abonnement Unibet Coolblue
pi_127391827
Ik ben een van die 2500 :)
...
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:06:56 #277
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127392800
Hopen dat ik er nog bij pas bij de thuiswedstrijden die ik van plan ben te gaan bezoeken dan :+ Ik heb ook veel zin om het speelschema voor de Eredivisie onder ogen te krijgen, lekker alvast voor het hele seizoen data in mijn agenda zetten waarop ik thuis- en uitwedstrijden wil bezoeken :9
pi_127392980
Hoe ga je dat aanpakken dan, zo lastig als dat tegenwoordig is?
Of ken je bij iedere club wel mensen met een (S)CC?
...
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:55:09 #279
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127413260
Ze gaan geloof ik 500 of 1000 kaarten open houden voor de vrije verkoop.
pi_127413802
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:

[..]

De Stentor

Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
quote:
Hofs stopt noodgedwongen als prof

Nicky Hofs heeft vanwege aanhoudend blessureleed een punt gezet achter zijn profloopbaan. De 30-jarige middenvelder van Vitesse blijft als jeugdtrainer in dienst bij de Arnhemse eredivisionist. Hofs speelde 193 duels voor Vitesse, waar hij in januari 2002 in het betaald voetbal debuteerde. Ook kwam hij uit voor Feyenoord, AEL Limassol en Willem II. Bij de Tilburgers speelde hij het laatste halfjaar op huurbasis. Hofs werd in 2006 Europees kampioen met Oranje onder 21. Met twee goals in de halve finale en een goal in de finale had Hofs een belangrijk aandeel in de eindzege. In 2006 maakte hij eenmalig zijn opwachting in het Nederlands elftal. Hij kwam na een uur als invaller in het veld tijdens een vriendschappelijk duel in Amsterdam tegen Ecuador.
Die komt dus niet
pi_127437117
Uit de Volkskrant:

quote:
Realiteit dwingt zelfs volksclub om te gaan voetballen op kunstgras

Ook voetbalbestuurders zien het liefst echt gras, maar de realiteit dwingt veel clubs over te gaan op kunstgras. Dinsdag maakte Cambuur bekend dat de promotie van de club samenvalt met het aanleggen van een kunstgrasveld. Go Ahead Eagles, dat eveneens promoveerde, overweegt hetzelfde te doen, maar de supporters van de volksclub verzetten zich.

Demy de Zeeuw speelde de eerste vier seizoenen van zijn loopbaan in de Adelaarshorst van Go Ahead Eagles. Op twitter reageerde hij vol ongeloof: 'Een echte voetbalclub in woonwijk, sfeer, pisbakken, gras en echte Eagles gevoel, dat verdwijnt in een klap met een kunstgrasmat!'
Zover is het echter nog niet, zegt William van Hees, lid van de raad van commissarissen van de club. 'Wij gaan zowel de variant echt gras met veldverwarming als het kunstgrasveld tot op het bot uitzoeken.' Toch kan hij zich wel vinden in de tweet van De Zeeuw. 'Ook wij hebben een voorkeur voor echt gras, maar we willen verantwoord economisch beleid voeren. Op de lange termijn is kunstgras goedkoper.'

De fans van Go Ahead Eagles zijn een inzamelingsactie begonnen om de grasmat te behouden. Van Hees: 'Geweldig. Ik krijg daar kippevel van. Het toont de betrokkenheid van onze supporters.' ook gaat de club met de gemeente Deventer overleggen over een financiële bijdrage.

In Leeuwarden is het al zeker: er komt kunstgras. Net zoals bij andere clubs was er bij Cambuur ook weerstand tegen een nieuw veld, maar realiteitszin voert de boventoon, zegt algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Mijn droombeeld bestaat uit mooi voetbal, een zonnetje en echt gras. Maar in de praktijk is dit niet haalbaar.'
Na PEC Zwolle en Heracles is Cambuur de derde eredivisieclub die op kunstgras speelt.
Ik mag hopen dat er geen kunstgras in de Adelaarshorst komt.
Past totaal niet bij de sfeer, getuigt niet van lange termijnvisie ook.
...
pi_127438396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef Obiekulu het volgende:
Uit de Volkskrant:

[..]

Ik mag hopen dat er geen kunstgras in de Adelaarshorst komt.
Past totaal niet bij de sfeer, getuigt niet van lange termijnvisie ook.
Waarom getuigt dat niet van lange termijnvisie? Op de lange duur is het juist goedkoper omdat het bijhouden van een grasmat een ton per jaar kost als ik de club mag geloven.
Overigens zie ik liever ook geen kunstgras bij ons, maar ik ben er niet mordicus tegen.

Overigens kan men doneren voor echt gras behoud via de actie Middenstip zie ik, voor meer details check www.bvho.eu

[ Bericht 9% gewijzigd door Humberto-T op 05-06-2013 14:52:49 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:48:49 #283
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127480134
'Bayern wil Go Ahead-trainer Ten Hag'

Op NU.nl klinkt het al vrij definitief: http://www.nu.nl/sport/34(...)d-eagles-bayern.html

Erg klote aangezien hij toch de trainer is die ein-de-lijk promotie heeft af weten te dwingen met GAE. Maar je zou gek zijn om zo'n aanbod af te slaan (werken bij de CL-winnaar), hoe "romantisch" het ook zou zijn als hij het afsloeg en de Eredivisie-uitdaging aan zou gaan.
pi_127481873
Henk ten Cate dan maar halen, wel vreemd nieuws
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_127485579
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
Henk ten Cate dan maar halen, wel vreemd nieuws
Aad300 _O_
pi_127487603
Klein Milanello speelschema is ook bekend.

Terwolde - Go Ahead Eagles
Go Ahead Eagles - AZ
Go Ahead Eagles - Excelsior Rotterdam
Go Ahead Eagles - Coventry City
Go Ahead Eagles - Bayer04 Leverkussen
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_127489078
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Aad300 _O_
Mag Paul Bosvelt eigenlijk Eagles trainen in eredivisie? Anders is dat nog niet eens zo'n gekke keus denk ik.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_127489466
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Mag Paul Bosvelt eigenlijk Eagles trainen in eredivisie? Anders is dat nog niet eens zo'n gekke keus denk ik.
Of Kromkamp, als we toch bezig zijn :P
pi_127491010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef daftme het volgende:
Klein Milanello speelschema is ook bekend.

Terwolde - Go Ahead Eagles
Go Ahead Eagles - AZ
Go Ahead Eagles - Excelsior Rotterdam
Go Ahead Eagles - Coventry City
Go Ahead Eagles - Bayer04 Leverkussen
Heb je ook data erbij?
...
pi_127497796
Op teletekst staat nu dat Ten Hag echt naar Bayern gaat. Heel erg jammer voor ons maar mooi voor hem natuurlijk.
Maaskant in Deventer zou ik echt helemaal niets vinden, ik zie in hem geen trainer die een jonge groep beter kan maken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:38:19 #291
318507 Jester65
Stay frosty
pi_127501361
Ik las ergens een interview met Ten Hag (ik meen de VI), waarin hij aangaf dat hem dingen zijn beloofd die niet nagekomen zijn, dus in die zin verbaast zijn vertrek me niet. Aan de andere kant is het wel erg snel om te vertrekken bij een club die je de kans heeft gegeven om als hoofdtrainer aan het werk te gaan, en die net gepromoveerd is. Nu moet je maar afwachten wie ze kunnen vinden. Ten Cate is wel een heel ander type dan Ten Hag, lijkt me geen goede keuze. Dan zie ik Maaskant nog liever komen, geloof ik.
pi_127502142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Heb je ook data erbij?
Nee helaas, kreeg ze via een screenshotje via whatsapp ;)
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_127509283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef Jester65 het volgende:
Ik las ergens een interview met Ten Hag (ik meen de VI), waarin hij aangaf dat hem dingen zijn beloofd die niet nagekomen zijn, dus in die zin verbaast zijn vertrek me niet. Aan de andere kant is het wel erg snel om te vertrekken bij een club die je de kans heeft gegeven om als hoofdtrainer aan het werk te gaan, en die net gepromoveerd is. Nu moet je maar afwachten wie ze kunnen vinden. Ten Cate is wel een heel ander type dan Ten Hag, lijkt me geen goede keuze. Dan zie ik Maaskant nog liever komen, geloof ik.
Kun je nog herinneren, als het er al in stond, welke beloften niet zijn nagekomen volgens hem?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:27:22 #294
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127510177
Volgens mij ging het erom dat hem beloofd was dat hij voor 4 ton mocht investeren omdat het stadion uitgebreid werd of zoiets dergelijks? Maar uiteindelijk moet er juist bezuinigd gaan worden, wat hij logischerwijs niet echt leuk vond.
pi_127515425
Go Ahead Eagles heeft gisteravond rond 11 uur nog getwiet dat er nog geen akkoord was.


https://mobile.twitter.com/GAEagles
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 10 juni 2013 @ 22:17:41 #296
318507 Jester65
Stay frosty
pi_127640172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij ging het erom dat hem beloofd was dat hij voor 4 ton mocht investeren omdat het stadion uitgebreid werd of zoiets dergelijks? Maar uiteindelijk moet er juist bezuinigd gaan worden, wat hij logischerwijs niet echt leuk vond.
Dat was het inderdaad, in mijn herinnering. Er waren toezeggingen gedaan dat er budget zou zijn voor nieuwe spelers, maar dat was uiteindelijk veel lager dan beloofd. Uiteindelijk kon hij pas in de winterstop, na de verkoop van Suk, de gewenste defensieve versterkingen halen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:42:55 #297
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127653433
Het enige wat ik van Doke Schmidt weet is dat hij ooit een supersnelle rode kaart heeft gehad. Op zijn Wikipedia-pagina staat er niets over zijn statistieken van het afgelopen seizoen. Heeft hij wel gewoon gespeeld voor Heerenveen gedurende het seizoen 2012/13?

Jammer dat het slechts een gehuurde speler betreft, maar voor het komend seizoen kunnen alle extra krachten goed gebruikt worden. Al helemaal als het een speler is van een team die normaal gesproken in de subtop goed meedoet. Eerst maar een seizoen weten te handhaven en wie weet is er vervolgens meer mogelijk :)
pi_127655709
Vandaag worden Jeffrey Rijsdijk en Achabar volgens de geruchtenmolen gepresenteert.

EL/linkerrijtje here we come..
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:02:33 #299
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127657664
Achahbar zou wel heel gaaf zijn eigenlijk... naar de uitkomst dat gerucht ben ik wel nieuwsgierig. Aan de andere kant is het wel dubbel, want wat gebeurt er dan met Kolder? Hij is niet de grootste goaltjesdief maar (zoals het onlangs in VI geschreven werd) wel de kapstok van GAE zoals Pellè dat voor Feyenoord is. Werkt altijd hard en heeft een goede mentaliteit. En hij verdient het om (weer) in de Eredivisie te spelen in de herfst van zijn carrière en nadat hij een groot aandeel in de promotie heeft gehad. Maar dat geldt wel voor meerdere spelers waarvoor misschien vervangers gehaald zijn / worden.

Rijsdijk is trouwens al op de GAE website bevestigd :) Evenals dat Antonia voor twee jaar heeft bijgetekend ^O^

Ik vind het ook geweldig dat er zo wordt ingezet op jeugd en talenten, ook wat betreft aankoopbeleid. Goed voor het imago ook. Maar er moeten dan ook nog wel een paar ervaren spelers in het elftal blijven want anders wordt er nog grilliger gepresteerd dan vorig seizoen :P
pi_127659572
Bijna...
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')