abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 november 2012 @ 13:06:07 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_118803236


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_118803392
Ik mocht Vice echt niet kopen van mezelf, want ik weet dat ik hem niet genoeg zal gebruiken. Ik draag eigenlijk alleen maar naturelkleuren, omdat ik geen felle kleuren 'durf' te dragen, ik ben een beetje bang voor het clowneffect. Maar als ik er zelfs over ga dromen... :')
pi_118803896
Misschien kan iemand me hier helpen. Ik ben op zoek naar een goede foundation. Ik gebruik van maxfactor de facefinity compact foundation (eerst nr 1 natural en toen nr 2 ivory), maar ik merk dat dit een beetje oranje uitslaat op mij de laatste tijd :{ Ik moet wel zeggen dat ik hem ipv in de winkel dit x goedkoop op de 3 oktobermarkt in Leiden heb gekocht waar ik een beetje spijt van heb.

Ik ben van mezelf ontzettend bleek, maar heb wel veel rode vlekken in m'n gezicht van jarenlang acne en gewoon uberhaupt een probleemhuid. Ik vind het zelf niet erg om bleek te zijn, zolang ik dan maar EGAAL bleek ben zegmaar :P. Gebruik wel blush van Bourjois, (nr 34 Rose D'or) waar ik wel blij mee ben (roze ipv bruine ondertoon geloof ik, op aanraden van een MAC makeup artist in de bijenkorf).

Nu is mijn vraag dus, heeft iemand een idee voor een beetje fijne foundation (liefste rond de 20-25 euro), die zeker niet teveel moeite kost om op te brengen? Ik heb er eentje van MAC die heel fijn is (créme , weet even niet meer hoe die heet) maar dat kost zo'n tijd om goed op te brengen en ik heb 's ochtends dankzij mijn moeite om uit bed te komen meestal maar 5 minuten voor make up en dergelijke. Poeder is dus wel een pre.
pi_118804513
@Debsterr Oeh dat lijkt me wel lastig als je nog bijna 2 maanden moet wachten voor je Vice mag gebruiken, maar hem al wel hebt :o
  zondag 4 november 2012 @ 14:00:17 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118805112
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef kirsten. het volgende:
Misschien kan iemand me hier helpen. Ik ben op zoek naar een goede foundation. Ik gebruik van maxfactor de facefinity compact foundation (eerst nr 1 natural en toen nr 2 ivory), maar ik merk dat dit een beetje oranje uitslaat op mij de laatste tijd :{ Ik moet wel zeggen dat ik hem ipv in de winkel dit x goedkoop op de 3 oktobermarkt in Leiden heb gekocht waar ik een beetje spijt van heb.

Ik ben van mezelf ontzettend bleek, maar heb wel veel rode vlekken in m'n gezicht van jarenlang acne en gewoon uberhaupt een probleemhuid. Ik vind het zelf niet erg om bleek te zijn, zolang ik dan maar EGAAL bleek ben zegmaar :P. Gebruik wel blush van Bourjois, (nr 34 Rose D'or) waar ik wel blij mee ben (roze ipv bruine ondertoon geloof ik, op aanraden van een MAC makeup artist in de bijenkorf).

Nu is mijn vraag dus, heeft iemand een idee voor een beetje fijne foundation (liefste rond de 20-25 euro), die zeker niet teveel moeite kost om op te brengen? Ik heb er eentje van MAC die heel fijn is (créme , weet even niet meer hoe die heet) maar dat kost zo'n tijd om goed op te brengen en ik heb 's ochtends dankzij mijn moeite om uit bed te komen meestal maar 5 minuten voor make up en dergelijke. Poeder is dus wel een pre.
MAC studio fix powder foundation. Das een poederfoundation in compact formaat. Qua werking vergelijkbaar met die Max Factor compact, alleen veel dekkender en in veel kleuren verkrijgbaar, die die kleur ook blijven na aanbrengen ;)
Werkt lekker snel 's ochtends na je dagcreme :)
Is wel 30,- trouwens, maar heel zuinig in gebruik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118805501
Dank voor het antwoord! Zo'n 40 euro dus. Misschien dat ik 'm ook maar op mijn kerstlijstje zet O+.
pi_118811298
Voor de ladies met het Vice palette die wat inspiratie nodig hebben hier staan 5 looks: http://www.beautylab.nl/urban-decay-vice-eyelooks/

Ik vind ze allemaal zéér tof O+ kan niet wachten tot ik hem woensdag heb O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_118813570
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Diconnected het volgende:
Voor de ladies met het Vice palette die wat inspiratie nodig hebben hier staan 5 looks: http://www.beautylab.nl/urban-decay-vice-eyelooks/

Ik vind ze allemaal zéér tof O+ kan niet wachten tot ik hem woensdag heb O+
Whaaahh, nu wil ik hem nog meer! :'(
pi_118817214
Wow wat een mooie oogschaduw!! Maar ik krijg het bij mezelf nooit zo mooi :{ Weet gewoon niet hoe het moet? :?
  zondag 4 november 2012 @ 19:28:37 #10
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118817920
Dit topic is niet goed voor mijn portemonnee.

Maar Vice is misschien wel een leuke beloning als ik mijn tentamens allemaal haal aankomende week (wilde mezelf in eerste instantie een boek doen, iets goedkoper :'))
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118817964
Hmm, van die prijzige make-up vragen is wel een goede voor op het kerstverlanglijstje.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118818067
ik kijk hier niet zo heel vaak maar die oogschaduw moet ik hebben O+
die gaat op mijn lijstje inderdaad
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 4 november 2012 @ 19:34:14 #13
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118818160
Ik zie mijn moeder de goedheiligman al naar de Sephora gaan. Kan niet goed komen _O-. Daarnaast vind mijn goedheiligman make-up een beetje onzin, zeker met deze prijzen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118818299
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Finland. het volgende:
Ik zie mijn moeder de goedheiligman al naar de Sephora gaan. Kan niet goed komen _O-. Daarnaast vind mijn goedheiligman make-up een beetje onzin, zeker met deze prijzen.
heel raar maar mijn papa koopt graag make up voor mij en mijn zusje
daar kan dit prima bij dus O+

hij heeft zelfs een vaste winkel waar hij voor ons altijd heen gaat :P
hoeven we alleen online te checken wat we willen/even langs te gaan en dan doorgeven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 4 november 2012 @ 19:43:47 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_118818583
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Diconnected het volgende:
Voor de ladies met het Vice palette die wat inspiratie nodig hebben hier staan 5 looks: http://www.beautylab.nl/urban-decay-vice-eyelooks/

Ik vind ze allemaal zéér tof O+ kan niet wachten tot ik hem woensdag heb O+
Oh wow, toffen ideeen idd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_118820679
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef heaven7 het volgende:
Wow wat een mooie oogschaduw!! Maar ik krijg het bij mezelf nooit zo mooi :{ Weet gewoon niet hoe het moet? :?
Daar heb ik ook wel een beetje last van ja.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

heel raar maar mijn papa koopt graag make up voor mij en mijn zusje
daar kan dit prima bij dus O+

hij heeft zelfs een vaste winkel waar hij voor ons altijd heen gaat :P
hoeven we alleen online te checken wat we willen/even langs te gaan en dan doorgeven
Wil jouw papa mij adopteren zodat ik ook zijn dochter wordt? :+
pi_118824817
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Diconnected het volgende:
Voor de ladies met het Vice palette die wat inspiratie nodig hebben hier staan 5 looks: http://www.beautylab.nl/urban-decay-vice-eyelooks/

Ik vind ze allemaal zéér tof O+ kan niet wachten tot ik hem woensdag heb O+
Zeker mooi O+
  zondag 4 november 2012 @ 22:18:30 #18
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_118828677
Behalve Inglot komt trouwens ook Make Up Studio naar Eindhoven. Nu nog Sephora :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_118829037
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Debsterr het volgende:
Behalve Inglot komt trouwens ook Make Up Studio naar Eindhoven. Nu nog Sephora :9.
Make Up studio heeft hele fijne foundations en concealers. Inglot wil ik ook nog eens proberen O+
pi_118830010
Ik heb blush en wenkbrauwpoeder van Make Up Studio, die zijn ook erg fijn!
  zondag 4 november 2012 @ 22:42:14 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_118830056
Inglot oogschaduw. O+ Hoog tijd dat ik daar weer eens mee ga spelen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 4 november 2012 @ 23:16:55 #22
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_118831908
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Inglot oogschaduw. O+ Hoog tijd dat ik daar weer eens mee ga spelen. :9
Inglot vind ik ook heel erg fijn idd :Y heb zelf zo'n 4 kleurtjes palette en ik gebruik heb wel 1-2x in de week. Maar grijp toch het meeste naar Urban Decay O+ Al heb ik gister wel een palette gepakt van NYX, ook goede oogschaduw en de pigmentatie is ook goed vind ik.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 4 november 2012 @ 23:23:03 #23
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_118832187
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Inglot vind ik ook heel erg fijn idd :Y heb zelf zo'n 4 kleurtjes palette en ik gebruik heb wel 1-2x in de week. Maar grijp toch het meeste naar Urban Decay O+ Al heb ik gister wel een palette gepakt van NYX, ook goede oogschaduw en de pigmentatie is ook goed vind ik.
Ik heb er twee van vijf. :Y Maar ik zit nu een beetje in een opvallende lip-fase, dus dan blijven de kleurtjes een beetje liggen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_118833082
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Debsterr het volgende:
Behalve Inglot komt trouwens ook Make Up Studio naar Eindhoven. Nu nog Sephora :9.
MUS wordt al bijna geopend :o 12 november dacht ik
  zondag 4 november 2012 @ 23:50:06 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118833369
Worden er nog meer MUS-sen geopend?

En hoe werkt dat bij Inglot met die Freedom palettes in de winkel? Ik las iets over oogschaduw betalen en palette gratis erbij? Er zit er ook een in Zoetermeer las ik en daar kan ik morgen best eens langs vind ik :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 4 november 2012 @ 23:54:24 #26
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_118833528
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Worden er nog meer MUS-sen geopend?

En hoe werkt dat bij Inglot met die Freedom palettes in de winkel? Ik las iets over oogschaduw betalen en palette gratis erbij? Er zit er ook een in Zoetermeer las ik en daar kan ik morgen best eens langs vind ik :9
Zo'n ding is een vaste prijs en dan kan je zelf kiezen wat je erin pleurt. :Y Best hendig, nooit meh-kleurtjes. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 4 november 2012 @ 23:55:10 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118833556
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo'n ding is een vaste prijs en dan kan je zelf kiezen wat je erin pleurt. :Y Best hendig, nooit meh-kleurtjes. :9
kosta? :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 4 november 2012 @ 23:56:18 #28
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_118833599
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

kosta? :9
Die van vijf was ¤30, die van tien ¤60. ¤6 per oogschaduw dus, goeie prijs want er zit best veul in zo'n pan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 4 november 2012 @ 23:58:38 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118833664
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die van vijf was ¤30, die van tien ¤60. ¤6 per oogschaduw dus, goeie prijs want er zit best veul in zo'n pan.
Hmmm, zit te denken over een 3 kleur, eyelinerkleurtje, ooglid en crease. Gewoon makkelijk en basic. Altijd handig om mee te nemen enzo. Da's dan prima te betalen wel :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118833882
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hmmm, zit te denken over een 3 kleur, eyelinerkleurtje, ooglid en crease. Gewoon makkelijk en basic. Altijd handig om mee te nemen enzo. Da's dan prima te betalen wel :)
Zeker. :Y

Ik heb alleen de vijf en de tien gekocht, maar het lijkt me dat dat wel een redelijke indicatie is dan. Al zal het ondertussen wel iets duurder zijn dankzij btw enzulks, maar goed. Valt nog steeds mee. En je kan ook combinaties maken met blush enzo, misschien nog maar eens doen voor het ultieme reispalette. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 november 2012 @ 00:10:59 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834035
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zeker. :Y

Ik heb alleen de vijf en de tien gekocht, maar het lijkt me dat dat wel een redelijke indicatie is dan. Al zal het ondertussen wel iets duurder zijn dankzij btw enzulks, maar goed. Valt nog steeds mee. En je kan ook combinaties maken met blush enzo, misschien nog maar eens doen voor het ultieme reispalette. :9
ik heb helaas echt ruim voldoende blush, maar oogpaletje zou wel hendig zijn.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118834091
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb helaas echt ruim voldoende blush, maar oogpaletje zou wel hendig zijn.
Dat heb ik eigenlijk met oogschaduw, maar meh. :') Blush valt wel mee que hoeveelheid eigenlijk. Iets nieuws om te hoarden. *O* :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 november 2012 @ 00:13:54 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834125
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk met oogschaduw, maar meh. :') Blush valt wel mee que hoeveelheid eigenlijk. Iets nieuws om te hoarden. *O* :+
ja ik ook wel.... :D
Maar reispaletjes!

of op werk neer gooien in mijn locker met mini kwastje voor bijwerken als ik uit werk iets leuks ga doen :9

of of of, zo velen redenen te bedenken jonguh! :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 5 november 2012 @ 00:15:47 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834179
-edit-

kut, verkeerde topic :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118834190
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ja ik ook wel.... :D
Maar reispaletjes!

of op werk neer gooien in mijn locker met mini kwastje voor bijwerken als ik uit werk iets leuks ga doen :9

of of of, zo velen redenen te bedenken jonguh! :D
Ja daarom!! Maar voorlopig even niet, want na Vice, Man with the Golden Gun en Chanelding kan het wel weer even. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 november 2012 @ 00:17:15 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834215
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja daarom!! Maar voorlopig even niet, want na Vice, Man with the Golden Gun en Chanelding kan het wel weer even. :')
die Vice looks van beautylab zijn echt superleuk, maar toch koop ik 'm niet :D

Moet wel zeggen dat ik pas Naked 2 heb en eigenlijk voldoende spul, maar nog niks van Inglot, dus dat "mag" dan wel, ofzoiets... ofzo... :@ :') :@
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118834269
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die Vice looks van beautylab zijn echt superleuk, maar toch koop ik 'm niet :D

Moet wel zeggen dat ik pas Naked 2 heb en eigenlijk voldoende spul, maar nog niks van Inglot, dus dat "mag" dan wel, ofzoiets... ofzo... :@ :') :@
Ik ben er echt heel blij mee. Klooien met kleur. O+

En dat "Ja, díe mag wel, want die heb ik nog niet" is best herkenbaar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 november 2012 @ 00:19:22 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118834275
Mijn Vice past niet in mijn beautycase :( Of ik moet dat ding opnieuw gaan indelen.
吴 曼 迪
  maandag 5 november 2012 @ 00:20:28 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834302
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben er echt heel blij mee. Klooien met kleur. O+

En dat "Ja, díe mag wel, want die heb ik nog niet" is best herkenbaar. :+
ik heb daar door de weeks 's ochtends vroeg net even te weinig tijd voor en voor in het weekend heb ik al kleur zat.

Maar tof issie wel ja :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 5 november 2012 @ 00:20:51 #40
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834313
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:19 schreef megamandy het volgende:
Mijn Vice past niet in mijn beautycase :( Of ik moet dat ding opnieuw gaan indelen.
nieuwe grotere beautycase/kast kopen, opgelost, slotje *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118834315
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:19 schreef megamandy het volgende:
Mijn Vice past niet in mijn beautycase :( Of ik moet dat ding opnieuw gaan indelen.
Mijn palettes liggen op m'n printer/scannergeval. :')

Wel handig binnen handbereik. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_118834327
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb daar door de weeks 's ochtends vroeg net even te weinig tijd voor en voor in het weekend heb ik al kleur zat.

Maar tof issie wel ja :Y
Ik zit overdag de hele dag thuis, tijd zat om te klooien. :9

Aangenomen dat m'n huid me straks weer lief vindt, that is. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 november 2012 @ 00:22:26 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834346
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zit overdag de hele dag thuis, tijd zat om te klooien. :9

Aangenomen dat m'n huid me straks weer lief vindt, that is. ;(
winterweer?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118834409
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

winterweer?
Nah, weinig slaap en een beetje mishandeld. :') Met een beetje scrubben en goed smeren moet dat snel beter zijn. Hoop ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 november 2012 @ 00:26:04 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118834427
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, weinig slaap en een beetje mishandeld. :') Met een beetje scrubben en goed smeren moet dat snel beter zijn. Hoop ik. :+
voorzichtig scrubben, smeren en lief doen vind je huid vast prettig inderdaad :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118836060
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

nieuwe grotere beautycase/kast kopen, opgelost, slotje *O*
+1

Ik heb mijn palettes ook gewoon los op de kast liggen.
  maandag 5 november 2012 @ 08:11:20 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_118836628
Ik heb mijn paletten en kwasten meestal als ware er zojuist een cosmeticabom ontploft over het bureau verspreid liggen :')
disclaimer
pi_118837146
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn paletten en kwasten meestal als ware er zojuist een cosmeticabom ontploft over het bureau verspreid liggen :')
Herkenbaar :') :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 5 november 2012 @ 09:40:34 #49
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118838390
Dat mag ik van mezelf niet, heb een witte tafel. Wordt helemaal gek als dat ding niet meer wit is :').

Maar ik heb een ander make-upgerelateerd cadeau aan Sinterklaas gevraagd :D. Woon sinds een tijdje in deze kamer, en ik mijn oude had ik een ingebouwde kast, hier heb ik nog helemaal niks, dus make-up staat heerlijk in de vensterbank. Dus dacht ik: laat ik een Helmer van de Ikea vragen! En mocht mijn wens niet gehonoreerd worden, dan is hij ook nog wel van mijn studentenbudget te betalen :).

En voor nu ga ik even heel hard leren voor Juridische Methoden en Privaatrecht, zodat ik over twee weken naar de winkel kan rennen voor Vice.

Oh, nog even een vraagje: wat is de goedkoopste manier om je kwasten schoon te maken? Er zit nog steeds een beetje rood in mijn kwasten, wat ik er graag uit wil hebben :@.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 5 november 2012 @ 09:43:00 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_118838447
Afwasmiddel en warm water.
disclaimer
pi_118838448
Ik gebruik babyshampoo maar er zijn mensen die afwasmiddel gebruiken.
  maandag 5 november 2012 @ 09:46:19 #52
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118838523
Oké thanks! Was bang dat zeep misschien te agressief was, had het ook al met reinigingsmelk geprobeerd. Ga ik dat doen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 5 november 2012 @ 10:04:02 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_118838955
Nee hoor, werkt prima.
disclaimer
  maandag 5 november 2012 @ 13:09:40 #54
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118844886
Echt schoon met afwasmiddel inderdaad :Y
吴 曼 迪
pi_118846507
Ik gebruik ook babyshampoo, maar dat komt meer omdat ik al een fles had en ik het zonde vind om hem niet op te maken. Als de fles op is, stap ik ook over op afwasmiddel. Ik denk dat dat nog net iets grondiger reinigt. Babyshampoo is toch wat vettiger of zo.
  maandag 5 november 2012 @ 13:52:55 #56
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118846558
Maar ik verbaas mij wel altijd hoe schoon wit mijn kwasten ook weer worden met alleen die brush cleanser :Y
吴 曼 迪
pi_118846863
Ja, dat lijkt me ook wel echt ideaal. Helaas geen Mac in de buurt. Ik kan het wel eens een keer bestellen bij Douglas :)
pi_118884994
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:00 schreef Cheerful het volgende:
Ja, dat lijkt me ook wel echt ideaal. Helaas geen Mac in de buurt. Ik kan het wel eens een keer bestellen bij Douglas :)
Ja zou ik echt doen hoor, dat spul is echt ideaal!

Net voor een ander forum foto's gemaakt van mijn huis, dus zal even laten zien hoe ik mijn make-up spullen georganiseerd heb:



Links: Ladekastje met producten die ik niet dagelijks gebruik, daarnaast kwastenbakje en daarvoor everydaybakje. Bakjes zijn allemaal van Make-up your stash. Daarnaast wattenschijfjes/staafjes en natte doekjes. Helemaal rechts liggen mijn palettes (120/Naked2 en 2 van Sleek)
pi_118886076
Leuk! Staat dit in je slaapkamer? Ik heb zelf alles uit het zicht, voorlopig past het nog in 1 lade. Als ik een eigen huis heb, wil ik misschien een speciale tafel met spiegel kopen.
pi_118886136
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Cheerful het volgende:
Leuk! Staat dit in je slaapkamer? Ik heb zelf alles uit het zicht, voorlopig past het nog in 1 lade. Als ik een eigen huis heb, wil ik misschien een speciale tafel met spiegel kopen.
Nee dit staat gewoon in de woonkamer bij het raam. In het kastje zitten de dvd's :P
pi_118886520
Als je samenwoont/getrouwd bent: vindt je vriend/man het niet erg dat alles zo uitgestald staat? Mijn vriend zou dat echt vreselijk vinden namelijk :P
pi_118886592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Cheerful het volgende:
Als je samenwoont/getrouwd bent: vindt je vriend/man het niet erg dat alles zo uitgestald staat? Mijn vriend zou dat echt vreselijk vinden namelijk :P
Nee, hij heeft er geen problemen mee. Hebben maar een klein appartementje, dus weinig andere keus om het neer te zetten.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:36:01 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118886771
Ik heb zo'n spiegelkastje in de badkamer wat helemaal volgestouwd zit :P Hij zijn plankje, ik de mijne :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_118886828
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb zo'n spiegelkastje in de badkamer wat helemaal volgestouwd zit :P Hij zijn plankje, ik de mijne :P
Wij hebben in de badkamer geen raam zitten, dus geen daglicht. Dat is nogal lastig opmaken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:29:04 #65
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118901344
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:00 schreef Cheerful het volgende:
Ja, dat lijkt me ook wel echt ideaal. Helaas geen Mac in de buurt. Ik kan het wel eens een keer bestellen bij Douglas :)
je kunt de meeste MAC spullen ook online bestellen tegenwoordig
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118925076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je kunt de meeste MAC spullen ook online bestellen tegenwoordig
Ja, het stond er niet duidelijk, maar met 'bestellen bij Douglas' bedoelde ik online bestellen.
pi_118926707
Heb laatst mijn eigen ''opmaak plekje'' helemaal uitgemest. In de laatjes zitten van die ikea vakjes waar ik de rest van al mijn make up bewaar.

All good things are wild and free.
pi_118926926
Ook een erg mooi plekje zo!
pi_118939502
Nog meer mensen die hun make-uphoekje willen laten zien? Of, nog beter, hun make-upcollectie? Ik zal binnenkort eens foto's maken van mijn miniverzameling.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:37:07 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118941055
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Cheerful het volgende:
Als je samenwoont/getrouwd bent: vindt je vriend/man het niet erg dat alles zo uitgestald staat? Mijn vriend zou dat echt vreselijk vinden namelijk :P
Zolang hij z'n spullen ook nog kwijt kan vindt die van mij het geen probleem :P
pi_118941406
Dan heb ik weer een neat freak te pakken zeker ;(
  woensdag 7 november 2012 @ 17:26:39 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_118943044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Cheerful het volgende:
Nog meer mensen die hun make-uphoekje willen laten zien? Of, nog beter, hun make-upcollectie? Ik zal binnenkort eens foto's maken van mijn miniverzameling.
Zal ik ook eens doen! Behalve mijn kwasten staat er bij trouwens niets itgestald, alles ligt in een lade.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 7 november 2012 @ 19:05:49 #73
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118946562
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zolang hij z'n spullen ook nog kwijt kan vind die van mij het geen probleem :P
+1 :D

Ik heb overal spullen slingeren, "officieel" is het een plek in onze slaapkamer waar een halve Hemnes ladekast vol staat en erop mijn kwasten en nog wat meuk. Maar stiekem ligt het dus in mijn tassen, in de gang, op de trap, in de keuken etc :')

Als er visite komt ruim in het op in de slaapkamer en binnen een week ligt het weer overal :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 7 november 2012 @ 21:24:11 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118954727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

+1 :D

Ik heb overal spullen slingeren, "officieel" is het een plek in onze slaapkamer waar een halve Hemnes ladekast vol staat en erop mijn kwasten en nog wat meuk. Maar stiekem ligt het dus in mijn tassen, in de gang, op de trap, in de keuken etc :')

Als er visite komt ruim in het op in de slaapkamer en binnen een week ligt het weer overal :P
Bij mij ligt/staat alles door de hele badkamer, zo 'opgeruimd' ben ik dan weer wel :P
  woensdag 7 november 2012 @ 21:30:08 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_118955123
Ik heb helemaal geen make-up in de badkamer :D
disclaimer
  woensdag 7 november 2012 @ 21:31:38 #76
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118955237
Ik ook niet :')
Heb alles in een beautycase (behalve mijn Vice dus :P ) die onder een tafel in een hoek naast de bank verstopt staat. Ik maak mij altijd op als ik op de bank zit :Y
吴 曼 迪
pi_118955431
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
Ik ook niet :')
Heb alles in een beautycase (behalve mijn Vice dus :P ) die onder een tafel in een hoek naast de bank verstopt staat. Ik maak mij altijd op als ik op de bank zit :Y
Beautycase check! Daar zitten zowel de visa als mijn eigen spullen in. Zal ik ook eens een foto van maken :Y
  woensdag 7 november 2012 @ 21:52:54 #78
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118956675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bij mij ligt/staat alles door de hele badkamer, zo 'opgeruimd' ben ik dan weer wel :P
hier ligt het overal, maar niks in de badkamer.

Veel te vochtig daar voor makeup joh
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118956832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

hier ligt het overal, maar niks in de badkamer.

Veel te vochtig daar voor makeup joh
+1
  woensdag 7 november 2012 @ 22:00:16 #80
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118957262
Mijn zooi ligt overal en daar vindt mijn man helemaal niets van O+ Of jawel, hij vindt het wel leuk omdat ik er zo blij van word. Yay :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:01:07 #81
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118957324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn zooi ligt overal en daar vindt mijn man helemaal niets van O+ Of jawel, hij vindt het wel leuk omdat ik er zo blij van word. Yay :D
idem hier.
"nog meer smeertroep? ach, je doet maar, als jij daar blij van wordt :+ "
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 7 november 2012 @ 22:01:40 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118957369
Misschien is het ook dat ik niet klaag dat hij 5 auto`s heeft. Boel moet een beetje in balans blijven, zeg maar :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:09:40 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118958003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien is het ook dat ik niet klaag dat hij 5 auto`s heeft. Boel moet een beetje in balans blijven, zeg maar :P
5 auto's :') _O-
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118958347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien is het ook dat ik niet klaag dat hij 5 auto`s heeft. Boel moet een beetje in balans blijven, zeg maar :P
:+
  woensdag 7 november 2012 @ 22:30:34 #85
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118959595
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien is het ook dat ik niet klaag dat hij 5 auto`s heeft. Boel moet een beetje in balans blijven, zeg maar :P
Jij mag de hoeveelheid aan make-up in huis die in zijn auto's zouden passen? Lijkt me wel zo eerlijk :+
pi_118960261
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien is het ook dat ik niet klaag dat hij 5 auto`s heeft. Boel moet een beetje in balans blijven, zeg maar :P
LOL _O-
  woensdag 7 november 2012 @ 23:10:50 #87
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118961953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Jij mag de hoeveelheid aan make-up in huis die in zijn auto's zouden passen? Lijkt me wel zo eerlijk :+
Nou dan heb ik nog ff te gaan, yay *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:03:43 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_119007542
Zoals beloofd, plaatjes van mijn verfhoek :')





Like a boss :7
disclaimer
pi_119007578
dames, hoe maken jullie je kwastje schoon van je gel eyeliner?

Ik ben er nog steeds niet uit wat hou het beste werkt.

Warm water maakt het niet goed schoon, baby shampoo en sopje ook niet. -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:05:44 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_119007595
oh, dat nepbloed staat er nog van halloween, dat gebruik ik niet dagelijks :')
disclaimer
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:06:31 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_119007624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
dames, hoe maken jullie je kwastje schoon van je gel eyeliner?

Ik ben er nog steeds niet uit wat hou het beste werkt.

Warm water maakt het niet goed schoon, baby shampoo en sopje ook niet. -O-
druppel afwasmiddel op je hand, warmwaterkraan open en de kwast net zo lang in het afwasmiddel rondsoppen tot er niks meer vanaf komt.
disclaimer
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:09:17 #92
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119007720
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals beloofd, plaatjes van mijn verfhoek :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Like a boss :7
Handig plekje! Later, als ik ook een 'echt' huis heb, met ruimte enzo, dan lijkt me dat ook wel wat. Ik moet het nu doen met een hoekje bij de wastafel in het hok waar de wasmachine en droger staan en waar het licht niet bepaald ideaal is. :')
pi_119007747
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
dames, hoe maken jullie je kwastje schoon van je gel eyeliner?

Ik ben er nog steeds niet uit wat hou het beste werkt.

Warm water maakt het niet goed schoon, baby shampoo en sopje ook niet. -O-
Brush cleanser van mac
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:12:14 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_119007820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Handig plekje! Later, als ik ook een 'echt' huis heb, met ruimte enzo, dan lijkt me dat ook wel wat. Ik moet het nu doen met een hoekje bij de wastafel in het hok waar de wasmachine en droger staan en waar het licht niet bepaald ideaal is. :')
Je kan ook gewoon aan de eetkamertafel gaan zitten toch? Ik zie het probleem nooit zo :D
disclaimer
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:16:27 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119007979
Ik zal dit weekend dan eens laten zien hoeveel makeup zooi ik in een kleine ruimte kan prakken 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:23:14 #96
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119008174
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon aan de eetkamertafel gaan zitten toch? Ik zie het probleem nooit zo :D
Ja, alleen moet ik dan alle spullen van die ene kamer richting de eetkamer gaan slepen elke dag en weer terug, aangezien ik in de eetkamer geen ruimte meer heb om de spullen daar permanent te stallen. Ook schijnt het felle licht van de lampen boven de tafel ook rechtstreeks de slaapkamer in, waar mijn man op dat moment nog ligt te slapen. Dus daarom is dat een beetje onhandig :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:23:25 #97
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119008183
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zal dit weekend dan eens laten zien hoeveel makeup zooi ik in een kleine ruimte kan prakken 8-)
Ben benieuwd!
pi_119012112
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals beloofd, plaatjes van mijn verfhoek :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Like a boss :7
_O_
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:17:37 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_119012163
ik had op kunnen ruimen voor de foto, maar dat vond ik een beetje als jokken :')
disclaimer
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:18:51 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119012201
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op kunnen ruimen voor de foto, maar dat vond ik een beetje als jokken :')
_O-
pi_119020447
Dat bloed _O- Wel een fijne plek, ik zoek ook altijd het daglicht op.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:19:42 #102
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119020544
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op kunnen ruimen voor de foto, maar dat vond ik een beetje als jokken :')
:D
吴 曼 迪
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:56:11 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_119022002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Cheerful het volgende:
Dat bloed _O- Wel een fijne plek, ik zoek ook altijd het daglicht op.
nou, van eind oktober tot eind maart is dat om kwart over zeven ver te zoeken helaas, dus ik heb halogeen :Y)
disclaimer
pi_119025071
Ja, dat is wel een beetje jammer inderdaad... Ik ben bij kunstlicht altijd bang voor blush-blunders, dus dan draag ik heel lichte blush of niks, of (sinds kort) Benetint.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:49:16 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119028392
Ik moet nu 2x in de week vroeger opstaan dan m'n vriend, wat betekent dat ik 2x p.w. m'n zooi mee moet sjouwen naar beneden en in het te gelige licht in de badkamer moet opmaken. Nu ben ik dus aan het bedenken of ik geen andere kamer heb waar ik me op kan maken en zulks.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:51:25 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_119028474
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nu 2x in de week vroeger opstaan dan m'n vriend, wat betekent dat ik 2x p.w. m'n zooi mee moet sjouwen naar beneden en in het te gelige licht in de badkamer moet opmaken. Nu ben ik dus aan het bedenken of ik geen andere kamer heb waar ik me op kan maken en zulks.
ja, je studeerkamer!
disclaimer
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:04:39 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119029148
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, je studeerkamer!
Ja ik denk het wel, maar dan heb ik wel een nieuwe kast nodig :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119031363
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel, maar dan heb ik wel een nieuwe kast nodig :Y.
Op naar de Ikea dus o|O
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:54:45 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119031961
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Op naar de Ikea dus o|O
Ze zijn gelukkig maar 100 euro :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119035831
Ik kan nu al helemaal fantaseren over mijn beautykast/-tafel en verzameling als ik een baan en een huis heb :D Ik baal ook echt dat ik nog niet weg kan thuis. Voorlopig maar even een babystash...
pi_119037600
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ze zijn gelukkig maar 100 euro :').
Ach, dat valt nog wel mee, als je een hele Expedit boekenkast inclusief deurtjes en manden enzo koopt dan ben je nog veel duurder uit :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:42:31 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_119038249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Cheerful het volgende:
Ik kan nu al helemaal fantaseren over mijn beautykast/-tafel en verzameling als ik een baan en een huis heb :D Ik baal ook echt dat ik nog niet weg kan thuis. Voorlopig maar even een babystash...
valt tegen, je betaalt dan voor alles ook zes keer zoveel :P
disclaimer
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:44:51 #113
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_119038348
Ik doe het andersom, toch nog geen geld voor een eigen huis, dus HOARD alle makeup/nagellak/insert iets.

Alleen geen toffe opbergplaats, het meeste staat op m'n bureau. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119047082
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe het andersom, toch nog geen geld voor een eigen huis, dus HOARD alle makeup/nagellak/insert iets.

Alleen geen toffe opbergplaats, het meeste staat op m'n bureau. :+
Hehehehe, dat kan natuurlijk ook :7
Maar ik heb al wel een soort van idee wanneer ik ga, dus ik moet nu van mezelf alles sparen wat ik kan. Omdat alles inderdaad bizar duur is, en ik wel een huisje zou willen in een redelijke buurt met mooie spullen.
pi_119067712
Heb vanmiddag moisturising lipstick van de hema gekocht, een mooie rode.

Heb het gelijk even op gedaan om te testen of ik er een beetje tegen kan. :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119082867
Ik heb sinds m'n 14e geen make-up meer gekocht bij de Hema, ik heb geen flauw idee van de kwaliteit :P
Ben je overgevoelig voor bepaalde lippenstift?
pi_119089216
Deze sunkissed shimmer bronzingpowder net gekocht voor het schokkende bedrag van ¤3,- en hij is mooi en subtiel O+



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 16:29:07 ]
  zondag 11 november 2012 @ 16:33:01 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119089406
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Deze sunkissed shimmer bronzingpowder net gekocht voor het schokkende bedrag van ¤3,- en hij is mooi en subtiel O+

[ afbeelding ]
Voor 3 euro kan het sowieso weinig faal zijn ;)!

Bronzer heb ik me nog niet aan gewaagd. Ben altijd bang voor het Snooki effect.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 11 november 2012 @ 16:33:57 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119089438






Mijn makeup zooi! Op het kastje staan 2 grote glazen van de Xenos met m'n kwasten, de paletten liggen ook bovenop.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119089635
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Voor 3 euro kan het sowieso weinig faal zijn ;)!

Bronzer heb ik me nog niet aan gewaagd. Ben altijd bang voor het Snooki effect.
Het is ook niet echt een bronzer eigenlijk, het geeft slechts een gouden shimmer, geen echte kleur (en ik ben heel licht), enorm subtiel O+

edit- wat heb je je spulletjes mooi geordend zeg! :o

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 16:39:25 ]
pi_119089943
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn makeup zooi! Op het kastje staan 2 grote glazen van de Xenos met m'n kwasten, de paletten liggen ook bovenop.
Mooie verzameling! Ik ben nu niet thuis, morgen eens foto's maken van mijn make-up :)
pi_119090014
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn makeup zooi! Op het kastje staan 2 grote glazen van de Xenos met m'n kwasten, de paletten liggen ook bovenop.
Cool! En wat netjes geordend zeg _O_

Ik ging gisteravond een avondje naar de bios en had me mooi opgetut. Maar lukt me nog steeds niet om goeie foto's te maken :( Maar in het echt zag het er wel mooi uit iig. Heb het ook gedaan volgens deze uitleg voor hooded eyes Dus ver boven crease werken en aan buitenkant hoger dan aan binnenkant. Nou zag je het een stuk beter zitten idd, want normaal zie je er dus amper wat van. Maar goed, helaas geen foto's van dus ;(
  zondag 11 november 2012 @ 16:52:08 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119090214
Thanks ladies! Ja ik hou van georganiseerd en opgeruimd, weet ook altijd previes waar ik wat kan vinden :). Gisteren weer opgeruimd en vooral oogschaduws gedestashed - alle Essence pigmentloze zooi eruit en zo. Heb nu een doos vol nagellak + makeup zooi die mijn nichtje van 14 mag hebben, voor haar is dat prima O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119090883
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 16:52 schreef Debsterr het volgende:
Thanks ladies! Ja ik hou van georganiseerd en opgeruimd, weet ook altijd previes waar ik wat kan vinden :). Gisteren weer opgeruimd en vooral oogschaduws gedestashed - alle Essence pigmentloze zooi eruit en zo. Heb nu een doos vol nagellak + makeup zooi die mijn nichtje van 14 mag hebben, voor haar is dat prima O+.
Aw das lief! En voor meisjes van 14 is dat idd prima spul om mee te beginnen :)
pi_119090947
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb sinds m'n 14e geen make-up meer gekocht bij de Hema, ik heb geen flauw idee van de kwaliteit :P
Ben je overgevoelig voor bepaalde lippenstift?
Ik heb lippenstift nog nooit eerder geprobeerd, omdat ik ontzettend allergisch ben voor al het andere make-up, ook de zogenaamde hypoallergene merken (met uitzondering van mascara, mits ik dat echt alleen op m'n wimpers smeer). Ik ben er gewoon altijd van uitgegaan dat ik dus ook niet tegen lippenstift kan.

Dus nu maar eentje gekocht om het te proberen. Gisteravond een paar uur op gehad, en daar had ik geen last van. *O* Nu hopen dat dat niet later alsnog komt als ik het vaker op heb of langer achter elkaar op heb :{
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119091480
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb lippenstift nog nooit eerder geprobeerd, omdat ik ontzettend allergisch ben voor al het andere make-up, ook de zogenaamde hypoallergene merken (met uitzondering van mascara, mits ik dat echt alleen op m'n wimpers smeer). Ik ben er gewoon altijd van uitgegaan dat ik dus ook niet tegen lippenstift kan.

Dus nu maar eentje gekocht om het te proberen. Gisteravond een paar uur op gehad, en daar had ik geen last van. *O* Nu hopen dat dat niet later alsnog komt als ik het vaker op heb of langer achter elkaar op heb :{
Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!
pi_119091579
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!
Ja ik ook, dankje :) Dan kan ik tenminste nog een béétje variëren met m'n lippen. Vrijdag heb ik een feest, dus tot die tijd toch maar even niet dragen dan.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119092355
Vandaag was ik in Den Haag. En wat bleek: ze hebben er sinds kort een make up studio winkel *O*

/mededeling
pi_119092472
Nice! Ik baal soms echt dat ik in Zeeland woon, vrij afgelegen waardoor ik altijd een eind moet reizen voor zulk soort winkels.
  zondag 11 november 2012 @ 18:19:42 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119093380
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef An24 het volgende:
Vandaag was ik in Den Haag. En wat bleek: ze hebben er sinds kort een make up studio winkel *O*

/mededeling
Waaaaaaaaaaaaar????? :o :o :o :o :o :o
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119094410
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaaaar????? :o :o :o :o :o :o
De venestraat nr 8-10, midden in het centrum! Ze geven er ook workshops *O*
pi_119094449
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:55 schreef Cheerful het volgende:
Nice! Ik baal soms echt dat ik in Zeeland woon, vrij afgelegen waardoor ik altijd een eind moet reizen voor zulk soort winkels.
Eindhoven zit het dichtste bij je in de buurt :')
  zondag 11 november 2012 @ 19:08:09 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119095220
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:47 schreef An24 het volgende:

[..]

De venestraat nr 8-10, midden in het centrum! Ze geven er ook workshops *O*
Sinds 1 november zie ik op internet, gaaf!
Binnenkort maar eens heen :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 11 november 2012 @ 19:08:34 #134
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119095236
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Eindhoven zit het dichtste bij je in de buurt :')
Afhankelijk waar in Zeeland is België anders misschien nog handiger?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119096210
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:08 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sinds 1 november zie ik op internet, gaaf!
Binnenkort maar eens heen :9
Veel plezier!
  zondag 11 november 2012 @ 19:32:47 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119096329
ASOS heeft Illamasqua makeupjes in de sale: http://www.asos.com/Illam(...)20&sort=-1&clr=Bronx
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 11 november 2012 @ 19:34:22 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119096406
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Veel plezier!
En Inglot zit sinds een tijdje in Zoetermeer (counter in de V&D in het Stadshart). Zeg ik net van de week daarover "neh, ik ga er toch maar niet heen, ik heb echt genoeg en anders koop ik weer van alles" :')
Maar goed...... :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119097189
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En Inglot zit sinds een tijdje in Zoetermeer (counter in de V&D in het Stadshart). Zeg ik net van de week daarover "neh, ik ga er toch maar niet heen, ik heb echt genoeg en anders koop ik weer van alles" :')
Maar goed...... :')
:o Dat wist ik ook niet *O*
  zondag 11 november 2012 @ 19:50:58 #139
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119097217
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef An24 het volgende:

[..]

:o Dat wist ik ook niet *O*
daar gaat ons spaargeld :')

Woon je in de buurt van Den Haag trouwens?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119097740
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

daar gaat ons spaargeld :')

Woon je in de buurt van Den Haag trouwens?
Kom wel eens in de regio voor werk.
  zondag 11 november 2012 @ 20:05:45 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119097939
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Kom wel eens in de regio voor werk.
Ah ok :)
Nou dan weet je nu dus ook waar je voor om kunt rijden qua winkels :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119106860
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Eindhoven zit het dichtste bij je in de buurt :')
De sadness :'( :')
Belgie is inderdaad beter, Antwerpen dan.
pi_119132663
Verhuizen doet me toch realiseren dat ik toch meer meisje-meisje spulletjes heb dan dat ik dacht. Ik heb in m'n nieuwe badkamer slechts één lullig klein plankje. Moet nog investeren in een goede kast. M'n make-up pas niet in m'n (zoals mijn moeder het altijd noemde) beauty-case...
Het in de wasmand laten zitten tot ik wél een kast heb is ook geen goed idee. Mijn make-up stash nu:

  maandag 12 november 2012 @ 18:11:09 #144
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119133215
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Hitomi het volgende:
Verhuizen doet me toch realiseren dat ik toch meer meisje-meisje spulletjes heb dan dat ik dacht. Ik heb in m'n nieuwe badkamer slechts één lullig klein plankje. Moet nog investeren in een goede kast. M'n make-up pas niet in m'n (zoals mijn moeder het altijd noemde) beauty-case...
Het in de wasmand laten zitten tot ik wél een kast heb is ook geen goed idee. Mijn make-up stash nu:

[ afbeelding ]
hehehe, wat een bende! :D
Je lijkt mij wel!

Maaruh, kun je het niet beter in je slaapkamer of woonkamer bewaren? Op de verzorgingsproducten zoals haarspray en haarverf enzo na dan. De vochtige lucht in de badkamer is niet bepaald bevorderlijk voor de kwaliteit van make-up producten en kwasten.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119134018
Het is de bedoeling dat ik in één van de kleinere slaapkamertjes een kaptafeltje maak. Probeer om het licht zo natuurlijk mogelijk te krijgen, grote spiegel erbij en zat opbergruimte. Maar ja, eerst geld. Verhuizingen zijn duur :P

Ze liggen er nu tijdelijk op die manier bij omdat ik morgen naar een concert ga en de helft van mn make-up kwijt was. Gaat zo weer netjes de dozen in, haha.
pi_119162869
Zo, ik heb eindelijk foto's van mijn mini-verzameling kunnen maken.


Dit gebruik ik (bijna) elke dag: oogschaduwtrio Yves Rocher, oogpotlood YSL (bruin), compact poeder Maybelline, oogschaduwbasis NYX, lippenbalsem Blistex, concealer Bourjois, mini-lipgloss Urban Decay (kleur Naked), mascara L'Oréal (zwart) en wimperkruller Tweezerman.


Dit heb ik verder nog: kwastenset Zoeva, poederdons Douglas, Natural Eye palette Too Faced, Naked 2 palette Urban Decay, blush Milani (kleur Luminous) en Maybelline (kleur Sweet Rose geloof ik), lipgloss NYX (kleuren Pink Frost en Sweet Heart), Sleek palette (Oh So Special), gel eyeliner Essence (zwart), Benetint, foundation Maybelline en een paar losse kwasten.


En dit is mijn hele (ja mensen, mijn héle) nagellakcollectie _O- : maar liefst 12 kleuren inclusief base- en topcoat! Ik moet me nog eens verdiepen in nagellak en welke kleuren ik wil. Dit zijn: Ciaté basecoat, Orly topcoat, Mylène, Essence, Collistar (geen idee welke kleuren) en Catrice (kleuren Salmon and Garfunkel, Pimp My Shrimp, Iron Mermaiden, From Dusk To Dawn, Sold Out Forever, Dirty Berry en Just Married).

Niet op de foto, maar wel in mijn bezit: 88 palette, Bourjois losse oogschaduw (lichtroze), Maybelline mousse-oogschaduw (bruin), Hema oogschaduw (goud-achtig), L'Oréal transparante lipgloss en dat was het geloof ik wel. Lippenstift heb ik wel, maar gebruik ik zelden. Ik heb veel last van velletjes en dan staat het niet zo mooi. Scrubben helpt maar heel even.

Het is niet veel, maar voor mij voorlopig genoeg, alleen nagellak en lipgloss wil ik er nog wel bij.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:10:38 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_119163160
Wat uber cute O+
disclaimer
pi_119163256
:Y :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:26:49 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_119163678
kom ik aan met mijn 455 potjes nagellak :')
disclaimer
pi_119163960
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
kom ik aan met mijn 455 potjes nagellak :')
Hoi *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:14:52 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119174279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Cheerful het volgende:
Zo, ik heb eindelijk foto's van mijn mini-verzameling kunnen maken.

How cute O+

Het zijn wel hele mooie make-up spullen overigens O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:38:13 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119175293
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
kom ik aan met mijn 455 potjes nagellak :')
Wait... whut? Ben ik jou voorbij SQ :@ :')?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:43:45 #153
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119175528
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wait... whut? Ben ik jou voorbij SQ :@ :')?
Na d'r trouwen en de veranda in de tuin gaat ze vast wel weer helemaal los :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:49:57 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_119175806
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wait... whut? Ben ik jou voorbij SQ :@ :')?
verbaasthet je? Blame teh blog :D
disclaimer
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:50:36 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_119175831
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Na d'r trouwen en de veranda in de tuin gaat ze vast wel weer helemaal los :D
nah, denk het niet
disclaimer
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:51:21 #156
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119175860
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nah, denk het niet
hehehe, heerlijke happert :P :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:52:01 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_119175888
Ik heb echt bijna alles wel :')
disclaimer
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:52:53 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119175926
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

verbaasthet je? Blame teh blog :D
Ik verwonder mij hier wel over ja :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:53:16 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119175938
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echt bijna alles wel :')
roep ik ook wekelijks :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119189314
Nou, ik ben tevreden over mijn make-up...!!

Als het een concert tussen enkele duizenden mensen, terwijl je logischerwijs dus zweet en lekker meedoet met alles (springen etc :P) en het zit na afloop nog steeds goed, dan kan het alles aan. :D

Ik laat als ik weer in NL ben wel een after-concert foto zien. :D
  woensdag 14 november 2012 @ 12:25:33 #161
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119196761
Ben ook helemaal fan van mijn MAC Pro Longwear Foundation O+

Opbrengen kost helemaal niet veel meer tijd dan mijn poederfoundation, mooier resultaat en het blijft super goed zitten *)
Laatst was ik mijn primer vergeten mee te nemen, dus gewoon de foundation opgebracht en daarna uitgegaan. Na een aantal uur dansen in een warme tent, zweten, rook, gezicht aanraken etc. etc. zat mijn foundation toen ik thuiskwam nog steeds goed _O_
吴 曼 迪
  woensdag 14 november 2012 @ 13:40:05 #162
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119199023
Ik heb van de week kwasten bij de Hema gekocht (voor m'n reissetje) en die zijn ondanks de lage prijs verrassend fijn :o
De witte wel, de anderen voelden helemaal niet zacht :N
pi_119205572
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb van de week kwasten bij de Hema gekocht (voor m'n reissetje) en die zijn ondanks de lage prijs verrassend fijn :o
De witte wel, de anderen voelden helemaal niet zacht :N
[ afbeelding ]
Poederkwast ziet er raar uit, die haren zijn zo lang. Werkt dat wel prettig?
Foundationkwast gebruik ik nooit, oogschaduwkwasten lijken wel oke.
  woensdag 14 november 2012 @ 17:25:34 #164
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119206253
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Poederkwast ziet er raar uit, die haren zijn zo lang. Werkt dat wel prettig?
Foundationkwast gebruik ik nooit, oogschaduwkwasten lijken wel oke.
Ik heb om die reden voor de lange poederkwast gekozen, die is qua haren inderdaad wat beter en werkt prima moet ik zeggen.
pi_119207904
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik heb om die reden voor de lange poederkwast gekozen, die is qua haren inderdaad wat beter en werkt prima moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
Ja, die ziet er wat normaler uit :P
pi_119227943
Ik dacht ik maak een foto van mijn zeer bescheiden stash (woon een half jaar in het buitenland, wilde niet teveel meenemen) maar is toch nog meer dan ik dacht :')

Hier wat ik het 'meest' gebruik (vooral de eerste 6):



• Sephora poeder
• Sephora foundation
• Maybelline the Falsies
• Geliefde Naked 2 O+
• Leco pincet ( :') )
• Catrice blusher
• Benefit high beam/lip stains set
• Sephora oogschaduw set
• Urban Decay lipgloss
• Too Faced lipgloss
• Clinique oogschaduw setje
• Catrice gelliner

En dit gebruik ik eigenlijk nooit:



• 2true lip/cheek stains
• Catrice Sydney palette
• Sephora bronzer
• Sephora camouflage set
• Catrice oogschaduws
• Sephora primer
• Een hele berg back-up foundations :') waaronder eentje een kleur donkerder omdat ik had verwacht hier de hele tijd superbruin te zijn (helaas)

Heb ook nog een mooi oogpotlood van Mac maar die moet ik al tijden slijpen en heb niet zo'n ding hier :@ en verder nog een stapel gelliners (vraag me niet waarom)
  donderdag 15 november 2012 @ 06:33:36 #167
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119227967
Hahaha, dat van die foundation is wel herkenbaar hier :')
Die Benefit stains, zijn dat mini's?

Waar zit je in het buitenland?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119227987
En extra'tje, dit is hoe ze hier make-up verkopen :D moet wel echt zijn toch ;)? Tegenwoordig ook eyeshadow primer bij de Naked 2, hahaha.

pi_119227990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahaha, dat van die foundation is wel herkenbaar hier :')
Die Benefit stains, zijn dat mini's?

Waar zit je in het buitenland?
Ja dat zijn mini's. Ik zit hier in Thailand! En jij zit dus ook in het buitenland? Waar?
  donderdag 15 november 2012 @ 06:44:52 #170
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119228007
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:38 schreef Breathtaking het volgende:
En extra'tje, dit is hoe ze hier make-up verkopen :D moet wel echt zijn toch ;)? Tegenwoordig ook eyeshadow primer bij de Naked 2, hahaha.

[ afbeelding ]
Bwhehehehe, en wat een teringbende al die stapeltjes :D

(bij mij thuis is het ook een teringbende, maar in de winkel hou ik van nette stapeltjes, Fok autist die ik ben :7 )
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 15 november 2012 @ 06:46:13 #171
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119228015
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja dat zijn mini's. Ik zit hier in Thailand! En jij zit dus ook in het buitenland? Waar?
Oh nee hoor, met hier bedoelde ik "bij mij thuis" en da's gewoon Nederland ;)
Thailand is wel een stukkie van huis zeg! Voor studie/werk/liefde?

Die mini's zijn cute! En handig! Want mijn Cha Cha Tint gaat echt nooit van zijn leven opraken :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119228043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Bwhehehehe, en wat een teringbende al die stapeltjes :D

(bij mij thuis is het ook een teringbende, maar in de winkel hou ik van nette stapeltjes, Fok autist die ik ben :7 )
Ja komisch he :') maar dit is gewoon bij een random marktkraampje hoor, we hebben hier ook luxe winkelcentra met de beste beauty corners die je je kunt bedenken. Deze bijvoorbeeld:

:9
pi_119228055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh nee hoor, met hier bedoelde ik "bij mij thuis" en da's gewoon Nederland ;)
Thailand is wel een stukkie van huis zeg! Voor studie/werk/liefde?

Die mini's zijn cute! En handig! Want mijn Cha Cha Tint gaat echt nooit van zijn leven opraken :')
Ah omdat je dat zei over de foundation! Maar het is een eindje uit richting inderdaad, zit hier voor mijn uitwisselings semester van mijn studie, erg gaaf.

En ja klopt :D al moet ik zeggen dat ik ze niet veel gebruik :@ blijf toch snel hangen bij m'n standaard dingetjes.
  donderdag 15 november 2012 @ 06:56:36 #174
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119228069
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:52 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja komisch he :') maar dit is gewoon bij een random marktkraampje hoor, we hebben hier ook luxe winkelcentra met de beste beauty corners die je je kunt bedenken. Deze bijvoorbeeld:

[ afbeelding ] :9
Met veel meer keuze waarschijnlijk dan hier in Nederland :)
Leuk!

Lijkt me een bijzonder land :)
Nou haat ik koriander en warmte, dus ik geloof niet echt dat het wat voor mij is, maar tof dat je dat mee maakt. Zijn wel dingen die je je leven bij blijven, zulke periodes.

Ik gebruik die Cha Cha Tint ook niet heel vaak hoor, meestal is het ogen doen, dan zo nu en dan foundation/bronzer over mijn bakkes rossen en klaar :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119228079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:56 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Met veel meer keuze waarschijnlijk dan hier in Nederland :)
Leuk!

Lijkt me een bijzonder land :)
Nou haat ik koriander en warmte, dus ik geloof niet echt dat het wat voor mij is, maar tof dat je dat mee maakt. Zijn wel dingen die je je leven bij blijven, zulke periodes.

Ik gebruik die Cha Cha Tint ook niet heel vaak hoor, meestal is het ogen doen, dan zo nu en dan foundation/bronzer over mijn bakkes rossen en klaar :D
Ja klopt, enige nadeel hier is dat luxegoederen heel zwaar belast zijn dus alles is letterlijk 2 keer zo duur als in Nederland..

En ja Thailand is heel bijzonder, de warmte is op een gegeven moment inderdaad wel best vervelend :').. Als je uitgaat moet je je opmaken met de airco aan (anders lukt het gewoon niet) en dan zo snel mogelijk in een taxi met airconditioning gaan zitten en dan snel de club in rennen :D anders is je look alweer verpest, hahaha. Ik heb overigens ook een hekel aan koriander, en aan lemongrass, maar ook dan is Thailand te overleven hoor.

Ik doe meestal overdag niet eens make-up op, en dan 's avonds een beetje foundation, poeder, blush, mascara en iets uit m'n Naked palette, klaaarrrrr.
pi_119253129
Ladies, weet 1 van jullie of de Hema de blending brush gewoon nog verkoopt? Mijn Hema had hem niet, ook geen kaartje voor het vak ervan ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119301118
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 01:14 schreef Hitomi het volgende:
Nou, ik ben tevreden over mijn make-up...!!

Als het een concert tussen enkele duizenden mensen, terwijl je logischerwijs dus zweet en lekker meedoet met alles (springen etc :P) en het zit na afloop nog steeds goed, dan kan het alles aan. :D

Ik laat als ik weer in NL ben wel een after-concert foto zien. :D
Iets later doordat ik wat problemen had op de terugweg. (Iets met auto's en boem enzo, niet leuk :N )


note: telefooncamera

Mijn make-up was niet bijzonder uitbundig, maar deze foto is dus na een lange avond tussen duizenden mensen staan op een concert. Ik had verwacht dat de decoratie bij mijn oog allang één grote veeg was geworden en dat het paars bij m'n ogen (oogschaduw (door foto niet goed zichtbaar) en eyeliner) allang niet meer zichtbaar zou zijn.

Ook is het ook na het concert nog steeds niet echt zichtbaar dat ik last had van behoorlijke break-out! :s)
pi_119312343
Ziet er nog goed uit na een avond in de hitte!

Geen idee of Hema de blending brush nog heeft, ze hebben laatst wel de hele make-up afdeling vernieuwd, dus er zal vast het een en ander uit het assortiment zijn gegaan.
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:05:52 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119312846
Ik ben vergeten te kijken bij de Hema in Rijswijk waar ik vanochtend was, maar heb wel weer geld uitgespaard.
Ik had het Rituals Baked Eye Shadow - Winter Glamour gezien

http://t3.gstatic.com/ima(...)zragKy7lNV6f9gO3HJo6

Maar eenmaal bij de Rituals winkel bleek het enorme bagger kwaliteit, dus lekker laten liggen *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:07:12 #180
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119312876
Oh, en de kleur Chopper uit het Naked 2 palette aanbrengen met een vrij grote kwast zonder oogschaduwbasis te gebruiken was ook geen succes gisteren, heb de hele dag op mijn wang gevallen glitters zitten weg poetsen :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119331247
Ja, ik heb ook veel last van fallout bij Chopper, maar het is zo'n mooie kleur O+ Staat goed bij mijn blauwe ogen doordat 'ie een beetje oranje is.
  zondag 18 november 2012 @ 00:50:44 #182
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119332490
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben vergeten te kijken bij de Hema in Rijswijk waar ik vanochtend was, maar heb wel weer geld uitgespaard.
Ik had het Rituals Baked Eye Shadow - Winter Glamour gezien

http://t3.gstatic.com/ima(...)zragKy7lNV6f9gO3HJo6

Maar eenmaal bij de Rituals winkel bleek het enorme bagger kwaliteit, dus lekker laten liggen *O*
Bij Rituals make-up moet ik qua kwaliteit aan Mylene of Oriflame denken om een of andere reden :P
吴 曼 迪
  zondag 18 november 2012 @ 08:36:32 #183
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119335740
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Bij Rituals make-up moet ik qua kwaliteit aan Mylene of Oriflame denken om een of andere reden :P
Grootste gedeelte van hun make op is juist erg mooi. Ik heb een blush en oogschaduw en die zijn echt heel goed gepigmenteerd en fijn om mee te werken.
Deze gebakken schaduws waren de enige kloteproducten die ik zag ;)
Het gaf amper kleur af maar wel wat grove glitters. Af rader dus, maar de rest van hun spulletjes zijn juist fijn hoor :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119335820
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Bij Rituals make-up moet ik qua kwaliteit aan Mylene of Oriflame denken om een of andere reden :P
Mylene make-up is best redelijk van kwaliteit, pigmentatie is prima. Wellicht is het de afgelopen jaren wat verbeterd en was het daarvoor minder, maar ik heb er geen slechte ervaring mee.
  zondag 18 november 2012 @ 09:14:38 #185
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119335929
Mylene ken ik niet, Oriflame wel en dat vind ik niks. Ook dat hele tupperware gebeuren eromheen vind ik echt vreseljjk.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119335951
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Bij Rituals make-up moet ik qua kwaliteit aan Mylene of Oriflame denken om een of andere reden :P
Klopt..
Ik heb me vorige zomer eens laten opmaken in zo'n filiaal maar ik had daarna het idee alsof ik kinder make-up ophad :x matte zooi zonder uitstraling bah
pi_119336079
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 09:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Mylene ken ik niet, Oriflame wel en dat vind ik niks. Ook dat hele tupperware gebeuren eromheen vind ik echt vreseljjk.
Ja, dat hele party-gebeuren is ook niet echt mijn ding, maar als ik objectief naar de kwaliteit kijk, is die prima. Niet bijzonder, maar ook geen miskoop. Ik ken Oriflame trouwens niet. Wel van gehoord, nooit geprobeerd.

Bluh, gisteren wat heftigere oogmake-up gedragen met veel zwart (themafeestje :+ ) en nu allemaal van die zwarte korsten in mijn ooghoeken. (Oke, ranzig verhaal, sorry.) Ik krijg vloeibare eyeliner/mascara er sowieso nooit helemaal af, jullie wel? Ik gebruik nu Nivea oogmake-up remover.
  zondag 18 november 2012 @ 09:53:00 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119336198
Oliereiniger of 2-fasen reiniger gebruiken, dan vliegt het eraf ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 18 november 2012 @ 11:10:30 #189
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119337097
Ultra Bland van Lush O+
吴 曼 迪
pi_119337264
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 09:39 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik krijg vloeibare eyeliner/mascara er sowieso nooit helemaal af, jullie wel? Ik gebruik nu Nivea oogmake-up remover.
Ik gebruik de make-up reinigingsdoekjes in paarse verpakking van de Action, krijg daarmee
alles van m`n gezicht. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 18 november 2012 @ 11:35:25 #191
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119337509
Ik gebruik de oogreinigingspad (de lotion versie, ze hebben ook olie) van de etos, werkt prima, en ruikt nog lekker ook :P Gebruik ze soms ook voor de rest van m'n gezicht.
pi_119341288
Voor reinigingsdoekjes is mijn huid vaak wat te gevoelig, maar bedankt voor de tips, ik ga snel een van deze producten proberen! Ik denk die van Lush, omdat Lush _O_
  zondag 18 november 2012 @ 15:02:04 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119343422
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Cheerful het volgende:
Voor reinigingsdoekjes is mijn huid vaak wat te gevoelig, maar bedankt voor de tips, ik ga snel een van deze producten proberen! Ik denk die van Lush, omdat Lush _O_
Werkt echt goed, ik doe altijd eerst ff m'n gezicht af met een nat washandje. Dan drogen, Ultrabland over m'n snoet, en met 3 wattenschijfjes de zooi er weer af (licht vochtige wattenschijfjes). Zelfs van m'n gelliner blijft geen restje achter, en daarna hoef ik geen dagcreme te smeren..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119343531
Ik had gisteren ook problemen om gelliner te verwijderen, ook met waterproof-make up reiniger lukte het me niet goed
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 18 november 2012 @ 15:15:35 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119344013
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik had gisteren ook problemen om gelliner te verwijderen, ook met waterproof-make up reiniger lukte het me niet goed
wat voor waterproof reiniger had je?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119344025
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

wat voor waterproof reiniger had je?
Zo/n tweefasen ding met olie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119344188
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik had gisteren ook problemen om gelliner te verwijderen, ook met waterproof-make up reiniger lukte het me niet goed
ULTRABLAND van lush O+
pi_119344205
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ULTRABLAND van lush O+
Too expensive voor deze lowlife ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 18 november 2012 @ 15:20:51 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119344213
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Zo/n tweefasen ding met olie
oh weird, nooit last mee gehad. Al is de ene reiniger de andere niet. Die van Bourjois en Etos merk zijn favoriet bij mij. Biodermal, Dr. v/d Hoog en Kruidvat merk vond ik niet fijn of deden hun werk niet zo goed.

Ik gebruik wel vrij veel reiniger op 1 wattenschijf (zo'n grote) en dan even op mijn oog drukken en wiebelend voorzichtig eraf "boenen".
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 18 november 2012 @ 15:21:17 #200
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119344229
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Too expensive voor deze lowlife ;(
olijfolie/amandelolie proberen op een licht vochtig watje? Zelfde effect

[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 18-11-2012 15:39:37 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119344747
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:56 schreef Mirjam het volgende:
Ladies, weet 1 van jullie of de Hema de blending brush gewoon nog verkoopt? Mijn Hema had hem niet, ook geen kaartje voor het vak ervan ofzo
Ik heb hem gister nog zien liggen :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_119403026
Heeft iemand die highlightbolletjes van The Body Shop al gezien/geprobeerd? Ik zag ze op de blog van Lindytje en ik vind ze echt heel mooi, maar ze staan nog niet op de website. Ben benieuwd of ze ook nog subtiel genoeg zijn op een lichte huid.
  FOK!fossiel maandag 19 november 2012 @ 22:25:39 #203
1455 Keroppi
kool kikker
pi_119407940
Ik zou gewoon zelf even in de winkel kijken :)
Chick on a mission
pi_119416226
Body Shop is hier niet in de buurt helaas.
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:37:27 #205
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119416268
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef Cheerful het volgende:
Heeft iemand die highlightbolletjes van The Body Shop al gezien/geprobeerd? Ik zag ze op de blog van Lindytje en ik vind ze echt heel mooi, maar ze staan nog niet op de website. Ben benieuwd of ze ook nog subtiel genoeg zijn op een lichte huid.
Afgelopen donderdag is de verkoopster ze voor mij vanuit de opslag gaan halen haha. Maar ze zouden er dus al moeten liggen. Ik heb zelf ook een hele lichte huid maar de highlighter staat supermooi! Subtiel glansje en klein glittertje maar dat laatste is niet overheersend aanwezig dus hij kan ook prima overdag.
pi_119416817
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:56 schreef Mirjam het volgende:
Ladies, weet 1 van jullie of de Hema de blending brush gewoon nog verkoopt? Mijn Hema had hem niet, ook geen kaartje voor het vak ervan ofzo
Ik ga woensdag de stad in, moet ik even kijken voor je en anders meenemen?
pi_119417099
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Afgelopen donderdag is de verkoopster ze voor mij vanuit de opslag gaan halen haha. Maar ze zouden er dus al moeten liggen. Ik heb zelf ook een hele lichte huid maar de highlighter staat supermooi! Subtiel glansje en klein glittertje maar dat laatste is niet overheersend aanwezig dus hij kan ook prima overdag.
Top, als ik 'm dan op de website tegenkom, bestel ik 'm misschien wel!
pi_119418741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik ga woensdag de stad in, moet ik even kijken voor je en anders meenemen?
Hema heeft een hele cosmeticawinkel nu, dus ik denk dat je daar wel een goeie kans hebt.
Aids.
pi_119419800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik ga woensdag de stad in, moet ik even kijken voor je en anders meenemen?
Als je 'm kan vinden, graag :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:16:33 #210
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119437141
In Maassluis hadden ze ze ook niet meer, maar het halve schap was leef dus ik denk dat dat allemaal nog in de "vernieuwingsfase" moet komen ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119449140
Halloo iedereen. O+ Newbie met vraagje hier. :@

Iemand enig idee of blush horizon de Chanel nog ergens te verkrijgen is? De Ici Paris in mijn woonplaats verkoopt de blush niet meer en volgens de verkoopster zal hij ook niet meer binnenkomen (het was een limited edition van de lente/zomercollectie). Volgens de webshop van Douglas is de blush binnenkort te koop maar dat staat er al een hele tijd. Verder verkoopt de webshop van Ici Paris - net zoals de meest webshops overigens - helemaal geen Chanel. Dus als jullie er iets vanaf weten zou ik dat graag horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:07:01 #212
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119449459
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
Halloo iedereen. O+ Newbie met vraagje hier. :@

Iemand enig idee of blush horizon de Chanel nog ergens te verkrijgen is? De Ici Paris in mijn woonplaats verkoopt de blush niet meer en volgens de verkoopster zal hij ook niet meer binnenkomen (het was een limited edition van de lente/zomercollectie). Volgens de webshop van Douglas is de blush binnenkort te koop maar dat staat er al een hele tijd. Verder verkoopt de webshop van Ici Paris - net zoals de meest webshops overigens - helemaal geen Chanel. Dus als jullie er iets vanaf weten zou ik dat graag horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat die inderdaad niet meer te verkrijgen is. Als ik jou was zou ik alle counters langsgaan waar ze chanel verkopen. Ook kleine particuliere parfumzaakjes in de steden, misschien dat ze ergens er nog een hebben.
吴 曼 迪
pi_119449609
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ben bang dat die inderdaad niet meer te verkrijgen is. Als ik jou was zou ik alle counters langsgaan waar ze chanel verkopen. Ook kleine particuliere parfumzaakjes in de steden, misschien dat ze ergens er nog een hebben.
Ja, dat ga ik maar doen ja. Had gehoopt dat de Ici Paris de blush nog zou verkopen aangezien er nu een kortingsactie bezig is... :@ Maar goed.. :P
pi_119459393
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
Halloo iedereen. O+ Newbie met vraagje hier. :@

Iemand enig idee of blush horizon de Chanel nog ergens te verkrijgen is? De Ici Paris in mijn woonplaats verkoopt de blush niet meer en volgens de verkoopster zal hij ook niet meer binnenkomen (het was een limited edition van de lente/zomercollectie). Volgens de webshop van Douglas is de blush binnenkort te koop maar dat staat er al een hele tijd. Verder verkoopt de webshop van Ici Paris - net zoals de meest webshops overigens - helemaal geen Chanel. Dus als jullie er iets vanaf weten zou ik dat graag horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Rotterdam zit een discount beautywinkel in de Hoogstraat, ParfumStar.
Hier heb je volgens mij ook heel veel make-up uit limited edition collecties.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_119459551
Vice is uitverkocht op HQ Hair. Ik weet niet of ik blij of teleurgesteld moet zijn dat ik hem niet heb kunnen kopen :P
pi_119464175
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:08 schreef Cheerful het volgende:
Vice is uitverkocht op HQ Hair. Ik weet niet of ik blij of teleurgesteld moet zijn dat ik hem niet heb kunnen kopen :P
Teleurgesteld, absoluut! O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_119464431
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef princess-a het volgende:

[..]

Teleurgesteld, absoluut! O+
Dit. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119464475
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef princess-a het volgende:

[..]

Teleurgesteld, absoluut! O+
Idd O+ Hij is zo tof :@ O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 21 november 2012 @ 14:28:38 #219
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119464533
Vice _O_
吴 曼 迪
pi_119464809
NOOO niet zeggen :'(
Volgend jaar komt er vast weer zo'n LE palette, dan hopelijk wat meer werk/geld.
pi_119468312
Hello!
Ik heb een hele tijd terug eens 2 oogpotloden gehaald, groen en goud. Leek met eens leuk om te proberen, was toch in de aanbieding.
Nu wilde ik ze eens proberen maar ze zijn heel stug. Ik kan amper een lijntje trekken en het glijdt niet lekker

Iemand een tip hiervoor?
pi_119468414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Cheerful het volgende:
Als je samenwoont/getrouwd bent: vindt je vriend/man het niet erg dat alles zo uitgestald staat? Mijn vriend zou dat echt vreselijk vinden namelijk :P
Mijn vriend heeft ook een hele plank met verzorgingsproduceten en tientallen geurtjes staan (waar hij er slechts 1 van gebruikt). :')
pi_119469249
Mijn vriend heeft echt he-le-maal niks van dat alles. Ja, deodorant en aftershave, en 3 geurtjes die hij nooit gebruikt _O- Maar voor mij als extreem opgeruimd persoon zou het ook niks zijn om alles uit te stallen, ook al is het misschien praktischer dan telkens alles tevoorschijn halen en weer opruimen.
pi_119484052
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef vencodark het volgende:
Hello!
Ik heb een hele tijd terug eens 2 oogpotloden gehaald, groen en goud. Leek met eens leuk om te proberen, was toch in de aanbieding.
Nu wilde ik ze eens proberen maar ze zijn heel stug. Ik kan amper een lijntje trekken en het glijdt niet lekker

Iemand een tip hiervoor?
Andere kopen :P
Wat je zou kunnen proberen is telkens eventjes heel kort boven de vlam van een aansteker houden vlak voor je het opsmeert (kijk uit dat je geen gloeiend heet potlood op je ooglid zet..), dan wordt het vaak wat vloeibaarder en blijft het bovendien beter zitten.
pi_119484194
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Idd O+ Hij is zo tof :@ O+
Jep! ik gebruik hem ook echt vaak! Heb hem nu 3 weken denk ik en in die tijd misschien 4 dagen niet op gehad. So pretty O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_119534824
Ik heb de Hema blendbrush met dank aan Diconnected O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:18:56 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_119537721
ook hier even: vandaag 20% korting op ALLES bij beautybay.com O+
disclaimer
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:29:21 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119548704
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ook hier even: vandaag 20% korting op ALLES bij beautybay.com O+
Hou nou eens op, ik neig tot falen O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119548906
Morgen 28 pieten 'opmaken' *O* ;( :')
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:38:21 #230
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119549033
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ook hier even: vandaag 20% korting op ALLES bij beautybay.com O+
Bedankt voor de tip! Falen O+
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_119549055
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef An24 het volgende:
Morgen 28 pieten 'opmaken' *O* ;( :')
In je eentje? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:01:49 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119549989
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef An24 het volgende:
Morgen 28 pieten 'opmaken' *O* ;( :')
Pffft succes dan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:50:02 #233
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_119552138
Hi there! :W
Ik kom ook weer eens om een hoekje spieken, want ik ben hier al een tijdje niet geweest..

Ik heb vandaag sinds maanden weer eens 2 nieuwe kleurtjes oogschaduw ingeslagen:

Stylishly Merry en Divine Blue O+



En ik heb weer een nieuwe false lashes mascara ingeslagen, hij komt echt geweldig uit!

Succes morgen An, ik moet morgen foto's maken van 't Sinterklaasfeest op mijn werk :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_119553726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

In je eentje? :o
Met nog iemand anders gelukkig :%

En dank!
pi_119556457
Hmpf heb ik iets gevonden op Beautybay, gooi het in mn winkelwagentje en gaat er mooi geen korting vanaf :?
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:36:05 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_119557635
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:10 schreef heaven7 het volgende:
Hmpf heb ik iets gevonden op Beautybay, gooi het in mn winkelwagentje en gaat er mooi geen korting vanaf :?
die korting is er al vanaf toch?
disclaimer
pi_119560761
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef An24 het volgende:
Morgen 28 pieten 'opmaken' *O* ;( :')
Sterkte ;(

Mooie aankoopjes @ hierboven! Ik wou dat ik wist hoe ik die kleuren subtiel kan gebruiken ;)
  zaterdag 24 november 2012 @ 11:04:25 #238
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119567134
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Sterkte ;(

Mooie aankoopjes @ hierboven! Ik wou dat ik wist hoe ik die kleuren subtiel kan gebruiken ;)
Veel tutorials kijken op youtube :Y
Combineren met bruin/grijs/zwart oogpotlood/schaduw, kan prima :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119570009
Combineren met bruin doe ik al wel ja, maar vaak denk ik dan nog: meh, nee. Misschien omdat ik het niet gewend ben bij mezelf. Bij anderen vind ik het vaak wel mooi staan.
pi_119579494
Zo, overleefd! Van 10 tot 19 bezig geweest, want hard werkende pieten moeten natuurlijk vaak bijgewerkt worden :O
  zondag 25 november 2012 @ 15:15:04 #241
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_119601132
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Mooie aankoopjes @ hierboven! Ik wou dat ik wist hoe ik die kleuren subtiel kan gebruiken ;)
Bedoel je die van mij?!
Ze hebben er ook heel mooie bijpassende oogpotloden bij :)

Dan kun je zelf nog bekijken of je de kleur intensiever enzo wil laten uitkomen..
De kleuren zijn wel heel erg gepigmenteerd.. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Rijstebuiltje op 25-11-2012 16:30:00 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_119603304
Heb nu 2 Sleek palette's, maar ze vallen me allebei ontzettend tegen.

Op het eerste gezicht lijken de kleuren perfect, maar 1 keer aangebracht is het resultaat
gewoon niet mooi.

vind het zo jammer!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_119604583
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef Miam het volgende:
Heb nu 2 Sleek palette's, maar ze vallen me allebei ontzettend tegen.

Op het eerste gezicht lijken de kleuren perfect, maar 1 keer aangebracht is het resultaat
gewoon niet mooi.

vind het zo jammer!
Welke heb je dan? Want ik heb er 5 en enkel met de Ultra matte dark palette kan ik niet uit de voeten en daar las ik meer berichten over. De overige 4 vind ik super en gebruik er dagelijks wel wat van.
Gebruik je een primer? En wat is er dan niet mooi aan? Idd erg jammer!
pi_119604972
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Mayla het volgende:

[..]

Welke heb je dan? Want ik heb er 5 en enkel met de Ultra matte dark palette kan ik niet uit de voeten en daar las ik meer berichten over. De overige 4 vind ik super en gebruik er dagelijks wel wat van.
Gebruik je een primer? En wat is er dan niet mooi aan? Idd erg jammer!
Ik heb het 'oh so special' palette en het 'natural' palette.

Ik gebruik de Too Faced Shadow Insurance. Deze doet z'n werk prima bij het gebruik van m`n vele andere palette's. (Urban Decay naked 1 & 2, Too Faced palette's, MAC enz.
Wanneer ik de Sleek palette's gebruik, lijkt de oogschaduw te 'brokkelen' op m`n huid,
ondanks het gebruik van een goede primer vervaagd de oogschaduw ontzettend snel.

Het geeft gewoon niet het gewenste resultaat.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 16:53:12 #245
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_119605120
Gisteren nog even wat kwastjes bij de HEMA gehaald, had nog wat van die glazenpunten nodig :'). Wilde sowieso al wat van die HEMA-kwasten hebben, dus kwam goed uit!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_119605366
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:48 schreef Miam het volgende:

[..]

Ik heb het 'oh so special' palette en het 'natural' palette.

Ik gebruik de Too Faced Shadow Insurance. Deze doet z'n werk prima bij het gebruik van m`n vele andere palette's. (Urban Decay naked 1 & 2, Too Faced palette's, MAC enz.
Wanneer ik de Sleek palette's gebruik, lijkt de oogschaduw te 'brokkelen' op m`n huid,
ondanks het gebruik van een goede primer vervaagd de oogschaduw ontzettend snel.

Het geeft gewoon niet het gewenste resultaat.
Hmmm jammer zeg! Want het zijn mooie palettes (oh so special heb ik ook)
Zou het dan ook niet weten eigenlijk, sorry.
Toch vaag dat het zo per persoon kan verschillen. De ene huid is de andere niet, maar toch.
pi_119605567
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Mayla het volgende:

[..]

Hmmm jammer zeg! Want het zijn mooie palettes (oh so special heb ik ook)
Zou het dan ook niet weten eigenlijk, sorry.
Toch vaag dat het zo per persoon kan verschillen. De ene huid is de andere niet, maar toch.
Idd apart ja. Ik heb precies dezelfde 2 palettes van Sleek en ik heb hier geen last van?
pi_119605625
Nog even een vraagje aan de dames hier.
Mijn wenkbrauwen zijn heel erg licht en ik vind het er het mooist uitzien als ik ze verf. Echter, na een week a anderhalf zie ik er dus al bijna niks meer van. Kleur ze dan bij met poeder of potlood.
Maar kan het eigenlijk kwaad om het zo vaak te verven? Stel het meestal uit tot 3 of 4 weken, maar vind het er minder mooi uitzien.
  zondag 25 november 2012 @ 17:19:14 #249
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119606218
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Mayla het volgende:

[..]

Welke heb je dan? Want ik heb er 5 en enkel met de Ultra matte dark palette kan ik niet uit de voeten en daar las ik meer berichten over. De overige 4 vind ik super en gebruik er dagelijks wel wat van.
Gebruik je een primer? En wat is er dan niet mooi aan? Idd erg jammer!
Ik ervaar hetzelfde. Ik heb een stuk of 6 paletjes van Sleek en alleen met die Ultra Matte Dark kan ik niet veel. Die gebruik ik alleen als eyeliner met een (nat) kwastje.

Miam, maakt het ook geen verschil welke kwasten je gebruikt? Ze blenden minder "boterig"als Urban Decay ofzo, maar met passende kwasten kan ik superleuke en makkelijke ooglooks maken met Sleek. Matte kleuren zijn sowieso wel altijd wat lastiger aan te brengen dan shimmery/glitter kleuren.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 25 november 2012 @ 17:25:37 #250
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119606513
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Mayla het volgende:
Nog even een vraagje aan de dames hier.
Mijn wenkbrauwen zijn heel erg licht en ik vind het er het mooist uitzien als ik ze verf. Echter, na een week a anderhalf zie ik er dus al bijna niks meer van. Kleur ze dan bij met poeder of potlood.
Maar kan het eigenlijk kwaad om het zo vaak te verven? Stel het meestal uit tot 3 of 4 weken, maar vind het er minder mooi uitzien.
Nee hoor, kan echt geen kwaad. Maar welke verf gebruik je?

Áls ik het verf (gebruik nu potloodje) gebruik ik tegenwoordig RefectoCil en dat blijft echt lang prima van kleur, helemaal niet slecht voor je wenkbrauwhaartjes. Het vervaagt heel langzaam, maar blijft zeker langer dan 3 weken goed. Ik gebruik kleur 3.1 da's lichtbruin. Verkrijgbaar in vele kleuren.



Daarbij moet dan "oxidant" spul en daarvoor gebruik ik deze crème-variant, want dan wordt het een makkelijk aan te brengen pasta samen, heel fijn spul :)

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119606538
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Miam, maakt het ook geen verschil welke kwasten je gebruikt? Ze blenden minder "boterig"als Urban Decay ofzo, maar met passende kwasten kan ik superleuke en makkelijke ooglooks maken met Sleek. Matte kleuren zijn sowieso wel altijd wat lastiger aan te brengen dan shimmery/glitter kleuren.
Ik heb goedkope kwasten van Essence gebruikt en later de bamboo kwastenset van Zoeva, deze gebruik ik nog. Zoals jij aangeeft werken matte kleuren toch lastiger dan shimmery kleuren,
ik denk dat't`m hier in zit. Ik ben het meest gewend om m`n Too Faced Natural Eye Palette te gebruiken, dit geeft een super mooi resultaat, maar bestaat voornamelijk ook uit shimmery kleuren. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 17:29:25 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119606675
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nee hoor, kan echt geen kwaad. Maar welke verf gebruik je?

Áls ik het verf (gebruik nu potloodje) gebruik ik tegenwoordig RefectoCil en dat blijft echt lang prima van kleur, helemaal niet slecht voor je wenkbrauwhaartjes. Het vervaagt heel langzaam, maar blijft zeker langer dan 3 weken goed. Ik gebruik kleur 3.1 da's lichtbruin. Verkrijgbaar in vele kleuren.

[ afbeelding ]

Daarbij moet dan "oxidant" spul en daarvoor gebruik ik deze crème-variant, want dan wordt het een makkelijk aan te brengen pasta samen, heel fijn spul :)

[ afbeelding ]
Die gebruik ik ook ja, superfijn spul is dat! Heb de bruine en zwarte verf (bruin voor wenkbrauwen en zwart voor wimpers), blijft best een tijd zitten bij mij. Zeker mn wenkbrauwen doe ik vaak, wimpers is wat meer een gedoe dus niet altijd zin in :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 25 november 2012 @ 17:31:35 #253
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119606776
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:26 schreef Miam het volgende:

[..]

Ik heb goedkope kwasten van Essence gebruikt en later de bamboo kwastenset van Zoeva, deze gebruik ik nog. Zoals jij aangeeft werken matte kleuren toch lastiger dan shimmery kleuren,
ik denk dat't`m hier in zit. Ik ben het meest gewend om m`n Too Faced Natural Eye Palette te gebruiken, dit geeft een super mooi resultaat, maar bestaat voornamelijk ook uit shimmery kleuren. :)
Ja dat maakt heel veel verschil. Ik gebruik heel graag mijn Naked 2 (liefde, echt O+ ) maar ook graag matte kleuren, ik hoef niet altijd te shimmeren :+

Ik bedoelde meer de vorm/soort van de kwasten, merk maakt niet zó gek veel uit.
Ik gebruik iets meer fluffy kwasten voor de matte kleuren als ik ze netjes wil blenden en ga er dan wat vaker overheen om goed te blenden dan bij shimmery kleuren. Ook alvast een dun laagje neutrale kleur over je primer heen brengen maakt veel uit, dan blendt het veel makkelijker.
En dan een stevige dunne kwast om een lijntje om mijn ogen te "tekenen" met donkere matte kleuren voor een zachte versie van een eyeliner. Of als basis om daaroverheen nog met potlood een dun lijntje te maken ofzo. Net waar ik zin in heb :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 25 november 2012 @ 17:33:21 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119606836
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 17:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook ja, superfijn spul is dat! Heb de bruine en zwarte verf (bruin voor wenkbrauwen en zwart voor wimpers), blijft best een tijd zitten bij mij. Zeker mn wenkbrauwen doe ik vaak, wimpers is wat meer een gedoe dus niet altijd zin in :')
ik heb het geprobeerd met mijn wimpers met zwart, maar krijg dat bij mezelf niet voor elkaar. Steeds al het zwart over mijn toet heen janken omdat ik zo ga tranen :')
En toen ik toch probeerde het te laten zitten heb ik 3 dagen met een zwart pandaoog gelopen omdat het zo in mijn huid was getrokken :')

ik heb dus nog een tube zwart over die 1 x is gebruikt voor 2 ogen. Mocht iemand die willen, tegen verzendkosten (2 of 3 postzegels) stuur ik 'm je op ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119607179
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nee hoor, kan echt geen kwaad. Maar welke verf gebruik je?

Áls ik het verf (gebruik nu potloodje) gebruik ik tegenwoordig RefectoCil en dat blijft echt lang prima van kleur, helemaal niet slecht voor je wenkbrauwhaartjes. Het vervaagt heel langzaam, maar blijft zeker langer dan 3 weken goed. Ik gebruik kleur 3.1 da's lichtbruin. Verkrijgbaar in vele kleuren.

[ afbeelding ]

Daarbij moet dan "oxidant" spul en daarvoor gebruik ik deze crème-variant, want dan wordt het een makkelijk aan te brengen pasta samen, heel fijn spul :)

[ afbeelding ]
Ik gebruik die nu van Bransus. Voorheen van Tana. Beide wordt net zoals jij omschrijft een soort pasta/ creme. Refectocil heb ik wel van gehoord, maar dacht dat je daarvoor alleen een echt vloeibare ontwikkelaar had. Wat suf, niet bij nagedacht dat je die er los bij moet kopen en je dan ook de creme kan kiezen haha. Dank je voor de tip, ik zal die de volgende keer eens halen als dit op is.

Plus, fijn te horen dat vaker verven dus geen kwaad kan. Was al bang voor uitvallende wenkbrauwen hehe. ( ik mis de smileys op mn tablet)
pi_119607301
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja dat maakt heel veel verschil. Ik gebruik heel graag mijn Naked 2 (liefde, echt O+ ) maar ook graag matte kleuren, ik hoef niet altijd te shimmeren :+

Ik bedoelde meer de vorm/soort van de kwasten, merk maakt niet zó gek veel uit.
Ik gebruik iets meer fluffy kwasten voor de matte kleuren als ik ze netjes wil blenden en ga er dan wat vaker overheen om goed te blenden dan bij shimmery kleuren. Ook alvast een dun laagje neutrale kleur over je primer heen brengen maakt veel uit, dan blendt het veel makkelijker.
En dan een stevige dunne kwast om een lijntje om mijn ogen te "tekenen" met donkere matte kleuren voor een zachte versie van een eyeliner. Of als basis om daaroverheen nog met potlood een dun lijntje te maken ofzo. Net waar ik zin in heb :)
:)
Ik vind overigens shimmery kleuren mooier bij mezelf, dan matte kleuren. dat lijkt niet veel te doen voor m`n gezicht ofzo.

wel bedankt voor de 'tips'.. ik zal het morgen nogmaals proberen. ik vind dit wel 2 erg mooie palettes .. precies mijn kleuren ook. gisteravond een ooglook gemaakt bij m`n zusje, en dat pakte verassend goed uit.. toch vreemd :P

Hoe doen jullie je wenkbrauwen?
Ik gebruik nog steeds een old-skool wenkbrauw kitje van catrice ..
en borstel ze vervolgens een beetje in de goede richting :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 17:45:08 #257
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119607318
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 17:41 schreef Mayla het volgende:

[..]

Ik gebruik die nu van Bransus. Voorheen van Tana. Beide wordt net zoals jij omschrijft een soort pasta/ creme. Refectocil heb ik wel van gehoord, maar dacht dat je daarvoor alleen een echt vloeibare ontwikkelaar had. Wat suf, niet bij nagedacht dat je die er los bij moet kopen en je dan ook de creme kan kiezen haha. Dank je voor de tip, ik zal die de volgende keer eens halen als dit op is.

Plus, fijn te horen dat vaker verven dus geen kwaad kan. Was al bang voor uitvallende wenkbrauwen hehe. ( ik mis de smileys op mn tablet)
Van beide merken heb ik nog nooit gehoord. Die creme oxidant is vrij nieuw geloof ik hoor, je hebt ook vloeibare oxidant maar dit leek me handiger.

Op je tablet kun je ook smileys gebruiken, kun je instellen. Ik geloof rechts bovenin ergens.... heb je veel aan he deze info :') maar goed.... het is in ieder geval instelbaar, ik heb ze ook als ik mobiel zit :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119607353
quote:
Hoe doen jullie je wenkbrauwen?
Ik gebruik nog steeds een old-skool wenkbrauw kitje van catrice ..
en borstel ze vervolgens een beetje in de goede richting
Borstelen, dan wenkbrauwpoeder gebruiken van Make-up Studio en dan wenkbrauwfix van Make-up Studio :)
pi_119607372
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef Miam het volgende:

[..]

:)
Ik vind overigens shimmery kleuren mooier bij mezelf, dan matte kleuren. dat lijkt niet veel te doen voor m`n gezicht ofzo.

wel bedankt voor de 'tips'.. ik zal het morgen nogmaals proberen. ik vind dit wel 2 erg mooie palettes .. precies mijn kleuren ook. gisteravond een ooglook gemaakt bij m`n zusje, en dat pakte verassend goed uit.. toch vreemd :P

Hoe doen jullie je wenkbrauwen?
Ik gebruik nog steeds een old-skool wenkbrauw kitje van catrice ..
en borstel ze vervolgens een beetje in de goede richting :D
Hebben jouw palettes een wafeltjespatroon of zijn ze glad? Ik heb vernomen dat de consistentie van de nieuwe palettes (zonder wafeltjespatroon) wat minder is
pi_119607402
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef Michelangela het volgende:

[..]

Hebben jouw palettes een wafeltjespatroon of zijn ze glad? Ik heb vernomen dat de consistentie van de nieuwe palettes (zonder wafeltjespatroon) wat minder is
wafeltjespatroon hier.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 17:47:16 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119607410
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb het geprobeerd met mijn wimpers met zwart, maar krijg dat bij mezelf niet voor elkaar. Steeds al het zwart over mijn toet heen janken omdat ik zo ga tranen :')
En toen ik toch probeerde het te laten zitten heb ik 3 dagen met een zwart pandaoog gelopen omdat het zo in mijn huid was getrokken :')

ik heb dus nog een tube zwart over die 1 x is gebruikt voor 2 ogen. Mocht iemand die willen, tegen verzendkosten (2 of 3 postzegels) stuur ik 'm je op ;)
:o :') Nee, ik snap het. Ik vond het eerst ook enorm geklieder. Ik heb het laatst geprobeerd met een wenkbrauwborsteltje, een beetje zoals mascara opbrengen en dan zo voorzichtig mogelijk. Prikt iets, maar valt mee, ik kon het ruim 5 min laten zitten volgens mij :) en aangezien ik echt blonde wimpers heb maakte het zeker verschil :Y
Ik ga het volgende keer proberen met een oud mascara borsteltje en dan de emulsie wat dikker maken zodat het beter blijft zitten :P
Maar ik heb nog genoeg, thanks! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119607425
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Borstelen, dan wenkbrauwpoeder gebruiken van Make-up Studio en dan wenkbrauwfix van Make-up Studio :)
Hoe breng je wenkbrauwpoeder aan zonder dat het gaat 'vallen' zeg maar ..
lijkt me zo lastig!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_119607433
quote:
17s.gif Op zondag 25 november 2012 15:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Bedoel je die van mij?!
Ze hebben er ook heel mooie bijpassende oogpotloden bij :)

Dan kun je zelf nog bekijken of je de kleur intensiever enzo wil laten uitkomen..
De kleuren zijn wel heel erg gepigmenteerd.. :)
Ja, die van jou! Aan het patroontje te zien is het een limited edition, of niet? Als ik een keer in een Mac winkel ben, zal ik eens kijken of ik een mooi kleurtje zie.
pi_119607518
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:47 schreef Miam het volgende:

[..]

Hoe breng je wenkbrauwpoeder aan zonder dat het gaat 'vallen' zeg maar ..
lijkt me zo lastig!
Met opbrengen heb ik er geen last van dat het valt en daarna fixeer je het dus met die wenkbrauwfix waardoor het blijft zitten.
  zondag 25 november 2012 @ 17:51:59 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119607588
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:47 schreef Miam het volgende:

[..]

Hoe breng je wenkbrauwpoeder aan zonder dat het gaat 'vallen' zeg maar ..
lijkt me zo lastig!
Stevig borsteltje nemen en het goed in je wenkbrauwen duwen als je het aan brengt. Je brengt het immers op de huid aan en niet op de haartjes. Ik fixeer het nooit met gel ofzo als ik poeder gebruik, blijft prima zitten, tenzij je gekke dingen doet, maar dat geldt voor alle make-up.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119607603
Miam, jammer dat jouw Sleek paletten niet zo fijn werken. Ik vind Sleek wel iets minder fijn blenden dan Urban Decay, maar ik heb geen last van de dingen die jij beschrijft.

En ik gebruik niks voor mijn wenkbrauwen, ik heb verrassend donkere wenkbrauwen voor een blond persoon.
  zondag 25 november 2012 @ 17:56:48 #267
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119607747
Het is een beetje een stom plaatje, maar zo zien mijn wenkbrauwen er ongeveer uit als ik er niks mee doe. Asblond en heel licht dus.
En aangezien mijn haar nu een bruine kleur heeft (normaal asblond/grijs), moet ik er wel wat mee doen anders ziet het er gek uit. Toen ik het blonder had dan mijn eigen kleur maakte het niet zo uit, dat viel niet zo op.

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119608084
Ik heb op zich wel donkeren wenkbrauwen, maar toch is mijn uitdrukking veel mooier/sterker als ik mijn wenkbrauwen wel gedaan hen :Y
  zondag 25 november 2012 @ 18:08:29 #269
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_119608146
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:47 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ja, die van jou! Aan het patroontje te zien is het een limited edition, of niet? Als ik een keer in een Mac winkel ben, zal ik eens kijken of ik een mooi kleurtje zie.
Tis idd een limited edition..
Tis de Glamour Daze, Holiday Colour collection..

Hij ging wel erg hard zag ik .. :)

Mijn wenkbrauwen zijn zo licht van zichzelf dat je ze haast niet ziet..
Tegenwoordig kleur ik ze 1 keer in de 6 a 7 weken, gaat heel prima!

[ Bericht 8% gewijzigd door Rijstebuiltje op 25-11-2012 18:14:55 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_119608395
Tnx BBQ-kip :P Gevonden!

Wat betreft de wenkbrauwen.. Die van mij zijn ook zo licht en het liefst verf ik ze dus, maar als dat vaag is geworden of ik er te lame voor ben, gebruik ik wenkbrauwpoeder of een potloodje. Echter vind ik een betaalbare en goede kleur in een potloodje lastig te vinden. Ik heb van nature rood haar, dus het moet niet te donker, maar te rood is ook weer niet mooi. De poeder die ik heb is van Essence en de lichtste van de twee doet het goed. En anders heb ik nog twee oogschaduws ( mat uiteraard ;) ) uit volgens mij het Storm palette van Sleek die er mooi voor zijn.

Wimpers verven doe ik niet meer, te veel gedoe en pijnlijke ogen doordat er toch altijd wel iets van verf in mn oog komt ;(
pi_119610275
Bedankt voor de tips allen!

Welke wenkbrauwpoeder is echt goed? hebben de budgetmerken zoals Catrice en Essence dit in hun collectie of moet ik echt uitwijken naar de high-end merken? :P
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 19:02:42 #272
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119610519
Als je je kleur kunt vinden is elke niet té gepigmenteerde poeder goed.
Hema, Etos, Catrice enzo zijn prima vind ik. Maar het moet net de goede kleur zijn voor jou, da's het belangrijkste.
Je kunt overigens ook gewoon oogschaduw gebruiken, maakt niet zo uit.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119611473
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je je kleur kunt vinden is elke niet té gepigmenteerde poeder goed.
Hema, Etos, Catrice enzo zijn prima vind ik. Maar het moet net de goede kleur zijn voor jou, da's het belangrijkste.
Je kunt overigens ook gewoon oogschaduw gebruiken, maakt niet zo uit.
Ik zal eens kijken :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_119611668
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:56 schreef Miam het volgende:
Bedankt voor de tips allen!

Welke wenkbrauwpoeder is echt goed? hebben de budgetmerken zoals Catrice en Essence dit in hun collectie of moet ik echt uitwijken naar de high-end merken? :P
Ik vind die van de etos heel erg fijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 25 november 2012 @ 19:51:42 #275
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_119612567
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je je kleur kunt vinden is elke niet té gepigmenteerde poeder goed.
Hema, Etos, Catrice enzo zijn prima vind ik. Maar het moet net de goede kleur zijn voor jou, da's het belangrijkste.
Je kunt overigens ook gewoon oogschaduw gebruiken, maakt niet zo uit.
Doe ik ook, een kleur uit het naked2-palette is echt fantastisch!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 25 november 2012 @ 20:05:48 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119613094
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:51 schreef Finland. het volgende:

[..]

Doe ik ook, een kleur uit het naked2-palette is echt fantastisch!
Tease, of niet?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 25 november 2012 @ 20:08:32 #277
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119613217
Als het maar niet Blackout of Chopper is :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119613683
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik vind die van de etos heel erg fijn
:) Goed om te weten, ga er morgen even langs. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 26 november 2012 @ 09:47:38 #279
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119630112
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het maar niet Blackout of Chopper is :D
:D

Ik gebruik eigenlijk nooit een potloodje of poeder, maar gekleurde wenkbrauwgel van de Etos in de lichtste kleur bruin. Eerst wenkbrauwen in model kammen, beetje van die gekleurde gel erover, en ze lijken meteen wat voller, blijven in model de hele dag en de kleur sluit wat beter aan bij mijn haarkleur. Werkt prima en heel snel :Y
pi_119633399
Ik heb gisteren m'n wenkbrauwen bijgewerkt, was hard nodig, maar ik heb ze nog nooit zo dun gehad en nu moet ik heel erg wennen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fossiel maandag 26 november 2012 @ 15:32:53 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_119640117
Ik had gisteren een make-up workshop (vriendinnetje was 30 geworden en had het voor ons georganiseerd). Het was erg leuk om te doen, maar ik was niet echt onder de indruk.

Eerst kregen we aangeleerd hoe we een basis moesten aanbrengen. Foundation met een sponsje, concealer en vervolgens weer afpoederen met zo'n foundationsponsje (?). Vooral dat laatste vond ik wel gek, dat had ik nog nooit gezien/gehoord.

Daarna gingen we een ooglook maken. Ik denk dat de techniek wel redelijk klopte, maar de workshop-miep had een voorkeur voor nogal 'uitgesproken' kleuren. Ondanks dat iedereen van te voren had aangegeven dat we normaal niet heel veel make-up gebruiken en een bescheiden 'look' wilden, vloog de paars/groen/blauw ons om de oren...

Ze liet ons ook heel veel nat aanbrengen en dat vond ik echt enorm kut werken. Aan de oogschaduw kan het denk ik niet gelegen hebben want ze werkten met Make-up Studio en hier begreep ik dat dat best een respectabel merk is Ik vond mijn eigen kwasten veel veel veel fijner werken.

We hebben onderling een geweldig gezellige middag gehad. En vooral naderhand was het lachen gieren brullen om het resultaat. Maar ik zou het eigenlijk niet aan iemand aanraden
Chick on a mission
  FOK!fossiel maandag 26 november 2012 @ 15:33:52 #282
1455 Keroppi
kool kikker
pi_119640142
dubbel :)
Chick on a mission
pi_119640395
Wat zonde zeg, zo'n ervaring. Vervelend ook dat ze echt niet luisterde naar jullie wensen
pi_119640549
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:32 schreef Keroppi het volgende:
Ik had gisteren een make-up workshop (vriendinnetje was 30 geworden en had het voor ons georganiseerd). Het was erg leuk om te doen, maar ik was niet echt onder de indruk.

Eerst kregen we aangeleerd hoe we een basis moesten aanbrengen. Foundation met een sponsje, concealer en vervolgens weer afpoederen met zo'n foundationsponsje (?). Vooral dat laatste vond ik wel gek, dat had ik nog nooit gezien/gehoord.

Daarna gingen we een ooglook maken. Ik denk dat de techniek wel redelijk klopte, maar de workshop-miep had een voorkeur voor nogal 'uitgesproken' kleuren. Ondanks dat iedereen van te voren had aangegeven dat we normaal niet heel veel make-up gebruiken en een bescheiden 'look' wilden, vloog de paars/groen/blauw ons om de oren...

Ze liet ons ook heel veel nat aanbrengen en dat vond ik echt enorm kut werken. Aan de oogschaduw kan het denk ik niet gelegen hebben want ze werkten met Make-up Studio en hier begreep ik dat dat best een respectabel merk is Ik vond mijn eigen kwasten veel veel veel fijner werken.

We hebben onderling een geweldig gezellige middag gehad. En vooral naderhand was het lachen gieren brullen om het resultaat. Maar ik zou het eigenlijk niet aan iemand aanraden
:X In welke stad?
pi_119640835
Mijn vriendinnen willen ook graag een make-up workshop doen, maar ik houd de boot een beetje af omdat ik bang ben voor zo'n "make-up artist" die jij getroffen hebt, Keroppi :X
  FOK!fossiel maandag 26 november 2012 @ 16:42:29 #286
1455 Keroppi
kool kikker
pi_119642409
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Cheerful het volgende:
Mijn vriendinnen willen ook graag een make-up workshop doen, maar ik houd de boot een beetje af omdat ik bang ben voor zo'n "make-up artist" die jij getroffen hebt, Keroppi :X
Het was in omgeving Zaltbommel op een bedrijventerrein.

Kijk mijn ervaring was matig maar misschien had iemand anders het werkelijk prachtig gevonden. En make-up is natuurlijk zo smaakgevoelig... De alarmbellen begonnen ook wel te rinkelen toen de 'visagiste' verklaarde dat ze haar heftige blauwe oogschaduwlook nog best rustig voor overdag vond... Terwijl ik bij het Tokkie-themafeestje nog minder oogschaduw gebruikt had :D

Desalniettemin ook een aantal goede tips gehad hoor :)
Chick on a mission
pi_119642841
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 16:42 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Het was in omgeving Zaltbommel op een bedrijventerrein.

Kijk mijn ervaring was matig maar misschien had iemand anders het werkelijk prachtig gevonden. En make-up is natuurlijk zo smaakgevoelig... De alarmbellen begonnen ook wel te rinkelen toen de 'visagiste' verklaarde dat ze haar heftige blauwe oogschaduwlook nog best rustig voor overdag vond... Terwijl ik bij het Tokkie-themafeestje nog minder oogschaduw gebruikt had :D

Desalniettemin ook een aantal goede tips gehad hoor :)
_O- Blij het gemist te hebben. En jullie dag was leuk! :+
pi_119643889
Ik merk dat bij mij TFSI gewoon niet werkt en mijn oogschaduw gewoon creast. En dan ben ik niet eens heel erg zweterig geweest ofzo, maar het creast gewoon. Ik gebruik het over matterende dagcreme, dus het lijkt me dat het gewoon zijn werk zou moeten doen. Iemand tips?
Aids.
pi_119643915
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat bij mij TFSI gewoon niet werkt en mijn oogschaduw gewoon creast. En dan ben ik niet eens heel erg zweterig geweest ofzo, maar het creast gewoon. Ik gebruik het over matterende dagcreme, dus het lijkt me dat het gewoon zijn werk zou moeten doen. Iemand tips?
Gebruik je teveel?
pi_119643942
Geen idee, wat is teveel?
Aids.
pi_119643948
Hoeveel gebruiken jullie?
Aids.
pi_119644020
heel heel heel heel heel mini stipje.
pi_119644092
Hmm, dan gebruik ik denk ik te veel idd.
Aids.
  maandag 26 november 2012 @ 17:27:46 #294
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119644095
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat bij mij TFSI gewoon niet werkt en mijn oogschaduw gewoon creast. En dan ben ik niet eens heel erg zweterig geweest ofzo, maar het creast gewoon. Ik gebruik het over matterende dagcreme, dus het lijkt me dat het gewoon zijn werk zou moeten doen. Iemand tips?
Ik heb gelezen dat je juist geen dagcreme op je oogleden moet gebruiken als ze erg vettig zijn, anders worden ze alleen maar nog vetter. Dus ik gebruik alleen oogcreme op de huid rondom mijn oog, maar niet op de (bewegende) oogleden zelf. De huid van mijn oogleden is sindsdien ook nooit droog geweest, dus ik heb daar ook geen creme nodig blijkbaar.

Verder een hoeveelheid TFSI ter grootte van een speldenprikje of zo, wat ik over het hele ooglid (van wimperrand tot wenkbrauw) aanbreng. Even laten drogen, in de tussentijd doe ik mijn wenkbrauwen, en dan de oogschaduw. Werkt prima voor mij :Y
pi_119644140
Naar wat ik hier lees, zou dat niet moeten gebeuren met TFSI. Misschien inderdaad je hoeveelheid eens aanpassen?
  maandag 26 november 2012 @ 17:41:06 #296
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119644517
ik doe meestal zoiets, plet ik mn wijsvingers tegen elkaar en dan smeer ik dat uit. Werkt prima!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 26 november 2012 @ 18:21:40 #297
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119645818
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ] ik doe meestal zoiets, plet ik mn wijsvingers tegen elkaar en dan smeer ik dat uit. Werkt prima!
Dit :Y dat is genoeg als je inderdaad teveel gebruikt kan het wel gaan creasen.
Maar bij die hoeveelheid nooit last van, meteen stoppen met knijpen als het uit de tube komt.

UD primer potion creast dan wel weer bij mij :N
吴 曼 迪
pi_119653495
Ik heb NYX oogschaduwbasis. Niet fantastisch, maar op zich redelijk. Ik wil heel graag TFSI nog eens proberen, maar geen Sephora in de buurt en online vragen ze woekerprijzen.

Wat is een mooie gouden en zilveren nagellak? Liefst geen glitter, dat gaat er zo moeilijk af. Ik heb gehoord dat Goldfinger van Catrice en Full Metal Jacket van NYC wel mooi zijn, maar misschien nog andere aanraders?
pi_119654612
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat bij mij TFSI gewoon niet werkt en mijn oogschaduw gewoon creast. En dan ben ik niet eens heel erg zweterig geweest ofzo, maar het creast gewoon. Ik gebruik het over matterende dagcreme, dus het lijkt me dat het gewoon zijn werk zou moeten doen. Iemand tips?
Sowieso is het beter om dagcreme niet op/boven je ogen te smeren ;) Maar ik kan me ook voorstellen dat de TFSI niet houdt omdat er dagcreme onder zit, dan 'zweet' het laagje dagcreme als het ware de TFSI eraf
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_119675548




Deze vind ik allebei wel mooi, ze zijn allebei van NYC. Kwaliteit schijnt ook wel redelijk te zijn. Heeft iemand van hier er ervaring mee?
pi_119799815
Ik gooi hem maar even dicht, dan kunnen we in een nieuw topic verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')