abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:42:07 #76
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_122673971
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:17 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]


[..]

We zullen het vanzelf zien (of niet natuurlijk)
Ik help zelf mee met de ontwikkeling van de MP mod.
En aangezien je zelf niet de tijd en moeite neemt om wat info op te doen zal ik het in het kort typen:
- trucks blijven begrensd.
- alle mods worden overschreven/uitgeschakeld.
- degene die dwars zit wordt gekickt/gebanned.
Ongeveer hetzelfde als op truckingservers in SA:MP.
pi_122674251
Ik doelde ook op een MP vanuit SCS zelf, niet vanuit de modcommunity.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:52:14 #78
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_122674323
Ja, dan wel. Maar dat gaat niet gebeuren.
We hebben contact met de directeur van SCS.
pi_122696697
Ik weet niet hoeveel ets2 verschilt van fs 2011 maar daar kon je wel mods gebruiken voor de multiplayer, eis was dan alleen dat iedere speler de zelfde mods and mapmod gebruikte.
  zondag 10 februari 2013 @ 12:28:34 #80
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_122707276
Klopt. Maar dat willen wij niet.

Mods kunnen alleen gebruikt bij lan-games.
pi_122709920
Compoantje, ik heb een vraag !

Jij houd je bezig met mods enz. ? Is het misschien mogelijk om een mod te ontwikkelen met enkele foto-locaties?

Eigenlijk een beetje het zelfde als wat GT5 heeft op de PS3, maar met het verschil dat je er zelf heen kan rijden ? Elke stad heeft wel een paar kruisingen/afslagen waar je oorspronkelijk niet in kan. Dit zijn de wegen waar je dan eventueel een aansluiting kan maken voor een foto locatie. Zoals bij Parijs dat je een weg kan nemen en onder de Eifeltoren komt te staan en in London langs de Thames of Buckingham Palace.

Ik maak soms nog wel eens een screenshot, maar op een willekeurige parkeerplaats is er geen moer te beleven. Toen ik langs de kust naar Plymouth reed kwam ik op het idee omdat daar een kerkje of iets dergelijks op de rots staat. Leek mij prachtig om daarheen te rijden en wat foto's te schieten :)
  zondag 10 februari 2013 @ 17:17:45 #82
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_122719327
Het zou wel mogelijk zijn, maar daar gaat meer werk in zitten dan je denkt :P
De map moet veranderd worden etc. Dat is niet zomaar even gebeurt.

Maar misschien is dit iets voor je:
http://ets2.lt/en/laisvos-kameros-pamoka/
De developer camera aanzetten. ;) Zo heb je meer vrijheid qua camerahoeken etc. :)
pi_122722836
Tijd geleden nog een video van gemaakt :P
(geen serieuze poging of course haha, vanaf minuut 13 ofzo voor het echte rijden)


[ Bericht 3% gewijzigd door shaderon op 10-02-2013 19:08:54 ]
Anoniem
pi_122760369
lol, je faalt echt zo hard op alle mogelijke manieren zeg :D
pi_122760679
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:55 schreef shaderon het volgende:
Tijd geleden nog een video van gemaakt :P
(geen serieuze poging of course haha, vanaf minuut 13 ofzo voor het echte rijden)
dat commentaar _O_
pi_122761149
Haha ja, bedankt :P _O-
Anoniem
pi_122765055
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:55 schreef shaderon het volgende:
Tijd geleden nog een video van gemaakt :P
(geen serieuze poging of course haha, vanaf minuut 13 ofzo voor het echte rijden)
Ik ben oprecht blij dat jij niet een real life collega bent :D

Verder leuk filmpje met dito commentaar :P
  maandag 11 februari 2013 @ 23:57:20 #88
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_122775829
Ah, ik wou net een nieuw topic maken, maar het hoeft niet!

Tof spel!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_122775920
Yep, vermaak me ook nog steeds prima. :P Binnenkort ff mijn garage uitbreiden en nieuwe mensen inhuren. 8-) Daarna uitbreiden naar Duitsland of Engeland.
pi_122782318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:25 schreef Compoantje het volgende:
Even een mod gemaakt van m'n vader z'n vrachtwagen:
[ afbeelding ]

En ook even een update over de multiplayer:

We zijn nu aan het beta-testen, dus waarschijnlijk komt binnenkort de eerste beta uit. :)
Oh, en we zijn ook aan het praten met SCS-software over de multiplayer, maar hier mag ik verder niets over zeggen. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:25 schreef Compoantje het volgende:
Even een mod gemaakt van m'n vader z'n vrachtwagen:
[ afbeelding ]

En ook even een update over de multiplayer:

We zijn nu aan het beta-testen, dus waarschijnlijk komt binnenkort de eerste beta uit. :)
Oh, en we zijn ook aan het praten met SCS-software over de multiplayer, maar hier mag ik verder niets over zeggen. :)
Grappig die vrachtwagens rijden hier best vaak in de stad :)
Is er een blanco sjabloon voor die skins die te gebruiken is in photoshop? :)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:40:58 #91
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_122786848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Grappig die vrachtwagens rijden hier best vaak in de stad :)
Is er een blanco sjabloon voor die skins die te gebruiken is in photoshop? :)
Klopt, het bedrijf zit ook in de stad :)

Je kunt templates downloaden op verschillende mod websites.
pi_122851685
Ik heb net de update 1.3.1 geïnstalleerd maar vind het nu al jammer dat ik het gedaan heb aangezien mods nu niet meer werken, of in ieder geval de meeste mods die ik gebruik zoals beter licht voor trucks waardoor de weg er beter uit ziet, ook de ports mod doet het nu niet meer, was ideaal want je kon bij elke port stoppen om naar elke andere port aan de andere kant van de vijver te reizen.

Hopelijk komen er komende tijd geüpdate mods uit. anders voel ik mij genoodzaakt weer lekker terug te gaan naar 1.1 :s)
pi_122852599
Ik speel het spel tot nu toe nog zonder mods. Enige mod die mij interessant lijkt dit moment is die map waar je een aantal serieuze alpen-passen kan rijden O+

En straks de MP-mod dus. Aflever-wedstrijdjes doen en dergelijke :s)

Vraagje trouwens, het schijnt dat je ook volledig auto-pilot kan rijden, zodat ik toch een rit kan rijden, maar zelf niet een uur of 2 achter de computer moet zitten. Speel het spel zeker wel om het rijden, maar ook het managen van mijn chauffeurs/groeien van bedrijf op eerlijke wijze zonder cheats.

Is dit ook een mod of tips hoe ik dat kan doen ?
pi_122853358
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef Meike26 het volgende:
Ik speel het spel tot nu toe nog zonder mods. Enige mod die mij interessant lijkt dit moment is die map waar je een aantal serieuze alpen-passen kan rijden O+

En straks de MP-mod dus. Aflever-wedstrijdjes doen en dergelijke :s)

Vraagje trouwens, het schijnt dat je ook volledig auto-pilot kan rijden, zodat ik toch een rit kan rijden, maar zelf niet een uur of 2 achter de computer moet zitten. Speel het spel zeker wel om het rijden, maar ook het managen van mijn chauffeurs/groeien van bedrijf op eerlijke wijze zonder cheats.

Is dit ook een mod of tips hoe ik dat kan doen ?
Wat, geen mods? :o

Dat was toch wel het eerste wat ik deed toen ik de game op starte en namen voorbij zag komen als DAV en Valiant en Majestic en Ivedo om maar een paar te noemen :+ Volgens mij was alleen MAN juist gespeld incl. de bijbehorende logostijl.
pi_122854301
Vroeger wilde ik inderdaad ook allerlei mods/aanpassingen in bijvoorbeeld de NFS series. Erg leuk was dat om een VW corrado de zelfde specs te geven als een Ferrari F355 Berlinetta.. Maar dat kan mij eigenlijk niet meer zoveel interesseren. Ja, op zich wel de trailers en tankstations, maar het spel draait goed nu en het gaat mij meer om het managen in het spel dan het rijden, alhoewel dat ook wel leuk is natuurlijk.

Natuurlijk zou ik ook kunnen gaan cheaten, maar nee. Eerst maar eens origineel spelen en proberen een bedrijf van circa 50 man op poten te zetten. Valt nog niet mee, zit nu pas op 5 werknemers, level 18 en 46% van het wegennet ontdekt.

Daarom dus dat ik wel benieuwd of ik nu wel/niet auto-pilot kan rijden. De cruise-control heb ik direct na de eerste meters naar de spatie-balk verhuist. Ik rijd tot nu toe dus nog met keyboard, maar moet ps3 controller nog even instellen zodat ik met de analoge sticks kan rijden.
  donderdag 14 februari 2013 @ 01:37:45 #96
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_122858545
Ik heb er ontelbaar veel mods inzitten. :')
Heel veel tuning, motoren, styling, wielen, skins, etc. Ook heel veel skins die ik zelf maak.
Speedlimiter eruit, motoren van 1500PK en hoppa :P

Mapmods uiteraard, realismemods, weermods, etc. :P
pi_122860433
Hoe zit het eigenlijk met die map mods?

vaak zie ik map mods die meer steden toevoegen, zoals een ritje naar Aarhus, Denemarken of meer steden in Italië of een shitload aan dorpjes in Rusland.

Kan je die mods gewoon bij elkaar in de folder dumpen of zou er maar 1 tegelijk werken?
  donderdag 14 februari 2013 @ 09:12:17 #98
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_122860641
bazen spel, lekker naar radio 538 luisteren en met mijn adr license lekker gif vervoeren :P
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
pi_122861185
Radio 538 en gif... goeie combi :D

Ik luister wel naar 3FM (eigen link) of Veronica top 1000
pi_122861651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 01:37 schreef Compoantje het volgende:
Ik heb er ontelbaar veel mods inzitten. :')
Heel veel tuning, motoren, styling, wielen, skins, etc. Ook heel veel skins die ik zelf maak.
Speedlimiter eruit, motoren van 1500PK en hoppa :P

Mapmods uiteraard, realismemods, weermods, etc. :P
1500 pk en winter mod is geen goeie combo :D wel erg spannend :Y
En zelf luister ik naar hitradio Ö3 :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')