abonnement Unibet Coolblue
pi_118578629


en hier weer verder!

Vorige delen: Topicreeks: action

En natuurlijk de weekaanbiedingen!

En de 100 nieuwste artikelen!!

:@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2012 @ 15:17:09 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118578889
jaja ik heb drie pakjes magnetische nagellak gevonden.
zilver/goud bruin/bruin en rood/rood

ik heb de bruine getest en tot mijn stomme verbazing had ik na enig oefenen idd een mooi streepjespatroon.

maar goed, die comfortdingen heb ik niet voor mezelf, maar dus op verzoek van heaven7. dus nogmaals: wil heaven7 zich even melden? ik heb twee comfortbra's voor haar liggen: een witte en een zwarte M.

en wat had ik nog meer: nog een zooi mezenbolletjesdakjes (tot nu toe vinden ze die dingen doodeng, maar ze moeten dr maar aan wennen zal ik maar zeggen :P )
glazen ijspegels, nagellakjes dus. houtlijm (waar ik eigenlijk voor ging :@ ) schuurpapier (had ik ook nodig) schuurpadjes voor mijn nieuwe deltaschuurmachine (ik had eerst de pads en daar de machine bij gezocht) tortilla's en nog wat dingen die ik vergeten ben.
kortom, twee tassen vol
pi_118579540
Vraagje misschien maar horen die dingen niet (enigszins)te hangen? :P Als het stalagmieten waren was het wel een heel vreemd gezicht. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118580531
Ben ik zaterdag even langs geweest voor een paar producten, vergeet ik die mezenbollendakjes _O-
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef lady-wrb het volgende:

en wat had ik nog meer: nog een zooi mezenbolletjesdakjes (tot nu toe vinden ze die dingen doodeng, maar ze moeten dr maar aan wennen zal ik maar zeggen :P )

Oeh :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118581367
die magneetnagellak, wat een vreselijke formule :{
dik, gloopy, lakt kut. maar het magneeteffect maakt het dan weer ruimschoots goed, dat wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118584821
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef lady-wrb het volgende:
jaja ik heb drie pakjes magnetische nagellak gevonden.
zilver/goud bruin/bruin en rood/rood

ik heb de bruine getest en tot mijn stomme verbazing had ik na enig oefenen idd een mooi streepjespatroon.

maar goed, die comfortdingen heb ik niet voor mezelf, maar dus op verzoek van heaven7. dus nogmaals: wil heaven7 zich even melden? ik heb twee comfortbra's voor haar liggen: een witte en een zwarte M.

en wat had ik nog meer: nog een zooi mezenbolletjesdakjes (tot nu toe vinden ze die dingen doodeng, maar ze moeten dr maar aan wennen zal ik maar zeggen :P )
glazen ijspegels, nagellakjes dus. houtlijm (waar ik eigenlijk voor ging :@ ) schuurpapier (had ik ook nodig) schuurpadjes voor mijn nieuwe deltaschuurmachine (ik had eerst de pads en daar de machine bij gezocht) tortilla's en nog wat dingen die ik vergeten ben.
kortom, twee tassen vol
Oooh echt!! O+ Je bent geweldig! Maarja, hoe krijgen we het ding in Zweden :') (Of bij mijn ouders of schoonouders in NL is ook goed hoor :P)

Had je dit al eerder gepost? Sorry, gemist :@

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 17:23:36 ]
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2012 @ 18:50:40 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118588934
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Oooh echt!! O+ Je bent geweldig! Maarja, hoe krijgen we het ding in Zweden :') (Of bij mijn ouders of schoonouders in NL is ook goed hoor :P)

Had je dit al eerder gepost? Sorry, gemist :@
ja een van de laatste posts vorige topic :+
ik dacht dat je dat wellicht niet zou lezen dus hier nog maar een keertje.

nou naar je ouders of schoonouders is me om het even.
desnoods naar zweden, als jij de verzendkosten voor je rekening neemt :D
het postagentschap is hier nog geen 5 minuten vandaan

effe pmmen maar?

ze hadden trouwens nog een andere in een onbestemde kleur vuilwit/beige/gelig. een beetje de kleur van een wit exemplaar na een jaar onafbebroken dragen, zeg maar.
die heb ik maar laten liggen. ik kon me niet voorstellen dat iemand op zo'n kleur zit te wachten :D
pi_118589292
Getver :D Ik PM je!
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:23:48 #9
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_118590382
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nee, daar zijn ze ook niet voor gemaakt. Wel vor als je je beugels zat bent en een avond wil bankhangen, maar niet alles los wil laten hangen :+
Ik had ze gekocht omdat ik binnenkort een maagverkleining krijg. Werd geadviseerd om beugelloze beha te kopen omdat beugels tegen het bovenste wondje kunnen duwen en dat kan de eerste dagen pijnlijk zijn.

Maar ik ga binnenkort wel ff naar Bon Prix in Emden voor normale beugelloze beha's want die dingen van Action vind ik niet lekker zitten.

Jaren geleden verkochten ze trouwens wel goede beugelbeha's bij Action, maar hebben ze helaas nooit meer.
pi_118596986
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:23 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ik had ze gekocht omdat ik binnenkort een maagverkleining krijg. Werd geadviseerd om beugelloze beha te kopen omdat beugels tegen het bovenste wondje kunnen duwen en dat kan de eerste dagen pijnlijk zijn.

Maar ik ga binnenkort wel ff naar Bon Prix in Emden voor normale beugelloze beha's want die dingen van Action vind ik niet lekker zitten.

Jaren geleden verkochten ze trouwens wel goede beugelbeha's bij Action, maar hebben ze helaas nooit meer.
Gewoon een sportbh kopen? Ik heb verschrikkelijk de pest aan beugels en heb die soort regelmatig aan. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:15:19 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118616148
Ben er ook weer eens geweest. Ze hebben mijn geliefde microvezeldoekjes weer, dus weer drie gekocht. En goedkope aanmaakblokjes voor de houtkachel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118617913
Joggingbroek en een t-shirt van de Beatles@Abbey Road gescoord :7
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118619380
Beatles tshirt?! O+
pi_118619474
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef _Joy_ het volgende:
Beatles tshirt?! O+
Ja, echt vet :D 5 euro :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118619510
Vandaag naar de Action dus!
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:55:16 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118619706
zit even moed te verzamelen om me richting action wormerveer te begeven.
wat een pokkenweer zeg :(
pi_118621663
Ik heb me ook aan de magneetnagellak gewaagd. :D
Doosje blauw/blauw en doosje grijs/paars. Blauw en paars zijn omgewisseld en dat wordt een leuk verjaardagskadootje voor een nichtje.

En verder nog post-it roller, plakband, voor- en achterlichtje voor de fiets en milka junkfood :9
Jammer genoeg was er niet veel meer te vinden op het gebied van vogelvoederhuisje. Het kerstspul stond in de weg. :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118622449
Kut, zie ik net dit:

Ik wil die Mini _O- moet ik weer naar de Action.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118622641
Bezorgen ze niet thuis? Kan je bestellen..:-)
pi_118623061
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Dvons1 het volgende:
Bezorgen ze niet thuis? Kan je bestellen..:-)
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:24:13 #21
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_118623356
Ja hahaha die mini is hier niet te krijgen! Moest ze voor mijn vriend allemaal opkopen maar helaas geen een te krijgen :(
pi_118623771
Ohhhh die auto's! :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118623927
Hebben ze ook van die netjes met pinda's voor de vogels bij de Action? Zag wel dat ze van die vetbollen hebben.
pi_118624772
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:38 schreef Katinkat het volgende:
Hebben ze ook van die netjes met pinda's voor de vogels bij de Action? Zag wel dat ze van die vetbollen hebben.
Pinda's heb ik niet gezien. Wel vetbollen idd en een zak met vogelvoer de luxe (waar ze bij mij de zonnebloempitten uitpikken dus ik ga in het vervolg gewoon een zak zonnebloempitten halen bij de molen).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:28:52 #25
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_118626138
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Gewoon een sportbh kopen? Ik heb verschrikkelijk de pest aan beugels en heb die soort regelmatig aan. :P
Ik draag juist liefst met beugels. Sportbeha heb ik aan gedacht maar moeilijk om in mijn maat te vinden (cup G) en als ze er al zijn dan zijn ze heel duur. Dus zonde van het geld om te kopen als ik ze na een paar dagen toch nooit weer draag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')