abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 07:35:26 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118836341
090128_50772_FOK!fedDef.png

FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
F means you're fucked
  maandag 5 november 2012 @ 09:00:39 #2
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_118837449
Gisteren weer gewonnen met PIC en tweede keeper, nu al 6 punten los :o

Woensdag volgt een flinke kraker in de beker, ik ga mn best doen, maar een redelijke kans dat ik eruit vlieg...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_118837480
Gister verloren, blessures op het middenveld blijk ik nog niet op te kunnen vangen. Vandaag zijn de +'jes pleisters geworden, dus volgende week er weer tegenaan!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_118838202
Gelukkig heb ik mn wedstrijd gisteren niet onterecht verloren, anders zou ik echt de balen hebben.. :r
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 5 november 2012 @ 11:26:40 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118841222
Ik zie voor het team van GotC een kleine mogelijkheid om ook de komende bekerronde door te komen. Maar dan moet de tegenstander wel doorgaan op de manier waarop hij het hele seizoen al bezig is..
F means you're fucked
pi_118854811
3-1 gewonnen van de koploper. Nu gedeeld 3e met 1 puntje achterstand op nr 1&2, en 2pt voor op nr 5&6. Gezellig knus :)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_118856721
Nummers 1 t/m 3 vechten om het kampioenschap.
Nummers 4 t/m 7 voor degradatie/kwalificatie. Nummer 8 ligt al vast.

Ik ben nummer 4 met al twee overwinningen op nummer 5 en 7.
pi_118865050
De aankomende vier wedstrijden speel ik twee keer tegen twee tegenstanders van ongeveer hetzelfde niveau. Mijn trainer heeft leiderschap:waardeloos. Wat zouden jullie doen Mots Pic Mots Pic, gewoon elke keer op normaal of een andere strategie?
Hattrick: Nafets(143158)
pi_118865159
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef chukchuk het volgende:
De aankomende vier wedstrijden speel ik twee keer tegen twee tegenstanders van ongeveer hetzelfde niveau. Mijn trainer heeft leiderschap:waardeloos. Wat zouden jullie doen Mots Pic Mots Pic, gewoon elke keer op normaal of een andere strategie?
Elke keer normaal. PIC heeft geen zin met zo weinig leiderschap en met een MOTS verknal je je teamgeest voor de wedstrijden er na.
Fokhattrick.org!
pi_118866650
Ik ga ervanuit dat ik dit jaar kampioen wordt:

Er zitten 2 niet bot teams bij mij in de competitie, deze hebben allebei sinds 23-09-2012 niet meer ingelogd dus zullen binnenkort ook botteams worden. Dan blijf ik dus over als enige bestuurde team :P

Wat voor dingen kan ik verder doen tijdens deze competitie, om zo sterk mogelijk in de VII te komen? Ik heb 6 trainees (scoren), die wekelijks spelen.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  maandag 5 november 2012 @ 21:39:13 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118868455
Tip van de dag:

Voer alvast alle orders voor alle doordeweekse wedstrijden van deze week in. Morgen is er een geplande downtijd van in totaal 599 minuten. Wil nog weleens uitlopen...
F means you're fucked
pi_118871842
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
Tip van de dag:

Voer alvast alle orders voor alle doordeweekse wedstrijden van deze week in. Morgen is er een geplande downtijd van in totaal 599 minuten. Wil nog weleens uitlopen...
Done!!
pi_118880333
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
Tip van de dag:

Om 7:00 kon er alweer ingelogd worden.
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:10:56 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118880397
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:08 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Om 7:00 kon er alweer ingelogd worden.
:D
F means you're fucked
pi_118887068
Ik ga me denk ik maar eens laten afzakken om zo mn financiën weer op orde te krijgen, me te focussen op training en ook weer fatsoenlijk om de prijzen mee te kunnen doen.. ik vecht nu al enkele seizoenen tegen degradatie, waarbij het elk seizoen weer nijpender wordt.. daar is de lol ook wel een beetje vanaf eerlijk gezegd..
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:45:13 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118889233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik ga me denk ik maar eens laten afzakken om zo mn financiën weer op orde te krijgen, me te focussen op training en ook weer fatsoenlijk om de prijzen mee te kunnen doen.. ik vecht nu al enkele seizoenen tegen degradatie, waarbij het elk seizoen weer nijpender wordt.. daar is de lol ook wel een beetje vanaf eerlijk gezegd..
Dat doe ik nou nooit :P
F means you're fucked
pi_118891351
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat doe ik nou nooit :P
ohw, ik had gehoopt dat je me wat tips zou kunnen geven ;)
pi_118891474
Ik kan je niet helpen.
Ik heb me nog nooit laten afzakken.
pi_118906132
quote:
Als je eerst de laatste drie dingen doet, dan kun je daarna nog kijken of afzakken dan een noodzakelijke consequentie is. ;)

Toen ik besloot de boel om te gooien en me te focussen op training degradeerde ik dat seizoen, maar was ik daarna wel weer competitief genoeg om er makkelijk in te blijven en de seizoenen erop alweer bovenin mee te draaien. :)
Fokhattrick.org!
pi_118925800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Als je eerst de laatste drie dingen doet, dan kun je daarna nog kijken of afzakken dan een noodzakelijke consequentie is. ;)

Toen ik besloot de boel om te gooien en me te focussen op training degradeerde ik dat seizoen, maar was ik daarna wel weer competitief genoeg om er makkelijk in te blijven en de seizoenen erop alweer bovenin mee te draaien. :)
ik weet al op zeker dat me dat niet gaat lukken.. :)
pi_118926994
Vanmiddag weer de beker.

Ik denk dat ik wel de volgende ronde haal.
Ik speel wederom op PIC, met een aantal versterkende wissels mocht het niet lopen zoals ik voorspelde.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:01:19 #22
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_118928244
quote:
Oudste linie vervangen, salarisvreters eruit en trainingsplan samenstellen.

Bijv: Verdedigen -> Positiespel - > vleugelspel. Kan je een groep van +/ 10 spelers maken met verdedigen, positiespel en een deel met vleugelspel. Heb je alleen twee spitsen en een keeper nodig.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_118929059
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Oudste linie vervangen, salarisvreters eruit en trainingsplan samenstellen.

Bijv: Verdedigen -> Positiespel - > vleugelspel. Kan je een groep van +/ 10 spelers maken met verdedigen, positiespel en een deel met vleugelspel. Heb je alleen twee spitsen en een keeper nodig.
Ik ga idd de salarisvreters eruit gooien, trainingsplan heb ik al min of meer
Verdedigen -> Passen -> Vleugelspel/Positiespel
pi_118938662
Iemand een friendly next week?
  woensdag 7 november 2012 @ 17:26:46 #25
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_118943051
De beker is weer begonnen!

Een behoorlijk spannende pot hier, helaas kan ik hem niet helemaal live volgen :(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')