abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118798413
Ach was allang bekend dat dit een overgangsjaar zou worden, kijkend naar wie er verkocht zijn en wat ervoor is teruggekomen is het niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen kan worden.

Vertonghen > Moisander
Anita > Poulsen
Janssen > Schone

Zijn er echt zwaar op achteruit gegaan.
  zondag 4 november 2012 @ 08:48:33 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118798507
De druk is er nu wel af, misschien lukt het de jongetjes dan wel een aardige serie neer te zetten
pi_118798601
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:24 schreef Pascaltjuh het volgende:
De wedstrijd lijkt mij duidelijk, een hele teleurstelling.

Wat mij meer bezighoudt is dat ik voor het eerst de wedstrijd niet in het stadion heb kunnen zien. Ga je alle wedstrijden uit en thuis, wordt de toegang tot je eigen vak je ontzegd, omdat je noodgedwongen even naar buiten moest........
Hoezo respect naar je eigen supporters toe? Modern Football.........
okee, nou voorgesteld begrijp ik dat het kut is, maar ik neem aan dat je dus de stadionpoort bent ingegaan en dus je seizoenskaart hebt laten scannen?

Als je daarna weer naar buiten gaat lijkt het me logisch dat ze niet meer naar binnen laten, met welk verhaal dan ook, aangezien je ook je seizoenskaart terug had kunnen gooien voor een maat..

mocht je nou vooraf als gezegd hebben dat je er uit moest en dat dit niet kon wachten tot na de wedstrijd, dan is het inderdaad wel erg matig dat ze niet meewerken, al is dat misschien niet zo heel gek als ze zulke verhalen 10x per wedstrijd horen.

Nou heb ik geen idee waarom ne weg moest en dat hoef je ook niet te per se aan me te vertellen, maar een oordeel heb ik er niet over.

Sowieso wel gewoon kut voor je
  zondag 4 november 2012 @ 10:33:47 #104
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_118799559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:44 schreef Vasiliov het volgende:
RyanBabel twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 23:31:08 Ze hebben in mijn huis ingebroken vanavond... reageer retweet
:o
Is z'n auto gestolen? Hopen dat ze de dader(s) dan snel pakken, voor je het weet is dat ding in Polen.
Anonieme tievesclown
  zondag 4 november 2012 @ 10:36:41 #105
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_118799587
Het ergste is nog wel dat Utrecht boven ons staat :'(
Die Kali is wel een leuke speler.
Snelle Egel
pi_118801437
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 03:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
Frank de Boer is een fucking koning en ik hou van Ajax...
pi_118801642
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heeft Alderweireld een aanbieding gekregen dan? Is alleen maar in het nieuws geweest dat ze met hem gesproken hebben hoor, meer niet.
Jij maakt je daar geen zorgen over?
Feitelijk hebben Alderweireld en Eriksen geen reden om bij te tekenen. Nog 1.5 jaar vast en een club vinden ze sowieso wel.
Fischer is nog wat jonger, maar ook een toptalent waar genoeg interesse voor is.

Vertonghen had eigenlijk ook wat langer vast moeten liggen, had je beter kunnen onderhandelen. Nu moest je hem wegdoen.

Het is ook niet alsof Ajax ze een wereld aanbieding gaat doen met dat nieuwe beleid, dus voor het geld gaan ze het ook niet doen. :)
pi_118801820
1 ding is wel duidelijk geworden, er is nog veel werk te doen de komende jaren.
Zowel in de jeugd als bij de A-selectie. In de jeugd zijn we ook niet leidend meer dus dat lijkt me een eerste vereiste om daar zwaar in te investeren en te zorgen dat de toptalenten naar A'dam komen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118802048
Dit was de kampioenswestrijd
🔒
pi_118802751
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef Doosopwielen het volgende:
Dit was de kampioenswestrijd
Voor dit soort onzin moet je in het PSV topic wezen.
pi_118802843
En mannen, hoe is het hier. Iemand nog geestelijke bijstand nodig in deze zware tijden?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118802850
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 08:18 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ach was allang bekend dat dit een overgangsjaar zou worden, kijkend naar wie er verkocht zijn en wat ervoor is teruggekomen is het niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen kan worden.

Vertonghen > Moisander
Anita > Poulsen
Janssen > Schone

Zijn er echt zwaar op achteruit gegaan.
Snap niet dat mensen over Janssen beginnen. Alleen aan de bal was hij goed, maar zonder bal had je niks aan hem.
pi_118802902
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:

[..]

Snap niet dat mensen over Jansen beginnen. Alleen aan de bal was hij goed, maar zonder bal had je niks aan hem.
Toch is het een flinke aderlating ten opzichte van Schone die helemaal niks brengt.
pi_118802911
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:

[..]

Snap niet dat mensen over Janssen beginnen. Alleen aan de bal was hij goed, maar zonder bal had je niks aan hem.
En toen hij wegging was vrijwel iedereen er van overtuigd dat hij toch weinig toevoegde.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118802929
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef CoolStoryBro het volgende:

[..]

Toch is het een flinke aderlating ten opzichte van Poulsen die helemaal niks goed doet.
Die spelen beide op een andere positie.
pi_118802934
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En toen hij wegging was vrijwel iedereen er van overtuigd dat hij toch weinig toevoegde.
Bij balverlies voegde hij weinig toe.
pi_118802969
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:

[..]

Snap niet dat mensen over Janssen beginnen. Alleen aan de bal was hij goed, maar zonder bal had je niks aan hem.
Aan Sneijder heb je ook niets aan wanneer hij zonder bal is en toch is hij een wereld speler. Toen Ajax hem kocht was hij ook zo, dus best dom om ineens te denken dat hij nu wel zonder bal goed was.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118802972
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:56 schreef Tyron het volgende:

[..]

Bij balverlies voegde hij weinig toe.
Omdat hij door al dat roken, zuipen en hamburgers eten alleen energie had om aan te vallen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118802990
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Aan Sneijder heb je ook niets aan wanneer hij zonder bal is en toch is hij een wereld speler. Toen Ajax hem kocht was hij ook zo, dus best dom om ineens te denken dat hij nu wel zonder bal goed is.
Sneijder is een felle flikker die ook gewoon jaagt. Janssen is daar te lui voor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118803005
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Aan Sneijder heb je ook niets aan wanneer hij zonder bal is en toch is hij een wereld speler. Toen Ajax hem kocht was hij ook zo, dus best dom om ineens te denken dat hij nu wel zonder bal goed was.
Ik zeg al maanden dat ik Janssen niet vond passen bij Ajax aangezien je als Ajax zijnde altijd druk moet zetten en daar is Janssen geen meester in.
  zondag 4 november 2012 @ 12:59:11 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118803008
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Sneijder is een felle flikker die ook gewoon jaagt.
Ja, 5 jaar geleden misschien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118803043
Slechtste wedstrijd die ik heb gezien..
En wat een grafsteen in het stadion. ;(
Gino ♥
pi_118803045
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, 5 jaar geleden misschien.
Daar heb je een punt. Het verval is wat later ingezet, dat wel. Er is een causaal verband tussen de teloorgang van het jaaggedrag van Sneijder en zijn relatie met Yolanthe.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118803148
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Tjacka het volgende:
Slechtste wedstrijd die ik heb gezien..
En wat een grafsteen in het stadion. ;(
Grafsteen :?
pi_118803252
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heeft Alderweireld een aanbieding gekregen dan? Is alleen maar in het nieuws geweest dat ze met hem gesproken hebben hoor, meer niet.
Waar zouden ze over hebben gesproken volgens jou? Hoe het met zijn hond ging? Of over dat ze van plan waren in 2013 wel een nieuwe aanbieding te doen?
pi_118803284
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:36 schreef S0nic het volgende:
Het ergste is nog wel dat Utrecht boven ons staat :'(
Dit.
-nee-
pi_118803295
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Tjacka het volgende:
Slechtste wedstrijd die ik heb gezien..
En wat een grafsteen in het stadion. ;(
Waar zag je die grafsteen?
pi_118803309
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waar zag je die grafsteen?
*grafsfeer

Autocorrectie :@
Gino ♥
pi_118803367
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

*grafsfeer

Autocorrectie :@
Is wel te verwachten als het lijkt alsof er met 0 procent passie wordt gespeeld. Al werd in de 88ste minnut nog wel even flink gezongen.
  zondag 4 november 2012 @ 13:11:26 #130
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118803393
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 08:18 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ach was allang bekend dat dit een overgangsjaar zou worden, kijkend naar wie er verkocht zijn en wat ervoor is teruggekomen is het niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen kan worden.

Vertonghen > Moisander
Anita > Poulsen
Janssen > Schone

Zijn er echt zwaar op achteruit gegaan.
En toch speelt dit team tegen City echt heel scherp. Het is meer mentaliteit dan kwaliteit waardoor Ajax stroef loopt, gok ik.
Dit, dus.
pi_118803428
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En toch speelt dit team tegen City echt heel scherp. Het is meer mentaliteit dan kwaliteit waardoor Ajax stroef loopt, gok ik.
Daar stoorde ik mij ook vooral aan, het leek alsof ze met dezelfde mentaliteit speelde als Jong Ajax dat laatst tegen Sneek speelde.
pi_118803439
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En toch speelt dit team tegen City echt heel scherp. Het is meer mentaliteit dan kwaliteit waardoor Ajax stroef loopt, gok ik.
De mentaliteit van Mancini ja.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118803461
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:14 schreef CaasS het volgende:

[..]

Jij maakt je daar geen zorgen over?
Feitelijk hebben Alderweireld en Eriksen geen reden om bij te tekenen. Nog 1.5 jaar vast en een club vinden ze sowieso wel.
Fischer is nog wat jonger, maar ook een toptalent waar genoeg interesse voor is.

Vertonghen had eigenlijk ook wat langer vast moeten liggen, had je beter kunnen onderhandelen. Nu moest je hem wegdoen.

Het is ook niet alsof Ajax ze een wereld aanbieding gaat doen met dat nieuwe beleid, dus voor het geld gaan ze het ook niet doen. :)
Exact, dit is erg zorgelijk. Spelers krijgen ook (meer) tekengeld als ze einde contract zijn, dus in een laat stadium gaan ze echt niet meer bijtekenen. Belangrijk is wat mij betreft om de grote talenten op hun 18e verjaardag een dik 5-jarig contract cadeau te geven. De vier jaar bij Andersen vind ik eigenlijk nog te kort zelfs.
pi_118803501
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef Tyron het volgende:

[..]

Is wel te verwachten als het lijkt alsof er met 0 procent passie wordt gespeeld. Al werd in de 88ste minnut nog wel even flink gezongen.
Vanaf minuut 1 was het diep triest.
Al komt er van af noord steeds meer geluid ja.
Gino ♥
  zondag 4 november 2012 @ 13:15:27 #135
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118803513
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Tyron het volgende:

[..]

Daar stoorde ik mij ook vooral aan, het leek alsof ze met dezelfde mentaliteit speelde als Jong Ajax dat laatst tegen Sneek speelde.
Kan ik me voorstellen.

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De mentaliteit van Mancini ja.
http://imgon.net/di-CM1J.gif

Heeft niets met Mancini of City te maken. Dit geeft aan waar het team tot in staat is als ze er zin in hebben, vertrouwen hebben.
Dit, dus.
pi_118803530
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 13:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.

[..]

http://imgon.net/di-CM1J.gif

Heeft niets met Mancini of City te maken. Dit geeft aan waar het team tot in staat is als ze er zin in hebben, vertrouwen hebben.
Verschil is wel dat Vitesse met zijn allen achter de bal stond.
pi_118803542
Ik hoop dat ajax 16 punten achter komt, iedereen eindelijk inziet dat een comeback niet meer mogelijk is, en dat Frank dan structureel de talenten in de basis zet zodat die volgend jaar beter zijn.
pi_118803603
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 13:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.

[..]

http://imgon.net/di-CM1J.gif

Heeft niets met Mancini of City te maken. Dit geeft aan waar het team tot in staat is als ze er zin in hebben, vertrouwen hebben.
Onzin. Waarom zou het wel aan de mentaliteit van Ajax kunnen liggen dat ze de ene wedstrijd top spelen en de volgende kut en zou dat bij City niet kunnen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 4 november 2012 @ 13:18:50 #139
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_118803632
Waarom zegt iedereen dat het aan de inzet en motivatie lag trouwens? De laatste 20 minuten wouden ze echt wel en toen werd er ook helemaal niks gecreëerd :{
En De Boer telkens met z'n filosofie uitdragen :') Alleen maar lange ballen gezien gisteren.
Snelle Egel
pi_118803921
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:18 schreef S0nic het volgende:
Waarom zegt iedereen dat het aan de inzet en motivatie lag trouwens? De laatste 20 minuten wouden ze echt wel en toen werd er ook helemaal niks gecreëerd :{
En De Boer telkens met z'n filosofie uitdragen :') Alleen maar lange ballen gezien gisteren.
Ik denk niet dat Frank heeft gezegd dat ze maar met de lange bal moesten spelen.
pi_118803943
Winterstop komt er ook bijna aan, denkt er iemand dat er nog ingekocht gaat worden?
pi_118804050
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
Winterstop komt er ook bijna aan, denkt er iemand dat er nog ingekocht gaat worden?
Van mij hoeft het eigenlijk niet of het moeten talenten van 16/17/18 zijn die in de A1 kunnen worden geplaatst.
pi_118804191
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
Winterstop komt er ook bijna aan, denkt er iemand dat er nog ingekocht gaat worden?
Denk van niet. Past ook niet binnen de filosofie om nu iemand te kopen die er direct staat.
Buiten dat moet Sigthorsson dan weer fit zijn toch. :')
Plus Serero. Heb je er weer 2 bij.
Al zou een aanvaller met extra kwaliteit wel prettig zijn op het moment.
pi_118804209
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
Winterstop komt er ook bijna aan, denkt er iemand dat er nog ingekocht gaat worden?
Nee, misschien als er iemand vertrekt, maar waarschijnlijk willen ze het dan toch intern oplossen. Het rot me ook niet, de titel is toch ver weg. Beter begint nu de bouw aan het team van het volgende seizoen.

En als Ajax dinsdag stunt in Manchester - al lijkt me dat érg onrealistisch - dan zit volgende ronde CL er zelfs nog in. Dan verdienen we dit seizoen maar in dat toernooi voor twee jaar.
pi_118804225
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef CaasS het volgende:

[..]

Denk van niet. Past ook niet binnen de filosofie om nu iemand te kopen die er direct staat.
Buiten dat moet Sigthorsson dan weer fit zijn toch. :')
Plus Serero. Heb je er weer 2 bij.
Al zou een aanvaller met extra kwaliteit wel prettig zijn op het moment.
Iemand voor op de flanken lijkt me ook wel prettig ja.
pi_118804330
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:

[..]

Iemand voor op de flanken lijkt me ook wel prettig ja.
Misschien Sulejmani weg. Maar wie ook? Heb het idee dat daar of niet op gescout wordt of dat die scouts hun werk niet doen.
Afgelopen zomer ook geboden op Assaidi en Narsingh en Sana was een tip geloof ik. Heb het idee dat er dus voornamelijk wordt gescout op jonge jongens en niet dure spelers die er direct staan. Dus ik denk dat we dat kunnen vergeten.
pi_118804470
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef CaasS het volgende:

[..]

Misschien Sulejmani weg. Maar wie ook? Heb het idee dat daar of niet op gescout wordt of dat die scouts hun werk niet doen.
Afgelopen zomer ook geboden op Assaidi en Narsingh en Sana was een tip geloof ik. Heb het idee dat er dus voornamelijk wordt gescout op jonge jongens en niet dure spelers die er direct staan. Dus ik denk dat we dat kunnen vergeten.
Ik las laatst ergens dat Tello wil vertrekken bij Barcelona, weet alleen niet meer of ik het nou had gelezen op voetbalzone of op een betrouwbare site.
pi_118804488
Ow en ik vond Denswil gisteren verdedigend gezien slecht.
Terugspeelbal van Poulsen had hij zijn been gewoon moeten uitsteken, kutpass van Poulsen of niet.
Tweede doelpunt is hij Bony helemaal kwijt.
Al moet dat wel in perspectief worden gezien, want debuteren in zo'n elftal lijkt me niet prettig.
pi_118804517
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens dat Tello wil vertrekken bij Barcelona, weet alleen niet meer of ik het nou had gelozen op voetbalzone of op een betrouwbare site.
Kan me alleen niet voorstellen dat hij naar Ajax wil. Waarom de Graafschap uit, als je op niveau in Spanje kan ballen? Die is te goed.
pi_118804544
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef CaasS het volgende:

[..]

Kan me alleen niet voorstellen dat hij naar Ajax wil. Waarom de Graafschap uit, als je op niveau in Spanje kan ballen? Die is te goed.
Ja dat is zo, al maak je bij Ajax meer kans om prijzen te winnen. Maarja ik heb eerlijk gezegd ook niet echt een idee.
pi_118804554
Poulsen moet vooral eruit, die gok heeft niet goed uitgepakt, jammer. Er moet een type Anita in, Anita zelf zijn we kwijt, iemand die zo goed is als Anita vinden we niet, maar we moeten echt the next best thing hebben.
pi_118804601
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Poulsen moet vooral uit, die gok heeft niet goed uitgepakt, jammer. Er moet een type Anita in, Anita zelf zijn we kwijt, iemand die zo goed is als Anita vinden we niet, maar we moeten echt the next best thing hebben.
Vond het gisteren ook wel tekenend dat hij Fischer op aanvallende middenvelder zette en Schone voor de verdediging. Frank valt spelers nooit af in de media, maar lijkt me toch wel een teken.
pi_118804695
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens dat Tello wil vertrekken bij Barcelona, weet alleen niet meer of ik het nou had gelezen op voetbalzone of op een betrouwbare site.
Die kan naar clubs als Arsenal die gaat echt niet naar Ajax _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_118804721
''De Boer heeft Sulejmani en Andersen niet nodig in Manchester
Lucas Andersen, zaterdagavond nog op de bank in de Amsterdam ArenA, behoort niet tot de achttien die dinsdag in het Etihad Stadium zullen zijn. Het Deense talent nam afgelopen weekend nog de selectieplaats van Sulejmani in. De Servische aanvaller zit echter opnieuw niet bij de selectie van de Amsterdammers.''

Sulejmani weer niet bij selectie. Definitief?
pi_118804725
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Die kan naar clubs als Arsenal die gaat echt niet naar Ajax _O-
ja weet ik
pi_118804760
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef CaasS het volgende:
''De Boer heeft Sulejmani en Andersen niet nodig in Manchester
Lucas Andersen, zaterdagavond nog op de bank in de Amsterdam ArenA, behoort niet tot de achttien die dinsdag in het Etihad Stadium zullen zijn. Het Deense talent nam afgelopen weekend nog de selectieplaats van Sulejmani in. De Servische aanvaller zit echter opnieuw niet bij de selectie van de Amsterdammers.''

Sulejmani weer niet bij selectie. Definitief?
Die is afgeschreven idd
Schijnt ook een Duitse club interesse hebben dus niet meer opstellen zodat ie geen blessure kan krijgen en verkopen voor 1 of 2 miljoen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118807423
Dit word weer winnen!
1-2
pi_118808687
RyanBabel twitterde op zondag 04-11-2012 om 14:50:35 Ik mag bevestigen dat de persoon die de auto vind een beloning krijgt van 10.000 euro ! reageer retweet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_118808995
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef TJV het volgende:
RyanBabel twitterde op zondag 04-11-2012 om 14:50:35 Ik mag bevestigen dat de persoon die de auto vind een beloning krijgt van 10.000 euro ! reageer retweet
:o
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118809495
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

:o
Nu kun je hem ook wel teruggeven.
pi_118809535
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:42 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nu kun je hem ook wel teruggeven.
:D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118809896
10.000 G!!! Fokking leip nigga
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_118810042
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Poulsen moet vooral eruit, die gok heeft niet goed uitgepakt, jammer. Er moet een type Anita in, Anita zelf zijn we kwijt, iemand die zo goed is als Anita vinden we niet, maar we moeten echt the next best thing hebben.
Volgens Overmars is Poulsen een type Anita. Alleen met meer ervaring... :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 4 november 2012 @ 15:55:52 #164
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_118810158
Fischer was wel lekker beweegelijk, wil hem nog wel een keer zien in de basis.
Poulsen is gewoon kut, dit kan echt niet.
Ik zou graag zeggen laten we gewoon alle talenten opstellen maar eigenlijk moeten we wel proberen CL te halen
pi_118811089
We schuiven weer een plekkie op, naar plek 5....
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118811160
Nu 10 punten op Twente en 9 punten op Pisvee.
Denk niet dat ze allebei gaan instorten alhoewel het spelpeil bij hun ook niet best is. Maar winnen wel hun potjes gewoon.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118811747
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef Pedroso het volgende:
We schuiven weer een plekkie op, naar plek 5....
De inhaalrace is begonnen.
pi_118811976
Ajax heeft in ieder geval een redelijk eenvoudig programma tot de winterstop. We moeten onder andere nog tegen de nummers 14, 15, 17 en 18 van dit moment. Eigenlijk is alleen PSV thuis lastig (hoewel het erop lijkt dat Ajax dit seizoen tegen elke ploeg puntverlies kan lijden).
pi_118812102
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 16:30 schreef Devv het volgende:

[..]

De inhaalrace is begonnen.
_O-
pi_118812812
AjaciedenEU twitterde op zondag 04-11-2012 om 16:54:28 Op het punt van beginnen: Liverpool met #Suarez als aanvaller tegen Newcastle United met #Anita als back #livnew reageer retweet
^O^
pi_118813193
Als back..
pi_118813281
Jones, Wisdom, Enrique, Agger, Skrtel, Sahin, Gerrard, Allen, Suso, Sterling, Suarez.

Matig team eigenlijk
pi_118813424
Anita wordt in Newcastle ook al misbruikt. Speelt nu weer rechtsback.
Zal over 2 jaar ofzo wel op het middenveld terecht komen en een openbaring blijken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 4 november 2012 @ 17:40:39 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118814227
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef JanCees het volgende:
Jones, Wisdom, Enrique, Agger, Skrtel, Sahin, Gerrard, Allen, Suso, Sterling, Suarez.

Matig team eigenlijk
Jammer dat Suarez daar speelt
pi_118814307
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 16:30 schreef Devv het volgende:

[..]

De inhaalrace is begonnen.
:D
pi_118819375
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef JanCees het volgende:
Jones, Wisdom, Enrique, Agger, Skrtel, Sahin, Gerrard, Allen, Suso, Sterling, Suarez.

Matig team eigenlijk
:') Agger is gewoon een goede opbouwende centrale verdediger, Gerrard nog altijd een held, Suso en Sterling grote talenten, Skrtel een bikkel van een verdediger maar opbouwend slecht. Gewoon een heel aardig team hoor
pi_118819377
Ik voorspel een verrassende overwinning van Ajax tegen City ; 0-2

En meestal ben ik best goed met het voorspellen van wedstrijden :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_118819450
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Anita wordt in Newcastle ook al misbruikt. Speelt nu weer rechtsback.
Zal over 2 jaar ofzo wel op het middenveld terecht komen en een openbaring blijken.
Onbegrijpelijk van die jongen om te gaan en Ajax om hem te laten gaan.
pi_118819467
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef TLC het volgende:
Ik voorspel een verrassende overwinning van Ajax tegen City ; 0-2

En meestal ben ik best goed met het voorspellen van wedstrijden :@
We worden wel 8e in de competitie maar we gaan de CL winnen :o
pi_118819585
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

We worden wel 8e in de competitie maar we gaan de CL winnen :o
i.i.g. geen laatste in de poule en dat vind ik al heel wat _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_118820283
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef TLC het volgende:

[..]

i.i.g. geen laatste in de poule en dat vind ik al heel wat _O_
:')
pi_118820382
Oh en is Van der Aat al weg? :r
pi_118821095
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef PennyWise84 het volgende:

[..]

:')
ok en nu ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 4 november 2012 @ 20:40:09 #184
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_118821531
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef TLC het volgende:

[..]

i.i.g. geen laatste in de poule en dat vind ik al heel wat _O_
:? We moeten nog 3 wedstrijden man :')
Snelle Egel
pi_118822828
Hadden we verdomme maar een puntje in Dortmund gepakt, dan hadden we gewoon een echte kans op de tweede ronde gehad. Nu moet je daartoe al in Manchester winnen :'(
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 21:17:31 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118824339
En hoe gaat het hier?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118824990
Lekker dan. Weer puntverlies.
  zondag 4 november 2012 @ 21:28:25 #188
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_118825049
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hadden we verdomme maar een puntje in Dortmund gepakt, dan hadden we gewoon een echte kans op de tweede ronde gehad. Nu moet je daartoe al in Manchester winnen :'(
Die tweede ronde is sowieso kansloos, als je hem al haalt. Beter wippen we City en bekeren we door tot de finale in het eigen huis.
Life is what you make it.
pi_118825523
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Die tweede ronde is sowieso kansloos, als je hem al haalt. Beter wippen we City en bekeren we door tot de finale in het eigen huis.
Voor de zoveelste keer dit seizoen alweer punten laten liggen, en mensen hier hebben het over overwinteren en finales. Grapjurken.
pi_118825715
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer dit seizoen alweer punten laten liggen, en mensen hier hebben het over overwinteren en finales. Grapjurken.
Jij stelt voor gewoon maar thuis te blijven dinsdag als een soort straftraining?
pi_118825808
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer dit seizoen alweer punten laten liggen, en mensen hier hebben het over overwinteren en finales. Grapjurken.
Alavés haalde ooit de UEFA Cup finale en werd 10e in de Primera División in dat seizoen. Vorm in competitie en Europa moet je los zien.
  zondag 4 november 2012 @ 21:55:32 #192
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_118826938
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Alavés haalde ooit de UEFA Cup finale en werd 10e in de Primera División in dat seizoen. Vorm in competitie en Europa moet je los zien.
Sterker nog, op een gegeven punt moet je Europa de prioriteit geven, boven de competitie. Maar, eerst dinsdag maar 'even' winnen van City.
Life is what you make it.
pi_118827352
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Sterker nog, op een gegeven punt moet je Europa de prioriteit geven, boven de competitie. Maar, eerst dinsdag maar 'even' winnen van City.
Jup, en we hebben gelukkig vanaf nu een 'makkelijker' programma rond Europese duels. Wedstrijden dit ook dít Ajax nog wel kan winnen. Hoop ik. Alleen Roda-uit (12:30) na de return tegen Dortmund maak ik me zorgen over. 's Weekends voor Madrid wacht de wedstrijd tegen psv, maar ik geloof niet dat die wedstrijd tegen Real nog van enige waarde gaat zijn voor Ajax. Beter hebben we voor dat duel de derde plaats veilig gesteld.
pi_118827844
Ajax mag heus wel een keer geen kampioen worden ( aan de andere kant groei je dan minder snel weg van Twente en Psv ) maar dan wil ik wel de Ajax filosofie zien en spelers die daarin passen of kunnen doorgroeien, dit zie ik totaal niet en dat reken ik Frank toch aan.
pi_118829356
Eens. We kunnen nu eenmaal niet altijd kampioen worden. Dan maar keihard werken om de speelstijl te perfectioneren en spelers beter te maken.
Als dat lukt dan heb je een goede basis om nog jaren vooruit te kunnen.
Ik zie het momenteel alleen niet erg gebeuren. Heb ook niet de indruk dat de jeugdopleiding erg veel gaat opleveren op dit moment. De grootste talenten zijn degene die gehaald zijn (Anderssen en Fischer).
Maar aan de andere kant heb ik wel vertrouwen in al die oud-topvoetballers die momenteel rondlopen bij Ajax. Zal alleen nog wel even gaan duren vrees ik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118829464
Waar is trouwens de tijd gebleven dat we zelf een goede / topspits opleidde.
Vanaf Kluivert is er volgens mij geen enkele spits die uit eigen jeugd kwam doorgebroken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118830408
Gerucht gaat dat Richard Krajicek de nieuwe zakelijk directeur wordt
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  zondag 4 november 2012 @ 23:13:13 #198
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 4 november 2012 @ 23:13:52 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118831745
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax mag heus wel een keer geen kampioen worden ( aan de andere kant groei je dan minder snel weg van Twente en Psv ) maar dan wil ik wel de Ajax filosofie zien en spelers die daarin passen of kunnen doorgroeien, dit zie ik totaal niet en dat reken ik Frank toch aan.
Ben ik wel met je eens alleen is dat niet zo snel gerealiseerd
pi_118831845
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:48 schreef wieisboos het volgende:
Gerucht gaat dat Richard Krajicek de nieuwe zakelijk directeur wordt
Lijkt me niet heel waarschijnlijk omdat ie weinig tot niets met Ajax heeft?

Hoewel Cruijff wel graag zaken met hem doet :')

quote:
Op woensdag 6 juni 2012 is het Cruyff Court Ajax Mondriaanplein geopend. Voor alle buurtbewoners waren er vanaf 13.00 uur feestelijke sport- en spelactiviteiten zoals een tennis- en voetbaltoernooi, springkussen en steltlopen. Cruyff Court Ajax Mondriaanplein is het 14e Cruyff Court in Amsterdam. In samenwerking met Stadsdeel Nieuw-West, de Richard Krajicek Foundation en lokale partners is er een multifunctioneel plein gerealiseerd.

Tevens is het Mondriaanplein verfraaid met verlichting en een muurschildering door de buurtbewoners en scholieren van de El Kadisiaschool en het Nova College. Naast de Krajicek Playground en het Cruyff Court liggen nog 3 kunstgras pannaveldjes. Op en om het plein gaat Sciandri sportmanagement sport- en spelactiviteiten organiseren. Het Mondriaanplein ligt midden in het vernieuwingsgebied Slotervaart Noord, waar 129 nieuwe woningen worden gebouwd, het August Allebéplein wordt vernieuwd en Eigen Haard is gestart met de voorbereidingen voor de aanleg van de klimaatneutrale wijk 'Stadstuin Overtoom'.
hardcoholic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')