abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_120254509
!

_O_ _O_ _O_

Wat een feest van herkenning zeg :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_120281969
Yo momma is so poor, she can't even pay attention.
Yo momma is so poor, she walks down the street with one shoe.
Yo momma is so poor, if you ask her if she lost her shoe, she says she found one.

:')
gr gr
pi_120593845
Waar is de goede oude tijd gebleven wanneer South Park rond de kerstdagen gewoon op de buis was? ;(
pi_120597311
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef Skwish het volgende:
Waar is de goede oude tijd gebleven wanneer South Park rond de kerstdagen gewoon op de buis was? ;(
Dat is het toch ook gewoon. Comedy Central. elke dag wel ergens.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_120597359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat is het toch ook gewoon. Comedy Central. elke dag wel ergens.
Ja maar ik bedoelde nieuwe kerstafleveringen.

:)
pi_120597947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
!

_O_ _O_ _O_

Wat een feest van herkenning zeg :D
_O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_121583042
quote:
Makers South Park starten filmstudio

AMSTERDAM - De mannen achter de animatieserie South Park en de Broadway-musical The Book of Mormon hebben hun eigen filmmaatschappij opgericht.

Trey Parker en Matt Stone willen met Important Studios hun eigen, film-, tv- en theaterproducties op touw zetten. Dat schrijft de Amerikaanse krant The New York Times.
"Nadat we jarenlang met anderen hebben samengewerkt, zijn we tot de conclusie gekomen dat we onszelf eigenlijk de twee leukste mensen ter wereld vinden", grapte het duo.
De studio heeft nu al een geschatte waarde van driehonderd miljoen dollar, voornamelijk vanwege de hitserie South Park, die nu zijn zestiende seizoen beleeft.

Media-imperium
De twee mannen hopen hun studio uit te breiden tot een heus media-imperium, zoals Dreamworks van Steven Spielberg en Lucasfilm van George Lucas. "Maar het is eigenlijk een stomme vergelijking, want wij willen juist alles klein houden. Als zij Walmart zijn, zijn wij een bedrijfje in zelfgebreide truien."
Een van de eerste projecten die kenners verwachten van Important Studios is een verfilming van The Book of Mormon. De musical heeft al ruim tweehonderd miljoen dollar binnengehaald in de Verenigde Staten. Een Britse versie voor op West End staat al op de planning.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_122204622
We moeten niet alleen tot september wachten voor nieuwe afleveringen dit keer, maar we krijgen er nog maar 10 per jaar:

quote:
Comedy Central's animated staple, from co-creators Trey Parker and Matt Stone, will see a reduced episode count for its 17th season. Instead of the usual 14 episodes split into two batches of seven each, beginning Sept. 25, South Park will run straight through for 10 episodes.
There wasn't any particular rhyme or reason for the original half-season format, but the more condensed run will offer the duo more opportunity to try other things, which could include a possible Book of Mormon movie. (Earlier this month, the pair formed their own production company, Important Studios, estimated to have a $300 million value.)

"Why did we do seven and seven to begin with? We just sort of made that up" Stone told the New York Times. "And we are switching to 10 for the same reason. It just sounded like a good number, and we won't break up the year so we can more easily do other stuff."
That's not to say there wasn't any thought put into this particular move.
"There is no appointment viewing anymore," Stone said. "In our first season, you had to show up on Wednesday nights at 10 p.m. on the Comedy channel to catch the show. Now, I don't even know where or how people watch our show. We sort of don't really care about ratings. It's more important to come up with work that will add to the library in a way that we're proud of and will make people want to catch the show wherever they want to."

Added Parker: "Now instead of putting out two albums a year, we are only going to do one, which is more manageable and ensures that it will be something we are proud of."
For Parker and Stone, the move to cut back on South Park episodes might be seen as risky, but the two reaffirmed their hope that the move will ensure that the show continues for a long time.
"We want to keep South Park going for a long time to come, and given what is going on in television, I don't think it matters as much how many episodes you have," Stone said.
http://www.hollywoodrepor(...)episode-order-415858
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:14:57 #59
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_122211351
Misschien wel beter zo
O)))
pi_122219639
Oké dat is flink kut.. :(
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:42:09 #61
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122220346
Wtf, dat ze het een normaal schema maken begrijp ik nog wel, maar een paar maanden voor de normale start het uitstellen naar september is wel kut.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Donald Duck held dinsdag 29 januari 2013 @ 17:55:31 #62
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_122220867
Kwaliteit boven kwantiteit. Misschien dus geen slechte beslissing, want er zitten regelmatig pijnlijk ongrappige afleveringen tussen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_122221335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit. Misschien dus geen slechte beslissing, want er zitten regelmatig pijnlijk ongrappige afleveringen tussen
pi_122241256
Hmm... wel interessant. Met het aantal kutafleveringen in seizoen 16 vind ik het wel een positief teken. Alhoewel, tijdens seizoen 15 vond ik er een behoorlijk aantal ook matig tot kut maar nu ik het terugkijk zijn ze eigenlijk best goed. Dus misschien dat 16 ook wat aangroeit... In ieder geval, wel jammer dat er minder zijn, maar ik heb liever elk jaar 10 afleveringen voor de komende 5-10 jaar dan nog maar 2 seizoenen 14 afleveringen (volgens mij loopt hun contract momenteel tot seizoen 18).

Ik weet niet of het met de kwaliteit boven kwantiteit wel goed gaat lopen... Fingers crossed daarvoor. Ze doen steeds meer verschillende dingen en dat beinvloedt de SP-franchise wel een klein beetje. Ik hoop niet dat het meer de musical-richting ingaat bijv. Ook neem ik aan dat ze nog steeds 10x1 week schrijf/maaktijd hebben en alle afleveringen weer dus best snel gaan etc. Als ze nou meer tijd namen om goede episodes te schrijven was het vast beter voor de serie.
pi_122242032
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef Gamesua het volgende:

Ze doen steeds meer verschillende dingen en dat beinvloedt de SP-franchise wel een klein beetje. Ik hoop niet dat het meer de musical-richting ingaat bijv. Ook neem ik aan dat ze nog steeds 10x1 week schrijf/maaktijd hebben en alle afleveringen weer dus best snel gaan etc. Als ze nou meer tijd namen om goede episodes te schrijven was het vast beter voor de serie.
South Park heeft altijd al in de musical-richting gezeten, aangezien Trey Parker zo'n liefhebber is. De film was zelfs al een volledige musical.
Ik denk niet dat ze nu meer verschillende dingen doen. Ze hadden het nooit zo druk als tijdens de productie van Team America (ook een musical), waarbij ze ook nog seizoen 8 moesten afleveren, wat in mijn opinie 1 van de beste seizoenen is.

Het zal inderdaad wel 10x1 week zijn, met vooraf een maand voorbereiding, dat is nu eenmaal hun stijl van schrijven sinds seizoen 3. Als je nu vind dat er ongrappige afleveringen tussenzitten, zal dat in september ook het geval zijn. Je moet niet vergeten dat zij er (meestal) wél de humor van inzagen.
pi_122242799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef CaptainCab het volgende:

[..]

South Park heeft altijd al in de musical-richting gezeten, aangezien Trey Parker zo'n liefhebber is. De film was zelfs al een volledige musical.
Ik denk niet dat ze nu meer verschillende dingen doen. Ze hadden het nooit zo druk als tijdens de productie van Team America (ook een musical), waarbij ze ook nog seizoen 8 moesten afleveren, wat in mijn opinie 1 van de beste seizoenen is.

Het zal inderdaad wel 10x1 week zijn, met vooraf een maand voorbereiding, dat is nu eenmaal hun stijl van schrijven sinds seizoen 3. Als je nu vind dat er ongrappige afleveringen tussenzitten, zal dat in september ook het geval zijn. Je moet niet vergeten dat zij er (meestal) wél de humor van inzagen.
Nou ja, af en toe haalt het het oude niveau nog zeker (bijv. Insecurity) maar vaker niet dan wel. De musical-insleep merkte ik ook, vandaar dat ik hoop dat het niet nog erger wordt etc. ;) Seizoen 8 was inderdaad een van de beste. Ik vind 16 alleen zeer tegenvallen en sowieso de standaard iets verlaagd de laatse paar jaar omdat ze vaker gaan voor 1 hele lange en langdradige grap over de hele aflevering uitgespreid waarbij dan ook nog weinig echte harde grappen tussen zitten, waardoor je eigenlijk al vanaf minuut 2 weet wat de clue is van de hele aflevering en de rest een beetje een serie kijken is, meer dan een comedy show.
pi_124286201
Comedy Central zend nu de oude seizoenen uit O+
Good old times!
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:23:16 #68
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_124299766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit. Misschien dus geen slechte beslissing, want er zitten regelmatig pijnlijk ongrappige afleveringen tussen
Te vaak. Ze mogen dan ook wel meer tijd nemen voor een aflevering
:')
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:56:58 #69
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_124306070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Comedy Central zend nu de oude seizoenen uit O+
Good old times!
In HD 16:9 valt me ook op, dus een nieuwe HD-transfer voor de oudere afleveringen. Netjes hoor. :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_124308711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

In HD 16:9 valt me ook op, dus een nieuwe HD-transfer voor de oudere afleveringen. Netjes hoor. :D
Dat was me nog niet eens opgevallen :D
Vond dat oude 2D wel wat hebben, nostalgie en zulks O+
Ik kijk als sinds ik een klein meiske was, op Canal+ nog.. Good old times O+
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:00:18 #71
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_124353517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat was me nog niet eens opgevallen :D
Vond dat oude 2D wel wat hebben, nostalgie en zulks O+
Ik kijk als sinds ik een klein meiske was, op Canal+ nog.. Good old times O+
Het is nog steeds 2D, maar gewoon in lage kwaliteit wat Comedy Central zelf al van 4:3 cropte en uitrekte naar 16:9... Kortgezegd, het zag er niet meer uit. Nu hebben ze uit Amerika nieuwe digitale transfers in 16:9 gekregen in HD, met enkel maar meer beeld toegevoegd (Zoals bij Friends en Seinfeld gebeurd is).
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_124355796
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Het is nog steeds 2D, maar gewoon in lage kwaliteit wat Comedy Central zelf al van 4:3 cropte en uitrekte naar 16:9... Kortgezegd, het zag er niet meer uit. Nu hebben ze uit Amerika nieuwe digitale transfers in 16:9 gekregen in HD, met enkel maar meer beeld toegevoegd (Zoals bij Friends en Seinfeld gebeurd is).
Ooooh zo.. Al heb ik nog geen idee waar je het over hebt :D
Ik vind het wel prima, ik geniet van de ''oude'' humor O+
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:04:47 #73
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_124362371
Vroeger was je TV-beeld heel vierkant-ig toch?
Nu toch veel breedbeeld-iger?
Eerst had Comedy Central dus dat vierkante beeld helemaal uitgerekt naar breedbeeld zodat het mooier op je breedbeeld-tv leek, maar nu zijn er dus gewoon afleveringen in origineel breedbeeld, dus heb je meer om te zien aan de zijkanten.
Nu wel duidelijk? :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 01:31:14 #74
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_124398576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Vroeger was je TV-beeld heel vierkant-ig toch?
Nu toch veel breedbeeld-iger?
Eerst had Comedy Central dus dat vierkante beeld helemaal uitgerekt naar breedbeeld zodat het mooier op je breedbeeld-tv leek, maar nu zijn er dus gewoon afleveringen in origineel breedbeeld, dus heb je meer om te zien aan de zijkanten.
Nu wel duidelijk? :+
Dit, ja. Om een voorbeeld te geven met Friends-caps:





Oftewel, scherper en meer informatie. En dat hebben ze bij South Park ook zo kunnen doen, doordat South Park al die jaren digitaal bewaard is en ze dus gewoon terugkonden naar de originele beelden ;)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_124400975
Super, ik snap hem ^O^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')