abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:24:48 #51
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118751027
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je moet deel 1 tm 3 ook als triologie zien en 4 tm 6 ook. Dat de verhaallijnen over elkaar heen lopen betekend niet dat het ook zo bedacht en geschreven is :)
hoezo niet zo gedacht en zo geschreven? Vooraf, ten tijde van dl1, was er wellicht niet het plan een overkoepelende verhaallijn te maken, maar het lijkt me dat ze dat later toch wel van plan waren. Ze hebben de gebeurtenissen uit eerdere films in latere films ingepast en wellicht bij films als 3 en 4 al wel nagedacht hebben over vervolgen en in die films dan ook ruimte te laten om de vervolgen in te passen. (volg ik het zelf nog?)
imho kun je de Saws moeilijk los van elkaar bekijken en ik moet ook zeggen dat ik de laatste keer dat ik de reeks keek weer wat nieuwe dingen ontdekte.

In je visie over 2 trilogieën kan ik me op zich wel vinden, maar het wordt lastig om 4 en verder te kijken zonder 1,2,3 gezien te hebben :)

nu ik er over nadenk: wellicht maar eens herkijken :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 19:48:43 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118751807
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

hoezo niet zo gedacht en zo geschreven? Vooraf, ten tijde van dl1, was er wellicht niet het plan een overkoepelende verhaallijn te maken, maar het lijkt me dat ze dat later toch wel van plan waren. Ze hebben de gebeurtenissen uit eerdere films in latere films ingepast en wellicht bij films als 3 en 4 al wel nagedacht hebben over vervolgen en in die films dan ook ruimte te laten om de vervolgen in te passen. (volg ik het zelf nog?)
imho kun je de Saws moeilijk los van elkaar bekijken en ik moet ook zeggen dat ik de laatste keer dat ik de reeks keek weer wat nieuwe dingen ontdekte.

In je visie over 2 trilogieën kan ik me op zich wel vinden, maar het wordt lastig om 4 en verder te kijken zonder 1,2,3 gezien te hebben :)

nu ik er over nadenk: wellicht maar eens herkijken :)
4 had nog veel beter kunnen zijn als de regisseur Darren Lynn Bousman er nietmet zijn pet ernaar had gegooid. Hij was bezig met een andere film, Repo The Genetic Opera en heeft veel steken laten vallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:54:09 #53
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118752049
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

4 had nog veel beter kunnen zijn als de regisseur Darren Lynn Bousman er nietmet zijn pet ernaar had gegooid. Hij was bezig met een andere film, Repo The Genetic Opera en heeft veel steken laten vallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 19:56:48 #54
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118752161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:58:48 #55
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118752257
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow ja, zo zat dat ja :) ja, tis alweer even geleden dat ik em gezien heb :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_118752442
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
over je spoiler: dat is 2 :)
Ooh echt, haha, dan weet ik niet of ik 3 wel heb gezien...Dacht van wel...kan best zijn dat ik dan 2 en 3 omdraai hoor. 2 iig in de bios gezien. Zal eens ff kijken naar plaatjes uit 3, of ik het herken.

edit;
is dit uit 3?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want; ook gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 20:08:39 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118752678
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ooh echt, haha, dan weet ik niet of ik 3 wel heb gezien...Dacht van wel...kan best zijn dat ik dan 2 en 3 omdraai hoor. 2 iig in de bios gezien. Zal eens ff kijken naar plaatjes uit 3, of ik het herken.

edit;
is dit uit 3?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want; ook gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Oscar. op 02-11-2012 20:41:12 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_118753102
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef donald_dick het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee (trouwens even die beschrijvingen van je tussen een spoiler zetten, dat doe je door de 'verklappende tekst' te selecteren en dan op dat horizontale streepje te klikken in de edit balk.)

Ik bedoel dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit:

Jahoor, 4 heb ik dus ook gezien....

[ Bericht 1% gewijzigd door Luna3 op 02-11-2012 22:38:50 ]
  zondag 4 november 2012 @ 20:33:25 #59
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118820982
iemand deze gezien?
Häxan (1922) - IMDb

is public domain en gratis online te zien
pi_118821123
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:33 schreef Manke het volgende:
iemand deze gezien?
Häxan (1922) - IMDb

is public domain en gratis online te zien
Dat wil ik zien!
pi_118824962
Volgens mij mis ik iets... Vandaag te horen gekregen van een vriend van me dat hij VHS echt een ontzettende kutfilm vond. Ik had 'm aangeraden die film te kijken, dus ik zal er niet populairder op worden bij 'm :P. Maar, hier klagen ook veel mensen over die film, maar ik vind 'm echt tof! Ik begrijp het niet! Waarom vindt iedereen 'm zo slecht?
pi_118825021
Nee, ik vind 'm ook vet. Maar ik ben Ti West fanboy. Heb je house of the devil gezien?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118825843
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
Nee, ik vind 'm ook vet. Maar ik ben Ti West fanboy. Heb je house of the devil gezien?
Nee. Aanrader dus?
pi_118825907
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Nee. Aanrader dus?
Is ook van Ti West, een van de regisseurs die een van de korte films in V/H/S gedaan heeft. Denk dat je die ook wel kan waarderen, lekker 80's.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118826041
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Is ook van Ti West, een van de regisseurs die een van de korte films in V/H/S gedaan heeft. Denk dat je die ook wel kan waarderen, lekker 80's.
Hij heeft het segment "Second Honeymoon" geregisseerd zie ik.
Nice, die vond ik tof.

Ik ga die film eens zoeken in de videotheek ;).
  maandag 5 november 2012 @ 12:58:26 #66
177948 Daskaar
cake or death?
pi_118844502
Insidious gezien, een film die overtuigend realistisch begint, maar richting einde een meer absurde en fantastische kant opgaat met een aantal geweldige beelden, zoals de familie op de bank..
pi_118845061
Gisteren the bay gezien. Was best leuk maar had graag iets meer actie enzo gezien.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_118845280
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Daskaar het volgende:
Insidious gezien, een film die overtuigend realistisch begint, maar richting einde een meer absurde en fantastische kant opgaat met een aantal geweldige beelden, zoals de familie op de bank..
Spoiler?
  maandag 5 november 2012 @ 13:34:35 #69
177948 Daskaar
cake or death?
pi_118845854
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Spoiler?
rot toch op, dan kan je elke post wel in tags zetten.

edit: ik zag je knipoog niet :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Daskaar op 05-11-2012 13:58:41 ]
pi_118846151
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:34 schreef Daskaar het volgende:

[..]

rot toch op, dan kan je elke post wel in tags zetten.
Als er nou had gestaan..."met die familie op de bank die groen wordt en daarna ontploft, waarna er allemaal kleine spinnetjes uit hun darmen kruipen", DAN wel spoileren hoor! :P
  maandag 5 november 2012 @ 13:49:03 #71
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118846392
Ik heb Insidious nog niet gezien en nu weet ik dat er mensen op een bank zitten! :(
pi_118846563
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb Insidious nog niet gezien en nu weet ik dat er mensen op een bank zitten! :(
Damned!
Ze zitten niet op een bank hoor, dat was een hoax/spoof/frape/kei harde leugen.
pi_118846567
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb Insidious nog niet gezien en nu weet ik dat er mensen op een bank zitten! :(
Maar wel dat het een absurde kant op gaat!

Okay, enigszins overdreven inderdaad.
pi_118846652
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
Maar wel dat het een absurde kant op gaat!

Okay, enigszins overdreven inderdaad.
Er wordt hier inderdaad vaak gespoilerd hoor, irriteer me er ook aan. Maar als mensen hier 'nieuw' komen, dan weten ze dat vaak niet, laat staan hoe dat moet. Daarom moet het eigenlijk in de OP vind ik, maja.
pi_118846856
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Er wordt hier inderdaad vaak gespoilerd hoor, irriteer me er ook aan. Maar als mensen hier 'nieuw' komen, dan weten ze dat vaak niet, laat staan hoe dat moet. Daarom moet het eigenlijk in de OP vind ik, maja.
Best irritant inderdaad.
Maar niet alleen hier spoileren mensen hoor. Ik heb een collega en als hij gaat vertellen over een film die hij gezien heeft begint hij altijd bij het einde :'). Dát is pas irritant!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')