abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:11:05 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125970027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het zijn er wel iets meer dan drie hoor. Zo was er in 2009 een Alex Jones fan die 3 politieagenten doodschoot. En dat zijn alleen nog maar de zaken die ik zo even uit m'n hoofd kan oplepelen.
Alex Jones kan niet direct verantwoordelijk gehouden worden voor deze daden maar ik vind wel dat hij vaak tegen het randje aanzit qua opruien en haat zaaien (dat is immers zijn verdienmodel). Hij gaat bijv verder dan een Geert Wilders, en die spreekt al over een warme oorlog. Dan kijk ik er niet vanop als een labiel persoon zulke uitspraken letterlijk neemt en die tot hun uiterste consequentie doorvoert.
Maar als we naar de feiten kijken kan je beter AJ fan zijn dan van Obama met zijn war of terrorbeleid met het grootste verdienmodel waar hij drones en ledematen verspreid met behulp van militairen die vanzelf labiel worden of zelfmoord plegen en zonder nadenken alle bevelen op moeten volgen . Het scheelt duizenden doden . En Obama is wel verantwoordelijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125970350
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

True het is nooit verkeerd om ergens goed over na te denken.
Al is Alex iets te schreeuwerig, en neemt gelijk te veel aan wat er gevonden word op het internet.
Hij drukt er al een stempel op voor het uberhaupt goed is uitgezocht.
Dat heet nou media.
ik weet niet of je het weet maar dat doen alle "journalisten" beter genoemd napraters. Want ze praten allemaal Ap na of de overheids berichtjes zonder dat het uitgezocht is.
Net als de sandy hoax "journalist" met zekerheid en zogenaamde autoriteit "he came in the room. They met eyes and she crawld beneath the desk" :)

Maar goed alex jones verteld al 20 jaar hetzelfde. terwijl de zogenaamde mainstream wetenschappers in de jaren 80 al consensus hadden dat er een nieuwe ijstijd aan zou komen.
10 jaar laters zou het global warming worden.
En nu is de wereldwijde consensus van de wetenschappers maar nog meer de politci dat elke gclimate change door de kampvuurtjes van de holbewoners en de co2 uit de haarspray ken je die nog :) (co2 is trouwens nodig voor elke plant om te bloeien)

Ja erg wijs om de wetenschappers te geloven dan had je nu al 3 keer van mening veranderd moeten zijn.

Terwijl de rothschilds en de rockefellers nog steeds triljarden hebben zoals alex jones 20 jaar geleden al vertelde.
En dat er steeds meer en meer belasting geheven zou worden is ook uitgekomen en zelfs het doemdenk scenario en het gekke conspiracy theory van alex jones dat de overheid het grondrecht van wapenbezit af zou pakken is ook aan het uitkomen.

Maar goed je kan natuurlijk gewoon geloven en napraten wat ze op het staats goedgekeurde NOS vertellen.
pi_125975866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:28 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Dat heet nou media.
ik weet niet of je het weet maar dat doen alle "journalisten" beter genoemd napraters. Want ze praten allemaal Ap na of de overheids berichtjes zonder dat het uitgezocht is.
Net als de sandy hoax "journalist" met zekerheid en zogenaamde autoriteit "he came in the room. They met eyes and she crawld beneath the desk" :)

Maar goed alex jones verteld al 20 jaar hetzelfde. terwijl de zogenaamde mainstream wetenschappers in de jaren 80 al consensus hadden dat er een nieuwe ijstijd aan zou komen.
10 jaar laters zou het global warming worden.
En nu is de wereldwijde consensus van de wetenschappers maar nog meer de politci dat elke gclimate change door de kampvuurtjes van de holbewoners en de co2 uit de haarspray ken je die nog :) (co2 is trouwens nodig voor elke plant om te bloeien)

Ja erg wijs om de wetenschappers te geloven dan had je nu al 3 keer van mening veranderd moeten zijn.

Terwijl de rothschilds en de rockefellers nog steeds triljarden hebben zoals alex jones 20 jaar geleden al vertelde.
En dat er steeds meer en meer belasting geheven zou worden is ook uitgekomen en zelfs het doemdenk scenario en het gekke conspiracy theory van alex jones dat de overheid het grondrecht van wapenbezit af zou pakken is ook aan het uitkomen.

Maar goed je kan natuurlijk gewoon geloven en napraten wat ze op het staats goedgekeurde NOS vertellen.
Je hebt het over persbureaus?

Wetenschap kan je niks verwijten, wetenschap ontwikkelt. Met de kennis van 30 jaar geleden kon je bepaalde uitspraken doen die met die kennis en tijd van toen wel waar waren of waarschijnlijk waren.
pi_125977163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:28 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Dat heet nou media.
ik weet niet of je het weet maar dat doen alle "journalisten" beter genoemd napraters. Want ze praten allemaal Ap na of de overheids berichtjes zonder dat het uitgezocht is.
Net als de sandy hoax "journalist" met zekerheid en zogenaamde autoriteit "he came in the room. They met eyes and she crawld beneath the desk" :)

Maar goed alex jones verteld al 20 jaar hetzelfde. terwijl de zogenaamde mainstream wetenschappers in de jaren 80 al consensus hadden dat er een nieuwe ijstijd aan zou komen.
10 jaar laters zou het global warming worden.
En nu is de wereldwijde consensus van de wetenschappers maar nog meer de politci dat elke gclimate change door de kampvuurtjes van de holbewoners en de co2 uit de haarspray ken je die nog :) (co2 is trouwens nodig voor elke plant om te bloeien)

Ja erg wijs om de wetenschappers te geloven dan had je nu al 3 keer van mening veranderd moeten zijn.

Terwijl de rothschilds en de rockefellers nog steeds triljarden hebben zoals alex jones 20 jaar geleden al vertelde.
En dat er steeds meer en meer belasting geheven zou worden is ook uitgekomen en zelfs het doemdenk scenario en het gekke conspiracy theory van alex jones dat de overheid het grondrecht van wapenbezit af zou pakken is ook aan het uitkomen.

Maar goed je kan natuurlijk gewoon geloven en napraten wat ze op het staats goedgekeurde NOS vertellen.
Het grondrecht van wapenbezit is helemaal niet afgenomen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:10:50 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125977456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het grondrecht van wapenbezit is helemaal niet afgenomen.
Het algemene grondrecht stond ook niet op het spel.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:13:55 #231
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125977591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het grondrecht van wapenbezit is helemaal niet afgenomen.
Nee, maar ze zijn er wel mee bezig! Ze WILLEN het! Ze WILLEN dat wij geen wapens hebben om ons te verdedigen tegen de criminelen! Ze WILLEN 2 miljard hollowpoints (voor "schiettraining") kopen om de munitiemarkt op te drogen! Ze NEMEN al vuurwapens af van onze veteranen! Langzaam maar zeker! Denk je dat ze het hierbij zullen houden? Dit is pas het begin! Het grondrecht op wapenbezit is CONSTANT onder aanval!

Ons Tweede Amendement is het belangrijkste Amendement in de Bill of Rights. Verliezen we dat, dan verliezen we al onze rechten. DAAROM willen ze die zo graag weg hebben!

Stelletje ZOMBIES! Zij verdienen hun vrijheid niet!
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:21:21 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125977868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Nee, maar ze zijn er wel mee bezig! Ze WILLEN het! Ze WILLEN dat wij geen wapens hebben om ons te verdedigen tegen de criminelen! Ze WILLEN 2 miljard hollowpoints (voor "schiettraining") kopen om de munitiemarkt op te drogen! Ze NEMEN al vuurwapens af van onze veteranen! Langzaam maar zeker! Denk je dat ze het hierbij zullen houden? Dit is pas het begin! Het grondrecht op wapenbezit is CONSTANT onder aanval!

Ons Tweede Amendement is het belangrijkste Amendement in de Bill of Rights. Verliezen we dat, dan verliezen we al onze rechten. DAAROM willen ze die zo graag weg hebben!

Stelletje ZOMBIES! Zij verdienen hun vrijheid niet!
Eerlijk gezegd mag van mij deze Tweede Amendement wel weg.
of... aanpassen naar de wapens van 1791 :P
:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:53:46 #233
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125978980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd mag van mij deze Tweede Amendement wel weg.
of... aanpassen naar de wapens van 1791 :P
:P
Ja omdat jij een autoritaire libtard bent. "Aanpassen naar de wapens van 1791" zegt ie...BWAHAHAHA ik zal weer musketten dragen wanneer de overheid en de straatcriminelen en verkrachters en gangbangers dat ook doen, k?
pi_125979263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Nee, maar ze zijn er wel mee bezig! Ze WILLEN het! Ze WILLEN dat wij geen wapens hebben om ons te verdedigen tegen de criminelen! Ze WILLEN 2 miljard hollowpoints (voor "schiettraining") kopen om de munitiemarkt op te drogen! Ze NEMEN al vuurwapens af van onze veteranen! Langzaam maar zeker! Denk je dat ze het hierbij zullen houden? Dit is pas het begin! Het grondrecht op wapenbezit is CONSTANT onder aanval!

Ons Tweede Amendement is het belangrijkste Amendement in de Bill of Rights. Verliezen we dat, dan verliezen we al onze rechten. DAAROM willen ze die zo graag weg hebben!

Stelletje ZOMBIES! Zij verdienen hun vrijheid niet!
hihi, een trolletje
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:04:45 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125979269
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Ja omdat jij een autoritaire libtard Leider bent. "Aanpassen naar de wapens van 1791" zegt ie...BWAHAHAHA ik zal weer musketten dragen wanneer de overheid en de straatcriminelen en verkrachters en gangbangers dat ook doen, k?
sorry in je tekst stond een foutje...

en JA! aanpassen naar die wapens uit 1791.
de Founding Fathers zouden zich omdraaien in hun graf als ze merken wat er dankzij die regel al wel niet gebeurt is.

Is al erg slecht met de VS gesteld als en de straatcriminelen en verkrachters en gangbangers ook het recht hebben om gewapend te zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125979293
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het algemene grondrecht stond ook niet op het spel.
Ach ja, overdrijven is ook een vak onder sommige BNW'ers
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:07:48 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125979357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

hihi, een trolletje
zou je denken?
:o

[ Bericht 22% gewijzigd door theguyver op 02-05-2013 14:13:45 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:14:13 #238
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125979556
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

zou je denken?

ander topic :Z
Ik probeer wat MANNELIJKHEID terug te brengen in de gefeminiseerde man van tegenwoordig! Ik stel voor om bananen eten te laten verbieden voor mannen. Als je op straat wordt gezien met een banaan, hebben bijstanders het recht om jou in elkaar te trappen.

HU HA!
Ja DUH dat is een troltopic, idioot. Ik heb dat topic niet voor niets in het ONZIN forum gemaakt!!

HU HA!
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:15:38 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125979590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Ja DUH dat is een troltopic, idioot. Ik heb dat topic niet voor niets in het ONZIN forum gemaakt!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:24:15 #240
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125979853
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is al erg slecht met de VS gesteld als en de straatcriminelen en verkrachters en gangbangers ook het recht hebben om gewapend te zijn.
Het Tweede Amendement is niet bedoeld voor criminelen, maar voor ONS goede burger om ons te beschermen tegen criminelen en de overheid! Maar onze domme overheid is te lui (of juist te geniepig) om de criminelen te ontwapenen, ipv daar richten ze zich tot ONS! De goede burgers! "Maakt u zich niet druk, de overheid zal voor u zorgen *; , Obama luvs U :*!" En wanneer de criminelen hun daad hebben verricht, "Oh, oh shit! Uhm maakt u zich geen zorgen WE WILL PUNISH THESE PEOPLE TO THE FULLEST EXTENT OF THE LAW. THEY WILL FEEL THE FULL WEIGHT OF JUSTICE". In de tussentijd ben jij al dood. "Tjjjjjja. Sorry daarvoor!"
pi_125979903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:24 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Het Tweede Amendement is niet bedoeld voor criminelen, maar voor ONS goede burger om ons te beschermen tegen criminelen en de overheid! Maar onze domme overheid is te lui (of juist te geniepig) om de criminelen te ontwapenen, ipv daar richten ze zich tot ONS! De goede burgers! "Maakt u zich niet druk, de overheid zal voor u zorgen *; , Obama luvs U :*!" En wanneer de criminelen hun daad hebben verricht, "Oh, oh shit! Uhm maakt u zich geen zorgen WE WILL PUNISH THESE PEOPLE TO THE FULLEST EXTENT OF THE LAW. THEY WILL FEEL THE FULL WEIGHT OF JUSTICE". In de tussentijd ben jij al dood. "Tjjjjjja. Sorry daarvoor!"
Damn, je Nederlands is best goed voor een yankee-troll
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:31:32 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125980112
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:24 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Het Tweede Amendement is niet bedoeld voor criminelen, maar voor ONS goede burger om ons te beschermen tegen criminelen en de overheid! Maar onze domme overheid is te lui (of juist te geniepig) om de criminelen te ontwapenen, ipv daar richten ze zich tot ONS! De goede burgers! "Maakt u zich niet druk, de overheid zal voor u zorgen *; , Obama luvs U :*!" En wanneer de criminelen hun daad hebben verricht, "Oh, oh shit! Uhm maakt u zich geen zorgen WE WILL PUNISH THESE PEOPLE TO THE FULLEST EXTENT OF THE LAW. THEY WILL FEEL THE FULL WEIGHT OF JUSTICE". In de tussentijd ben jij al dood. "Tjjjjjja. Sorry daarvoor!"
Nou dan zou ik maar snel in opstand komen met de wapens die je hebt .
En nu ff snel de overheid omvergooien voor ze het aanpassen...

want daar is die regel toch voor?

:) ik wacht wel :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:34:42 #243
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125980214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Damn, je Nederlands is best goed voor een yankee-troll
Typische leftard one-liner reactie, next.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:46:02 #244
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125980583
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou dan zou ik maar snel in opstand komen met de wapens die je hebt .
En nu ff snel de overheid omvergooien voor ze het aanpassen...

want daar is die regel toch voor?

:) ik wacht wel :)
Makkelijker gezegd dan gedaan, dummy! Zoiets moet je goed organiseren en dat gaat nogal moeilijk met de overheid in de weg en de DHS en alle andere drieletterorganisaties. Of er moet op een dag echt iets knappen in de burgers van Amerika! Daarom heb ik mijn show (die trouwens constant belachelijk wordt gemaakt door de MSM en de overheid, wat ook niet echt helpt)! Om mensen wakker te maken! Zodat wij, als het ooit moet gebeuren, ons kunnen organiseren en in opstand kunnen komen tegen de overheid!

Wat de meesten niet begrijpen, wij willen geen burgeroorlog en wij willen de overheid niet omver hoeven te gooien! Tenminste, nog niet! Wij zijn geen gewelddadige, bloeddorstige, redneck gun nuts! Wij willen VREDIG actie ondernemen. MLK! Gandhi!

Maar als het zover komt dat ze mijn wapens komen afpakken, then so be it! Like our founding fathers, I'd rather die on my feet than live on my knees!
pi_125981475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Typische leftard one-liner reactie, next.
Right back at yah!

  donderdag 2 mei 2013 @ 15:26:30 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125982156
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:46 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan, dummy! Zoiets moet je goed organiseren en dat gaat nogal moeilijk met de overheid in de weg en de DHS en alle andere drieletterorganisaties. Of er moet op een dag echt iets knappen in de burgers van Amerika! Daarom heb ik mijn show (die trouwens constant belachelijk wordt gemaakt door de MSM en de overheid, wat ook niet echt helpt)! Om mensen wakker te maken! Zodat wij, als het ooit moet gebeuren, ons kunnen organiseren en in opstand kunnen komen tegen de overheid!
JIJ KAN DAT!

Wat de meesten niet begrijpen, wij willen geen burgeroorlog en wij willen de overheid niet omver hoeven te gooien! Tenminste, nog niet! Wij zijn geen gewelddadige, bloeddorstige, redneck gun nuts! Wij willen VREDIG actie ondernemen. MLK! Gandhi!
dan dram niet zo over de overheid.. als de overheid continu liegt zou ik dat niet willen hebben, tijd voor een opstand

Maar als het zover komt dat ze mijn wapens komen afpakken, then so be it! Like our founding fathers, I'd rather die on my feet than live on my knees!

dus in feite vind je het niet zo erg als ze het afpakken en ben je gewoon een schaap wat volgt, maar wel continu aan het mekkeren is?
beetje tegenstrijdig allemaal ;)

je zou de politiek in moeten gaan :)

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 02-05-2013 15:31:54 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125982668
En hoe zit het nu met fluorinname en iq? Wat zijn de theoriën en bewijzen?
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 15:42:29 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_125982761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef meth1745 het volgende:
En hoe zit het nu met fluorinname en iq? Wat zijn de theoriën en bewijzen?
Wil je echt die can of worms openen?
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:49:55 #249
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125983051
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef meth1745 het volgende:
En hoe zit het nu met fluorinname en iq? Wat zijn de theoriën en bewijzen?
Nou dat kan je hier vinden.
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:07:31 #250
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125983711
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

beetje tegenstrijdig allemaal ;)

je zou de politiek in moeten gaan :)

Nogmaals dat GAAT NIET ZO MAKKELIJK! AAAAAAH! Ik mag eigenlijk niet teveel caps lock meer gebruiken maar hier gaat mijn bloed van koken!!

En die laatste alinea slaat nog terug op de alinea ervoor!!! Als ze mijn wapens komen afpakken, THEN IT'S ON! CIVIL WAR!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')