abonnement Unibet Coolblue
pi_118899466
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:09:40 #2
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118900347
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat is toch geen monsterdag?
Voor mij wel, de site is nog geen maand online, een een week geleden was mijn drukste dag er een met 15 bezoekers.

Over die 301 redirects, ik hoop dat alles een beetje netjes overgaat, inclusief PR, mijn artikelen begonnen al best wel vaak naar boven te drijven in google.. Maar beter nu meteen alles goed doen, anders kom ik op een later moment in de problemen

[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 06-11-2012 19:23:17 ]
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:24:43 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_118901078
Met een 301 redirect ga je nooit al je PR terugkrijgen. Er zit een dempfactor in. Hoezo moet je migreren en waarnaar ga je migreren dan?
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:27:22 #4
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118901251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Afwazig het volgende:
Met een 301 redirect ga je nooit al je PR terugkrijgen. Er zit een dempfactor in. Hoezo moet je migreren en waarnaar ga je migreren dan?
Ik ga van een subdomein naar het hoofddomein, een dempingsfactor is niet zo erg, zolang ik 90% oid maar kan meenemen.
Ik heb een beetje aangeklooid in het begin, en dat wil ik nu rechtzetten..
Eigenlijk ben ik nu dat subdomein aan het gebruiken waar het totaal niet voor bedoeld is.
En ik heb het idee dat ik daardoor ook kliks misloop, en best veel ook nog
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118916930
301 redirects werken naar mijn ervaring goed. Had van een domein naar andere geredirect en na een dag stond alles aangepast en stond het nieuwe domein ook meteen goed geranked op google. Ja, een heel klein beetje pagerank verdwijnt, maar dat is verwaarloosbaar.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 7 november 2012 @ 00:25:02 #6
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118919520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef YoshiBignose het volgende:
301 redirects werken naar mijn ervaring goed. Had van een domein naar andere geredirect en na een dag stond alles aangepast en stond het nieuwe domein ook meteen goed geranked op google. Ja, een heel klein beetje pagerank verdwijnt, maar dat is verwaarloosbaar.
That's worth it, voor mij iig nu wel.. Beter nu doen met ongeveer 50 pagina's als over een tijdje met 1000+ pagina's

In other news, cpc ligt erg laag vandaag, maar het aantal bezoekers en klikt ben ik best tevreden over :)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118926609
Ik had gister een aardig hoge CPC en qua pageviews een record, maar de CTR lag weer extreem laag waardoor ik exact op hetzelfde bedrag uitgekomen ben als het gemiddelde van de afgelopen dagen, nouja beter dan alles laag :')
pi_118936695
ik ben vooral een lurker in dit topic. Ik heb op dit moment een website, maar die loopt nog niet erg. In de toekomst zal die wel beter gaan lopen. tot die tijd zoek ik nog een ander projectje om te doen om zo met adsense iets binnen te halen.

Toevallig kwam ik net op een onderwerp. Ik ging eens rondneuzen en kwam erachter dat de .nl nog vrij is. Ook heb ik het adwords zoekwoordending aangezwengeld. Daaruit kwam het volgende. Als ik het directe woord invoer krijg ik daar het volgende uit:



Omdat ik hiermee niet zo ervaren ben als jullie, wil ik jullie graag om raad vragen :) Is het handig om deze domeinnaam te registreren en er een project van te maken? Werkt de lage concurrentie in mijn voordeel, of is het juist een nadeel?
Het is een heel veelzijdig zoekwoord. Er is veel mogelijk om te combineren met het directe woord.

EDIT: ik kom er net achter dat hij wel actief is volgens SIDN:
Datum registratie 1999-09-30
Datum laatste wijziging 2009-08-03

Dat doet niks af aan het zoekwoord natuurlijk...er valt nog genoeg mee te combineren namelijk

EDIT2: ik heb eventueel al een domeinnaam gevonden met de directe term erin die ook nog eens vrij is. Er zit een alliteratie in en de domeinnaam bestaat dan uit 2 woorden, dus die kan men goed onthouden :)

[ Bericht 11% gewijzigd door ThaBrain op 07-11-2012 15:26:47 ]
pi_118942401
Domeinnaam aan hand van keyword haalt niet meer zoveel uit. Google hecht weinig tot geen waarde meer aan exact match domains
pi_118946583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef VacaLoca het volgende:
Domeinnaam aan hand van keyword haalt niet meer zoveel uit. Google hecht weinig tot geen waarde meer aan exact match domains
in combinatie met lage kwailteit sites/content! Als je een goed navigeerbare site van goede kwaliteit hebt is een EMD nog steeds een voordeel.
pi_118946752
Ik ben nu ook bezig met een leuk SEO projectje(bedrijf wat hoger in de zoekresultaten op google wil komen, staat gedeeltelijk al op 1, maar nog niet met al haar diensten.), dus volg dit nu ook maar even..

Iemand trouwens nog tips voor een noob op SEO gebied?
Als dit namelijk bevalt, ga ik toch ooit maar eens die eigen fotografie website bouwen, en wellicht ook iets van een adsense domein eraan hangen. kwam er net achter dat hosting toch eigenlijk best wel goedkoop is(Bedrijf krijgt een volledig vernieuwde website die ik op Joomla bouw, huidige Hoster ondersteund geen Joomla(had eigen CMS). )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 7 november 2012 @ 20:24:59 #12
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118950661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met een leuk SEO projectje(bedrijf wat hoger in de zoekresultaten op google wil komen, staat gedeeltelijk al op 1, maar nog niet met al haar diensten.), dus volg dit nu ook maar even..

Iemand trouwens nog tips voor een noob op SEO gebied?
Als dit namelijk bevalt, ga ik toch ooit maar eens die eigen fotografie website bouwen, en wellicht ook iets van een adsense domein eraan hangen. kwam er net achter dat hosting toch eigenlijk best wel goedkoop is(Bedrijf krijgt een volledig vernieuwde website die ik op Joomla bouw, huidige Hoster ondersteund geen Joomla(had eigen CMS). )
Backlinks zijn king. Dat merk ik iig wel.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  woensdag 7 november 2012 @ 20:28:11 #13
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118950872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met een leuk SEO projectje(bedrijf wat hoger in de zoekresultaten op google wil komen, staat gedeeltelijk al op 1, maar nog niet met al haar diensten.), dus volg dit nu ook maar even..

Iemand trouwens nog tips voor een noob op SEO gebied?
Als dit namelijk bevalt, ga ik toch ooit maar eens die eigen fotografie website bouwen, en wellicht ook iets van een adsense domein eraan hangen. kwam er net achter dat hosting toch eigenlijk best wel goedkoop is(Bedrijf krijgt een volledig vernieuwde website die ik op Joomla bouw, huidige Hoster ondersteund geen Joomla(had eigen CMS). )
Heel simpel..

Google.nl

Zoeken naar: [keyword] reageer reactie forum

En dan inhoudelijk sterke reacties plaatsen, geen bagger onzin, geen spambots, etc. Dit werkt op de lange termijn erg goed en je hoeft niet bij elke Google update met angst en beven thuis te zitten. Gebruik ook wat variatie in je links etc. Het is allemaal niet zo moeilijk, veel meer kun je tegenwoordig niet doen. Ga je aan de gang met tools zoals Xrumer dan kun je binnen no-time in de zandbank van Google gaan spelen. In mijn ogen is de lange termijn ook altijd de weg om te kiezen, je kan beter één website hebben die elke maand groeit, dan 300 websites met 10 bezoekers per dag. Heb je eenmaal een goede website in een sterke niche dan zit je gelijk goed. SEO is tegenwoordig meer doorzetten geworden, veel tijd besteden, sterke backlinks, lange artikelen met hogere kwaliteit, niet denken aan keywords, maar aan kwaliteit.
graag verwijderen
  woensdag 7 november 2012 @ 20:45:10 #14
378019 Paskal
Real Madrid!
pi_118951914
quote:
Op welke site kan je die gegevens ook alweer zien ? :P
pi_118952266
Adwords
pi_118954484
Jawel, er is een pagerank update geweest! Mijn nieuwe site zit nu op een PR 3, erg mooi binnen deze tijd al vind ik zelf :)
pi_118954679
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Mike144 het volgende:
Jawel, er is een pagerank update geweest! Mijn nieuwe site zit nu op een PR 3, erg mooi binnen deze tijd al vind ik zelf :)
Hoe weet je dat? Mijn sites staan nog steeds op PR2, had wel gehoopt ooit eens richting de 3 te gaan, vooral met www.nvus.nl die bestaat toch aardig lang en altijd nog updates.

Mijn beste week (7 dagen) tot nu toe, was trouwens 161,39 (6 t/m 12 oktober 2012), maar dat kwam voornamelijk door 1 incidentele uitschieter, de rest van de dagen waren een stuk minder. Het lijkt erop dat ik nu meer steady die week (bijna) ga evenaren. Had eigenlijk geen groei meer verwacht totdat een nieuwe site aan gaat slaan, maar AdSense blijft verbazen.

[ Bericht 18% gewijzigd door JDx op 07-11-2012 22:02:34 ]
  woensdag 7 november 2012 @ 21:27:23 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118954943
Die van mij blijven ook altijd pr2 :'(
pi_118955072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef JDx het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Mijn sites staan nog steeds op PR2, had wel gehoopt ooit eens richting de 3 te gaan, vooral met www.nvus.nl die bestaat toch aardig lang en altijd nog updates.
Stond op de SiteDeals website dat er een update was geweest. Dus ik ging even kijken met mijn nieuwe domeinen die deze week nog PR 0 waren, en jahoor alles omhoog !
  woensdag 7 november 2012 @ 21:29:27 #20
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118955080
Waar kun je je PR zien?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118955109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Maxbet het volgende:
Waar kun je je PR zien?
http://www.prchecker.info
pi_118955156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Mike144 het volgende:

[..]

Stond op de SiteDeals website dat er een update was geweest. Dus ik ging even kijken met mijn nieuwe domeinen die deze week nog PR 0 waren, en jahoor alles omhoog !
Zie trouwens hier dat nvus.com wel een PR van 3 heeft ondertussen ?
pi_118955185
Het is .nl :)
pi_118955231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef JDx het volgende:
Het is .nl :)
Had het door toen ik het net had verzonden :')
  woensdag 7 november 2012 @ 21:31:51 #25
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118955253
quote:
Thanks, 0/10.. opzich ook niet zo raar..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')