Als jij voor de dealer stempels zorgtquote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik doe t voor de helft vd dealer ok ?
Ex materiaal
waar woon je?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:22 schreef dester_martijn het volgende:
Offertes laten maken voor de voorremmen en schijven en ben gewoon bij de specialist duurder uit dan bij de dealer. Dit lijkt me toch niet gangbaar?
Hmmm, maar eens kijken tijdens de winterwissel dan. Vandaag merkte ik het ook, bij 190 kreeg ik het wel warm...op een paar ribbels veel zoekeriger dan normaal. Maar dat geluid wat jij achterin hebt (bij dat filmpje), heb ik dan weer helemaal niet. Ik hoor eigenlijk amper geluid, voel alleen van alles.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Voel je bijna niet, die van mij lag er helemaal uit.. Alleen getik op een klinkerweg
Je kan het zien/voelen. Je draagarm moet precids in het midden vd ophangbeugel zitten.
Ik mag binnenkort ook alle remmen vernieuwen. Ben voor alle blokken, schijven en twee sensoren ruim 200 euro kwijt. Alles van Bosch, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kopen jullie alleen OEM ?
Ik was voor ferodo blokken, voor , achter, en handrem 110 kwijt. En schijven zijn 50 ps ofzo..
Voor de 4 slotbouten bedoel u?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet nieuwe wielmoeren hebben met stofkapjes
Maar waar kan ik stofkapjes kopen?
Heuts automaterialenzaak.. heb je er 20 voor een tientje ofzo..quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet nieuwe wielmoeren hebben met stofkapjes
Maar waar kan ik stofkapjes kopen?
Koop er geen met panaromadak. Of zorg dat de afvoergootjes al een keer vervangen zijn en hou deze bij. Niet doen = kofferbak vol water na een tijdje = elektronica overleden = duur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef daNpy het volgende:
Wat zijn de standaard issue's bij een 2005er E90 Touring?
Rammels en piepjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef daNpy het volgende:
Wat zijn de standaard issue's bij een 2005er E90 Touring?
Nee, voor alle 20. Ik heb geen slotbouten, en de bouten die ik wel heb roesten. En de kop wordt steeds ronderquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor de 4 slotbouten bedoel u?
Liggen bij de dealer naast de ventieldopjes.
Eén van de weinig betaalbare BMW-onderdelen.
Maar die hebben we hier nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heuts automaterialenzaak.. heb je er 20 voor een tientje ofzo..
Misschien omdat die van mij al 17 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Hyperdude het volgende:
Wist niet dat er stofkapjes voor wielbouten bestaan.
Probleem heb ik ook niet.
Wielbouten zijn bij mij altijd wat (koper-)vettig.
Dat trekt juist vuil aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Hyperdude het volgende:
Wist niet dat er stofkapjes voor wielbouten bestaan.
Probleem heb ik ook niet.
Wielbouten zijn bij mij altijd wat (koper-)vettig.
http://www.autostyle.nl/sy-wn17b.htmlquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien omdat die van mij al 17 jaar oud zijn
Dit is wat ik zoek, maar dan in het zwart. Ik moet niet van die chromen meuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |