abonnement Unibet Coolblue
pi_118839136



No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:

Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118841808
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 5 november 2012 @ 12:37:22 #3
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_118843768
quote:
LIKE! wij luisteren ook altijd djoango in de kleedkamert....
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_118844045
Had het op tv gezien ja, wel lekker sfeertje in de kleedkamer!
pi_118844082
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef wortel1981 het volgende:
Belachelijk programma eigenlijk dat studio voetbal, wel helemaal 10 seconden over FCU gehad, waarom kijk ik eigenlijk nog? 8)7
Ach laat ons maar lekker ongezien staan waar we nu staan; als het een ding wordt in de media kan Utrecht ineens niet meer voetballen...
  maandag 5 november 2012 @ 18:07:53 #6
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_118857096
quote:
FC Utrecht moet Van der Gun missen tot winterstop
05/11/2012 17:04

Cedric van der Gun (33) kan FC Utrecht tot de winterstop niet meer van dienst zijn. De middenvelder annex aanvaller hield aan de 5-1 zege van zaterdag bij Willem II een knieblessure over.

Uit onderzoek bleek dat de binnenband van de rechterknie van Van der Gun beschadigd is. Hoewel een operatie niet noodzakelijk is, kan hij waarschijnlijk wel pas weer in januari tijdens het trainingskamp ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft aansluiten bij de selectie van de huidige nummer vier van de Eredivisie.

Van der Gun kwam dit seizoen in alle elf duels van FC Utrecht in actie en scoorde daarin twee keer. Een van zijn twee treffers was het openingsdoelpunt tegen Willem II van zaterdag. In die wedstrijd kreeg hij van trainer Jan Wouters de voorkeur boven de Zweed Alexander Gerndt.

ondanks dat ik totaal geen fan van Cedric ben, is dit toch wel balen...
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_118859192
Ben ook geen vd Gun fan, maar nav hier eens wat afstand genomen en dan zie je toch wel dat hij belangrijk is in het veld. Balen dat hij weg is, gelukkig hebben we Gerndt.
pi_118859900
Wel nog maar even wachten met zijn contractverlenging. :P

Mooie beelden bij N&R trouwens van 't uitvak en de spelers na de wedstrijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118870560
Kali heeft net zijn contract verlengd tot 2016!
pi_118878940
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Kali heeft net zijn contract verlengd tot 2016!
Goede zaak natuurlijk!

En dan te bedenken dat die jongen vorig jaar zo verguisd is door velen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118879130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Goede zaak natuurlijk!

En dan te bedenken dat die jongen vorig jaar zo verguisd is door velen.
Ik was 1 van die velen :) Maar hij is dit jaar inderdaad erg goed bezig en terecht dat ze zijn contract hebben verlengt. Hopelijk kan hij dit niveau volhouden.
pi_118880643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Goede zaak natuurlijk!

En dan te bedenken dat die jongen vorig jaar zo verguisd is door velen.
Ik was ook zo iemand. Vond hem vorig jaar helemaal niks.
Dit jaar heeft hij echt duidelijke stappen gemaakt en is absoluut een meerwaarde voor het team.
pi_118880807
Ga je schamen jongens, notabene een jongen uit de stad...

Ik fluit alleen als er ''met de pet naar wordt gegooid'', dat heb ik Kali niet zien doen vorig jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118882733
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga je schamen jongens, notabene een jongen uit de stad...

Ik fluit alleen als er ''met de pet naar wordt gegooid'', dat heb ik Kali niet zien doen vorig jaar.
Hoho ik heb hem niet uitgefloten. Uitfluiten vind ik sowieso kansloos, maar maakt mij geen reet uit waar hij vandaan komt als hij het niveau maar aan kan en een meerwaarde voor het team is. En dat vond ik vorig seizoen van Kali niet.
Maar gelukkig heb ik me vergist *) (voorlopig althans)
pi_118882827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:35 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Hoho ik heb hem niet uitgefloten. Uitfluiten vind ik sowieso kansloos, maar maakt mij geen reet uit waar hij vandaan komt als hij het niveau maar aan kan en een meerwaarde voor het team is. En dat vond ik vorig seizoen van Kali niet.
Maar gelukkig heb ik me vergist *) (voorlopig althans)
Precies wat ik wilde intikken :)
pi_118882939
Dan is 't goed!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118883599
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Goede zaak natuurlijk!

En dan te bedenken dat die jongen vorig jaar zo verguisd is door velen.
Hier ook hoor. Zag het niet gebeuren vorig jaar met hem. Maar hij heeft zijn kop leeggemaakt en het voetbal opgepakt, en dat zie je nu gelukkig op het veld.
pi_118930393
Ben benieuwd of wie de Veldwijk terug gaan zien na de winter. Hij maakt er behoorlijk wat in de Jupiler!

toen die nog bij Utrecht mocht invallen was ik niet onder de indruk, maar als hij zo doorgaat?!
pi_119014398
quote:
RKC Waalwijk is zaterdagavond de tegenstander in de uitwedstrijd in Waalwijk. De ploeg van Jan Wouters heeft dit seizoen op vreemde bodem nog geen wedstrijd verloren. Ook naar deze uitwedstrijd reizen weer enkele honderden supporters de ploeg achterna.

“Zoals ik vorige week ook al aangaf ,zien we dat ploegen in hun speelstijl rekening met ons aan het houden zijn”, zegt trainer Jan Wouters. “Ploegen proberen met compact spel ons te bestrijden. Ik verwacht dit tegen RKC Waalwijk niet anders. Trainer Erwin Koeman (vorig jaar nog trainer bij FC Utrecht, red.) is geen onbekende. Hij zal het ons lastig willen maken en de punten in eigen huis willen houden.”

Eigen spel
Volgens Wouters heeft RKC bepaalde kwaliteiten waardoor zij het FC Utrecht lastig kunnen maken. “RKC is sterk in de omschakeling en heeft met bijvoorbeeld Teddy Chevalier veel snelheid voorin”, meent de trainer. FC Utrecht moet vooral het eigen spel blijven spelen, stelt de trainer. “We staan op de vierde plaats en er is vertrouwen. Dat is positief zolang dit maar niet omslaat naar de andere kant. Geen enkele wedstrijd is makkelijk. Daarom moeten we ook zaterdag in ons spel weer geduldig zijn en vooral niet slordig worden.”

RKC staat momenteel veertiende met elf punten. FC Utrecht is bovenin het linker rijtje terug te vinden op de vierde plaats. Het is in vergelijking met vorig seizoen de omgekeerde situatie. Toen was RKC de grote verrassing, waar nu de Utrechters het boven verwachting goed doen. “Wij zijn nu in goede doen en blijven over het algemeen vrij van blessures”, licht de trainer toe. “Dat was vorig jaar anders bij ons. Bovendien spelen we in een systeem waar draagvlak voor is en bovendien resultaten oplevert. Daarnaast zijn spelers die vorig jaar een vol seizoen draaiden als Van der Maarel, Bulthuis, Van der Hoorn weer een jaar verder. Zij beginnen nu anders aan wedstrijden en weten wat van hun gevraagd wordt in de Eredivisie.”

Blessures
FC Utrecht kan geen beroep doen op Edouard Duplan (knie), Cedric van der Gun (knie), Adam Sarota (knie) en Marcus Nilsson (hoofd). Ook Yassin Ayoub die al enkele keren meetrainde is niet wedstrijdfit en blijft nog aan de kant.

Sarota wordt vervangen door Martensson.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119065434
Viel dat ff tegen, ongeïnspireer en slapjes... maar ja, we raakten ook wel erg verwend...
pi_119067800
Het uitvak was wel gezellig hoor :')
pi_119082906
Was echt heel slecht allemaal gisteren, geen strijd, geen inzet, geen druk, helemaal niks.
Maar goed hebben we de slechte wedstrijd weer gehad, kan volgende week alleen maar beter gaan.
pi_119096363
Beetje jammer dat het net tegen Erwin Koeman was. Daar had ik liever van gewonnen. Dik.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_119114475
zo zonde dit... wuitens heeft denk ik geen goede bal gegeven. Bulthuis die helemaal zoek gespeeld werd door Jozefzoon. Gerndt matig en Mulenga gewoon echt slecht. Middenveld die niet goed aansluit en dan krijg je zo'n uitslag. Jammer maar helaas.
pi_119114697
Een complete offday, zelfs Ruiter stond te schutteren bij de laatste 2 goals.

Hopelijk tegen Twente revanche.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119116138
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:47 schreef zolderraam het volgende:
zo zonde dit... wuitens heeft denk ik geen goede bal gegeven. Bulthuis die helemaal zoek gespeeld werd door Jozefzoon. Gerndt matig en Mulenga gewoon echt slecht. Middenveld die niet goed aansluit en dan krijg je zo'n uitslag. Jammer maar helaas.
Wuytens kon er niks aan doen, die werd in een opbouwende rol gedwongen door rkc en de eigen teamgenoten. Wuytens kan aardig verdedigen, maar daar heb je het ook mee gehad. Passes komen niet aan en die eeuwige lange bal hangt me ook de strot uit. Maar zo speelt hij nu eenmaal.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:45:26 #27
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_119202907
Keeper van Twente is uitgeschakeld...

Lullig voor hem en Twente, maar kunnen we van profiteren :)

quote:
FC Twente-doelman Michailov tot winterstop uitgeschakeld
ENSCHEDE - FC Twente kan dit kalenderjaar geen beroep meer doen op doelman Nikolai Michailov.

Foto: ProShots
De Bulgaarse keeper heeft tijdens een training van de nationale ploeg zijn knie verdraaid, zo meldt hij woensdag op zijn eigen website.
Michailov zou woensdag een oefeninterland tegen Oekraïne afwerken. De doelman mist zes competitiewedstrijden van zijn club, waaronder die tegen PSV, FC Utrecht en AZ.
Ook de laatste twee duels in de Europa League tegen Hannover 96 en Helsingborg dan aan zijn neus voorbij.
De 24-jarige Michailov stond dit jaar bij alle twaalf competitieduels van nummer twee FC Twente onder de lat. Vorig seizoen kwam hij door diverse blessures 'slechts' tot 25 wedstrijden in de eredivisie.
Tweede keeper Sander Boschker, die dit seizoen de bekerwedstrijden voor zijn rekening nam, is normaal gesproken zijn vervanger.
Door: ANP/NUsport

Ik zeg 2 voor Gerndt en 1 voor Mulenga
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_119203397
Had liever gezien dat Chadli en Fer nog niet fit zouden zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119348676
Leuke eerste helft, saaie tweede helft.

Jammer dat we niet konden doordrukken, de 1-1 viel erg simpel en dat had nog even doorgezet moeten worden. Maar ik ben tevreden met een punt, en hoop die makelikneus met zijn hulpkneus dit seizoen niet meer te zien.
pi_119357823
Volgende week Nec, klopt het dat die nu vier schorsingen hebben?
pi_119373903
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef zatoichi het volgende:
Volgende week Nec, klopt het dat die nu vier schorsingen hebben?
Sowieso 2 (2 keer geel). De 3de was een directe rode, maar volgens mij wordt die niet geseponeerd ;) Dus dat is ook wel zeker een schorsing. De 4de weet ik niet, iemand aan zijn 5e geel van het seizoen toe gekomen??

Ik vond Sjakie het trouwens prima doen, hard werken en hoop storen. Wuytens is en blijft je zwakke schakel, kan niet opbouwen maar wordt door zowel de eigen jongens als de tegenstander in die rol geduwd. vd Maarel had het heel zwaar vond ik, maar bleef gaan en inzet tonen ondanks dat hij gedold werd en eruit gelopen.
pi_119374312
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Ik vond Sjakie het trouwens prima doen, hard werken en hoop storen. Wuytens is en blijft je zwakke schakel, kan niet opbouwen maar wordt door zowel de eigen jongens als de tegenstander in die rol geduwd. vd Maarel had het heel zwaar vond ik, maar bleef gaan en inzet tonen ondanks dat hij gedold werd en eruit gelopen.
Sjakkie deed het idd prima, maar zie toch liever Sarota weer terug keren. De Kogel hoeft er niet meer ingebracht te worden. Laat die maar in de winterstop verdwijnen. Wouters had beter Gerndt kunnen laten staan.

Maar vd Maarel, hij deed het erg goed! Ik was bang dat Wouters, Bovenberg zou brengen na die gele kaart voor vd Maarel, maar gelukkig niet!

Een paar andere positieve dingen! Die DJ is opgerot! Cheerleaders ook!! En we hadden zowaar latjetrappen in de rust! Ouderwets! Nu die takkeherrie voor de wedstrijd en tijdens de rust nog uit en het is weer een leuk middagje Utreg!
pi_119374339
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 08:49 schreef DiMacho het volgende:
Een paar andere positieve dingen! Die DJ is opgerot! Cheerleaders ook!! En we hadden zowaar latjetrappen in de rust! Ouderwets! Nu die takkeherrie voor de wedstrijd en tijdens de rust nog uit en het is weer een leuk middagje Utreg!
Precies de dingen waar ik mij ook aan ergerde. alleen dat latje trappen was eenmalig.
pi_119374482
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 08:51 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Precies de dingen waar ik mij ook aan ergerde. alleen dat latje trappen was eenmalig.
Doe maar weer het gewone latje trappen dan, met mensen uit t publiek.
En geen DJ idd meer, pleurisherrie.

Wedstrijd was wel aardig, al had je m wel moeten winnen vind ik hoor, zoveel kansen om zeep geholpen... En waarom floot Makkelie in godsnaam toen Gerndt werd neergehaald maar Mulenga, Asare alleen voor de keeper zette ?

Ach ja, iig de rug gerecht na vorige week, nu op naar Nijmegen en daar laten zien dat je echt in de top-6 hoort. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119374538
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 08:49 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Sjakkie deed het idd prima, maar zie toch liever Sarota weer terug keren. De Kogel hoeft er niet meer ingebracht te worden. Laat die maar in de winterstop verdwijnen. Wouters had beter Gerndt kunnen laten staan.

Maar vd Maarel, hij deed het erg goed! Ik was bang dat Wouters, Bovenberg zou brengen na die gele kaart voor vd Maarel, maar gelukkig niet!

Een paar andere positieve dingen! Die DJ is opgerot! Cheerleaders ook!! En we hadden zowaar latjetrappen in de rust! Ouderwets! Nu die takkeherrie voor de wedstrijd en tijdens de rust nog uit en het is weer een leuk middagje Utreg!
Ik zie ook graag Sarota, al is het maar om de meer body. Maar in dit geval pakte Sjakie wel goed uit. Sarota zat op de tribune (naast Vorm ;)) en moeten we nog even op wachten.

Bovenberg is afgeschreven denk ik, leuk voor het tweede. De Kogel moet zelf een kogel in zijn teen krijgen, wat een slechte voetballer. Al was de gevaarlijkste actie wel dankzij hem. Hij draaft mooi rond, maar daar heb je het ook wel mee gehad. Gerndt was een beetje aangeslagen denk ik, vandaar de wissel. Had zelf Schepers verwacht overigens.

Die DJ is +1 miljoen dat hij opgezout is. Nu hopen dat die speakers het begeven, want je kan elkaar niet eens verstaan. En ik kom niet alleen voor de voetbal, ik wil ook een praatje maken over voetbal met de mensen om me heen. Gevolg van die klote speakers is dat het op de promenade ook belachelijk druk is waardoor je constant omver gelopen wordt.

In plaats van de huur van die meuk kunnen ze beter het gas weer op de verwarmingen zetten. Hebben we veel meer aan.
pi_119374718
Gerndt was ziek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119374883
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Sowieso 2 (2 keer geel). De 3de was een directe rode, maar volgens mij wordt die niet geseponeerd ;) Dus dat is ook wel zeker een schorsing. De 4de weet ik niet, iemand aan zijn 5e geel van het seizoen toe gekomen??

Ik vond Sjakie het trouwens prima doen, hard werken en hoop storen. Wuytens is en blijft je zwakke schakel, kan niet opbouwen maar wordt door zowel de eigen jongens als de tegenstander in die rol geduwd. vd Maarel had het heel zwaar vond ik, maar bleef gaan en inzet tonen ondanks dat hij gedold werd en eruit gelopen.
van KNVB:

Met ingang van 29 oktober 2012:
N.E.C.: K.P. Conboy 4 wedstrijden

Dus naast Conboy missen ze Palsson, Amieux en Koolwijk.

Natuurlijk even aankijken of er nog wat geseponeerd wordt, maar het is een aardig rijtje...
pi_119374946
Gerndt was grieperig en kortademig al de hele week, kon volgens mij niet (goed) meer verder dus vandaar de wissel... Maar inderdaad, de Kogel heb je helaas niet al te veel aan. Hij doet zijn best, maar te langzaam en te weinig techniek om echt wat toe te voegen.

Sjakie is tof, maar komt fysiek toch wat te kort heb ik het idee... Vd Maarel, kon het niet helemaal bijbenen maar 100% inzet. En wat ben ik toch blij met de Ruiter, af en toe een minder moment/mindere dag maar wat een goede en rustgevende keeper heb je daarmee.

Mulenga weer berensterk, wat zou het fijn zijn als hij meer venijn in zijn schoten krijgt.

Al met al genoten van vooral de 1e helft, top inzet (als ze dit elke week op kunnen brengen, niet normaal) maar niet gek dat dat in de 2e helft wat inzakte. Maar goede wedstrijd en prima resultaat.
pi_119374951
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Gerndt was ziek.
Nou en ik vond hem goed spelen de eerste helft! Je zag gelijk dat Mulenga en de Kogel elkaar niet helemaal begrepen toen Gerndt gewisseld was...
pi_119403524
PSV en Twente volgen vd Hoorn, aldus VI.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119404466
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef PBateman1978 het volgende:
PSV en Twente volgen vd Hoorn, aldus VI.
Ze mogen heel hoog de boom in. Met de manier hoe we nu spelen moeten we dit soort jongens eens wat langer vasthouden wat mij betreft. Geld is ook niet alles.

Ik had eerder interesse voor Kali verwacht overigens :)
pi_119405242
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ze mogen heel hoog de boom in. Met de manier hoe we nu spelen moeten we dit soort jongens eens wat langer vasthouden wat mij betreft. Geld is ook niet alles.

Ik had eerder interesse voor Kali verwacht overigens :)
In die laatste zullen zeker wel clubs geinteresseerd zijn omdat zijn contract afloopt, en voorlopig wil ie nog niet bijtekenen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119584934
Blij dat ik niet gegaan ben :D
pi_119585034
Ik was er wel. Tja, 2 persoonlijke fouten en je verliest de wedstrijd. Na de 2-0 was Utrecht best maar weet het wel zes 100% kansen te creëren. Wat een onnodig verlies zeg... Dit NEC moet je kunnen oprollen.
pi_119585292
Het is elke keer bal tegen de clubs die we moeten winnen.... nac, rkc, vitesse, nec.....
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:18:20 #46
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_119807701
Is er iemand hier die geen extra kaart haalt voor Utrecht-020 ?
Ik wil dan heel graag jouw barcode van je SCC gebruiken om een extra kaart te halen voor een maat van me.

Beloning: pintje op de BunnikSide :)

groetjes RWB :)

-edit-

Ze hebben per dit seizoen de regels gewijzigd. Fijn dat ze dat ook even laten weten :(
blijkt dus dat je geen extra kaart op je seizoenskaart kan halen. Hier heb je een clubkaart voor nodig.

[ Bericht 22% gewijzigd door RoodWitBlauw op 01-12-2012 12:37:33 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_119810382
Dus je moet en een seizoenskaart en een clubkaart hebben om een kaartje te kopen? Ik wilde ook een extra kaartje halen, maar ja dat gaat hem dus niet worden...
pi_119810598
Volgens mij heb ik nog ergens een clubcard liggen van mijn vrouw, zal straks even zoeken. Die kan je gerust gebruiken als ik hem vind.
pi_119815200
Lijkt niet echt op te schieten met die kaartverkoop. Krijg nog steeds kaarten voor rij 1 maar ik wil liever een paar rijen hoger zitten. Prijs is ook wel schandaig hoog, dat zal er wel mee te maken hebben.
pi_119844705
en concurrenten allemaal verloren, wat wil je nog meer :-)
  zondag 2 december 2012 @ 17:18:34 #51
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_119846341
Had niet verwacht dat Mulenga nog zo zou scoren na zijn presentatie gedurende de wedstrijd. Hulde!!!

Verder zijn we nog goed weggekomen denk ik. ik kneep hem in de blessuretijd
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_119848016
Kan die fukking clown niet naar de tribune met zijn lichtgevende pakje? Wat een drama, denk je eindelijk een fatsoenlijke keeper te hebben, krijg je de deksel weer op de neus. Zet Verhoeven er maar is een paar weken in!
pi_119855769
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Kan die fukking clown niet naar de tribune met zijn lichtgevende pakje? Wat een drama, denk je eindelijk een fatsoenlijke keeper te hebben, krijg je de deksel weer op de neus. Zet Verhoeven er maar is een paar weken in!
Dat zal goed zijn voor z'n zelfvertrouwen ja!
Een keeper mag toch ook wel eens een fout maken?
Verder op die fout na heeft ie weer uitstekend gekeept vandaag, dit is zijn eerste jaar eredivisie, geef die jongen wat krediet, heeft ons aan het begin van het seizoen ook een aantal keer gered, lijkt wel een 020 uitspraak dit man, pffff.
pi_119859467
Hij moet gewoon gaat keepen, klungels hebben we al genoeg gehad. En het is niet de eerste keer, gelukkig kostte het je dit keer geen punten.
pi_119869236
Foutjes maken moet kunnen maar het moet zeker niet structureel worden. In het begin van het seizoen had hij alles klemvast en liet ie zien over voldoende klasse te beschikken. Ik ben er dus niet bang voor.

Eindelijk weer eens 3 punten erbij. Komende vrijdag de moeilijkste wedstrijd van het jaar voor onze fc. Zaalvoetbal ligt ons gewoon niet. Met een beetje geluk haal je daar een resultaat weg.

Wat vinden jullie van de situatie Kali? Gisteren speelde hij weer uitstekend. Hij is momenteel zo belangrijk voor het team, je zou jezelf in je vingers snijden als hij niet verlengt. Gisteren in gesprek met René liet ie ook niets los, ook niet wat zijn intenties zijn. Tot wanneer loopt zijn contract?
pi_119869341
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 08:19 schreef Oidipous het volgende:
Foutjes maken moet kunnen maar het moet zeker niet structureel worden. In het begin van het seizoen had hij alles klemvast en liet ie zien over voldoende klasse te beschikken. Ik ben er dus niet bang voor.
Het zit er zeker in, maar de laatste 4 wedstrijden zitten er telkens fouten in en kost het je al minimaal 2 directe tegendoelpunten. Op 15 wedstrijden vind ik het vrij veel.
pi_119869455
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 08:19 schreef Oidipous het volgende:
Wat vinden jullie van de situatie Kali? Gisteren speelde hij weer uitstekend. Hij is momenteel zo belangrijk voor het team, je zou jezelf in je vingers snijden als hij niet verlengt. Gisteren in gesprek met René liet ie ook niets los, ook niet wat zijn intenties zijn. Tot wanneer loopt zijn contract?
Gewoon een mooi aanbod doen, die jongen. Een vaste waarde in het elftal. Die Zullo daar en tegen maakt het niet waar, vond het één van de mindere gisteren.

Gerndt was ook weer niet goed bezig, maar ik had hem er in laten staan. Dacht ik toen de Kogel er in kwam... maar oh wat maakte die het waar een paar minuten later!

Ben benieuwd als straks Duplan en van der Gun weer beter zijn. Hoe zal Wouters dan het elftal indelen?
pi_119869608
Mee eens. Doe hem een mooi aanbod en hij kan elke week voetballen in een elftal dat goed voetbal probeert te spelen. Een betere situatie kan er niet zijn voor een jonge voetballer. Hij zal wel over een jaar opgepikt worden door PSV als opvolger van Strootman.

Van mij mag Asare van de kant toekijken als Gun weer terug is. Gisteren liep hij andermaal voorop in het maken van onnodige fouten.
pi_119870045
Het was inderdaad wel de zoveelste fout van Ruiter, vorig jaar werd de keeper gepasseerd.
Maar, die van vorig jaar pakte verder ook geen punten voor je, en dat heeft Ruiter al wel gedaan, gewoon laten staan dus in mijn ogen.

Verder was de 1e helft weereens drama, veel te laag tempo, amper tot geen beweging, alleen Oar en Kali die initiatief durven te nemen…
2e helft brak de wedstrijd open door de goals na rust, daarna kon de wedstrijd beide kanten op gaan en mogen we van geluk spreken dat Jacob nog een verrassing in petto had.
Daarna had je zelfs nog de 2-2 om je oren kunnen krijgen, maar gelukkig liep het goed af.

Als vd Gun terug is, gaat Gerndt naar de bank, let maar op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119870123
Ik vind Gerndt ook niet sterker worden, alhoewel hij ook wel eens pech heeft zoals die bal via de keeper op de paal. Een spits dient ze echter te maken, en dat doet hij niet. Hij is (nog) niet de killer die we verwachten. De Kogel is ook om te janken, toevallig kon hij deze kans niet missen maar we kunnen toch moeilijk zeggen dat het zo'n fantastische spits is.

Zullo vond ik persoonlijk wel meevallen. Probleem met die jongen is m.i. dat het meer een middenvelder is dan een linksback. In dit soort wedstrijden is het niet erg dat hij er loopt, hier is hij prima geschikt voor. Als het er echter om gaat denk ik dat je er weinig aan hebt op de linksback, maar invallen op het middenveld zou dan wat beter passen.

Asare is ook al weken een foutenfestival, begint langzaamaan af te dalen. Het vreemde is dat er geen duidelijke reden voor aan te wijzen is. Misschien dat het aanvoerder zijn hem te zwaar valt? Wouters zou eens kunnen proberen de band bij iemand anders om te hangen, al zou ik niet zo weten bij wie. Misschien is van der Gun er wel een goede voor als hij terug is.

Van der Hoorn speelt wel erg sterk (vergeten we de elleboog even), vooral met Wuytens verdedigend een goed duo. Wuytens is om te janken in de opbouw en ik vraag me serieus af welke stap hoger hij zou kunnen gaan maken na dit jaar, wie weet dat hij alsnog verlengt. Van der Maarel wisselvallig, gisteren af en toe een foutje maar in de slotfase ook een belangrijke opruimactie.

Oar had zijn dag niet, maar blijft hard werken, Sarota speelde gewoon een degelijke pot. Mulenga en Kali lijken me ook duidelijk.

Ik zou in de winterstop opteren voor een fatsoenlijke, jonge, spits. Daar lijkt ons grote probleem te blijven zitten, we komen voor het doel maar maken het niet af. Na 10 minuten zakt dan de inspiratie weg en voetbal tegen jezelf. Als je een spits zou hebben die in die eerste 10 minuten, en regelmatig aardig wat kansen in die 10 minuten, de bal er wat makkelijk inlegt dan speel je veel makkelijker.
pi_119870169
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was inderdaad wel de zoveelste fout van Ruiter, vorig jaar werd de keeper gepasseerd.
Maar, die van vorig jaar pakte verder ook geen punten voor je, en dat heeft Ruiter al wel gedaan, gewoon laten staan dus in mijn ogen.
Grandel en Fernandez zijn erop afgerekend (terecht).

Maar je vind niet dat het beter zou zijn om hem even in de luwte te houden nu? Even op de 2e rang, keepen in het tweede en beetje zelfvertrouwen opdoen? Het is absoluut waar dat hij punten gepakt heeft, en ik denk dat hij dat ook zeker weer gaat doen, maar het is een jonge jongen die misschien wat bescherming nodig heeft? 2 van dit soort fouten tegen 020 en je staat 0-2 achter eind december, en dan keert het publiek zich tegen hem.
pi_119870669
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou in de winterstop opteren voor een fatsoenlijke, jonge, spits. Daar lijkt ons grote probleem te blijven zitten, we komen voor het doel maar maken het niet af. Na 10 minuten zakt dan de inspiratie weg en voetbal tegen jezelf. Als je een spits zou hebben die in die eerste 10 minuten, en regelmatig aardig wat kansen in die 10 minuten, de bal er wat makkelijk inlegt dan speel je veel makkelijker.
Toch maar Veldwijk terughalen? http://www.rijnmond.nl/sp(...)n-ook-naar-fc-zwolle
pi_119870785
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Toch maar Veldwijk terughalen? http://www.rijnmond.nl/sp(...)n-ook-naar-fc-zwolle
Ik volg alleen de Eredivisie dus moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe hij het doet. Wat ik in het stadion hoorde was dat hij het wel goed doet, in dat geval: terughalen en kans geven na dit seizoen.
  maandag 3 december 2012 @ 17:23:00 #64
359252 CaptainTrolol
Kapitein van het Trolschip
pi_119886211
van Weert halen van Den Bosch is ook een optie misschien.
FC UTRECHT
  maandag 3 december 2012 @ 21:47:38 #65
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_119898250
W00T vd Gun verdient 5 ton? Ja, dan snap ik dat je in de problemen komt.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_119900815
Wat zijn dat voor een salarissen...?
  maandag 3 december 2012 @ 22:39:59 #67
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_119901096
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef zatoichi het volgende:
Wat zijn dat voor een salarissen...?
Was net op vi dat Duplan, Wuytens en vd Gun ieder 5 ton verdienen. Daarnaast Mulenga en Asare (niet EU) grootverdieners die weg mogen.

Nieuw plafond wordt 250k. Lijkt mij goede ontwikkeling en meer dan prima salaris voor simpele Eredivisie voetballers.

Volgend jaar zal er dus een heel ander elftal staan. Zonder vd Gun, Duplan, Wuytens, Asare en Mulenga
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_119907860
Het verbaast met dat Gerndt het niet verdiend.
pi_119908187
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Was net op vi dat Duplan, Wuytens en vd Gun ieder 5 ton verdienen. Daarnaast Mulenga en Asare (niet EU) grootverdieners die weg mogen.

Nieuw plafond wordt 250k. Lijkt mij goede ontwikkeling en meer dan prima salaris voor simpele Eredivisie voetballers.

Volgend jaar zal er dus een heel ander elftal staan. Zonder vd Gun, Duplan, Wuytens, Asare en Mulenga
Echt oud nieuws weer van de Snor... :')

En wie van die mannen zul je nou ECHT missen?
Als je dit seizoen bekijkt zijn de jonkies de beteren, en zeker niet die ervaren gasten...

vd Gun <> Takagi/Pappot
Duplan <> Schepers
Wuytens <> Heerings/Vriends
Asare <> Ayoub

Ik zie het wel zitten hoor, lekker met zoveel mogelijk eigen jeugd gaan ballen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:00:27 #70
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_119913152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Het verbaast met dat Gerndt het niet verdiend.
Die heeft vast wel wat overgehouden uit z'n transfer als 'salaris' dinges clausule.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_119924855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Het verbaast met dat Gerndt het niet verdiend.
Die verdient ook behoorlijk veel. Wellicht niet 5 ton, dat wel. Ik ga zoeken naar bronnen, nu wil ik het weten ook! :p
pi_120038497
Ik heb weinig vertrouwen voor vanavond ;(
pi_120040145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef wortel1981 het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen voor vanavond ;(
Voordeeltje is het weer, dat kan het nog wel leuk maken.

In principe is heracles gewoon goed bezig dit seizoen, maar wij ook. Ik schat de kansen 50/50 eigenlijk en zet in op een 2-2.
pi_120040180
Ik heb er ook geen vertrouwen in, meestal eindigt het dan in een overwinning voor ons.

Valt me trouwens mee dat het niet allang is afgelast.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120042349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb er ook geen vertrouwen in, meestal eindigt het dan in een overwinning voor ons.

Valt me trouwens mee dat het niet allang is afgelast.
Kunstgras + veldverwarming.
pi_120042362
Heracles uit winnen we zelden tot nooit :P Het zal vanavond denk ik ook niet gaan gebeuren. De drie mans verdediging kan het een potentie lastig krijgen als mulenga en Gerndt naar buiten trekken en Oar Sarota en Asare steeds diep gaan. Nadeel daarvan is dat twee spitsen tegen 3-4-3 standaard een man meer op het middenveld zal opleveren. Laat Heracles dat nou goed kunnen, Ik heb er een hard hoofd in, wel een leuke wedstrijd om te kijken :)
pi_120042482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kunstgras + veldverwarming.
Dat weet ik, maar ik had verwacht dat men ''vanwege het niet kunnen garanderen van de veiligheid van supporters die moeten reizen'' afgelast zou worden.

Dat had ik overdreven gevonden, maar het dus wel verwacht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120046297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik had verwacht dat men ''vanwege het niet kunnen garanderen van de veiligheid van supporters die moeten reizen'' afgelast zou worden.

Dat had ik overdreven gevonden, maar het dus wel verwacht.
Ik kan me nog potjes tegen de graafschap herinneren die een stuk meer sneeuw nodig hadden om afgelast te worden :)
pi_120057036
Nou gestolen puntje, meer dan verwacht, maar ze hebben er wel hard voor gevochten, voetballend heeft Heracles een hele goede ploeg dat hebben ze ook vanavond weer laten zien.

Tommy Oar vond ik de slechtste van het veld, constant lopen met de bal, terwijl hij 9 van de 10 keer iemand naast hem had staan die vrij stond. Terechte wissel.
pi_120057592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef wortel1981 het volgende:
Nou gestolen puntje, meer dan verwacht, maar ze hebben er wel hard voor gevochten, voetballend heeft Heracles een hele goede ploeg dat hebben ze ook vanavond weer laten zien.

Tommy Oar vond ik de slechtste van het veld, constant lopen met de bal, terwijl hij 9 van de 10 keer iemand naast hem had staan die vrij stond. Terechte wissel.
Oar was inderdaad zwak, kwam geen man voorbij en geen bal kwam aan.. De Kogel, meh. Vond Asare dit keer wel ok, veel inzet...

Al met al niet meer dan een punt verdiend ook, Heracles voetballend de betere ook al hebben ze niet veel afgedwongen. Gelukkig zat het mee qua lat en paal vandaag.
  Redactie Sport vrijdag 7 december 2012 @ 23:05:52 #81
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120060753
Mulenga alwéér geblesseerd?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120061056
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mulenga alwéér geblesseerd?
Schijnt enkel een verkramping van zijn kuit te zijn. Niets zorgelijk.

Zijn facebook;
" Everyone thanks for the concern. Im not injured im fine. artificial fake grass is not for me.I cant play on this type of field.but thank God next week its our stadium. "
pi_120061505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Schijnt enkel een verkramping van zijn kuit te zijn. Niets zorgelijk.

Zijn facebook;
" Everyone thanks for the concern. Im not injured im fine. artificial fake grass is not for me.I cant play on this type of field.but thank God next week its our stadium. "
Gelukkig, was toch even schrikken al zag je hem natuurlijk kort erna al lachend in de dug-out.
pi_120061622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:20 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Gelukkig, was toch even schrikken al zag je hem natuurlijk kort erna al lachend in de dug-out.
Inderdaad, een pak van m'n hart. Wat een mooie persoonlijkheid heeft die man he. Jacob! _O_
  Redactie Sport vrijdag 7 december 2012 @ 23:24:49 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120061676
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Schijnt enkel een verkramping van zijn kuit te zijn. Niets zorgelijk.

Zijn facebook;
" Everyone thanks for the concern. Im not injured im fine. artificial fake grass is not for me.I cant play on this type of field.but thank God next week its our stadium. "
Gelukkig. Vond 'm in z'n eerste jaar erg onrustig maar dat is allemaal zwaar verbeterd, leuke speler voor NL voetbal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 10 december 2012 @ 21:33:55 #86
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_120168243
Huh? 1,6 miljoen voor directie FCU? Hoogste van NL volgens VI. Zal afkoopsom van Foeke bij zitten. Maar bizar. ADO den haag, slechts 3,5 ton!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_120179784
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lesnar het volgende:
Huh? 1,6 miljoen voor directie FCU? Hoogste van NL volgens VI. Zal afkoopsom van Foeke bij zitten. Maar bizar. ADO den haag, slechts 3,5 ton!
Is incl. afkoopsommen voor Booy, Van Dop en Vermeulen.

Oftewel, paniekzaaierij van Derksen, zoals gewoonlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:26:46 #88
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_120204183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is incl. afkoopsommen voor Booy, Van Dop en Vermeulen.

Oftewel, paniekzaaierij van Derksen, zoals gewoonlijk.
Nog steeds heel veel geld natuurlijk. Past niet bij de bescheiden begroting van fcu
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_120218835
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:26 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Nog steeds heel veel geld natuurlijk. Past niet bij de bescheiden begroting van fcu
De verklaring van FCU zelf:

quote:
In het RTL-programma Voetbal International werd gisteravond gesproken over de directiesalarissen in het betaalde voetbal en die van FC Utrecht in het bijzonder. Deze week staat een uitgebreid artikel in het gelijknamige voetbalblad over deze uitgaven.

Ter vermijding van elk mogelijk misverstand wil Algemeen Directeur Wilco van Schaik hier een reactie opgeven: “Het totaalbedrag aan salariskosten voor de directie van 1.4 miljoen euro klopte. Echter is enige nuance en nadere precisiering wel op z’n plaats”, meent Van Schaik. “Het bedrag is te hoog voor een voetbalbedrijf als FC Utrecht in relatie tot de omzet en resultaten. Dat is een juiste constatering van de redactie van het programma en het voetbalblad dat morgen de salariscijfers van de verschillende voetbalclubs presenteert.”

“Echter, hierin zijn opgenomen de drie salarissen en de twee eenmalige afkoopsommen van de voormalige directieleden die vorig seizoen nog (deels) werkzaam waren bij FC Utrecht”, nuanceert Van Schaik de cijfers. “Deze kosten beslaan bijna 90% van de totale uitgaven van directiesalarissen en zijn volledig in het afgelopen boekjaar genomen. De afkoopsom van de voormalig algemeen directeur/voorzitter werd overigens al in het boekjaar 2010/’11 in de cijfers opgenomen en is niet in eerdergenoemd bedrag opgenomen.

De club is er van overtuigd dat met deze ingrepen van de Raad van Commissarissen en de nieuwe directie een belangrijke stap is gerealiseerd in de gezondmaking van het voetbalbedrijf. “Ik denk dat deze uitleg zeker naar onze supporters, fans en businessrelaties op z’n plaats is”, besluit Van Schaik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 16 december 2012 @ 15:32:42 #90
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_120374687
de kogel heeft ff contract verlenging afgedwongen zojuist.

mulenga zat niet in zn vel
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_120374898
En een basisplek komende zondag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120379536
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
En een basisplek komende zondag.
Dat hoop ik toch niet. Vind Mulenga en Gerndt toch wel ff wat beter.
pi_120380318
Mulenga slechte pot, maar toch scoren. De Kogel pakt 2 mooie spitsengoals mee.

Gerndt, ik weet het niet hoor. Van mij hoeft ie er niet zonodig te staan.

Iemand een idee wat er met Asare was? Direct maar de kleedkamer, dus geblesseerd?
pi_120382365
Mulenga met twee assists en één goal een slechte wedstrijd? Dan hoop ik dat hij volgende week één goede wedstrijd heeft, kan het nog leuk worden! :P
pi_120383455
Degene die vind dat Mulenga een goede wedstrijd speelde moet serieus snel naar de dokter. Misschien wel 2 doktoren.

Die 'assist' was gewoon de slapste penalty in jaren. Doelpunt was zijn enige goede bal. Voor de rest kwam hij nog geen hoekvlag voorbij.
pi_120384194
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch niet. Vind Mulenga en Gerndt toch wel ff wat beter.
Reken er maar op hoor, die Gerndt bakt er al een tijdje helemaal niets meer van.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120386986
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Degene die vind dat Mulenga een goede wedstrijd speelde moet serieus snel naar de dokter. Misschien wel 2 doktoren.

Die 'assist' was gewoon de slapste penalty in jaren. Doelpunt was zijn enige goede bal. Voor de rest kwam hij nog geen hoekvlag voorbij.
He vergeet ff dat hij bij de eerste goal ook aangever was, maar niemand beweerde dat hij één goede wedstrijd speelde, alleen maar dat het leuk kan worden als hij wel één goede wedstrijd speelt...
pi_120387522
De Kogel heeft de draaicirkel van een mammoettanker en wordt er nog uitgesprint door Jan Wouters zelf dus ik hoop dat die niet in de basis staat.
pi_120388334
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef eentwee het volgende:
De Kogel heeft de draaicirkel van een mammoettanker en wordt er nog uitgesprint door Jan Wouters zelf dus ik hoop dat die niet in de basis staat.
Ik vind hem juist aardig meeballen de afgelopen wedstrijden. Ook tegen NEC had hij een prima invalbeurt en tegen AZ scoort hij na een paar minuten. Hij maakt vaak de juiste keuzes tijdens aanvallen. Volgens mij kan je er geen buil aan vallen.

Van mij mag Gerndt het wel proberen tegen Ajax hoor. De Kogel, getergd en vol energie blijft een wapen. Als hij de komende wedstrijden steeds scoort als invaller blijft ie lekker invaller!
pi_120394874
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Reken er maar op hoor, die Gerndt bakt er al een tijdje helemaal niets meer van.
Ik vind juist Mulenga de laatste wedstrijden heel slecht. Ok hij scoort in de laatste twee thuiswedstrijden, maar was in beide wedstrijden dramatisch en lijkt een hoop snelheid en balgevoel verloren te hebben. Gerndt is voetballend absoluut de betere, dus wellicht eens de Kogel en Gerndt samen dan, zal straks in januari ook wellicht wel gaan gebeuren.
pi_120405752
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik vind juist Mulenga de laatste wedstrijden heel slecht. Ok hij scoort in de laatste twee thuiswedstrijden, maar was in beide wedstrijden dramatisch en lijkt een hoop snelheid en balgevoel verloren te hebben. Gerndt is voetballend absoluut de betere, dus wellicht eens de Kogel en Gerndt samen dan, zal straks in januari ook wellicht wel gaan gebeuren.
Had ie ooit balgevoel dan ? :P

Dat ballen meters van m afspringen e.d. ben ik inmiddels wel gewend van Jacob, toch zorgt ie altijd voor dreiging. Gerndt werkt hard maar lijkt het spelletje gewoonweg niet te snappen...

Mike vd Hoorn trouwens mijn MotM, die jongen kan het echt nog ver schoppen denk ik!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120406039
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mike vd Hoorn trouwens mijn MotM, die jongen kan het echt nog ver schoppen denk ik!
Voor mij was Mike ook MotM. Had gehoopt dat hij vanuit een corner wel zou scoren. Was een aantal keren dichtbij.

Is er iemand met mij die vind dat Sjakie echt een waardeloze voetballer is... Iedereen maar juichen als hij er in komt, maar het lijkt me een gevalletje: Leuk voor de kinderen op de tribune... maar echt tien keer niets. Lachwekkende acties, soms wat geluk door zijn snelheid en rare bewegingen. De tegenstander weet soms niet wat ze met hem aanmoeten.

Volgende week gaat een hele moeilijke worden. Denk dat we met een gelijkspel heel heel blij moeten zijn. Wouters gaat gewoon met Gerndt en Mulenga in de basis beginnen... scorend gaat het hem dus niet worden. Wuytens blijft een slappe zak in de verdediging. Hoop dat ie een opleving heeft en de aanval moeilijk kan maken, dan hebben we een kansje!
pi_120406232
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:17 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Voor mij was Mike ook MotM. Had gehoopt dat hij vanuit een corner wel zou scoren. Was een aantal keren dichtbij.

Is er iemand met mij die vind dat Sjakie echt een waardeloze voetballer is... Iedereen maar juichen als hij er in komt, maar het lijkt me een gevalletje: Leuk voor de kinderen op de tribune... maar echt tien keer niets. Lachwekkende acties, soms wat geluk door zijn snelheid en rare bewegingen. De tegenstander weet soms niet wat ze met hem aanmoeten.

Volgende week gaat een hele moeilijke worden. Denk dat we met een gelijkspel heel heel blij moeten zijn. Wouters gaat gewoon met Gerndt en Mulenga in de basis beginnen... scorend gaat het hem dus niet worden. Wuytens blijft een slappe zak in de verdediging. Hoop dat ie een opleving heeft en de aanval moeilijk kan maken, dan hebben we een kansje!
Sjakie deed het vorig seizoen een stuk beter, toen zette ie nog weleens iemand vrij voor de keeper.
Dit seizoen te weinig gezien.

Zondag maak je echt wel kans hoor, zij moeten donderdag nog even naar Groningen voor de beker, en volgens hun krant lopen mensen als Eriksen en De Jong nu al op hun laatste benen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120406556
Sjakie is leuk omdat hij Sjakie is... Maar daar houdt het mee op, hij is gewoon te licht voor dit niveau en kan t allemaal niet aan heb ik het idee. Mulenga is beresterk, maar technisch beperkt, af en toe knalt ie er een prachtig in maar andere open kansen (en dan niet alleen die van gisteren) weet ie ongelooflijk te verknallen... oogt wat onbeholpen en ongecontroleerd allemaal. Hij werkt zich wel te pletter en houdt de verdediging natuurlijk wel continu bezig. Blijf zelf wel fan van Gerndt, maar hoop toch echt dat het er wel uit gaat komen zeg.... Volgens mij kan hij echt heerlijk voetballen, heel gemakkelijk (waardoor het soms te gemakkelijk en nonchalant lijkt), maar het komt er nog niet uit. En de Kogel, super voor hem dat hij scoort, maar het blijft wat mij betreft een te beperkte voetballer...
pi_120406636
Ben het niet met jullie eens wat Sjakie betreft, was vorig seizoen de laatste 10 (?) wedstrijden het enige lichtpuntje met 5 assists.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120406997
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]
Gerndt werkt hard maar lijkt het spelletje gewoonweg niet te snappen...

Bedoel je het spel algemeen of dat van FC Utrecht?

Ik heb namelijk vooral het idee dat hij hele goede acties maakt, maar dat de rest van het team het niet goed snapt. In de tweede helft bijvoorbeeld kreeg hij de bal en door de actie die hij maakt nam hij drie (!) verdedigers mee en zorgde voor een kleine doorgang links van hem waar hij de bal ook neerlegde; dit werd alleen veel en veel te laat begrepen door volgens mij v. d. Maarel die dus ook te laat bij de bal was.

Dat soort goede acties zie je eigenlijk best vaak, alleen er wordt weinig mee gedaan. Dan is het juist extra jammer dat hij die bal er gewoon weinig inlegt als hij de mogelijkheid daarvoor heeft want dat straalt erg op hem af. Ik ben bang dat het echt zo'n speler is die straks weg is bij Utrecht en vervolgens de ene na de andere goal gaat maken...
  maandag 17 december 2012 @ 10:06:45 #107
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_120407064
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:03 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het echt zo'n speler is die straks weg is bij Utrecht en vervolgens de ene na de andere goal gaat maken...
Bij Zwolle hooguit in de eerste divisie. Gerrit is een aardige voetballer, maar door de lange benen krijg ik een vd Bergh gevoel. Alsof iemand van 5 meter tegen een stuiterbal staat te trappen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_120407066
Hebben jullie er al zin in? ik denk dat de uitslag 5-7 zal zijn.
pi_120407078
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:03 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Bedoel je het spel algemeen of dat van FC Utrecht?

Ik heb namelijk vooral het idee dat hij hele goede acties maakt, maar dat de rest van het team het niet goed snapt. In de tweede helft bijvoorbeeld kreeg hij de bal en door de actie die hij maakt nam hij drie (!) verdedigers mee en zorgde voor een kleine doorgang links van hem waar hij de bal ook neerlegde; dit werd alleen veel en veel te laat begrepen door volgens mij v. d. Maarel die dus ook te laat bij de bal was.

Dat soort goede acties zie je eigenlijk best vaak, alleen er wordt weinig mee gedaan. Dan is het juist extra jammer dat hij die bal er gewoon weinig inlegt als hij de mogelijkheid daarvoor heeft want dat straalt erg op hem af. Ik ben bang dat het echt zo'n speler is die straks weg is bij Utrecht en vervolgens de ene na de andere goal gaat maken...
Het spel in het algemeen, ik heb het idee dat ie tactisch heel erg zwak is.

En als je dan ook geen goede balaanname hebt, geen passeerbeweging, niet goed kunt koppen en geen bal vast kunt houden....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 17 december 2012 @ 10:08:01 #110
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_120407093
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 10:06 schreef truedestiny het volgende:
Hebben jullie er al zin in? ik denk dat de uitslag 5-7 zal zijn.
Ik denk zelf realistischer. 6-9.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_120449752
A.s. zondag drooglegging in en rondom het stadion, hoe dom kun je zijn als burgemeester.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120449989
Ach ja, heb rond dat tijdstip meestal niet zo'n behoefte aan bier... maar ik weet dat dit bij veel anderen anders is :-)

Als iemand wel bewezen heeft niets van voetbal of supporters te begrijpen is het Wolfsen wel... Maar ja die begrijpt ook niets van mensen in het algemeen, dus op zich is dat ook weer niet vreemd...
pi_120450023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:13 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja, heb rond dat tijdstip meestal niet zo'n behoefte aan bier... maar ik weet dat dit bij veel anderen anders is :-)

Als iemand wel bewezen heeft niets van voetbal of supporters te begrijpen is het Wolfsen wel... Maar ja die begrijpt ook niets van mensen in het algemeen, dus op zich is dat ook weer niet vreemd...
Voor mij persoonlijk maakt het ook niets uit, ik drink zelden.

Maar je kunt er nu op rekenen dat degenen die WEL willen drinken, dit in de binnenstad gaan doen.
En daar wil je ze juist niet hebben, toch?

Laat iedereen lekker zijn biertje drinken bij de clubs rondom het stadion (daar leven die kantines van), en in het stadion zelf...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120450277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]
Maar je kunt er nu op rekenen dat degenen die WEL willen drinken, dit in de binnenstad gaan doen.
En daar wil je ze juist niet hebben, toch?

Laat iedereen lekker zijn biertje drinken bij de clubs rondom het stadion (daar leven die kantines van), en in het stadion zelf...
Daarom ben ik vandaag alvast begonnen met indrinken.... Maar zonder gein, wat een onzin besluit. Breng het allemaal nog maar even in het nieuws. Ongelofelijk! Zondag wordt gewoon een standaard wedstrijd, wat spreekkoren... geschreeuw en daarna rustig de stad in een biertje drinken.
pi_120451163
Het zal wel weer gestaakt worden, ik moet namelijk direct na de wedstrijd weg. Zal wel weer 15 minuten stilliggen en weet ik wat voor een onzin.

De alcohol boeit me niet, ik drink misschien 1 glas alcohol per maand dus wordt er niet warm of koud van.
pi_120451539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zal wel weer gestaakt worden, ik moet namelijk direct na de wedstrijd weg. Zal wel weer 15 minuten stilliggen en weet ik wat voor een onzin.

Oh ja, dat was ik aan de standaard wedstrijd vergeten... Staken. Tuurlijk gaat er gestaakt worden. Alleen al om Utrecht een wedstrijd zonder publiek aan te naaien en de boel nog wat op te jutten!
pi_120451568
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Oh ja, dat was ik aan de standaard wedstrijd vergeten... Staken. Tuurlijk gaat er gestaakt worden. Alleen al om Utrecht een wedstrijd zonder publiek aan te naaien en de boel nog wat op te jutten!
Tsja, als er niets gebeurt dan staat Wolfsen natuurlijk vooraan om te melden dat het door zijn maatregelen komt….
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120595241
Ga van een goed resultaat uit! Ajax heeft het altijd lastig in de Galgenwaard. Er bovenop zitten, zelf het spel maken. In ieder geval niet zoals de laatste Utrecht - Ajax..

Asare doet waarschijnlijk niet mee, al vind ik die de laatste wedstrijden steeds minder worden.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:18:55 #119
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_120630664
Die Kali is toch ook een darm eerste klas. Meneer heeft paar wedstrijden goed gespeeld en mr big star wil pas in januari verder praten. Hij houdt FCU als vangnetje achter de hand, voor als er niks beters komt. Van mij mag hij direct oprotten. Omhoog gevallen ettertje
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  zaterdag 22 december 2012 @ 17:58:20 #120
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_120639116
heb 2 kaarten over over voor de wedstrijd morgen
pm mee als je interesse hebt
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_120642096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Matip het volgende:
Ga van een goed resultaat uit! Ajax heeft het altijd lastig in de Galgenwaard. Er bovenop zitten, zelf het spel maken. In ieder geval niet zoals de laatste Utrecht - Ajax..

Asare doet waarschijnlijk niet mee, al vind ik die de laatste wedstrijden steeds minder worden.
De Kogel speelt ipv Gerndt, en Zullo ipv Asare. (Oar gaat op 10 spelen)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 23 december 2012 @ 14:19:04 #122
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_120669341
0-0, goed gedaan, forza utreg
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zondag 23 december 2012 @ 17:50:34 #123
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_120678331
Was er ook en was matig potje. Maar in ieder geval de 0 gehouden. Mulenga had hem er zomaar in kunnen knallen op het eind.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121192582
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:25:17 #125
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_121192761
Hij zal er toch bij FCU uitmoeten door zijn "hoge"salaris.
Wel positief dat Engeland hem wil oppikken. Deze clubs betalen over het algemeen goed geld toch?

Durft iemand al te speculeren over de transfersom?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:58:25 #126
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121195995
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hij zal er toch bij FCU uitmoeten door zijn "hoge"salaris.
Wel positief dat Engeland hem wil oppikken. Deze clubs betalen over het algemeen goed geld toch?

Durft iemand al te speculeren over de transfersom?
Ik denk dat je blij mag zijn met 500k tot maximaal 1 mio. Nu Asare nog..
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121197703
Asare zal je niet missen. Mulenga wel, maar met vd Gun weer fit is dat wel te overzien.

Je zou eigenlijk een extra aanvaller moeten halen ala van Wolfswinkel. Of die Veldwijk moet iets worden?
pi_121230515
Kali is geschiedenis bij FCU. Hij gaat zijn contract niet verlengen en zal dus sowieso aan het einde v/h seizoen vertrekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oidipous op 06-01-2013 17:08:07 ]
pi_121232302
Snel nog proberen te verkopen dan.

En als dat niet lukt, sowieso niet meer opstellen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:44:36 #130
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121232533
Kali ondankbare klootzak is het.

Edit: en inderdaad dus niet meer opstellen
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121234283
Wat mij betreft zijn laatste pot gespeeld, vuile hufter. Wel profiteren en ons dan in de stront laten zakken.

Hopelijk haalt iemand die lul komende maand op en vergaat het hem hetzelfde als zwaanswijk en touzanni
pi_121239989
Maar een aantal wedstrijden bovengemiddeld gepresteerd waardoor hij is opgevallen. Afgelopen 2 seizoenen waren om te huilen, maar dat zal ook wel met zijn leeftijd te maken hebben.
pi_121277873
Hij valt op omdat hij transfervrij en dus gratis is, clubs als Twente of AZ hadden heus geen interesse gehad als er nog voor betaald moest worden, echt geen geweldige voetballer.
Vrees dat hij bij AZ of Twente op de bank gaat belanden en spijt gaat krijgen van zijn keuze.

En inderdaad gelijk maar op de tribune zetten, we gaan niet opleiden voor andere clubs natuurlijk.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:42:28 #134
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121278796
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef wortel1981 het volgende:
Hij valt op omdat hij transfervrij en dus gratis is, clubs als Twente of AZ hadden heus geen interesse gehad als er nog voor betaald moest worden, echt geen geweldige voetballer.
Vrees dat hij bij AZ of Twente op de bank gaat belanden en spijt gaat krijgen van zijn keuze.

En inderdaad gelijk maar op de tribune zetten, we gaan niet opleiden voor andere clubs natuurlijk.
Hij geeft nu aan dat hij toe is aan een andere club op voetbalprimeur.nl. Yeah right, hij is natuurlijk al jarenlang de vedette van FCU. Mr. Big star, zat nog met een trillend onderlipje de steun te vragen van het publiek bij de presentatie/ open dag. Ondankbare zak hooi is het en hij overschat zichzelf ook
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121279578
Echt he, ''toe aan een nieuwe omgeving'' :')

http://www.rtvutrecht.nl/(...)met-pijn-in-het-hart
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121280529
Zijn eerste nieuwe omgeving zal kleedkamer 2 zijn.
Zijn tweede nieuwe omgeving zal de tribune zijn.
Zijn derde nieuwe omgeving zal een hele stap voorwaarts worden naar AZ of Twente ofzo
Zijn vierde nieuwe omgeving zal de tribune van die club zijn.
En zijn laatste nieuwe omgeving AGOVV ofzo.

Ik vind het niet erg om voor een speler de opleiding te betalen als club en ik vind dat je als speler ook recht hebt op een serieus contract en de mogelijkheid om door te groeien naar een andere club. De ene speler zal iets langer bij de club spelen als een andere, allemaal prima.
Maar dit hoog in de bol gehalte is werkelijk om te kotsen, zwaanswijk had daar ook altijd zo'n handje van... En wat is daarvan geworden? En zegt de naam Karim Touzani nog iets? Die bosmongool op krukken die bij de bekerfinale Utreg - Twente grote tranen liet dat zijn club verloren had en hij zo graag naar Twente moest. Hoeveel wedstrijden speelt hij op jaarbasis?

Kali is gewoon de nieuwe Drenthe. Zo jong je carriere wegpleuren voor een paar rotcenten.

Als hij nou voor een jaar bijgetekend had en aangegeven had in de zomer weg te willen dan had ik er nog wel respect voor kunnen opbrengen....
  maandag 7 januari 2013 @ 19:43:36 #137
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121281792
Ik ben bang dat Wouters hem toch gaat opstellen :(
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121282088
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:43 schreef Lesnar het volgende:
Ik ben bang dat Wouters hem toch gaat opstellen :(
Natuurlijk, gewoon europees halen en kali kan vanaf de reserve bank bij az toekijken.

Ach ik kan me er niet zo druk overmaken. Ik denk dat hij er zelf slim aan had gedaan om een jaartje extra te tekenen.

Het grootste gevaar nu is een gefrustreerd publiek (duidelijk uit dit topic) dat kali en daarmee het hele team kapot gaat fluiten de tweede helft van dit seizoen...
pi_121282652
Het zou denk ik voor iedereen het beste zijn als ie voor 31 januari nog wordt verkocht voor een paar ton.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121284120
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zou denk ik voor iedereen het beste zijn als ie voor 31 januari nog wordt verkocht voor een paar ton.
Of alle banden afscheurt, is het probleem ook opgelost :P
  maandag 7 januari 2013 @ 21:01:15 #141
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121286377
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Of alle banden afscheurt, is het probleem ook opgelost :P
Je zou het bijna hopen idd O-)
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121286593
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Je zou het bijna hopen idd O-)
Ik ben zelfs bereid hem erbij te helpen *O*
pi_121307514
Voor alle partijen het beste als Kali deze winter vertrekt. Kan terecht niks meer goed doen bij het publiek, dat zal overslaan op de hele ploeg en Wouters zit ook met een moeilijke keuze. Snel weg ermee en doorgaan zoals we deden, de goeie sfeer in het team moet blijven.
Kali mis je niet. Waar zijn de tijden van spelers als Michael Mols, die er járenlang met kop en schouders bovenuit stak en uiteindelijk met heel veel pijn in z'n hart en haast met een schuldgevoel voor een grote club koos.
pi_121307674
In het AD vandaag (papieren versie) roept Anouar ook dat ie ‘’betere spelers om zich heen wil’’
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121309227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In het AD vandaag (papieren versie) roept Anouar ook dat ie ‘’betere spelers om zich heen wil’’
:')

De enige betere spelers die hij om zich heen krijgt zijn de geblesseerde basisspelers bij zijn nieuwe club die op de tribune moeten zitten.
pi_121309406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In het AD vandaag (papieren versie) roept Anouar ook dat ie ‘’betere spelers om zich heen wil’’
Onbegrijpelijk toch? Iemand als Van Persie heeft de afgelopen jaren vast ook dit soort uitspraken gedaan, toen hij bij Arsenal zat. Daar is best wat voor te zeggen. Maar we hebben het hier gvd over Kali (wie??), die net komt kijken.
Ook een leuke uitspraak tegenover je medespelers trouwens.
pi_121309454
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:56 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk toch? Iemand als Van Persie heeft de afgelopen jaren vast ook dit soort uitspraken gedaan, toen hij bij Arsenal zat. Daar is best wat voor te zeggen. Maar we hebben het hier gvd over Kali (wie??), die net komt kijken.
Ook een leuke uitspraak tegenover je medespelers trouwens.
Dat laatste vooral ja, lekker voor je teamgenoten dit...
pi_121310278
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:56 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk toch? Iemand als Van Persie heeft de afgelopen jaren vast ook dit soort uitspraken gedaan, toen hij bij Arsenal zat. Daar is best wat voor te zeggen. Maar we hebben het hier gvd over Kali (wie??), die net komt kijken.
Ook een leuke uitspraak tegenover je medespelers trouwens.
Absoluut ja, ik snap er helemaal niks van zelfs.

Tuurlijk doet die jongen het leuk dit seizoen, maar voor iemand met welgeteld nul goals, nul assists, vijf gele en een rode kaart, heeft ie het wel heel hoog in zijn bol.

In datzelfde stuk roepen De Kruijff en Wouters trouwens dat ie ''gewoon'' opgesteld gaat worden als de technische staf hem het beste vindt op die positie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121322932
Daarom moet ie z.s.m. verkocht worden. Twente zal wellicht trek hebben zodra Brama naar Anderlecht verkast.
pi_121323140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In het AD vandaag (papieren versie) roept Anouar ook dat ie ‘’betere spelers om zich heen wil’’
Onbegrijpelijk inderdaad, vorig jaar was hij elke wedstrijd de slechtste van het veld en nu naar een paar leuke wedstrijden voelt hij zichzelf de man. Balletje breed/balletje terug kunnen Sarota en Martensson ook wel, dus laat hem maar lekker weggaan. Volkomen vervangbaar!

Las trouwens op fcutrecht.net dat er een gerucht is dat een Belgische club hem deze transferperiode gaat halen. Dat zou toch de beste oplossing zijn voor alle partijen.
pi_121327728
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:29 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad, vorig jaar was hij elke wedstrijd de slechtste van het veld en nu naar een paar leuke wedstrijden voelt hij zichzelf de man. Balletje breed/balletje terug kunnen Sarota en Martensson ook wel, dus laat hem maar lekker weggaan. Volkomen vervangbaar!

Las trouwens op fcutrecht.net dat er een gerucht is dat een Belgische club hem deze transferperiode gaat halen. Dat zou toch de beste oplossing zijn voor alle partijen.
Dat laatste ging om Plopsa-land geloof ik hoor. ;)

Verder met je eens!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121330427
Voor de mensen die, in plaats van aan lul de behanger 3 willen denken, iets leuks willen zien:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)20130107-1725/918480

Heerlijk genieten van de overtredingen van Stijntje!

OOOHHHH Stijntje Vreven! Met je lange haar, zijn ze de sigaar!!!
pi_121335973
Haha, Stefaan en Stijn, wat een helden. Heel gaaf om te zien hoe ze nu op FC Utrecht terugkijken. En wie weet zien we Stijn over een x-aantal jaar terug als trainer.
pi_121341478
Stefaan als scout en Stijn als trainer, het kan mij niet snel genoeg gebeuren!

Prachtig om te zien hoe rustig Stijn is, dat was vroeger buiten het veld al zo, maar dat is alleen maar toegenomen.

Zou ook wel een interview willen zien met Glusevic, was ook een belangrijke man in die tijd die redelijk uit beeld is verdwenen.
pi_121344579
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ruilen-voor-Ajax.htm

quote:
Anouar Kali hoopt op een transfer naar Ajax en zou daarmee in de voetsporen treden van zijn huidige trainer Jan Wouters. Maar ook van verschillende andere Utrechtse voetballers, zoals Wesley Sneijder en Marco van Basten. De 21-jarige middenvelder vertrekt na dit seizoen uit de Domstad omdat hij niet tevreden is over de aanbieding die hem is gedaan.

Vanwege het salarisplafond van 250.000 euro is Kali, die een aflopend contract heeft, dit seizoen nooit van plan geweest bij te tekenen. Hij was bij Ajax vier jaar actief als jeugdspeler en zou in Amsterdam Zuidoost weer op een lijstje prijken. Ook AZ heeft interesse. In Alkmaar verdienen de spelers tussen de drie en vijf ton.

Kali (op de foto in duel met Adam Maher van AZ) is bezig aan zijn derde seizoen in het eerste elftal van FC Utrecht. Hij begon als wisselspeler, maar groeide al snel uit tot een van de sterkhouders. Kali doorliep in de schaduw van De Galgenwaard ook een deel van de jeugdopleiding. Hij vindt het nu tijd voor een stap hogerop. 'En dan is Ajax een club waar iedere voetballer wil spelen.'

Ondertussen liet Wouters al weten zijn middenvelder gewoon te blijven opstellen. In een vergelijkbare zaak bij Feyenoord koos trainer Ronald Koeman ervoor Kelvin Leerdam niet meer in zijn basiself op te nemen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121346390
Al zou ik 20 miljoen krijgen, ik zou nooit in 020 gaan spelen :')
pi_121350398
Even serieus, denkt hij echt aan voetballen toe te komen daar?
Met Poulsen, Enoh, Eriksen, Siem de Jong en Lasse Schone?
pi_121350741
Hij is iig beter dan Enoh.

Maar ik ook na 2 weken training.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121352106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Even serieus, denkt hij echt aan voetballen toe te komen daar?
Met Poulsen, Enoh, Eriksen, Siem de Jong en Lasse Schone?
Boccara en Sporkslede hebben ze ook nog voor de positie van verdedigende middenvelder.
pi_121364172
FC Utrecht - Union Berlin 0-2 (0-2)

En verder in de VI vandaag, brief van de week.

quote:
Uitgeleerd na vijftien goede wedstrijden?

De term ''clubliefde'' neem ik al tijden niet meer serieus en is ook niet meer van deze tijd, al zijn er altijd uitzonderingen in het voetbal van de 21ste eeuw (denk aan Jean-Paul de Jong, Rob Penders en Mark van Bommel).

Er is geen interview terug te halen waarin Anouar Kali niet aangeeft een echte ''Utregse'' jongen te zijn en dat maar 1 club de zijne is: FC Utrecht.

Natuurlijk heeft die jongen ambities. Die heeft hij uitgesproken en daar is niets op tegen. Kali is dit seizoen een geweldige speler voor FC Utrecht. Iedereen zoekt hem, want hij doet negen van de tien keer iets goeds met de bal. Kali is dé bepalende schakel in de opbouw en met Jacob Mulenga en Robbin Ruiter hoort hij bij de beste drie van dit team. Ook ben ik ervan overtuigd dat er absoluut clubs zijn die Anouar zouden willen inlijven. In mijn ogen kan hij zo mee bij FC Twente op de plek van Wout Brama, of misschien wel bij Vitesse.

Nu even terug naar de actualiteit. Meneer Kali is uitgeleerd bij FC Utrecht en toe aan een nieuwe uitdaging. Welgeteld 39(!) wedstrijden heeft hij erop zitten in het eerste elftal. Vorig seizoen was een rampjaar voor de club en ook persoonlijk voor Kali. Hij speelde uitermate zwak en is ook zelfs een paar keer de kop-van-jut geweest bij de fans van FC Utrecht.

Dit seizoen vecht hij zich terug en draait veel om hém. Kan meneer Kali mij alleen uitleggen waarom hij na 39 wedstrijden (waarvan vijftien goede) is uitgeleerd bij de club die hem na een mislukt avontuur bij Ajax een kans gaf zichzelf te herpakken? Nu draait het toch allemaal weer om geld in de voetbalwereld. Als je zo begaan bent met de club, zoals je zo vaak aangaf, waarom vertrek je dan toch voor het geld ? Een jaarsalaris van 250 duizend euro is natuurlijk ook erg weinig voor een jongen van 22!

Anouar Kali, ik wens je veel succes bij je nieuwe club, maar een echte ''Utregse'' speler ben je niet en zul je ook nooit worden.

Rogier Dongor
Amersfoort
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121383770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Al zou ik 20 miljoen krijgen, ik zou nooit in 020 gaan spelen :')
Ik zou het wel weten hoor... lekker cashen!
pi_121383781
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten hoor... lekker cashen!
Ach, eigenlijk heeft ie wat dat betreft gewoon gelijk hoor. De club boeit niet, het geld wel. Maar geld en niet spelen (Drenthe) is na 2 jaar ook wel klaar lijkt me.
pi_121383802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ach, eigenlijk heeft ie wat dat betreft gewoon gelijk hoor. De club boeit niet, het geld wel. Maar geld en niet spelen (Drenthe) is na 2 jaar ook wel klaar lijkt me.
Als die niet speelt is het wel slecht voor z'n verdere toekomst ja. En dan kan je er weer op achteruit gaan. Maar meestal kom je wel weer ergens terecht na Ajax. Alleen zal je dan wel weer moeten inleveren.

quote:
De SupportersVereniging FC Utrecht is vanmiddag gebeld door de familie van Anouar Kali, naar aanleiding van het bericht in Voetbal International waarin wordt gemeld dat Kali FC Utrecht na het seizoen hoopt in te ruilen voor Ajax.
De directe familie wil, op verzoek van Anouar zelf, nadrukkelijk benadrukken dat dit bericht absoluut niet klopt en niet op waarheid berust. Kali is momenteel met de rest van de selectie van FC Utrecht op trainingskamp in Portugal, waar het vanmiddag tegen 1. FC Union Berlin aantreedt.

Kali wil voorlopig in alle rust trainen en wil zich richten op de tweede competitiehelft met FC Utrecht. Na afloop van het trainingskamp zal Anouar Kali persoonlijk contact met de SupportersVereniging opnemen, om zijn verhaal te doen en openheid van zaken te geven. De uitkomsten van dit gesprek zullen wij via deze website met jullie delen.

Tot die tijd verzoekt de familie van Kali om niet direct alles te geloven wat in de media wordt gemeld omtrent de toekomst van Anouar Kali.
pi_121383885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten hoor... lekker cashen!
Precies, geld halen uit Amsterdam en uitgeven in Utrecht, help je de lokale economie ook nog een beetje mee!
pi_121384586
quote:
Tot die tijd verzoekt de familie van Kali om niet direct alles te geloven wat in de media wordt gemeld omtrent de toekomst van Anouar Kali.
Zie je wel, hij tekent gewoon bij.

:P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121388781
VI gooit olie op het vuur door te doen alsof Kali al zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Ajax. In de papieren versie is ook een stukje te lezen met de suggestieve kop "Kali hoopt op rentree bij Ajax". Daarin staat dat ie op lijstjes staat van o.a. AZ en Ajax. Kali zegt zelf: "De stap hogerop wil ik absoluut. Ajax is een club waar iedere voetballer wil spelen". Gewoon een antwoord op een vraag van een hongerige journalist, die dit antwoord meteen omzet in de kop "Kali hoopt op rentree bij Ajax". Uiteraard weet iedereen hoe gevoelig dit ligt in Utrecht. Kan me voorstellen dat Kali & co daar niet blij mee zijn.
pi_121388894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor de mensen die, in plaats van aan lul de behanger 3 willen denken, iets leuks willen zien:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)20130107-1725/918480

Heerlijk genieten van de overtredingen van Stijntje!

OOOHHHH Stijntje Vreven! Met je lange haar, zijn ze de sigaar!!!
Prachtig stukje tv, vooral het gedeelte met Stijn! "Het was de interactie met het publiek. Als het een beetje doods was of een beetje mat dan schopte ik eens eentje over de borden en het publiek stond er weer achter". Hadden we nu nog maar zo'n speler :)
pi_121389656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Prachtig stukje tv, vooral het gedeelte met Stijn! "Het was de interactie met het publiek. Als het een beetje doods was of een beetje mat dan schopte ik eens eentje over de borden en het publiek stond er weer achter". Hadden we nu nog maar zo'n speler :)
Wat ik mooi vond van Stijn en JP was dat ze uitdeelden, maar ook incasseerden. Ze gingen niet gelijk jammeren en zeiken over het algemeen. Je schopt iemand en je krijgt een schop terug.
pi_121389683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Prachtig stukje tv, vooral het gedeelte met Stijn! "Het was de interactie met het publiek. Als het een beetje doods was of een beetje mat dan schopte ik eens eentje over de borden en het publiek stond er weer achter". Hadden we nu nog maar zo'n speler :)
Echt de allermooiste tijd die ik met de FC heb meegemaakt.
Sfeer was toen top, het voetbal was goed, en er werden prijzen gepakt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121390157
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Echt de allermooiste tijd die ik met de FC heb meegemaakt.
Sfeer was toen top, het voetbal was goed, en er werden prijzen gepakt.
Klopt, prachtig team hadden we ook. Het publiek is na die succes-tijd ook verwend geraakt, veeleisender en kritischer. Da's, samen met de uitbreiding en modernisering van het stadion, nogal ten koste gegaan van de sfeer. Al denk ik dat die sfeer best terug kan komen, als er een zelfde soort cult-ploeg in het veld zou staan. Deze ploeg voldeed precies aan hetgene dat wij als publiek willen zien: niet allemaal de beste voetballers maar keihard werken en er vol voor gaan.
pi_121390214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Klopt, prachtig team hadden we ook. Het publiek is na die succes-tijd ook verwend geraakt, veeleisender en kritischer. Da's, samen met de uitbreiding en modernisering van het stadion, nogal ten koste gegaan van de sfeer. Al denk ik dat die sfeer best terug kan komen, als er een zelfde soort cult-ploeg in het veld zou staan. Deze ploeg voldeed precies aan hetgene dat wij als publiek willen zien: niet allemaal de beste voetballers maar keihard werken en er vol voor gaan.
Allemaal waar.

Al vind ik nu nog dat de nadruk toen ook al teveel werd gelegd op de strijdlust van 't team, terwijl er ook heel erg goed werd gevoetbald.

Met die ''open rechterkant'' van Adelaar, waar Stijntje dan altijd in dook, dat was in die tijd echt een goede tactiek en het werkte uitstekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121390356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Allemaal waar.

Al vind ik nu nog dat de nadruk toen ook al teveel werd gelegd op de strijdlust van 't team, terwijl er ook heel erg goed werd gevoetbald.

Met die ''open rechterkant'' van Adelaar, waar Stijntje dan altijd in dook, dat was in die tijd echt een goede tactiek en het werkte uitstekend.
Klopt, er werd erg goed gevoetbald maar dat kwam in mijn ogen doordat er één team stond. Ik denk dat dat toch echt de grote kracht van het Utreg van toen was, vooral hoe dat team zich kon opladen. Een paar 'mooie' spelers zoals Tanghe maar vooral veel jongens die álles uit hun mogelijkheden haalden (zoals JP, Vd Bergh, Gluscevic, Stijn). Wapenaar vond ik trouwens ook een held.
pi_121390680
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:15 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Klopt, er werd erg goed gevoetbald maar dat kwam in mijn ogen doordat er één team stond. Ik denk dat dat toch echt de grote kracht van het Utreg van toen was, vooral hoe dat team zich kon opladen. Een paar 'mooie' spelers zoals Tanghe maar vooral veel jongens die álles uit hun mogelijkheden haalden (zoals JP, Vd Bergh, Gluscevic, Stijn). Wapenaar vond ik trouwens ook een held.
Ja heb je ook weer gelijk in!

Wapenaar was ook een held idd.

Trouwens, @ 0:21 :


:D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:49:35 #174
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_121395868
Vraagje aan de Utrechtsupporters: Zoals jullie weten traint Foeke Booy sinds enkele maanden Cercle Brugge, toevallig mijn favoriete team.
Vandaag werd ook Francis Dickoh gecontracteerd, voor 6 maand. Ik neem aan dat hij hoger moet mikken dan ons team, maar na een half jaar zonder team gezeten te hebben kan hij zijn carriere in ieder geval herlanceren bij Cercle.
Kan iemand me zijn goede en mindere punten geven?
Lijkt me rechtsvoetig en fysiek sterk. Is hij snel? Wendbaar? Het uitvoetballende type? Kopbalsterk?

Alvast bedankt!
When all things seem to end, the future still remains..
pi_121396060
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Masanga het volgende:
Vraagje aan de Utrechtsupporters: Zoals jullie weten traint Foeke Booy sinds enkele maanden Cercle Brugge, toevallig mijn favoriete team.
Vandaag werd ook Francis Dickoh gecontracteerd, voor 6 maand. Ik neem aan dat hij hoger moet mikken dan ons team, maar na een half jaar zonder team gezeten te hebben kan hij zijn carriere in ieder geval herlanceren bij Cercle.
Kan iemand me zijn goede en mindere punten geven?
Lijkt me rechtsvoetig en fysiek sterk. Is hij snel? Wendbaar? Het uitvoetballende type? Kopbalsterk?

Alvast bedankt!
Dickoh begon heel erg sterk bij ons kan ik me nog herinneren, maar daarna werd het al snel minder.
Fysiek sterk is ie zeker, zijn snelheid zegt me niet zoveel meer, wendbaar niet echt, ook geen voetballende verdediger nee. Maar, wel kopsterk ja.

Lijkt me voor 't niveau van Cercle wel ok iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121397170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Masanga het volgende:
Vraagje aan de Utrechtsupporters: Zoals jullie weten traint Foeke Booy sinds enkele maanden Cercle Brugge, toevallig mijn favoriete team.
Vandaag werd ook Francis Dickoh gecontracteerd, voor 6 maand. Ik neem aan dat hij hoger moet mikken dan ons team, maar na een half jaar zonder team gezeten te hebben kan hij zijn carriere in ieder geval herlanceren bij Cercle.
Kan iemand me zijn goede en mindere punten geven?
Lijkt me rechtsvoetig en fysiek sterk. Is hij snel? Wendbaar? Het uitvoetballende type? Kopbalsterk?

Alvast bedankt!
Wat mij vooral bijgebleven is is zijn stem :O

Ik vond het geen wereldverdediger, begon goed maar zakte vrij snel door het ijs. Vond het meer Jupiler League waardig. Koppen kon hij wel zoals PB zegt. Verder zoals gezegd weinig van bijgebleven, dus dat zegt meestal wel iets.

En een half jaar thuis op de bank is ook niet zomaar.
pi_121397227
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Met die ''open rechterkant'' van Adelaar, waar Stijntje dan altijd in dook, dat was in die tijd echt een goede tactiek en het werkte uitstekend.
Ik vond dat Nesu dat jaren later op de links ook erg goed oppakte. En op dit moment doen vd Maarel en Bulthuis het ook bij vlagen, en als het team draait pakt dat goed uit.
pi_121397439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vond dat Nesu dat jaren later op de links ook erg goed oppakte. En op dit moment doen vd Maarel en Bulthuis het ook bij vlagen, en als het team draait pakt dat goed uit.
Ja maar nu is er geen ''open kant'', dat had Adelaar toen bedacht he, dat de rechterkant van 't veld vrij zou blijven zodat Vreven daarin kon duiken. Dirkie Kuijt stond op papier altijd rechterspits maar moest daar juist zoveel mogelijk wegblijven. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121398732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

Trouwens, @ 0:21 :


:D
Vreven in dat Vitesse-shirt, ik heb daar nooit aan kunnen wennen :P Zonde dat een paar van die jongens (Vreven, Wapenaar, Gluscevic) na de successen bij Utrecht en een mislukt buitenlands avontuur allemaal voor Vitesse kozen, heb dat nooit zo begrepen. Ja, geld natuurlijk, maar toch.
pi_121398947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Vreven in dat Vitesse-shirt, ik heb daar nooit aan kunnen wennen :P Zonde dat een paar van die jongens (Vreven, Wapenaar, Gluscevic) na de successen bij Utrecht en een mislukt buitenlands avontuur allemaal voor Vitesse kozen, heb dat nooit zo begrepen. Ja, geld natuurlijk, maar toch.
Niet alleen geld (Jordania was er toen nog niet), maar Vitesse is qua niveau wel een paar jaar gelijk aan ons geweest naar mijn idee. En je kan natuurlijk ook alleen ergens spelen waar ze je willen hebben.
pi_121399054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Vreven in dat Vitesse-shirt, ik heb daar nooit aan kunnen wennen :P Zonde dat een paar van die jongens (Vreven, Wapenaar, Gluscevic) na de successen bij Utrecht en een mislukt buitenlands avontuur allemaal voor Vitesse kozen, heb dat nooit zo begrepen. Ja, geld natuurlijk, maar toch.
Ze dachten in Arnhem waarschijnlijk dat ze nog net zo goed waren als bij ons toen. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121399315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niet alleen geld (Jordania was er toen nog niet), maar Vitesse is qua niveau wel een paar jaar gelijk aan ons geweest naar mijn idee. En je kan natuurlijk ook alleen ergens spelen waar ze je willen hebben.
Klopt, ik dacht aan de Aalbers-tijden maar die waren toen natuurlijk al lang voorbij. Vitesse was in die jaren inderdaad net als wij een middenmotor.
pi_121434508
Interview met Kali en wat beelden van de oefenwedstrijd van onze FC. Sfeervolle tribunes achter het doel overigens.

pi_121434556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Stampie22 het volgende:
Interview met Kali en wat beelden van de oefenwedstrijd van onze FC. Sfeervolle tribunes achter het doel overigens.

100en supporters van Union erbij idd.
Volgende keer als ik in Berlijn ben maar eens daar kijken ipv bij Hertha. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121488763
Toch netjes, 2-1 winnen van Hannover. Goals van De Kogel en Duplan.
pi_121502618
De Kogel is zoals altijd op dreef in zinloze wedstrijden :'(
pi_121503549
quote:
Teddy Chevalier naar FC Utrecht bij vertrek Jacob Mulenga

Met het aanstaande vertrek van de Zambiaanse spits Jacob Mulenga naar de Premier League, is FC Utrecht op zoek naar een nieuwe doelpuntenmaker.

De club uit de Domstad zou naar verluidt interesse hebben in de makkelijk scorende spits Teddy Chevalier van RKC Waalwijk.

Chevalier speelt pas een half seizoen bij RKC. De Waalwijkers haalden de spits op bij het Belgische Zulte Waregem. De speler ligt echter nog tot 2015 vast bij RKC. (bron: Tjerkstramedia)
Geloof ik niks van. Chevalier zal aardig wat kosten, RKC zal 'm absoluut niet kwijt willen en hij ligt nog jaren vast. Suggestieve kop trouwens.
Nee, denk dat we het met De Kogel moeten doen in de tweede seizoenshelft.
pi_121504075
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:43 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. Chevalier zal aardig wat kosten, RKC zal 'm absoluut niet kwijt willen en hij ligt nog jaren vast. Suggestieve kop trouwens.
Nee, denk dat we het met De Kogel moeten doen in de tweede seizoenshelft.
Het vertrek van Mulenga maakt wel een hoop geld vrij..... Ik zou het een goede optie vinden.

Ze zouden ook eens bij Sno kunnen informeren. Vorige keer had hij wel interesse, en ik denk dat hij in het buitenland niet echt gewild is en in Nederland zijn er weinig betere clubs waar hij terecht zou kunnen. Ik zou hem wel zien zitten als vervanger van Kali/Asare.
pi_121504930
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het vertrek van Mulenga maakt wel een hoop geld vrij..... Ik zou het een goede optie vinden.

Ze zouden ook eens bij Sno kunnen informeren. Vorige keer had hij wel interesse, en ik denk dat hij in het buitenland niet echt gewild is en in Nederland zijn er weinig betere clubs waar hij terecht zou kunnen. Ik zou hem wel zien zitten als vervanger van Kali/Asare.
Sno lijkt me persoonlijk niks, wel een aardige voetballer, maar elke week met spanning op de tribune zitten of hij het overleefd lijkt me persoonlijk helemaal niks.

Ik ben nog steeds fan van Alberg van Excelsior, vond ik vorig jaar een goede voetballer en zal niet teveel kosten denk ik, is ook transfervrij na dit seizoen.

Chevalier zou ik overigens graag zien komen, maar denk dat dat inderdaad een moeilijk verhaal wordt met onze financiele situatie, maar hoop toch echt wel dat ze iemand halen, want de Kogel gaat geen potten voor ons breken denk ik. Maar goed we hebben duplan en v/d gun ook nog.
pi_121521879
Wat zou je voor Mulenga krijgen? 1 a 1.5 miljoen? Denk dat je daar Chevalier niet eens voor kan halen. Zit Mulenga in dat fonds van Van Seumeren trouwens?


Samenvatting van de wedstrijd tegen Hannover. De Kogel schiet 'm wel lekker binnen, moet ik zeggen )
pi_121536131
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef wortel1981 het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Alberg van Excelsior, vond ik vorig jaar een goede voetballer en zal niet teveel kosten denk ik, is ook transfervrij na dit seizoen.
Dit seizoen presteert ie alleen helemaal niks, heeft zelfs vaak reserve gestaan.
Paar weken terug een stuk over Excelsior in de VI, daarin stond o.a. dat de trainer hem verweet dat ie niet alles gaf, lijkt me geen speler voor onze FC.

Chevalier lijkt mij ook onhaalbaar, en veel te duur omdat ie nu eens een keer een aardig seizoen heeft. Dit soort gasten moet je halen VOOR ze bekend worden hier.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121540148
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit seizoen presteert ie alleen helemaal niks, heeft zelfs vaak reserve gestaan.
Paar weken terug een stuk over Excelsior in de VI, daarin stond o.a. dat de trainer hem verweet dat ie niet alles gaf, lijkt me geen speler voor onze FC.
Aan de andere kant heeft ie ook hele goeie dingen laten zien bij Excelsior en door zijn situatie bij die club is dit misschien juist wél het moment om de gok te wagen door hem te halen. Speelt niet, club wil wellicht van hem af en voor een speler uit onderkant van de Jupiler League betaal je niet zoveel. Salaris-eisen zullen ook niet ontzettend hoog kunnen zijn, vervanger voor Kali?
pi_121541205
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef wortel1981 het volgende:

Sno lijkt me persoonlijk niks, wel een aardige voetballer, maar elke week met spanning op de tribune zitten of hij het overleefd lijkt me persoonlijk helemaal niks.
Het zorgt tenminste voor spanning ;)
pi_121541212
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft ie ook hele goeie dingen laten zien bij Excelsior en door zijn situatie bij die club is dit misschien juist wél het moment om de gok te wagen door hem te halen. Speelt niet, club wil wellicht van hem af en voor een speler uit onderkant van de Jupiler League betaal je niet zoveel. Salaris-eisen zullen ook niet ontzettend hoog kunnen zijn, vervanger voor Kali?
Bovenberg was ook al zo'n succes ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 23:48:17 #195
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_121574905
Ik roep al maanden dat Chevalier een typische Utrecht voetballer is en dat hij gehaald zou moeten worden. Al moeten er mensen voor sterven oO<
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_121580413
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik roep al maanden dat Chevalier een typische Utrecht voetballer is en dat hij gehaald zou moeten worden. Al moeten er mensen voor sterven oO<
Mag ik dhr. K. aanbevelen?

_O-
pi_121623977
Chevalier blijkt een ongeleid projectiel te zijn binnen RKC. Is natuurlijk wel een goede speler maar of dat de groep ten goede komt? Wel positief dat de leiding van Utrecht inziet dat er een vervanger voor Mulenga moet komen.
pi_121647003
Chevalier is toch onhaalbaar? Alex Schalk lijkt me een jongen om in de gaten te houden, zeker als NAC zou degraderen. Doet me denken aan Kuyt in z'n beginjaren, typisch Utreg-spelertje.
pi_121650315
Bart Vriends per direct naar Go Ahead (verhuur), daarna een contract voor 2 jaar in Deventer.

En Martensson speelt zondag waarschijnlijk ipv Kali, die ''een voetblessure heeft''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121717337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef PBateman1978 het volgende:
En Martensson speelt zondag waarschijnlijk ipv Kali, die ''een voetblessure heeft''.
Kali speelt waarschijnlijk: "Positief nieuws vanuit de ziekenboeg was er ook te zien. Anouar Kali (voetblessure) trainde weer volop mee, zodat hij op kan voor een basisbeurt in het hoge noorden."

Gerndt en Sarota gisteren geblesseerd geraakt op de training maar lijkt niet ernstig.
pi_121717372
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:33 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Kali speelt waarschijnlijk: "Positief nieuws vanuit de ziekenboeg was er ook te zien. Anouar Kali (voetblessure) trainde weer volop mee, zodat hij op kan voor een basisbeurt in het hoge noorden."

Gerndt en Sarota gisteren geblesseerd geraakt op de training maar lijkt niet ernstig.
Bah!

De verwachting is idd. dat die twee gewoon kunnen spelen, Oar is er sowieso niet bij zondag. (hamstring)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121717493
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bah!

Inderdaad Bah. Ze moeten Kali gewoon niet meer opstellen, ipv dat gedrag accepteren. Maak een statement naar de selectie en naar de supporters.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:54:00 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121718003
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Inderdaad Bah. Ze moeten Kali gewoon niet meer opstellen, ipv dat gedrag accepteren. Maak een statement naar de selectie en naar de supporters.
Als zijn vervanger veel minder is kan je dat niet echt uitleggen naar je spelersgroep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121718040
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Als zijn vervanger veel minder is kan je dat niet echt uitleggen naar je spelersgroep.
Zijn evt. vervanger was vorig seizoen de beste FC-er.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121718760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Als zijn vervanger veel minder is kan je dat niet echt uitleggen naar je spelersgroep.
Zijn eventuele vervanger(s) zijn niet veel minder. Bovendien kun je als club/coach aan de spelersgroep ook uitleggen dat je naar de toekomst kijkt en werkt aan een team, ook voor komend seizoen. En dat je dit soort sterallures niet accepteert. Daarnaast vraag ik me af hoe zo'n Kali in de spelersgroep ligt met dat verwende gedrag en uitspraken als "ik wil betere spelers om me heen".
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:17:10 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121718816
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Zijn eventuele vervanger(s) zijn niet veel minder. Bovendien kun je als club/coach aan de spelersgroep ook uitleggen dat je naar de toekomst kijkt en werkt aan een team, ook voor komend seizoen. En dat je dit soort sterallures niet accepteert. Daarnaast vraag ik me af hoe zo'n Kali in de spelersgroep ligt met dat verwende gedrag en uitspraken als "ik wil betere spelers om me heen".
Als zijn vervanger niet veel minder is heb ik niks gezegd en kan je dat makkelijk oen ja. Zie Leerdam bij Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121718850
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Stampie22 het volgende:
Daarnaast vraag ik me af hoe zo'n Kali in de spelersgroep ligt met dat verwende gedrag en uitspraken als "ik wil betere spelers om me heen".
Nilsson heeft m toch geblesseerd in Portugal? :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:46:45 #208
117098 Hathor
Effe niet
pi_121799393
Nog helemaal geen reacties? Of is iedereen naar Groningen toe?

Gaat best lekker toch?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_121800607
Nette overwinning met wat geluk :)

Toen zeefuik erin kwam was het duidelijk, dat gingen we niet meer weggeven.

vd Hoorn moet die armpjes eens af gaan leren, nergens voor nodig. Wel een van de beste spelers op het veld. Vd Gun en Duplan beviel me ook wel :)
pi_121800657
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef Hathor het volgende:
Nog helemaal geen reacties? Of is iedereen naar Groningen toe?

Gaat best lekker toch?
Vitesse in zicht :D Jullie kunnen naar boven kijken.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:27:53 #211
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121808546
Die Kali speelde weer mee, die vuile hond.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121808899
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:27 schreef Lesnar het volgende:
Die Kali speelde weer mee, die vuile hond.
Hopelijk de laatste keer :r
pi_121811710
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:27 schreef Lesnar het volgende:
Die Kali speelde weer mee, die vuile hond.
Als ie zo blijft spelen word ie vanzelf wel op de bank gezet.
Duplan vond ik ook heel slecht.
Wel weer belangrijke punten in een matige wedstrijd, je mist toch wel echt stootkracht.

Overigens wel de enige club samen met ajax die de laatste 5 wedstrijden ongeslagen zijn.
pi_121833451
Het blijft toch apart hoe 'makkelijk' we wedstrijden blijven winnen waarin we niet duidelijk beter zijn dan de tegenstander. De eerste helft vond ik ons niet goed, te voorzichtig en te traag. Terwijl bij schaarse momenten wel duidelijk werd dat met iets meer de aanval zoeken best wat te halen viel. Tweede helft niet heel veel beter, wel iets meer ruimte. En weer uit het niets de voorsprong, net als in de thuiswedstrijd tegen Groningen.
We (ik tenminste wel) blijven maar 'klagen' hoe matig het spel vaak is. Maar dit team heeft de klasse om stand te houden, op voorsprong te komen en dat vast te houden. Dat was vroeger weleens anders. Waar gaat dit eindigen?

Dit is langzamerhand wel een handig linkje om te bekijken :) Jammer dat het door die playoffs niet meer uitmaakt of je vijfde of achtste eindigt: http://plazilla.com/knvb-(...)n-promotiedegradatie
pi_121833792
Op Twente na de minste tegendoelpunten van de Eredivisie.

Met dank aan onze verdediging en uiteraard Robbin Ruiter, wat een klasbak.
Die jongen begint zo langzamerhand uit te groeien tot de beste doelman van de Eredivisie, iig de beste Nederlandse doelman.

Duplan en vd Gun hadden duidelijk moeite weer aan te haken na hun afwezigheid, vond ze beiden niet best.
Asare was weereens als vanouds goed bezig, vd Hoorn ijzersterk.

En dat de pingel dan discutabel was en zij er ook eentje hadden kunnen krijgen kan wel zo zijn, ik vond de overwinning uiteindelijk niet onverdiend.

Nu hopen dat we zondag 3 punten pakken tegen Willem II, dan kunnen we zomaar op plek 5 staan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:33:49 #216
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121833886
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Als ie zo blijft spelen word ie vanzelf wel op de bank gezet.
Duplan vond ik ook heel slecht.
Wel weer belangrijke punten in een matige wedstrijd, je mist toch wel echt stootkracht.

Overigens wel de enige club samen met ajax die de laatste 5 wedstrijden ongeslagen zijn.
We klagen inderdaad wel, maar we staan er op het moment goed voor. Wie had dat aan het begin van het seizoen gedacht.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121848465
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Twente na de minste tegendoelpunten van de Eredivisie.

Met dank aan onze verdediging en uiteraard Robbin Ruiter, wat een klasbak.
Die jongen begint zo langzamerhand uit te groeien tot de beste doelman van de Eredivisie, iig de beste Nederlandse doelman.
Gelukkig een langlopend contract :P

Maar serieus, hij heeft zich vlot en goed uit zijn dipje gewerkt. Het was een wedstrijd of 3-4 wat aarzelend en moeilijk.

quote:
Duplan en vd Gun hadden duidelijk moeite weer aan te haken na hun afwezigheid, vond ze beiden niet best.
Ik vond ze qua inzet wel voldoende. Dit soort wedstrijden zijn prima om weer wat ritme op te doen.

quote:
Asare was weereens als vanouds goed bezig, vd Hoorn ijzersterk.
Asare zou die lijn moeten doorzetten. vd Hoorn ook top, alleen dat armpje... :{

quote:
En dat de pingel dan discutabel was en zij er ook eentje hadden kunnen krijgen kan wel zo zijn, ik vond de overwinning uiteindelijk niet onverdiend.

Nu hopen dat we zondag 3 punten pakken tegen Willem II, dan kunnen we zomaar op plek 5 staan.
Ach, pingels heb je mee en tegen in een seizoen. Alleen het moment waarop bepaald of je er wat aan hebt. Zoals 020-feyenoord gisteren, al was die van immers erin gegaan dan had dat nog niks uitgehaald. Als je zoals ons een pingel mee krijgt op een cruciaal moment dan geeft het je extra kracht. Over het hele seizoen gezien is het vaak wel in evenwicht.

Willem II moet te doen zijn, als ze maar niet onderschatten. Maar hoewel mijn 2e club absoluut WII is in Nederland moeten we er gewoon overheen :)
pi_121848481
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef Lesnar het volgende:

[..]

We klagen inderdaad wel, maar we staan er op het moment goed voor. Wie had dat aan het begin van het seizoen gedacht.
Diverse mensen zijn mij en mijn broertje dankbaar dat we de seizoenskaarten bij ze gepushed hebben :D
pi_121848817
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:09 schreef Stampie22 het volgende:
Het blijft toch apart hoe 'makkelijk' we wedstrijden blijven winnen waarin we niet duidelijk beter zijn dan de tegenstander. De eerste helft vond ik ons niet goed, te voorzichtig en te traag. Terwijl bij schaarse momenten wel duidelijk werd dat met iets meer de aanval zoeken best wat te halen viel. Tweede helft niet heel veel beter, wel iets meer ruimte. En weer uit het niets de voorsprong, net als in de thuiswedstrijd tegen Groningen.
We (ik tenminste wel) blijven maar 'klagen' hoe matig het spel vaak is. Maar dit team heeft de klasse om stand te houden, op voorsprong te komen en dat vast te houden. Dat was vroeger weleens anders. Waar gaat dit eindigen?
Ik denk dat het grote verschil is dat je dit jaar een verdediging en keeper hebt die je gewoon 100% kunt vertrouwen. Net als in de gloriedagen met Schut, DiTo, Vreven, etc. die waren ook erg stabiel.

Tel daarbij op dat het middenveld misschien niet het beste middenveld van Nederland is, maar wel zodanig goed dat ze met Oar, Sarota en Asare regelmatig in een goede flow zitten. Er zijn wat minder lange peren naar voren die je vaak kwijt bent bijvoorbeeld.

Ook is er duidelijk geoefend op standaard situaties, men weet waar ze moeten staan en wat er van ze verwacht wordt. En dat resulteert bijvoorbeeld gisteren in een mooie goal van vd Hoorn.
pi_121877982
Door de naam 'Alberg' kunnen we definitief een streep zetten:

quote:
Alberg via achterdeur naar Turkije
Roland Alberg (22) vertrekt via de achterdeur bij Excelsior. De aanvallende middenvelder bereikte gisteren een persoonlijk akkoord met het Turkse Elazigspor over een meerjarige verbintenis. Vandaag worden de laatste formaliteiten tussen de clubs afgerond, waarmee de Kralingers verlost zijn van hun talentvolle zorgenkindje.
pi_121891179
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef Stampie22 het volgende:
Door de naam 'Alberg' kunnen we definitief een streep zetten:

[..]

Zonde, vond het een goede speler vorig jaar.
pi_121972891
quote:
FC Utrecht meldt zich bij MVV voor Leroy Labylle
24-01-2013
FC Utrecht heeft verregaande belangstelling voor Leroy Labylle. De Belgische linksback annex middenvelder van MVV heeft toestemming gekregen om met Utrecht te onderhandelen.

Volgens manager voetbalzaken Edwin de Kruijff is het nog de vraag of de 21-jarige Labylle op korte termijn naar stadion Galgenwaard komt. Het klopt dat er contacten zijn gelegd omdat we in hem geïnteresseerd zijn. Maar het blijft voorlopig zo dat we financieel niets kunnen zolang er bij ons niet concreets gebeurd qua transfers. Labylle staat op onze schaduwlijst van spelers naar wie we willen doorschakelen mocht er iemand vertrekken.

Labylle staat te boek als een van de grootste taleneten in de Jupiler League. Hij begon zijn profloopbaan bij Racing Genk, stapte over naar Standard Luik, maar omdat hij daar nauwelijks aan spelen toekwam werd hij halverwege het seizoen uitgeleend aan MVV. De Maastrichtenaren namen Labylle afgelopen zomer definitief over.

Utrecht dubt nog over een optie om Labylle wel aan te trekken maar eerst een half jaar te stallen bij MVV. Die constructie hanteerde de Utrechters ook bij de aankoop van Bob Schepers.
ad.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121973333
Zou mooi zijn. Ik verwacht dat we verdedigend nog wel wat kwijt gaan raken deze zomer. Bulthuis doet het prima en ook vd Hoorn gaat geen jaren meer bij ons ballen. Je zal daar dan ook wat moeten.
pi_121973390
Kan ook op 't middenveld, misschien evt. vervanger Asare?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:25:07 #225
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121973533
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ad.nl
Wel apart dat ze dit zo bekend maken als een deal nog niet rond is. Niet zo heel erg slim als je het mij vraagt.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121973551
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Wel apart dat ze dit zo bekend maken als een deal nog niet rond is. Niet zo heel erg slim als je het mij vraagt.
Het is wel vaak zo dat zulke berichten achterlopen op de werkelijke status van de transfer. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121974728
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan ook op 't middenveld, misschien evt. vervanger Asare?
Of vervanger van Oar.

Zie eerder Oar vertrekken dan Asare.
pi_121975213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Of vervanger van Oar.

Zie eerder Oar vertrekken dan Asare.
Nah.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 11:14:31 #229
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_122063186
Haha, leuk filmpje op EL:

Onze 2 beste Belgen ooit, maar wat ik het leukst vond was het interview met Cedric...
http://eredivisielive.nl/clubportal/utr/autoplay/108733

Die verslaggever stelt geen slimme vragen...

Zondag winnen, en voor het eerst sinds jaaaren ben ik zelfs een heeel heel klein beetje voor Ajax, dan stijgen we hopelijk een plekkie...

[ Bericht 0% gewijzigd door dribbel79 op 26-01-2013 12:06:36 ]
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_122121046
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:14 schreef dribbel79 het volgende:
Haha, leuk filmpje op EL:

Onze 2 beste Belgen ooit, maar wat ik het leukst vond was het interview met Cedric...
http://eredivisielive.nl/clubportal/utr/autoplay/108733

Die verslaggever stelt geen slimme vragen...

Zondag winnen, en voor het eerst sinds jaaaren ben ik zelfs een heeel heel klein beetje voor Ajax, dan stijgen we hopelijk een plekkie...
Jesus spuit 11 :D Belgische stuk is van RTV Utrecht en heb ik al 8 januari hier gepost :D

Wedstrijd vandaag:
Eerste helft niet noemenswaardig. Tweede helft, matig maar stabiel. Fijn dat er gescoord werd en gewonnen. Tegendoelpunt was jammer. En het eerste doelpunt had van mij niet door die paardetrut gemaakt hoeven worden, voor de rest speelde hij matig vond ik.

Gerndt, wat moeten we ermee? Wel 2 mooie assists, maar scoren kan ie niet....
pi_122122628
Matige wedstrijd met gelukkig wel 3 belangrijke punten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:56:05 #232
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122125422
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jesus spuit 11 :D Belgische stuk is van RTV Utrecht en heb ik al 8 januari hier gepost :D

Wedstrijd vandaag:
Eerste helft niet noemenswaardig. Tweede helft, matig maar stabiel. Fijn dat er gescoord werd en gewonnen. Tegendoelpunt was jammer. En het eerste doelpunt had van mij niet door die paardetrut gemaakt hoeven worden, voor de rest speelde hij matig vond ik.

Gerndt, wat moeten we ermee? Wel 2 mooie assists, maar scoren kan ie niet....
Hij heeft er 7 gemaakt en gaf vandaag 2 assists, dus ik zou hem op de bank zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122125487
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef leeroy het volgende:

[..]

Hij heeft er 7 gemaakt en gaf vandaag 2 assists, dus ik zou hem op de bank zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel 7, wat een geweldenaar van 3 miljoen en een salaris van een half miljoen per jaar...

En hoeveel ervan komen uit een penalty? Dat kan ik zo snel niet vinden.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:59:05 #234
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122125596
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wel 7, wat een geweldenaar van 4 miljoen en minimaal een miljoen salaris!
Daarom lekker weg laten rotten op de bank! Dat zal ze leren!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122125701
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef leeroy het volgende:

[..]

Daarom lekker weg laten rotten op de bank! Dat zal ze leren!
Even aanpassen, zie boven. Heb de juiste bedragen even opgezocht.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:05:25 #236
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122125930
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Even aanpassen, zie boven. Heb de juiste bedragen even opgezocht.
Maar goed, zet hem dan maar op de bank. Dan hebben we helemaal geen voetballers voorin. Vd gun was drama en de Kogel is ook niet best.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122132628
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef leeroy het volgende:

[..]

Maar goed, zet hem dan maar op de bank. Dan hebben we helemaal geen voetballers voorin. Vd gun was drama en de Kogel is ook niet best.
Ik heb het nergens over de bank toch? Dat maak jij ervan.

Ik vind het echter een beroerde spits, al is hij natuurlijk beter dan drol 3 de Kogel. Vd Gun moet, net als Duplan, weer op niveau komen maar acht ik wel een betere voetballer dan Gerndt.

Als Mulenga terug is of een nieuwe leuke spits wordt gevonden dan kan hij wat mij betreft wel naar het tweede plan.
  zondag 27 januari 2013 @ 21:59:20 #238
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122138034
Hup utreg!

Ik heb hoge pet op van Ayoub. Maar hij mag volgende wedstrijd wel wat zelfvertrouwen laten zien.

Die jongen kan zeker Kali evenaren imo
Goeie jongen

[ Bericht 47% gewijzigd door RoodWitBlauw op 27-01-2013 22:04:51 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 27 januari 2013 @ 22:26:46 #239
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_122140208
Kampioenschap zit er dit jaar wel in :Y
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_122141376
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Paul het volgende:
Kampioenschap zit er dit jaar wel in :Y
Ik vond de reactie van Wouters op die vraag in SS wel een goede. Lekker nuchter.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_122152136
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hup utreg!

Ik heb hoge pet op van Ayoub. Maar hij mag volgende wedstrijd wel wat zelfvertrouwen laten zien.

Die jongen kan zeker Kali evenaren imo
Goeie jongen
Om nu meteen na 20 minuten dat je zo iemand hebt zien spelen meteen te zeggen dat het een topper gaat worden is behoorlijk vroeg. We hebben er al wel meer op het middenveld gehad vanuit de jeugd die het de eerste wedstrijden aardig deden en nu in de eerste divisie spelen. Ik hoop uiteraard wel dat het wat wordt.

Over de wedstrijd valt alleen maar te zeggen. zakelijk, 3 punten. Mij hoor je hier niet over klagen :)
pi_122152191
Sarota waarschijnlijk een kruisband-blessure. :(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122152279
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Sarota waarschijnlijk een kruisband-blessure. :(
Heel ernstig kan het toch niet wezen, hij liep wel redelijk. Als je je kruisbanden afscheurt dan loop je niet ;)

Hoop voor hem dat het meevalt overigens, wij redden ons wel verder.
pi_122152309
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Heel ernstig kan het toch niet wezen, hij liep wel redelijk. Als je je kruisbanden afscheurt dan loop je niet ;)

Hoop voor hem dat het meevalt overigens, wij redden ons wel verder.
Mulenga voetbalde ook nog door tegen Ajax, maar lag er daarna wel 9 maanden uit.

Sarota ga je echt wel missen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122163778
quote:
Sarota scheurt voorste kruisband af

FC Utrecht kan 8 tot 10 maanden niet beschikken over Adam Sarota. De Australische middenvelder heeft zondag tijdens het duel tegen Willem II een ernstige knieblessure opgelopen.

Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat Sarota zijn voorste kruisband heeft afgescheurd. Bovendien liep hij een scheurtje in de meniscus op.

Het is nog niet duidelijk wanneer de middenvelder geopereerd kan worden. Daarvoor moet de knie eerst tot rust komen. Na de operatie wacht een revalidatie van zes tot negen maanden. (bron: RTV Utrecht)
:{

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Kali afloopt. 't Jochie heeft het behoorlijk hoog in de bol (luister ook z'n interview dat ie gister na de wedstrijd gaf http://www.fcutrecht.net/(...)uwil/fcuwil_kali.mp3) maar vraag me af of er écht veel betere clubs dan onze FC in hem geinteresseerd zijn. Hij geeft zelf aan dat hij ook zo goed speelt doordat de trainers zoveel vertrouwen in hem hebben, ik begrijp die jongen niet.
  maandag 28 januari 2013 @ 15:11:25 #246
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_122164094
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Jesus spuit 11 :D Belgische stuk is van RTV Utrecht en heb ik al 8 januari hier gepost :D
OK...ik had hem nog niet gezien en ik ben t lui om te zoeken ;)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_122164168
Lees het net van Sarota.. Kloterig nieuws :'( Net nu hij zo ontzettend sterk bezig is.
pi_122165079
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

:{

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Kali afloopt. 't Jochie heeft het behoorlijk hoog in de bol (luister ook z'n interview dat ie gister na de wedstrijd gaf http://www.fcutrecht.net/(...)uwil/fcuwil_kali.mp3) maar vraag me af of er écht veel betere clubs dan onze FC in hem geinteresseerd zijn. Hij geeft zelf aan dat hij ook zo goed speelt doordat de trainers zoveel vertrouwen in hem hebben, ik begrijp die jongen niet.
Fer naar Everton... dus bij Twente valt een gat daar op die positie... misschien Kali???
pi_122165532
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Fer naar Everton... dus bij Twente valt een gat daar op die positie... misschien Kali???
Wat zullen ze daar dan volgend jaar huilen zeg, dat niveau gaat ie van zijn leven niet aankunnen :')
pi_122167964
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Fer naar Everton... dus bij Twente valt een gat daar op die positie... misschien Kali???
Djuricic is al langere tijd in beeld bij Twente dus dit lijkt me een vrij logisch puzzeltje. Hoewel Kali wel een aantal miljoentjes goedkoper is, denk ik. Kali naar Heerenveen zou dan ook nog kunnen maar of iemand daar veel wijzer van wordt?

[ Bericht 4% gewijzigd door Stampie22 op 28-01-2013 16:49:44 ]
pi_122168547
Als cyankali naar heerenveen gaat dan lach ik me echt mijn onderbroek vol, speelt ie volgend jaar jupiler league :')
pi_122168632
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Djuricic is al langere tijd in beeld bij Twente dus dit lijkt me een vrij logisch puzzeltje. Hoewel Kali wel een aantal miljoentjes goedkoper is, denk ik. Kali naar Heerenveen zou dan ook nog kunnen maar of iemand daar veel wijzer van wordt?
Djuricic zou ter vervanging van Chadli zijn he.

Straks komen ze nog bij Asare uit. :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122169039
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Djuricic zou ter vervanging van Chadli zijn he.

Straks komen ze nog bij Asare uit. :o
Is ook nog mogelijk inderdaad, hoewel Asare niet zo'n heel best seizoen doormaakt. Maar ook weer goedkoper dan Djuricic.
pi_122169071
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:04 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Is ook nog mogelijk inderdaad, hoewel Asare niet zo'n heel best seizoen doormaakt. Maar ook weer goedkoper dan Djuricic.
Lees dat ze volgens de Tubantia nu volop voor Djuricic gaan, prima. :)

Wel knap trouwens, 10 miljoen krijgen voor Leroy fucking Fer... :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122169192
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lees dat ze volgens de Tubantia nu volop voor Djuricic gaan, prima. :)

Wel knap trouwens, 10 miljoen krijgen voor Leroy fucking Fer... :D
Ja, doen ze netjes. Wat zou Djuricic kosten? Maher is ook nog een optie voor ze.
Michel Vorm schijnt trouwens in beeld te zijn bij Barcelona :D
pi_122169350
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ja, doen ze netjes. Wat zou Djuricic kosten? Maher is ook nog een optie voor ze.
Michel Vorm schijnt trouwens in beeld te zijn bij Barcelona :D
5 volgens mij, tenminste, dat wil Heerenveen hebben.
Lees op een ander forum dat ze ook Claudemir willen. (die bij Vitesse heeft gespeeld)

Ach ja, zolang wij maar compleet blijven de komende 48 uur, zou jammer zijn als er een basisspeler vertrekt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122186338
Volgens Johan Derksen heeft Labylle van MVV getekend bij FCU. Weet niet of het klopt en of hij direct komt of na het seizoen. Schijnt in ieder geval een goeie te zijn. Gelukkig hebben we Simpel.nl niet meer als hoofdsponsor, beetje teveel van het goede als een speler met die naam met zo'n sponsor op z'n shirt speelt :D
pi_122208392
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Als cyankali naar heerenveen gaat dan lach ik me echt mijn onderbroek vol, speelt ie volgend jaar jupiler league :')
Er is nog een ander scenario denkbaar: Djuricic is op weg naar Twente, Toornstra waarschijnlijk naar Heerenveen, Kali naar ADO? :P
pi_122208687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:01 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Er is nog een ander scenario denkbaar: Djuricic is op weg naar Twente, Toornstra waarschijnlijk naar Heerenveen, Kali naar ADO? :P
Lekkere stap vooruit zou dat zijn...

Toornstra hebben wij vorig jaar toch ook geprobeerd, met nog een andere ADO speler?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_122209018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:08 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Lekkere stap vooruit zou dat zijn...

Toornstra hebben wij vorig jaar toch ook geprobeerd, met nog een andere ADO speler?
Volgens mij was Toornstra samen met Verhoek in beeld. Toornstra vind ik nog steeds goed bij FCU passen maar hij zal wel te duur zijn. Voor hem is Heerenveen op dit moment trouwens ook niet echt een vooruitgang, dus vraag me af of hij daar wel trek in heeft. Er gaan al langere tijd geruchten dat o.a. Swansea geinteresseerd in hem is, dus ik zou daar wel even goed over nadenken als ik hem was.

Iets anders: het valt me op dat Utrecht vooral toeslaat in de tweede helft. Met name de afgelopen vier gewonnen wedstrijden (allemaal 0-0 bij rust, na rust steeds netjes en vrij ruim gewonnen) maar ook in de wedstrijden daarvoor was de tweede helft vaak beter dan de eerste. Staan we er conditioneel zoveel beter voor dan de andere ploegen of ligt dit aan wat anders?
pi_122287310
Toornstra toch naar utrecht

Jens Toornstra voor 4 jaar naar FC Utrecht

Jens Toornstra vervolgt zijn carrière per direct bij FC Utrecht. De 23-jarige middenvelder had bij ADO Den Haag nog een contract tot medio 2014, maar gaf al langere tijd aan open te staan voor een volgende stap. De voormalige jeugdinternational wordt vandaag medisch gekeurd, waarna hij een verbintenis tot medio 2017 in de Domstad zal tekenen.

Toornstra werd in de voorbije weken nadrukkelijk in verband gebracht met Swansea City, Cardiff City en SC Heerenveen, maar uiteindelijk toonde FC Utrecht de meeste daadkracht. Gisteren aan het eind van de middag werden de eerste contacten gelegd, waarna beide clubs 's avonds tot overeenstemming kwamen. ADO Den Haag zal naar verluidt een miljoen euro ontvangen voor de speler.

FC Utrecht is al langere tijd gecharmeerd van Toornstra. Anderhalf jaar geleden waren beide partijen dichtbij een akkoord, maar gaf de middenvelder nog de voorkeur aan ADO, en ook afgelopen zomer informeerde de club naar de voorwaarden om hem over te nemen. Later vandaag zal Toornstra op VI.nl reageren op zijn transfer naar FC Utrecht.
pi_122287356
Leuke verrassing !

Of zou er ook iemand vertrekken ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122287435
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuke verrassing !

Of zou er ook iemand vertrekken ?
Dat vroeg ik mij dus ook af. Voor wie zal hij in de basis staan als er niemand weg gaat?
pi_122287451
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:46 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook af. Voor wie zal hij in de basis staan als er niemand weg gaat?
Voor Sarota dan lijkt me.

---------Asare----------
Oar--------------Toornstra
---------Kali---------------

Duplan kind van de rekening?
Of Asare vertrekt nog natuurlijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122287545
Ik denk dat er niemand meer vertrekt, ik denk dat het een stukje zekerheid voor de toekomst is. Ik verwacht dat er in de zomer afscheid wordt genomen van cyankali, Oar, Asare en/of Sarota. Dan kan je Toornstra prima gebruiken. Ook nu is hij nuttig met de blessure van Sarota en ook Oar heeft een goede terugslag gehad met zijn hamstring las ik.

Duplan zal niet het kind van de rekening worden verwacht ik.
pi_122287852
Op fcu.net wordt gesproken over dat er sowieso iemand verkocht wordt, dat is al rond op de keuring na.

Verder zou er nog een aankoop en een verkoop spelen.

De evt. vertrekkende spelers zijn een basisspeler en een bankzitter.

Spannend dagje heur. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122287906
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:

Verder zou er nog een aankoop en een verkoop spelen.
Die aankoop zal die speler van MVV wel zijn.
pi_122287936
quote:
NEC heeft zich bij FC Utrecht gemeld voor Daan Bovenberg. De rechtsback komt niet in de plannen van Jan Wouters voor en is een van spelers die mag vertrekken bij de club uit de domstad. Bovenberg heeft eerder bij Excelsior gewerkt met trainer Alex Pastoor. Na zijn goede spel in Rotterdam verdiende Bovenberg een transfer naar FC Utrecht. Bij NEC zal Bovenberg moeten concurreren met Nathaniel Will en Michel Breuer
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122288062
Dat zou fijn zijn als Bovenberg vertrekt, wat een drama op schoentjes blijkt dat te zijn. En met vd Maarel die het erg goed doet op het veld en Markiet op de bank lijkt de situatie me duidelijk.

Misschien dat er een deal onderweg is met Sno? Dan heb je je middenveld op goede sterkte voor de komende jaren.

Als er iemand weg gaat dan zou dat cyankali, Oar of Asare zijn lijkt me. Mulenga is nou niet de spits die heel gewild is momenteel.

Ik vind 31 januari en 31 juli altijd de mooiste dagen van het jaar, lekker spannend en de hele transferperiode gebeurd er weinig en dan de laatste uren is het feest :P
pi_122288180
Ik denk dat Asare vertrekt, maar waarheen ?

Hopelijk niet naar die Tukkers of Arnheim ofzo...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122288262
Zouden ook een aantal engelse clubs geinteresseert zijn in Asare
pi_122288411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:34 schreef zolderraam het volgende:
Zouden ook een aantal engelse clubs geinteresseert zijn in Asare
Dat lijkt me raar aangezien ie Ghanees is en geen international.
Krijgt daar echt geen werkvergunning.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 januari 2013 @ 09:43:06 #273
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122288470
-edit--
oud nieuws
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_122288603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:16 schreef Stampie22 het volgende:

[..]
Toornstra vind ik nog steeds goed bij FCU passen
Yes! Hele goeie aankoop! Ik vind hem beter/meer toevoegen dan Asare, neem aan dat hij gehaald is voor zijn positie. Ben benieuwd hoe onze selectie er na vandaag uitziet, er gaat nog wel wat veranderen de komende uren. Toornstra komt uit het niets en is financieel ook niet mogelijk, tenzij er iemand vertrekt.
pi_122288704
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:48 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Yes! Hele goeie aankoop! Ik vind hem beter/meer toevoegen dan Asare, neem aan dat hij gehaald is voor zijn positie. Ben benieuwd hoe onze selectie er na vandaag uitziet, er gaat nog wel wat veranderen de komende uren. Toornstra komt uit het niets en is financieel ook niet mogelijk, tenzij er iemand vertrekt.
Tuurlijk wel mogelijk, Frans is er ook nog he :P
pi_122288962
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Tuurlijk wel mogelijk, Frans is er ook nog he :P
Oja, vergeten. Dan kunnen we misschien ook nog even David Villa halen :)

Volgens fcu.net gaat er een speler van ons naar Twente, vanmiddag meer nieuws. Asare lijkt me het meest logisch, met dat stroeve middenveld daar. Afwachten maar, op fcu.net wordt heel veel geroepen door zogenaamde bronnen maar er blijkt vaak weinig van waar.
pi_122289042
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:04 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Oja, vergeten. Dan kunnen we misschien ook nog even David Villa halen :)

Volgens fcu.net gaat er een speler van ons naar Twente, vanmiddag meer nieuws. Asare lijkt me het meest logisch, met dat stroeve middenveld daar. Afwachten maar, op fcu.net wordt heel veel geroepen door zogenaamde bronnen maar er blijkt vaak weinig van waar.
De bekende bronnen zeggen juist dat er niemand richting Twente gaat. :D

Daarbij is Twente op zoek naar creativiteit, dus geen Asare lijkt me.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122289133
Iemand beweert dat van alle potentiële namen (degenen die mogen vertrekken) er niemand gaat.

Dan toch Bulthuis of vd Hoorn ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122289173
Het hele elftal gaat naar Twente :+
pi_122289351
quote:
FC Twente zes tot acht weken zonder Chadli
HENGELO - FC Twente-coach Steve McClaren kan vermoedelijk zes tot acht weken geen beroep doen op aanvaller Nacer Chadli.
Foto: ProShots

De Belgische international verliet woensdag geblesseerd de training van de Enschedese club.

Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat Chadli een spierscheuring in de hamstring van zijn linkerbeen heeft opgelopen.

Voor de winterstop was Chadli al enige tijd uit de roulatie wegens een enkelblessure.
pi_122290291
Ik hoop dat cyankali naar die FERaders gaat.

Fer gaat heus nog wel naar Everton, en Heerenveen laat Djuricic niet gaan verwacht ik.
pi_122290354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik hoop dat cyankali naar die FERaders gaat.

Fer gaat heus nog wel naar Everton, en Heerenveen laat Djuricic niet gaan verwacht ik.
Fer gaat echt niet meer hoor. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122290509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Fer gaat echt niet meer hoor. :)
Ik heb al zo vaak gehoord dat het absoluut van de baan was en dan alsnog gingen ze om 23:55. Nee, pas als het 1-2-2013 01:00 is geloof ik je ;)

PSV schijnt nog wel erg druk te zijn met Maher. Als AZ Maher laat gaan dan is er ruimte voor cyaankali of Asare daar lijkt me. Waarbij Asare vast niet de eerste keus zal zijn.
Volgens geruchten heeft cyaankali allang getekend daar, kan best zijn dat daarin opgenomen is dat eerst Maher weg moet. Ik verwacht overigens dat AZ en PSV daar ook nog wel uit gaan komen.

Zou PSV niet aan Bulthuis aan het trekken zijn? Pieters is er weer tijden niet en die zal in de zomer wel gaan cashen ergens. Manolev is ook weg dus daar is ook nog wel wat ruimte in de begroting. De vraag is alleen of Bulthuis daar zou passen...
pi_122290740
Ik lees nu weer dat Bulthuis naar Fulham gaat, wel vermakelijk al die geruchten :) Mulenga naar Reading/Norwich, Oar naar PSV, Asare naar Lille of Twente, Kali naar AZ, Bulthuis naar Fulham..

Denk dat een transfer voor Bulthuis nog te vroeg is en dat hij wél zo verstandig is om dit zélf ook te beseffen (i.t.t. Kali).
pi_122290787
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:11 schreef Stampie22 het volgende:
Ik lees nu weer dat Bulthuis naar Fulham gaat, wel vermakelijk al die geruchten :) Mulenga naar Reading/Norwich, Oar naar PSV, Asare naar Lille of Twente, Kali naar AZ, Bulthuis naar Fulham..

Denk dat een transfer voor Bulthuis nog te vroeg is en dat hij wél zo verstandig is om dit zélf ook te beseffen (i.t.t. Kali).
Ik ben net gebeld door Wilco, ik moet me vanmiddag om 15:00 melden op Zoudenbalch. Waarschijnlijk maak ik als spits het seizoen af voor onze FC.
pi_122290901
Nu lees je weer over een spelersruil met Feyenoord, Kali/Oar die kant op, wij Guyon Fernandez.

Dat hoop ik toch niet.......
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122290946
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Nu lees je weer over een spelersruil met Feyenoord, Kali/Oar die kant op, wij Guyon Fernandez.

Dat hoop ik toch niet.......
Als ze Vormer afsturen is het prima, fernandez mogen ze wat mij betreft houden. Laat ze dan maar een bak geld voor Oar betalen, krijgen ze die verrader er gratis bij.
pi_122290964
quote:
Van Zweden is woedend: 'Ze verkopen hem voor een fooitje'

DEN HAAG – 'Ik moet gewoon even bijkomen', reageert John van Zweden op de transfer van Jens Toornstra naar FC Utrecht. 'Wat een stel debielen. Je verkoopt je beste speler toch niet voor 950.000 euro? Dit kan je niet maken tegenover de supporters. Mijn hele dag is verziekt.'
Van Zweden, eigenaar van de Swansea City, laat aan Omroep West weten dan hij niets snapt van de transfer. 'Op de dag dat ADO in de shit komt, verkoopt ADO de beste speler voor een fooitje', vervolgt Van Zweden. 'Utrecht betaalt 950000 euro. Een derde gaat naar ADO, een derde gaat naar Toornstra en een derde gaat naar de zaakwaarnemer van Toornstra', weet Van Zweden te melden. 'En ADO heeft niet eens een doorverkoopregeling getroffen. Hoe kan dat nou?'

Eerder liet Van Zweden weten dat zijn club Swansea City, uitkomend op het hoogste Engelse niveau, ook interesse had in Toornstra. 'Onze trainer was gek op hem. Ook onze scouts waren gek op hem, maar toen vertrok onze trainer naar Liverpool en kwam Michael Laudrup', vertelt Van Zweden over de situatie van afgelopen jaar. 'Hij nam Jonathan de Guzman mee en die doet het goed, maar onze scouts waren nog steeds vol lof over Toornstra. Wij wilden in de zomer weer gaan praten.'

Over de prijs waarvoor Toornstra ADO Den Haag verlaat is Van Zweden niet te spreken. 'Wij kregen destijds een hele andere prijs te horen', zegt de Hagenaar. 'Hoe kan je nou je beste speler voor 950000 verkopen? Ze verkopen hem voor een fooitje.'
Tja, dan had Swansea eerder/beter moeten handelen :)
pi_122291000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:19 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Tja, dan had Swansea eerder/beter moeten handelen :)
Hoezo ze mogen hem nog steeds kopen, maar dan moeten ze niet naar Den Haag, maar naar Utrecht komen :D
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:22:45 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122291052
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Nu lees je weer over een spelersruil met Feyenoord, Kali/Oar die kant op, wij Guyon Fernandez.

Dat hoop ik toch niet.......
Waar lees je dat?
pi_122291105
Het blijft natuurlijk gewoon wachten op het nieuws dat er twee á drie spelers tegelijk verkocht zijn. Want daar is Utrecht toch echt wel op uit, neem ik aan. Mulenga, Asare, Bulthuis ofzo. Eerst even lekker gemaakt worden met Labylle en Toornstra en dan het slechte nieuws. Of gaat dat niet komen? :)
pi_122291137
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
fcu.net, korreltje zout dus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122291233
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef Stampie22 het volgende:
Het blijft natuurlijk gewoon wachten op het nieuws dat er twee á drie spelers tegelijk verkocht zijn. Want daar is Utrecht toch echt wel op uit, neem ik aan. Mulenga, Asare, Bulthuis ofzo. Eerst even lekker gemaakt worden met Labylle en Toornstra en dan het slechte nieuws. Of gaat dat niet komen? :)
Ik weet niet of dat slecht nieuws is hoor...

Persoonlijk heb ik het niet zo op Asare. Vind het een redelijke voetballer, maar mijn inziens niet de voetballer die het verschil kan maken. Dan zie ik liever Duplan, hoewel die voetballend misschien iets minder is zal ik nooit vergeten hoe hij met de tanden los en bloed op zijn bol doorging. Mijn inziens kan dat het verschil maken.

Mulenga is een leuke spits en een toffe vent, maar qua rendabiliteit toch niet echt wat we ervan verwacht hebben toch? Net toen hij op dreef kwam had hij weer een zware blessure. Vind hem samen met Gerndt ook niet overtuigen. Zou Mulenga graag houden, maar ik denk dat het verlies makkelijk te overkomen moet zijn.

Bulthuis zou ik dan wel heel erg jammer vinden als hij weggaat. Behalve dat ik denk dat het voor hem te vroeg is hebben we met Zullo wel een vervanger maar van een iets ander kaliber. Bulthuis is een vent die er staat, die waait niet zomaar om.
pi_122291300
Zolang Ruiter en vd Hoorn maar niet vertrekken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122291427
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang Ruiter en vd Hoorn maar niet vertrekken.
We moeten waken dat we niet in alle linies teveel inleveren. Ik denk dat we in elke linie een verkoop kunnen opvangen, maar 2 stuks..... Als je vd Hoorn verliest en Wuytens gaat ook weg dan moet je terugvallen op Nilsson.......
pi_122291466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat slecht nieuws is hoor...

Persoonlijk heb ik het niet zo op Asare. Vind het een redelijke voetballer, maar mijn inziens niet de voetballer die het verschil kan maken. Dan zie ik liever Duplan, hoewel die voetballend misschien iets minder is zal ik nooit vergeten hoe hij met de tanden los en bloed op zijn bol doorging. Mijn inziens kan dat het verschil maken.

Mulenga is een leuke spits en een toffe vent, maar qua rendabiliteit toch niet echt wat we ervan verwacht hebben toch? Net toen hij op dreef kwam had hij weer een zware blessure. Vind hem samen met Gerndt ook niet overtuigen. Zou Mulenga graag houden, maar ik denk dat het verlies makkelijk te overkomen moet zijn.

Bulthuis zou ik dan wel heel erg jammer vinden als hij weggaat. Behalve dat ik denk dat het voor hem te vroeg is hebben we met Zullo wel een vervanger maar van een iets ander kaliber. Bulthuis is een vent die er staat, die waait niet zomaar om.
Heb je wel een beetje gelijk in, ja. Wat betreft Asare ben ik het sowieso met je eens. Goede speler maar ik vind Toornstra een vooruitgang. Echt een goede voetballer.
Mulenga scoort te weinig maar voegt wel wat toe aan dit team. We scoren al zo lastig en als Mulenga gaat en er geen vervanger komt, hebben we voorin wel een probleem. Ondanks dat we het inderdaad regelmatig zonder hem hebben moeten doen. Maar ik zie liever Gerndt dan Mulenga vertrekken. Of Vd Gun, ben ik helemaal geen fan van.
Een vertrek van Bulthuis zal opgevangen worden, denk dat die Labylle dan direct komt. Schijnt een goeie te zijn, heb ik de afgelopen maanden regelmatig gehoord. Dus als je voor Bulthuis een paar miljoentjes kan vangen is dat inderdaad een optie.
pi_122291475
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:04 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Oja, vergeten. Dan kunnen we misschien ook nog even David Villa halen :)
Naar het schijnt is Messi net het vliegtuig ingestapt richting Utrecht :)
pi_122291557
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Naar het schijnt is Messi net het vliegtuig ingestapt richting Utrecht :)
Geruild met De Kogel toch?
Is Bovenberg nou naar NEC of niet? Heeft iedereen het over en hij was vanochtend ook niet op de training.
pi_122291570
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Heb je wel een beetje gelijk in, ja. Wat betreft Asare ben ik het sowieso met je eens. Goede speler maar ik vind Toornstra een vooruitgang. Echt een goede voetballer.
Mulenga scoort te weinig maar voegt wel wat toe aan dit team. We scoren al zo lastig en als Mulenga gaat en er geen vervanger komt, hebben we voorin wel een probleem.
Ondanks dat we het inderdaad regelmatig zonder hem hebben moeten doen. Maar ik zie liever Gerndt dan Mulenga vertrekken. Of Vd Gun, ben ik helemaal geen fan van.
Ik neem aan dat er voor elke positie een schaduwlijstje is en dat zulke posities wel opgevuld zullen worden. Met de Kogel en Gerndt ga je het niet redden. Alhoewel Gerndt op links het dan wel weer aardig deed, misschien dat dat met de Kogel kan gaan lopen.
vd Gun ben ik ook geen fan van (zie eerdere posts in deze reeks haha), maar denk dat de ervaring wel belangrijk is die hij meeneemt.

quote:
Een vertrek van Bulthuis zal opgevangen worden, denk dat die Labylle dan direct komt. Schijnt een goeie te zijn, heb ik de afgelopen maanden regelmatig gehoord. Dus als je voor Bulthuis een paar miljoentjes kan vangen is dat inderdaad een optie.
Klopt, maar dan moet je vd Hoorn wel vasthouden. Zodat je het seizoen kan afmaken met vd Maarel - vd Hoorn - Wuytens - Labylle. En dan in de zomer een vervanger voor Wuytens halen en volgende winter vd Hoorn verpatsen.
pi_122291583
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Geruild met De Kogel toch?
Is Bovenberg nou naar NEC of niet? Heeft iedereen het over en hij was vanochtend ook niet op de training.
Nee, hij is geruild met de materiaalman.
pi_122291596
EN IK GA HEM OP SLOT GOOIEN! HAHAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')