abonnement Unibet Coolblue
pi_119843922
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 15:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb nu een blessure, maar ik kan er simpelweg geen 10 betalen -O- Maar meer assistenten zou ik evt. kunnen overwegen want dat zou ook wat op moeten leveren..
Hangt er ook vanaf wie er geblesseerd is. Als het één van je betere spelers is zou het ook wat op kunnen leveren om hem zo snel mogelijk weer fit te hebben ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_119843982
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 16:02 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hangt er ook vanaf wie er geblesseerd is. Als het één van je betere spelers is zou het ook wat op kunnen leveren om hem zo snel mogelijk weer fit te hebben ;)
Klopt. Dat is nu niet het geval, maar ik ga het meenemen. Dankjewel :D
pi_119853612
1-2 voor, een uitslag waar ik voor zou tekenen!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  zondag 2 december 2012 @ 20:48:32 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119854099
Straks begint de wedstrijd die bepaalt wie er kampioen gaat worden. Promoveren doen we alletwee toch wel :P
F means you're fucked
pi_119854344
Gloeiende, een van m'n belangrijkste spelers geblesseerd :X Dat word dokters inhuren straks :X
  zondag 2 december 2012 @ 20:55:29 #231
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_119854543
Ik was er al bang voor:
quote:
Doordat de spelers van De Bulls de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Gelukkig heeft het nog geen (ernstige) gevolgen:
quote:
De teams gingen met een 1-0 stand de rust in. De Bulls domineerde de wedstrijd en mocht 59 procent balbezit laten aantekenen.
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_119855940
*O* 3-0 voor *O* En dit had ik serieus nooit verwacht. Ik speel tegen de #2 terwijl ik zelf #5 sta. Ik heb gekozen voor counteren en PIC. En alsnog sta ik ruim voor _O-
pi_119857705
2-3 winst, niet helemaal terecht, maar daarover zal ik niet klagen! :)

Nu twee potjes thuis.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_119861719
5-0 gewonnen. Jeej *O*
pi_119862996
5-1 gewonnen, ik sta tweede op doelsaldo. Vier punten achter op de koploper. Ik twijfel nog of ik wel wil promoveren, nog een jaartje op dit niveau zou niet slecht zijn. De kans is redelijk aanwezig dat ik er een niveau hoger meteen weer uitvlieg, net als vorig seizoen...
pi_119866806
helaas vandaag verloren met 2-3, maar sta gelukkig nog bovenaan (wat een wonder mag heten, mijn fans verwachten ook niets dit seizoen). Volgend weekend een makkie en dan spelen twee hoog geklasseerde teams tegen elkaar, dus dat moet weer positief uitpakken!
  maandag 3 december 2012 @ 09:05:47 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119869861
6-0 gewonnen, op naar weer een bekertje in de kast
F means you're fucked
pi_119870003
Ik heb 6-2 verloren.

Maar woensdag weer bekeren *O*
pi_119870098
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:05 schreef YUR het volgende:
6-0 gewonnen, op naar weer een bekertje in de kast
Op naar normale wedstrijdtijden ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 3 december 2012 @ 09:21:52 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119870148
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:19 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Op naar normale wedstrijdtijden ;)
Hehe, ook dat :P
F means you're fucked
pi_119870212
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:19 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Op naar normale wedstrijdtijden ;)
Ik zou echt niet meer weten wanneer de laatste keer was dat mijn competitiewedstrijd niet om 20:00 begon..
  maandag 3 december 2012 @ 09:26:24 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119870247
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:24 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik zou echt niet meer weten wanneer de laatste keer was dat mijn competitiewedstrijd niet om 20:00 begon..
Goed hoor
F means you're fucked
  maandag 3 december 2012 @ 14:49:30 #243
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119880295
Supporter 2.0 is uitgerold, en niet-supporters hebben nu ook wat extra features

quote:
Achtergronden

Supporter 2.0


2012-12-03 14:30:00

Soms voegen we een aantal geweldige nieuwe features toe aan ons Supporterpakket. En daar is het nu weer tijd voor. En voor nog veel meer leuks!

Vandaag brengen we een grote uitbreiding van Supporter - je kunt het bijna een hele nieuwe versie van Supporter noemen.
In dit pakket zitten een paar hele, hele gave nieuwe features (want dat doen we sowieso altijd bij een upgrade): transfervooruitzichten, clubthema's en een editor voor clublogo's.

Daarnaast stellen we een aantal oude Supporterfeatures, zoals spelersgezichten, rugnummers, een fanclubnaam en een prijzenkast voor iedereen beschikbaar. Niet-Supporters kunnen vanaf nu ook een eenvoudig clublogo maken door gebruik te maken van de nieuwe editor voor clublogo's.

Het is al meer dan 11 jaar geleden dat we Hattrick Supporter introduceerden. Sindsdien hebben we voortdurend nieuwe features aan Supporter toegevoegd, waardoor dit het geweldige pakket is geworden dat het nu is. Wat we echter niet gedaan hebben in de afgelopen jaren is eens kritisch kijken naar wat Supporter precies inhoudt of naar wat en hoe het in de toekomst moet worden.

En dat is dus precies wat we deze herfst gedaan hebben. Het is een heel verfrissend proces geworden dat onze visie op Supporter ook veranderd heeft. Dit heeft geresulteerd in een nieuwe presentatie van Supporter op onze site, maar, belangrijker nog, het heeft ook geresulteerd in het voor iedereen beschikbaar maken van een aantal features die wij niet speciaal in Supporter thuis vinden horen. Natuurlijk hebben we daarnaast ook een aantal waardevolle nieuwe features aan Supporter toegevoegd.

Laten we beginnen met de nieuwe Supporter-features:

Transfervooruitzichten
Transfervooruitzichten helpen je om die ene speciale speler te vinden op de transfermarkt. Als je een zoekresultaat krijgt van 10 spelers of minder, krijg je de mogelijkheid om een transfervooruitzicht toe te voegen. Daarmee zullen we dan voortdurend de nieuwste spelers op de transfermarkt afschuimen, op zoek naar een speler die precies aan jouw criteria voldoet. Als die speler op de transferlijst geplaatst wordt, laten we je dat weten.

Je kunt 2 actieve zoektochten tegelijk uitzetten, en elke zoektocht is 2 weken actief.

Editor voor een clublogo
Met de editor voor clublogo's kun je eenvoudig een eigen clublogo maken met behulp van een simpele interface. Dit is vooral bedoeld voor gebruikers die geen tijd of interesse hebben, of misschien wel niet de vaardigheden om zelf een logo te maken. Natuurlijk kun je ook nog steeds je eigen logo uploaden als je dat liever wilt.

Clubthema
Hiermee kun je een eigen thema voor je club kiezen: je kunt je eigen achtergrondfoto uploaden en kleuren kiezen voor het menu, zodanig dat ze matchen met je teamidentiteit. Dit thema is dan zichtbaar voor iedereen die je club bezoekt.

Als je Supporter bent maar geen clubthema wilt, kun je dit uitzetten in je Voorkeuren.

Soortgelijke speler vinden
Dit is een kleine maar slimme feature die eigenlijk gewoon doet wat het al zegt: een soortgelijke speler vinden op de transfermarkt. Het bijbehorende icoon is een verrekijker en je vindt het bij elke eigen speler waarvan je de vaardigheden bekijkt. Als je erop klikt, kopieert het de beste vaardigheden van die speler naar het formulier op de transferzoekpagina. Daar hoef je dan alleen nog maar op Zoeken te klikken (je kunt natuurlijk ook eerst nog wat aanpassingen doen en dan zoeken).

Onsterfelijkheid
Om onsterfelijkheid te worden kun je het levenselixir drinken. Of een vampier worden. Vanaf nu is het echter ook al voldoende als je Supporter wordt :-) Want zolang je Supporter bent, zal je team niet gedeactiveerd of verwijderd worden vanwege inactiviteit. De gewone regels op het gebied van faillissementen en huisregels worden nog wel gewoon toegepast.

Supporter-features die nu voor iedereen beschikbaar worden
Zoals ik al eerder zei, zijn er een paar Supporter-features waarvan wij vinden dat die eigenlijk niet meer in het Supporter-pakket horen, maar beschikbaar zouden moeten zijn voor iedereen, ook voor de niet-betalende gebruikers. Daarom zullen die features dus vanaf nu voor iedereen te gebruiken zijn. Dit zijn de nieuwe features voor niet-Supporters:

Spelersgezichten, rugnummers en spelersverklaringen maken je spelers meer "levend". Dit betekent dat je vanaf nu ook je teamfoto kunt bekijken.

Ook kun je vanaf nu je fanclub een naam geven en je prijzen bekijken in de prijzenkast. Op de forums kun je een forumhandtekening instellen, je kunt je eigen mailmappen instellen en daarnaast krijg je toegang tot de ranglijsten uit het verleden en reisstatistieken op je competitiepagina.

En last but not least: je kunt vanaf nu een eenvoudig clublogo maken met onze splinternieuwe editor voor clublogo's.

Dat is het! Ik hoop dat iedereen veel plezier zal hebben van alle nieuwe features.
F means you're fucked
pi_119880967
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef YUR het volgende:
Supporter 2.0 is uitgerold, en niet-supporters hebben nu ook wat extra features

[..]

DIe transfervooruitzichten is wel een fijne toevoeging.

Verder vrees ik dat Hattrick een zooitje wordt als iedereen zijn eigen achtergrond en kleurtjes gaat toevoegen, het 'Hyves-gehalte' wordt hopelijk niet te hoog :|W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 3 december 2012 @ 15:08:56 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119880997
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

DIe transfervooruitzichten is wel een fijne toevoeging.

Verder vrees ik dat Hattrick een zooitje wordt als iedereen zijn eigen achtergrond en kleurtjes gaat toevoegen, het 'Hyves-gehalte' wordt hopelijk niet te hoog :|W
Ik heb geen idee, mij haalt het in ieder geval niet over om toch weer supporter te worden :)
F means you're fucked
pi_119881126
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, mij haalt het in ieder geval niet over om toch weer supporter te worden :)
Het kunnen sorteren op rugnummers is voor mij ook één van de dingen waar ik zo aan gewend ben dat ik me ht moeilijk kan voorstellen zonder.

Nu dat ook beschikbaar wordt voor niet-supporters denk ik ook niet dat ik nog eens verleng. Goede ontwikkeling dus :P
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 3 december 2012 @ 15:13:09 #247
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119881157
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Het kunnen sorteren op rugnummers is voor mij ook één van de dingen waar ik zo aan gewend ben dat ik me ht moeilijk kan voorstellen zonder.

Nu dat ook beschikbaar wordt voor niet-supporters denk ik ook niet dat ik nog eens verleng. Goede ontwikkeling dus :P
Alleen de reclame blijft vervelend....de site wordt een stuk trager als je geen supporter hebt.
Maar ik heb verder toch weinig te doen, dus dat neem ik wel voor lief :')
F means you're fucked
pi_119881263
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Alleen de reclame blijft vervelend....de site wordt een stuk trager als je geen supporter hebt.
Maar ik heb verder toch weinig te doen, dus dat neem ik wel voor lief :')
Ja, als ik onderweg ben en mijn laptopscherm gebruik vind ik dat ook irritant. Thuis op de grote monitor hoef ik niet te scrollen voordat ik wat zie, dus dan heb ik er geen last van. En Hattrick is idd iets voor als ik tijd over heb, dus dan nemen we die paar tellen wel voor lief :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_119894747
Resultaat exclusief transfers: 906 350 ¤

En nog een beker te gaan;)
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:25:59 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119907465
Oeh, mijn potentieel goed scoren/goed vleugel jeugdspeler is uitgetraind op scoren :9
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')