abonnement Unibet Coolblue
pi_118740435
Hier verder over speelgoed!
pi_118740621
Heeft iemand ervaring met tiptoi?



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mahre wil dit heel graag hebben voor Sinterklaas of zelf voor sparen.
Maar ik weet het niet. Ziet er leuk uit en er zijn allerlei uitbreidingen enzo, puzzels, boekjes.
pi_118742073
Die is gaaf Kaatjejannie !

Ik heb er ook even naar gekeken lenaatje, ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind
pi_118742213
Wat zijn goede merken driewielers? ik wil het graag voor R dr verjaardag kopen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:41:53 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_118742345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:53 schreef Lenaatje het volgende:
Heeft iemand ervaring met tiptoi?

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mahre wil dit heel graag hebben voor Sinterklaas of zelf voor sparen.
Maar ik weet het niet. Ziet er leuk uit en er zijn allerlei uitbreidingen enzo, puzzels, boekjes.
Hier krijgt ze zo'n startpakket met de kerst. (engelse les heet ie geloof ik)
Lijkt me leuk en een beetje leerzaam.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:10:51 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_118745493
Die engelse les lijkt me dan nog het meest handig.
Verder spreekt vooral de beschrijving van het produkt mij aan, maar als ik dan denk aan de uitvoering valt het wat tegen? Op de boerderij, dan hoor je dus de dierengeluiden en spraak, watvoor dier het is. Mja,ik weet niet.
pi_118745581
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef bitterend het volgende:
Wat zijn goede merken driewielers? ik wil het graag voor R dr verjaardag kopen
Puky!!
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:20:02 #8
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118745783
Op peuterspeelzalen hebben ze vaak driewielers van Winther. Niet kapot te krijgen :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_118746062
Sinterklaasinspiratie gezocht!

Ze is bijna 3,5 en helemaal into prinsessen. Natuurlijk krijgt ze wat in dat thema, maar ik wil niet alleen maar roze en prinsesjes geven :D

Eigenlijk wil ik een gezelschapspelletje. We hebben Knappe Koppen en dat vindt ze echt leuk.
Ik wil iets van boeken, iets educatiefs, een puzzel...iemand nog een briljante tip voor een meisje van die leeftijd? Ow, ze wil ook iets van gereedschap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:36:17 #10
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118746262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef miss_sly het volgende:
Sinterklaasinspiratie gezocht!

Ze is bijna 3,5 en helemaal into prinsessen. Natuurlijk krijgt ze wat in dat thema, maar ik wil niet alleen maar roze en prinsesjes geven :D

Eigenlijk wil ik een gezelschapspelletje. We hebben Knappe Koppen en dat vindt ze echt leuk.
Ik wil iets van boeken, iets educatiefs, een puzzel...iemand nog een briljante tip voor een meisje van die leeftijd? Ow, ze wil ook iets van gereedschap!
Heb je Memory al? Klassieker en vanaf die leeftijd zeker al leuk.
Mini Loco is ook leuk en educatief :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:37:02 #11
5428 crew  miss_sly
pi_118746285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef MaLo het volgende:

[..]

Heb je Memory al? Klassieker en vanaf die leeftijd zeker al leuk.
Mini Loco is ook leuk en educatief :)
Ow ja, memory hebben we een, maar ik denk een andere, iets grotere en nieuwe plaatjes wel een goed idee is. En aanvulling voor de Loco, goede!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118746804
Mijn nichtje van 3 had het reuzekwartet en kleurentorentjes voor haar 3e verjaardag gevraagd.
pi_118746847
Boomgaard van Haba is ook een erg leuk eerste gezelschapsspel.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:57:56 #14
5428 crew  miss_sly
pi_118746941
Boomgaard had ik inderdaad als optie voor het spel. Nog mer tips voor leuke spellen?
Wat ik zo lees, vind ik het in ieder geval erg leuk dat Boomgaard spelers tegen de raaf is, in plaats van tegen elkaar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118746991
Hier een lijstje met meerdere coöperatieve spellen!

http://www.earthgames.nl/(...)-alle-producten.html
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 17:05:41 #16
5428 crew  miss_sly
pi_118747170
Kijk nou: http://www.earthgames.nl/prinses.html
Dat klinkt leuk zeg O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:07:08 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118747220
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_118752243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier krijgt ze zo'n startpakket met de kerst. (engelse les heet ie geloof ik)
Lijkt me leuk en een beetje leerzaam.
Ja aan de ene kant leuk en leerzaam maar heb het idee dat het heel gauw verveeld als je niet een uitbreiding ofzo erbij hebt.

En verder wat jij zegt Marije.

Wij zouden dan ook zo'n starterspakket nemen.
pi_118752270
Lotto deed het hier ook goed Miss Sly op die leeftijd.
pi_118752824
Haba heeft idd echt leuke spellen... O. heet dier op dier... Kukelu staat op t verlanglijstje voor de sint...
En misschien Electro? Strijkkralen of ministek?

Iemand nog tips voor een echt leuk dokterskoffertje??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118752862
oeps
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118754533
ze hebben deze week een hele mooie houten bij t kruitvat Lamb, of trekpleister, 1 van beide!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:22 #23
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118755505
Dit is een enorme hit hier momenteel bij mijn 16 maand meisje. De houten staafjes zijn om te buigen, das ideaal.



En er is ook een jongetjes versie van.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:30:53 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_118756417
Hier, drie jaar, is lotto op t moment ook erg in trek!
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:37:08 #25
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_118766841
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Juud79 het volgende:
Dit is een enorme hit hier momenteel bij mijn 16 maand meisje. De houten staafjes zijn om te buigen, das ideaal.

[ afbeelding ]

En er is ook een jongetjes versie van.
[ afbeelding ]
Ik zat toevallig naar zoiets te kijken op baby-walz
http://www.baby-walz.nl/H(...)24b72b7007d506bda562

en deze
http://www.baby-walz.nl/S(...)24b72b7007d506bda562

Voor op Larissa haar verlanglijstje zit ik te twijfelen tussen een driewieler met duwstang en een loopfiets specifiek voor buiten. Ik weet niet waar ik goed aan doe :N
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_118766928
Dikke kans dat ze pas tegen de drie jaar zelf kan fietsen op de driewieler.
Loopfiets kan ze nu of anders binnenkort al wel dus ik zou voor de loopfiets gaan.

Puck is echt verliefd op deze voor in huis.

Met zijn verjaardag krijgt hij een tweewiel variant voor buiten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118768278
http://www.pukywinkel.nl/(...)roze-lovelypink.html
Zouden jullie deze aanbevelen?

ik vind deze wel leuk: http://www.driewielers.nl/smoby/be-fun-roze-p-75.html
alleen..is dat stang niet heel laag? ik lees dat hij bij puky bijvoorbeeld niet omhoog kan

[ Bericht 20% gewijzigd door bitterend op 03-11-2012 10:58:07 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118768540
Die laatste lijkt R me beter op zitten gezien de lengte
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118768577
Ja toch? en hij heeft ook een zachte prijsje O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118780654
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 08:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dikke kans dat ze pas tegen de drie jaar zelf kan fietsen op de driewieler.
Loopfiets kan ze nu of anders binnenkort al wel dus ik zou voor de loopfiets gaan.

Puck is echt verliefd op deze voor in huis. [ afbeelding ]

Met zijn verjaardag krijgt hij een tweewiel variant voor buiten.
L kreeg op dr eerste verjaardag een loopkoe en op dr tweede een driewieler. Daar fietste ze zo op weg. :)

Maar nu is L natuurlijk ook wel motorisch hoogbeschaafd. :+
pi_118781231
Miss, mijn nichtje van 4 vindt het spel van blues clues erg leuk! Daar speel je ook niet tegen elkaar. Ik ben zelf allergisch voor het programma, maar het spel is dus wel tof ;).

Ik heb toevallig net Nijntje-Lotto gekocht voor mijn neefje die 3 wordt, leuk om te lezen dat dat bij jullie kinderen een hit is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118783578
Lotto ken ik niet, ik associeer het met Lotto van de kansspelen :D zal er eens naar kijken.

Ik vind dat programma omknikker, Phaidra, maar S vindt het wel leuk. Zal eens kijken naar het spel, wist niet dat dat er was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118784012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef miss_sly het volgende:
Sinterklaasinspiratie gezocht!

Ze is bijna 3,5 en helemaal into prinsessen. Natuurlijk krijgt ze wat in dat thema, maar ik wil niet alleen maar roze en prinsesjes geven :D

Eigenlijk wil ik een gezelschapspelletje. We hebben Knappe Koppen en dat vindt ze echt leuk.
Ik wil iets van boeken, iets educatiefs, een puzzel...iemand nog een briljante tip voor een meisje van die leeftijd? Ow, ze wil ook iets van gereedschap!
Wij hebben hier de sesamstraatkwartet met kaarthouders: nu sinds een maand of twee echt een hit bij S. (Wel een jaartje ouder, maar toch).
Gereedschap heb ik ook nog wel een tip voor. Bij Ikea hebben ze hele simpele koffertjes met wat spul, voor 5 euro ofzo. Simpel en goedkoop en hier wordt er best mee gespeeld.
Verder weet ik niet of ze van friemelspul houdt, maar anders wat petshopspul. Ik heb gedurende het jaar vaak aanbiedingen gezien bij action en bij kruidvat. S speelt er graag mee.
Een zeemeerminbarbie? S gaat er één krijgen van de sint met dvd. Ik weet nu al dat ze daar gek op gaat zijn.
Educatief: miniloco. R speelt al die vanaf 4 jaar, dus dat zal ze ook al prima kunnen. Wij hebben die van kikker, is leuk! (Voor S te makkelijk).
Kralenset om kettingen, armbandjes etc mee te maken?
Vriendenboekje voor als ze vier is en naar school gaat? S heeft die gekregen toen ze 4 werd en die was zo vol ;-).
Ehm....
pi_118784106
Oh, ik weet het!

Hier wordt zoveel mee gespeeld:


Wij hebben die en omdat het zo'n hit was bij allebei heb ik een jaar later ook nog die van hello kitty gekocht.
pi_118784400
Haa, groofs, goeie tips!
Dat Mandala-gebeuren heb ik veel zien liggen, maar had er nog niet naar gekeken. Misschien ook wel leuk, inderdaad!

Zeemeerminbarbie met dvd? Wie, wat waar?
Gereedschap van Ikea is ook een idee. We hadden wat bij Bijenkorf gezien, maar dat was 27 euro ofzo, en dat vind ik wat veel. 5 euro klinkt een stuk schappelijker :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118784593
Die barbie ligt gewoon bij intertoys enzo. Die heb ik een aantal maanden terug al in een aanbieidng geloof ik voor 8 of 9 euro ofzo gekocht. Nu heb ik daar zelf nog een zeemeerminnendvd bij gekocht, ook van barbie geloof ik.

Zoiets:




Ik weet niet of ik dit precies heb hoor, het is al maanden in huis en ingepakt ;-). Op mijn lijstje staat dat het me samen 20 euro heeft gekost ;) .

[ Bericht 19% gewijzigd door groofskendezoveelste op 03-11-2012 20:40:36 ]
pi_118784878
Miss, die barbie in een zeemeerminavontuur is best wel een beetje spannend voor Senna denk ik... Volgens mij is die ook vanaf 6 jaar.
Barbie en de prinsessenschool is volgens mij voor alle leeftijden.
Wat hier ook erg in de smaak valt als kado zijn verkleedkleren. Er ligt al een gouden glitterjurk klaar voor als ze dr zwemdiploma haalt....

Meike krijgt van de Sint in ieder geval een Lalaloopsy zeemeerminpop thuis, en bij opa en oma krijgt ze Twister Dance.

Lars gaat helemaal blij worden ook, want die krijgt vanalles van Chugginton.
En een boormachine.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_118784934
Oh, haha, oeps. Nou ja, voor de toekomst dan. S durft ook bijna niks te kijken op televisie. Alles is te spannend op dit moment. Nou ja.
pi_118785074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:53 schreef bitterend het volgende:
http://www.pukywinkel.nl/(...)roze-lovelypink.html
Zouden jullie deze aanbevelen?

ik vind deze wel leuk: http://www.driewielers.nl/smoby/be-fun-roze-p-75.html
alleen..is dat stang niet heel laag? ik lees dat hij bij puky bijvoorbeeld niet omhoog kan
Die laatste hebben wij en ik zou m niet aanraden. De trappers kunnen niet vastgezet worden, de stang is voor mij te laag, ben 1.75m en hij maakt een enorme herrie
Lotte!
Noah!
pi_118785494
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:53 schreef bitterend het volgende:
http://www.pukywinkel.nl/(...)roze-lovelypink.html
Zouden jullie deze aanbevelen?

ik vind deze wel leuk: http://www.driewielers.nl/smoby/be-fun-roze-p-75.html
alleen..is dat stang niet heel laag? ik lees dat hij bij puky bijvoorbeeld niet omhoog kan
Ik zou sowieso niet voor zo'n fietsje gaan, ik vind het onhandige dingen.
Een simpel loopfietsje is vaak ook soepeler, kunnen ze veel beter en sneller op vooruit. En als ze groter zijn hebben ze ook meer kracht m trappers rond te laten gaan.

S kreeg voor haar eerste verjaardag deze http://i91.photobucket.com/albums/k295/shivadivadoowop/etc003.jpg

Kon ze een tijdje prima op vooruit en later kreeg ze een gewoo loopfietsje met twee wielen. Inmiddels heeft ze een fietsje met zijwieltjes waar ze goed op vooruit kan, omdat ze voldoende kracht heeft om de trappers rond te krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118787655
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Die laatste hebben wij en ik zou m niet aanraden. De trappers kunnen niet vastgezet worden, de stang is voor mij te laag, ben 1.75m en hij maakt een enorme herrie
Oh bedankt!! ik ben ook 1.75m en man is 1.81m...
Jammer het leek me wat..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118787709
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zou sowieso niet voor zo'n fietsje gaan, ik vind het onhandige dingen.
Een simpel loopfietsje is vaak ook soepeler, kunnen ze veel beter en sneller op vooruit. En als ze groter zijn hebben ze ook meer kracht m trappers rond te laten gaan.

S kreeg voor haar eerste verjaardag deze http://i91.photobucket.com/albums/k295/shivadivadoowop/etc003.jpg

Kon ze een tijdje prima op vooruit en later kreeg ze een gewoo loopfietsje met twee wielen. Inmiddels heeft ze een fietsje met zijwieltjes waar ze goed op vooruit kan, omdat ze voldoende kracht heeft om de trappers rond te krijgen.
Oh grappig ik zou het nooit kopen als ik het in een winkel zag!!
waarom vind je een loopfiets beter? R loopt langs de bank maar verder niet zo veel
Zou ze hiermee wat kunnen? zo'n fiets...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118787822
Bitterend, wij hebben dat Puky fietsje gehad voor Dyon. Kyllian had ook iets vergelijkbaars gehad. Beiden hebben we wel kunnen duwen maar konden er niet goed op fietsen. Tegen de tijd dat ze goed konden fietsen (2,5 jaar) konden ze ook op een echt 12 inch fietsje. Ik zou dus zelf nooit meer zo'n fietsje kopen. Misschien wel tweedehands, want ze vonden het wel leuk om geduwd te worden :)
pi_118787962
Meimel..ok dat is duidelijk! het leek me inderdaad leuk om haar zo te duwen en ik dacht dat het ook leuk voor haar zou zijn om te trappen maar als ik het zo lees is de duwstang te laag en ze zou niet genoeg kracht hebben om te fietsen dus geen goede koop!

http://www.loopfietsen.nl/loopfiets-vanaf-1-jaar
Hoe kies je eentje?

moeilijk want 20m2 woonkamer..waar zouden we die moeten laten }:|
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118788039
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Die laatste hebben wij en ik zou m niet aanraden. De trappers kunnen niet vastgezet worden, de stang is voor mij te laag, ben 1.75m en hij maakt een enorme herrie
Heu? Wij hebben die laatste ook en kunnen wel de trappers vastzetten, net als het stuur overigens. Ik ben 1.75 en kan m hoger zetten dan prettig is. Mijn man is 1.90 en kan er ook prima mee uit de voeten!
Wat gek :?
pi_118788096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef bitterend het volgende:

[..]

Oh grappig ik zou het nooit kopen als ik het in een winkel zag!!
waarom vind je een loopfiets beter? R loopt langs de bank maar verder niet zo veel
Zou ze hiermee wat kunnen? zo'n fiets...
Ik denk dat ze eerder iets met zo'n loopfietsje kan, dan met zo'n driewieler. Daarmee kunnen jullie haar duwen, maar zij kan er voorlopig echt ng niet op fietsen. Dat plastic fietsje heeft vier wieltjes, dus dat valt niet om. In het begin liep S meer met dat dingen tussen de benen, maar ze had vrij snel door dat ze er dan ook op kon zitten. We hebben er echt heel veel plezier van gehad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118788165
L heeft het eerste Pukyfietsje en een loopfiets. Ze heeft eigenlijk van beide wel veel gebruik gemaakt, hoewel meer van dr loopfiets. Als ik zou moeten kiezen, zou ik voor een loopfiets gaan wel. Daar doen ze langer mee.

Wij kopen zulke dingen trouwens altijd tweedehands. Op MP word je doodgegooid met prima fietsjes.
pi_118788244
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heu? Wij hebben die laatste ook en kunnen wel de trappers vastzetten, net als het stuur overigens. Ik ben 1.75 en kan m hoger zetten dan prettig is. Mijn man is 1.90 en kan er ook prima mee uit de voeten!
Wat gek :?
Bij ons kan wel het stuurtje en nietde trappers waardoor we dus altijd het voorwiel omhoog moesten houden en dan is de stang m.i. echt te laag. Maar miss ligt dat aan mij :)
Lotte!
Noah!
pi_118788490
Kan een loopfiets op een rem? ik ben bang dat met onze laminaat dat als ze gaat leunen ertegen dat ie weg glijdt
Mijn schoonzus had een wheelybug en dat was zooo glad op hun vloer!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118788561
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heu? Wij hebben die laatste ook en kunnen wel de trappers vastzetten, net als het stuur overigens. Ik ben 1.75 en kan m hoger zetten dan prettig is. Mijn man is 1.90 en kan er ook prima mee uit de voeten!
Wat gek :?
Dat. Ik ben 175 en M 196 en duwen ging prima. L wilde alleen nooit geduwd worden. Die zat alleen maar achterom te kijken of je toch niet stiekem de stang vasthield.

En ze fietste er vanaf precies dr tweede verjaardag prima op. Nooit gemerkt dat ze onvoldoende kracht had of zo. :)
pi_118788812
Dyon fietste er ook wel vanaf 2 jaar op, maar hij wilde echt liever op een 12,5 inch fietsje. Daar zit je ook hoger op en je kunt dan meer kracht zetten denk ik. Helaas moest hij even tot 2,5 jaar wachten tot hij er op paste ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 05-11-2012 09:13:51 ]
pi_118788957
Oh, Meimel, ik kom naar de meet. Dus als je het aan Lamb mee wilt geven graag!
pi_118802892
Ik heb hier inspiratie opgedaan voor sinterklaas. Hopelijk vindt Thomas die "knappe koppen" ook zo leuk als sommige kinderen hier :Y Zijn eerste gezelschapsspelletje O+
pi_118836589
Wat leuk dat er al echt spelletjes zijn voor peuters! Wist ik niet, maar ook eigenlijk niet zo naar gekeken.
Ik heb deze gekocht laatst bij de kringloop voor 2 euro, zn eerste spelletje O+
Krijgt hij van de Sint

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_118836797
Hier is het spel de wielen van de bus wel een succes. Alleen dat liedje he, 100 keer achter elkaar }:|

wij hebben gisteren deze gekocht. O+



en deze



En dat samen voor nog geen 15 euro. *O* Goed geslaagd al met al. Nu nog even kijken wat we wanneer geven. Verjaardag of Sint.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118840842
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:26 schreef Estrys het volgende:
/www.2ttoys.nl/contents/media/playmobil%203001.jpg]afbeelding[/url] ]

En dat samen voor nog geen 15 euro. *O* Goed geslaagd al met al. Nu nog even kijken wat we wanneer geven. Verjaardag of Sint.
O+ Die eerste!
En die prijs :o voor een leuk prijsje tweedehands weten te kopen?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_118841145
Playmobil en een groot houten speelhuis voor dat bedrag?! hoe doe je dat :D.
pi_118843395
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:24 schreef ohnee het volgende:
Playmobil en een groot houten speelhuis voor dat bedrag?! hoe doe je dat :D.
Afzonderlijk van elkaar hoor. 10 en 4,5 euro. Speelgoed- en kinderkledingbeurs O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118849052
Fantastisch zo'n beurs! :) Hier was toen duplo te koop op zo'n beurs, kostte alsnog 30,- voor wat dino's. Belachelijk. jou bedragen zijn een stuk relaxter. ^^
pi_118849249
Een grote kartonnen doos met ramen in uitgesneden en vanbinnen behangen door m'n vader. Ik herinner het me nog, dus het moet wel goed geweest zijn.

Gratis, gewoon.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_118850767
Bij C1000 kun je nu stickers sparen voor korting op Sluban lego, en voor korting op allerlei winkels waaronder ook speelgoedwinkels. :) De Sluban zie ik alleen niet op hun website terug.
pi_118851564
Ohja gratis megadozen. die van de wasmachine enzo. O+ Zo een waar je helemaal in kon en je een raam en deur in kon maken. Wat de hele woonkamer in beslag nam. *) En je weken lol mee had, tot groot verdriet van moeders die dr kamer kwijt was. :P
pi_118852450
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:55 schreef p_iglet het volgende:
Boomgaard van Haba is ook een erg leuk eerste gezelschapsspel.
Oh dat ziet er heel erg leuk uit!
Maar ik vind bijna 40 euro wel erg aan de prijs.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118857547
zoveel? ik heb de peuterversie en die was 20.
pi_118925964
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat ziet er heel erg leuk uit!
Maar ik vind bijna 40 euro wel erg aan de prijs.
http://www.amazon.de/Haba(...)id=1352277698&sr=8-1

gratis verzonden vanuit duitsland, alleen de doos is duits, de handleiding is meertalig.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:37:22 #66
5428 crew  miss_sly
pi_119034229
Zijn er hier ook kindjes die spelen met Constructor of aanverwant speelgoed?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:41:34 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119034475
Ja, constructor. Maar om eerlijk te zijn valt het mij wat tegen wat ze ermee doen, misschien zijn ze niet creatief genoeg of is het niet hun ding? Compleet iets anders, maar met Little People speelden ze ook niet zoals het is bedoeld.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:42:43 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_119034550
Ruben speelt af en toe wel met een oude set van mij van de HEMA, maar hij speelt liever met lego :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119094794
Kennen jullie deze site al? Veel tweedehands Duplo: http://dupl-o-line.nl/index.php.

We hebben er voor L een hele trein(rails)uitbreiding gekocht.
  zondag 11 november 2012 @ 19:01:08 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119094930
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:57 schreef -Spring het volgende:
Kennen jullie deze site al? Veel tweedehands Duplo: http://dupl-o-line.nl/index.php.

We hebben er voor L een hele trein(rails)uitbreiding gekocht.
Die zit in Dordrecht toch? Daar halen wij nog wel eens duplo op als we daar toch zijn om bij vrienden op bezoek te gaan :) die duplotrein is echt leuk trouwens!
3!
pi_119095612
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Die zit in Dordrecht toch? Daar halen wij nog wel eens duplo op als we daar toch zijn om bij vrienden op bezoek te gaan :) die duplotrein is echt leuk trouwens!
Geen idee!

L is helemaal weg van d'r Duplo(trein). Ze had al een kleine hoeveelheid, maar sinds ik op de rommelmarkt een heule grote krat voor 'r heb gekocht, is ze er niet meer bij weg te slaan. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is ze parkeergarages en bruggen voor over d'r rails aan het bouwen. Ik heb laatst twee uur boven zitten werken terwijl zij alleen met 'r trein bezig was.

Van Sinterklaas wil ze graag een wissel en een kruispunt, dus dat hebben we er nu bijbesteld. En omdat N zich nogal liet gaan, ook een groene spoortunnel, een spoorwegovergang, nóg een wissel, 8 rechte rails, 12 kromme rails, een blauwe opbouwlocomotief die twee kanten uit kan rijden en een spoorbrug. En nu maar hopen dat ze het nog even leuk vindt. :P
pi_119098391
http://www.speelgoedshop.nu/

Ik heb hier eens een setje 2dehands duplo vandaan gehad... ook goede service

Iemand nog tips voor het sintverlanglijstje van mijn dame? (2jaar3mnd)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 11 november 2012 @ 20:24:13 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119098941
inspiratie (en dit is natuuuuuurlijk ook voor dr verjaardag):

dit krijgt Evie:
- Duplo trein (samen met Liene)
- Duplo ziekenhuis
- Dora pop
- Dora puzzel
- CD K3 - Eyo.

en voor de verjaardag van de opa's en oma's een fiets (14 inch).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_119099248
Anne krijgt (ook namens opa en oma's)

Cd speler met karaoke functie


Dora pop


Houten treinbaan


Little people speelhuis
  zondag 11 november 2012 @ 20:36:19 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119099692
Die pop krijgt Evie inderdaad ook! Leuk issie hè?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_119100605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:42 schreef p_iglet het volgende:

[..]

http://www.amazon.de/Haba(...)id=1352277698&sr=8-1

gratis verzonden vanuit duitsland, alleen de doos is duits, de handleiding is meertalig.
Thanks! Wie weet dat ik hem dan toch ga bestellen, lijkt me een leuk spel :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119101569
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Fannetje het volgende:
Anne krijgt (ook namens opa en oma's)

Cd speler met karaoke functie
[ afbeelding ]

Dora pop
[ afbeelding ]

Houten treinbaan
[ afbeelding ]

Little people speelhuis
[ afbeelding ]
Oh die cd speler is een leuk idee idd!

En die treinset.. waar heb je die vandaan Fannetje? O. heeft de simpele van Ikea, maar iets van een kleine uitbreiding is wel leuk evt
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119101766
Intertoys! Online is ie wel een tientje duurder dan in de winkel...
pi_119101933
Bij Intertoys online vanavond nog 15% korting op alles trouwens. Laatste dag. Ik heb de cd speler net nog even besteld op naam van mn schoonmoeder :)
pi_119103260
Die 15% korting is idd fijn. Ik heb gister ook van alles besteld, ook die Dora pop :) Leuk dat kookschort en muts die je erbij krijgt, als je genoeg Dora spullen koopt, ik wilde al een schort bestellen, dus kwam mooi uit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 11 november 2012 @ 21:29:53 #81
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119103522
Ik moet voor het sinterklaasfeest op mijn werk zelf een cadeautje kopen van ¤7,50 voor Puck. Hij is dan 22 maanden. Iemand tips?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119104550
Hier ook bij de intertoys wat besteld voor werk, mochten voor 20,- per kind iets uitzoeken.
Dyon krijgt een chuggington dvd en interactive treintje (de chugginfton treinbaan krijgt hij voor zn verjaardag).
Kyllian krijgt een bestuurbare vliegtuig.
  zondag 11 november 2012 @ 21:47:21 #83
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119104675
Oh bij jullie zijn ze guller dan bij ons :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119105074
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef laziness het volgende:
Oh bij jullie zijn ze guller dan bij ons :+
Bij ons is het ook iets van 7,50 hoor, bij mn man iets meer :P Sintfeest van mijn werk gaan we niet, vind het wel genoeg ;)

Voor 7,50 zou ik denken aan boekje, puzzel, badspeeltjes, auto?

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 11-11-2012 22:01:02 ]
pi_119105234
Dyon kreeg bijv. vorig jaar zo'n boekje met geluiden, maar dan van Bob de Bouwer. Vond hij erg leuk.
http://www.intertoys.nl/s(...)r-geluid-000081.html

Of een fototoestel:
http://www.intertoys.nl/speelgoed/fototoestel-655775.html
pi_119105382
Oh ja, we hebben ook nog Sinterklaas van het werk van mijn man.
Het budget is ¤17,50 en ik heb deze besteld:

pi_119105648
Voor 7,50 een klein doosje duplo wellicht?
  zondag 11 november 2012 @ 22:05:06 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119105782
bij de kruidvat zag ik in de folder nu duplo vanaf 3,95
Ook leuk sesamstraatspul; bordjes, bekers, bestek....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_119105862
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die 15% korting is idd fijn. Ik heb gister ook van alles besteld, ook die Dora pop :) Leuk dat kookschort en muts die je erbij krijgt, als je genoeg Dora spullen koopt, ik wilde al een schort bestellen, dus kwam mooi uit.
Ja, die heb ik er inderdaad ook bij 'besteld'. Ik zat eerst niet aan de 25 euro, maar heb nog maar een puzzel en een boekje van Dora erbij besteld :D
  zondag 11 november 2012 @ 22:07:08 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119105917
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, die heb ik er inderdaad ook bij 'besteld'. Ik zat eerst niet aan de 25 euro, maar heb nog maar een puzzel en een boekje van Dora erbij besteld :D
haha en ik ook; de dorapop en een grote vloerpuzzel ;) en toen kreeg ik ook dat setje. Vindt Evie vast leuk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_119106053
Ik ook naast de pop een puzzel :D Alleen dan een doos met gewone puzzels.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 11 november 2012 @ 22:21:41 #92
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119106949
Dank je voor de linkjes Meimel. Maar eigenlijk is dat allemaal 0.49 cent te duur :')
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 11 november 2012 @ 22:53:58 #93
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119108622
Leuk Spring! Dat zal zeker nog wel even in de smaak vallen, de zoon van vrienden van ons is 5 en die speelt er ook nog dagelijks mee :)

Stef krijgt voor zijn verjaardag een houten winkeltje met een kassa, een weegschaal en een mand broodjes om te verkopen.
Schoencadeautjes hebben we allerlei van die AH winkelspulletjes gekocht in de uitverkoop, dus een portemonneetje, speelgeld en zulks.
Pakjesavond krijgt hij een startset Bambinoloco, een dokterssetje en een Sesamstraat Wii-spel.
We hebben ook nog een nieuw vakjesbord liggen voor het avondeten (van de gouden boekjes, met de gele taxi uit zijn favo boekje erop), maar even kijken of hij die met pakjesavond krijgt of wanneer dan..
3!
pi_119109722
Verlanglijstje hier nu ongeveer

Een doktersetje + dit verpleegerssetje en dit boek is er ook wel erg leuk bij: Pleister erop
Houten blokken, Loco Bambino (met dikkie dik opdrachtenboekje), domino..
Haba - Kukeleku
Verkleedpakje schaapje

en als schoencadeautje wil ik graag een peuterschaartje, puzzel, pietencape e.d
En ik heb al een leuk klein boekje van dikkie dik met sintverhaaltjes gevonden.. eerste schoencadeautje ws.. ze is gek op dikkie dik
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119110646
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
Hier ook bij de intertoys wat besteld voor werk, mochten voor 20,- per kind iets uitzoeken.
Dyon krijgt een chuggington dvd en interactive treintje (de chugginfton treinbaan krijgt hij voor zn verjaardag).
Kyllian krijgt een bestuurbare vliegtuig.
Oh das echt zulk leuk spul O+
Floris heeft t een en ander voor zn verjaardsg gehad. Voor sinterklaas krijgt ie t safaripark, hellend spoorset en losse wagonnetjes.
Hij speelt er zoveel mee

Voor elise heb ik een theepot van Fisher price. Best lastig zo'n 2e kindje, we hebben al zoveel, maar dit is echt meisjes O+
Nu nog een ander kado erbij bedenken :D
pi_119110717
Die theepot is echt geweldig sonnetje :D kreeg ze voor haar 1ste verjaardag en echt het meest gebruikte cadeau! (nog steeds)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119110805
:D
Nou hoop dat ze m hier ook zo leuk gaat vinden!
Vond m zelf zo leuk :')
  zondag 11 november 2012 @ 23:58:35 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119111360
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat ziet er heel erg leuk uit!
Maar ik vind bijna 40 euro wel erg aan de prijs.
Het is het zo waard !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119113799
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef laziness het volgende:
Dank je voor de linkjes Meimel. Maar eigenlijk is dat allemaal 0.49 cent te duur :')
Ja ik dacht aan die 15% korting eraf, maar dan moest je natuurlijk wel voor 25,- bestellen.
Hier was alles wat je over de 20,- heen zou gaan op eigen kosten. Vond het alleen netter om er niet overheen te gaan, dus het is op een paar cent na 40,- geworden :P
pi_119113816
Leuk Sonnetje!! Heb je nog een nieuwe rails uitbreidingsset nodig? Wij zijn voor de interactive gegaan, dus het zal hier niet gaan passen.
pi_119113869
Wij mochten ook voor 20 euro per kind iets bij Intertoys. Toch niet dezelfde baas Meimeltje ;) Seb krijgt de Sinterklaas boot van playmobile. Hij vind die heel leuk maar zou het zelf niet zo snel kopen denk ik.

Ik ga voor papa denk ik nieuwe rails voor de duplo trein kopen :D die vind het geweldig om te puzzelen met de rails en wissels.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119113887
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef Fannetje het volgende:
Oh ja, we hebben ook nog Sinterklaas van het werk van mijn man.
Het budget is ¤17,50 en ik heb deze besteld:

[ afbeelding ]
Die heeft L. :X Van vrienden voor dr verjaardag gekregen. Ze vindt m helemaal geweldig.
pi_119114094
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:18 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Sonnetje!! Heb je nog een nieuwe rails uitbreidingsset nodig? Wij zijn voor de interactive gegaan, dus het zal hier niet gaan passen.
Wij hebben de interactive ;)
Vond de die cast iets te klein nog.toen ie 2 werd.
pi_119115306
Hier het weekend alle cadeautje voor de jongens ingepakt bij mijn ouders. Daar krijgen ze 3-5 cadeautjes.

Daan (en zijn neefje van 5 maand) krijgen
een press en go autotje
een badwaterval
En een gereedschapstrolley


Chris krijgt:
Lego wielenset
buigrails voor zijn houten treinbaan
metalen constructie auto
Cars horloge
Tomtect Kapla


Bij mijn schoonouders krijgt daan nog een vtech toettoetgarage, en Chris Cars Domino (omgooi variant), en een electro bouwset. En nog wat kleine dingen die ik niet weer :P
  maandag 12 november 2012 @ 10:28:33 #105
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_119116655
F mocht voor Sinterklaas van mijn werk iets uitkiezen uit een lijst speelgoed bij óók al de Intertoys :).
Ze heeft voor IQ Puzzler gekozen

Komend weekend hebben we al Sinterklaasviering van mijn werk :o. Gaat heel snel :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_119123015
Gitaar

Ohh deze van de blokker is ook leuk ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:08:34 #107
5428 crew  miss_sly
pi_119142055
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef -Spring het volgende:

[..]

Geen idee!

L is helemaal weg van d'r Duplo(trein). Ze had al een kleine hoeveelheid, maar sinds ik op de rommelmarkt een heule grote krat voor 'r heb gekocht, is ze er niet meer bij weg te slaan. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is ze parkeergarages en bruggen voor over d'r rails aan het bouwen. Ik heb laatst twee uur boven zitten werken terwijl zij alleen met 'r trein bezig was.

Van Sinterklaas wil ze graag een wissel en een kruispunt, dus dat hebben we er nu bijbesteld. En omdat N zich nogal liet gaan, ook een groene spoortunnel, een spoorwegovergang, nóg een wissel, 8 rechte rails, 12 kromme rails, een blauwe opbouwlocomotief die twee kanten uit kan rijden en een spoorbrug. En nu maar hopen dat ze het nog even leuk vindt. :P
Legt ze zelf de rails enzo?
S heeft ook interesse ín treinen, dus we dachten ook zoiets t geven, maar geen idee wat nou een leuke startset is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 12 november 2012 @ 21:16:55 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119142590
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Legt ze zelf de rails enzo?
S heeft ook interesse ín treinen, dus we dachten ook zoiets t geven, maar geen idee wat nou een leuke startset is.
zo jammer; vorige maand was het duplomaand en waren de treinsets echt enorm afgeprijst.
(ik heb de uitgebreide versie besteld voor mijn meiden voor 54 euro (ipv 109 adviesprijs....).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_119142618
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Legt ze zelf de rails enzo?
S heeft ook interesse ín treinen, dus we dachten ook zoiets t geven, maar geen idee wat nou een leuke startset is.
Dat doet ze wel, maar het lukt 'r niet om 'm helemaal rond te maken. Daarvoor heb je nl precies evenveel rechte en kromme stukken nodig. Dus dat doen we samen. En ik maak een brug en een tankstation en zo. En daarmee gaat ze met haar fantasie zelf verder aan de slag. Hekjes erbij waarvoor de trein dan moet stoppen van de conducteur, extra blokjes op het de achterste wagon van de trein want dat zijn boodschappen, bloemen en bomen op de brug, dat soort dingen.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:36:47 #110
5428 crew  miss_sly
pi_119143742
Dat is inderdaad jammer, BJ.

We twijfelen een beetje, want een houten trein kan ook erg leuk zijn. OK, die rijdt niet zelf, maar dat hoeft geen belemmering te zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_119144046
Je hebt ook houten treintjes die wel zelf rijden, op een batterijtje
  woensdag 21 november 2012 @ 19:42:55 #112
186122 Voulge
Games zijn cool
pi_119476749
Over Tiptoi, ikzelf heb het gekocht voor Sinterklaas voor mijn dochter.
Hoop dat het aanslaat.

Maar ja het is wel speelgoed van het jaar 2012, dus zal wel getest zijn.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 november 2012 @ 20:33:45 #113
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_119479177
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef MaLo het volgende:
F mocht voor Sinterklaas van mijn werk iets uitkiezen uit een lijst speelgoed bij óók al de Intertoys :).
Ze heeft voor IQ Puzzler gekozen

Komend weekend hebben we al Sinterklaasviering van mijn werk :o. Gaat heel snel :o
Die krijgt Isa ook :D Van de week bij een vriendin heeft ze zich daar een hele tijd mee geamuseerd :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 november 2012 @ 20:35:52 #114
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_119479274
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die krijgt Isa ook :D Van de week bij een vriendin heeft ze zich daar een hele tijd mee geamuseerd :Y
Leuk :D. F heeft hem bij het Sinterklaasfeest van mijn werk niet gekregen, het is haar tweede keuze van het verlanglijstje geworden (Stokstaartjes van Playmobil). Nu krijgt ze IQ Puzzler bij mijn oma voor Sinterklaas. Ze wil het heel graag hebben en het lijkt me ook echt iets voor haar.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_119495248
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die krijgt Isa ook :D Van de week bij een vriendin heeft ze zich daar een hele tijd mee geamuseerd :Y
Vind ze dat soort puzzeltjes leuk?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 november 2012 @ 22:27:21 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_119585131
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Vind ze dat soort puzzeltjes leuk?
Ja, blijkbaar :D Ze heeft het op haar verlanglijstje voor Sinterklaas gezet... Ik heb ook nog Chickenshuffle voor haar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_119591678
Kijk ik nou zo scheel. Ik dacht dat we het hier laatst hadden gehad over een kraan voor kinderen om in bad mee te spelen. Maar nu kan ik de link niet meer vinden.
pi_119591700
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 09:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Kijk ik nou zo scheel. Ik dacht dat we het hier laatst hadden gehad over een kraan voor kinderen om in bad mee te spelen. Maar nu kan ik de link niet meer vinden.
OUD / Handige en onhandige spulletjes deel 2
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_119591704
quote:
Ah daar was het
Dank je
pi_119678656
Welke treintjes passen er allemaal op de houten treinset?
pi_119741057
Kim krijgt van mijn ouders een houten fornuisje van hema. (nu in de aanbieding van 30,- voor 15,- ! )
Mooi klein formaat, ideaal! En mijn moeder zoekt er nog iets bij.
Tyler krijgt een set stempels en een Dora :') kassa.

Nu moet ik nog iets verzinnen wat ik ga geven. Alleen kom ik er maar niet uit.
Ik zit aan playmobil, duplo of lego te denken. Daar heb ik niks van.
Kim wordt 7 en Tyler 4. Iemand nog (andere) ideetjes?
pi_119741476
knutselspullen?
  donderdag 29 november 2012 @ 11:36:40 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119741856
een playmobil poppenhuis of zwembad voor Kim,
en een playmobil dierentuin voor Tyler?

of je probeert zo'n uitgebreide verzameling van iemand over te nemen en verdeelt dat in cadeautjes voor hen beiden (hoeft niet allemaal tegelijk gegeven te worden)
in de haak.
  donderdag 29 november 2012 @ 11:49:19 #124
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_119742245
F (8) speelt heel veel met Playmobil en met Lego Friends. Is dat misschien iets voor Kim?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 29 november 2012 @ 11:54:07 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119742371
ik denk dat lego friends nog wel wat priegelig voor haar zou kunnen zijn. hier is de ervaring dat ze er ook wel heel snel onderdeeltjes van kwijtraken, ik zou dan denk ik toch net wat eerder kiezen voor playmobil. bovendien is daar nu al veel meer tweedehands te koop. en 't blijft echt lang goed. de speeltuin van playmobil is ook erg leuk trouwens.

wat treinen betreft: we hebben hier houten rails, steeds aangevuld (alle houten rails passen zo ongeveer op elkaar, ideaal), waardoor het nu echt een enorme hoeveelheid is, waar ze soms nog steeds echt een hele middag mee zoet kunnen zijn. meer met het bouwen van de baan dan met het rijden hoor, hoewel er soms wel hele verhalen bij verzonnen worden. we hebben van die houten thomas-treintjes erbij.

[ Bericht 37% gewijzigd door trui op 29-11-2012 13:23:15 ]
in de haak.
pi_119765775
Tnx! Ik ga eens rondsnuffelen!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:16:31 #127
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121035025
Kick want ik zoek inspiratie voor mijn bijna peuter.

Vooral iets groots/wat duurder van ons en van mijn moeder weten we nog niet.
We hebben eigenlijk geen ruimte voor een keukentje helaas -O-

Dus tips zijn welkom!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121040376
Een tafeltent misschien iets voor bij jullie? Misschien dat je met een klein tafeltje dmv zoiets een keukentje kunt maken?

Jelle kreeg voor z'n verjaardag een puky loopfietsje, toet toet ambulance, een traktor met aanhangwagen en de duplo brandweergarage. Er komt nog een kado aan (gok duplo ziekenhuis) en volgens mij ng de Chuck mini auto's
pi_121048291
Een kassa met boodschappen en een leuke boodschappentas?

Bij ikea hebben ze ook zo'n kruiptunnel die weer makkelijk in elkaar te vouwen is (groot ding, alleen niet heel duur, maar wel een mega succes hier)

Mooie grote automat?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121078423
Moet een kadootje kopen voor dreumes van 1 *O*
Hebben jullie tips ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_121086796
Ligt een beetje aan het bedrag, maar iets van Little People doet het vaak goed, of duplo. Voorleesboek van jip en janneke of nijntje.
pi_121086809
quote:
5s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Moet een kadootje kopen voor dreumes van 1 *O*
Hebben jullie tips ?
En voor een meisje of een jongen?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121086840
jongetje, rond de 15 euro.
Thx alvast !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122001716
Ben op zoek naar de brug voor de duplo trein.
Via beslist zie ik er veel maar allemaal niet op voorraad of ong.15 euro verzenden.

Iemand nog tips of iemand die beter kan google en dan ik?;-)
pi_122019116
hier was zoon dol op little people met 1 jaar. :)
pi_122019160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef het-is-mij het volgende:
Ben op zoek naar de brug voor de duplo trein.
Via beslist zie ik er veel maar allemaal niet op voorraad of ong.15 euro verzenden.

Iemand nog tips of iemand die beter kan google en dan ik?;-)
Wij hebben m laatst op een tweedehands Duplo-site gekocht. Maar weet even niet meer hoe ie heet. Duplo on line of zo?

Verder al op MP gekeken? En op rommelmarkten staan vaak Legohandelaren.
pi_122049585
Ik zal nog eens google en dit weekend.
Thx
pi_122424715
Heeft er hier nog iemand die tiptoi gekocht? Mijn zusje twijfelt voor haar 4-jarige. Of het nou echt leuk is, of toch snel verveeld..
  zondag 3 februari 2013 @ 17:51:50 #139
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_122426131
Wij hebben hem. Mika vind het erg leuk. wij hebben een puzzel en een boek. De puzzel gaat over de middeleeuwen en je moet dingen zoeken, steeds andere dingen.
  donderdag 18 april 2013 @ 09:59:14 #140
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125431256
Hullo!
Ik wil voor onze kleine meid voor haar tweede verjaardag een loopfiets vragen, maar ik zit met 1 probleem: onze dochter is nogal klein.
Heeft er iemand ook hier ervaring mee en toch een kleine loopfiets kunnen vinden?

Het merk zou dan wel handig zijn ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125432683
Niet die van de Hema. Ean is er nog veel te klein voor.
  donderdag 18 april 2013 @ 11:09:56 #142
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125433301
Dank voor je antwoord f_r, Hema stond idd op het lijstje van mogelijkheden maar die haal ik er nu af :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125434405
Puky! Het kleinste model kan vanaf ca 82/83 cm en het zijn fijne, stevige fietsjes.

http://www.loopfietsen.nl(...)9a53b7862c4a76d371a2
pi_125443157
Nu weet ik niet hoe groot ze is. Maar ean vond het maar frustrerend dus het fietsje staat op zolder.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:58:39 #145
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125443413
Larissa is 80 cm, dus ik denk niet dat ze op die Puky kan :'(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125443596
Heb ik dan ineens een mega dreumes? Ean is over de 80cm ik gok net hoor. Maar Larissa is toch praktisch even oud? Een paar dagen jonger toch?
  donderdag 18 april 2013 @ 16:09:56 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_125443926
Liene was bij 14 maanden al 83 cm ha ha...... en die heeft een pukylino, vanaf haar eerste verjaardag.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 18 april 2013 @ 16:11:16 #148
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125443985
Larissa heeft een kleine papa :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 18 april 2013 @ 16:13:04 #149
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125444056
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ik dan ineens een mega dreumes? Ean is over de 80cm ik gok net hoor. Maar Larissa is toch praktisch even oud? Een paar dagen jonger toch?
Larissa scheelt idd maar 4 dagen ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125444104
Ean ook en ook ik ben niet mega groot.
Ik ben vooral blij dat ze niet achterloopt haar nicht was nl veel groter al op dezelfde leeftijd. D'r neefje is ongeveer even groot maar die heeft een kleine mama en ook geen heel grote papa.
pi_125444127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
Liene was bij 14 maanden al 83 cm ha ha...... en die heeft een pukylino, vanaf haar eerste verjaardag.....
Maar jij bent ook zelf groot. Dat is valsspelen.
pi_125455449
onze kinderen zijn enorm klein. nu 76 cm bij 20mnd en 104cm bij 5jr10mnd. Pepijn heeft voor zijn 2e verjaardag een wishbonebike gekregen. alle andere loopfietsen waren veel te groot. Joris past er nu net een paar weken lekker op.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:30:48 #153
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_125482926
Welke step is leuk voor een 4 jarig kind.
Heb er max 30/35 euro voor over. De cheapo van intertoys, die kan vast wel.. Of raden jullie mij andere aan
pi_125484780
Voor dat bedrag zou ik tweedehands kopen die nieuw rond de ¤70 heeft gekost. Gaat ws langer mee dan een goedkoop plastic ding van de Intertoys. :)
pi_125568692
Wij hebben er één van 15 euro van de blokker. Prima ding, gaat nu drie jaar mee ^O^ . Ik denk wel dat die misschien net een maatje te klein is voor een vierjarige.
  donderdag 25 april 2013 @ 13:52:56 #156
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_125717437
Ik vond deze aanbieding met het betere weer te mooi om te laten lopen dus tip voor anderen wellicht:

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_125717914
Geweldige baan, heeft kroost vorig jaar heel veel mee gespeeld, heeft het helaas niet helemaal overleefd en dit is een leukere prijs dan weer 65 euro neertellen! Dank _O_
  donderdag 25 april 2013 @ 14:43:20 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_125719313
Bij de kruidvat een kleinere variant voor 25 euro nu.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_125730070
Zo leuk zo'n baan ja!

Vraagje... Zo'n 3wieler stepje vanaf welke leeftijd lukt dat ongeveer??
Mijn schoonmoeder wilde die graag voor haar 3de verjaardag kopen maar ik heb het idee dat het nog een beetje een ver van haar bed show is? Een gewone trapdriewieler of een loopfiets lukken haar ook nog niet (ze is nu 2jaar9mnd)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_125731134
Anne kan er prima mee overweg.
Maar ze kan ook goed fietsen op een driewieler en fietsen op een loopfiets, dus waarschijnlijk heb je hier weinig aan...
pi_125731397
;) haha dan ligt het idd aan mijn motorische kluns.. Naja.. Schoonmoeders er dus maar even vanaf praten.. zonde dat dat ding lang in de schuur staat..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_125731476
Ze mag hier wel even komen oefenen met Anne's wagenpark hoor ;)
  zaterdag 27 april 2013 @ 13:50:23 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125794117
Waar kun je een beetje fatsoenlijke zandbakken kopen?

Ik zie bij speelgoedwinkels vooral van die schelpen maar daar past net 1 kind in. Het is wel handig als er 3 tegelijk in kunnen spelen....
  zaterdag 27 april 2013 @ 13:59:37 #164
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_125794340
Bouwmarkt?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_125807223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Larissa is 80 cm, dus ik denk niet dat ze op die Puky kan :'(
Bij de Blokker enzo heb je voor een tientje een afzichtelijke primaire kleurenloopfiets van plastic (Lena) die maar zo'n 26 cm groot is. Past ze zeker op, heeft 4 kleine wieltjes waardoor ze stabiel zitten en voor die prijs kun je er bijna geen miskoop aan hebben.
Gaat hier al bijna een jaar mee (Dot vindt de eenwielige loopfiets nog een beetje eng en zit nu met haar 91 cm redelijk voor schut op deze).


Bij bol iets duurder dan bij de kneuterigere winkels, maar ook niet al te prijzig.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vanyel op 27-04-2013 21:09:20 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_125809673
Praxis heeft nu een houten zandbak voor dertig euro.
  maandag 29 april 2013 @ 14:12:25 #168
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_125864630
Morgen Lekker rondlopen op de vrijmarkt... en goedkoop speelgoed halen :D
pi_125864816
Zal ik gaan voor:


Tip lazi.

Of deze:


Of nog andere suggesties ?

Zo'n dier als op de 2e vind ik schattig. Istie ook stevig ? Voor mn meisje van 9 maanden. Ze snakt naar iets om te lopen, zo lijkt het. Ze "loopt" nu zelfs met de speelgoed mand. Maar het moet wel stevig zijn omdat ze nog wiebelt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_125865131

Deze is ook leuk ! *;


Geschikt voor kinderen vanaf ca. 24 maanden. :? :?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 29 april 2013 @ 14:31:28 #171
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125865171
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij de Blokker enzo heb je voor een tientje een afzichtelijke primaire kleurenloopfiets van plastic (Lena) die maar zo'n 26 cm groot is. Past ze zeker op, heeft 4 kleine wieltjes waardoor ze stabiel zitten en voor die prijs kun je er bijna geen miskoop aan hebben.
Gaat hier al bijna een jaar mee (Dot vindt de eenwielige loopfiets nog een beetje eng en zit nu met haar 91 cm redelijk voor schut op deze).

[ afbeelding ]
Bij bol iets duurder dan bij de kneuterigere winkels, maar ook niet al te prijzig.
Dit fietsje hebben we! Maar ze kan net niet goed met haar voetjes bij de grond. Ze glijdt ook daardoor telkens van het zadel. Ze vindt hem ook echt niet leuk daardoor.
Zelfs deze is dus te hoog :@
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze een keer er flink mee gevallen is (tand door lip). Ze gleed van haar zadel en zette zich af op het stuur. Daardoor vloog ze naar voren tegen de muur aan :X
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125871723
Ik vind die plastic fietsjes een beetje eng. Anne bleef ermee achter een stoeptegel hangen en viel zó voorover op haar gezicht en verloor daarbij een tand...
  maandag 29 april 2013 @ 17:42:30 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_125871819
Ik vind t ook instabiele dingen eerlijk gezegd. ..
pi_125876388
quote:
5s.gif Op maandag 29 april 2013 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik gaan voor:

[ afbeelding ]
Tip lazi.

Of deze:
[ afbeelding ]

Of nog andere suggesties ?

Zo'n dier als op de 2e vind ik schattig. Istie ook stevig ? Voor mn meisje van 9 maanden. Ze snakt naar iets om te lopen, zo lijkt het. Ze "loopt" nu zelfs met de speelgoed mand. Maar het moet wel stevig zijn omdat ze nog wiebelt.
De bovenste is wendbaarder, dus wat makkelijker te besturen. Maar de onderste is waarschijnlijk langer leuk om mee te spelen als ze eenmaal goed los loopt. Dat was althans de tip die ik in het dreumestopic kreeg :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126017348
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 19:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

De bovenste is wendbaarder, dus wat makkelijker te besturen. Maar de onderste is waarschijnlijk langer leuk om mee te spelen als ze eenmaal goed los loopt. Dat was althans de tip die ik in het dreumestopic kreeg :P.
Thx ! We gaan voor de muis *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_126018170
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind die plastic fietsjes een beetje eng. Anne bleef ermee achter een stoeptegel hangen en viel zó voorover op haar gezicht en verloor daarbij een tand...
Dat kan met elke fiets gebeuren als je ergens achter blijft hangen. is mij vroeger zelfs wel eens gelukt crossfiets.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_126024202
Ja dat is wel zo, maar met zo'n plastic fietsje net iets sneller denk ik.

Maar goed, ik had daar waarschijnlijk ook nooit bij stilgestaan als Anne al haar tanden nu nog had gehad ;)
pi_126031894
True :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_126038493
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Ik heb al aan heel veel mensen suggesties gedaan voor verjaardags cadeautjes maar nu zijn er een aantal die geen cadeaubon willen doen maar ik weet echt niet meer wat ik dan nog wil voor haar.

Ze krijgt al : Loopauto (heeft ze al gehad), duwkar, poppenwagen, schommel, speelgoed ipad van fisher price, watertorentje voor in de douche.

We hebben al: glijbaan, zandbak, vormenstoven, houten blokken, duplo, poppen

Wat zijn nog meer leuke cadeautjes voor de eerste verjaardag onder de 20 euro?

Ik ben totaal inspiratie loos
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126038801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef Sam1993 het volgende:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Ik heb al aan heel veel mensen suggesties gedaan voor verjaardags cadeautjes maar nu zijn er een aantal die geen cadeaubon willen doen maar ik weet echt niet meer wat ik dan nog wil voor haar.

Ze krijgt al : Loopauto (heeft ze al gehad), duwkar, poppenwagen, schommel, speelgoed ipad van fisher price, watertorentje voor in de douche.

We hebben al: glijbaan, zandbak, vormenstoven, houten blokken, duplo, poppen

Wat zijn nog meer leuke cadeautjes voor de eerste verjaardag onder de 20 euro?

Ik ben totaal inspiratie loos
hebben jullie ook een bad of enkel een douche?
speelgoed voor in de zandbak
watertafel/zandtafel
poppenhuisje
pi_126038902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

hebben jullie ook een bad of enkel een douche?
speelgoed voor in de zandbak
watertafel/zandtafel
poppenhuisje
We hebben een douche met een bak eronder dus met water erin een goede 20 cm diep ofzo maar voor in de zomer wel een heel groot zwembad. Speelgoed voor in de zandbak heb ik toevallig vorige week zelf nog gekocht omdat hij opnieuw gevuld werd

water zandtafel weet ik niet of dat wel toegevoegde water heeft als ze ook de zandbakschelp hebben waar ze met zand en water in kunnen kliederen?

poppenhuisje spelen ze daar mee tussen de 1 en 2 jaar? is wel een leuk idee :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:50:26 #182
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_126038994
Nijntje: Verstoppertje spelen!



Voorleesboeken zijn ook altijd erg leuk vind ik.
Ze krijgt zo te zien al heel veel, misschien zijn zaken als kleding, luiers, etc. ook nog een optie?
A grand adventure has begun.
pi_126038999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:48 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

We hebben een douche met een bak eronder dus met water erin een goede 20 cm diep ofzo maar voor in de zomer wel een heel groot zwembad. Speelgoed voor in de zandbak heb ik toevallig vorige week zelf nog gekocht omdat hij opnieuw gevuld werd

water zandtafel weet ik niet of dat wel toegevoegde water heeft als ze ook de zandbakschelp hebben waar ze met zand en water in kunnen kliederen?

poppenhuisje spelen ze daar mee tussen de 1 en 2 jaar? is wel een leuk idee :)
Ik moet hier de inhoud zoeken na de verhuizing. Ik heb 100x met die doos in mijn handen gestaan en nu is het kwijt. Maar volgens vele vinden ze het leuk
Ik heb een badkraantje in bad en ean is daar echt fan van. Volgens mij moet dat in 20cm ook lukken.
pi_126039247
Nijntje verstoppertje spelen wat is dat dan voor iets? Ziet er leuk uit! Dat badkraantje ga ik ook eens naar kijken kan dat als de douchebak een beetje van de muur afstaat?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126039276
Sam ik zou idd ook zeggen praktische dingen of boeken, muziekinstrumentjes, knutselspul?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_126039333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:55 schreef Lamb29 het volgende:
Sam ik zou idd ook zeggen praktische dingen of boeken, muziekinstrumentjes, knutselspul?
Knutselspul heb ik echt al heel veel
kleding inmiddels ook boeken zou ik nog wel voor kunnen kijken ik heb heel erg zitten twijfelen maar ik had zoiets van ik kan ook naar de bieb of is het fijner om je eigen boeken te hebben? want dan kan ik dat inderdaad nog vragen :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126039365
Ik heb nogal een speelgoed tik :D Dus ben natuurlijk alweer begonnen aan het lijstje voor O's verjaardag (Eind juli 3jaar)... Heb nu het volgende:

Cdspeler + Cd's (maar welke? Tips? Geen Dirk :D)
Duplo (zieken)huis
Dansrokje, dansschoentjes
Babybjorn kleding
Voorleesboeken
Puzzels
Dag/nacht klokje
Kassa
Ik leer knippen van ses
Spelletjes (zag een leuke van kikker)

Ze is ook enorm geïnteresseerd in letters.... iemand tips wat dan leuk is voor een 3jarige?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_126039375
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:55 schreef Sam1993 het volgende:
Nijntje verstoppertje spelen wat is dat dan voor iets? Ziet er leuk uit! Dat badkraantje ga ik ook eens naar kijken kan dat als de douchebak een beetje van de muur afstaat?
Je zet hem met noppen tegen de rand.
Ik ga even op bol speuren voor je
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:58:11 #189
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126039441
Eigen boeken mogen ook stuk ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126039475
Juist dat wat Lazi zegt :D
Eigen boeken kun je tot in den treuren herhalen ook wat vaak wel gewaardeerd wordt ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_126041569
Sam is de aqua doodle iets. Tekenen met water. Houten 3-d puzzel.
pi_126043245
Het badkraantja kan hier niet. Voor het tekenen met water ga ik eens kijken :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:40:17 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_126061750
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:48 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

We hebben een douche met een bak eronder dus met water erin een goede 20 cm diep ofzo maar voor in de zomer wel een heel groot zwembad. Speelgoed voor in de zandbak heb ik toevallig vorige week zelf nog gekocht omdat hij opnieuw gevuld werd

water zandtafel weet ik niet of dat wel toegevoegde water heeft als ze ook de zandbakschelp hebben waar ze met zand en water in kunnen kliederen?

poppenhuisje spelen ze daar mee tussen de 1 en 2 jaar? is wel een leuk idee :)
Ja hoor, poppenhuis word meegespeeld. Wij hebben hier een van My Little People.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_126365779
Nou de verjaardag is geweest. Ze heeft gehad:

Schommel voor in de tuin
loopauto
duwkar
magisch verhaaltjes boek
keukentje
ballentent
waterspeelgoed
en een wiebel pinguin. Dat is trouwens echt een aanrader voor kindjes vanaf een maand of 10. Zeker als ze kunnen zitten/kruipen Lisa heeft hem vanuit de doos meteen gebruikt en niet meer losgelaten ze sjouwt er heel de kamer mee door en geeft hem kusjes.

http://www.fisher-price.com/nl_NL/products/44149
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126949228
Ik zoek iets voor mijn meisje die een wordt. Ze kan al lopen, ze is niet zo groot (nu 68,5 cm bij 9,5 maand) dus denk dat alle loopfietsjes e.d. nog te groot zijn. Is zo'n ikea keukentje leuk als je een bent? Of moet je daar wat ouder voor zijn. Ik heb geen idee wat leuk is of geschikt voor een eenjarige... Zal dit topic ook nog eens teruglezen...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:37:25 #196
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126949704
Een keukentje zou ik pas vanaf twee jaar doen persoonlijk. Althans dat is mijn ervaring met O. en kinderen in onze omgeving.

Ze is nog wel heel klein qua centimeters. Je zou naar een fietsje als deze kunnen kijken. Daar passen ze al vrij vroeg op en ze zijn goedkoop van marktplaats te trekken.



Waar ze trouwens wellicht wel al op past is de kleine versie van de wheelybug!


Verder een houten poppenwagentje? Of een zandbak of speelhuisje of schommel voor in de tuin?
Watertafel
Little people was hier een groot succes op die leeftijd
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126950013
Ik zou ook gaan voor de wheelybug die kan je ook heel goed mee naar buiten nemen.
Of gewoon iets zoals Kapla.. Echte houten blokken zijn O+
Buitenspeelgoed? schommel? glijbaan? huisje?

Keukentje is echt pas later leuk.
pi_126950059
Oh en wat hier het grootste succes was en nogsteeds is :D

pi_126951407
Keukentje was hier juist wel heel snel een succes. Kind kon uren alle etensdingetjes pakken en betasten en daarna ook benoemen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:23:06 #200
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126951788
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:14 schreef Vanyel het volgende:
Keukentje was hier juist wel heel snel een succes. Kind kon uren alle etensdingetjes pakken en betasten en daarna ook benoemen.
Hier ging er echt nog teveel de mond in en al die eet spullen zijn best wel klein -O-

Nu heeft hij echt het rollenspel en fantasie door en dat is wel heel leuk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126951892
Ik vind het gewoon zonde als er dingen zijn waar ze meer mee kunnen om dan een keukentje te kopen.

in de leeftijd dat ze beginnen met echte rollenspelen zo rond de 2 a 3 jaar hebben ze er veel meer aan om zoiets te krijgen. dat ze er iets mee kunnen is logisch natuurlijk maar juist als ze ouder zijn hebben ze er veel meer aan. Mijn 2,5 jarige en 5 jarige gaan zo anders om met een keukentje dat ik het gewoon niet echt zie als een leuk cadeau voor een 1jarige.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:28:34 #202
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126952046
Ik sluit me aan bij de post van Pvoesss boven mij :Y

Een keukentje an sich is ook wat anders dan de etenswaren. Wij hadden bij anderhalf bijvoorbeeld een boodschappenwagentje met grotere boodschapjes er in. Dat was ook een groot succes maar heel anders dan het rollenspel van koken en thee zetten etc.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126953960
Het is natuurlijk maar wat je wil.
Onze keuken heeft een kastje waar je in kunt kruipen als je zo klein bent en een ovendeur die open en dicht en open en dicht en open en dicht kan. Dat is honderdduizend keer leuk. Maar wij hebben t dan ook niet als cadeau gekocht, maar gewoon omdat we het vast wilden hebben (en dat goedkoop konden regelen via fok).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 26 mei 2013 @ 08:31:59 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127014417
Brickadoo!!
Absolute hit bij mijn net 5 jarige zoon. Echt een aanrader! Na het bouwen kun je met water het cement weer oplossen en dan nog een keer bouwen ^O^

pi_127020391
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:14 schreef Vanyel het volgende:
Keukentje was hier juist wel heel snel een succes. Kind kon uren alle etensdingetjes pakken en betasten en daarna ook benoemen.
Bij M op het kdv hebben ze een keukentje en hij is er, zodra hij naar die groep ging (maand of 13), niet weg te slaan. Inderdaad de deur honderden keren op en dicht doen en lekker prutsen. Hij rent er echt direct heen zodra we aankomen. Thuis hebben we geen keukentje maar wel een setje pannen en dat is ook een grote hit.

De Blokker heeft trouwens een waterbaan in de aanbieding: http://www.blokker.nl/web(...)uctId=73301#meerinfo.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_127020759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:26 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik zoek iets voor mijn meisje die een wordt. Ze kan al lopen, ze is niet zo groot (nu 68,5 cm bij 9,5 maand) dus denk dat alle loopfietsjes e.d. nog te groot zijn. Is zo'n ikea keukentje leuk als je een bent? Of moet je daar wat ouder voor zijn. Ik heb geen idee wat leuk is of geschikt voor een eenjarige... Zal dit topic ook nog eens teruglezen...
Ik had gewoon een goedkope loopauto van de bart smit 15 euro ofzo daar paste ze met 70 cm goed op. en verder was deze echt een hit en nog steeds : http://www.wehkamp.nl/kin(...)/C23_3K5_KIV_764082/ er zijn verschillende filmpjes op youtube :) Te koop bij heel veel winkels en iets van 20 euro ofzo

http://www.lobbes.nl/spee(...)price-wiebel-pingu-n
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_127046652
Hoi, nou we hebben een lijstje. Besloten om het keukentje volgend jaar te doen.
Voor nu dachten we aan het pukylino loopfietsje (zithoogte is 22 cm...) om te geven als papa en mama.
Verder staan op het lijstje
- groot jip en janneke boek
- ikea sundvik lessenaartje
- nijntje houten puzzel
- grimms houten regenboog groot
- theeservies van fisher price
- herrie in de jungle voorleesboek met geluid
- kinderfauteuil
- dierenpiano
- dikkie dik voorleesboek
- vormen en blokpuzzel
- houten activiteitenkubus
- vrolijke hamerbank (al twijfel ik hier of ze niet alles met dr hamertje gaat bewerken)

Dit lijkt me wel even genoeg...

De pinguin van jou Sam, die is uitverkocht :)
pi_127047389
Zag ook de bilibo voorbij komen.. Geweldig leuk ding!

SE.... het Jip en Janneke boek is pas echt leuk vanaf een jaar of 2.5/3.... Mijn dochter pakt hem er pas sinds kort af en toe bij. Je hebt ook van Marianne Busser leuke peutervoorleesboeken, daar kan ze evt sneller iets mee dan met Jip en Janneke.
Dikkie dik is hier al wel bijna anderhalf jaar een groot succes....

Iemand tips welke kassa's leuk zijn?
Ben bezig met O's 3de verjaardagslijstje..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_127048886
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoi, nou we hebben een lijstje. Besloten om het keukentje volgend jaar te doen.
Voor nu dachten we aan het pukylino loopfietsje (zithoogte is 22 cm...) om te geven als papa en mama.
Verder staan op het lijstje
- groot jip en janneke boek
- ikea sundvik lessenaartje
- nijntje houten puzzel
- grimms houten regenboog groot
- theeservies van fisher price
- herrie in de jungle voorleesboek met geluid
- kinderfauteuil
- dierenpiano
- dikkie dik voorleesboek
- vormen en blokpuzzel
- houten activiteitenkubus
- vrolijke hamerbank (al twijfel ik hier of ze niet alles met dr hamertje gaat bewerken)

Dit lijkt me wel even genoeg...

De pinguin van jou Sam, die is uitverkocht :)
Je kan hem ook bestellen bij fisherprice zelf en ik dacht bij intertoys. maar zo te lezen krijg ze al heel veel :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_127056726
Staat inderdaad genoeg op het lijstje, maar hoop toch niet dat ze alles krijgt hoor! Dan zouden de opa's en oma's en tantes helemaal gek geworden zijn :X
pi_127056902
Hier was een keukentje bij Matthias een hit zodra ie kon lopen. Komt elke keer een pannetje of bordje brengen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 27 mei 2013 @ 12:22:38 #212
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_127061406
Seth speelt ook al vanaf dat hij 10 maanden was toch wel dagelijks met zijn keukentje.
pi_127061531
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:22 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Seth speelt ook al vanaf dat hij 10 maanden was toch wel dagelijks met zijn keukentje.
Vrouwtje- Theelepel! Ik zat net aan je te denken! Jij had zo'n geweldig lijstje voor de 1e verjaardag van je jongste, weet je nog wat daar allemaal op stond?
  maandag 27 mei 2013 @ 15:10:20 #214
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_127066988
Ik denk niet dat je mij bedoelt Bodpa, Ik vond het ontzettend moeilijk vooral omdat we al veel hebben van Mika. Seth kreeg voor zijn eerste verjaardag een takel loopauto, een skippie-hond (daar is ie ook verzot op) een graafmachine voor in de zandbak (waar hij op kan zitten) wat voorleesboeken, badspeelgoed en de ficher price vormenstoof/koekpot.
Nu word hij bijna 2 en ik weet het weer niet. Hij is gek op voortuigen waar hij op kan zitten maar daar barsten we al van.
[URL=http://s438.photobucket.com/user/mikav[/img]

[URL=http://s438.photobucket.com/user/mikaviggo/[/img]

[ Bericht 1% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 27-05-2013 19:50:12 ]
pi_127067299
Ik vond 2 ook een moeilijke leeftijd om iets te kopen hoor.
A we hebben al heel veel
B ze zitten qua leeftijd nog veel tussen dingen in.

Ze begint nu een beetje met rollenspellen en wat moeilijkere puzzels.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:56:54 #216
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127073260
Ik vraag dingen als memory, domino, puzzeltjes van bijv nijntje 4/6/9/12 stukjes.

Draagzak voor d'r pop, boekje over een meisje dat een broertje krijgt.

Ze heeft een zandbak gekregen laatst van ons en ik heb een verjaardagsjurk gekocht. Verder krijgt ze een maxi cosi en kinderwagen voor de pop en een loopfietsje met twee wielen, de laatste dingen van d'r opa n oma's.
pi_127076672
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef Juud79 het volgende:
Ik vraag dingen als memory, domino, puzzeltjes van bijv nijntje 4/6/9/12 stukjes.

Draagzak voor d'r pop, boekje over een meisje dat een broertje krijgt.

Ze heeft een zandbak gekregen laatst van ons en ik heb een verjaardagsjurk gekocht. Verder krijgt ze een maxi cosi en kinderwagen voor de pop en een loopfietsje met twee wielen, de laatste dingen van d'r opa n oma's.
Die dingen hebben wij dus ook allemaal. Maar voor memory en domino is ze nog te jong. Met de kinder mc begint ze nu iets te doen. Ik verwacht straks als de baby er is dat ze er meer mee gaat doen.
pi_127079659
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik denk niet dat je mij bedoelt Bodpa, Ik vond het ontzettend moeilijk vooral omdat we al veel hebben van Mika. Seth kreeg voor zijn eerste verjaardag een takel loopauto, een skippie-hond (daar is ie ook verzot op) een graafmachine voor in de zandbak (waar hij op kan zitten) wat voorleesboeken, badspeelgoed en de ficher price vormenstoof/koekpot.
Nu word hij bijna 2 en ik weet het weer niet. Hij is gek op voortuigen waar hij op kan zitten maar daar barsten we al van.
[URL=http://s438.photobucket.com/user/mikav[ afbeelding ][/img]

[URL=http://s438.photobucket.com/user/mikaviggo/[ afbeelding ][/img]
Oohh, was jij dat niet met dat Janod lijstje, en 3 dimensionale puzzels enzo? Hmmm... wie dan?
Ik vind het ook supermoeilijk, ook vanwege de oudere broer. Die graafmachine is wel supergaaf zeg!
  maandag 27 mei 2013 @ 20:29:59 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_127080039
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het gewoon zonde als er dingen zijn waar ze meer mee kunnen om dan een keukentje te kopen.

in de leeftijd dat ze beginnen met echte rollenspelen zo rond de 2 a 3 jaar hebben ze er veel meer aan om zoiets te krijgen. dat ze er iets mee kunnen is logisch natuurlijk maar juist als ze ouder zijn hebben ze er veel meer aan. Mijn 2,5 jarige en 5 jarige gaan zo anders om met een keukentje dat ik het gewoon niet echt zie als een leuk cadeau voor een 1jarige.
Dit dus ja, alhoewel het keukentje hier is gekomen tijdens mijn zwangerschap van Jochem, dus toen Ruben anderhalf was, omdat hij bij de buren al echt er wel mee speelde (maar zowel buurjongen als buurmeisje was ouder, dus goed voorbeeld doet goed volgen). Hij heeft er dus vanaf het begin mee gespeeld en Jochem is er ook al jong mee gaan spelen. Als ze het echter niet gewend zijn en de oudste wordt 1, dan zou ik het zeker niet doen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 1 juni 2013 @ 12:07:12 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_127282618
Iemand tips voor een bestuurbare auto voor een vier jarige? Eentje die tegen een stootje kan en die qua prijs\kwaliteit ook aantrekkelijk is? ?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 15:16:39 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_127287761
hier was het keukentje bij Evie bij anderhalf ook al een hit, en Liene speelt er nu ook al veel mee. (ook al sinds ze een jaar is ofzo, aangezien ze Evie er natuurlijk ook mee ziet spelen....)

Ook hier over 2 maandjes weer een feestje, dan wordt onze jongste ook al een peuter!

ga ook maar es brainstormen over cadeautjes... ook hier al heel veel in huis.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 13:18:39 #222
5428 crew  miss_sly
pi_127438721
Nog anderhalve maand, dan hebben wij een kleuter!

Onze kleuter is helemaal into zingen en sinds ze naar het concert van K3 is geweest, wil ze in ieder geval een microfoon voor haar verjaardag :D We kunnen natuurlijk een nep-microfoon kopen, maar ik vroeg me af of er ook iets van een leuke karaoke-achtige set is ofzo voor kinderen en of er iemand hier is die er een kan aan- of afraden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127439232
Is dit niet wat voor haar dan Miss?

K3 microfoon.. o.a van bart smit
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 13:41:36 #224
5428 crew  miss_sly
pi_127439468
Ja, leuk he, die kwam ik ook tegen! Maar dat is dan weer alleen K3, vijf liedjes en niets meer. Van mij mag ze ook graag andere dingen dan K3 zingen ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127440130
Ah kijk zo had ik mij er nog niet in verdiept ;) Weet dat hij op het verlanglijstje van O. haar vriendinnetje staat...

Ben nu ook met een verlanglijstje bezig hier... Altijd leuk om te doen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 14:00:52 #226
5428 crew  miss_sly
pi_127440170
Ik denk dat als S weet van het bestaan van deze, deze ook op het verlanglijstje komt :D

Ze wil ook rolschaatsen en een step O+
En een broodtrommeltje voor school :o Leuk hoor, kleine meisjes die zo duidelijk lijstjes maken O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:01:26 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_127447000
De microfoon hierboven is leuk, maar gaat snel kapot... Wij hadden hem ook....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_127457905
Wij hadden ook een microfoon, niet van K3, maar was ook geen lang leven beschoren, knapte van de houder af. Zonde. Dan is het meteen niet leuk meer, nog even geprobeerd met tape vast te plakken maar dat ging ook niet echt.

Wat hier wel een hit was (is) is haar eigen radio/cdspeler. Kan ze mooi op haar kamer liedjes luisteren, zingen en dansen.
Discobol erbij aan, hoppa!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_127458205
Dat stond hier ook op t lijstje Karin... Maar we konden helaas niet echt cd's bedenken voor erbij..
K3 vind ze weinig aan... Dirk Scheele krijgt ze niet ;)

Iemand ideeën?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_127458337
Hoe oud is ze? Meike is heel erg kinderen voor kinderen fan, maar misschien is O daar nog wat jong voor. Je hebt natuurlijk ook wel cd's met liedjes die ze op het kdv ook zingen, maar echt heel swingend is dat niet.
M-kids is ook leuk.... do the funky monkey!
Of van die cd'tjes van de camping! De hokiepokie enzo
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_127458515
Ze wordt eind juli 3 jaar......
M-kids... ik ga eens youtuben..
Waarschijnlijk schuift het cdspeler/cd's idee naar december door
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juni 2013 @ 21:24:19 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127458999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Nog anderhalve maand, dan hebben wij een kleuter!

Onze kleuter is helemaal into zingen en sinds ze naar het concert van K3 is geweest, wil ze in ieder geval een microfoon voor haar verjaardag :D We kunnen natuurlijk een nep-microfoon kopen, maar ik vroeg me af of er ook iets van een leuke karaoke-achtige set is ofzo voor kinderen en of er iemand hier is die er een kan aan- of afraden.

karaokeset

Heeft Isa sinds haar derde, wordt nog steeds intensief gebruikt :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 21:57:44 #233
5428 crew  miss_sly
pi_127460995
K3 had van mij ook niet gehoeven, en Dirk Scheele ook niet maar ze vindt het wel leuk, en ach, zo erg is het nou ook weer niet.

Dat is een leuk ding, Sjeen! Die neem ik even mee om te laten beoordelen door de techneut hier in huis ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127475644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Nog anderhalve maand, dan hebben wij een kleuter!

Onze kleuter is helemaal into zingen en sinds ze naar het concert van K3 is geweest, wil ze in ieder geval een microfoon voor haar verjaardag :D We kunnen natuurlijk een nep-microfoon kopen, maar ik vroeg me af of er ook iets van een leuke karaoke-achtige set is ofzo voor kinderen en of er iemand hier is die er een kan aan- of afraden.
wij hebben voor dana een microfoon bij de toysxxl gekocht. Staan vooral muziekjes in en applaus
is zonder standaard en een echte hit hier. Zal eens kijken of ik m kan vinden op de website
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:01:06 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127556954
Ik ben op zoek naar een schommel waar M nu al plezier van heeft en waar de meiden straks ook al snel in kunnen. En die ook nog een paar jaartjes mee kan (tot 4 jaar of zo).

Twijfel nu tussen deze 2 schommels:

De groeischommel Little Tikes 2 in 1


De 3 in 1 swing schommel


Als het alleen om M zou gaan zou ik voor deze gaan maar ik wil de meisjes ook laten schommelen en hier kunnen ze volgens mij pas later in.



Iemand ervaringen met deze schommels of andere suggesties?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:19:03 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_127557416
Oh die laatste schommel is pure nostalgie joh!! Daar heb ik ook nog in geschommeld <3
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:46:43 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127559570
Die laatste hebben wij via MP op de kop getikt voor O. in de tuin bij opa & oma. Daar kon hij vanaf een maand of 9 goed in.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:54:35 #238
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_127559722
F vond toen ze jonger was zo'n echo-microfoon nog leuker dan haar echte microfoon :')

Nu heeft ze al een tijdje haar eigen radio/cdspeler waarop je een microfoon kunt aansluiten.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_127559883
Ik zou voor de 2e gaan kyara, vrienden hebben die jaren naar tevredenheid gebruikt
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:11:02 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127561477
Wij hebben jaren twee schommels naast elkaar gehad, een gewone en een kuipje.

Dat beviel me heel goed. Dubbel duwen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127561643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Lamb29 het volgende:
Dat stond hier ook op t lijstje Karin... Maar we konden helaas niet echt cd's bedenken voor erbij..
K3 vind ze weinig aan... Dirk Scheele krijgt ze niet ;)

Iemand ideeën?
VOF de Kunst cd's met Annie MG Schmidt liedjes. Daar staan swingende liedjes op.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127569228
Als ik die laatste schommel zie, zou je daar ook makkelijk een stoelverkleiner in kunnen zetten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_127569612
Je kunt een schommel heel makkelijk los maken en een andere aan de ringen hangen. Ik zou ze dus allebei doen, een babyschommel en een gewone (ook leuk om zelf op te schommelen met je kind op schoot, schaterend :) ).
  zondag 9 juni 2013 @ 09:28:52 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127575054
Oh vergeten te vermelden: de schommel komt aan de pergola.... dus mijn gewicht gaat ie niet houden.... en 2 naast elkaar past ook niet. Het is echt voor de eerste 3 a 4 jaar. Daarna zijn er zat speeltuintjes in de buurt waar we kunnen schommelen en spelen.

Maar zit ook even te rekenen, tegen de tijd dat de meisjes erin kunnen is al bijna winter. Dan kan ik net zo goed de 3e nemen want volgend jaar zomer kunnen ze er dan ook prima in. En dat vind ik wel de mooiste...stoelverkleiner er in is ook een goed idee!
  zondag 9 juni 2013 @ 09:32:32 #245
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_127575086
de tweede hebben we hier kyara, vind m ideaal!
  zondag 9 juni 2013 @ 09:39:23 #246
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127575156
Maar die laatste is tegen de 3/4 jaat niet zo leuk en handig meer. Die 2e kan je ombouwen tot een echte schommel waar als je zelf als kind de beentjes gaat bewegen het gewicht beter verdeeld is.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 9 juni 2013 @ 09:45:54 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127575207
Ja, dat is ook wel weer zo.... ik vind die plastic dingen alleen zo lelijk...
  zondag 9 juni 2013 @ 09:48:21 #248
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127575226
Dan neem je die 3e en koop je later een echte met een zitplankje voor een prikkie op MP.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127575586
Wij hadden die laatste vroeger ook. Toen mijn zusje er nog niet heel stevig in kon zitten omringden we haar met kleine kussentjes. Werkte prima!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:06:40 #250
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_127655700
Ik kopieer mijn topic hier ook maar even.
OUD / [WAARSCHUWING] De zonnetjes van Amby Toys!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_127660979
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:17 schreef Twinkly het volgende:

[..]

VOF de Kunst cd's met Annie MG Schmidt liedjes. Daar staan swingende liedjes op.
Ah tnxs! Ik ga eens kijken..
geloof dat ik een VOFje nog op de laptop heb staan...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128106567
Kick....

Iemand nog leuke ideeën voor een cadeautje rondom klokkijken?
O. is ineens geïnteresseerd in de klok en vraagt hoe laat het is. Een klein houten speelhorloge zegt ze regelmatig gelijk met haar wekker.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128106856
Ik zag vandaag allemaal houten klokken. Maar wat voor iets zoek je precies?
http://www.liesjeshoutens(...)klok/index_c341.html

Oh iemand nog tips voor een meisje dat 1 wordt en al een oudere broer heeft, dus hebben al een hoop?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:50:24 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_128110304
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zag vandaag allemaal houten klokken. Maar wat voor iets zoek je precies?
http://www.liesjeshoutens(...)klok/index_c341.html

Oh iemand nog tips voor een meisje dat 1 wordt en al een oudere broer heeft, dus hebben al een hoop?
een pop en/of poppenwagen O+
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:40:03 #255
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_128110597
@lamb, deze is ook erg leuk
https://m.bol.com/nl/p/it-s-a-clock-fairy/1004004009504324/
Mika kreeg de jongensversie toen hij 3 werd, tot nu toe (5 jaar) gebruikt hij hem regelmatig.
pi_128110820
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 07:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

een pop en/of poppenwagen O+
Hebben we al :D
pi_128111389
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 07:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

een pop en/of poppenwagen O+
little people poppenhuis?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:44:07 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_128111831
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 09:10 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Hebben we al :D
hahaha
wij niet ivm 2 jongens :D
ik dacht dat wij het daarom al moeilijk hadden om iets te bedenken voor onze jongste. Ik denk: voor een meisje? Makkie! Niet dus :D

My little pony?
Prinsessenverkleedjurk?
Keukentje? (als je dat niet al hebt)
serviesje (als je dat niet al hebt)
Prinsessen/meisjespaarden Duplo?
  maandag 1 juli 2013 @ 23:08:36 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_128482419
ik schop hem even omhoog ;)

wij zijn opzoek naar een grotere loopauto voor Roy, de enige die we nu vinden en goed past qua afmetingen is deze:



Iemand anders nog ideeën ?
Een loopfiets op 2 wielen is nog geen optie dat snapt hij nog niet.
Ik kwam nog wel een driewieler loopfiets tegen, en zou een eventuele kanshebber zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_128483872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:40 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@lamb, deze is ook erg leuk
https://m.bol.com/nl/p/it-s-a-clock-fairy/1004004009504324/
Mika kreeg de jongensversie toen hij 3 werd, tot nu toe (5 jaar) gebruikt hij hem regelmatig.
Wat een leuke zeg!
Snapte hij hem snel?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128483905
Bar kan de fysio/ergo je misschien nog tips geven? Er zijn zeker ook grotere!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:05:49 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_128498340
big bobby heeft hier ook heeeeeel lang dienst gedaan, bar.
in de haak.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:10:34 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128498498
Volgens mij had de wishbone bike van mijn neefje eerst 3 wielen en zijn ze daarna op twee wielen over gegaan. Is wel een brede investering.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:31:50 #264
100412 mefke79
komt goed!
pi_128499245
Bar, hoe groot is Roy? Wij hebben zo'n auto van Pukkie en daar kan ook Driekus (104 cm) nog wel op, maar dat gaat niet heel lang meer goed. De wishbone zou wel een idee zijn, driewielig voor nu en straks tweewielig, goed om zijn evenwicht te oefenen. Oke, wel een investering...maar Driekus heeft er nu al drie jaar plezier van en wil em ook nog echt niet kwijt. Tegenwoordig doen ze wedstrijdjes wie het hardste door onze achtertuin rondjes kan racen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:01:34 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_128552525
Wishbone hebben ze bij Roy op de opvang,maar daar valt hij nog vrij vaak mee als ik het zo hoor van de leiding.
Ik heb er net op het gemak eens naar gekeken, en opzich ziet hij er goed uit, en denk dat het ook wel jaren mee kan gaan nog.
Het word het gezamelijk verjaardagscadeau van de opa's oma's en ooms en tantes en die heeft Roy genoeg ;) dus dan zal de investering wel wat meevallen qua aantal koppels ;)
Ik neem hem mee in overweging in elk geval.

Kan de wishbone wel tegen een stootje? Roy kan nogal ruw zijn met spullen....

Mefke Roy is nog net geen meter.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:30:37 #266
100412 mefke79
komt goed!
pi_128553725
De wishbone kan echt heel goed tegen een stootje. Vooral mijn jongste is nogal ruw maar het ding leeft nog steeds. Er kan ook niet zoveel aan kapot, het is voornamelijk hout. Ik raad je wel aan om de rubben handvatten te gebruiken. Niet voor de fiets, maar wel voor je muren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_128969900
Waar vind ik ook al weer zo'n badkraantje? Heb ik hier gezien, maar kan het niet meer vinden...
Met een meidenkwartet
pi_128971320
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef Cathmar het volgende:
Waar vind ik ook al weer zo'n badkraantje? Heb ik hier gezien, maar kan het niet meer vinden...
Er is moeilijk aan te komen volgens mij. bol heeft ze normaal maar daar is hij volgens mij niet leverbaar momenteel.
pi_128974429
Intertoys of Bart Smit verkoopt ze ook
  maandag 15 juli 2013 @ 19:47:25 #270
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_128979854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef _Bar_ het volgende:
Wishbone hebben ze bij Roy op de opvang,maar daar valt hij nog vrij vaak mee als ik het zo hoor van de leiding.
Ik heb er net op het gemak eens naar gekeken, en opzich ziet hij er goed uit, en denk dat het ook wel jaren mee kan gaan nog.
Het word het gezamelijk verjaardagscadeau van de opa's oma's en ooms en tantes en die heeft Roy genoeg ;) dus dan zal de investering wel wat meevallen qua aantal koppels ;)
Ik neem hem mee in overweging in elk geval.

Kan de wishbone wel tegen een stootje? Roy kan nogal ruw zijn met spullen....

Mefke Roy is nog net geen meter.

Wij hebben deze. Ok de wishbonebike O+ maar boven ons budget helaas.
Maar deze voldoet uitstekend en er kan mee gegooid worden en wat al niet meer, hij kan dus tegen een stootje.

Ohw lees nu net zijn lengte :o waarschijnlijk dan toch te klein dit fietsje.

Nou ja ik laat deze post wel staan, misschien breng ik iemand anders op een goed idee :9
Rayen 2½ jaar!
pi_128981100
Leuke poppenwagen tips ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_128981165
Janod...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128981707
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Lamb29 het volgende:
Janod...
Leuk ! :Y Maar lijkt ook weer veel op de loopmuis :)


Ook mooi O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 15 juli 2013 @ 20:40:11 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_128981904
zoiets heeft Dille en Kamille ook :)

en de Hema heeft ook een leuke houten poppenwagen voor een leuk prijsje (en ook een poppenbed trouwens)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_128982044
Wij hebben de rood wit gestippelde poppenwagen van simply for kids, met bijpassend dekentje O+

Of deze?


[ Bericht 36% gewijzigd door SupremeEvil op 15-07-2013 20:50:24 ]
pi_128982535
Leuke tips ! ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_129015310
Misschien stomme vraag, maar kunnen de poppenwagens al vanaf 1 jaar? Of kan je beter wachten tot dochter 2 of 3 jaar is?? zit nl zelf te denken aan een poppenwagen voor dr eerste verjaardag.
pi_129016498
Ja hoor.. Maar kijk dan wel voor 1 die stevig is zodat hij ook als loopkarretje gebruikt kan worden.. Daarom hadden wij die die roze met stippen van Janod.. Die kreeg ze voor haar eerste verjaardag
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129016728
Super. ^O^ Ik dacht zelf aan de rode van de hema maar is die wel stevig genoeg ?
pi_129017110
Uh doe eens een linkje?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129017264
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/speelgoed/houten-speelgoed
De pagina werkt niet via de link ? Dus maar even zo. Stukje omlaag scrollen voor de rode poppenwagen.

:)
pi_129017359
Die (nou ja eentje die erop lijkt, ook van de hema) heb ik ook en mn nichtje had er ook zo 1. Daar liep ze ook achter toen ze leerde lopen/net liep, dus lijkt mij prima.
Die van ons is ook best stevig, maar ik heb haar er nog niet achter gezet (kan ik morgen wel eens proberen trouwens).
pi_129017448
Ja dat lijkt wel een beetje op die van janod.. In het begin is het toch opletten dat ze er niet te veel bovenop leunen en dan met bak en al onderuit gaan ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129017837
Oke top. Dank voor jullie antwoorden :) Dan denk ik dat ik die van de hema bestel tzt. ^O^
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:44:10 #285
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129022486
Iemand nog een tip voor een speeltentje? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het lijkt wel alsof er alleen goedkope rommel wordt verkocht (als ik reviews mag geloven geldt dat voor hema en wibra) of peperduur (no way dat ik ¤199 ga neertellen voor een tent...).

http://www.speeltenten.nl/speeltent-blauw

Ik vind deze leuk, maar ik twijfel of de prijs-kwaliteitverhouding klopt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Aventura op 16-07-2013 21:51:48 ]
pi_129023450
Wij hebben een Hema tentje, wat in zo'n rond tasje gaat, het is even de truc van het opvouwen doorkrijgen, maar het ruimt wel netjes klein op. Echter als ze een beetje tegen de zijkanten gaan hangen, gaat wel dat hele ding uit zn fatsoen en door de raampjes klimmen werkt ook niet echt bevoorderlijk voor de levensduur van het tentje (vraag mn buurmeisje maar).
Maar die van ons is na een paar jaar (hoewel dus scheef) nog wel te gebruiken. Ze vragen er af en toe om en dan zetten we het ding neer en een paar dagen later gaat ie vaak weer in de kast.

We hebben op de peuterspeelzaal wel eens iets met tentstokjes gehad, dat was ook niet lang houdbaar, maar dan spelen er dus wel veel kinderen mee... Ik zou geloof ik toch gewoon voor zo'n hema (of iets van die aard en prijs) gaan. Of misschien een tafeltent... is dat nog een idee? Ook eventueel zelf te maken.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_129024079
Neem er idd niet een met kartonnen tentstokken. Mn zoon kreeg er zo een en binnen een uur brak hij af en kon ik m niet meer maken... En hij deed er nog voorzichtig mee ook, dat was echt rommel.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:21:10 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129024383
Bedankt voor jullie reacties! Ohnee: kartonnen tentstokken, echt waar?! :P
pi_129035061
Ja, en die zijn niet geschikt voor speeltenten dus :P. Nouja karton, het was van papier iig en enorm niet stevig :') Had een heel verdrietig jongetje, dus tenten komen er hier niet meer in. (tenzij ik 100% zeker weet dat de tent wel kinderen aan kan :P)
pi_129035397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Lamb29 het volgende:
Ja dat lijkt wel een beetje op die van janod.. In het begin is het toch opletten dat ze er niet te veel bovenop leunen en dan met bak en al onderuit gaan ;)
Wat je kan doen is aan de kant van de duwstang aan de onderkant (tegen de bodem aan ) een blokje bevestigen. Als ze er dan op gaan leunen schuift de poppenwagen niet weg maar blijft hij redelijk rechtovereind doordat het blokje de grond raakt.
pi_129037746
dank voor de tip Roosje! :D
pi_129037972
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Aventura het volgende:
Iemand nog een tip voor een speeltentje? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het lijkt wel alsof er alleen goedkope rommel wordt verkocht (als ik reviews mag geloven geldt dat voor hema en wibra) of peperduur (no way dat ik ¤199 ga neertellen voor een tent...).

http://www.speeltenten.nl/speeltent-blauw

Ik vind deze leuk, maar ik twijfel of de prijs-kwaliteitverhouding klopt.
ow die heeft mijn dochtertje bij mijn moeder ook (in het roze)
en die heeft ze al een aantal jaar en is nog steeds in prima staat :)
pi_129041472
Oh dat is een goede tip Roosje.. Mijn dochter loopt ondertussen lang en breed ;) Maar dat was een heel goede geweest!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:24:47 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129041607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:26 schreef ohnee het volgende:
Ja, en die zijn niet geschikt voor speeltenten dus :P. Nouja karton, het was van papier iig en enorm niet stevig :') Had een heel verdrietig jongetje, dus tenten komen er hier niet meer in. (tenzij ik 100% zeker weet dat de tent wel kinderen aan kan :P)
Mijn ventje is nogal een rouwdouwer, ben dus wel op zoek naar een robuuste tent. Voor zover een tent robuust kan zijn dan dus. Ik ben inmiddels een soortgelijk tentje gevonden als op het linkje, maar een andere kleur en dan ¤18 goedkoper. We gaan het zien!
pi_129771506
Kan Playmobil al voor een driejarige? Op de dozen staat 4+. Is dat alleen vanwege de kleine onderdeeltjes?
pi_129771580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Kan Playmobil al voor een driejarige? Op de dozen staat 4+. Is dat alleen vanwege de kleine onderdeeltjes?
Kan wel denk ik.. Lego was hier ook al in huis voor de 4 jaar.. Gewoon kijken wat je kind leuk vind ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:07:32 #297
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_129773027
Seth is net 2 jaar geworden en speelt graag met playmobiel. Ik moet zeggen dat ik de hele kleine frutseltjes wel weg leg.
pi_129773317
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Kan Playmobil al voor een driejarige? Op de dozen staat 4+. Is dat alleen vanwege de kleine onderdeeltjes?
Zoë heeft playmobil voor haar derde verjaardag gehad en is helemaal fan, de hele kleine frutsels heb ik wel nog even weggelegd want mevrouw is nog steeds van het alles proeven }:|
pi_129773641
Mijn inmiddels bijna vier jarige speelt nu ongeveer een jaar met playmobil en is er helemaal gek op. Ook de kleine onderdelen dus, dat apart houden was hier geen optie. Inmiddels speelt de jongste van twee ook mee met de grotere dingen zoals de politieauto. Hij kan daar nu zelf poppetjes in zetten.
We hebben oudste ook gevraagd wat hij liever voor zijn verjaardag wil; lego of playmobil. Dat was heel resoluut playmobil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:20:36 #300
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129776107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Spewey het volgende:

[..]

Zoë heeft playmobil voor haar derde verjaardag gehad en is helemaal fan, de hele kleine frutsels heb ik wel nog even weggelegd want mevrouw is nog steeds van het alles proeven }:|
Dat is dus niet opeens magisch over als ze 3 worden?

Bummer -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:21:01 #301
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129776120
Vol dan maar
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')