abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 november 2012 @ 09:07:52 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118837599


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6!

Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.


Boer Aad uit Zuid-Holland



Boer Henk uit Noord-Holland



Boerin Henrieke uit Gelderland



Boer Martin uit Noord-Holland



Boer Willem uit Gelderland







Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
BZV # 107 - One giant step for man, one small leap for farmer
BZV # 108 - Sate on your Birthday!!
BZV # 109 - Saadté
BZV # 110 - Henrieke is een rustig persoon, is niet zo van het praten
BZV # 111 - Ik heb muh eigon levuh, en jouww levuh.
BZV # 112 - Mooi man.
BZV # 113 - Satéloos het leven door
BZV # 114 - Missie geslaagd!
BZV # 115 - At Your Service!
BZV # 116 - Bert's moederkoek. Met boter!
BZV # 117 - Witte swaenen zwarte swaenen.
BZV # 118 - Bert ziet voor het eerst de metro.
BZV # 119 - Bert, een kopje alles

Plaatjes voor afgevallen dates:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 05-11-2012 12:10:24 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118837719
Ben zo blij dat Yoni eruit is :r die zag zichzelf al helemaal op de troon zitten. En zag ik het goed dat ze op het laatst wel errug lang Henk zijn hand vasthield? :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_118837736
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk trouwens wel dat de houding van Jeannet komt omdat ze zich geen raad weet. Ze zei ook dat ze al heel lang geen relatie meer had gehad en ik kan me goed voorstellen dat je je geen houding weet te geven mbt de avances van Aad (want die liep wel een tikkie hard van stapel, dat was niet echt natterel meer). En dan staat er ook nog een camera op je smoel _O-
Ja daar heb je een goed punt, zo had ik het nog niet bekeken. Het zal idd wel erg wennen zijn, en Aad smijt met complimentjes en knuffels, dus dat is extra moeiluk. En de camera ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 5 november 2012 @ 09:14:54 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118837785
Ik pas de de OP straks even aan, dat gaat mobiel niet lukken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 november 2012 @ 09:23:50 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118837989
quote:
op het zorgwekkende af vertelt dat hij het HARTSTIKKE goed heeft gedaan en dat ze echt ECHT blij is, het is ECHT ECHT GOED, SUPER! En z’n dochter mag bij haar langs komen en ze zien elkaar vast nog eens. En hij moet heel gelukkig worden met Wilma! En Wilma met Martin! Ze laat haar spullen gewoon daar achter, hoeft ze volgende keer geen schone onderbroeken meer mee te nemen als ze komt logeren. Mag ze de laarzen meenemen? Ja? TOP, KEREL! Zal ik nog een bak koffie voor jullie zetten? Nee? Moet ik weg? Echt? NOG EEN KNUFFEL. IK BEN ZO BLIJ. ZO BLIJ. VOOR JULLIE. Aaarrrgggggh GENIETEN, HOP, KOFFERS IN DE AUTO, TOET TOET, DOEIIIII!
En weg is ze.
Dit stukje _O- _O- _O_.
pi_118838784
Martin is wel leuk met Wilma, en Wilma is wel happy maar toch heb ik het idee dat hij de verkeerde gekozen heeft. Wel apart dat Swaen zo blij leek. Kon ze haar teleurstelling gewoon erg goed verbergen of was ze stiekem wel opgelucht?

Yoni: :W :W :W :W
Fiona en Henk: hoe meer Henk zegt dat het 100% zeker goedkomt, hoe meer ik denk dat hij geen gevoelens heeft voor Fiona en daar gewoon vooral 100% heel hard op aan het hopen is.

Klaas en Willem: denk dat het niets wordt. Maar geneukt zal er wel worden op het weekendje weg.

Bert: :'( Denk dat Henrieke straks echt genoeg van die saaie lul heeft

Aad: ben nog steeds bang van hem, Jeanette ook een beetje geloof ik...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_118838845
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:56 schreef JohnDDD het volgende:

Yoni: :W :W :W :W
Fiona en Henk: hoe meer Henk zegt dat het 100% zeker goedkomt, hoe meer ik denk dat hij geen gevoelens heeft voor Fiona en daar gewoon vooral 100% heel hard op aan het hopen is.

Henk riep bij Yoni ook dat alles goedkomt, dat is een standaard zin denk ik. En als ik lees dat er toch best wat scenes mooi neergezet worden, dan verbaast het me niks als je op een gegeven moment dingen gaat herhalen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118838936
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Henk riep bij Yoni ook dat alles goedkomt, dat is een standaard zin denk ik. En als ik lees dat er toch best wat scenes mooi neergezet worden, dan verbaast het me niks als je op een gegeven moment dingen gaat herhalen _O-
Yvonne: "Toe maar jongens. Take 32. Heb je er vertrouwen in Henk?"

Henk: "Wie weet!"

Yvonne: "Ja. KUT. Eh, cut bedoel ik. Beetje meer vertrouwen Henk. Take 33. Heb je er vertrouwen in Henk?"

Henk: "Ik hoop dat het gewoon goedkomt"

Yvonne: "CUT CUT CUT. HENK VERTROUWEN TONEN. Mensen willen geen onzekerheid na 10 weken kijken. Take 34!"

Henk: "Ik weet zeker dat het gewoon goedkomt, Yvonne."

Yvonne: "CUT. MEER vertrouwen Henk. TSJAKKA. Take 35"

Henk: "Ik weet 100% zeker dat het gewoon goedkomt met Fiona."

Yvonne: "Hoe zijn je gevoelens voor Fiona, Henk?"

Henk: "Tsja. Gevoelens. Ze is gewoon een hartstikke leuke meid. En we kunnen hartstikke goed met elkaar opschieten."

Yvonne: "CUUUUUUUUUUUUUUT. ZUCHT."
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_118839030
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef JohnDDD het volgende:

Henk: "Tsja. Gevoelens. Ze is gewoon een hartstikke leuke meid. En we kunnen hartstikke goed met elkaar opschieten."

Ja het zal wel zo zijn omdat je zo 'gemaakt' met zo'n programma meedoet dat het alles behalve spontaan is, maar als je roept dat je het goed met elkaar kunt vinden, ik blijf het apart vinden :D
Zo lekker broer-zus klinkt het :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118839090
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja het zal wel zo zijn omdat je zo 'gemaakt' met zo'n programma meedoet dat het alles behalve spontaan is, maar als je roept dat je het goed met elkaar kunt vinden, ik blijf het apart vinden :D
Zo lekker broer-zus klinkt het :')
Blijf het sowieso raar vinden dat ze na zo korte tijd een definitieve keuze voor 1 iemand kunnen maken. Ook niet meer dan een gok in de meeste gevallen terwijl Yvonne de hele tijd maar uitroept: "Jullie zijn nu een setje!"
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_118839241
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[quote]op het zorgwekkende af vertelt dat hij het HARTSTIKKE goed heeft gedaan en dat ze echt ECHT blij is, het is ECHT ECHT GOED, SUPER! En z’n dochter mag bij haar langs komen en ze zien elkaar vast nog eens. En hij moet heel gelukkig worden met Wilma! En Wilma met Martin! Ze laat haar spullen gewoon daar achter, hoeft ze volgende keer geen schone onderbroeken meer mee te nemen als ze komt logeren. Mag ze de laarzen meenemen? Ja? TOP, KEREL! Zal ik nog een bak koffie voor jullie zetten? Nee? Moet ik weg? Echt? NOG EEN KNUFFEL. IK BEN ZO BLIJ. ZO BLIJ. VOOR JULLIE. Aaarrrgggggh GENIETEN, HOP, KOFFERS IN DE AUTO, TOET TOET, DOEIIIII!
En weg is ze.
quote:
Dit stukje _O- _O- _O_.
Inderdaad geweldig!

Vond het een vreselijke reactie van Swaen :N
pi_118839270
Zo, de keuzes zijn gemaakt en alles zoals verwacht.

Martin koos toch voor Wilma. Ik begon steeds meer te twijfelen, maar gelukkig was Martin verstandig. Hier zie je toch wel echte liefde.

Henk was wijs en koos voor Fiona. Leuke meid en de juiste keuze. Yoni kan zich richten op BZV 2013. Dan is er vast wel een volgende jonge boer, die er misschien wel intrapt......

Willem en Klaas. Hoewel ik er van overtuigd ben, dat Willem met Klaas de beste keuze heeft gemaakt, ben ik wel bang dat dit wel eens snel kan mislopen. Klaas ziet Willem absoluut zitten, maar is volgens mij niet juiste man om met iemand wat te beginnen die een boerderij moet runnen.

Henrieke en Bert. ik hoop dat Bert zonder camera toch echt iets meer te zeggen heeft. Zelfs een koe geeft meer liefde.

Aad en Jeannet. Aad zit nog steeds volop in een positieve spiraal. Wordt per aflevering sympathieker. Maar ik wordt steeds banger voor Jeannet. Aad is wat dat betreft een echte thrillseeker.

Op naar volgende week.
pi_118839628
Wie probeert zich hier ook altijd voor te stellen dat de koppels seks hebben? En dan vooral voor het eerst?

Bert die met alleen een handdoek en zijn imposante naakte bovenlijf de douche uit komt lopen en Henrieke die hem dan verleidt en een flinke blowjob geeft? Waarbij Bert begint te loeien als een koe en uiteindelijk de champagne flink ontkurkt?

Zou Willem Klaas hebben gekozen omdat Klaas een top is en Willem zelf een bottom, terwij. Jurjen ook een bottom is en lekkere penetratie dus per definitie niet gaat lukken met Jurjen?

Aad die meteen bondage en plasseks met Jeanet wil doen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_118839722
O, dit wil je niet lezen. _O-
That's all folks!
pi_118840057
Aad: "Ja ik wil gewoon dat je me ff in me mondje plast Jeanet. Dat is gewoon de basis van een goeie relatie. Dat er een lekkere portie ongekruid eten op tafel staat en dat je als man gewoon af en toe 's lekker in je bekkie gezeken word."

Jeanet: "Ik vind dat je nu wel heel erg snel gaat Aad. Daar ben ik gewoon nog niet aan toe."

Aad: "Ja maar ik wel Jeanet. Vergeet niet dat ik op de schietclub zit."

Jeanet: "Nee dat ben ik niet vergeten."

Aad: "Nou dan. Plas dan. Toe dan."

Jeanet: "Maar ik moet niet Aad."

Aad: "Nou wordt t toch potverdorie ook wat. Normaal moeten die wijven altijd pissen, en dan vraag je ze er eens om...."
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_118840095
jongens please :') mental images, what has been seen etc :')
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 november 2012 @ 10:50:24 #17
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118840201
1
BOER ZOEKT VROUW
3.970.000

Volgens mij blijven de kijkcijfers minder tov vorige seizoenen..
pi_118840202
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
Aad: "Ja ik wil gewoon dat je me ff in me mondje plast Jeanet. Dat is gewoon de basis van een goeie relatie. Dat er een lekkere portie ongekruid eten op tafel staat en dat je als man gewoon af en toe 's lekker in je bekkie gezeken word."

Jeanet: "Ik vind dat je nu wel heel erg snel gaat Aad. Daar ben ik gewoon nog niet aan toe."

Aad: "Ja maar ik wel Jeanet. Vergeet niet dat ik op de schietclub zit."

Jeanet: "Nee dat ben ik niet vergeten."

Aad: "Nou dan. Plas dan. Toe dan."

Jeanet: "Maar ik moet niet Aad."

Aad: "Nou wordt t toch potverdorie ook wat. Normaal moeten die wijven altijd pissen, en dan vraag je ze er eens om...."
_O- _O- _O-
pi_118840259
Wilma lijkt me een lieve vrouw, maar op de een of andere manier vind ik Swaen beter bij Martin passen. :7

En Bert en Henrieke, dat wordt niks :N .
pi_118840450
Die Bert is werkelijk gestoord, gewoon letterlijk. Dus z'n vader had gelijk met Bert's handicap vorige week.

Hij krijgt een vrouw in z'n schoot geworpen, een knapper exemplaar gaat hij niet vinden, en nog doet hij er helemaal niks mee Bovendien heeft Henrique waarschijnlijk ook niet zo veel ervaring op seksgebied (ideaal dus voor een knaap als Bert).

Eindelijk kan hij van z'n maagdelijkheid af komen bij een prettige vrouw zonder te hoeven betalen en Bert zit alleen dom voor zich uit te staren als een domme koe.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 5 november 2012 @ 11:05:15 #21
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118840585
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:12 schreef geppie het volgende:
Ben zo blij dat Yoni eruit is :r die zag zichzelf al helemaal op de troon zitten. En zag ik het goed dat ze op het laatst wel errug lang Henk zijn hand vasthield? :')
Dat viel mij ook erg op dat Yoni wel erg lang de hand van Henk vasthield.
pi_118840589
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:12 schreef geppie het volgende:
Ben zo blij dat Yoni eruit is :r die zag zichzelf al helemaal op de troon zitten. En zag ik het goed dat ze op het laatst wel errug lang Henk zijn hand vasthield? :')
Ja Henk trok zijn hand terug. Maar het is toch ook wel een prestatie om van alle brievenschrijfsters de lelijkste er uit te pikken. Het was Frank vorig seizoen ook al gelukt om elk lekker wijf naar huis te sturen en met Anita over te blijven. Best knap.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118840686
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:52 schreef Molline het volgende:
Wilma lijkt me een lieve vrouw, maar op de een of andere manier vind ik Swaen beter bij Martin passen. :7

exactly my thoughts..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_118840846
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:52 schreef Molline het volgende:
Wilma lijkt me een lieve vrouw, maar op de een of andere manier vind ik Swaen beter bij Martin passen. :7

Ik dacht vanaf et begin dat Martin voor Swaen zou gaan, tot vorige week. Toen zag je gewoon die warmte die Wilma naar hem uitstraalt en hoe hij daarop reageerde. Ik zeg; echte liefde O+
My salvation lies in your love..
  maandag 5 november 2012 @ 11:28:01 #25
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118841254
Ik kan niet wachten tot het weer zondag is :D elke keer als ik denk aan Bert en Henrieke in dat kopje kun je me weer opvegen. Ben benieuwd hoe het gaat lopen met die twee. Martin en Wilma vind ik wel een prachtig stel :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')