoed dat ze binnenkort ook de 2GB versie zullen verkopen.

Momenteel is hij gewoon niet zo makkelijk verkrijgbaar, maar bij Amazon kun je met een buitenlandse credit card betalen, al willen ze wel een credit card verificatie althans dat was bij mij zo.

Maar het is gewoon zo handig dat je gewoon kunt bestellen en dan bijvoorbeeld af laten leveren naar je hotel kamer of zoals ik doe ik laat het bij me vriendin afleveren als ik niet in China ben en het word als het op voorraad is binnen 24 uur bezorgd, maar als je morgens vroeg besteld kan het nog dezelfde dag bezorgd worden.

http://www.amazon.cn/s/re(...)B1%E4%BA%AB%E7%89%88

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ah, dat nummer zoekt makkelijker denk ik . Ga er eind januari wrschnlk heen voor n week.
Oh wat zonde maar een weekje naar China, je bent alleen al twee hele dagen kwijt om er naar toe te reizen. Eind Januari ben ik er trouwens ook nog daarzo, stiekem hoop ik dat de Xiaomi Mi2 dan ook op voorraad is maar ik pin me er niet op vast, want Xiaomi Mi2 das pas echt bang for bucks, net iets meer dan Huawei Honor 2.

[ Bericht 16% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-11-2012 23:52:31 ]
pi_119042499
Vandaag ook bericht gekregen dat mij Neo verzonden is. Nu nog cover ook bestellen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:57:41 #247
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119044283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Momenteel alleen de 1GB en die is uitverkocht maar Amazon verkoopt Huawei gewoon dus ik vermoed dat ze binnenkort ook de 2GB versie zullen verkopen.

Momenteel is hij gewoon niet zo makkelijk verkrijgbaar, maar bij Amazon kun je met een buitenlandse credit card betalen, al willen ze wel een credit card verificatie althans dat was bij mij zo.

Maar het is gewoon zo handig dat je gewoon kunt bestellen en dan bijvoorbeeld af laten leveren naar je hotel kamer of zoals ik doe ik laat het bij me vriendin afleveren als ik niet in China ben en het word als het op voorraad is binnen 24 uur bezorgd, maar als je morgens vroeg besteld kan het nog dezelfde dag bezorgd worden.

http://www.amazon.cn/s/re(...)B1%E4%BA%AB%E7%89%88

[..]

Oh wat zonde maar een weekje naar China, je bent alleen al twee hele dagen kwijt om er naar toe te reizen. Eind Januari ben ik er trouwens ook nog daarzo, stiekem hoop ik dat de Xiaomi Mi2 dan ook op voorraad is maar ik pin me er niet op vast, want Xiaomi Mi2 das pas echt bang for bucks, net iets meer dan Huawei Honor 2.
Het is voor werk, dus een week vind ik lang zat ;)

Als ik iets bij Amazon.cn bestel dan doe ik het vooraf in NlL en laat ik het bij Chinese of NL'se relaties aldaar bezorgen. Eenmaal ter plekke wil ik zo min mogelijk tijd hoeven te verspillen aan bestellen.

Wel grappig, ik ga paar dagen naar Shenzhen. Dus ik zou evt ook m'n jiayu g3 gewoon bij de fabriek kunnen afhalen ;-)
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:59:25 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119044332
Shizhen. Dat is echt het walhalla van Chinese gadgetry.
Daar zou ik echt eens een week willen vertoeven. :D _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119044473
Ja man een reisje naar Shenzen en dan gelijk ook met Chinees oudjaar.. Gelijk ff dikke potten en matten stoken voor een paar centen. Gaan we allemaal ff dim summen en zo.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:18:32 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119044804
Klinkt goed. Kan Lightake ofzo niet onder 8 bestellers een all-inclusive fly-in-tour verloten?
http://www.gulfstream.com/products/g650/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:00:36 #251
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119046967
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt goed. Kan Lightake ofzo niet onder 8 bestellers een all-inclusive fly-in-tour verloten?
http://www.gulfstream.com/products/g650/
LOL! :-)

Hoeveel kan er eigenlijk in mn koffer, en hoe weinig kleren zou je nou per se mee moeten nemen? ;) *kansen ziet*
pi_119047321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef shiznuts het volgende:
Shizhen. Dat is echt het walhalla van Chinese gadgetry.
Daar zou ik echt eens een week willen vertoeven. :D _O_
Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.

Dus ik ga de moeite niet nemen om zo'n telefoon offline te zoeken.
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:25:41 #253
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119048000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.

Dus ik ga de moeite niet nemen om zo'n telefoon offline te zoeken.
Het had zo mooi kunnen zijn, m'n masterplan... ;)
pi_119049604
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.

Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
pi_119049685
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.

Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
Dan druk je 1 bij je reisgezelschap in de koffer...
en plak je 1 aan je lijf :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:32:39 #256
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119051864
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.

Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
Ik zit maar te dollen hoor, ik ga heus niet een lading mobieltjes meenemen. Zelf verzenden is veel slimmer denk ik :)
pi_119052337
Nee hoor zelf verzenden is alsnog duurdere, je vliegticket heb je al betaald dus je hebt de verzendkosten niet.

En dan op vliegveld gewoon doen alsof je achterlijk bent en door het groene poortje lopen en dan maar hopen niet gesnapt te woorden.

http://cn.engadget.com/20(...)-quad-core-hands-on/

Hands on van engadet China, die foto samples ziet er goed uit zeg, de benchmarks komt de Huawei Honor 2 goed mee met de Tegra 3, wat eigenlijk ook interessant is de duur van de batterij.

Maar de benchmarks zijn van de 1GB versie en de CPU draait op 1.4Ghz dat zal voor energie besparing zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door Diqiu-Long op 10-11-2012 15:39:08 ]
pi_119055602
net ook maar even 5 screenprotectors en een zwarte case voor voor de neo gehaald :D
indien de batterij nog goed word geprijsd, misschien ook nog wel een reserve batterij..

en sd kaartje besteld:

http://www.digitalsonline(...)/mic16gbsa-c10p.html

[ Bericht 27% gewijzigd door Downstar op 10-11-2012 16:12:59 ]
pi_119056124
Blijkbaar is er een actie gaande op TMall waarbij je op alle(?) artikelen een korting van 50% kan genieten. Via MisterTao kan je er ook aanspraak op maken: http://www.mistertao.com/help/tmall.html

De actie duurt wel maar tot 11 november (morgen dus!). Jammer genoeg staat de 2GB versie van de Huawei Honor 2 er nog niet op! Maar als je de 1GB voor 944 Yuan (=~ ¤120) zou kunnen kopen...!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dafok op 10-11-2012 16:45:24 ]
pi_119056266
Er gaat alleen 50% van een product af als er '1111购物狂欢节' bij staat.
pi_119056316
Hij staat ook op de promotie pagina hier http://sjsm.tmall.com/vie(...).1000855.w3.3.06HBSv, maar zogezegd komt ie van 2499 Yuan en is 'ie aan 1888 Yuan al afgeprijsd... :s

[ Bericht 2% gewijzigd door Dafok op 10-11-2012 16:38:04 ]
pi_119056618
Natuurlijk krijg je geen 50% korting op die Huawei Honor 2 en als je die wel ergens vind dan ben je waarschijnlijk opgelicht.
pi_119056649
Ze geven sowieso op geen enkele telefoon 50% korting denk ik
pi_119056690
is ook alleen maar als je de bestelling op 11de plaatst he ;)..
en idd alleen geselecteerde producten!
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:49:40 #266
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119056819
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor zelf verzenden is alsnog duurder, je vliegticket heb je al betaald dus je hebt de verzendkosten niet.

En dan op vliegveld gewoon doen alsof je achterlijk bent en door het groene poortje lopen en dan maar hopen niet gesnapt te woorden.
Ik had het ook over 'slimmer', niet over 'goedkoper' ;) Ik heb helemaal geen zin om bij de douane te moeten bluffen dat ik niets teveel invoer, met alle risico's van dien. Verzenden kost niet de wereld, en kent beperktere risico's. Bovendien, het ticket wordt betaald, dus ik wil best íets neerleggen hoor ;)
pi_119058143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef AnimeFan het volgende:
Ze geven sowieso op geen enkele telefoon 50% korting denk ik
Alleen op geflopte modellen 8)7
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:22:41 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119061968
Of ze verhogen de prijs en geven je dan korting.
Of de korting is helemaal geen 50% maar eerder 5% ofzo.
Het is in ieder geval Tmall Carnaval en sommige spullen zitten 'korting' op.

Zag ook een tablet met 11.11-aanduiding in de aanbieding, dan kreeg je wel 100 yuan korting en mogelijk 200~500 CNY extra korting, maar een andere verkoper die niet aan die toestanden deed, daarvan was de prijs al zo goedkoop leek het. Verwacht niet dat je nieuwe spullen onder de aanbevolen richtprijs van de producent zult krijgen. Eerder normale uitverkoop koopjes op spullen die weg moeten omdat ze gedateerd zijn, voornamelijk seizoenskleding.

Oh, en na m'n 2nd paid hebben ze m'n G3 gelukkig ook nog op de post gedaan! Yes! Was al bang dat dat maandag pas zou worden. Hopelijk verschijnt in een paar daagjes eerst maar eens m'n N02-M. :D Cool cool cool.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119062681
Doet het postkantoor dan wat op Zaterdag? Ze kunnen het alsnog pas maandag doen en alvast op verzonden hebben gezet.
pi_119062862
Nee geloof ik zelf ook niet dat je het goedkoper gaat krijgen dan de aanbevolen richtprijs van de fabrikant, maar in Nederland is dat wel anders als je kijkt naar HTC's en Samsungs in de pricewatch van tweakers.net

Ohja ik heb al vele reviews van die Honor 2 gelezen, ik ben van de benchmarks niet direct onder de indruk, maar het zit op een lijn met de andere A9 quadcores zoals de Tegra 3, Samsung Exynos 4412.

Maar kijkende naar de prijs in vergelijking met andere grote merken is die Huawei Honor 2 veel goedkoper, de HTC One X+ met 2GB ram kost bijna 3x zoveel en het is vooral de hogere klok snelheid waarom die HTC One X+ hogere scoort.

Batterij in de Huawei Honor 2 is 2230mAh dus dat is best wel groot voor een smartphone.

Hier dus weer een andere review http://digi.tech.qq.com/a/20121110/000117.htm
pi_119063779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee geloof ik zelf ook niet dat je het goedkoper gaat krijgen dan de aanbevolen richtprijs van de fabrikant, maar in Nederland is dat wel anders als je kijkt naar HTC's en Samsungs in de pricewatch van tweakers.net

Ohja ik heb al vele reviews van die Honor 2 gelezen, ik ben van de benchmarks niet direct onder de indruk, maar het zit op een lijn met de andere A9 quadcores zoals de Tegra 3, Samsung Exynos 4412.

Maar kijkende naar de prijs in vergelijking met andere grote merken is die Huawei Honor 2 veel goedkoper, de HTC One X+ met 2GB ram kost bijna 3x zoveel en het is vooral de hogere klok snelheid waarom die HTC One X+ hogere scoort.

Batterij in de Huawei Honor 2 is 2230mAh dus dat is best wel groot voor een smartphone.

Hier dus weer een andere review http://digi.tech.qq.com/a/20121110/000117.htm
Je zou ook eens naar reviews van de Ascend D Quad kunnen kijken, heeft voor zover ik weet identiek dezelfde specs :)
En je moet oppassen met benchmarks, die zijn vaak geoptimaliseerd voor één bepaalde processor familie en kan dus vaak verkeerde indrukken geven. Real life performance dat is het belangrijke! :D
pi_119064651
Ja met het verschil dat de processor in de Ascend op 1.5Ghz geklokt is, het ziet er inderdaad allemaal goed uit, mooi scherm ook in die Honor 2, goeie 8MP camera dus totaal plaatje vind ik al goed.

En Android op Honor 2 is ook bijna helemaal puur, alleen paar stukjes zijn door Huawei aangepast. Real life performance zit op meeste quadcore telefoons wel goed, ik prefereer ook een zuinigere toestel met lagere kloksnelheid dan zo'n hoog geklokt toestel, dat gaat mooi ten koste van de batterij.
pi_119065101
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:49:58 #274
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119065198
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Creqaw het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
Postbedrijven staan allemaal óf onder toezicht van de overheid of zijn (via via) eigendom van de overheid.

Daardoor is de laatste 3/4 weken ongeveer 100% controle uitgevoerd op pakketen.
Dat houd in dat je geen batterijen/accu's, geen aanstekers(gevuld), geen dit geen dat... mag versturen.
En dat dus de helft van de pakketjes weer terug naar ontvanger is gegaan.

Hopelijk versoepelen ze de bende straks weer een beetje....
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_119065308
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Postbedrijven staan allemaal óf onder toezicht van de overheid of zijn (via via) eigendom van de overheid.

Daardoor is de laatste 3/4 weken ongeveer 100% controle uitgevoerd op pakketen.
Dat houd in dat je geen batterijen/accu's, geen aanstekers(gevuld), geen dit geen dat... mag versturen.
En dat dus de helft van de pakketjes weer terug naar ontvanger is gegaan.

Hopelijk versoepelen ze de bende straks weer een beetje....
Wat ik dus vroeg (met andere woorden), wanneer is dat "straks" dan?
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:53:51 #276
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119065342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Wat ik dus vroeg (met andere woorden), wanneer is dat "straks" dan?
Niet te zeggen... ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_119065511
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Creqaw het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
Die regeling was voor zover ik weet tot en met 7 november.
Dat vertelden ze me tenminste op AliExpress :P
pi_119066395
Dan zal volgende week hopelijk alles weer normaal zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:28:00 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119066629
Vandaag was de overdracht dacht ik ;) dus daarna zal het wel weer rustiger worden.
Zelfs duiven mochten niet buiten vliegen :')!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:30:15 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119066718

quote:
November 8 to 14
~ source
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119066921
Nog een paar dagen dus...
pi_119068249
Dat jullie je daar druk om maken, ja alles is in China nu wellicht net ietsjes strengere, maar dat legt de economie in China niet plat dus pakjes en degelijk komen ook gewoon deze richting in, wellicht met vertraging maar het komt wel.

Maar kerstmis komt er wel aan, over een dikke 6 weken is het al zover namelijk.
pi_119069117
Ik maak me er druk om omdat ik nu geen tracking updates krijg en dat maakt me nou eenmaal bezorgd.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:31:25 #284
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119069505
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat jullie je daar druk om maken, ja alles is in China nu wellicht net ietsjes strengere, maar dat legt de economie in China niet plat dus pakjes en degelijk komen ook gewoon deze richting in, wellicht met vertraging maar het komt wel.

Maar kerstmis komt er wel aan, over een dikke 6 weken is het al zover namelijk.
Maak me niet druk (Ben al veels te lang china shopper om dat nog te kunnen :') ), gewoon interesse ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_119069862
Ik ben nog wat Googlen op die Huawei quadcore toestellen, het ziet er goed uit zeg, maar die processor van Huawei was vreselijk vertraagd, maar je ziet die komt prima mee met de andere quadcores.

Alleen de S4 zal in benchmarks beter presteren, maar zo weet ik eigenlijk nog niet welke beter is, de GPU score in nemamark van die quadcore chip van Huawei.



Hier weer een mooie benchmark van die Huawei Honor 2. De Samsung Galaxy Note 2 heeft een hogere geklokte CPU, namelijk 1.6Ghz dat verklaard deels waarom die dus hoger eindigd in benchmarks.

Als ik die score met mijn Nexus 7 vergelijk is die inderdaad beter dan de Tegra 3.
pi_119070011
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben nog wat Googlen op die Huawei quadcore toestellen, het ziet er goed uit zeg, maar die processor van Huawei was vreselijk vertraagd, maar je ziet die komt prima mee met de andere quadcores.

Alleen de S4 zal in benchmarks beter presteren, maar zo weet ik eigenlijk nog niet welke beter is, de GPU score in nemamark van die quadcore chip van Huawei.

[ afbeelding ]

Hier weer een mooie benchmark van die Huawei Honor 2. De Samsung Galaxy Note 2 heeft een hogere geklokte CPU, namelijk 1.6Ghz dat verklaard deels waarom die dus hoger eindigd in benchmarks.
Ik denk dat je beter de cpu's laat voor wat het is, omdat ze toch heel heel vergelijkbaar zijn. Je gaat meer plezier hebben door te zoeken naar andere voordelen die voor jou doorslaggevend kunnen zijn ;) Zoals de sd-kaart slot in de Huawei zoals je zelf al eens zei, ik zou zeggen zoek nog andere van die dingen die misschien de keuze gemakkelijker kunnen maken :)
pi_119070575
Ja gelijk heb je, ik ben zelf toch wel beetje een consument die steeds wat beters wilt maar uiteindelijk ook voor een mooie prijs.

En inderdaad hij heeft al voordeel dat hij een sd kaart slot heeft en dan kan ik hem direct het beste vergelijken met de Xiaomi Mi2 met 32GB opslag welke 2299 yuan kost en de Huawei Honor 2 gaat over de toonbank voor 1888 ( Reden voor vergelijken met de 32GB versie van Xiaomi Mi2 is omdat ik al een class 10 32GB kaartje heb ).

Dat is dus inderdaad toch weer een verschil van ¤ 50 en verdere heeft de Huawei Honor 2 een grotere batterij, namelijk 2230mah en tenminste een toestel welke uiteindelijk goed verkrijgbaar zal zijn en omgerekend dus ¤ 238 kost ( Of de huidige koers ).
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:51:40 #288
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119072834
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef Creqaw het volgende:
Ik maak me er druk om omdat ik nu geen tracking updates krijg en dat maakt me nou eenmaal bezorgd.
Hier hetzelfde, tien dagen geleden verzonden maar tracking nr tast in het duister. Wachten is geen probleem voor me, maar pakjes die te lang van de radar verdwijnen wél.
pi_119072954
Op Taobao wordt er toch een stevige meerkost gerekend voor de Xiaomi Mi-2 vanwege de slechte beschikbaarheid (ik zie gemiddeld 2499 Yuan ipv 1999 voor het model met 16GB), dus dan wordt het prijsverschil met de Huawei Honor 2 nog groter (die wel voor de aangekondigde prijs van 1888 Yuan op Taobao staat).
pi_119072977
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, tien dagen geleden verzonden maar tracking nr tast in het duister. Wachten is geen probleem voor me, maar pakjes die te lang van de radar verdwijnen wél.
Oei, met welke post is dat verzonden dan? :s

Ik heb vrijdag van lighttake mijn tracking nummer gekregen (hong kong post blijkbaar) en als ik op de site van hong kong post zoek geeft hij:
The item (RC.........HK) was posted on 10-Nov-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Of hebben jullie dit ook maar dan niets meer?
pi_119073072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Oei, met welke post is dat verzonden dan? :s

Ik heb vrijdag van lighttake mijn tracking nummer gekregen (hong kong post blijkbaar) en als ik op de site van hong kong post zoek geeft hij:
The item (RC.........HK) was posted on 10-Nov-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Of hebben jullie dit ook maar dan niets meer?
Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
pi_119073418
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Hmmm, da's wel irritant natuurlijk als dat het enige is dat je ziet. Zou niet weten wat dat betkent vermits het ook maar mijn eerste keer is dat ik iets laat overkomen :) Ben precies wel blij dat Lightake dan HK post gebruikt
pi_119073477
Het betekent schijnbaar dat er dus een tracking code voor is aangevraagt maar dat er verder dus niets gebeurd is en dat ze het pakket niet hebben en nooit hebben gezien =S
pi_119074327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef Dafok het volgende:
Op Taobao wordt er toch een stevige meerkost gerekend voor de Xiaomi Mi-2 vanwege de slechte beschikbaarheid (ik zie gemiddeld 2499 Yuan ipv 1999 voor het model met 16GB), dus dan wordt het prijsverschil met de Huawei Honor 2 nog groter (die wel voor de aangekondigde prijs van 1888 Yuan op Taobao staat).
Ja dat heb ik gezien dat die Xiaomi Mi2 voor veel meer verkocht word dan Xiaomi hem verkoopt, Maja die Xiaomi Mi word echt een hard to get Chinese telefoon, er zou een 250000 batch in November weer eraan komen, maja ook die batch zal wel zo uitverkocht zijn.

Dus valt nog te zien of die Xiaomi Mi2 ooit goed verkrijgbaar zal zijn, want nu zijn ze weer een batch van 250000 Xiaomi Mi(s) het verkopen en volgens mij zijn er nog wachtlijsten ook.

Maar je moet in iedere geval zo'n preorder / koop proces bij Xiaomi zo snel mogelijk door been gaan, want anders is het weer uitverkocht, die 50000 batch was in minder dan 3 minuten uitverkocht.
pi_119074363
Verkeerde knopje, deed mezelf perongeluk citeren.
pi_119077486
Voor de mensen die een Neo N02-m hebben, hebben jullie de playstore al aan de praat ?
dat houdt me namelijk nog een beetje tegen om deze te bestellen.
pi_119077528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Hoe lang heb je dat bericht al zien staan op die status? Want ik heb dat ook tien dagen moeten aanzien, tot ik gisteren een update ontving. (shipping overseas) Mijn gok is dat zolang het pakket nog in het binnenland onder weg is naar het Internationale verdeelcentrum, je dat bericht blijft houden. Dit omdat ze alleen vanaf China naar Nederland kunnen traceren en niet binnen China.

Dusse hakuna matata ;) Komt wel goed, schatje :P
mag het weten
  zondag 11 november 2012 @ 09:55:59 #298
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119077580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Oei, met welke post is dat verzonden dan? :s
RA..........CN, dus China Post registered.

Bij mij dus niet eens de melding dat er een pakketje onderweg is, laat staan bij hen aangeboden.

Volgens LT moest ik een dezer dagen maar even mailen als er nu nog niks te zien was. Dus dat ga ik morgen even doen.

"Don't wolly my fliend..." :)
pi_119077902
Ah, 10 dagen. Als ik weekende niet meetel is maandag mijn 10e dag.
pi_119078148
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 00:08 schreef Creqaw het volgende:
Het betekent schijnbaar dat er dus een tracking code voor is aangevraagt maar dat er verder dus niets gebeurd is en dat ze het pakket niet hebben en nooit hebben gezien =S
Het kans soms voorkomen dat pakketen op een hoop worden gegooid en pas bij een bepaald aantal verstuurd worden door een nevenbedrijf van de Post inderdaad. Je pakket wordt dan wel al voorzien van een trackingcode, maar nog niet verstuurd.
pi_119078372
Ach ja, ik hoop gewoon maar dat de telefoon dat wachten in onzekerheid waard is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')