abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 november 2012 @ 10:30:59 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119048064
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
*Troost*
:*

Mijn mannen zijn onderweg naar me, dus ik krijg gelukkig al bezoek dit weekend ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 november 2012 @ 15:47:53 #27
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119202979
GVD! Kom ik net terug van een bezoekje van de tandarts ....Hebben een stel klotejong modder en andere zooi tegen mn garage aangegooit! :( :( :( Kan ik hier wat aan doen? Politie bellen oid? of heeft dat geen nut? Ik ben het zoooo zat, het is niet de 1e keer namelijk...
  woensdag 14 november 2012 @ 16:38:58 #28
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_119204743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef PureEvil het volgende:
GVD! Kom ik net terug van een bezoekje van de tandarts ....Hebben een stel klotejong modder en andere zooi tegen mn garage aangegooit! :( :( :( Kan ik hier wat aan doen? Politie bellen oid? of heeft dat geen nut? Ik ben het zoooo zat, het is niet de 1e keer namelijk...
Ik zeg teruggooien! :P
Enig idee wie het zijn dan? Ouders er op aan spreken? Die polente anrufen is wel het laatste redmiddel denk ik.
  woensdag 14 november 2012 @ 16:45:20 #29
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_119204946
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef PureEvil het volgende:
GVD! Kom ik net terug van een bezoekje van de tandarts ....Hebben een stel klotejong modder en andere zooi tegen mn garage aangegooit! :( :( :( Kan ik hier wat aan doen? Politie bellen oid? of heeft dat geen nut? Ik ben het zoooo zat, het is niet de 1e keer namelijk...
Allemachtig, wat een overdreven reactie. Dat doen kinderen nu eenmaal ja, kattekwaad uithalen. En nee, dat is niet altijd leuk, maar het gebeurt overal. De politie bellen vind ik echt een belachelijke suggestie, dat zou ik hooguit doen bij (aanzienlijke) materiële schade.

Was jij niet ook degene die zo'n heisa trapte toen er een auto op jullie grond geparkeerd stond en je paaltjes wilde gaan slaan?

Dan is het misschien een goed idee als je ergens in the middle of nowhere gaat wonen, waar je van niks en niemand last hebt.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 14 november 2012 @ 16:46:37 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_119204991
Ik weet wel hoe ik als kind alleen de buren pestte die erop reageerde... bij alle andere was het saai!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2012 @ 16:50:33 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119205103
Voor hetzelfde geld was het een van je eigen kinderen, die gewoon heeft ontdekt dat je met modder leuk kunt gooien :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119207360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef PureEvil het volgende:
GVD! Kom ik net terug van een bezoekje van de tandarts ....Hebben een stel klotejong modder en andere zooi tegen mn garage aangegooit! :( :( :( Kan ik hier wat aan doen? Politie bellen oid? of heeft dat geen nut? Ik ben het zoooo zat, het is niet de 1e keer namelijk...
Als je dat hier doet ben je voor de rest van de tijd dat je er woont Die blöde Holländerin en wordt het echt niet beter, waarschijnlijk wel erger.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:05:18 #33
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119211976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:50 schreef Rewimo het volgende:
Voor hetzelfde geld was het een van je eigen kinderen, die gewoon heeft ontdekt dat je met modder leuk kunt gooien :)
Ik zeg niet dat mijn kinderen lievertjes zijn, maar als ze met modder of ander spul tegen mn huis aan gooien dan hebben ze toch wel een probleem.

@UD, ik heb wel een idee wie het geweest is ja....Maar goed, ik heb het natuurlijk niet gezien...
Zijn een paar jongens hier in de buurt die ruzie maken (niet alleen met mijn kinderen) Maar echt werkelijk ALTIJD zitten ze hier. Misschien hebben wij dan ook wel de grote pech dat er naast ons een huis wordt gebouwd, en er een container staat...Erg leuk om daarin te gaan graaien natuurlijk :(

@Phluphy, ik vind mijn reactie niet overdreven, ik stel gewoon een vraag hier op het forum. Ik heb uiteraard niet gebeld naar de politie. En zoals jullie het dus stellen heeft dat ook geen nut, nou ja, prima, dan weet ik dat iig ;)

Maar laat maar..... :{w
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2012 @ 20:07:57 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119212104
Ik snap dat je het niet leuk vindt maar ik zou er geen drama van maken.

En mijn eigen kind mag zulke dingen ook niet maar als een kind dat niet uit balorigheid doet maar puur in zijn spel heb ik daar niet zo'n moeite mee.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 november 2012 @ 20:10:58 #35
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_119212272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat mijn kinderen lievertjes zijn, maar als ze met modder of ander spul tegen mn huis aan gooien dan hebben ze toch wel een probleem.

@UD, ik heb wel een idee wie het geweest is ja....Maar goed, ik heb het natuurlijk niet gezien...
Zijn een paar jongens hier in de buurt die ruzie maken (niet alleen met mijn kinderen) Maar echt werkelijk ALTIJD zitten ze hier. Misschien hebben wij dan ook wel de grote pech dat er naast ons een huis wordt gebouwd, en er een container staat...Erg leuk om daarin te gaan graaien natuurlijk :(

@Phluphy, ik vind mijn reactie niet overdreven, ik stel gewoon een vraag hier op het forum. Ik heb uiteraard niet gebeld naar de politie. En zoals jullie het dus stellen heeft dat ook geen nut, nou ja, prima, dan weet ik dat iig ;)

Maar laat maar..... :{w
Je stelde in mijn ogen geen vraag. Je schreeuwde hysterisch moord en brand over een onbenullig iets. [/nuancering]
... ♥ ik mis je ♥
pi_119215026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef PureEvil het volgende:
GVD! Kom ik net terug van een bezoekje van de tandarts ....Hebben een stel klotejong modder en andere zooi tegen mn garage aangegooit! :( :( :( Kan ik hier wat aan doen? Politie bellen oid? of heeft dat geen nut? Ik ben het zoooo zat, het is niet de 1e keer namelijk...
Sjezus, wat is dit nou weer..
Is dit een grap?, bestaan er echt mensen die hier al eraan denken om politie te bellen?
Je bent dan echt gewoon NIKS gewend, ik durf nu al te zeggen dat je waarschijnlijk uit Groningen Drenthe of Overijssel komt, ergens in een boeren gat, waar het al gek is als iemand niet van je dorp naar de kerk gaat. :')

Echt wtf, als je hier al druk om maakt, dan ben je gewoon niet in staat om in een normale maatschappij te leven, en dat is eerder een handicap van jou, dan van de jongeren in de straat.

Ik woon zelf in Amsterdam west, nabij t slotervaart ziekenhuis.
Hier heb ik last van drugsdealers, paar dagen geleden wou ik mijn auto uitdraaien van de parkeerplaats, maar dat werd verhinderd door een bwm, waar op het dashboard duidelijk een wapen lag, de 3 jongeren in de auto drongen aan tot het kopen van drugs..
Uiteindelijk maar een pak hasj gekocht bij ze, want ik weet van buurtbewoners dat het geen kleine jongens zijn.

Mijn auto is meerdere malen bekrast, ik hoor elke dag dat ze mijn hond gaan afslachen, en soms staan ze voor de portiekdeur en staan ze te treiteren en spugen vlak voor je neus, zo kan ik nog wel even doorgaan, maar zeur ik er over? NEE want ja het is vervelend, en vooral dat mijn naaste buren ook in drugs handelen, en er steeds gefloten word vanuit beneden naar die woning, voor drugs etc maar zo is het nu eenmaal hier, dat moet je accepteren, je kan niet voor elk dingetje huilend naar de politie bellen, wees blij dat het bij jou jongetjes zijn die je niet gelijk mishandelen of slaan als je er iets van zegt, en wees dankbaar voor waar je woont IN EEN WELVAARENDLAND en dan ook nog vrijstaand neem ik aan in een veilig buurt, pff,
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2012 @ 21:10:14 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119215343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef westside1993 het volgende:
Sjezus, wat is dit nou weer..
Is dit een grap?, bestaan er echt mensen die hier al eraan denken om politie te bellen?
Je bent dan echt gewoon NIKS gewend, ik durf nu al te zeggen dat je waarschijnlijk uit Groningen Drenthe of Overijssel komt, ergens in een boeren gat, waar het al gek is als iemand niet van je dorp naar de kerk gaat. :')

Echt wtf, als je hier al druk om maakt, dan ben je gewoon niet in staat om in een normale maatschappij te leven, en dat is eerder een handicap van jou, dan van de jongeren in de straat.

Ik woon zelf in Amsterdam west, nabij t slotervaart ziekenhuis.
Hier heb ik last van drugsdealers, paar dagen geleden wou ik mijn auto uitdraaien van de parkeerplaats, maar dat werd verhinderd door een bwm, waar op het dashboard duidelijk een wapen lag, de 3 jongeren in de auto drongen aan tot het kopen van drugs..
Uiteindelijk maar een pak hasj gekocht bij ze, want ik weet van buurtbewoners dat het geen kleine jongens zijn.

Mijn auto is meerdere malen bekrast, ik hoor elke dag dat ze mijn hond gaan afslachen, en soms staan ze voor de portiekdeur en staan ze te treiteren en spugen vlak voor je neus, zo kan ik nog wel even doorgaan, maar zeur ik er over? NEE want ja het is vervelend, en vooral dat mijn naaste buren ook in drugs handelen, en er steeds gefloten word vanuit beneden naar die woning, voor drugs etc maar zo is het nu eenmaal hier, dat moet je accepteren, je kan niet voor elk dingetje huilend naar de politie bellen, wees blij dat het bij jou jongetjes zijn die je niet gelijk mishandelen of slaan als je er iets van zegt, en wees dankbaar voor waar je woont IN EEN WELVAARENDLAND en dan ook nog vrijstaand neem ik aan in een veilig buurt, pff,
Eh ja, jij slaat nu wel enigszins door naar de andere kant.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119215643
Ja, misschien een opwelling van woede, dat iemand om zo iets kleins al van streek kan raken, dat vind ik echt niet kunnen als je zo welvarend ben, en dan nog zo overspannen raken om zo iets kleins, ik vind dat echt onrespectvol wees blij wat je hebt en maak niet van alles een probleem.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:16:57 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_119215658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef PureEvil het volgende:
GVD! Kom ik net terug van een bezoekje van de tandarts ....Hebben een stel klotejong modder en andere zooi tegen mn garage aangegooit! :( :( :( Kan ik hier wat aan doen? Politie bellen oid? of heeft dat geen nut? Ik ben het zoooo zat, het is niet de 1e keer namelijk...
wat erg modder tegen een garage. lekker laten zitten en niet naar omkijken.
en de volgende keer weer lekker laten zitten. dan is er geen lol meer aan.
als je kwaad rond gaat lopen en als een gek gaat staan schrobben is het alleen maar leuker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_119215741
Inderdaad, iemand zien omploffen om zo iets kleins, dat zijn vaak mensen die je het makkelijkst kan pesten
  woensdag 14 november 2012 @ 21:27:19 #41
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119216229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef z80 het volgende:

[..]

wat erg modder tegen een garage. lekker laten zitten en niet naar omkijken.
en de volgende keer weer lekker laten zitten. dan is er geen lol meer aan.
als je kwaad rond gaat lopen en als een gek gaat staan schrobben is het alleen maar leuker.
Het zit er nu nog op hoor, ik had wel wat anders te doen vandaag. Maargoed, ik vind het gewoon niet normaal. Modder/stenen/stokken... Niet alleen bij mij, ik hoorde dat ze het een tijdje geleden bij een ander ook hadden gedaan.

En ja, ik vind dat ik daar best wel even boos over mag zijn.
@Westside, ik ben niet 'ontploft' zoals jij stelt....tekst op een scherm komt toch vaak iets anders over dan de bedoeling is he ;)
pi_119216607
Ik heb bij m'n vorige huis wel eens een baksteen tegen de voordeur gehad, er zat een diepe put in het hout, daar was ik toen best pissig over, ook al was het maar een eenmalige actie van een stel achtjarigen.
Modder zou ik minder erg vinden, tenzij het tegen de ramen gesmeten wordt.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik in zo'n geval zou reageren. Als het de zoveelste keer is kan ik me voorstellen dat je bozer bent dan wanneer het eens één keertje voorkomt.
pi_119266063
Zo maar een vraagje op deze mistige ochtend:

Voor wie zijn onze landgenoten nu geweest afgelopen woensdagavond toen Nederland tegen Duitsland speelde in de Amsterdam ArenA?

De reden van deze vraag is omdat het wel eens wil voorkomen dat sommigen zich zo ingeburgerd hebben dat ze een en al Duitse liefde voelen en niks meer met Nederland hebben. ;)
  Milf vrijdag 16 november 2012 @ 09:28:05 #44
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_119266725
Ik zoek informatie en ik kan het niet vinden.

Ik heb een advocaat op pro deo basis. Nu is helaas mijn auto kapot gegaan en moet ik een andere hebben. Mijn ouders betalen mijn auto (godzijdank aangezien ik het geld niet heb). Ik kan alleen nergens vinden hoeveel je auto waard mag zijn. Ik heb het toen wel moeten opgeven toen de papieren voor de aanvraag voor de pro deo. Mijn auto die nu naar de sloop kan was toen nog maar 500 euro waard.

Nu gaat het echt niet om vele duizenden euro's, maar toch wil ik voor mijn eigen gemoedstoestand weten wat hij waard mag zijn. Mijn advocaat kan ik op dit moment niet bereiken omdat hij met vakantie is.

Kan iemand mij helpen?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_119277283
Als ik het goed begrijp val jij dus onder de Harz IV categorie.
De waarde van een auto mag in dat geval 7500 euro zijn.

Daar koop je in DLD echt een mooie auto voor 2de hands. Mijn Xedos 9 met 65.000 km was slechts 3500 euro.

Zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hartz_concept
http://www.gutefrage.net/(...)harz-4-empf-ansparen
  Milf vrijdag 16 november 2012 @ 16:15:49 #46
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_119279347
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:17 schreef aegir_de_viking het volgende:
Als ik het goed begrijp val jij dus onder de Harz IV categorie.
De waarde van een auto mag in dat geval 7500 euro zijn.

Daar koop je in DLD echt een mooie auto voor 2de hands. Mijn Xedos 9 met 65.000 km was slechts 3500 euro.

Zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hartz_concept
http://www.gutefrage.net/(...)harz-4-empf-ansparen
Je bent geweldig O+.

Aan dat bedrag kom ik bij lange na niet, maar vind het wel fijn om te weten.

Ik zal de links even bekijken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 18 november 2012 @ 12:31:28 #47
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_119338694
Deze vind ik toch best wel hilarisch!

http://venturevillage.eu/how-to-be-german-part-1#
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2012 @ 13:23:45 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119340062
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef phluphy het volgende:
Deze vind ik toch best wel hilarisch!

http://venturevillage.eu/how-to-be-german-part-1#


_O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2012 @ 13:38:17 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119340413
Hier nog zoiets, maar dan in beelden: http://www.froot.nl/postt(...)and-in-twee-minuten/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119404010
Ik moest keihard lachen om die linkjes :)

Van de week even een minder momentje. Wij moeten onze ketel (uit 1968) vervangen. Drie installateurs laten komen voor een offerte, dat gaf op zich al een probleem; de een rekende alleen een nieuwe ketel plus installatie, gasaansluiting en Entsorgung van de olietanks, de ander rekent er voor het gemak maar meteen een zonneboiler bij en meent dat er bij een nieuwe ketel ook nieuwe knoppen op je radiatoren moeten en nummer drie zegt dat het allemaal geen probleem is, nieuwe ketel en gasaansluiting en klaar is kees.
Dat is lekker vergelijken, maarnietheus.
Anyway, installateur 2 had een blik op onze olietanks geworpen en concludeerde dat er nog ongeveer 1000 liter in de tanks zat (wij wisten zelf niet goed hoe je dat kon zien, vandaar).
Daar konden we wel tot januari mee doen, berekende hij.
Wij opgelucht, als we nog dit jaar de ketel vervangen hoeven we dus geen nieuwe olie te bestellen.
Buurvrouw aan de deur: wij gaan olie bestellen met de hele straat, doen jullie mee? Nee, hoeft niet, wij redden het nog wel even en vervangen de ketel voor de olie op is.

Vrijdag installateur nr. 3 hier, tikt eens tegen het klokje dat het oliepeil aangeeft, wijzer schiet met een noodgang omlaag, blijkt er nog maar 20 cm olie in de tanks te zitten. Hooguit voor een maand, als we dat al redden. Lekker. Moet ik dus toch nog olie gaan bestellen, en kan ik het volle pond betalen... ;(

Andere domper is dat ik vanmorgen van de makelaar een tas vol post kreeg van de nieuwe bewoner van ons huis in NL. Behalve mijn verbazing toen bleek dat ze serieus had overwogen "het allemaal weg te gooien" :o was er ook ergernis omdat er allemaal post bij zat van instanties die heus weten dat wij per 1-10 niet meer in NL wonen.
Blijkt o.a. dat het Ambstgericht een factuur over onze bijschrijving in het Grundbuch naar ons oude adres heeft gestuurd, ongeveer twee en een halve maand geleden... en inmiddels ook een aanmaning omdat we binnen twee weken hadden moeten betalen. Ja, lekker als je dat allemaal telkens naar mijn oude adres stuurt. }:|
Nou ja, überhaupt eigenlijk best aso van de nieuwe bewoner dat ze overwoog mijn post weg te gooien, volgens mij is het redelijk normaal om zeker een maand of drie post van oude bewoners te bewaren, toch?

Verder gaat het allemaal zijn gangetje, ik begin te wennen, 's nachts kan ik al zonder struikelen het toilet bereiken en open ik de goede deuren om daar te komen (in het begin stond ik nog wel eens in mijn kantoor als ik de badkamer zocht, of omgekeerd), ik begin steeds minder het gevoel te krijgen dat ik op vakantie ben en steeds meer het gevoel dat ik hier echt wóón.

Ik heb nog veel meer te vertellen maar dan wordt het zo dagboekachtig :@ , dus misschien een andere keer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')