abonnement Unibet Coolblue
pi_118929354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Questular het volgende:
Wat is eigenlijk een goede ranger pet voor in Pvp? :)
Ik speel geen PvP (neem aan dat je sPvP bedoelt), maar wat je zou kunnen kijken is: wat is het meest irritante wat je kan overkomen als je PvP speelt? En dan kijk je welke pet dat kan doen. Ik vind de Wolf wel geinig.... Iedereen angst aan jagen en daarbij ook nog een knock down....
  woensdag 7 november 2012 @ 12:50:08 #127
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_118931788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Questular het volgende:
Wat is eigenlijk een goede ranger pet voor in Pvp? :)
Niet de pet maar de skill van de pet moet je naar kijken. Maar die hebben allemaal wel wat goeds.

Paralyzing venom 2s stun lijkt me een goede (jungle of black widow spider)
2 secondes is genoeg voor een ranger om een beetje afstand te creeeren. Kan net genoeg zijn om een heal uit te voeren of om met een longbow een point blank shot uit te voeren. Gooi er dan een rapid fire
of barrage doorheen en je hebt aardig wat damage.

Boars... blind, stun als speciale skills Warthog is een boar en heeft "Throw scale: Throw the scale to bleed and poison your foe. 10s bleeding, 20s poison, 10s weakness, 900 range, projectile combo finisher (20% chance), 255 damage. ". Ook niet verkeerd.

Nee er zijn er veel te veel met leuke eigenschappen.
Het wisselen is belangrijk: als je elke keer met dezelfde pet komt opdagen raakt men er aan gewend ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_118932209
Ik heb nu zo een vogel die een stun scream heeft, handig want hij blijf stilstaan als hij de scream opwekt waardoor de tegenstander al meestal doorgelopen is :P
  woensdag 7 november 2012 @ 13:57:19 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_118934341
Moa ;)

Oh mocht je het eens willen uitproberen. In
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een cave waar verschillende juvenals rondliepen. Ik stopte met tellen bij 5 ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_118934518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef wdn het volgende:
Moa ;)

Oh mocht je het eens willen uitproberen. In
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een cave waar verschillende juvenals rondliepen. Ik stopte met tellen bij 5 ;)
ik moet nog 1 soort hebben... Ik meende de Siamoth....
  woensdag 7 november 2012 @ 14:05:56 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_118934700
Siamoth kom je vanzelf tegen :)

Maar er zijn er ook nog 4 die je moet kopen (black moa, black widow spider en nog 2).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_118935087
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef wdn het volgende:
Siamoth kom je vanzelf tegen :)

Maar er zijn er ook nog 4 die je moet kopen (black moa, black widow spider en nog 2).
Kopen? Ik heb niets hoeven kopen.... Die krijg je vanuit je HoM. En ik heb al een tijdje een volledig gevulde HoM vanuit GW1... Dat waren dus de eerste pets die ik had, na mijn Stalker... (moa, spider, jelly en een witte raaf)
  woensdag 7 november 2012 @ 14:35:36 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_118936028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Kopen? Ik heb niets hoeven kopen.... Die krijg je vanuit je HoM. En ik heb al een tijdje een volledig gevulde HoM vanuit GW1... Dat waren dus de eerste pets die ik had, na mijn Stalker... (moa, spider, jelly en een witte raaf)
Dat bedoel ik ook. Je krijgt ze niet door even door een map heen te lopen zoals met de andere pets.
Voor deze 4 moet je punten scoren.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_118936946
Oh..ik heb WvW ook ontdekt hoor :o :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118938495
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef DjinN het volgende:
Oh..ik heb WvW ook ontdekt hoor :o :D
En? hoe vond je het?

Ik vind het persoonlijk alleen leuk als er een commander is die duidelijk is wat er moet gebeuren en ook weet waar hij het over heeft... (wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat hij nooit fouten maakt!)
pi_118943317
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet de pet maar de skill van de pet moet je naar kijken. Maar die hebben allemaal wel wat goeds.

Paralyzing venom 2s stun lijkt me een goede (jungle of black widow spider)
2 secondes is genoeg voor een ranger om een beetje afstand te creeeren. Kan net genoeg zijn om een heal uit te voeren of om met een longbow een point blank shot uit te voeren. Gooi er dan een rapid fire
of barrage doorheen en je hebt aardig wat damage.

Boars... blind, stun als speciale skills Warthog is een boar en heeft "Throw scale: Throw the scale to bleed and poison your foe. 10s bleeding, 20s poison, 10s weakness, 900 range, projectile combo finisher (20% chance), 255 damage. ". Ook niet verkeerd.

Nee er zijn er veel te veel met leuke eigenschappen.
Het wisselen is belangrijk: als je elke keer met dezelfde pet komt opdagen raakt men er aan gewend ;)
ook de pet zelf is belangrijk. aangezien in PvP niemand je pet zal aanvallen is het beter om te gaan voor een vogel of een katachtige dan een beer. Die eersten doet meer damage met zijn autoattacks vanwege de hoge criticals. Spec je je build op critbonussen voor pets (in skirmishing lijn) dan moet je sowieso 1 van die 2. Doe je dat niet, dan kan je ook gaan voor de pets met hogere power.
pi_118958685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

En? hoe vond je het?

Ik vind het persoonlijk alleen leuk als er een commander is die duidelijk is wat er moet gebeuren en ook weet waar hij het over heeft... (wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat hij nooit fouten maakt!)
Ik vond het echt keileuk :Y In het begin had ik geen flauw idee wat ik moest doen, dus ik liep maar gewoon achter de eerste de beste persoon aan :') Kwamen we op een gegeven moment bij een flink gevecht aan :P Alleen vervelend dat ik een paar x doodging en dus heeeeeeeeeelemaal vanaf het begin weer terug moest lopen bij gebrek aan waypoints :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118961230
En toen werd de nieuwe build geïnstalleerd :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118961407
En toen werkte GW niet meer ;(
Nieuw is niet altijd beter.
pi_118961527
Hier werkt ie gewoon hoor. De game werd afgesloten vanwege nieuwe build. Hij zou het nu gewoon weer moeten doen :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118961750
Oh met de mobile authenticator doet hij het alleen niet, even uitgezet. :)
Nieuw is niet altijd beter.
pi_118966878
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik vond het echt keileuk :Y In het begin had ik geen flauw idee wat ik moest doen, dus ik liep maar gewoon achter de eerste de beste persoon aan :') Kwamen we op een gegeven moment bij een flink gevecht aan :P Alleen vervelend dat ik een paar x doodging en dus heeeeeeeeeelemaal vanaf het begin weer terug moest lopen bij gebrek aan waypoints :o
Soms kan het de moeite waard zijn om even grond te blijven happen. Je kunt dan namelijk ook informatie geven over de groep die jou net doodgemaakt heeft.

Gisteren even m'n Monthly kills afgemaakt. Nu de rest nog....
pi_118967051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Soms kan het de moeite waard zijn om even grond te blijven happen. Je kunt dan namelijk ook informatie geven over de groep die jou net doodgemaakt heeft.

Gisteren even m'n Monthly kills afgemaakt. Nu de rest nog....
Ik probeer elke dag de WvWvW daily's te doen altijd lekker om die extra karma bonus te krijgen :)
pi_118967290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:57 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik probeer elke dag de WvWvW daily's te doen altijd lekker om die extra karma bonus te krijgen :)
wvw daily's? Ik ken alleen de monthly... Gelukkig heeft de daily geen wvw eis...

Ik ben erg benieuwd wat die twee onbekende achievements zullen zijn.... Maar eerst morgenavond eens kijken of ik wat mensen bij elkaar kan krijgen voor een paar dungeon runs...
pi_118968076
Zullen vast daily's zijn die je overal kunt doen.

60 tegenstanders afmaken
15 verschillende tegenstanders afmaken
20 gatherings
en volgens mij nog wat :p
pi_118968736
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:06 schreef Questular het volgende:
Zullen vast daily's zijn die je overal kunt doen.

60 tegenstanders afmaken
15 verschillende tegenstanders afmaken
20 gatherings
en volgens mij nog wat :p
Dat zijn PvE dailies... 60 kills, 15 variety, 20 gatherings, 5 events. Dus niet speciaal wvw gebonden (hoewel het daar ook heel makkelijk te verkrijgen is)
  donderdag 8 november 2012 @ 19:16:05 #147
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_118988981
En jah hoor....3 warrior-bots gevonden in Frostgorge sound :')
  donderdag 8 november 2012 @ 20:53:12 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_118994229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:57 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik probeer elke dag de WvWvW daily's te doen altijd lekker om die extra karma bonus te krijgen :)
Vraag! Telt een WvWvW kill alleen als je die persoon ook kicked? Of ook als je alleen dmg doet?

Want ik krijg af en toe een kill er bij geteld maar het gaat minder snel dan ik dacht. Ik doe blijkbaar iets fout ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_119003351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef wdn het volgende:

[..]

Vraag! Telt een WvWvW kill alleen als je die persoon ook kicked? Of ook als je alleen dmg doet?

Want ik krijg af en toe een kill er bij geteld maar het gaat minder snel dan ik dacht. Ik doe blijkbaar iets fout ;)
Je moet (dacht ik) 10% health aan dmg hebben gedaan om het als kill te laten registreren.
pi_119011372
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:37 schreef DaFan het volgende:
Als je contested vervelend vindt wens ik jullie veel succes in Malchors leap en Cursed shore :X
yep... Malchors Leap... 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door mipr op 09-11-2012 11:59:31 ]
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')