abonnement Unibet Coolblue
pi_118681653


Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht
:D :D


ikspoorniet.jpg Ambrosius, Roosendaal
fok.PNG automatic_, Heerle
Vampire.gif Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Veldhoven
gotroot.JPG Crazy987, Zevenbergen
graffity2.jpg Cylvia, Steenbergen
UdxHF.gif dockx, Sint Willebrord
7007_11.gif EDMAN-, Roosendaal
n.gif Esmerallda17, Zevenbergen
jtuycw.gif Exentric90, Cuijk
Fargo, Roosendaal
Faxieklein.jpg Faxie, Putte
LP.gif Fredo55, Tholen
avatar20530_23.gif gerbenp, Rucphen
Gutz, Roosendaal
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
bloody_fistsmall.jpg Kper_Norci, Oudenbosch
gnomeiverted.GIF Loedertje, Bergen op Zoom
meowmoving.gif mrspoeZ, Oudenbosch
mucha.jpgMucha-Girl, Bergen op Zoom
lolchair.png RaakKinderCola, Bergen op Zoom
obama.jpg Ryan3, Woensdrecht
loller.gif Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Suuz_, Etten-Leur
jpaap.jpg Teknomist, Bergen op Zoom
alan_avatar.gif Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd
Timmmmm, Roosendaal
Hoi.png KaBuf, Bergen op Zoom
noiconn.pngTraxilletje, Halsteren
vannelle.jpgvannelle, Halsteren



Ook op de kaart? Stuur Ireyon een PM!


Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert




Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant


RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)


De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht


BN de Stem
Brabant10
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO


Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk



MEETING!!!!!
Mogelijk 24 november, nog nader te bepalen :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118681777
Er is bij mij al eens een kies getrokken, de 1 na laatste linksachter, en dat was een prima ingreep; weinig pijn van gehad; alleen wat gedoe op de dag zelf met gaasjes en de gewenning. Nu moet mijn 1 na laatste kies rechtsachter er ook uit en ook dat vind ik wel ok. Je ziet het niet, en het is niet lastig met eten ofzo... Maar er moet tevens 1 van de voorste kiezen uit en dat is kut want dat kun je zien en dus moet er een implantaat in en dat kost geld. :{
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118682088
Ja, dat is iets daar was ik de laatste keer bij de tandarts ook bang voor, of dat er een kroon op zou moeten. Maar een wortelkanaalbehandeling was voldoende schijnbaar.

Ik poets ook maar 1x per dag mijn tanden, 's avonds vergeet ik het altijd, omdat ik dan vaak niet eens op de badkamer kom :@
pi_118682364
quote:
11s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat is iets daar was ik de laatste keer bij de tandarts ook bang voor, of dat er een kroon op zou moeten. Maar een wortelkanaalbehandeling was voldoende schijnbaar.

Ik poets ook maar 1x per dag mijn tanden, 's avonds vergeet ik het altijd, omdat ik dan vaak niet eens op de badkamer kom :@
's Avonds is juist de belangrijkste poetsbeurt, omdat je de hele dag spul in je mond hebt gehad dat slecht voor je gebit is. Als je slaapt kan de fluoride goed zijn werk doen. 's Ochtends tandenpoetsen is eik overbodig, maar we doen het meer voor de frisheid; dus een mondspoeling volstaat dan eik ook wel. :)

Ik poets mijn tanden wel twee keer per dag, alleen in het weekend vergeet ik het 's avonds wel eens na overmatige bierconsumptie.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118682501
Het is ook gemakzucht hoor, zal me eens een schop onder mijn kont geven :P
pi_118682855
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is ook gemakzucht hoor, zal me eens een schop onder mijn kont geven :P
Nou, gewoon de ochtend inwisselen voor de avond en je hoeft niet extra te poetsen. :P 's Ochtends een beetje gorgelen met mondwater en klaar is kees. Die ochtendmeur ben je sowieso snel kwijt door de liters koffie erop volgend. :D

Ook belangrijk: na het poetsen niet je mondspoelen met water, want dan verdwijnen gelijk alle goede stoffen in tandpasta in de gootsteen; laat die fluoride samen met je speeksel maar lekker circuleren in je mond. Met een tandenstoker (flossen is bullshit) achter gebleven etensresten verwijderen is ook erg belangrijk.

En ik gebruik ongeveer twee keer per week een tongschraper; je moest eens weten hoeveel bacteriën zich vestigen op je tong. De beste remedie tegen een slechte adem...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118683083
Kper_Norci, hoe is het trouwens met Mucha_Girl? Mis je haar veel? :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118683328
Kijk aan, goeie tips tek! Ik houd me daar dus nooit zo mee bezig hè, met die dingen, wat dat betreft ben ik een autist eerste klas hoor, maar af en toe moet je er wel eens ff je ogen voor openen hoor.

Ja, ik mis haar wel idd, het is ook best apart, je kent elkaar net een maand en dan zie je elkaar ineens een maand niet, maar we hebben via sms nog veel contact, dus het is niet dat we helemaal niks van elkaar horen zeg maar. Maar het is toch makkelijker als je iets dichter bij elkaar bent. Ach, nog een weekje, dat moeten we nog wel vol kunnen houden hoor. Ik heb FIFA 13 ook on the side, dus dat verzacht de pijn ;)
pi_118683585
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk aan, goeie tips tek! Ik houd me daar dus nooit zo mee bezig hè, met die dingen, wat dat betreft ben ik een autist eerste klas hoor, maar af en toe moet je er wel eens ff je ogen voor openen hoor.

Ja, ik mis haar wel idd, het is ook best apart, je kent elkaar net een maand en dan zie je elkaar ineens een maand niet, maar we hebben via sms nog veel contact, dus het is niet dat we helemaal niks van elkaar horen zeg maar. Maar het is toch makkelijker als je iets dichter bij elkaar bent. Ach, nog een weekje, dat moeten we nog wel vol kunnen houden hoor. Ik heb FIFA 13 ook on the side, dus dat verzacht de pijn ;)
Ach, het is gelijk een goede relatietest. Hopelijk ligt zij niet nu met een Italiaan te rotzooien. _O-

En ja, gamen, zodra mijn 13e maand binnen is maar eens een flatscreen-TV en een PS3 op de kop tikken... Tot die tijd moet ik het met Sudoku op mijn smartphone doen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118683818
Misschien ligt het aan mij, omdat ik ouder word, maar veel moderne games kunnen mij niet boeien... Skyrim bijvoorbeeld, deed me helemaal niks. De laatste games die ik echt verslavend vond waren Ratchet & Clank en Prince of Persia op de PS2. Ik heb het idee dat de laatste jaren realisme belangrijker is dan gameplay... Maar misschien probeer ik gewoon de verkeerde spellen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118683983
Als strategy-liefhebber heb ik Starcraft II geprobeerd, maar ik word moe van al die lange intro's en filmachtige stukjes. Vroeger waren games een stuk simpeler maar ook gelijk een stuk moeilijker, dat vind ik tegenwoordig een stuk minder. Mensen die in een weekend een game uitspelen, terwijl je vroeger een maand bezig was om SMB3 uit te spelen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118685312
Ik ben nog wel redelijk into gamen, ik doe het minder dan vroeger, maar kan me er nog heel goed mee vermaken. Skyrim, die je opnoemt, de teller op Steam staat nu op ruim 400 uur, en ik heb het nog niet eens uitgespeeld :') Maar ik kan bijvoorbeeld ook niet wachten op de nieuwe GTA. Alleen racespellen vind ik eigenlijk niet meer zo tof als vroeger, de Need for Speeds zijn allang niet meer wat het was, en vroeger had je bijvoorbeeld de Grand Prix serie, die kon je heerlijk modden, dat is er tegenwoordig ook bijna niet meer bij.

Wat betreft de moeilijkheidsgraad, tja, tegenwoordig word je in spellen sneller bij de hand genomen, terwijl je vroeger het meer zelf uit moest zoeken. Morrowind kreeg je een plaatsnaam en een persoon waar je moest zijn, volg de bordjes langs de weg maar, in Skyrim hoef je alleen maar je kompasje te volgen.
pi_118685672
Met uitzondering van Mario Kart en Wacky Wheels, waren de laatste race games die ik heb gespeeld heb nog op de Commodore 64 met cassettebandjes. :') Pitstop II. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118686179
F1 Pole Position II op de N64, waar je door een glitch op het circuit in Canada een rondetijd van 15 seconde kon rijden, met een gemiddelde snelheid van meer dan 1500km/u _O-
pi_118686335
Het leuke van al die 8-bit racespellen vond ik die glitches waardoor je in het oneindige van de baan kon rijden. :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118687897
Skyrim O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118696097
Goeiemorgen maar weer!
pi_118696487
Mogge!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118699478
Zo, even een paar mandarijntjes tussendoor, misschien ga ik er wel Chinees van praten *)
pi_118699670
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, even een paar mandarijntjes tussendoor, misschien ga ik er wel Chinees van praten *)
http://9gag.com/gag/5713610 ?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118699760
quote:
:')

Yo dawg
  donderdag 1 november 2012 @ 11:56:12 #22
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118700298
Dom. Overwerken als je ziek bent. Niet 100% erbij zijn en doordat je 1 cijfer verkeerd zet (2012 ipv 2020) verneuk je de leverdatum van 40000 orders met 1 druk op de knop.

Tot half 2 bezig geweest. 8 uur weer op kantoor. Mensen boos. Nu aan het repareren
nog steeds ziek :'(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700375
Jezus, poep en ventilator dus
  donderdag 1 november 2012 @ 11:58:21 #24
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118700377
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef teknomist het volgende:
Als strategy-liefhebber heb ik Starcraft II geprobeerd, maar ik word moe van al die lange intro's en filmachtige stukjes. Vroeger waren games een stuk simpeler maar ook gelijk een stuk moeilijker, dat vind ik tegenwoordig een stuk minder. Mensen die in een weekend een game uitspelen, terwijl je vroeger een maand bezig was om SMB3 uit te spelen...
Gisteren tijdens het wachten op scripts GTA III vanaf het begin gespeelt :D
Zit alweer op het 2e eiland
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 1 november 2012 @ 11:58:39 #25
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118700388
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Jezus, poep en ventilator dus
Mjah nogal, maar gelukkig (met heeeel veel moeite) redelijk te fixen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700559
Ja, alleen jammer dat het zoveel tijd kost natuurlijk, maar wel beter, anders zou het flink geld kosten denk.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:04:58 #27
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118700598
Dan zat ik nu thuis op FOK denk ik :)
gelukkig gaat het om leverdatums van ná 31-12-2012 dus gelukkig niet direct prio.

Wacky wheels was btw één van de beste spellen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700683
Oh, ja, ik denk natuurlijk gelijk aan hier, hier wordt natuurlijk iedere dag een hele bestellijst uitgedraaid van nieuwe orders en dergelijke.

Morgen trouwens Football Manager 2013 kopen, kan ik weer een paar maanden de gordijnen dicht laten.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:08:26 #29
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118700716
Oh jee, dat vind ik zo'n kutspel he :D
had ooit 2 huisgenoten die dat dagenlang konden spelen, lekker gezellig :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700769
Hier nog één. Kan gerust tot dat het weer licht wordt spelen hoor.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:22:17 #31
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118701213
Oh jeetje Edman, das nie best. Succes met fixen.

Ik net op school door mijn enkel gegaan. Mooi k*t want morgen Rowen Heze en eigenlijk dit weekend oppassen op babynicht en peuterneef. Grmbl.
Prrrrr
  donderdag 1 november 2012 @ 12:47:06 #32
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118702005
Thanks, komt goed.

Auw.. Rowen Heze + verstuike enkel = -O-
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118702586
Haaij! Hij was uit m'n MYAT verdwenen :'(

Ben slaperig van het zwemmen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118705328
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef EDMAN- het volgende:
Thanks, komt goed.

Auw.. Rowen Heze + verstuike enkel = -O-
Beter ga je naar Rowen Heze ook niet met een al te potige vriendin, deed een oud collega van me, die had indertijd een nogal "brede" vriendin, na een tigtal biertjes dacht ze dat het wel leuk was om vriendlief aan zijn onderbroek op te tillen _O-
  donderdag 1 november 2012 @ 14:42:16 #35
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118706032
:D

Kritieke stuk = hersteld *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118706752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
:D

Kritieke stuk = hersteld *O*
*O* *O* *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:30:21 #37
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118709710
Naar huis, naar bed dahaag
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 1 november 2012 @ 16:52:27 #38
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118710664
Trus Edje.
Prrrrr
pi_118717470
Lief dagboek,

Vandaag een interessante training gehad in Amstelveen, morgen twee kiezen laten trekken bij de kaakchirurg en daarna hoor ik van mijn moeder, die langs de longarts voor onderzoek gaat, waarom ze een schaduw op haar rechterlong heeft.

Groetjes,
Tek.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 1 november 2012 @ 20:04:06 #40
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118718006
Lieve Tekno,
Hoop dat het goed gaat bij de kaakchirurg en dat je mama gewoon meer uit de zon moet blijven.
Liefs
dagboek.
Prrrrr
pi_118718608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Lieve Tekno,
Hoop dat het goed gaat bij de kaakchirurg en dat je mama gewoon meer uit de zon moet blijven.
Liefs
dagboek.
Over de kaakchirurg maak ik mij het minst zorgen, het lastig maar dat is het dan... Gelukkig kan ik van het weekend weer normaal (vast voedsel) eten. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 1 november 2012 @ 20:20:32 #42
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118718948
Ik hoop dat de uitslag bij je mama goed is tekno, das wel naar om op te moeten wachten.... :*
Prrrrr
pi_118719143
Ik hoop het ook, zo'n schaduw kan van alles zijn... ze dachten eerst op een ontsteking maar omdat de antibiotica niet echt aan sloeg toch een extra onderzoek. Mijn moeder is een roker, en ook niet iemand die graag gezond eet in de zin van groente/fruit en daarom vrees ik het ergste....... Maar goed, morgenmiddag weet ik of het een heel tof of juist een heel kut weekend wordt. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118720882
Oef, sterkte morgen dan!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118720921
Thanks. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118727100
Sterkte Tekno
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118733477
Goeiemorgen, geen fuck zin vandaag, bleh }:|

En sterkte tek!
pi_118734666
Is het trouwens vreemd als er tussen de post een briefje zit met de vraag of je interesse hebt in een woningruil? Iemand bij mij in de wijk wil zoals er op het briefje staat kleiner gaan wonen (terwijl mijn woning volgens mij net zo groot is, ik heb alleen geen tuin dan). Maar ik ga het sowieso niet doen, zit prima, en anders zou ik qua huur ook ff 100 p/m meer moeten gaan betalen.
pi_118734718
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het trouwens vreemd als er tussen de post een briefje zit met de vraag of je interesse hebt in een woningruil? Iemand bij mij in de wijk wil zoals er op het briefje staat kleiner gaan wonen (terwijl mijn woning volgens mij net zo groot is, ik heb alleen geen tuin dan). Maar ik ga het sowieso niet doen, zit prima, en anders zou ik qua huur ook ff 100 p/m meer moeten gaan betalen.
Niet vreemd, maar je zou altijd eens kunnen kijken of t wat is. Wie weet waar je tegenaan loopt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118734885
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet vreemd, maar je zou altijd eens kunnen kijken of t wat is. Wie weet waar je tegenaan loopt :)
Ik heb weinig zin om na zo'n betrekkelijk korte tijd (3 jaar) alweer te gaan verhuizen. Bovendien zit ik nu ook goed, hoef ik geen tuin bij te houden en kost het me qua huur ook bijna 100 euro minder per maand.
pi_118735196
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb weinig zin om na zo'n betrekkelijk korte tijd (3 jaar) alweer te gaan verhuizen. Bovendien zit ik nu ook goed, hoef ik geen tuin bij te houden en kost het me qua huur ook bijna 100 euro minder per maand.
Dan doe je het niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118735537
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan doe je het niet.
Ik doe het ook niet. Briefje gisteren al weggegooid. Stond ook vol schrijffouten enzo, zal wel niet om kleiner wonen gaan, maar een Riffer die het niet meer kan betalen ofzo.
pi_118743565
Z, kiezen laten trekken ging snel. :o Dat was tien minuten gedaan. Nu even een dag gedoe, met gaasjes, en bloederig speeksel slikken... Helaas ging borrel vandaag, terwijl ik dat juist nu nodig heb. :')

Van mijn ma nog niks gehoord...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118746008
Weer zo'n vrijdagmiddag dat het de hele dag rustig is, maar op het eind nog ff storm loopt. Nog een uurtje... }:|
pi_118746159
Het is dus een tumor. :{ :r
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:48:41 #56
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118746660
Het lijkt verdorie wel schering en inslag, die ze vader, die ze moeder etc, zelfs mijn jack heeft een tumor. Rot Tekno. Weet je hoe en wat? Of verder onderzoek?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:49:51 #57
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118746690
Hè getsie! :( Sterke Tek :* :*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118746736
Sterkte tek, fucked up dit.
pi_118746763
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:48 schreef Staal het volgende:
Het lijkt verdorie wel schering en inslag, die ze vader, die ze moeder etc, zelfs mijn jack heeft een tumor. Rot Tekno. Weet je hoe en wat? Of verder onderzoek?
Nog niks bekend ... eerst nader onderzoek, hoop zo dat het goed te behandelen is :'(
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:54:27 #60
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118746817
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nog niks bekend ... eerst nader onderzoek, hoop zo dat het goed te behandelen is :'(
Hoop het ook. Sterkte in ieder geval want dit valt wel even rauw op jullie dak en dan is het ook nog eens weekend. Hou de moed erin. Ook voor je moeder.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118746844
Thanks :*
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:56:31 #62
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118746884
Ah, kut zeg. Sterkte voor jou en je familie! :*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118759848
Zo, dat was een bliksembezoek aan Bergen op Zoom... maandag en woensdag krijgt ons mams onderzoeken en de maandag erop de uitslag. Klote van longkanker is, dat je pas in een gevorderd stadium klachten krijgt, die overigens op alles kunnen wijzen. Longkanker is slecht te genezen, dus hopen dat ze in ieder geval de 70 haalt.

Mijn moeder is een positieve vrouw, maar dus deed het erg pijn om een beetje die pessismistische blik te zien vanavond.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:42:34 #64
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118767343
{{{tekno}}}
Wat ongelooflijk kut. Sterkte voor jou en je ouders.
Prrrrr
pi_118768624
Jeetje wat heftig tekno! Heel veel sterkte!
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:09:28 #66
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118769727
Krijg heel af en toe zo'n berichtje in mijn mailbox en als jullie er geen bezwaar tegen hebben dan post ik het ook hier. Wie weet zien jullie het beestje ergens lopen.

Er is een nieuw dier als vermist opgegeven in uw regio.

Roepnaam: Puma
Datum vermist: 28 oktober 2012
Plaats: Bergen op zoom
Straat/wijk: Vijverberg 66
Diersoort: Kat
Ras: Huiskat (Europese korthaar)
Kleur: zwart-wit
Geslacht: kater
Chip: geen/onbekend
Gecastreerd: ongecastreerd
Halsband: halsband
Bandkleur 1: Lichtblauw
Bandkleur 2: Beige
Leeftijd: 20 weken
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118771525
Vijverberg... zitten/zaten daar geen piranha's?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118775074
Hoi West Brabant. :D
pi_118777498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dockx het volgende:
Hoi West Brabant. :D
Hoi west Brabant.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118778130
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi west Brabant.
Hoe maakt u het? :)
pi_118778602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef dockx het volgende:

[..]

Hoe maakt u het? :)
Goed hoor en u?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118779621
Ja, gaat prima. Ik zit naar een stel lompe mensen die op televisie komen te kijken. Goed voor mijn zelfvertrouwen. :D
pi_118780184
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dockx het volgende:
Hoi West Brabant. :D
Hoi Dockxie :* O+
pi_118780208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hoi Dockxie :* O+
Hooi Maartje :D :*
Ga je vanavond stappen?
pi_118780225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef dockx het volgende:

[..]

Hooi Maartje :D :*
Ga je vanavond stappen?
Nein, dat denk ik niet. Jij ook niet toch?
pi_118780247
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nein, dat denk ik niet. Jij ook niet toch?
Nee, ik heb een verjaardag. :Y
Wel een gezellige hoor dus dat is mooi.
pi_118780282
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef dockx het volgende:

[..]

Nee, ik heb een verjaardag. :Y
Wel een gezellige hoor dus dat is mooi.
Ook gezellig inderdaad.
pi_118780305
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ook gezellig inderdaad.
Van mijn oude baas. Hahah ^O^
pi_118780364
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef dockx het volgende:

[..]

Van mijn oude baas. Hahah ^O^
Onze of de jouwe? :D
pi_118780374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Onze of de jouwe? :D
Onze _O_
pi_118780405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef dockx het volgende:

[..]

Onze _O_
Welke van de drie? De langste? _O_
pi_118780430
Momenteel zit hier ook een ex collega van jullie bij mij ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118780437
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Welke van de drie? De langste? _O_
Ja die ja, :s)
pi_118780446
Dat kan alleen Fred zijn. ;)
pi_118780453
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:32 schreef dockx het volgende:

[..]

Ja die ja, :s)
Ah, dat word een gezellig feestje dan :)
pi_118780462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef maartjeh het volgende:
Dat kan alleen Fred zijn. ;)
Jup.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118780495
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ah, dat word een gezellig feestje dan :)
Hope so, ik ga met de auto dus wat dat betreft houd ik het lekker rustig. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jup.
Oh, nice! De groeten aan hem. :D
pi_118780804
Groetjes terug haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118782680
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef dockx het volgende:

[..]

Hope so, ik ga met de auto dus wat dat betreft houd ik het lekker rustig. :D

[..]

Oh, nice! De groeten aan hem. :D
Haha ohhh ik weet al wie jij mag vervoeren dan. :D
pi_118782904
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Haha ohhh ik weet al wie jij mag vervoeren dan. :D
Ja, mezelf alleen :P
Haha, koos vriendloos. :)
pi_118784182
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef dockx het volgende:

[..]

Ja, mezelf alleen :P
Haha, koos vriendloos. :)
Ik dacht dat jij dinges* wel mee zou nemen.
Ik whatsapp je. :P
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:17:54 #92
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118791325
Gaat er nog iemand vandaag of morgen naar de tappage in Roosendaal?
Ik ben net even geweest maar ik vond het niet zo veel soeps, misschien morgen beter in Captain Cooks...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 4 november 2012 @ 01:45:17 #93
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118796528
Zo, een gezellige housewarming gehad :D
Nu iets van 15 pakjes thee :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118803577
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 01:45 schreef KaBuf het volgende:
Zo, een gezellige housewarming gehad :D
Nu iets van 15 pakjes thee :P
Jij kunt even vooruit. :D
Wat een weer.. :{ Echt een zondag om lekker op de bank door te brengen. Gaat ´m helaas toch niet worden.
pi_118807736
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Jij kunt even vooruit. :D
Wat een weer.. :{ Echt een zondag om lekker op de bank door te brengen. Gaat ´m helaas toch niet worden.
Oh jawel, in mij is de komende uren geen beweging te krijgen hoor.. :-)
pi_118807760
Zo, kapot van een zware drinkavond. Tijd voor een biertje om het leed te verzachten...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 4 november 2012 @ 19:04:24 #97
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118816936
Hier ook heerlijk heel de middag met een boek/filmpjes op de laptop op de bank gehangen ... best prima, zo'n zondag. Proost tekno +neemt Juupje+.
Prrrrr
pi_118817878
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef dockx het volgende:

[..]

Oh jawel, in mij is de komende uren geen beweging te krijgen hoor.. :-)
Nee, je bed houdt je in z'n greep. Hoef je mij niet uit te leggen. :*
En ik ben geen draak. ;(
  zondag 4 november 2012 @ 21:41:58 #99
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118825936
Big Shampoo vanmiddag in Captain Cooks in Roosendaal was zeer de moeite waard moet ik zeggen!! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 5 november 2012 @ 07:09:39 #100
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118836224
Morge, een nieuwe werkweek begint :{
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 5 november 2012 @ 08:52:00 #101
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118837257
Hoi
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118837601
Goeiemorgen!
pi_118839415
Goeiemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 5 november 2012 @ 10:33:38 #104
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118839683
Yeuy, mag zo 2,5 uur naar Vriezenveen rijden. Dat betekend dus ook 2,5 uur terug in de spits :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118840133
Je moet de laatste tijd wel vaker "on te road" zijn merk ik. Rij je nu wel in 1x naar het goeie adres? :o
  maandag 5 november 2012 @ 11:04:24 #106
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118840569
Vijf uur in de auto. Wil niet ruilen in ieder geval.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118840703
Zuchterdezuchtzucht, zodadelijk maar weer eens bellen voor een afspraak, lag weer een brief van de stichting binnen trouwens, nu moet er weer een nieuwe watermeter geplaatst worden }:| Weer een paar uur van die bouw lui over de vloer. En god weet waar dat ding mag zitten, ik heb een bovenwoning, water zit bij de huur inbegrepen, ik heb niet net zoals bij mij ouders thuis een "put" waar de teller zit, en onder de meterkast zit alleen de hoofdkraan.
  maandag 5 november 2012 @ 11:17:33 #108
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118840942
Oh, leef met je mee. En je mag er zeker ook weer een dag voor vrij nemen.

Eigenlijk moeten ze hier ook e.e.a. komen vervangen maar ik stel het gevecht uit simpelweg omdat ik geen zin heb in die lui over de vloer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 5 november 2012 @ 11:30:32 #109
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118841343
Hoeveel katten en kattebakken heb jij, Kpr?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118841377
Ja, met dat vrijnemen ligt ook een beetje het probleem, ik kan nog precies 3 uur en 3 kwartier vrij nemen, meer heb ik niet meer. :') Nou staat er in die brief dat het in 2 uur geklaard zou moeten zijn, dus dat is te doen, maar ik heb altijd een hekel aan van die "krappe" afspraken, ben er dan idd liever een hele dag voor vrij. En wie weet wat voor puinhoop ze er weer van gaan maken.

Verder lag er ook nog een "dringende" brief van de stichting binnen. Moet ook nog een of andere gast langskomen die een hele inspectie aan het huis gaat doen, i.v.m. een verplicht energielabel vanaf januari. Nou is die gast al van voor de zomer hier in O'bosch bezig, maar ik heb dus nog geen zin gehad om een afspraak te maken. Moet ook serieus gewoon foto's maken binnen hè, alhoewel je dat mag weigeren. Maar goed, zal nu toch maar eens een afspraak maken, hopelijk kan het dezelfde ochtend als met die watermeter, en anders heeft ie pech en zal het pas begin december worden, mijn laatste vrije dag :')

Oh, en 2 katten en 2 kattenbakken, hoezo?
  maandag 5 november 2012 @ 11:48:59 #111
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118841950
Vind het zonde dat je steeds vrij moet nemen voor die flauwekul.
Zo'n energielabel kunnen ze toch sowieso wel bedenken aan de hand van de gegevens van het pand?
Huurders gaan in een pand met enkel glas echt niet zelf dubbelglas of zonnepanelen plaatsen. Het is gewoon vervelend steeds lui over de vloer. Heb ergens het vermoeden dat ze ook flink aan het controleren zijn op iets anders.

Bijv. nadat onze meter werd opgenomen en die van de rest van de buurt volgde vlak erna een ontruiming van twee woningen wegens het houden van wietplantages.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 5 november 2012 @ 11:51:04 #112
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118842024
Oja, ik las dit in een ander topic en vond het nogal een raar staatje:

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 02:48 schreef Leonoire het volgende:
altijd 1 bak plus 1 per kat...
heb je 1 kat = 2 bakken
2 katten = 3 bakken
3 katten = 4 bakken
enz.

voeg een bak toe aan je huishouden en al de problemen zijn weg :)
Zelf heb ik altijd maar 1 bak gehad op twee katten, vaak verschonen nooit problemen.
Drie kattenbakken, waar moet je ze laten. :').
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118842569
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Staal het volgende:
Vind het zonde dat je steeds vrij moet nemen voor die flauwekul.
Zo'n energielabel kunnen ze toch sowieso wel bedenken aan de hand van de gegevens van het pand?
Huurders gaan in een pand met enkel glas echt niet zelf dubbelglas of zonnepanelen plaatsen. Het is gewoon vervelend steeds lui over de vloer. Heb ergens het vermoeden dat ze ook flink aan het controleren zijn op iets anders.

Bijv. nadat onze meter werd opgenomen en die van de rest van de buurt volgde vlak erna een ontruiming van twee woningen wegens het houden van wietplantages.
Ja, het is deels voor het energielabel, wat ze dus vanaf januari verplicht zijn te gebruiken, maar ook deels een technische inventarisatie m.b.t. eventuele aanpassingen in de huizen, al dan niet zelf aangelegd. Dus als je bijvoorbeeld stopcontacten hebt vervangen, of bijgeplaatst, gaat zo'n lul ff controleren of je het wel goed hebt gedaan. Ook op het gebied van brandveiligheid en inbraakpreventie. Maar ik heb ook hetzelfde gevoel als jij, ook gewoon om te controleren of ik geen wiet verbouw. Ik ga denk ik ook expres een volle zak wiet en lange vloei enzo op tafel leggen. En als ik de hele dag vrij ben rook ik er eerst een paar voordat ie langskomt, dat zal ze leren. En ja, dat vrijnemen daarvoor is gewoon kut, maarja, dat is als je alleen woont.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Staal het volgende:
Oja, ik las dit in een ander topic en vond het nogal een raar staatje:

[..]

Zelf heb ik altijd maar 1 bak gehad op twee katten, vaak verschonen nooit problemen.
Drie kattenbakken, waar moet je ze laten. :').
Het is maar net wat voor katten je hebt. Die van mij zouden volgens mij aan 1 bak ook genoeg hebben, alhoewel ze beide gebruiken, maar dat is meer gemak denk ik. Het maakt hun ook niet uit of er toevallig een strontje van de ander in ligt, daar schijten ze gewoon naast, of ze scheppen het eerst de bak uit zodat het op het uitloopmatje ligt :') Maar je kan maar net een verwend nest als kat hebben, die zijn behoefte niet blieft te doen op een bak waar een andere kat al op is geweest.

Maar idd, ik had hetzelfde, waar moet ik die 3e in godsnaam zetten. Nu staan ze op de gang en op de overloop, ik zou er evt. nog één op de badkamer kwijt kunnen of op de kamer waar ik de was ophang, maar meer niet. En misschien komen er nog wel eens een keer 2 katten bij, mijn vriendin heeft er ook 2, en stel dat ze hier bij mij komt wonen komen die katten ook mee natuurlijk. Maar goed, dat zien we dan wel, die bakken zal dan nog het minste probleem zijn, één van de 2 van haar is een nierpatientje, die alleen speciaal voer mag, dat wordt ook een uitdaging, aangezien die 2 hier gewend zijn dat er altijd voer staat...
  maandag 5 november 2012 @ 12:27:29 #114
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118843418
Haahaha met vier katten moet je volgens haar dus VIJF kattebakken hebben. :D.

He maar ik ben natuurlijk een paar maanden niet meer op FOK! geweest en ik lees nu pas de ontwikkelingen in je post. Samenwonen, dat klinkt serieus, Kpr. Leuk!

Heb je misschien een kweker in je kennissenkring zitten? Dan zou je de hal vol kunnen zetten met planten die lijken op cannabis.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 5 november 2012 @ 12:28:14 #115
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118843446
Ik weet niet hoe duur dat voer is voor de nierpatient maar anders is het misschien een optie om dat voer gewoon aan alle katten te geven.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118844001
Hohoho, even nuanceren, het is niet zo dat we nu al besloten hebben om te gaan samenwonen hè, maar dat wanneer het verder goed gaat dat er wel een keer van zal komen. Nee, samenwonen is nu nog een beetje te vroeg, dat is meer voor de toekomst natuurlijk.

En het is ook maar de vraag of er dan idd 2, of maar 1 bij komt, aangezien het nierpatientje al een keer door het oog van de naald is gekropen, als in, die had gewoon al overleden moeten zijn. Er zijn katten van minder doodgegaan, maar het is een vechtertje schijnbaar. Tja, met 4 jaar oud al nierfalen hebben is niet niks natuurlijk. Alle tijd die ze nu nog leeft is extra tijd, en hoeveel dat zal zijn?

Maar goed, dat speciale voer, dat is reteduur. Dus omdat aan 4 katten te gaan geven is een beetje teveel van het goede. Maar de nierpatient mag dus absoluut geen normaal voer, dus dat wordt nog wat vrees ik. Zat al te denken om iets te bouwen met van die luikjes, die op de chips van de katten reageren, maar die zijn ook erg duur. Maar goed, tijd zat om daar nog over na te denken.

En in eerste instantie komen er ook "maar" 2 bakken bij hoor ;) En 16 november om 8 uur 's morgens wordt de watermeter vervangen, en de controle uitgevoerd. Zou beide in een half uur gefixt moeten zijn... Alleen die aannames altijd wanneer je belt, of ze morgen niet langs kunnen komen. Alsof iedereen altijd maar tijd heeft, pfff.
  maandag 5 november 2012 @ 13:03:11 #117
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118844664
Als het goed gaat komt het er wel van. O+ .

Met de tijd komt dan wel raad. Katten kunnen goed wennen aan het eten op een vaste tijd.
En misschien is gekookt vers vlees nog een optie, dan zit er ook geen zout in en dan is het niet zo duur.

Het is echt een gedonder he als een huisdier wat gaat mankeren. Dat met Ollie is hier ook ingeslagen als een bom. En het vervelende is dat als ze speelt of slaapt ik toch voortdurend denk aan het feit dat het haar laatste termijn is en dat groeiende klotegezwel maakt ook dat je er niet omheen kan.

Ja, zij werken maar de rest van de wereld niet. Dat was met die ketel ook zo. De afspraak voor de nieuwe ketel moesten we verzetten omdat Ryan naar een cursus moest omdat hij anders zijn certificaten zou verliezen. Deden ze echt heel moeilijk over.

Was trouwens wel "grappig" toen de kapotte ketel gemeld was kregen we de volgende morgen een mailtje terug dat er voor het eind van het jaar een monteur langs zou komen. Dat was half oktober he?
Kan er nu wel om lachen maar ik ontplofte ongeveer bij het idee om 2,5 maand zonder warm water en verwarming te moeten zitten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 5 november 2012 @ 13:04:09 #118
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118844696
Wel mooi dat ze gelijktijdig komen en vroeg. Dat scheelt je hopelijk weer tijd.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118845434
Ja, daarom, ik zie het tegen die tijd wel, er zal altijd wel een mouw, of in het geval van katten, mauw ( :') ), aan te passen zijn. Misschien dat ik tegen die tijd ook wel een vriezer koop, qua kattenvoer zou ik ze ook het liefst vers geven.

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie moeilijk is, had het topic ook gelezen, en ik snap ook prima dat je met zo'n oud beestje niet gaat lopen leuren. Stel dat je hem laat opereren is het ook maar net de vraag hoe ie er uit komt, het zal in ieder geval nooit meer zoals eerst zijn. Dan kan je hem beter gewoon een goeie ouwe dag geven, denk dat ie daar meer aan heeft dan de medische mallemolen in.

Hoe krijgen ze het voor elkaar te denken dat iemand wel ff 2, 3 maanden zonder warm water kan, jezus :') Wat zei je, de wc staat ook nog in een hokje in de tuin, en het licht gaat aan met van die draaiknoppen zeker? Mijn ouders hadden een keer een verstopte wc, in het weekend, maar gewoon op zondagmiddag een busje in de straat hè. Mijn ma stond al op het punt om naar opa en oma te gaan om daar een paar dagen te logeren, die zag het echt niet zitten om op een emmer te schijten. Maar dat was niet nodig.

Als het goed is hebben ze allebei ook maar een half uurtje nodig. Maar die voorspellingen neem ik net als die over het weer maar met een korreltje zout.
pi_118864985
Pfff, woensdag eindelijk een vaste internetverbinding en glas in mijn raam. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 5 november 2012 @ 21:12:48 #121
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118866763
Leut, bròòd en speule!!!!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118866816
Ik zou zeggen: Leut, bier en verder speule!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118879285
Goeiemorgen!
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:50:07 #124
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118881463
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 10:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Je moet de laatste tijd wel vaker "on te road" zijn merk ik. Rij je nu wel in 1x naar het goeie adres? :o
hahaha jazeker, alleen de terugweg was minder. Half 5 reed ik weg en het werd steeds donkerder. Ik vond dat m'n zicht al 'anders was' en toen begon men ook nog eens te seinen. Waren verdomme gewoon beide koplampen tegelijk 'op'. En om nou 2 uur terug te rijden met stadslichten :'(. Dus leaseplan gebeld, gewacht een uur, 2 nieuwe lampies erin en ik kon door... FILE!
Half 9 thuis
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118881702
Het klote met de tegenwoordige auto's is dat het steeds moeilijker wordt om zelf een lampje te vervangen. Paar jaar terug op een auto meeting geweest, van die jaren 70 Escortjes waar je dus gewoon naast de motor kon staan, was net of er een naaimachientje onder de kap lag. Nu is het helemaal vol gebouwd. Bij mijn ouwe Ka kon ik met veel moeite nog wel de lampjes vervangen, het was heel erg prullen maar het ging. Bij de Fiesta die ik nu heb moet het ook in de garage gebeuren, speciale sleutel voor nodig merkte ik onlangs.

Toen ik nog bij de Ford werkte zag ik ook heel vaak dat ze voor het vervangen van een lampje de hele koplampunit los moesten halen (Mondeo, Focus). En bij een Transit moesten ze zelfs de aircopomp los halen omdat ze er anders niet bij konden _O-
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:08:13 #126
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118882025
True, bij de Fiesta was dat ook.
Heb het gisteren ook geprobeert, maar zat helemaal dicht. Mag het overigens niet eens zelf doen als leaserijder

Bah net kippevelmoment, maat van me zit aan het sterfbed van zn vader (keelkanker) :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118882288
Serieus?! Mag je dat niet nee? Wist ik niet eens, zelfs geen fucking lampje vervangen joh?!

Zwaar klote voor je maat. Maar ja, zulke dingen komen helaas ook voor.
pi_118889313
Een chauffeur die net aan me vraagt of ik een hogere iemand ben, omdat ik een eigen kantoor heb. Ik zeg nah, ik ben hooguit in hogere sferen in het weekend :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:24:30 #129
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118890748
lol :D
eigen kantoor = ownage
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:24:49 #130
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118890756
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Serieus?! Mag je dat niet nee? Wist ik niet eens, zelfs geen fucking lampje vervangen joh?!
Blijkbaar niet, wel al eerder gedaan
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118891837
Leasebakken zijn wat dat betreft best irritant ja.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:53:13 #132
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118891970
Bwoch, ik neem dat gerust voor lief bij mijn lease-auto :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118892207
Toen we laatst in het buitenland waren was het gewoon wat lastig niks zelf te mogen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118892514
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef KaBuf het volgende:
Bwoch, ik neem dat gerust voor lief bij mijn lease-auto :P
Ik zou een lampje idd ook zelf doen, mits het gaat dan.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:15:03 #135
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118892879
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef KaBuf het volgende:
Bwoch, ik neem dat gerust voor lief bij mijn lease-auto :P
En zo denk ik dus ook :D
wat voor 1 heb je?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:17:56 #136
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118893021
Fiat Punto Evo O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118893608
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef KaBuf het volgende:
Fiat Punto Evo O+
De naam klinkt waarschijnlijk sneller dan dat de auto zelf is? Mooie bakken wel trouwens.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:34:13 #138
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118893763
Mwah, hiervoor reed ik een Peugeot 107 (1.0 benzine), mijn motor is nu een 1.3 diesel dus dat is al een stuk beter :P
Maar goed, ik maak aardig wat toeren dus wat dat betreft is het wel een aardig snelle auto. Alhoewel ik niet veel goed vergelijkingsmateriaal heb :{

Maar goed, ik kreeg deze auto nieuw van de fabriek. Niet gek voor een jochie van (toen) 19 O-)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118894167
19 jaar en een nieuwe auto rijden is zeker niet gek. Maar, om heel eerlijk te zijn, mij zou je met zo'n Evo toch blijer maken ;)

  dinsdag 6 november 2012 @ 16:47:58 #140
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118894379
Wanneer is de meeting chefkes? :s)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:48:45 #141
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118894415
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
19 jaar en een nieuwe auto rijden is zeker niet gek. Maar, om heel eerlijk te zijn, mij zou je met zo'n Evo toch blijer maken ;)

[ afbeelding ]
Mm, ja, dat is toch wel wat mooier _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118894777
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wanneer is de meeting chefkes? :s)
In principe staat ie nu op 24 november, maar vind het een beetje lullig voor KaBuf dat ie dan ook niet kan, dus misschien dat we het nog kunnen verplaatsen. En Thinkk-Pinkk zat dan ook moeilijk geloof ik op die datum.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:56:27 #143
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118894829
Volgens mij kan ik dan wel. De meeting in Truth wil maar niet van de grond komen.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_118894920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Volgens mij kan ik dan wel. De meeting in Truth wil maar niet van de grond komen.
Ik zou het ff in de gaten houden hier, want mij lijkt het wel leuk als iedereen kan, dus het zou goed kunnen dat de datum nog wijzigt hoor.
pi_118894938
Ik kan de 24 definitief niet trouwens. Heb nu van de kids een uitnodiging thuis liggen of ik 24 November om 18:00 in galakleding op de blokhut wil staan waar we een diner krijgen en een verder gevulde casino avond.

Maar ik wil ook graag meeten :D
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:59:42 #146
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118894989
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zou het ff in de gaten houden hier, want mij lijkt het wel leuk als iedereen kan, dus het zou goed kunnen dat de datum nog wijzigt hoor.
Is goed!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:00:13 #147
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118895008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ijkkantoor de 24 definitief niet trouwens. Heb nu van de kids een uitnodiging thuis liggen of ik 24 November om 18:00 in galakleding op de blokhut wil staan waar we een diner krijgen en een verder gevulde casino avond.

Maar ik wil ook graag meeten :D
Wat is een lijkkantoor? :P
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_118895014
T-P, waar had jij vorige keer die poll aangemaakt? Anders ff een nieuwe maken met mogelijke data misschien?
pi_118895109
Heb het aangepast.

En ik zal straks even een nieuw polletje in elkaar knutselen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118895297
Is goed!
pi_118895422
Zal ik wat datums wat verderweg pakken zodat iedereen ruim de tijd heeft te zorgen dat ze dan kunnen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118895461
Op zich wel handig denk. Ik weet verder ook niet hoe iedereen in december zit qua drukte? Meestal ook een drukke maand met feestdagen en shit.
pi_118895615
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Op zich wel handig denk. Ik weet verder ook niet hoe iedereen in december zit qua drukte? Meestal ook een drukke maand met feestdagen en shit.
Kunnen vanaf januari pakken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118895782
Pak anders van beide maar wat denk, december en januari.
pi_118895921
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Pak anders van beide maar wat denk, december en januari.
Verzin wel wat leuks :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118895950
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Verzin wel wat leuks :)
Decuari? Of Janember.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:57:46 #157
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118897446
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Decuari? Of Janember.
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118899471
Zo heb wat datums opgezocht leef jullie uit

http://www.datumprikker.nl/pqx2dj4cj9xzzj54
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118900635
Done. Misschien handig om bij het volgende topic weer de link in de OP te zetten trouwens.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:29:15 #160
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118901353
Ingevuld :)

19 jan mogelijk personeelsuitje, maar vermoed dat dat de 12e wordt :Y
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118903852
Leuk, net die shit met je moeder en je gebit, hoor je ook op je werk dat er reorganisatie op touw wordt gezet met personele consequenties t.b.v. kostenreducties. Die onzekerheid kun je er ook nog wel bij hebben, fuck it.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:16:16 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118904092
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef teknomist het volgende:
Leuk, net die shit met je moeder en je gebit, hoor je ook op je werk dat er reorganisatie op touw wordt gezet met personele consequenties t.b.v. kostenreducties. Die onzekerheid kun je er ook nog wel bij hebben, fuck it.
Oh getsie! Net nu je ook die kant op bent gegaan enzo ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:18:41 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118904200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo heb wat datums opgezocht leef jullie uit

http://www.datumprikker.nl/pqx2dj4cj9xzzj54
Check!

Misschien kan je de link ook even PMen naar wat andere mensen., aangezien niet iedereen terug gaat lezen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:19:02 #164
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118904220
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef teknomist het volgende:
Leuk, net die shit met je moeder en je gebit, hoor je ook op je werk dat er reorganisatie op touw wordt gezet met personele consequenties t.b.v. kostenreducties. Die onzekerheid kun je er ook nog wel bij hebben, fuck it.
Wat is er met je gebit, Tek?

Las van de week jouw tandpoetsadvies en wilde daar nog op reageren maar het was nogal laat voor me en jullie waren leuk aan het chatten over games en vanalles. Maar ik vond dat echt geen goed advies. Tandpasta is een hulpmiddel om je tanden te reinigen en geen inweekmiddel voor de nacht. En verder moet je gewoon 'sochtends je tanden poetsen en minstens twee keer per dag. Als flossen niet lekker gaat, gebruik je gewoon tandenstokers.

Hoe is het met je moeder? Morgen weer onderzoeken? Klote om die uitslagen af te moeten wachten.
Sterkte in ieder geval.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118904449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oh getsie! Net nu je ook die kant op bent gegaan enzo ;(
Speciaal ook voor mijn werk - stond zelfs in het contract, ik heb zelfs een werkgeversverklaring van 6 weken terug. Mocht mijn functie weg gesaneerd worden, dan hebben ze in ieder geval aan mij een hele kwaaie... Een vriendin van mij is HR-adviseur, een vriend jurist (o.a. arbeidsrecht) en mijn tante is HR-manager. _O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:24:43 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118904501
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef teknomist het volgende:

[..]

Speciaal ook voor mijn werk - stond zelfs in het contract, ik heb zelfs een werkgeversverklaring van 6 weken terug. Mocht mijn functie weg gesaneerd worden, dan hebben ze in ieder geval aan mij een hele kwaaie... Een vriendin van mij is HR-adviseur, een vriend jurist (o.a. arbeidsrecht) en mijn tante is HR-manager. _O-
Kijk... Die connecties zijn nu wel handig hihi.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118904811
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat is er met je gebit, Tek?
Door een ongeval jaren terug is mijn gebit van een sterk, gezond en mooi gebit verandert in een kneusje... elke 2 jaar is er wel weer iets anders aan de hand, kan onderhand de wortelkanaalbehandelingen, gaatjes, extracties niet meer tellen. :')

quote:
Las van de week jouw tandpoetsadvies en wilde daar nog op reageren maar het was nogal laat voor me en jullie waren leuk aan het chatten over games en vanalles. Maar ik vond dat echt geen goed advies. Tandpasta is een hulpmiddel om je tanden te reinigen en geen inweekmiddel voor de nacht. En verder moet je gewoon 'sochtends je tanden poetsen en minstens twee keer per dag. Als flossen niet lekker gaat, gebruik je gewoon tandenstokers.
Een keer per dag poetsen is in principe genoeg als je het goed en langdurig doet (2 minuten minimaal). Het voordeel van 's nachts poetsen is dat je de eerst komende uren niet meer eet of drinkt en dus je gebit en de fluoride genoeg tijd krijgen om hun werk te doen...

Het kan natuurlijk geen kwaad om meerdere keren per dag te poetsen, al was het maar om de frisheid; als het maar na de maaltijd gebeurd. Alleen voor een fris gevoel zou je 's ochtends al moeten op poetsen.

Daarnaast is het erg belangrijk om je gebit ook schoon te houden van etensresten bijvoorbeeld door een tandenstoker, flossen is nooit aangetoond te werken...

quote:
Hoe is het met je moeder? Morgen weer onderzoeken? Klote om die uitslagen af te moeten wachten.
Sterkte in ieder geval.
Thanks, morgen onderzoeken deel 2 en dan maandag de uitslag, van het weekend komt ze langs voor een beetje afleiding en om ook eens in 010 te komen zonder verhuisperikelen. :)

Ze is in ieder geval heel optimistisch, en van alle symptomen van longkanker heeft ze maar eentje: vermoeidheid, dus ik heb ook goede hoop. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118904953
Oh en binnenkort kan ik een apexresectie van mijn verlanglijst halen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118905023
quote:
Een apexresectie (apex = punt) of wortelpuntoperatie is een chirurgische procedure in de tandheelkunde waarbij de punt van de wortel en een beetje van het omliggend weefsel wordt weggenomen en waarbij vanaf de punt van de wortel (retrograad) het wortelkanaal hermetisch wordt afgesloten. Hiervoor moet er voordien minstens eenmaal een wortelkanaalbehandeling gebeurd zijn. Soms (steeds minder) wordt de wortelkanaalbehandeling gelijktijdig met de apexresectie gedaan. Dit noemt men orthograde vulling.
De reden van een apexresectie is meestal een periapicaal abces, of een cyste dat chirurgisch verwijderd moet worden.
Door verbeteringen van de wortelkanaalbehandeling wordt er nu meestal gekozen voor een herbehandeling van de wortelkanalen. Door technologische vooruitgang kunnen de tandartsen vaak extra kanalen ontdekken die niet voldoende werden behandeld. Kanalen kunnen beter geprepareerd en ontsmet worden en zodoende kan in veel gevallen een apexresectie vermeden worden. Indien deze herbehandeling geen succes is, kan een apexresectie nog een oplossing bieden.
[bewerken]Procedure

Er wordt een sneetje in het tandvlees gemaakt en het tandvlees wordt een beetje open geklapt.
Met een fijn boortje wordt er door het bot naar de punt van de wortel geboord.

De ruimte rond de apex wordt goed gecuretteerd. De cyste of het ontstekingsweefsel wordt verwijderd.
De apex wordt 3 à 4 mm ingekort en op het einde van het wortelkanaal wordt er een kleine vulling geplaatst om het kanaal af te sluiten. Vroeger met amalgaam nu meer met MTA.

Tandvlees wordt weer dichtgeklapt en gehecht.

Er zal na enige tijd in deze holte een spontane ingroei van bot gebeuren
Vet.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:43:48 #170
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118905468
Ah fijn dat je moeder naar je toekomt dit weekend. Inderdaad dan heeft ze ook een beetje afleiding. Het is ronduit naar. Vrijdag opgepikt meteen weekend, dan ma en wo de onderzoeken en dan weer afwachten en alle onzekerheid iedere dag. Echt heel klote.

Ga wat leuks met haar doen. Maak er wat moois van en hou de moed er in.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118905677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef Staal het volgende:
Ah fijn dat je moeder naar je toekomt dit weekend. Inderdaad dan heeft ze ook een beetje afleiding. Het is ronduit naar. Vrijdag opgepikt meteen weekend, dan ma en wo de onderzoeken en dan weer afwachten en alle onzekerheid iedere dag. Echt heel klote.

Ga wat leuks met haar doen. Maak er wat moois van en hou de moed er in.
Zeker! Wandeling langs de Maas, cafeetje, beetje winkelen (ik woon in de langste winkelstraat van Nederland met amper ketens, vooral bijzondere winkels) en lekker uit eten...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:49:43 #172
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118905780
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zeker! Wandeling langs de Maas, cafeetje, beetje winkelen (ik woon in de langste winkelstraat van Nederland met amper ketens, vooral bijzondere winkels) en lekker uit eten...
O+ .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118906555
En om even het bruggetje (spreekwoordelijk dan, niet een tandbrug) te maken naar het pestdrama van deze week... Op 't Rijks was er een jongen in de brugklas, die al gepest werd omdat het een heel stille, eenzame, onzekere jongen was, die van zijn moeder drie keer per dag zijn tanden moest poetsen... Dus in de pauze ging hij altijd in de WC zijn tandenpoetsen en dat ving de aandacht van alle andere brugklassers uiteraard, zodat het wel eens voorkwam dat wanneer hij in de pauze zijn tanden ging poetsen ... er zo'n 60 leerlingen buiten de WC hem stond op te wachten om hem vervolgens uit te joelen....... Echt heel triest - hoewel ik er in mijn eigen jeugdige onzekerheid natuurlijk ook bij stond - en die jongen is uiteindelijk afgezakt naar de MAVO terwijl hij makkelijk VWO cum laude had kunnen halen.

Soms ben ik wel benieuwd wat er hem gebeurd is.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118908261
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef teknomist het volgende:
En om even het bruggetje (spreekwoordelijk dan, niet een tandbrug) te maken naar het pestdrama van deze week... Op 't Rijks was er een jongen in de brugklas, die al gepest werd omdat het een heel stille, eenzame, onzekere jongen was, die van zijn moeder drie keer per dag zijn tanden moest poetsen... Dus in de pauze ging hij altijd in de WC zijn tandenpoetsen en dat ving de aandacht van alle andere brugklassers uiteraard, zodat het wel eens voorkwam dat wanneer hij in de pauze zijn tanden ging poetsen ... er zo'n 60 leerlingen buiten de WC hem stond op te wachten om hem vervolgens uit te joelen....... Echt heel triest - hoewel ik er in mijn eigen jeugdige onzekerheid natuurlijk ook bij stond - en die jongen is uiteindelijk afgezakt naar de MAVO terwijl hij makkelijk VWO cum laude had kunnen halen.

Soms ben ik wel benieuwd wat er hem gebeurd is.
Zoek hem op op FB ^^

Ik ben vroeger ook gepest. Van een vrolijk persoon veranderde ik op school in een stil en teruggetrokken persoon. Kan er soms nog nachtmerrieachtig om hebben. Het heeft mij op sommige vlakken erg onzeker gemaakt. Maar ik durf wel weer mezelf te zijn. Vrolijk meestal ietwat hyperactief.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:48:54 #175
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118909722
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef teknomist het volgende:
En om even het bruggetje (spreekwoordelijk dan, niet een tandbrug) te maken naar het pestdrama van deze week... Op 't Rijks was er een jongen in de brugklas, die al gepest werd omdat het een heel stille, eenzame, onzekere jongen was, die van zijn moeder drie keer per dag zijn tanden moest poetsen... Dus in de pauze ging hij altijd in de WC zijn tandenpoetsen en dat ving de aandacht van alle andere brugklassers uiteraard, zodat het wel eens voorkwam dat wanneer hij in de pauze zijn tanden ging poetsen ... er zo'n 60 leerlingen buiten de WC hem stond op te wachten om hem vervolgens uit te joelen....... Echt heel triest - hoewel ik er in mijn eigen jeugdige onzekerheid natuurlijk ook bij stond - en die jongen is uiteindelijk afgezakt naar de MAVO terwijl hij makkelijk VWO cum laude had kunnen halen.

Soms ben ik wel benieuwd wat er hem gebeurd is.
Vraag het hem. Als je het echt wilt dan vind je hem wel.

En je stond erbij. Het is ook lastig want als je als enige er tegenin zou gaan dan bestaat de angst dat je zelf gepakt wordt door de bully. Dat is het erge. Zelfs leraren kunnen meegaan in het pesten en zetten het slachtoffer bijv. buiten de groep om te helpen waardoor die pesters nog harder gaan pesten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118909787
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zoek hem op op FB ^^

Ik ben vroeger ook gepest. Van een vrolijk persoon veranderde ik op school in een stil en teruggetrokken persoon. Kan er soms nog nachtmerrieachtig om hebben. Het heeft mij op sommige vlakken erg onzeker gemaakt. Maar ik durf wel weer mezelf te zijn. Vrolijk meestal ietwat hyperactief.
Wel eens gezocht, maar niks kunnen vinden...

Ik ben vroeger ook wel eens gepest, zoals ik anderen heb gepest... hier is de balans enigszins in evenwicht...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:53:13 #177
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118910066
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wel eens gezocht, maar niks kunnen vinden...

Ik ben vroeger ook wel eens gepest, zoals ik anderen heb gepest... hier is de balans enigszins in evenwicht...
Dat was jouw evenwicht.

Die bully's hebben zelf weer vaak geen leuke thuissituatie.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118910306
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Staal het volgende:

[..]

Vraag het hem. Als je het echt wilt dan vind je hem wel.

En je stond erbij. Het is ook lastig want als je als enige er tegenin zou gaan dan bestaat de angst dat je zelf gepakt wordt door de bully. Dat is het erge. Zelfs leraren kunnen meegaan in het pesten en zetten het slachtoffer bijv. buiten de groep om te helpen waardoor die pesters nog harder gaan pesten.
Klopt, en daardoor ga je door de peer pressure zelf mee in het pesten. Als puber ben je zelf ook heel onzeker en probeer je zo onbewust te voorkomen zelf gepest te worden.

Heel triest, maar waar, en daardoor geloof ik ook niet dat pesten ooit opgelost kan worden...

Dat leraren erin meegaan is wel verwerpelijk ja, maar goed, zelfs onder volwassen komt pesten voor op de werkvloer.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118910392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat was jouw evenwicht.

Die bully's hebben zelf weer vaak geen leuke thuissituatie.
Klopt, gelukkig ken ik van al die fanatieke pesters vroeger geen eentje die er goed terecht is gekomen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118910586
Ik ken er van mijn pesters ook geen. Paar tienermeisjes.. No offence trouwens hoor. Een zit in de bak. En de rest tja...... Stelt ook niet zoveel voor. Een is wel wat hoger op gekomen maar daar heb ik paar jaar terug nog eens een normaal gesprek mee in de kroeg gevoerd waarop ze zelf ook aangaf vroeger niet goed bezig te zijn geweest.

Maar heb er vooral last van in grote groepen vreemden.. Leuk zo'n meet.. Maar dat is altijd maar even ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:09:14 #181
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118911374
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:56 schreef teknomist het volgende:

[..]

Klopt, en daardoor ga je door de peer pressure zelf mee in het pesten. Als puber ben je zelf ook heel onzeker en probeer je zo onbewust te voorkomen zelf gepest te worden.

Heel triest, maar waar, en daardoor geloof ik ook niet dat pesten ooit opgelost kan worden...

Dat leraren erin meegaan is wel verwerpelijk ja, maar goed, zelfs onder volwassen komt pesten voor op de werkvloer.
Ben het met je eens. Het is van alle tijden en een jaar of drie terug las ik zelfs van alle leeftijden. In bejaardentehuizen wordt ook volop gepest. Terwijl ik daar toen nog zo'n beeld van had dat je dat als ouweke niet moet schuwen. Leeftijdsgenoten, je deelt veel. Beetje kaarten, koffiedrinken maar zo zit het dus niet.

Het stopt kennelijk niet en onder kinderen al helemaal niet. Het valt me trouwens op dat in mijn omgeving kinderen gewoon toegang hebben tot internet. Ik speel nog wel eens voor het slapen Wordfeud op de Ipod van Emsy. Half elf komen er nog berichtjes binnen van haar vrienden. Dat zijn basisschoolkoters van elf en twaalf jaar die gewoon de volgende dag naar school moeten.
Het enige wat je als ouder kunt doen is toch wel betrokken blijven en praten met je kind.

Niet dat ik nu zeg dat die ouders van die jongen dat niet gedaan hebben. Maar er lijkt een manco in het verhaal te zitten waardoor ik het vermoeden heb dat hij op een andere manier door getreiterd is geweest. En dan denk ik toch aan internet en het als ouder niet weten. Gissen hoor.

Vind het enorm klote dat die vrolijk lachende jongen op de foto een eind aan zijn leven heeft gemaakt. En schokkend maar goed dat die ouders zijn afscheidsbriefje erin gepast hebben.
Laat ze het maar voelen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118912730
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Het is van alle tijden en een jaar of drie terug las ik zelfs van alle leeftijden. In bejaardentehuizen wordt ook volop gepest. Terwijl ik daar toen nog zo'n beeld van had dat je dat als ouweke niet moet schuwen. Leeftijdsgenoten, je deelt veel. Beetje kaarten, koffiedrinken maar zo zit het dus niet.

Het stopt kennelijk niet en onder kinderen al helemaal niet. Het valt me trouwens op dat in mijn omgeving kinderen gewoon toegang hebben tot internet. Ik speel nog wel eens voor het slapen Wordfeud op de Ipod van Emsy. Half elf komen er nog berichtjes binnen van haar vrienden. Dat zijn basisschoolkoters van elf en twaalf jaar die gewoon de volgende dag naar school moeten.
Het enige wat je als ouder kunt doen is toch wel betrokken blijven en praten met je kind.

Niet dat ik nu zeg dat die ouders van die jongen dat niet gedaan hebben. Maar er lijkt een manco in het verhaal te zitten waardoor ik het vermoeden heb dat hij op een andere manier door getreiterd is geweest. En dan denk ik toch aan internet en het als ouder niet weten. Gissen hoor.

Vind het enorm klote dat die vrolijk lachende jongen op de foto een eind aan zijn leven heeft gemaakt. En schokkend maar goed dat die ouders zijn afscheidsbriefje erin gepast hebben.
Laat ze het maar voelen.
Yep, maar het is ook een geval van 'in the eye of the beholder'. Iedereen is bijvoorbeeld wel eens op zijn werk geplaagd met een geintje, net zoals je dat bij een ander hebt gedaan, maar als je daar heel gevoelig voor bent omdat je bijvoorbeeld als kind bent gepest kan het harder aankomen.

Ik heb wel eens collega's (heel onschuldig) geplaagd met een geintje - en zij mij ook, maar als je een pestverleden hebt kan het heel anders ervaren worden.

Ik ben geen voorstander van een "harde" maatschappij, maar vaak mag een bepaalde weerbaarheid toch wel verondersteld worden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118912966
Ik heb bijvoorbeeld een jaar bij PM gewerkt, en daar moet je soms andere schoenen aan omdat je in de fabriek zelf moet zijn. Toen ik terug kwam pasten mijn schoenen niet meer, iets later kwam ik erachter dat ze propjes papier in mijn schoenen hadden gedaan... Is dat pesten of gewoon een plagerijtje?

Ik denk dat het voornamelijk afhankelijk van je reactie. Ik heb wel gelijk duidelijk gemaakt dat ik van dat soort geintjes niet gediend was. Niet omdat ik niet dat humor ervan kon inzien, maar omdat ik bang was voor erger... Maar ik heb ze wel teruggepakt: ik ging koffie halen en iemand wilde een "koffie melk", die kreeg dus een bekertje met alleen koffiemelk. :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118913406
Ik ben nog steeds een plaaggeest, maar dan op een ludieke c.q. ironische manier. En voornamelijk verbaal ook.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118913596
Het verschil tussen een plagerijtje en echt pesten herken ik nog wel gelukkig. Moet ook wel met die vrienden van mij :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118914110
Bij vrienden accepteer ik het sowieso wel, maar in een nieuwe werkomgeving waar je nog "getest" wordt, moet je imho wel gelijk duidelijk je grenzen aangeven...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118914308
Ik zat een keer op school toen ik hoorde dat er in een ander gebouw een jongen zich in het trapgat opgehangen had. Die werd ook altijd gepest. Ik heb hem wel eens zien lopen op school, het was idd een zonderling, beetje raar hoofd, studiebol, ja, mikpunt van spot dus. En zo liepen er wel meer rond hoor bij ons, die ook bijna dagelijks gepest werden. Eentje die bij een beetje stress gelijk in zijn broek zeek. Of een andere gast die iedere dag hetzelfde el cheapo trainingspak aanhad.

Ik heb eigenlijk nooit meegedaan, ik ben op de basisschool ook gepest, hoewel het daar ophield toen ik er een paar flink op hun bek getimmerd had. Maarja, geweld is natuurlijk vaak niet echt een optie. Wat tekno zegt heb ik trouwens wel, verbale plaagstootjes. Ik kan heel direct uit de hoek komen, soms zonder nadenken. Maar er is idd een groot verschil tussen plagen en pesten.
pi_118914436
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef teknomist het volgende:
Bij vrienden accepteer ik het sowieso wel, maar in een nieuwe werkomgeving waar je nog "getest" wordt, moet je imho wel gelijk duidelijk je grenzen aangeven...
Ik heb ook duidelijk alleen voor deze ene keer gezegd toen ik op mijn eerste werkdag bij de baas onder het bureau moest.
pi_118914609
Ik had ooit een plaaggeest in de buurt als kind zijnde met een beschermende moeder "mijn zoon doet zoiets niet" ... die heb ik een keer op de grond gelegd en bijna een coma ingeschopt, daarna nooit meer last van gehad. Als libertarier houd ik mij verre van fysiek geweld, maar toen was het wel effectief moet ik zeggen. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118914678
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb ook duidelijk alleen voor deze ene keer gezegd toen ik op mijn eerste werkdag bij de baas onder het bureau moest.
Da's niet pesten, maar gewoon geil.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118915024
Lekker hoor bij de baas onder het bureau *) :7
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118915241
Op de aanstaande meet gaan we elkaar wel lekker plagen natuurlijk. Beetje fysiek kriebelen, verbale plagerijtjes, vooral degenen die uit Heerle of Oudenbosch komen zijn bij mij de lul. Gewoon omdat je daar woont...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:57:57 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118915340
Tsss....!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118915361
Godver, word je gevraagd om tijdens een expositie in Les Vedettes lekker early rave/oldschool te draaien, kun je die dag niet omdat je je eigen houswarming geeft...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118915405
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef teknomist het volgende:
Op de aanstaande meet gaan we elkaar wel lekker plagen natuurlijk. Beetje fysiek kriebelen, verbale plagerijtjes, vooral degenen die uit Heerle of Oudenbosch komen zijn bij mij de lul. Gewoon omdat je daar woont...
En wat was het nu... Rotterdam toch _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118915481
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En wat was het nu... Rotterdam toch _O-
Ja, pas op voor die harde linkse Rotterdamse hoek hoor! *)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118915581
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, pas op voor die harde linkse Rotterdamse hoek hoor! *)
Ja komt goed ben het gewend.. Halve familie komt er vandaan :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118915732
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja komt goed ben het gewend.. Halve familie komt er vandaan :')
Gelukkig woon ik niet in Crooswijk. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118915990
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef teknomist het volgende:

[..]

Gelukkig woon ik niet in Crooswijk. :P
Buurt van de wielewaal ofzo? Geen idee welke hoek van Rotterdam dat is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118916081
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef teknomist het volgende:
Op de aanstaande meet gaan we elkaar wel lekker plagen natuurlijk. Beetje fysiek kriebelen, verbale plagerijtjes, vooral degenen die uit Heerle of Oudenbosch komen zijn bij mij de lul. Gewoon omdat je daar woont...
Er komt ook een Roosendaler geloof ik
pi_118916381
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Buurt van de wielewaal ofzo? Geen idee welke hoek van Rotterdam dat is.
Tussen Kralingen en Noord, waar Beb van Klaveren vandaan komt. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118916402
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Er komt ook een Roosendaler geloof ik
Kutttttttttttttt ..........
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:16:25 #203
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118916485
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Kutttttttttttttt ..........
Die komt misschien ook nog wel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118916761
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Kutttttttttttttt ..........
Mag je je aandacht gaan verdelen ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 november 2012 @ 06:34:32 #205
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118923993
Mogen er Rotterdammers op een WB-meet komen dan. :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118924510
Mogen er überhaupt niet west Brabanders komen :+

Goeiemorgen trouwens. Tijd voor ontbijt en dan hop hop naar het zwembad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118925274
Goeiemorgen!
pi_118925327
Nice, komen ze voor het raam, de telefoonaansluiting (voor internet) en de douchecabine allemaal tegelijkertijd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118925392
Beter. Heb ik zelf ook liever dan dat ze allemaal op aparte dagen komen.
pi_118925517
En voor eerst Polen in huis... ik dacht eerst: hoe communiceer je nou met die lui? Met Duits dus. :|W
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118925606
Als ze een biertje opentrekken is het na zdrowie.
pi_118925629
Was dat geen piwo?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118925664
Nee, op zeker weten niet. Heb hier ook heel lang een Poolse collega gehad, vandaar. Is toevallig ook wel het enige Poolse woordje wat ik ken hoor :')
pi_118925849
Oh "proost" ??? :|W

Hier in Zuid-Holland heb je veel Polen zitten, bij elke nachtwinkel heb je wel een aantal Poolse bieren, zelfs bij de AH verkopen ze het. En ik moet zeggen dat het best goed te drinken is.

Na zdrowie!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118926058
Haha, proost idd ;) Van dat bier, dat klopt ja, dat viel me laatst ook al op. Maar ik zag bij ons bij de AH alleen halve liter blikken staan. Drink het toch liever uit fles of glas, zeker om een oordeel over de smaak te vellen.
pi_118926115
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Haha, proost idd ;) Van dat bier, dat klopt ja, dat viel me laatst ook al op. Maar ik zag bij ons bij de AH alleen halve liter blikken staan. Drink het toch liever uit fles of glas, zeker om een oordeel over de smaak te vellen.
Dan schenk je het toch over? 8-)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118926364
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dan schenk je het toch over? 8-)
Nee, bier uit blik blijft toch anders smaken, ook al heb je het overgekapt in een glas. Voor een objectieve smaaktest is dat niet bevorderlijk. 8-)
pi_118926519
Ik drink altijd uit blik, behalve speciaalbieren enzo.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118926687
Ik drink bijna nooit uit blik, eigenlijk alleen als ik op bijv. een vrijdagavond naar vrienden ga en zelf bier meeneem, 6pack ofzo. Thuis altijd uit fles. En speciaalbieren uit glas natuurlijk.
pi_118926749
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik drink bijna nooit uit blik, eigenlijk alleen als ik op bijv. een vrijdagavond naar vrienden ga en zelf bier meeneem, 6pack ofzo. Thuis altijd uit fles. En speciaalbieren uit glas natuurlijk.
Speciaalbieren uiteraard uit glas! Maar of ik een Heineken nu uit blik of flesje drinkt, maakt me echt niet uit... het blijft bocht.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118926841
Heineken wel ja :') Dat die shit ons nationaal exportproduct is :')
pi_118930940
Ik drink überhaupt geen Heineken. Maar bier uit fles of tap is idd veel lekkerder dan uit blik.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 november 2012 @ 12:27:30 #223
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118931089
:r
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 7 november 2012 @ 12:55:20 #224
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118931940
Je koelkast?
Prrrrr
  woensdag 7 november 2012 @ 15:56:06 #225
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118939263
nee gelukkig niet, er is niks smerigers als dit bier

trouwens Kper:
http://www.nu.nl/internet(...)ats-en-facebook.html
Nieuw op de markt is volgens Meijer de Big Boy.
''Die is zes keer zo sterk als de populaire Cobra, net zo zwaar als een handgranaat. Levensgevaarlijk voor omstanders, objecten en natuurlijk voor de jongeren die ze afsteken.''

Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118939896
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
nee gelukkig niet, er is niks smerigers als dit bier

trouwens Kper:
http://www.nu.nl/internet(...)ats-en-facebook.html
Nieuw op de markt is volgens Meijer de Big Boy.
''Die is zes keer zo sterk als de populaire Cobra, net zo zwaar als een handgranaat. Levensgevaarlijk voor omstanders, objecten en natuurlijk voor de jongeren die ze afsteken.''

_O_

Missie voor volgend jaar :7
pi_118942405
Godverdomme, helden in het magazijn :') Komt tegenwoordig een chauffeuse de pakketten ophalen, jong, blond en lekker. Dan moet je die lui eens hard zien lopen, met flinke kracht die karren op de laadklep zetten enzo, terwijl als er een vent komt, dan kan ie het zelf doen :')

Daarnet had ze appelflappen bij, ze was schijnbaar jarig. Staan ze daar trots met hun appelflapje naar mij te kijken, ik zeg hebben jullie ze ook een zoentje gegeven? :@ Nee :')
pi_118942906
Dat vrouwtje is goed bezig. En wat een kneuskoppen ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 november 2012 @ 19:31:18 #229
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118947771
Heeuuj als we kaartjes kunnen krijgen, ga ik 30 maart naar Mumford & Sons :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118949836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef EDMAN- het volgende:
:r
[ afbeelding ]
Geef maar aan mij. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118950068
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef KaBuf het volgende:
Heeuuj als we kaartjes kunnen krijgen, ga ik 30 maart naar Mumford & Sons :D
Zwaar rlxd, eerste cd was al tof, heb pasgeleden de 2e ook gehoord, die ga ik ook weer halen.
pi_118950604
-verkeerde topique-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 7 november 2012 @ 23:00:33 #233
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118961426
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Kutttttttttttttt ..........
Ja dat ben ik m'n jong! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 7 november 2012 @ 23:02:02 #234
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118961515
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:36 schreef teknomist het volgende:
Oh "proost" ??? :|W

Hier in Zuid-Holland heb je veel Polen zitten, bij elke nachtwinkel heb je wel een aantal Poolse bieren, zelfs bij de AH verkopen ze het. En ik moet zeggen dat het best goed te drinken is.

Na zdrowie!
En bedankt is: 'djenkoeje', en alsjeblieft is 'prosje' (twee jaar geleden naar Polen op vakantie geweest, dus vandaar)! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 8 november 2012 @ 08:49:38 #235
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118967744
morgen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118968104
Goeiemorgen! :O
  donderdag 8 november 2012 @ 09:08:59 #237
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118968133
echt he! ben ook uitgeput. weinig motivatie :( gaat niet goed
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118968210
Het is weer zo'n dag dat ik ontiegelijk verrot uit bed ben gekomen, terwijl ik er voor mijn doen stik vroeg in lag. Gelukkig valt het met de drukte nog mee, kan het redelijk rustig aan doen.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:30:25 #239
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118968561
Same here ja, ook de volle 8 uur geslapen maar toch gaar
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118968735
Normaal gesproken heb ik dat sneller in de zomer, dan slaap je door de warmte vaak slechter enzo.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:50:56 #241
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118970695
Slapen is echt mijn grootste talent.
Prrrrr
pi_118970770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Uitslapen is echt mijn grootste talent.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:57:05 #243
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118970877
Dat laatste idd :D
alweer wat opgeknapt gelukkig, zat al aan pfeiffer te denken :')
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118971120
Godver Eddie, pfeiffer omdat je een keer rot uit bed komt _O- :')

Hier gaat het inmiddels ook wel, alleen motivatie is er nog niet :')
  donderdag 8 november 2012 @ 11:41:20 #245
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118972417
haha tis de laatste weken ;)
denk dat het vooral komt door de weekenden, ben niet zo van het slapen dan
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118973961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef EDMAN- het volgende:
haha tis de laatste weken ;)
denk dat het vooral komt door de weekenden, ben niet zo van het slapen dan
Nee, dan is het niet vreemd dat je doordeweeks niet uitgerust bent. Jij wordt vast ook een jaartje ouder, edje.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118974052
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, dan is het niet vreemd dat je doordeweeks niet uitgerust bent. Jij wordt vast ook een jaartje ouder, edje.
Dit. Ik kan ook niet meer zo laat naar bed als vroeger, om dan toch nog redelijk fris uit bed te komen, eventueel na mijn kop onder de koude kraan gehouden te hebben. Als ik nu door de weeks laat naar bed ga, verslaap ik me geheid.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:35:46 #248
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118974355
True true, is helemaal waar.
Maat van me doet hetzelde qua weekendritme, maar gaat doordeweeks om 9 uur naar bed. Dat kan ik dus niet he :), dan is het aantal uren dat ik gewerkt heb op een dag groter dan het aantal uren vrije tije, no f'ing way!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118974515
Heuj, middagje vrij :D
Even uitrusten :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118974563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:35 schreef EDMAN- het volgende:
True true, is helemaal waar.
Maat van me doet hetzelde qua weekendritme, maar gaat doordeweeks om 9 uur naar bed. Dat kan ik dus niet he :), dan is het aantal uren dat ik gewerkt heb op een dag groter dan het aantal uren vrije tije, no f'ing way!
Kun je niet aan de pep doordeweeks?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 8 november 2012 @ 12:43:16 #251
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118974622
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

Kun je niet aan de pep doordeweeks?
haha nah, pep is sowieso niet mijn ding
gasten die ik ken die het daadwerkelijk doen en weekenden volhouden draaien 5-ploegen in fabrieken.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118974764
Ja, gezond eten en sporten, zodat je lichaam beter tegen intensieve weekenden opgewassen is, lijkt me dan de beste oplossing.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118974796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:35 schreef EDMAN- het volgende:
True true, is helemaal waar.
Maat van me doet hetzelde qua weekendritme, maar gaat doordeweeks om 9 uur naar bed. Dat kan ik dus niet he :), dan is het aantal uren dat ik gewerkt heb op een dag groter dan het aantal uren vrije tije, no f'ing way!
Dat kan ik ook niet hoor. Ik vind het al kut om op tijd, 11 uur, of uiterlijk half 12 naar bed te gaan, omdat ik me anders verslaap of er net zoals vanmorgen kut uit kom, maar ik moet echt nog wel ff wat vrije tijd hebben na het werk en voor ik naar bed ga.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:49:04 #254
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118974849
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef teknomist het volgende:
Ja, gezond eten en sporten, zodat je lichaam beter tegen intensieve weekenden opgewassen is, lijkt me dan de beste oplossing.
True that
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118974860
Momenteel ga ik slapen tussen 11 en 12 en sta ik op om 7 uur op. Prima ritme tegenwoordig. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118974899
Overigens ben ik op maandag uitgeruster na een weekend met weinig slaap dan een rustig weekend met veel slaap, omdat ik dan tenminste van zondag op maandag goed pit.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 8 november 2012 @ 12:52:03 #257
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118974950
Snap wat je bedoeld, maar dan ligt het eraan wat ik geconsumeert heb, anders is het zweten op maandag.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 8 november 2012 @ 12:52:33 #258
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118974967
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef teknomist het volgende:
Momenteel ga ik slapen tussen 11 en 12 en sta ik op om 7 uur op. Prima ritme tegenwoordig. :)
Same here, werkt opzich, alleen 2 hele drukke weken gehad waarbij ik ook nog eens ziek ben geweest.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 8 november 2012 @ 14:01:48 #259
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118977600
Hoi piepeloi iedereen, Mucha-Girl is back in action! Wat lees ik, Tekno? Enorm sterkte!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  donderdag 8 november 2012 @ 14:05:09 #260
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118977757
Ohja verrek idd sterkte man... hoop dat het goedkomt.

Hoe was USA?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118978046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hoi piepeloi iedereen, Mucha-Girl is back in action! Wat lees ik, Tekno? Enorm sterkte!
O+
  donderdag 8 november 2012 @ 14:41:40 #262
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118979200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef EDMAN- het volgende:
Ohja verrek idd sterkte man... hoop dat het goedkomt.

Hoe was USA?
In 1 woord geweldig, behalve Washington DC. Wat een kutstad is dat zeg!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  donderdag 8 november 2012 @ 14:41:59 #263
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118979214
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

O+
Haai schat :) Kusjekroel.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_118979511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hoi piepeloi iedereen, Mucha-Girl is back in action! Wat lees ik, Tekno? Enorm sterkte!
Hoi!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:52:14 #265
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118979546
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

In 1 woord geweldig, behalve Washington DC. Wat een kutstad is dat zeg!
Omdat verkiezingen of?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 8 november 2012 @ 14:52:22 #266
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118979554
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Hoi!
Hee jij! :W
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  donderdag 8 november 2012 @ 14:54:04 #267
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118979624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Omdat verkiezingen of?
Omdat onveilig, ongezellig, poging tot auto-inbraak en dan vervolgens naar het pliesiebureau waar je letterlijk verteld wordt 'dat ze wel iets beters te doen hebben als hysterische toeristen helpen.' Nee, nooit meer Washington voor mij.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  donderdag 8 november 2012 @ 14:55:31 #268
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118979677
Hmm das triest :)
iets meegekregen van Sandy of de verkiezingen? (dat laatste lijkt me duidelijk, maar op welke manier?)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 8 november 2012 @ 15:10:07 #269
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118980182
De verkiezingen in zoverre dat er overal rally's waren en mensen op straat kaartjes uitdeelden met van: stem op die of die om dit of dat. En overal bordjes in de tuin en stickers op auto's met: team Obama en team Romney.

En van Sandy in zoverre iets gemerkt dat de terugvlucht een hel was: nog nooit zoveel turbulentie meegemaakt. Werd er stik-misselijk van.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_118980299
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Omdat onveilig, ongezellig, poging tot auto-inbraak en dan vervolgens naar het pliesiebureau waar je letterlijk verteld wordt 'dat ze wel iets beters te doen hebben als hysterische toeristen helpen.' Nee, nooit meer Washington voor mij.
Goh, wat een verschil met de Nederlandse politie :')
pi_118980795
In ieder geval geen doorsnee USA-vakantie.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118981216
We kunnen de meet ook in de USA houden?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:41:28 #273
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118981398
Haha, jaaaaaa....bij Helen Fitzgerald's in St. Louis. Nog nooit ergens zo lekker gegeten!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_118981486
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef KaBuf het volgende:
We kunnen de meet ook in de USA houden?
Is goed betaal jij de reis en verblijf :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118981501
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is goed betaal jij de reis en verblijf :+
pi_118982589
Daar heb ik niks over gezegd :{w

Wanneer ik de loterij win, trakteer ik op zo'n reisje, deal?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118982712
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef KaBuf het volgende:
Daar heb ik niks over gezegd :{w

Wanneer ik de loterij win, trakteer ik op zo'n reisje, deal?
Dan blijven we in West Brabant ben ik bang ^^ .. Oost mag ook hoor :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118982801
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef KaBuf het volgende:
Daar heb ik niks over gezegd :{w

Wanneer ik de loterij win, trakteer ik op zo'n reisje, deal?


Zo duur is een treinkaartje toch niet? :+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118984947
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef teknomist het volgende:

[..]



Zo duur is een treinkaartje toch niet? :+
Ook goed. Er passen er, naast mij, nog vier in m'n auto. De rest heeft pech :6
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118985620
Ik zeg doen.. Mensen kunnen vanaf station Eindhoven meerijden.. Nog 3 plekjes over ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118987261
Heb je wel een café of snackbar in America? :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118987527
We gaan gewoon een weekendje weg?:P
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/meerdal
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 8 november 2012 @ 19:03:09 #283
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118988343
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef teknomist het volgende:

[..]



Zo duur is een treinkaartje toch niet? :+
Daar was ik vrijdag nog!
Prrrrr
  donderdag 8 november 2012 @ 19:06:27 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118988532
:W :W
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 8 november 2012 @ 19:06:51 #285
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118988549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef KaBuf het volgende:
We gaan gewoon een weekendje weg?:P
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/meerdal
Jaaaaa! Maar waar moeten Kper en ik en T-P en d'r vent dan slapen?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_118988650
In een bed? O-)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 8 november 2012 @ 19:11:10 #287
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118988724
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef KaBuf het volgende:
In een bed? O-)
Mwa, doe maar twee, ik ga Kper niet delen. :') Maar ik bedoelde: moeten wij dan zo heel burgerlijk met zijn vieren in een huisje, omdat wij de 'stelletjes' zijn? En dan een vrijgezellenhuisje ook?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_118989081
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Mwa, doe maar twee, ik ga Kper niet delen. :') Maar ik bedoelde: moeten wij dan zo heel burgerlijk met zijn vieren in een huisje, omdat wij de 'stelletjes' zijn? En dan een vrijgezellenhuisje ook?
Uuhm, weet ik veel. Het was maar een grapje :o :@ :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 8 november 2012 @ 19:19:29 #289
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118989143
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Uuhm, weet ik veel. Het was maar een grapje :o :@ :P
_O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118989217
:'(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 8 november 2012 @ 19:21:33 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118989258
Ik ga morgen naar CP trouwens 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118989344
Als de stelletjes dan toch burgelijk moeten doen.. neem ik m'n burgelijke blonde labrador retriever ook mee ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 8 november 2012 @ 19:25:34 #293
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_118989453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de stelletjes dan toch burgelijk moeten doen.. neem ik m'n burgelijke blonde labrador retriever ook mee ^^
Die moet sowieso mee. Die hond is episch :D
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_118989592
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Die moet sowieso mee. Die hond is episch :D
Ja dan moeten we zeker gaan glowgolfen.. kan hij achter de balletjes aan ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118989876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de stelletjes dan toch burgelijk moeten doen.. neem ik m'n burgelijke blonde labrador retriever ook mee ^^
Gaat die dan ook bij jouw in bed?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118990069
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef teknomist het volgende:

[..]

Gaat die dan ook bij jouw in bed?
ik neem z'n eigen mandje wel mee ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118991468
Labrador is inderdaad - samen met de Westy - wel de meest burgerlijke hond ooit.

Heb je ook een Volvo?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118991704
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef teknomist het volgende:
Labrador is inderdaad - samen met de Westy - wel de meest burgerlijke hond ooit.

Heb je ook een Volvo?
opel astra :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118991812
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

opel astra :@
Ook het toppunt van burgerlijkheid! Alles is Volvo i.c.m. Labrador echt een combo.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118991853
De Insignia vind ik wel een toffe auto, maar auto's van Opel blijven echt grijze muizen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118991872
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ook het toppunt van burgerlijkheid! Alles is Volvo i.c.m. Labrador echt een combo.
njaaahhh.. laat die volvo maar zitten..

Maar idd onze vrienden pesten ons ook heeeeeel graag met onze burgelijkheid ^^

En die astra van ons is echt oerdegelijk.. mankeert normaal nooit wat aan.. behalve nu ^^ ze weten alleen nog niet wat.. maar hij koelt niet goed. En we hebben een wagen nodig waar we op kunnen vertrouwen want we zijn veeeeel onderweg.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')