abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 november 2012 @ 12:08:03 #1
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_118842673

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
  maandag 5 november 2012 @ 12:08:38 #2
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_118842695
Volgens mij zijn dit de laatste vragen:

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef insan3 het volgende:
Ik zoek een nederlandstalig nummer dat volgens mij qua melodie gebaseerd is op dit nummer van schubert.


Zelf dacht ik aan boudewijn de groot, of freek de jonge maar ik zou niet weten welk nummer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:07 schreef n0rt0x het volgende:
Hoi ik zoek ook een nummertje.

Het was als een achtergrondmuziekje bij HotNews.nl, en sinds kort hoor ik hem ook bij een Dog Whisperer reclame.
Het betreft een gitaar achtig nummertje met een diepe bass, met veel elektronische geluiden enzo.

Wie kan mij helpen?

n0rt0x
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef FL_Freak het volgende:

Het liedje bij 8:15 en het liedje erna zou ik graag de namen willen weten. Weet iemand van jullie het?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef GangsterWal het volgende:
Hallo mensen,

Weet iemand het nummer van hieronder die wordt afgespeelt van 0:18:10-0:18:55, het werd heel vaak afgespeelt op de Olympische Spelen voordat Nederlandse Hockeyspelers een strafcorner kregen.

quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:22 schreef Fredje2010 het volgende:
Hoi... Ik wurd gek!

haha...nee serieus, ik kan het maar niet vinden(lijkt me ook erg moeilijk, maar probeer het nu toch). Weet iemand welk nummer er gedraaid wordt tijdens de reclameblokjes van de zender Crime@Investigation Network...het gaat om die promo van hun waarin o.a. beth holloway, Anders Breivik en The green river killer(zijn ex-vrouw zegt met een droevige blik: "He always had that big smile on his face) etc te zien zijn, en op het eind zegt een voice-over: "Echte mensen, echte verhalen, echte misdaad...alleen op het crime investigation network". Het stukje muziek lijkt erg veel op "requim for a dream" maar dan in een ander jasje ofzo...Ik heb de zender al een email gestuurd maar na 5 dagen wachten nog steeds geen antwoord pfff, erg vervelend ik wil het nu echt weten! :-) Het wordt zeker 100x per dag uitgezonden, maar ik vind het maar nergens.

Please help me...
:-(
pi_118842960
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef insan3 het volgende:
Ik zoek een nederlandstalig nummer dat volgens mij qua melodie gebaseerd is op dit nummer van schubert.


Zelf dacht ik aan boudewijn de groot, of freek de jonge maar ik zou niet weten welk nummer.
Met google kom ik uit op Meester Prikkebeen van Boudewijn de Groot

quote:
Prikkebeen
Datum: 1967, [december]
Type: liedtekst
Schrijver: Lennaert Nijgh
Muziek: Boudewijn de Groot
Inspiratie: Wilhelm Müller; Franz Schubert
Muziekuitgeverij: Editions Altona BV / Strengholt Music Group
Inspiratie: "Der Leiermann" (tekst Wilhelm Müller / muziek Franz Schubert) (midi-bestand); onderdeel van "Winterreise D 911".

Bron van "Der Leiermann" midi-bestand: http://www.texaschapbookpress.com/midi/leierman.mid.
http://www.lennaertnijgh.nl/langeversie/lnlt_pp.html
pi_118843368
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:22 schreef Fredje2010 het volgende:
Hoi... Ik wurd gek!

haha...nee serieus, ik kan het maar niet vinden(lijkt me ook erg moeilijk, maar probeer het nu toch). Weet iemand welk nummer er gedraaid wordt tijdens de reclameblokjes van de zender Crime@Investigation Network...het gaat om die promo van hun waarin o.a. beth holloway, Anders Breivik en The green river killer(zijn ex-vrouw zegt met een droevige blik: "He always had that big smile on his face) etc te zien zijn, en op het eind zegt een voice-over: "Echte mensen, echte verhalen, echte misdaad...alleen op het crime investigation network". Het stukje muziek lijkt erg veel op "requim for a dream" maar dan in een ander jasje ofzo...Ik heb de zender al een email gestuurd maar na 5 dagen wachten nog steeds geen antwoord pfff, erg vervelend ik wil het nu echt weten! :-) Het wordt zeker 100x per dag uitgezonden, maar ik vind het maar nergens.

Please help me...
:-(
Ik herken daar ook Lux Aeterna in (Requim for a dream). Misschien is het de uitvoering voor The Two Towers? Lijkt iets minder koor in te zitten
  maandag 5 november 2012 @ 14:47:21 #5
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_118848661
Ik zoek 2 mannen die op elkaar lijken, rond de sixties (volgens mij) een beroemd nummer hadden. Nerdig uiterlijk, brillen en zouden tweeling kunnen zijn
pi_118849611
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef broer het volgende:
Volgens mij zijn dit de laatste vragen:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja als iemand die mijne weet zou echt super tof zijn O+
pi_118850375
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef mcf het volgende:
Ik zoek 2 mannen die op elkaar lijken, rond de sixties (volgens mij) een beroemd nummer hadden. Nerdig uiterlijk, brillen en zouden tweeling kunnen zijn
Bij tweeling met nerderige bril moet ik al snel denken aan

Maar niet uit de 60s :P
Sorry dat je nu voor niets dit nummer dagen lang in je hoofd hebt zitten :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 5 november 2012 @ 15:42:17 #8
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_118850683
Ja die dudes. Thx
pi_118852495
Hoi ik zoek ook een nummertje.

Het was als een achtergrondmuziekje bij HotNews.nl, en sinds kort hoor ik hem ook bij een Dog Whisperer reclame.
UPDATE: Het was zo'n reclame dat een hond aan z'n baas z'n broekspijp zat te trekken, vlak daarna hoorde je een stukje van het muziekje.
Het betreft een gitaar achtig nummertje met een diepe bass, met veel elektronische geluiden enzo.

Wie kan mij helpen?

n0rt0x

Geen achtergrondmuziek, maar intromuziek. Op de achtergrond hoor je hem ook wel maar dat is een beetje een variatie van de introversie.l
That's n0rt for sh0rt
pi_118853746
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef kvd het volgende:

[..]

Met google kom ik uit op Meester Prikkebeen van Boudewijn de Groot

[..]

http://www.lennaertnijgh.nl/langeversie/lnlt_pp.html
Ik kwam daar ook op, maar dat is niet die ik bedoel. :/
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
pi_118867002
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef insan3 het volgende:

[..]

Ik kwam daar ook op, maar dat is niet die ik bedoel. :/
Ik kom verder nog tegen dat Herman van Veen hem ooit heeft gezongen op een plaat en dat Jan Rot er een nederlandse uitvoering van heeft: De Speelman. Kan de tekst wel vinden, maar de muziek niet...
pi_118873574
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik herken daar ook Lux Aeterna in (Requim for a dream). Misschien is het de uitvoering voor The Two Towers? Lijkt iets minder koor in te zitten
hartelijk dank voor je moeite die je gedaan hebt maar het is hem toch niet helaas, verdorie nog aan toe! :-(
Heb je de promo gezien die ik bedoelde?
Het lijkt er erg veel op maar volgens mij is het een remix of zoiets want bepaalde klanken zijn net wat anders gemaakt, en de vioolmuziek is vervangen door meer tranceachtige keyboard geluid toch?
Denk niet dat ik het ooit zal vinden...pffff
Ik kan ook die promo nergens vinden op internet zodat ik de muziek bv zelf kan downloaden direct ervan af.
hij is tot nu toe alleen paar keer per uur te zien op c.i.Network dus...dikke vette shit dus!

:-(
pi_118879672
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Fredje2010 het volgende:

[..]

hartelijk dank voor je moeite die je gedaan hebt maar het is hem toch niet helaas, verdorie nog aan toe! :-(
Heb je de promo gezien die ik bedoelde?
Het lijkt er erg veel op maar volgens mij is het een remix of zoiets want bepaalde klanken zijn net wat anders gemaakt, en de vioolmuziek is vervangen door meer tranceachtige keyboard geluid toch?
Denk niet dat ik het ooit zal vinden...pffff
Ik kan ook die promo nergens vinden op internet zodat ik de muziek bv zelf kan downloaden direct ervan af.
hij is tot nu toe alleen paar keer per uur te zien op c.i.Network dus...dikke vette shit dus!

:-(
En of ik hem heb gezien ;) en niet alleen op C.I. Network
Maar volgens mij hebben we een andere beleving van de uitvoering. Ik haal dat traceachtige er niet zo uit, wat mij vooral opvalt is dat het koor haast niet te horen is.Maar zal nog eens goed luisteren als ik hem weer zie.
Anders even googlen/youtuben op remix van requim for a dream/requim for a tower/Lux aeterna, hij moet erbij zitten
pi_118902440
Wie kan mij vertellen hoe dit nummer heet?:
bedankt alvast :)
pi_118903346
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef ramle het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dit nummer heet?:
bedankt alvast :)

Een schitterend nummer. Ben hem aan het oefenen op de piano.
pi_118904074
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Dobbs het volgende:

[..]


Een schitterend nummer. Ben hem aan het oefenen op de piano.
Hehe te toevallig, ik zoek hem om dezelfde reden :) Thanks man
pi_118907893
Wie weet dat nummer van die reclame van comedy central,
Een soort dubstep nummer het enige wat je hoort is hiiii mbah ofzoiets
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
  woensdag 7 november 2012 @ 10:30:33 #18
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118927230
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Wie weet dat nummer van die reclame van comedy central,
Een soort dubstep nummer het enige wat je hoort is hiiii mbah ofzoiets
Welke reclame van Comedy Central?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_118940239
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een nummer uit een reclame. Het is een auto reclame, met in totaal 3 of 4 nummers erin. Telkens een ander persoon met een ander nummer. Het nummer dat ik zoek is van de iets oudere man. Het gaat ongeveer zo: You and i should get along for a while. Het is een country nummer.

Edit: Reclame is van volkswagen golf.

[ Bericht 7% gewijzigd door rubensanti op 07-11-2012 16:47:12 ]
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:49:03 #20
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_118941644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef rubensanti het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een nummer uit een reclame. Het is een auto reclame, met in totaal 3 of 4 nummers erin. Telkens een ander persoon met een ander nummer. Het nummer dat ik zoek is van de iets oudere man. Het gaat ongeveer zo: You and i should get along for a while. Het is een country nummer.
Deze commercial, neem ik aan?


Dat zijn bewerkingen van People Are People van Depeche Mode. Wie de uitvoerende artiest van het country-deel is, weet ik niet. Maar anderen misschien wel.

Edit: o, je had de reclame al gevonden. Dan had je deze informatie zelf ook vast al gevonden.
pi_118942207
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef broer het volgende:

[..]

Deze commercial, neem ik aan?


Dat zijn bewerkingen van People Are People van Depeche Mode. Wie de uitvoerende artiest van het country-deel is, weet ik niet. Maar anderen misschien wel.

Edit: o, je had de reclame al gevonden. Dan had je deze informatie zelf ook vast al gevonden.
Dat is hem inderdaad, zag hem weer voorbij komen op tv vandaar dat ik wist dat die van golf was.
Het inderdaad people are people, bedankt! Nu ga ik maar opzoek naar het complete country nummer, als dat tenminste wel bestaat :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_118945585

Ik was eerder vandaag dit nummer aan het luisteren en de gitaren in dit nummer doen me denken aan een ander nummer. Maar ik kan er echt niet op komen. Het zijn elke keer kleine stukjes, maar ik weet dat het constant terug komt in dat andere nummer.

Van 0:15 t/m 0:21
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 7 november 2012 @ 18:57:07 #23
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_118946211
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:

Ik was eerder vandaag dit nummer aan het luisteren en de gitaren in dit nummer doen me denken aan een ander nummer. Maar ik kan er echt niet op komen. Het zijn elke keer kleine stukjes, maar ik weet dat het constant terug komt in dat andere nummer.

Van 0:15 t/m 0:21
Het doet me hieraan denken:
pi_118946241
quote:
YES! _O_

dat is hem :D
Feyenoord Rotterdam
pi_118948544
quote:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MVpVRAbfFsk[/youtube]
nee dus, wacht ik weet hem ergens te vinden ik zoek nog even verder
pi_118948654
quote:
:? is een heel ander liedje...

Ok. Ik wacht af :)
pi_118948704
quote:
Nicky Romero - Toulouse

[ Bericht 95% gewijzigd door I0_0I op 07-11-2012 20:00:34 ]
pi_118949059
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef I0_0I het volgende:
Nicky Romero - Toulouse
quote:
Wanneer je reageert op een zoekvraag, quoot deze dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_118949383
Bedankt :)
pi_118951588
Hallo,

Ik ben op zoek naar het nummer aan het begin van deze Coco Avant Chanel trailer. Ik bedoel niet het nummer "Connectivity" van Paul Reeves (vanaf 1:28), maar het nummer dat speelt van 0:05 - 0:44.


Alvast bedankt!
pi_118954797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welke reclame van Comedy Central?
Die vancommunity volgens mij, het gaat van hii mbah op comedy central, kan hem echt niet vinden soort van dubstep
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
pi_118956697
-edit-

[ Bericht 35% gewijzigd door newtonpaul op 07-11-2012 22:04:35 ]
pi_118995417
Kan me nog een trance nummertje herinneren.
Het leek wel een remix van de TLTZEIDL* leader, maar het melodietje klonk wel anders.
Trance nummer klonk niet oud, sowieso vanaf 2000 tot heden.
Wie kan mij helpen.

TLTZEIDL = Ter Land Ter Zee En In De Lucht.

Alvast bedankt!
That's n0rt for sh0rt
pi_118998702
vanaf 0.25 iemand enig idee wie deze zanger is? ik vind het een leuk liedje maar niet die versie van koos alberts..
  donderdag 8 november 2012 @ 22:26:32 #36
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118999215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef timmyboy1992 het volgende:
vanaf 0.25 iemand enig idee wie deze zanger is? ik vind het een leuk liedje maar niet die versie van koos alberts..
Ik kan tot nu toe alleen deze vinden.
Vanaf 2.15 is het ook up-tempo.
Edit - Maar volgens mij is het deze niet.

All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 8 november 2012 @ 22:31:01 #37
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_118999464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef timmyboy1992 het volgende:
vanaf 0.25 iemand enig idee wie deze zanger is? ik vind het een leuk liedje maar niet die versie van koos alberts..
Het klinkt als One Two Trio, maar ik kan het nummer niet vinden op youtube, dus ik weet het niet zeker.
pi_118999513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het klinkt als One Two Trio, maar ik kan het nummer niet vinden op youtube, dus ik weet het niet zeker.
Je bent me net voor. Ik dacht ook al aan One Two Trio, maar ik kan ook geen goede YT vinden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 8 november 2012 @ 22:34:04 #39
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_118999626
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Je bent me net voor. Ik dacht ook al aan One Two Trio, maar ik kan ook geen goede YT vinden.
Is wel te downloaden zie ik via google, het nummer bestaat dus.
pi_118999707
alvast vriendelijk bedankt, ik zie op google er wel een aantal staan dus nou alleen nog een goede download zoeken(Y)
pi_119000059

die Cash-achtige versie op 0:05 zou ik graag willen weten. het zal ongetwijfeld ook People Are People heten, maar van wie :'(
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_119000750
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef wolvendagen het volgende:

die Cash-achtige versie op 0:05 zou ik graag willen weten. het zal ongetwijfeld ook People Are People heten, maar van wie :'(
Origineel is van Depeche Mode:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119001118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Origineel is van Depeche Mode:

Ja zover was ik en die zoek ik niet..
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_119002092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef timmyboy1992 het volgende:
alvast vriendelijk bedankt, ik zie op google er wel een aantal staan dus nou alleen nog een goede download zoeken(Y)
toch niet denk ik..:(
pi_119002281
niks gezegd toch gelukt moest effe een accountje aanmaken bij 4shared
pi_119002723
In die nieuwe reclame van Golf, zit een liedje in van zo te horen Johnny Cash. Iemand enig idee welke dit is? En op het einde hoor je ook nog een nummer wat me doet denken aan Depeche Mode.

Iemand enig idee welke 2 nummers dit zijn die ik bedoel ?
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:06:50 #47
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119005658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef indiaantje89 het volgende:
In die nieuwe reclame van Golf, zit een liedje in van zo te horen Johnny Cash. Iemand enig idee welke dit is? En op het einde hoor je ook nog een nummer wat me doet denken aan Depeche Mode.

Iemand enig idee welke 2 nummers dit zijn die ik bedoel ?
Lees ook eens hierboven.

En wat je hoort is alleen maar één nummer, idd van Depeche Mode. Op het laatst hoor je de orignele versie en zie je in de reclame zelfs de zanger van Depeche Mode achter het stuur zitten.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_119007026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:06 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Lees ook eens hierboven.

En wat je hoort is alleen maar één nummer, idd van Depeche Mode. Op het laatst hoor je de orignele versie en zie je in de reclame zelfs de zanger van Depeche Mode achter het stuur zitten.
Sorry :@ toch bedankt voor de info. Ben niet zo goed in gezichten herkennen :9
pi_119012059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:36 schreef kvd het volgende:

[..]

En of ik hem heb gezien ;) en niet alleen op C.I. Network
Maar volgens mij hebben we een andere beleving van de uitvoering. Ik haal dat traceachtige er niet zo uit, wat mij vooral opvalt is dat het koor haast niet te horen is.Maar zal nog eens goed luisteren als ik hem weer zie.
Anders even googlen/youtuben op remix van requim for a dream/requim for a tower/Lux aeterna, hij moet erbij zitten
Heb antwoord gekregen van Crime Inv. Network...
Zij zeggen dat het Adam Salkeld/Neil Pollard is met "Fallen Angel"
De muziek is inderdaad bijna exact hetzelfde alleen het einde is ietwat anders maar ik denk dus dat het een extra toevoeging is ofzo...
Fallen Angel klopt wel, maar op you tube staat er niet Adam Salkeld maar Bruton Music voor in de plaats..naja mag de pret niet drukken :-)

Bedankt nog voor jou moeite nogmaals!


Heerlijk Epic...
pi_119013385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef Fredje2010 het volgende:

[..]

Heb antwoord gekregen van Crime Inv. Network...
Zij zeggen dat het Adam Salkeld/Neil Pollard is met "Fallen Angel"
De muziek is inderdaad bijna exact hetzelfde alleen het einde is ietwat anders maar ik denk dus dat het een extra toevoeging is ofzo...
Fallen Angel klopt wel, maar op you tube staat er niet Adam Salkeld maar Bruton Music voor in de plaats..naja mag de pret niet drukken :-)

Bedankt nog voor jou moeite nogmaals!


Heerlijk Epic...
Mailtjes hoeven niet altijd snel beantwoord te worden (en bevatten ook wel eens de verkeerde info kwam ik laatst achter ;) ), maar wat goed dat je hem nu hebt!
En graag gedaan!
pi_119018978
Niemand weet bet nummer van de reclame op comedy central? Dubstep nummer dat van hiii mbah mbah ofzo gaat
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:38:28 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119019156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Niemand weet bet nummer van de reclame op comedy central? Dubstep nummer dat van hiii mbah mbah ofzo gaat
Als jij geen link hebt, wordt het lastig.

Misschien kun je het vragen via Facebook of Twitter.

En ons dan hier ook verlossen met het antwoord ;)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:15:34 #53
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_119022938
Ik zoek een house nummer dat begint met een speech van martin luther king (i have a dream). Verder weet ik dat er een vrouw in zingt.

Iemand een idee hoe dit liedje heet?
:)
pi_119023040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef WalterMelon het volgende:
Ik zoek een house nummer dat begint met een speech van martin luther king (i have a dream). Verder weet ik dat er een vrouw in zingt.

Iemand een idee hoe dit liedje heet?
Die van DJ Quicksilver is wel een heel bekende, misschien bedoel je deze?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119023310
Gister tijdens het uitgaan hoorde ik een liedje. Ik denk dat het best oud is (7, 8 jaar geleden) maar dat weet ik niet zeker.

Het is een soort dance-liedje,. En iets met fly away. Maar het is niet het liedje van Benny Benassi, het was nog meer dance. Heeft iemand een idee :) ? Deed mij een beetje denken aan listen to your heart, zo'n soort sound had het.
Only the strong survive
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:36:04 #56
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_119023590
quote:
Die van DJ Quicksilver is wel een heel bekende, misschien bedoel je deze?

Dit is helaas niet het liedje dat ik bedoel, ik denk dat het een vrij nieuw liedje is, want had het nog nooit eerder gehoord en gister 2x.
:)
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:40:30 #57
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119023716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef TheGOAT het volgende:
Gister tijdens het uitgaan hoorde ik een liedje. Ik denk dat het best oud is (7, 8 jaar geleden) maar dat weet ik niet zeker.

Het is een soort dance-liedje,. En iets met fly away. Maar het is niet het liedje van Benny Benassi, het was nog meer dance. Heeft iemand een idee :) ? Deed mij een beetje denken aan listen to your heart, zo'n soort sound had het.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119023859
Thnx voor je reactie! Helaas zat hij er niet tussen :(

Het kan ook iets zijn met come fly with me, come fly away, zoiets :P Het was een liedje met zeg maar zo'n lange 'fade', weet niet hoe dat heet haha, maar zoiets bij je bij bijvoorbeeld Swedish House Mafia - Save the World hebt, zoiets. En dat gecombineerd met listen to your heart en because the night, van john wayne :P
Only the strong survive
pi_119024320
Iemand bekend met het nummer van deze reclame? Shazam vindt ook niks helaas.

  zaterdag 10 november 2012 @ 21:14:31 #60
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_119066137
Hé,

Ik zoek het nummer van de nieuwste VW Golf reclame, ik kan de reclame alleen nergens vinden op youtube ;(

Sorry dat het zo kort is maar meer weet ik niet :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_119066438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
Hé,

Ik zoek het nummer van de nieuwste VW Golf reclame, ik kan de reclame alleen nergens vinden op youtube ;(

Sorry dat het zo kort is maar meer weet ik niet :')
Welk stukje? Het origineel is van Duran Duran Depeche Mode.

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:24:40 #62
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_119066514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Welk stukje? Het origineel is van Duran Duran.

Duran Duran, dan zou ik het eigenlijk moeten kennen omdat mijn moeder daar heel erg fan van is :P

Bedankt, dit is hem :)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_119066540
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:

[..]

Duran Duran, dan zou ik het eigenlijk moeten kennen omdat mijn moeder daar heel erg fan van is :P

Bedankt, dit is hem :)
Eh, Depeche Mode bedoel ik :@
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:26:39 #64
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_119066583
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Eh, Depeche Mode bedoel ik :@
:o :') staat er ook natuurlijk :P maar duran duran dan zou het ook een stuk bekender moeten klinken :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_119071155
quote:
Heb je misschien nog meer ideetjes voor me :) Kan dus ook come fly with me oid zijn geweest. Beetje jumpstijl/dance/listen to your heart achtig :P
Only the strong survive
pi_119071351
NVM, Ik was zo dronken, dat ik me net pas herrinerde dat het een beetje gemixt was met het origineel van Gigi D'Agostino. Het was dus l'Amour toujours, gouwe ouwe, jeugdsentimenten, etc :P Was wel een nice mix haha, l'amour toujours gemixt met listen to your heart oid, lekker losgegaan hehe
Only the strong survive
pi_119086828
In Porcelain van Moby heb je zo'n psychedelische stem door de zang heen zitten. Er is een nummer die de hele tijd een soortgelijk psychedelische stem gebruik. Het is vorige week, of twee weken geleden ook tijdens de afsluiting van een aflevering van een serie gebruikt, maar ik weet dus niet welke serie en welk nummer het was. Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
pi_119087404
edit: laat maar.
  zondag 11 november 2012 @ 18:28:49 #69
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_119093735
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef Xaobotnik het volgende:
In Porcelain van Moby heb je zo'n psychedelische stem door de zang heen zitten. Er is een nummer die de hele tijd een soortgelijk psychedelische stem gebruik. Het is vorige week, of twee weken geleden ook tijdens de afsluiting van een aflevering van een serie gebruikt, maar ik weet dus niet welke serie en welk nummer het was. Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Massive Attack-unfinished sympathy?
pi_119099109
Hoihoi, Gisteren hoorde ik een nummer maar er was teveel ruis om 'm met Shazam te capturen. Daarom heb ik een memo geupload.

Klik hier: http://snd.sc/ZpSPjj

Je hoort in de verte de muziek, beatmuziek, trance techno achtig, was echt chill upwards nummer.

Who can help me out? :p
  zondag 11 november 2012 @ 21:48:39 #71
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119104747
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:27 schreef Fosfolipide het volgende:
Hoihoi, Gisteren hoorde ik een nummer maar er was teveel ruis om 'm met Shazam te capturen. Daarom heb ik een memo geupload.

Klik hier: http://snd.sc/ZpSPjj

Je hoort in de verte de muziek, beatmuziek, trance techno achtig, was echt chill upwards nummer.

Who can help me out? :p
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119105008
quote:
Held! Held! Dat je uit zo'n fragment met zoveel ruis nog het juiste nummer er uit weet te halen!
Chapeau! ^O^
  zondag 11 november 2012 @ 21:53:41 #73
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119105097
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Held! Held! Dat je uit zo'n fragment met zoveel ruis nog het juiste nummer er uit weet te halen!
Chapeau! ^O^
Graag gedaan. Voortaan vragen of iedereen hun kop wil houden, zodat jij Shazam kunt gebruiken.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119106496
Heey,
Ik ben op zoek naar een deuntje dat wordt gebruikt bij de intro van Eredivisie Live, wanneer ze volgens mij de wedstrijden van de avond laten zien. Het is een soort house-achtig nummertje wat ongeveer een jaar oud is denk ik. Het komt in de buurt van Swedish House Maffia, maar zij zijn het volgens mij niet.
  zondag 11 november 2012 @ 22:16:52 #75
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119106576
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Heey,
Ik ben op zoek naar een deuntje dat wordt gebruikt bij de intro van Eredivisie Live, wanneer ze volgens mij de wedstrijden van de avond laten zien. Het is een soort house-achtig nummertje wat ongeveer een jaar oud is denk ik. Het komt in de buurt van Swedish House Maffia, maar zij zijn het volgens mij niet.
Heb je een fragment waarin het gebruikt wordt?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119106746
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

Heb je een fragment waarin het gebruikt wordt?
Nee, dat is het grote probleem. Ik kan het ook niet op Youtube vinden, anders had ik er shazam wel op kunnen proberen.
Maar het is altijd vandaag om 19:00 wanneer het Eredivisie voetbal begint.
  zondag 11 november 2012 @ 22:20:40 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119106876
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nee, dat is het grote probleem. Ik kan het ook niet op Youtube vinden, anders had ik er shazam wel op kunnen proberen.
Maar het is altijd vandaag om 19:00 wanneer het Eredivisie voetbal begint.
Dat is toch het door Tiësto gecomponeerde deuntje, speciaal voor Eredivisie Live?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119107014
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat is toch het door Tiësto gecomponeerde deuntje, speciaal voor Eredivisie Live?
Nee, dat was hem niet. Dat is één van de nummers die ik wel online heb kunnen vinden.
Het heeft wel iets van dit nummer:

Maar dan net iets anders. :P
  zondag 11 november 2012 @ 22:25:40 #79
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119107225
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nee, dat was hem niet. Dat is één van de nummers die ik wel online heb kunnen vinden.
Het heeft wel iets van dit nummer:

Maar dan net iets anders. :P
Maar dat is de oude tune.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119107449
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Heey,
Ik ben op zoek naar een deuntje dat wordt gebruikt bij de intro van Eredivisie Live, wanneer ze volgens mij de wedstrijden van de avond laten zien. Het is een soort house-achtig nummertje wat ongeveer een jaar oud is denk ik. Het komt in de buurt van Swedish House Maffia, maar zij zijn het volgens mij niet.
Ik wilde zeggen Afrojack - Rock The House, maar dat is bij Studio Sport...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_119107454
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

Maar dat is de oude tune.
wacht eens even, uitzending gemist bestaat ook nog... brb :')
  zondag 11 november 2012 @ 22:30:22 #82
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119107500
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

wacht eens even, uitzending gemist bestaat ook nog... brb :')
Nee, daar staan ze niet op in verband met copyright.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119107639
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen Afrojack - Rock The House, maar dat is bij Studio Sport...
Dank je, die is het dus wel!! :')
Nu kan ik in ieder geval slapen. :P
pi_119110558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:

[..]

:o :') staat er ook natuurlijk :P maar duran duran dan zou het ook een stuk bekender moeten klinken :P
Het grappige is trouwens dat de zanger van Depeche Mode zelf ook meespeelt in de reclame. Hij is als laatste in beeld, terwijl dan het originele nummer te horen is :)
pi_119121296
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Massive Attack-unfinished sympathy?
Nee, dat is hem niet. Lijkt er ook totaal niet op. Het gaat echt om het deel dat met Moby meezingt. Die alien-achtige stem, zegmaar.
Vanaf 0:40 begint hij te zingen met een extra 'alien-achtig' effect. Een nummer dat geheel op die 'alien' achtige manier gezongen is, is het nummer dat ik zoek.
  maandag 12 november 2012 @ 13:52:03 #86
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_119123288
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanaf 0:40 begint hij te zingen met een extra 'alien-achtig' effect. Een nummer dat geheel op die 'alien' achtige manier gezongen is, is het nummer dat ik zoek.
Ik moest aan deze denken:

pi_119125108
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef broer het volgende:

[..]

Ik moest aan deze denken:

Maar dat is hem helaas ook niet..... :'(
  maandag 12 november 2012 @ 16:33:11 #88
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119129416
tussen alle foute dance herrie die je in de fitness zaal en tijdens het uitgaan hoort zit een dance nummer met een heel leuk instrumentaal stukje: ik zou het als een jaren 80 synthesizer willen omschrijven

het lijkt op het stukje wat je hier hoort op 3:31

iemand?
  maandag 12 november 2012 @ 16:42:39 #89
308981 Narcotical
Best in the World
pi_119129788
Volgens shazam gewoon het nummer wat je daar hoort :'). Als je een nummer wilt hebben wat er op lijkt dan geef je wel erg weinig info
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 12 november 2012 @ 17:22:44 #90
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119131460
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef Narcotical het volgende:
Volgens shazam gewoon het nummer wat je daar hoort :'). Als je een nummer wilt hebben wat er op lijkt dan geef je wel erg weinig info
ik heb niet meer info, je hoort hem af en toe maar minder frequent dan de rest
pi_119132806
Ik hoorde een tijdje terug Leaving on a Jet Plane, maar dan door een vrouw gezongen. Maar ik kan die versie nergens vinden. Ik weet ook niet wie de zangeres was, het was niet Chantal Kreviazuk. Iemand die een idee heeft? Het was heel hoog, en klonk best oud.

pi_119132949
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:00 schreef Molkoholic het volgende:
Ik hoorde een tijdje terug Leaving on a Jet Plane, maar dan door een vrouw gezongen. Maar ik kan die versie nergens vinden. Ik weet ook niet wie de zangeres was, het was niet Chantal Kreviazuk. Iemand die een idee heeft? Het was heel hoog, en klonk best oud.

Staat misschien hier tussen, bij covers?
http://en.wikipedia.org/wiki/Leaving_on_a_Jet_Plane
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119133361
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Staat misschien hier tussen, bij covers?
http://en.wikipedia.org/wiki/Leaving_on_a_Jet_Plane
Nee, daar had ik al gekeken.
't is een heel rustig, puur liedje, door een vrouw gezongen en volgens mij is het al een best oude versie.
pi_119145518
Kan het nergens binden het fragment, he is gewoon de reclame vN comedy central (communty maar weet het niet zeker) je hoort een dubstep nummer dat gaat van hii mbah mbah.
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
  maandag 12 november 2012 @ 22:09:00 #95
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119145663
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Kan het nergens binden het fragment, he is gewoon de reclame vN comedy central (communty maar weet het niet zeker) je hoort een dubstep nummer dat gaat van hii mbah mbah.
Ja, dat weten we nu wel dat je die zoekt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119154019
Kenners van minimal/techhouse/techno/enzovoort: weet iemand hoe dit zojuist opgenomen nummer heet? Komt uit een mix, waarvan geen tracklist te vinden is.

pi_119161350
Achtergrondmuziekje van die Abeltje-fragment gezocht!
pi_119161862
toch niet, sorry
pi_119161883
oeps
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:52:15 #100
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_119185025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Heb je misschien nog meer ideetjes voor me :) Kan dus ook come fly with me oid zijn geweest. Beetje jumpstijl/dance/listen to your heart achtig :P
Verwoede poging :P
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:02:21 #101
308981 Narcotical
Best in the World
pi_119185461
quote:
Mocht dit 'm zijn, origineel uitvoerend artiest is XTM
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_119200883
quote:
Thnx haha, het 1e stukje zou best een gebruikt kunnen zijn :P DJ mixed that song haha
Only the strong survive
pi_119205953
Bij Lucky tv had je laatst dit filmpje:

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/true-colors/

Ik was benieuwd of iemand weet waar ik deze versie van true colors kan vinden.
pi_119229007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef bersenka het volgende:
Bij Lucky tv had je laatst dit filmpje:

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/true-colors/

Ik was benieuwd of iemand weet waar ik deze versie van true colors kan vinden.
pi_119236826
Help ik zoek het nummer wat in deze trailer van GTA V voorkomt.

Rossoneri siamo noi.
pi_119237362
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Help ik zoek het nummer wat in deze trailer van GTA V voorkomt.

Stevie Wonder - Skeletons

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119237599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Stevie Wonder - Skeletons

_O_
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:46:19 #108
147650 based
my very own drum!
pi_119250131
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef SuperImposed het volgende:
tussen alle foute dance herrie die je in de fitness zaal en tijdens het uitgaan hoort zit een dance nummer met een heel leuk instrumentaal stukje: ik zou het als een jaren 80 synthesizer willen omschrijven

het lijkt op het stukje wat je hier hoort op 3:31

iemand?
bij die sound moest ik eigenlijk direct aan deze denken. zal wel niet, maar goed :)
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
  donderdag 15 november 2012 @ 21:20:21 #109
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119254268
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.

Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.

Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoiets :P En vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.

Het nummer zal vast en zeker wel op één van de TMF hitzones hebben gestaan...
  donderdag 15 november 2012 @ 21:24:58 #110
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119254460
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.

Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.

Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoiets :P En vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.

Het nummer zal vast en zeker wel op één van de TMF hitzones hebben gestaan...
Zoiets?
  donderdag 15 november 2012 @ 21:33:30 #111
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119254880
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.

Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.

Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoiets :P En vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.

Het nummer zal vast en zeker wel op één van de TMF hitzones hebben gestaan...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 15 november 2012 @ 21:34:06 #112
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119254917
quote:
Nee, het nummer begint echt allemaal maar met een hele hoop drums in het begin.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:36:26 #113
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119255047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Nee, het nummer begint echt allemaal maar met een hele hoop drums in het begin.
Deze?
  donderdag 15 november 2012 @ 21:39:21 #114
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119255201
quote:
Komt wel meer in de buurt. Maar het begint echt met allemaal van dit soort drumbeats.


En zo'n fluitje er doorheen. Het is echt een behoorlijk populair nummer geweest een tijdje.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:44:32 #115
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119255491
Volgens mij is het nummer zelfs volledig instrumentaal.....
En volgens mij zit er ook een elektronische beat doorheen.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:53:46 #116
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119255853
Je zoekt denk ik een nummer van Safri Duo
  donderdag 15 november 2012 @ 21:56:34 #117
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119255992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef SuperImposed het volgende:
Je zoekt denk ik een nummer van Safri Duo
Bedankt voor het nummer! Deze was ik ook al bijna vergeten... maar het is hem niet.

Wel dezelfde soort drums inderdaad, zelde soort stijl ook een beetje maar ik denk dat het nummer dat ik bedoel nog een paar jaartjes ouder is (niet veel waarschijnlijk).
  donderdag 15 november 2012 @ 21:59:11 #119
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_119256103
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.

Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.

Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoiets :P En vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.

Het nummer zal vast en zeker wel op één van de TMF hitzones hebben gestaan...
?
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 15 november 2012 @ 22:00:05 #120
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119256146
quote:
YES! :o dat is hem!

Dat deze al zo oud is! Heel erg bedankt in ieder geval! :)
  donderdag 15 november 2012 @ 22:00:22 #121
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119256158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:56 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Bedankt voor het nummer! Deze was ik ook al bijna vergeten... maar het is hem niet.

Wel dezelfde soort drums inderdaad, zelde soort stijl ook een beetje maar ik denk dat het nummer dat ik bedoel nog een paar jaartjes ouder is (niet veel waarschijnlijk).
een ander nummer van Safri Duo? Ze bestaan immers al sinds 1994.
  donderdag 15 november 2012 @ 22:01:06 #122
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119256192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef based het volgende:

[..]

bij die sound moest ik eigenlijk direct aan deze denken. zal wel niet, maar goed :)
nee die is het niet maar toch bedankt, het is een recent nummer, je hoort hem wat minder vaak dan andere nummers
  donderdag 15 november 2012 @ 22:05:29 #123
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_119256372
Tijdens mijn zoektocht naar het nu gevonden nummertje kwam ik deze nog tegen! :D

Wat een enorme party hit is dit toch en echt al JAREN niet meer gehoord!

  donderdag 15 november 2012 @ 22:28:55 #124
147650 based
my very own drum!
pi_119257464
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.

Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.

Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoiets :P En vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.

Het nummer zal vast en zeker wel op één van de TMF hitzones hebben gestaan...
drums: check
scheidsrechtersfluit: check :)


edit: ow je hebt hem al gevonden zie ik :)
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_119267806
quote:
haha deze groep had ik niet verwacht. Maar bedankt!
pi_119273647
Ik zoek een (soul oid.) nummer die Radio2 rond 10:55 draaide vanochtend. Van de playlist word ik ook niet veel wijzer, want Frank Boeijen was het niet en alles wat na dat nummer kwam ook niet ;(
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:02:37 #127
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119274861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef laucas het volgende:
Ik zoek een (soul oid.) nummer die Radio2 rond 10:55 draaide vanochtend. Van de playlist word ik ook niet veel wijzer, want Frank Boeijen was het niet en alles wat na dat nummer kwam ook niet ;(
Puike omschrijving. ^O^
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119282425
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Puike omschrijving. ^O^
Ik zat zo lekker te luisteren in de luie stoel, met enige zekerheid: dit nummer vind ik toch wel terug op de playlist :'(
pi_119287025
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef laucas het volgende:
Ik zoek een (soul oid.) nummer die Radio2 rond 10:55 draaide vanochtend. Van de playlist word ik ook niet veel wijzer, want Frank Boeijen was het niet en alles wat na dat nummer kwam ook niet ;(
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:00:47 #130
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119300428
Oke, een moeilijke voor jullie.

Zit er echt al de hele avond over na te denken, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het enige wat ik weet is:

Komt uit de jaren 70/80 :')

En het begint of eindigt met een man die praat met een kind(?) of een geanimeerd kinderachtig stemmetje. Dus echt een conversatie van een paar regels. Maar of dat nou in het begin of aan het einde is weet ik eigenlijk niet.

Ik vond dit vroeger een leuk liedje in de auto, maar ik weet er helemaal niks meer van. Ik hoop dat iemand het weet, ondanks de aantal hints :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:06:43 #131
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_119300643
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:00 schreef Fopje het volgende:
Oke, een moeilijke voor jullie.

Zit er echt al de hele avond over na te denken, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het enige wat ik weet is:

Komt uit de jaren 70/80 :')

En het begint of eindigt met een man die praat met een kind(?) of een geanimeerd kinderachtig stemmetje. Dus echt een conversatie van een paar regels. Maar of dat nou in het begin of aan het einde is weet ik eigenlijk niet.

Ik vond dit vroeger een leuk liedje in de auto, maar ik weet er helemaal niks meer van. Ik hoop dat iemand het weet, ondanks de aantal hints :')
Tom Clay-what the world needs now?
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:08:06 #132
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119300691
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Tom Clay-what the world needs now?
Vol verwachting opende ik youtube, helaas :P Maar toch bedankt voor het proberen :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Boks-Chick zaterdag 17 november 2012 @ 00:10:11 #133
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_119300759
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef Fopje het volgende:

[..]

Vol verwachting opende ik youtube, helaas :P Maar toch bedankt voor het proberen :D
kan je iets zeggen over de muziek? rustig, snel, rock, pop, reggae, whatever?
lolwut
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:11:41 #134
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119300800
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:10 schreef BrandX het volgende:

[..]

kan je iets zeggen over de muziek? rustig, snel, rock, pop, reggae, whatever?
Zal iets van classic rock zijn geweest aangezien mijn vader dat het meeste draaide in de auto. Maar het kon misschien ook van een verzamel album zijn dus echt zeker ben ik niet. Hoe het liedje gaat weet ik niet meer. Helemaal niks. Maar ik zal het wel herkennen, want ik heb het best vaak gehoord.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:21:47 #135
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119301100
En volgens mij moest het kind ook lachen, of gniffelen. Godver ;(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119301438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Welk stukje? Het origineel is van Duran Duran Depeche Mode.

van wie is dan de country versie (tweede in de VW reklame, man met cowboy hoed) Ik heb deze week al gezocht, maar kon het niet vinden. Ik dacht misschien Bosshoss, maar misschien ook niet.
pi_119304010
OK, moeilijk verhaal. We zijn al uren op zoek op YouTube, maar komen niet op de naam van een nummer van een jaar of drie / vier oud. Onvindbaar. Wie helpt?

Het gaat om een Brits nummer, alternatievige dance. Geen Luke Vibert, maar wel zoiets. Een robot (mens in een pak gemaakt van kartonnen dozen en aluminiumfolie) speelt de hoofdrol. Hij/zij loopt wat rond in een Britse stad, vermoedelijk wazig van de drugs. Wordt duizelig / moet overgeven. Zoiets. Meer gebeurt er eigenlijk niet, 't is redelijk low budget allemaal.

Iemand enig idee?

BVD!
pi_119305879
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:21 schreef Fopje het volgende:
En volgens mij moest het kind ook lachen, of gniffelen. Godver ;(
?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:15:58 #139
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119305900
quote:
ghehe :D Nee het was wel echt een liedje, niet echt een kinderlied. Toch bedankt :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119305910
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef Fopje het volgende:

[..]

ghehe :D Nee het was wel echt een liedje, niet echt een kinderlied. Toch bedankt :D
ok :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:23:12 #141
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_119306014
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 03:28 schreef ve4443 het volgende:
OK, moeilijk verhaal. We zijn al uren op zoek op YouTube, maar komen niet op de naam van een nummer van een jaar of drie / vier oud. Onvindbaar. Wie helpt?

Het gaat om een Brits nummer, alternatievige dance. Geen Luke Vibert, maar wel zoiets. Een robot (mens in een pak gemaakt van kartonnen dozen en aluminiumfolie) speelt de hoofdrol. Hij/zij loopt wat rond in een Britse stad, vermoedelijk wazig van de drugs. Wordt duizelig / moet overgeven. Zoiets. Meer gebeurt er eigenlijk niet, 't is redelijk low budget allemaal.

Iemand enig idee?

BVD!
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:44:53 #142
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119306330
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:00 schreef Fopje het volgende:
Oke, een moeilijke voor jullie.

Zit er echt al de hele avond over na te denken, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het enige wat ik weet is:

Komt uit de jaren 70/80 :')

En het begint of eindigt met een man die praat met een kind(?) of een geanimeerd kinderachtig stemmetje. Dus echt een conversatie van een paar regels. Maar of dat nou in het begin of aan het einde is weet ik eigenlijk niet.

Ik vond dit vroeger een leuk liedje in de auto, maar ik weet er helemaal niks meer van. Ik hoop dat iemand het weet, ondanks de aantal hints :')
Er komt steeds meer naar boven. Volgens mij zegt het kind of babystemmetje ook: allllllrighhttttt. en een beetje lacherig enzo... zo irritant dat ik het niet weet :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119306780
quote:
Dank voor de poging, maar dat is 'm niet. Ook niet 'Believe' van Chemical Brothers. Opgenomen in zo'n typisch Britse stad. Je ervaart in die clip een beetje de trip van die 'robot'.
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:15:16 #144
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119306827
quote:
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:10 schreef BrandX het volgende:

[..]

kan je iets zeggen over de muziek? rustig, snel, rock, pop, reggae, whatever?
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Tom Clay-what the world needs now?
Ik heb hem :D


Logisch dat mijn hints niet tot het goede antwoord kwamen :P Ik kan nu weer rustig slapen O+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119307170
Ik ben al uren op zoek naar een artiest/band. Heb tot in de late uren vannacht top 40 lijsten van 2004 tot en met 2010 doorzocht, maar zonder resultaat.

Het probleem is dat ik jullie niet veel informatie kan geven. Dit is wat ik weet:
- Mannelijke artiest
- Zit (of zat) in een band

Ik hoorde ongeveer 2 a 3 jaar geleden een solo nummer van hem op de radio en wist toen gelijk met welke band hij vaker op de radio was geweest. Met zijn band heeft hij (ongeveer) in 2004/2005 kleine hitjes gehad, beetje in de "Fort Minor - Where'd you go" tijd. Het was een pop band, dus geen rock of dergelijke.
De artiest heeft meerdere solo nummers, maar die zijn niet heel vaak op de Nederlandse radio geweest.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze vage beschrijving.
Oja, het is niet Travie Mccoy uit de Gym Class Heroes ;)
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:55:46 #146
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119307622
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:00 schreef Fopje het volgende:
Oke, een moeilijke voor jullie.

Zit er echt al de hele avond over na te denken, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het enige wat ik weet is:

Komt uit de jaren 70/80 :')

En het begint of eindigt met een man die praat met een kind(?) of een geanimeerd kinderachtig stemmetje. Dus echt een conversatie van een paar regels. Maar of dat nou in het begin of aan het einde is weet ik eigenlijk niet.

Ik vond dit vroeger een leuk liedje in de auto, maar ik weet er helemaal niks meer van. Ik hoop dat iemand het weet, ondanks de aantal hints :')
Here goes nothing:

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_119307997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef IJzenrub het volgende:
Ik ben al uren op zoek naar een artiest/band. Heb tot in de late uren vannacht top 40 lijsten van 2004 tot en met 2010 doorzocht, maar zonder resultaat.

Het probleem is dat ik jullie niet veel informatie kan geven. Dit is wat ik weet:
- Mannelijke artiest
- Zit (of zat) in een band

Ik hoorde ongeveer 2 a 3 jaar geleden een solo nummer van hem op de radio en wist toen gelijk met welke band hij vaker op de radio was geweest. Met zijn band heeft hij (ongeveer) in 2004/2005 kleine hitjes gehad, beetje in de "Fort Minor - Where'd you go" tijd. Het was een pop band, dus geen rock of dergelijke.
De artiest heeft meerdere solo nummers, maar die zijn niet heel vaak op de Nederlandse radio geweest.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze vage beschrijving.
Oja, het is niet Travie Mccoy uit de Gym Class Heroes ;)
YES!
Eindelijk gevonden, via Last.fm vergelijkbare artiesten gezicht in zijn stijl.
Het is Marlon Roudette, die bekend is van Mattafix - Big City Life.

Je zal het altijd zien, uren en uren lang denken zonder resultaat. Vervolgens hulp vragen en er binnen het half uur zelf achter komen ;)
pi_119310122
verkeerde topic :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_119310745
Help, ik zoek een nummer.
Genre is trance/dance achtig.
In de videoclip is er een man met een cape en een brandweerhelm met glimmend vizier die een vrouw probeert te redden.

Weet iemand welke ik bedoel? Thanksss :*
Rossoneri siamo noi.
pi_119317512
Ik zoek een, volgens mij populair nummer. Het begin en heel het nummer door hoor je trommels, de zanger doet me een beetje denken aan Freddy Mercury. De tekst kan ik ook niet meer opkomen.
pi_119317579
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:54 schreef wiwalean het volgende:
Ik zoek een, volgens mij populair nummer. Het begin en heel het nummer door hoor je trommels, de zanger doet me een beetje denken aan Freddy Mercury. De tekst kan ik ook niet meer opkomen.
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_119319223
quote:
Jep, bedankt!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 november 2012 @ 17:00:08 #153
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_119347662
Ik zoek een club classic, hij gaat ongeveer zo: do ran ran never change. Verderop: Cause the night is the night, jaren 80 gok ik
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 18 november 2012 @ 19:03:14 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_119352228
Ik zoek een recent jaren 80-popnummer (ik bedoel dus in die stijl). Een zangeres zingt iets als 'you were on my list'. Meer weet ik niet. Het deed me aan Kim Wilde denken, maar dan wel met een vettere beat eronder.
  zondag 18 november 2012 @ 19:16:52 #155
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_119352905
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:00 schreef Paul het volgende:
Ik zoek een club classic, hij gaat ongeveer zo: do ran ran never change. Verderop: Cause the night is the night, jaren 80 gok ik
?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 18 november 2012 @ 20:24:32 #156
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119362949
Ik zoek een cd waarop een bank staat met een raam, iets met een wat groenige tint volgens mij, sorry dat het zo vaag is :') Volgens mij was het alleen maar instrumentale muziek.


Gevonden.

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchErrorist op 18-11-2012 22:27:36 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 19 november 2012 @ 19:23:19 #158
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119396649
Ik heb het liedje ff gezongen wie herkent hem? :D :')

  maandag 19 november 2012 @ 20:24:11 #159
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119400408
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek een cd waarop een bank staat met een raam, iets met een wat groenige tint volgens mij, sorry dat het zo vaag is :') Volgens mij was het alleen maar instrumentale muziek.


Gevonden.
Welke was het dan, gvd.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119401045
@ Paul_in_the_Dark


mijn vriend zegt The Crystals met Da Do Run Run, 1963
  maandag 19 november 2012 @ 20:47:46 #161
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119401590
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef Zana het volgende:
@ Paul_in_the_Dark

mijn vriend zegt The Crystals met Da Do Run Run, 1963
Nee is hem niet
pi_119402740
Hallo allemaal...

In het voorprogramma van Racoon dat zo gaat beginnen stond een Belg.. Singer/Songwriter en speelde op gitaar en piano.. Zijn cd is net een week uit in België... Nergens kan ik vinden hoe die heet... Weet iemand dit toevallig? Ze spelen in de dr. Anton Philipszaal in Den Haag vandaag...
pi_119402770
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb het liedje ff gezongen wie herkent hem? :D :')

Man/vrouw?
  maandag 19 november 2012 @ 21:07:20 #164
308981 Narcotical
Best in the World
pi_119402830
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef wc-eend het volgende:
Hallo allemaal...

In het voorprogramma van Racoon dat zo gaat beginnen stond een Belg.. Singer/Songwriter en speelde op gitaar en piano.. Zijn cd is net een week uit in België... Nergens kan ik vinden hoe die heet... Weet iemand dit toevallig? Ze spelen in de dr. Anton Philipszaal in Den Haag vandaag...

Sherman


Staat gewoon op website van Anton Philipszaal
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_119403098
Thx :)
  maandag 19 november 2012 @ 21:15:36 #166
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_119403365
hoorde van 't weekend zo'n polska/jebroer weet ik veel soort muziek, en kan me nog herrineren:

we zijn geen rappers, wij zijn van de straat

weet iemand wat ik toevallig bedoel? :D
nerovetsrethca
  maandag 19 november 2012 @ 21:16:46 #167
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119403450
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Man/vrouw?
Eerst man daarna vrouw :D
pi_119403652
quote:
6s.gif Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef slangpie het volgende:
hoorde van 't weekend zo'n polska/jebroer weet ik veel soort muziek, en kan me nog herrineren:

we zijn geen rappers, wij zijn van de straat

weet iemand wat ik toevallig bedoel? :D
deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 19 november 2012 @ 21:20:35 #169
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_119403708
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Eerst man daarna vrouw :D


?
nerovetsrethca
  maandag 19 november 2012 @ 21:23:27 #170
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_119403918
quote:
thnx :D
nerovetsrethca
  maandag 19 november 2012 @ 21:23:58 #171
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119403958
quote:
Nee en ik zou niet te letterlijk op mijn uitspraak/tekst letten meer op de manier van zingen. Weet niet zeker of ik de tekst goed zing namelijk :D
pi_119404101
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb het liedje ff gezongen wie herkent hem? :D :')

Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 19 november 2012 @ 21:30:22 #173
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119404419
quote:
Nee ;(
Het is echt zo'n liedje wat ze op Radio Veronica zouden draaien in club classics dus wel een beetje een floorfiller uit de jaren 70 of 80.
pi_119404792
Wie weet hoe dit liedje heet?


(in 't vliegtuig)
  maandag 19 november 2012 @ 21:38:36 #175
381241 redcapman
Draagt een rode pet
pi_119404996
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Wie weet hoe dit liedje heet?


(in 't vliegtuig)
Hahahahahahahahahahahahaha, wat een homo :)
pi_119405078
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Wie weet hoe dit liedje heet?


(in 't vliegtuig)
Het zou zomaar iets van Basshunter kunnen zijn....
pi_119405103
Klinkt wel enigszins als Basshunter ja, maar ik zou het echt niet weten. :(
pi_119405446
Ik zoek een dance achtig nummer en je hoort volgens mij alleen e e e e e a a a a a a e e e e e a a a a a

HELP!
#TeamMiley
pi_119405528
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummer en je hoort volgens mij alleen e e e e e a a a a a a e e e e e a a a a a

HELP!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 19 november 2012 @ 21:47:21 #180
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_119405538
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummer en je hoort volgens mij alleen e e e e e a a a a a a e e e e e a a a a a

HELP!
Gangnam Style?
pi_119405814
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Gangnam Style?
nope
#TeamMiley
pi_119405831
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! O+ Dankjewel!
#TeamMiley
pi_119406355
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef xibalba het volgende:

[..]

Het zou zomaar iets van Basshunter kunnen zijn....
Gevonden!

pi_119406443
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! O+ Dankjewel!
Graag gedaan :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 19 november 2012 @ 22:06:59 #185
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119406824
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb het liedje ff gezongen wie herkent hem? :D :')

Ik :)

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 november 2012 @ 22:12:19 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_119407160
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~O> ~O> w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ *O* *O* *O* *O* *O* *O* thx
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 19 november 2012 @ 22:17:07 #187
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119407476
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef Paul het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~O> ~O> w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ *O* *O* *O* *O* *O* *O* thx
Welcome :)
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 november 2012 @ 22:17:51 #188
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_119407516
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Welcome :)
Lolz ik met mijn do ran, was gewoon your love _O-
Zo raar kan je dus liedjes onthouden _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 19 november 2012 @ 22:56:10 #189
381241 redcapman
Draagt een rode pet
pi_119409630
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb het liedje ff gezongen wie herkent hem? :D :')

Prachtig gezongen, je zou auditie moeten doen
pi_119409970
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welke was het dan, gvd.
Kutband.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 19 november 2012 @ 23:20:49 #191
381241 redcapman
Draagt een rode pet
pi_119410901
Ik zoek die uiterst bekende komische achtervolgingsmuziek die op een blaasinstrument gespeeld word. Het komt uit een serie ofzo. Ik heb het heel snel nodig want ik wil het op een grappige post in een topic zetten.
pi_119410993
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef redcapman het volgende:
Ik zoek die uiterst bekende komische achtervolgingsmuziek die op een blaasinstrument gespeeld word. Het komt uit een serie ofzo. Ik heb het heel snel nodig want ik wil het op een grappige post in een topic zetten.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 19 november 2012 @ 23:23:21 #193
381241 redcapman
Draagt een rode pet
pi_119411019
quote:
Dank je wel *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door redcapman op 19-11-2012 23:34:07 ]
pi_119453334
Ik zie het somber in, maar heel misschien weet iemand hier wat meer. Heb gisteren de documentaire 'the dark charisma of hitler' bekeken, waarin heel veel klassieke muziek werd gebruikt. Eén bepaald terugkerend thema was een stuk dat me heel erg deed denken aan Stravinsky's Le Sacre de Printemps, en dan vooral het harde stuk. Maar ik kan helaas nergens vinden welke muziek de documentaire precies gebruikt heeft, stond ook niet in de aftiteling helaas...
  woensdag 21 november 2012 @ 09:22:29 #195
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_119455268
Zoek een nummer waarin een man, ik weet niet hoe je zon persoon noemt, voor een denk orkest zingt met een hele aparte toon/stem, dus niet zomaar zingen. Volgens mij was hij recent overleden en was Italiaans, het begint rustig en gaat daarna omhoog met iets van 'Vigaro' ofzo?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_119455622
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:22 schreef Woods het volgende:
Zoek een nummer waarin een man, ik weet niet hoe je zon persoon noemt, voor een denk orkest zingt met een hele aparte toon/stem, dus niet zomaar zingen. Volgens mij was hij recent overleden en was Italiaans, het begint rustig en gaat daarna omhoog met iets van 'Vigaro' ofzo?
Zoiets? (rond 3.30 zit de Figaro)
?
  woensdag 21 november 2012 @ 11:11:09 #197
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_119457778
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:40 schreef kvd het volgende:

[..]

Zoiets? (rond 3.30 zit de Figaro)
?
Ik denk dat je me met Pavarotti al een heel eind geholpen hebt, alleen is dit hem helaas niet.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_119458002
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Wie weet hoe dit liedje heet?


(in 't vliegtuig)
staat in de comments:

jd harmeyer Theme - Every time you leave 

nee, jij dan!
pi_119458214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik zie het somber in, maar heel misschien weet iemand hier wat meer. Heb gisteren de documentaire 'the dark charisma of hitler' bekeken, waarin heel veel klassieke muziek werd gebruikt. Eén bepaald terugkerend thema was een stuk dat me heel erg deed denken aan Stravinsky's Le Sacre de Printemps, en dan vooral het harde stuk. Maar ik kan helaas nergens vinden welke muziek de documentaire precies gebruikt heeft, stond ook niet in de aftiteling helaas...
misschien deze?


Hitler was zelf ook nogal fan van dit nummer
nee, jij dan!
pi_119460836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:22 schreef Woods het volgende:
Zoek een nummer waarin een man, ik weet niet hoe je zon persoon noemt, voor een denk orkest zingt met een hele aparte toon/stem, dus niet zomaar zingen. Volgens mij was hij recent overleden en was Italiaans, het begint rustig en gaat daarna omhoog met iets van 'Vigaro' ofzo?
Ik denk dat het "die blinde" is. Maar Andrea Bocelli is nog niet dood dat ik weet ;).

The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_119472581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef Gehenna het volgende:

[..]

misschien deze?


Hitler was zelf ook nogal fan van dit nummer
Nee helaas niet, zat zelf ook al aan Wagner te denken... Maar het lied heeft meer een hobo/fagot-geluid.
pi_119484814
Ik zoek een nummer dat is gemaakt op een beat van een iphone ringtone genaamd Marimba, het is een soort van rap/hiphop/R&B style.
pi_119485038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef tjoen11 het volgende:
Ik zoek een nummer dat is gemaakt op een beat van een iphone ringtone genaamd Marimba, het is een soort van rap/hiphop/R&B style.
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 21 november 2012 @ 22:49:25 #205
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_119487218
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Ik denk dat het "die blinde" is. Maar Andrea Bocelli is nog niet dood dat ik weet ;).

Super tof man _O_
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_119487727
quote:
Super tof man _O_
You're welcome!
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_119490278
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine").

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 22 november 2012 @ 08:54:01 #208
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_119493967
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine").

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
Dunno why maar ik moest hier aan denken...

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  donderdag 22 november 2012 @ 09:25:01 #209
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119494474
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine").

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_119502861
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:54 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Dunno why maar ik moest hier aan denken...

Nope, wel een leuk nummer overigens dat ik ook best lang gezocht heb.

en dat hardstylenummer is het niet, dat zit er niet eens in de buurt.

Ik heb zelf meer het idee dat het van zo'n (Brits) bandje (beetje poppy/rock, maar dan weer niet zoals Blur/Oasis) is of een wat alternatief dancenummer wat wel een hitje was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gitank2 op 22-11-2012 14:47:19 ]
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 22 november 2012 @ 14:35:47 #211
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_119502966
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine").

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
Het is niet deze?!

*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_119504380
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine").

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
Zingt er een man of een vrouw?
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_119504413
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:35 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Het is niet deze?!

Nee, helaas. Maar wel bedankt.

Het nummer is waarschijnlijk meer richting pop en waarschijnlijk met gitaar erin.
Het is wat irritant dat ik het echt niet meer goed weet, maar als ik het hoor gaat er een "oja" in me op.

Dat heb ik overigens ook met een hardcoretrack uit diezelfde periode. Ik ken talloze gabberplaten uit die tijd, maar er was er ook eentje waarin een stem Oellapierre leek te roepen (waarschijnlijk "you are there" ) en het meest gelijkende daarop is Dj Paul - Pauls Nightmare, waarvan ik zelfs vermoed dat die het ook gewoon is geweest.


quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Zingt er een man of een vrouw?
Man (was ik idd vergeten te vermelden).
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 22 november 2012 @ 15:29:07 #214
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_119504523
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine").

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
Ik ga er over nadenken, want ik heb wel het idee dat ik het nummer ken.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_119532264
Ik ben benieuwd ;)
Neil LOVES Carrots!
pi_119557346
Wie weet de titel van het dance nummer dat afgelopen woensdag alarmschijf was bij 538? Ik kan het niet vinden op hun site...:-(
pi_119557481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie weet de titel van het dance nummer dat afgelopen woensdag alarmschijf was bij 538? Ik kan het niet vinden op hun site...:-(
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_119570615
Nu naar Nederland 1 zappen bitte! Hoe heet dat lied???
pi_119570632
Bitte?....
pi_119570678
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Nu naar Nederland 1 zappen bitte! Hoe heet dat lied???
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_119570692
Ik hoorde het aan het eind, bedankt!
pi_119570720
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Nu naar Nederland 1 zappen bitte! Hoe heet dat lied???
hehe fok is snel, maar binnen minuten? :D
There are only 151 Pokémon.
pi_119570862
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:46 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hehe fok is snel, maar binnen minuten? :D
Ik was het toevallig aan het kijken, plus dat het ook gewoon op Youtube staat ;)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:45:03 #224
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_119576472
Ik zoek een dancenummer met als refrein of bridge een vrouwenstem die zingt "i'm coming down (a mountain?) i'm coming down (baby?)"
het was no beef van steve aoki en afrojack

ik hoorde 'm afgelopen donderdag in Tivoli, Utrecht, als dat helpt :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Rahl op 24-11-2012 18:12:59 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 24 november 2012 @ 22:19:58 #225
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119584903
weet iemand de film, volgens mij met russel crowe. dat hij een briljant iemand is en er later achter komt dat het allemaal illusies waren. hoop dat het zo duidelijk is
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 24 november 2012 @ 22:23:07 #226
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119584995
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand de film, volgens mij met russel crowe. dat hij een briljant iemand is en er later achter komt dat het allemaal illusies waren. hoop dat het zo duidelijk is
http://nl.wikipedia.org/wiki/A_Beautiful_Mind
  zaterdag 24 november 2012 @ 22:24:49 #227
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119585053
quote:
ja dat is hem dank u *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_119585522
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaah dank je!!!!!!
^O^
  zondag 25 november 2012 @ 00:06:33 #229
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119588356

Anderhalve week geleden hoorde ik een vrouw dit nummer zingen op de radio.
Andere versie maar kan het niet vinden.

Weet iemand het?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 25 november 2012 @ 00:11:37 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119588464
quote:
5s.gif Op zondag 25 november 2012 00:06 schreef Staal het volgende:

Anderhalve week geleden hoorde ik een vrouw dit nummer zingen op de radio.
Andere versie maar kan het niet vinden.

Weet iemand het?
Welke zender? 3FM? Yori Swart cover?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 25 november 2012 @ 00:20:43 #231
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119588678
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2012 00:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welke zender? 3FM? Yori Swart cover?
Sjeez. Jij bent goed.

Thanks.

Op de een of andere manier dacht ik steeds dat dit een nummer van Racoon was. Weet niet waarom ik het dacht.

Nu ik Yori Swart hoor vind ik het zoveel minder dan Ben Howard. Van de week klonk een dame op de achtergrond, veel trager maar het kwam mooi over. Zender weet ik niet. Maar dat zal dan wel zijn wat jij post.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 25 november 2012 @ 00:22:22 #232
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119588712
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 00:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Sjeez. Jij bent goed.

Thanks.

Op de een of andere manier dacht ik steeds dat dit een nummer van Racoon was. Weet niet waarom ik het dacht.

Nu ik Yori Swart hoor vind ik het zoveel minder dan Ben Howard. Van de week klonk een dame op de achtergrond, veel trager maar het kwam mooi over. Zender weet ik niet. Maar dat zal dan wel zijn wat jij post.
Geen dank. Het kan ook deze cover zijn bedenk ik mij net:

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 25 november 2012 @ 00:28:10 #233
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119588825
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2012 00:22 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen dank. Het kan ook deze cover zijn bedenk ik mij net:

Dit heb ik gehoord.

You're good you.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 25 november 2012 @ 00:29:13 #234
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119588841
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 00:28 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit heb ik gehoord.

You're good you.
:@

Graag gedaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119612123
Oke, dit wordt een moeilijke denk ik. Heb niet veel aanknopingspunten.

Heb de laatste tijd een nummer in mijn hoofd zitten, wat rond 2008 tot 2010 moet zijn uitgebracht. Ik zag het toen wel eens langskomen bij TMF.

Nummer is herkenbaar vanwege de melodie in het refrein, iets met ooh ooh ooh oooooh ooooh ( :') ). Maar dan niet vrolijk, gewoon mooi. Het nummer is van een indie/pop/rockachtig bandje.

De zanger heeft een vrij hoge stem. en ik kan me iets herinneren dat de clip veel beelden bevat van natuurshots, en een vrouw die wegrent?
  zondag 25 november 2012 @ 19:52:54 #236
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119612613
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef ebke het volgende:
Oke, dit wordt een moeilijke denk ik. Heb niet veel aanknopingspunten.

Heb de laatste tijd een nummer in mijn hoofd zitten, wat rond 2008 tot 2010 moet zijn uitgebracht. Ik zag het toen wel eens langskomen bij TMF.

Nummer is herkenbaar vanwege de melodie in het refrein, iets met ooh ooh ooh oooooh ooooh ( :') ). Maar dan niet vrolijk, gewoon mooi. Het nummer is van een indie/pop/rockachtig bandje.

De zanger heeft een vrij hoge stem. en ik kan me iets herinneren dat de clip veel beelden bevat van natuurshots, en een vrouw die wegrent?
Kun je het neuriën via vocaroo.com?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119614222
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een (dance)nummer dat me plots in een of andere jaren '90 flashback te binnen schoot.

Het werd regelmatig op TMF en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine"). Gezongen door een man.

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:29 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik ga er over nadenken, want ik heb wel het idee dat ik het nummer ken.
Iemand die het toevallig weet?
Neil LOVES Carrots!
pi_119614361
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef ebke het volgende:
Oke, dit wordt een moeilijke denk ik. Heb niet veel aanknopingspunten.

Heb de laatste tijd een nummer in mijn hoofd zitten, wat rond 2008 tot 2010 moet zijn uitgebracht. Ik zag het toen wel eens langskomen bij TMF.

Nummer is herkenbaar vanwege de melodie in het refrein, iets met ooh ooh ooh oooooh ooooh ( :') ). Maar dan niet vrolijk, gewoon mooi. Het nummer is van een indie/pop/rockachtig bandje.

De zanger heeft een vrij hoge stem. en ik kan me iets herinneren dat de clip veel beelden bevat van natuurshots, en een vrouw die wegrent?
gokje (al is die wel een stuk ouder)
pi_119617963
Filmpje: http://www.sbs6.nl/progra(...)-dokter-aflevering-6

Tijd: 18:31-18:42

Weet iemand welk nummer dat is? :P
  zondag 25 november 2012 @ 21:38:22 #240
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119618103
quote:
5s.gif Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef Gitank2 het volgende:

[..]


[..]

Iemand die het toevallig weet?
Nog geen reactie op gezien dus wederom:

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zondag 25 november 2012 @ 21:40:17 #241
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119618230
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:36 schreef einschtein het volgende:
Filmpje: http://www.sbs6.nl/progra(...)-dokter-aflevering-6

Tijd: 18:31-18:42

Weet iemand welk nummer dat is? :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 25 november 2012 @ 21:48:53 #242
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_119618714

Weet iemand muziek dat ongeveer het zelfde is?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_119619102
quote:
Gaaf! Thanks!

Ik weet nu ook waarom ik hem niet kon vinden. Ik verstond "lets head down to the beats today" maar het is 'beach'.
pi_119620277
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Nog geen reactie op gezien dus wederom:

Nee, die is het niet.

Het is meer pop/gitaar en langzamer.
Heb het rond 1996/1997 vaak gehoord en daarna vrijwel nooit meer.
Neil LOVES Carrots!
  maandag 26 november 2012 @ 08:35:57 #246
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_119629086
quote:
Thx. maar k bedoel eig muziek als die commervcial waarin de piano minder "opvalt"
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 26 november 2012 @ 17:56:56 #247
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_119645063
Ik zoek een rustig nummer beetje in de sfeer van Belfast Child, langzaam gezongen door een man. Wellicht ook een Schotse band.
pi_119645275
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 17:56 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een rustig nummer beetje in de sfeer van Belfast Child, langzaam gezongen door een man. Wellicht ook een Schotse band.

?
I feel kinda Locrian today
  maandag 26 november 2012 @ 18:27:00 #249
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_119645983
quote:
Dit is 'm inderdaad. Super!
pi_119648286
Nog maar eens proberen, ik had deze vraag al vijf(!) jaar geleden hier gesteld :D maar toen kon niemand een antwoord geven.
Ik zoek een cover van het welbekende Jump van Van Halen.
Gezongen op een rustige manier door een dame die haarzelf begeleidde op een akoestische gitaar.
Dit kan dus in principe elke aspirerende amateur zijn op Youtube :P , maar de song was van een cd, alhoewel het geen single hoefde te zijn.
Verder weet ik alleen dat desbetreffende artieste volgens haar bio jarenlang op straat had gespeeld.
Echt geen bekende zangeres.
pi_119648627
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef bl_henkie2 het volgende:
Nog maar eens proberen, ik had deze vraag al vijf(!) jaar geleden hier gesteld :D maar toen kon niemand een antwoord geven.
Ik zoek een cover van het welbekende Jump van Van Halen.
Gezongen op een rustige manier door een dame die haarzelf begeleidde op een akoestische gitaar.
Dit kan dus in principe elke aspirerende amateur zijn op Youtube :P , maar de song was van een cd, alhoewel het geen single hoefde te zijn.
Verder weet ik alleen dat desbetreffende artieste volgens haar bio jarenlang op straat had gespeeld.
Echt geen bekende zangeres.
Gokje

quote:
Mary Lou Lord first gained notice playing acoustic guitar and singing in and around Boston's subway stations
pi_119657255
Ik zoek een liedje:

De clip is een tekenfilmfragment waarbij dit lied hoort (songtitel?).
Tekenfilm gaat in de clip over twee muizen.
pi_119662440
quote:
Dat is 'm! Hartelijk dank!

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:22 schreef elkravo het volgende:
Ik zoek een liedje:

De clip is een tekenfilmfragment waarbij dit lied hoort (songtitel?).
Tekenfilm gaat in de clip over twee muizen.
Pinky and the Brain?

Pixie and Dixie?

De Reddertjes? (The Rescuers)

:D
pi_119663438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Dat is 'm! Hartelijk dank!

[..]

Pinky and the Brain?

Pixie and Dixie?

De Reddertjes? (The Rescuers)

:D
Hij zit er niet tussen... is trouwens Engelstalig... de laatste komt dichtbij denk ik me te herinneren...
Het is echt een single geweest... met denk wel een top40notering. En het is of door een vrouw gezongen of misschien een duet met een man.
pi_119664748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Dat is 'm! Hartelijk dank!

Graag gedaan
  Boks-Chick dinsdag 27 november 2012 @ 08:31:22 #256
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_119664834
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 01:19 schreef elkravo het volgende:

[..]

Hij zit er niet tussen... is trouwens Engelstalig... de laatste komt dichtbij denk ik me te herinneren...
Het is echt een single geweest... met denk wel een top40notering. En het is of door een vrouw gezongen of misschien een duet met een man.
iets van alvin & the chipmunks?

zo zien ze er uit:

lolwut
pi_119664865
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:31 schreef BrandX het volgende:

[..]

iets van alvin & the chipmunks?

zo zien ze er uit:

Nope... het was een tekenfilm over muizen... een echte bioscoopfilm... jaren 80 denk ik...
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:37:25 #258
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119664884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:35 schreef elkravo het volgende:

[..]

Nope... het was een tekenfilm over muizen... een echte bioscoopfilm... jaren 80 denk ik...
Deze 'muizen'?

pi_119664894
quote:
nope... (shit wat zijn er veel muizen tekenfilms opeens)
pi_119665032
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:22 schreef elkravo het volgende:
Ik zoek een liedje:

De clip is een tekenfilmfragment waarbij dit lied hoort (songtitel?).
Tekenfilm gaat in de clip over twee muizen.
Gokje (de muizen komen wat verder op in de clip, film is dan An american tail)
  Boks-Chick dinsdag 27 november 2012 @ 09:15:12 #261
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_119665338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:35 schreef elkravo het volgende:

[..]

Nope... het was een tekenfilm over muizen... een echte bioscoopfilm... jaren 80 denk ik...
:P

Misschien dat deze lijst je inspiratie geeft: http://www.listal.com/list/mice-movies ?
lolwut
pi_119665378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 01:19 schreef elkravo het volgende:

[..]

Hij zit er niet tussen... is trouwens Engelstalig... de laatste komt dichtbij denk ik me te herinneren...
Het is echt een single geweest... met denk wel een top40notering. En het is of door een vrouw gezongen of misschien een duet met een man.
Ik heb hier helaas geen audio, maar is het niet iets van "The Great Mouse Detective"?

  dinsdag 27 november 2012 @ 10:04:51 #263
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_119666257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:38 schreef elkravo het volgende:

[..]

nope... (shit wat zijn er veel muizen tekenfilms opeens)
misschien op de soundtrack van 'The Secret of NIMH':
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Secret_of_NIMH

hier kun je stukjes luisteren van iedere track:
http://www.allmusic.com/album/secret-of-nimh-mw0000195653
nee, jij dan!
pi_119668344
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

:P

Misschien dat deze lijst je inspiratie geeft: http://www.listal.com/list/mice-movies ?
Misschien ver gezocht, maar waren het van die muizen met hele lange oren?

  dinsdag 27 november 2012 @ 17:59:29 #266
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119680357
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119682534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:53 schreef kvd het volgende:

[..]

Gokje (de muizen komen wat verder op in de clip, film is dan An american tail)
Ja deze is het...

Ik bedoelde deze versie. Maar er is ook een muizen versie.

pi_119684512
Na terechtgewezen te zijn door een moderator, hierbij nog een poging maar dan in het juiste topic:

Weet iemand wie de dame in het roze is uit onderstaade clip? De dame in het geel is natuurlijk Berget Lewis en de dame ernaast, gekleed in oranje, is Caroline Dest.

Van de dame in het roze is echter niets op het net terug vinden. Weet iemand haar naam toevallig? Bij voorbaat dank.

pi_119685512
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2012 19:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kun je het neuriën via vocaroo.com?
Nee, ik heb een stem als een kraan. :P Dat is me toch net een stap te ver.

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

gokje (al is die wel een stuk ouder)
Nee, dat is hem niet. Lied wat ik zoek is wat drukker en luider als deze.

Geen verkeerd nummer trouwens.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:25:25 #270
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_119686160
Ik zoek een wat nieuw nummer waarbij je een man hoort zingen en een snelle gitaarstrum steeds hoort in het refrein gaat de zanger hoog zingen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:40:19 #271
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119686682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek een wat nieuw nummer waarbij je een man hoort zingen en een snelle gitaarstrum steeds hoort in het refrein gaat de zanger hoog zingen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:40:58 #272
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_119686718
quote:
Nee, deze niet. Is niet met een beat volgens mij, is gewoon op het ritme van het strummen van de gitaar.
pi_119690307
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek een wat nieuw nummer waarbij je een man hoort zingen en een snelle gitaarstrum steeds hoort in het refrein gaat de zanger hoog zingen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:51:59 #274
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_119690534
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Danku!
pi_119705371
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef ebke het volgende:
Oke, dit wordt een moeilijke denk ik. Heb niet veel aanknopingspunten.

Heb de laatste tijd een nummer in mijn hoofd zitten, wat rond 2008 tot 2010 moet zijn uitgebracht. Ik zag het toen wel eens langskomen bij TMF.

Nummer is herkenbaar vanwege de melodie in het refrein, iets met ooh ooh ooh oooooh ooooh ( :') ). Maar dan niet vrolijk, gewoon mooi. Het nummer is van een indie/pop/rockachtig bandje.

De zanger heeft een vrij hoge stem. en ik kan me iets herinneren dat de clip veel beelden bevat van natuurshots, en een vrouw die wegrent?

?
I feel kinda Locrian today
  woensdag 28 november 2012 @ 11:55:37 #276
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119705458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef ebke het volgende:

[..]

Nee, ik heb een stem als een kraan. :P Dat is me toch net een stap te ver.

[..]

Nee, dat is hem niet. Lied wat ik zoek is wat drukker en luider als deze.

Geen verkeerd nummer trouwens.
Neuriën =/= zingen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119711037
Nogmaals een pogingkje voor mijn long shot uit de jaren '90.

Het nummer werd regelmatig op TMF (en/of MTV) en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine"). Gezongen door een man.

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.

Een extra aanvulling: het doet wat denken aan Pulp (vooral Common People en Mis-Shapes).
Neil LOVES Carrots!
pi_119721300
Ik zoek volgens mij een hardstyle nummer (heel misschien house?)
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?)
En daarna gewoon boem boem boem muziek en dan weer datzelfde zang stukje.
pi_119722739
In de huidige HBO commercial (allerlei series komen voorbij, waaronder Game of Thrones) zit een aardig up-tempo soul nummer met de tekst: "I need a place to run from to go home" wat een paar keer herhaald wordt.

Weet iemand hier iets meer over?
  woensdag 28 november 2012 @ 19:43:19 #280
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119722828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef Ez3 het volgende:
In de huidige HBO commercial (allerlei series komen voorbij, waaronder Game of Thrones) zit een aardig up-tempo soul nummer met de tekst: "I need a place to run from to go home" wat een paar keer herhaald wordt.

Weet iemand hier iets meer over?
In de comments staat het. Het nummer is nog niet uit staat er.
pi_119722883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

In de comments staat het. Het nummer is nog niet uit staat er.
Relaxed, thanks!
pi_119726700
Hey allen,

ik zoek een nummer van een mannelijke artiest.
In het refrein zegt hij iets van: My ..... days(?) are over.

In ieder geval niet my shadow days van john mayer.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, krijg het niet uit me kop ;)!

Thanks!
pi_119727713
quote:
5s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:48 schreef Gitank2 het volgende:
Nogmaals een pogingkje voor mijn long shot uit de jaren '90.

Het nummer werd regelmatig op TMF (en/of MTV) en/of 3FM gedraaid rond 1996/1997 en de enige zin die ik me herinner uit het nummer is "This is reality and" (dan iets als "just fine"). Gezongen door een man.

Ook herinner ik me er nog een melodie hoe gezongen werd, maar door de jaren heen gesleten herinnering kan dit behoorlijk niet kloppen :')

In ieder geval was het geen (happy) hardcore en/of een van de hits uit die tijd die nog steeds veel worden gedraaid.

Een extra aanvulling: het doet wat denken aan Pulp (vooral Common People en Mis-Shapes).
Als je nou niet in 6 verschillende toonsoorten zou fluiten, zou het iets makkelijker voor ons zijn om het te raden.
I feel kinda Locrian today
pi_119728146
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Cheeks_NL het volgende:
Hey allen,

ik zoek een nummer van een mannelijke artiest.
In het refrein zegt hij iets van: My ..... days(?) are over.

In ieder geval niet my shadow days van john mayer.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, krijg het niet uit me kop ;)!

Thanks!
Welk genre?
I feel kinda Locrian today
pi_119730677
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef starla het volgende:

[..]

Welk genre?
Ehm ja redelijk mainstream pop volgens mij, beetje in de trend van john mayer en james blunt..
Weet niet zeker of het hier duidelijker op wordt ;)
pi_119730935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef Cheeks_NL het volgende:

[..]

Ehm ja redelijk mainstream pop volgens mij, beetje in de trend van john mayer en james blunt..
Weet niet zeker of het hier duidelijker op wordt ;)

?
I feel kinda Locrian today
pi_119731119
Vanavond was De Zomer Voorbij op Nederland 3. Op het einde zongen de 3 J's een Franstalig nummer. Iemand enig idee hoe deze heet?
pi_119731143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Ti-boy het volgende:
Vanavond was De Zomer Voorbij op Nederland 3. Op het einde zongen de 3 J's een Franstalig nummer. Iemand enig idee hoe deze heet?
Link?
I feel kinda Locrian today
pi_119731164
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef starla het volgende:

[..]

Link?
Kan hem niet op uitzending gemist vinden oid
pi_119731555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Ti-boy het volgende:
Vanavond was De Zomer Voorbij op Nederland 3. Op het einde zongen de 3 J's een Franstalig nummer. Iemand enig idee hoe deze heet?
Ze zongen er een Nederlandse tekst bij, op deze melodie. Die bedoel je toch?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_119731705
quote:
Nope, helaas. Het nummer wat ik bedoel heeft ook iets meer tempo zeg maar.
Toch bedankt!
pi_119731726
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ze zongen er een Nederlandse tekst bij, op deze melodie. Die bedoel je toch?

Yes, dat is hem. Thank you!!!
pi_119731930
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Cheeks_NL het volgende:

[..]

Nope, helaas. Het nummer wat ik bedoel heeft ook iets meer tempo zeg maar.
Toch bedankt!

?
I feel kinda Locrian today
  donderdag 29 november 2012 @ 23:27:38 #295
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_119767267
http://oml.bnn.nl/video/n(...)0061d2cbe18eb886f307

vanaf 1:50 ongeveer hoor je een beetje lounge achtige muziek, ook wel spacend. iemand enig idee welk nummer dit is? vanaf 2:30 word het nummer voor 1 seconde wat duidelijker.
pi_119768575
quote:
Nope, dat is Kings of Leon :P, die had ik meteen herkend.

Maar het komt in de buurt, dit lijkt er lichtelijk op.
pi_119769721
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:04 schreef ebke het volgende:

[..]

Nope, dat is Kings of Leon :P, die had ik meteen herkend.

Maar het komt in de buurt, dit lijkt er lichtelijk op.
Ik moest hieraan denken:

pi_119772955
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef Compass het volgende:
http://oml.bnn.nl/video/n(...)0061d2cbe18eb886f307

vanaf 1:50 ongeveer hoor je een beetje lounge achtige muziek, ook wel spacend. iemand enig idee welk nummer dit is? vanaf 2:30 word het nummer voor 1 seconde wat duidelijker.
Die ken ik, dat is Bonobo - Kiara.

The distance between insanity and genius is measured only by success
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:56:56 #299
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_119774864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:36 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Die ken ik, dat is Bonobo - Kiara.

Bedankt! ^O^
pi_119801301
Weet iemand hoe het instrumentale pianomuziekje heet dat op 0:03 begint?
pi_119801419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Cheeks_NL het volgende:
Hey allen,

ik zoek een nummer van een mannelijke artiest.
In het refrein zegt hij iets van: My ..... days(?) are over.

In ieder geval niet my shadow days van john mayer.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, krijg het niet uit me kop ;)!

Thanks!
Belle & Sebastian - My Wandering Days Are Over?
(Als dat het is had je wat beter mogen googlen ;))
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')