abonnement Unibet Coolblue
pi_118566485
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_118566500
Laatste bericht in het vorige topic:

quote:
Enkele berichten terug had ik het over wat 'jatwerk' van een andere website, deze kopiëren ongeveer de eerste 150 woorden van berichten van mijn project en verwijzen wel met bron maar dit is (bewust?) onduidelijk aangegeven. Ik krijg er dagelijks wel bezoekers door maar iemand zei wat over authority van de website, hoe kun je die controleren?

Verder beginnen de dagen nu blijkbaar om 8:00 (nog geen wintertijd in de VS) en mijn eerste klikje is bijna ¤2,50 dat begint lekker :) tijd voor nieuw topic ;)
pi_118566597
Zag het inderdaad ja, hier gaat het ook lekker, gister weer enorm veel geklikt, en zaten een paar dikke tussen van rond de euro. Heb tot op heden niet zo'n goeie zondag gehad nog, mijn target was 500 euro deze maand, maar met een beetje geluk en het voordeel van een 31ste zou de 600 misschien wel gehaald kunnen worden.

Een nieuwe site van me begint ook te lopen, 10 bezoekers en 1 klikje gisteren, maar wel eentje van 86 cent, dus dat tikt wel aan.

Heb alleen geen idee wat m'n volgende target gaat worden, om nou meteen voor de 1000 te gaan is een beetje veel van het goede, misschien 750/maand of 25 per dag ofzo. Ja dat is wel een goede, 25 per dag, daar ben ik wel zoet mee tot eind dit jaar denk ik, leuk target om 2012 mee af te sluiten!
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:53:48 #4
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118566634
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:45 schreef WebBeestje het volgende:
Laatste bericht in het vorige topic:

[..]

RSS?
graag verwijderen
pi_118566706
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef zomer86 het volgende:

[..]

RSS?
Klopt het is RSS dat ik op mijn project heb lopen en ik pas het zelf ook toe, verschil is dat ik ongeveer 120 tekens gebruik dus maar een korte intro en de tekst is aanklikbaar. Bij het project waar ik het over heb lijkt het een artikel en de bronvermelding is in het klein aangegeven met nog even een advertentie tussen het artikel en de bronvermelding.
pi_118566719
zo mensen, een betere ctr voor iedereen in de maak? (en daardoor tegelijk een lagere CPC ;) )

Beste AdWords-adverteerder,

We hebben onlangs een nieuwe optie voor campagnes in het Google Display Netwerk geïntroduceerd, 'Flexibel bereik' genaamd. Met deze optie kunt u uw targeting-instellingen kiezen op advertentiegroepniveau in plaats van op campagneniveau. Zo kunt u beter bepalen waar uw advertenties verschijnen en krijgt u meer inzicht in hoe uw targetingkeuze van invloed is op het bereik en de hoeveelheid vertoningen van uw campagnes.

WAT VERANDERT ER?

Begin november voegen we de instelling voor flexibel bereik toe aan al uw bestaande campagnes in het Google Display Netwerk. Hierdoor kunt u targeten op advertentiegroepniveau. In de overgangsfase worden uw campagne-instellingen automatisch toegepast op uw advertentiegroepen en uw advertenties worden op de gebruikelijke manier weergegeven.

WAT BETEKENT DIT VOOR U?

We hebben vastgesteld dat uw account XXXXXXXXXXXXX gebruikmaakt van meerdere targetingmethoden. We raden u aan om ter voorbereiding op deze wijziging campagnes met een instelling voor een breed bereik na te kijken, om u ervan te verzekeren dat u de beoogde doelgroep bereikt. (Als u niet weet of een campagne is ingesteld op breed bereik, kijkt u in het gedeelte 'Netwerken'
van het tabblad 'Instellingen' in AdWords.) Meer in het bijzonder raden wij aan om campagnes na te kijken die een van de volgende targetingmethoden in één enkele advertentiegroep hebben:

* Targeting op leeftijd en/of geslacht in combinatie met een ander type targeting (zoekwoorden, onderwerpen, interesses, remarketing, plaatsingen)
* Zoekwoorden en plaatsingen
* 3 of meer targetingmethoden

In het gebied 'Displaytargeting wijzigen' kunt u rechts de geselecteerde targeting voor elke campagne aanvinken om te kijken of uw campagnes op de juiste wijze zijn ingesteld. Als dat het geval is, hoeft u verder geen actie te ondernemen.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118566770
Wie weet, kan ook andersom uitpakken. Dat iedereen alleen nog maar op het juiste plekje gaat adverteren en de concurrentie kleiner wordt en dus een lagere CPC, dan heb je niet zoveel aan die hogere CTR.

Maar goed, Google verdient eraan, dus die zullen het ook niet te makkelijk maken om voor weinig geld een advertentie te plaatsen toch!

Vraag me trouwens af hoe AdSense zich gaat ontwikkelen op de lange termijn, vroeger kon je nog zeggen dat steeds meer mensen internetten en de markt dus alleen maar beter wordt. Maar met de verschuiving naar mobiel, ben ik benieuwd of het blijft stijgen of juist niet.

Wel zijn er nog genoeg bedrijven die niet online adverteren en ik denk dat die groep ook nog gaat volgen, dus het zal nog wel een beetje blijven stijgen.

Ach, heb ook eigenlijk geen idee! :D
pi_118566803
Weet iemand of AdSense het toestaat om YouTube muziekvideo's op je website te plaatsen? Valt dit onder copyright gedoe of juist niet? Ik heb nu links met target=_blank naar YouTube zelf maar zou misschien de video's in m'n website willen integreren.
pi_118566816
Volgens mij is dat geen probleem, heb het zelf ook wel eens gehad op een site van me. Reclame in dat filmpje is immers van de uploader zelf.

En als de uploader dat niet wil, dan kunnen ze insluiten uitschakelen.
pi_118566838
Tsja mensen worden toch enigszins advertentieblind en dat wordt mogelijk steeds meer en meer.. Op sommige van mijn sites moeten mensen hun naw achter laten.. Doel is voor iedereen boven de 20.. Ik zie veel conversies van jongeren uit organisch verkeer en wat meer ouderen uit adwords en aanverwanten...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 09:08:04 #11
42184 crew  DaMart
pi_118566843
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:05 schreef Drawer het volgende:
Weet iemand of AdSense het toestaat om YouTube muziekvideo's op je website te plaatsen? Valt dit onder copyright gedoe of juist niet? Ik heb nu links met target=_blank naar YouTube zelf maar zou misschien de video's in m'n website willen integreren.
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd en ben toen gaan Googelen. Volgens mij werd over het algemeen geadviseerd om het niet te doen als je niet de auteursrechten voor die video's bezit.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_118566868
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef JDx het volgende:
Vraag me trouwens af hoe AdSense zich gaat ontwikkelen op de lange termijn, vroeger kon je nog zeggen dat steeds meer mensen internetten en de markt dus alleen maar beter wordt. Maar met de verschuiving naar mobiel, ben ik benieuwd of het blijft stijgen of juist niet.
Facebook schijnt ook al meer te gaan verdienen aan de mobiele versie. Hebben jullie de websites ook de functie meegegeven voor mobiele weergaves (net als FOK)? Ik vind het zelf niet echt wat en bijvoorbeeld de banners hier vind ik bij de mobiele weergave niet echt fraai dus aanklikken doe ik dan al helemaal niet snel. Naar mijn mening is een speciale mobiele weergave niet meer echt nodig en je kunt er beter voor zorgen dat de layout van je project op zowel desktops/laptops en mobiele apparaten goed leesbaar is.
pi_118566875
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:07 schreef RanTheMan het volgende:
Tsja mensen worden toch enigszins advertentieblind en dat wordt mogelijk steeds meer en meer.. Op sommige van mijn sites moeten mensen hun naw achter laten.. Doel is voor iedereen boven de 20.. Ik zie veel conversies van jongeren uit organisch verkeer en wat meer ouderen uit adwords en aanverwanten...
Mijn ma bijvoorbeeld ziet al die advertenties hoor, klikklikklik... kijk zoon, nu 500 euro per dag verdienen met thuiswerken, is dat niet wat voor jou? Klik!

En die groep zit ook steeds meer online, lekker in de woonkamer op de iPad bijvoorbeeld. Die ging vroeger echt niet in de computerkamer zitten internetten.
pi_118567096
@WebBeestje: Page en Domain Authotity kan je hier checken: http://www.opensiteexplorer.org/
Hoe hoger het nummer hoe beter
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:20:46 #15
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118568475
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:51 schreef JDx het volgende:
Zag het inderdaad ja, hier gaat het ook lekker, gister weer enorm veel geklikt, en zaten een paar dikke tussen van rond de euro. Heb tot op heden niet zo'n goeie zondag gehad nog, mijn target was 500 euro deze maand, maar met een beetje geluk en het voordeel van een 31ste zou de 600 misschien wel gehaald kunnen worden.

Een nieuwe site van me begint ook te lopen, 10 bezoekers en 1 klikje gisteren, maar wel eentje van 86 cent, dus dat tikt wel aan.

Heb alleen geen idee wat m'n volgende target gaat worden, om nou meteen voor de 1000 te gaan is een beetje veel van het goede, misschien 750/maand of 25 per dag ofzo. Ja dat is wel een goede, 25 per dag, daar ben ik wel zoet mee tot eind dit jaar denk ik, leuk target om 2012 mee af te sluiten!
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef JDx het volgende:
Wie weet, kan ook andersom uitpakken. Dat iedereen alleen nog maar op het juiste plekje gaat adverteren en de concurrentie kleiner wordt en dus een lagere CPC, dan heb je niet zoveel aan die hogere CTR.

Maar goed, Google verdient eraan, dus die zullen het ook niet te makkelijk maken om voor weinig geld een advertentie te plaatsen toch!

Vraag me trouwens af hoe AdSense zich gaat ontwikkelen op de lange termijn, vroeger kon je nog zeggen dat steeds meer mensen internetten en de markt dus alleen maar beter wordt. Maar met de verschuiving naar mobiel, ben ik benieuwd of het blijft stijgen of juist niet.

Wel zijn er nog genoeg bedrijven die niet online adverteren en ik denk dat die groep ook nog gaat volgen, dus het zal nog wel een beetje blijven stijgen.

Ach, heb ook eigenlijk geen idee! :D
Hoor jij ook stemmen in je hoofd? :')
Hele betogen met jezelf die je hier houdt. :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:21:23 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118568498
Watskeburt met onze IRC? :'(
pi_118568677
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:20 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

Hoor jij ook stemmen in je hoofd? :')
Hele betogen met jezelf die je hier houdt. :')
Ik lever discussie voer :P

Plus dat ik het leuk vind om bevindingen e.d. hier te plaatsen om later terug te lezen :D dat soort posts geven me motivatie om er ook echt voor te gaan.

Het is net als hardlopen, geen zak aan, maar wel mooi om je runkeeper stats daarna te posten. Daarvoor loop ik altijd nog ff extra door als ik eigenlijk niet meer kan. :')
pi_118569075
Iemand is zijn maandbudget aan het opmaken. Kliks tot nu toe zijn bijna 3 euro per stuk. :)
pi_118569401
Na een belachelijk slechte start van oktober heb ik deze maand toch meer verdiend dan vorige maand, en ik heb nog 2 dagen te gaan. Met een heel klein beetje geluk haal ik de 75 euro deze maand. :)
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:53:46 #20
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118569573
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:27 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik lever discussie voer :P

Plus dat ik het leuk vind om bevindingen e.d. hier te plaatsen om later terug te lezen :D dat soort posts geven me motivatie om er ook echt voor te gaan.

Het is net als hardlopen, geen zak aan, maar wel mooi om je runkeeper stats daarna te posten. Daarvoor loop ik altijd nog ff extra door als ik eigenlijk niet meer kan. :')
Bedoel het ook niet negatief hoor :*
Maar viel me op dat je heel verhaal had om vervolgens je eigen tegen te spreken dat je het eigenlijk niet weet. :')
Wel mooi om die progressie idd te lezen.
pi_118569824
¤ 558,55
Deze maand tot dusver

What the... toch nog een inhaalslag gemaakt. JDx... heb ik nog kans? :P
Facts don't care about your feelings
pi_118569858
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 558,55
Deze maand tot dusver

What the... toch nog een inhaalslag gemaakt. JDx... heb ik nog kans? :P
Ahhh klootzak ;) gaat erom spannen :P

How come zo opeens nog dan? Paar goede dagen achter de rug?
pi_118569894
Meestal in het weekend wat rustiger, maar dit keer zaterdag en zondag boven de ¤30. Mensen zitten toch meer achter de computer als het kouder wordt denk ik :P
Facts don't care about your feelings
pi_118569909
Zou mooi zijn, dan komen er nog veel goede dagen aan :D

Heb ook voor het eerst een dagje boven de 30 gehad, dat is meer op 1 dag dan ik in februari had in 1 maand :P

Heb een keer een dag van 40+ gehad, maar die had 20 euro in 1 uur, blijf erbij dat dat niet echt reëel was.
pi_118570700
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:03 schreef JDx het volgende:

Heb een keer een dag van 40+ gehad, maar die had 20 euro in 1 uur, blijf erbij dat dat niet echt reëel was.
Dat was je moeder die je wilde helpen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118571211
Haha die weet m'n sites niet eens. Liet toen ook een keer m'n sites zien aan een vriend, zegt ie 5 minuten later, zo ik heb op al je sites op al je banners geklikt, krijg ik nu 10 euro van je? Godver :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:55:21 #27
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118571681
Ik kon vanacht niet goed slapen, dus ik nog even aan de tweede site werken.
Ben met de banners bezeg, maar ze komen maar niet te voorschijn.. Na 15 minuten kutten kom ik erachter dat adblocker nog aanstaat in zowel chrome als ff :')
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118571857
Adblockers :N
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:01:43 #29
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118571928
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:59 schreef JDx het volgende:
Adblockers :N
Zou hem ook niet gebruiken als ik niet zoveel op youtube zat. Maar daar irriteert het me echt veel..

[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 29-10-2012 12:44:14 ]
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118571970
Dat is zo, soms stuurt iemand me een filmpje en dan krijg je eerst reclame van 30 seconden, nou dan kijk ik het filmpje al niet eens meer.
pi_118574290
interessant om eens mee te starten...
wat zijn de valkuilen?...do's en don'ts?
misschien wat tips van gebruikers hier...of een goede tutor oid?
pi_118574364
Je moet gewoon beginnen met een goede website opzetten, kan een paar maanden duren voordat je verkeer hebt, daarna reclame erop, voila.

Alle tips zijn uiteraard te lezen in alle voorgaande delen.
pi_118574518
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef JDx het volgende:
Je moet gewoon beginnen met een goede website opzetten, kan een paar maanden duren voordat je verkeer hebt, daarna reclame erop, voila.

Alle tips zijn uiteraard te lezen in alle voorgaande delen.
:) heb je gezien hoeveel delen er zijn
maar ik zal eens wat doorspitten...maar tips blijven altijd welkom
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:24:10 #34
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118574772
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef JDx het volgende:
Je moet gewoon beginnen met een goede website opzetten, kan een paar maanden duren voordat je verkeer hebt, daarna reclame erop, voila.

Alle tips zijn uiteraard te lezen in alle voorgaande delen.
Ik zit trouwens na precies 3 weken online op 41 unieke bezoekers volgens analytics.
Had het zelf eigenlijk slechter gedacht..
Wat vinden jullie van dat aantal?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118575208
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik zit trouwens na precies 3 weken online op 41 unieke bezoekers volgens analytics.
Had het zelf eigenlijk slechter gedacht..
Wat vinden jullie van dat aantal?
Ligt aan je project, dat aantal heb ik doordeweeks ongeveer elke minuut van de dag. Ik neem aan dat je een website hebt dat informatie geeft over een bepaald onderwerp? Misschien kun je met wat gratis Adwords-tegoed het bezoekersaantal wat verhogen.
pi_118575243
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik zit trouwens na precies 3 weken online op 41 unieke bezoekers volgens analytics.
Had het zelf eigenlijk slechter gedacht..
Wat vinden jullie van dat aantal?
In totaal of per dag?
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:37:54 #37
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118575293
Ik neem aan dat Maxbet bedoeld 41 bezoekers nadat die voor de eerste keer online is gegaan.
Ik heb er 18 in 1 week met mijn nieuwe site, dus denk wel redelijk. Totaal afhankelijk van de niche. Die van mij is niet gek groot. :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:52:13 #38
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118575724
Het is inderdaad een informatie website, en inderdaad 41 unieke bezoekers in de eerste 3 weken na de launch.
Denk dat ik het eerst nog even aankijk.. De site moet zich natuurlijk ook nog settelen in google
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118576760
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ligt aan je project, dat aantal heb ik doordeweeks ongeveer elke minuut van de dag. Ik neem aan dat je een website hebt dat informatie geeft over een bepaald onderwerp? Misschien kun je met wat gratis Adwords-tegoed het bezoekersaantal wat verhogen.
over wat voor site praat je dan?
.nl domein?
pi_118577023
Ik dacht altijd dat als je werd verbannen, niet alleen je naam, maar ook adres, website en overige gegevens werden toegevoegd. Thanks voor diegene die zei dat het op naam van een familielid kon; die aanmelding is bijna door de gehele aanmeldprocedure heen.

Echter, als die account door de gehele procedure heen is; kan ik dan de naam van de begunstige aanpassen naar mijn eigen? Waarschijnlijk niet he, aangezien ik geblokkeerd ben; maar ik weet t niet zeker.
pi_118577093
Hij heeft een forum.

Ik heb een site van een maand oud, die brengt nog helemaal geen bezoekers en heb er echt fucking m'n best voor gedaan om hem van de grond te krijgen voordat Windows Phone 8 uitkomt. Dat komt dus vanavond uit.

www.winphone8.nl

Krijg echt 1 bezoeker in de 3 dagen ofzo en dat is dan iemand die toevallig een stukje exact zo heeft getypt als in mijn teksten. Baal ik wel een beetje van, want zat aardig wat tijd in die site.

Een andere bijna exacte kopie van een andere site van me trekt wel al 10 bezoekers per dag, terwijl dat nog geen half uur kostte om te maken.
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:36:07 #42
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118577296
Volgens mij is er ook vele malen meer concurentie bij dit soort websites en die beginnen eigenlijk sites te maken zodra het nieuws net vers van de pers is.
pi_118577463
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef ursel het volgende:
Volgens mij is er ook vele malen meer concurentie bij dit soort websites en die beginnen eigenlijk sites te maken zodra het nieuws net vers van de pers is.
lijkt mij ook... + of op forums wordt een nieuw topic aangemaakt waarin heel veel is terug te vinden
verder wel een aardige site..beetje weinig info, vooral veel standaard...tekstueel is het ook niet heel sterk eerlijk gezegd

quote:
Windows Phone 8 zal veel samenwerken met het als ook verwachte Windows 8 en het zal daardoor dezelfde kernel krijgen.
pi_118577833
Ja doe er ook niets meer aan, heeft geen nut zonder bezoekers, gaat binnenkort weer op zwart denk ik. Kost teveel tijd om bij te houden en komt niets uit.
pi_118578166
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef JDx het volgende:
Ja doe er ook niets meer aan, heeft geen nut zonder bezoekers, gaat binnenkort weer op zwart denk ik. Kost teveel tijd om bij te houden en komt niets uit.
je koopt een domeinnaam en zet die op een eigen server oid?
lijkt me niet dat je op deze manier bij een hosting moet aankloppen a 25-50 euro pj
pi_118578630
Vroeger werd je veel sneller geindexeerd, duurde wel vaak enige weken voordat je hele site geindexeerd was, mijn vermoeden is dat ze op deze manier wat beter kunnen analyseren of de site geen spamzooi is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:15:09 #47
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118578818
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef MrNiles het volgende:

[..]

je koopt een domeinnaam en zet die op een eigen server oid?
lijkt me niet dat je op deze manier bij een hosting moet aankloppen a 25-50 euro pj
Je kunt ook een reseller pakket nemen, als ik het me goed herinner heeft JDx dat ook, dan kost het je alleen het domein.
1,95 bij transip als ik het goed heb
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118578948
Nee hoor, ik doe bijna alles met subdomeinen, dit was een testje van me, eens kijken hoe het zou gaan met een compleet nieuw domein. Vrij moeilijk dus tegenwoordig.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:18:33 #49
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118578957
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef JDx het volgende:
Hij heeft een forum.

Ik heb een site van een maand oud, die brengt nog helemaal geen bezoekers en heb er echt fucking m'n best voor gedaan om hem van de grond te krijgen voordat Windows Phone 8 uitkomt. Dat komt dus vanavond uit.

www.winphone8.nl

Krijg echt 1 bezoeker in de 3 dagen ofzo en dat is dan iemand die toevallig een stukje exact zo heeft getypt als in mijn teksten. Baal ik wel een beetje van, want zat aardig wat tijd in die site.

Een andere bijna exacte kopie van een andere site van me trekt wel al 10 bezoekers per dag, terwijl dat nog geen half uur kostte om te maken.
Wat verwacht je ook, ik heb verschillende technologie sites gehad en ik heb zelfs weleens op Engadget, TechCrunch etc gestaan, maar een artikel van mij is normaal gesproken altijd 250+ woorden, natuurlijk zeggen woorden niet alles, maar die artikelen van jou zijn wel erg kort. Je moet zorgen dat mensen op jouw site blijven, en niet vertrekken om de specificaties op de pagina van Nokia te bekijken ofzo.
graag verwijderen
pi_118579158
Ging mij maar om 1 ding, kijken of ik hoog kon komen op het zoekwoord Windows Phone 8. Niet gelukt binnen zulke korte tijd.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:24:59 #51
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118579243
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef JDx het volgende:
Ging mij maar om 1 ding, kijken of ik hoog kon komen op het zoekwoord Windows Phone 8. Niet gelukt binnen zulke korte tijd.
Er is pasgeleden ook een Google Search update geweest die ervoor zorgt dat de zoekmachine minder waarde hecht aan de zoekwoorden in je domeinnaam, en met zulke flinterdunne content wordt het sowieso een moeilijk verhaal.
graag verwijderen
pi_118579269
En zoveel concurrentie van grote (nieuws) sites over windows (phone) 8.
Facts don't care about your feelings
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:27:38 #53
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118579359
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef YoshiBignose het volgende:
En zoveel concurrentie van grote (nieuws) sites over windows (phone) 8.
In Nederland valt het toch al mee met de concurrentie, als jij uitpakt met een paar lange posts 1000+ woorden en je plaatst dagelijks wat berichten en backlinks dan sta je er binnen no-time best aardig op de kaart. Elk gebied waar veel geld is te verdienen is veel concurrentie, je moet ook niet verwachten dat je in 3 maanden tijd een dikke cash cow hebt.
graag verwijderen
pi_118579470
Uhh ik zou zeggen google eens op "windows phone 8" en moet je zien hoeveel nieuws sites er zijn met posts daarover. Al die sites hebben een hoge PR. Natuurlijk kan je met een specifieke site erover met goede content wel hoog komen, maar dat is echt niet gemakkelijk en vooral niet in een maandje.
Facts don't care about your feelings
pi_118579856
Ja nu wel, omdat het vandaag uit komt, maar dat was anderhalve maand geleden wel anders. Schrijven kan ik sowieso al niet, op NL gezakt in 5vwo :P ben beter in andere dingen. Was sowieso al niet zo van de blogs, maar dacht als ik het niet probeer, dan weet ik het nooit.

Weet niet of je hier al langer mee leest trouwens zomer86, maar mijn beste sites hebben nog geen 50 woorden op de hele pagina ;)

Mijn volgende sites worden gewoon weer simpele statische sites.
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:22:41 #56
340341 Blester
Membre très utile
pi_118590335
Hoe staat het met AdKliks trouwens? Zie dat er al een "mijn.adskliks" is. :) Niet zo slim om bots nu al toegang te geven tot je website.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_118590562
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Blester het volgende:
Hoe staat het met AdKliks trouwens? Zie dat er al een "mijn.adskliks" is. :) Niet zo slim om bots nu al toegang te geven tot je website.
Achja, niemand ziet er verder nog wat van. Van binnen voornamelijk code, geen opmaak oid, enkele users kunnen al ads aanmaken in verschillende formaten, je krijgt dan een code, die werkt ook al, kliks worden allemaal al bijgehouden incl ip adres etc, maar het moeilijkste is valse kliks tegen gaan. Daar ben ik nu mee bezig.

Je kan je eigen contact info al zien, wijzigen moet nog en dan nog de hele publisher kant en de opmaak.
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:47:56 #58
340341 Blester
Membre très utile
pi_118591531
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Achja, niemand ziet er verder nog wat van. Van binnen voornamelijk code, geen opmaak oid, enkele users kunnen al ads aanmaken in verschillende formaten, je krijgt dan een code, die werkt ook al, kliks worden allemaal al bijgehouden incl ip adres etc, maar het moeilijkste is valse kliks tegen gaan. Daar ben ik nu mee bezig.

Je kan je eigen contact info al zien, wijzigen moet nog en dan nog de hele publisher kant en de opmaak.
Maak eens een demo account voor FOK! ? :-)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_118592073
Hoe ga je die valse clicks voorkomen, browser footprint ofzo? En al bij 1 click, of pas bij meerdere?
pi_118592369
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe ga je die valse clicks voorkomen, browser footprint ofzo? En al bij 1 click, of pas bij meerdere?
Ja dat is dus de vraag, 1 iemand kan best 3 keer op een dag oprecht op een ad klikken (3 verschillende dan). Heb veel gezocht, maar niemand weet ook precies hoe Google het doet.
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:09:42 #61
340341 Blester
Membre très utile
pi_118592770
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja dat is dus de vraag, 1 iemand kan best 3 keer op een dag oprecht op een ad klikken (3 verschillende dan). Heb veel gezocht, maar niemand weet ook precies hoe Google het doet.
Tuurlijk weet niemand hoe Google het doet... Anders was het wel erg makkelijk om AdSense te faken.

Is het al toonbaar voor demo?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_118602117
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja dat is dus de vraag, 1 iemand kan best 3 keer op een dag oprecht op een ad klikken (3 verschillende dan). Heb veel gezocht, maar niemand weet ook precies hoe Google het doet.
maar je weet wel hoe het aan de oppervlakte werkt.. en dat bied kansen want voor adverteerders kan t wel wat interessanter.. aan een kloon heb je ook niks...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118605655
Vorige week een kleine site opgezet die wel een leuke feature bevat (top xx van bedrijven in een bepaalde sector, elke dag ge-update), naast wat uniek geschreven content. Moeilijk om in Google hoog te komen, maar ik sta warempel in yahoo en bing meteen op de 2e plek. Jammer dat daar veel minder verkeer vandaan komt dan Google, maar het belooft wel wat goeds :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:10:02 #64
178444 DenS
Crientj <3
pi_118609564
Yay! Via mn vader zijn naam een account gemaakt en goedgekeurd.
pi_118610988
Sinds de launch van een van mijn sites (9 oktober 2012) zit ik nu al op 1287 unieke bezoekers. Lukt alleen nog niet echt om mensen ook op de advertenties te laten klikken ;(
pi_118611099
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:29 schreef eaglejohn het volgende:
Sinds de launch van een van mijn sites (9 oktober 2012) zit ik nu al op 1287 unieke bezoekers. Lukt alleen nog niet echt om mensen ook op de advertenties te laten klikken ;(
Aanpassen en meten. Aanpassen en meten. Oja, en aanpassen en meten.
pi_118611201
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:29 schreef eaglejohn het volgende:
Sinds de launch van een van mijn sites (9 oktober 2012) zit ik nu al op 1287 unieke bezoekers. Lukt alleen nog niet echt om mensen ook op de advertenties te laten klikken ;(
en heb je wel je eigen IP('s) uitgezonderd?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118611382
Dat maakt nauwelijks uit, hij heeft het toch over unieke bezoekers niet over pageviews?
Facts don't care about your feelings
pi_118611393
Zonder eigen bezoek uiteraard ;-)

Ik gebruik een Google Analytics plugin voor WordPress waarin je dat kunt instellen. Het eigen bezoek wordt niet geregistreerd. Zo hoef je niet elke keer het IP in Google Analytics te updaten, mocht je een dynamisch IP hebben/krijgen van je provider.
pi_118611426
Ik dacht altijd dat unieke bezoeker bij analytics betekende dat als je bijv. cijfers van de maand oktober bekijkt, iemand 1 oktober je site bezoekt en 30 oktober nog een keer, dat als 1 bezoeker telt. Je telt dan sowieso zelf altijd maar 1x mee, nou dat is toch wel te overzien?
Facts don't care about your feelings
pi_118611496
Nee dat zijn 2 unieke bezoekers, hoe kunnen ze anders new/returning visitors uit elkaar halen.
pi_118611511
Dit is bij mij het verschil:

Bezoeken: 1.524
Unieke bezoekers: 1.287
Paginaweergaves: 3.642
pi_118611698
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik dacht altijd dat unieke bezoeker bij analytics betekende dat als je bijv. cijfers van de maand oktober bekijkt, iemand 1 oktober je site bezoekt en 30 oktober nog een keer, dat als 1 bezoeker telt. Je telt dan sowieso zelf altijd maar 1x mee, nou dat is toch wel te overzien?
Probeer het maar eens op een site die niet loopt. Zelf 3 dagen achter elkaar ernaar toe gaan. Zie je in analytics 3x je eigen stad terug als je je IP niet uitgezonderd hebt.
pi_118611946
Vreemd dat ik bij Adwords een budget per dag van ¤2,00 instel maar dat er bijvoorbeeld gisteren meer is afgeschreven. Als ze dat bij grote adverteerders ook doen dan begrijp ik dat de inkomsten uit advertenties zo hard zijn terug gelopen want netjes is het niet.
pi_118612077
Ik kan me voorstellen dat je bij kliks van 1,50 en een max bedrag van 2 euro best op 3 kan uitkomen, pas na de laatste klik stopt ie ermee gok ik zo.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:14:27 #76
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_118612159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:07 schreef WebBeestje het volgende:
Vreemd dat ik bij Adwords een budget per dag van ¤2,00 instel maar dat er bijvoorbeeld gisteren meer is afgeschreven. Als ze dat bij grote adverteerders ook doen dan begrijp ik dat de inkomsten uit advertenties zo hard zijn terug gelopen want netjes is het niet.
Ze geven ook aan dat de daadwerkelijke kosten iets boven het ingestelde budget kan liggen:
quote:
Feitelijke dagelijkse uitgaven
Uw dagelijkse uitgaven variëren en kunnen tot 20% boven uw dagbudget liggen om uw campagne te helpen het volledige potentieel te bereiken.

Maandelijkse kostenlimiet
Als uw dagbudget ¤ 10,00 bedraagt voor de hele maand, wordt niet meer dan ¤ 304,00 voor de maand in rekening gebracht (¤ 10,00 dagbudget * gemiddeld 30,4 dagen per maand).
pi_118612188
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef JDx het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je bij kliks van 1,50 en een max bedrag van 2 euro best op 3 kan uitkomen, pas na de laatste klik stopt ie ermee gok ik zo.
Dat zou kunnen in mijn geval, het maximum dat ik heb ingesteld per klikje is er ook bijna helemaal overheen gegaan. Natuurlijk weer handig van Google om dat zo te doen :)
pi_118612214
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:14 schreef McCandless het volgende:

[..]

Ze geven ook aan dat de daadwerkelijke kosten iets boven het ingestelde budget kan liggen:

[..]

Bedankt voor de info, gevolg is dat ik mijn dagbudget nu iets heb verlaagd :)
pi_118612421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef JDx het volgende:
Nee dat zijn 2 unieke bezoekers, hoe kunnen ze anders new/returning visitors uit elkaar halen.
Wat is dan het verschil tussen een unieke bezoeker en een pageview? Alleen op dezelfde dag?
Facts don't care about your feelings
pi_118612507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen een unieke bezoeker en een pageview? Alleen op dezelfde dag?
Een unieke bezoeker kan toch voor een X-aantal pageviews zorgen, volgens mij staan die twee gegevens los van elkaar.
pi_118612688
Ja, maar je hebt in Analytics toch bezoekers, unieke bezoekers en pageviews? Dan lijkt het mij niets meer dan logisch dat bezoekers iedere persoon is die de site bezoekt, pageviews iedere pagina die bekeken wordt en unieke bezoekers elke bezoeker die niet al eens eerder is geweest de laatste x-aantal dagen.

Oh gisteren opeens op één van m'n sites 6000 bezoekers :P stond een link van me op een grote website in de reacties. Altijd mooi, vooral zo aan het eind van de maand JDx >:)
Facts don't care about your feelings
pi_118612821
Iemand kan 2x op een dag naar NU.nl gaan, de eerste keer 3 nieuwsberichten lezen, de tweede keer 5 nieuwsberichten:

Unieke bezoekers = 1
Bezoeken = 2
Pageviews = 8 (10 inclusief voorpagina, maar je snapt 't)

En dat per dag.

Edit: Godver kloot, dus je zit al over de 600? :P

[ Bericht 14% gewijzigd door JDx op 30-10-2012 10:46:35 ]
pi_118613784
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:38 schreef JDx het volgende:
Iemand kan 2x op een dag naar NU.nl gaan, de eerste keer 3 nieuwsberichten lezen, de tweede keer 5 nieuwsberichten:

Unieke bezoekers = 1
Bezoeken = 2
Pageviews = 8 (10 inclusief voorpagina, maar je snapt 't)

En dat per dag.

Edit: Godver kloot, dus je zit al over de 600? :P
je mag dat best wat uitgebreider beschrijven jongen :)

@ yoshi, als cijfer freak vind je dit vast tof: http://www.analytics-ninj(...)oogle-analytics.html
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118614903
Vet tof, maar een duidelijke conclusie trekt hij niet. Het heeft dus wel te maken met de cookie in de browser, maar als ik dus via IE, chrome en FF bezoek ben ik al 3 unieke bezoekers :')

Ach ja whatever het maakt me ook weinig uit. Zoals JDx het omschrijft dacht ik ook dat het was.

¤ 73,93
Gisteren

¤ 638,00
Deze maand tot dusver

HOLY SHIT :D
Facts don't care about your feelings
pi_118615102
Holy fuck, bitch, ik zit "nog maar" op ¤591,78

Wel fucking nice man! :D

Mag ook niet zeuren, dit durfde ik een paar maanden geleden nog niet eens te dromen :')
pi_118615400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Vet tof, maar een duidelijke conclusie trekt hij niet. Het heeft dus wel te maken met de cookie in de browser, maar als ik dus via IE, chrome en FF bezoek ben ik al 3 unieke bezoekers :')

In de tijd dat ik nog netstats gebruikte (12 jaar terug o.i.d.) kon je instellen om de hoeveel uur iemand langs moest komen om een unique visit te zijn.. Ik zette m toen altijd op een kwartier :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118615878
Netstats :D
Facts don't care about your feelings
pi_118616732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Netstats :D
je moest ergens beginnen natuurlijk.. en pre-google was alles toch een stuk lastiger dan nu...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118616812
Zeker, ik gebruikte ook netstats hoor, was toen al verslavend om statistieken te bekijken. Eerlijk gezegd was ik totaal geen fan van analytics toen het uitkwam. Heb nog een tijdje een eigen php scriptje gebruikt (phptraffic) want dat was stukken overzichtelijker. Werd alleen erg traag bij veel bezoekers, dus toen toch maar overgestapt op analytics.
Facts don't care about your feelings
pi_118617774
Zelfde hier, vond vooral de referrers enzo geniaal destijds, mooi onder elkaar allemaal.
pi_118619361
Siiiix hundreddd!!!

[ Bericht 97% gewijzigd door JDx op 30-10-2012 14:03:58 ]
pi_118622797
Ik parsde zelf mijn ruwe log files uit de webserver, microsoft heeft daar een handige tool voor, kun je veel in ontdubbelen en allerlei meuk uitfilteren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_118622799
:') je kan toch niet meer winnen. Ik heb vandaag weer gruwelijk veel bezoekers.
Facts don't care about your feelings
pi_118622856
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:10 schreef YoshiBignose het volgende:
:') je kan toch niet meer winnen. Ik heb vandaag weer gruwelijk veel bezoekers.
Tering, dan kan je de 800 nog wel eens gaan halen man :P
pi_118623136
Conversie boys, conversie ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_118623137
Als morgen ook nog zelfde blijft wel, maar lijkt me sterk. Snap er niets van waarom de bezoekers opeens zo gestegen zijn, want zie dat nog steeds meeste via google komt.

En ik ging er vanuit dat dit een slechter maandje ging worden haha :P
Facts don't care about your feelings
pi_118623434
Dat had ik laatst dus een keer, ineens 200 bezoekers via Google in 1 uur, in plaats van +/- 10. Zo uit het niets en allemaal via Google. En na anderhalf uur was alles ook zo weer weg.
pi_118625357
Zit na twee weken online nu al op ± 100 bezoekers per dag, waarvan veel via organic zoekverkeer. Ik hoop dat Google mijn website ook een beetje snel op gaat pakken op de belangrijkste keyword combinatie. Op Bing/Yahoo sta ik hiermee nu al op drie. Google rond plek 55...
pi_118625467
9 bezoekers vandaag.. 70 euro netto winst.. dat is pas zaken doen mensen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118626448
:o
Facts don't care about your feelings
pi_118626603
Ja dat is niet elke dag zo bij een webshop :P
pi_118627100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:38 schreef JDx het volgende:
Ja dat is niet elke dag zo bij een webshop :P
ga jij nou maar met je 11 euro clickjes subdomein bezig jah :) daarna krijg je die van 17 euro per click van mij :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118627316
Haha is goed is goed!
pi_118641758
Google showt nu al 3 weken mijn site niet in de zoekresultaten als ik zoek op de domeinnaam (zonder extensie en tevens brandname) :') Heeft er 1 dag in gestaan... op plek 1, zoals het hoort...

Naja moet daar nog maar eens meer voor doen.

Ondertussen wat kleine SEO aanpassingen gedaan aan een site van bedrijf waar ik werk en die is op een belangrijke zoekterm direct van plek 49 naar 16 gegaan en die krijg ik denk ik nog wel in de top 10.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 00:13:22 #105
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118651706
¤164, ook een PR *O*
pi_118651709
¤ 132,27
Vandaag tot nu toe

Ja hoor _O_ _O-

Snap er niks van, opeens 16.000 bezoekers op m'n site waar er gemiddeld 2.000 per dag komen. Zie verder ook geen verandering van de verhouding zoekverkeer / direct verkeer of de zoekwoorden. Nog steeds 80% via Google op dezelfde termen, dus er zijn blijkbaar gewoon meer mensen op gaan zoeken 8)7
Facts don't care about your feelings
pi_118652103
Dafuq Yoshi, dafuq.
pi_118652396
is het onderwerp niet in het nieuws op dit moment?
pi_118656484
Misschien in het regeerakkoord ofzo ;)

Geweldig zoiets. Daar hoop je op, uitschieters als dat hahaha, hoeveel zit je vandaag alweer? :D
pi_118656828
Ja daar zou het wel mee te maken kunnen hebben misschien... zit nu al op 2.700 bezoekers 8-)

Gisteren afgesloten met een persoonlijk record ¤ 141,44 *)

[ Bericht 30% gewijzigd door YoshiBignose op 31-10-2012 09:47:35 ]
Facts don't care about your feelings
pi_118657022
Dik cashen voor het einde van de maand dus nog ff :P

Daaamnnnn... dat is sick, dat zijn droombedragen ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:49:05 #112
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118657062
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja daar zou het wel mee te maken kunnen hebben misschien... zit nu al op 2.700 bezoekers 8-)
Holy shit, daar droom ik van..
Dit hele verhaal heeft me wel weer een idee gegeven voor een nieuw concept..
Maar eerst de site afmaken waar ik aan bezig ben
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118657131
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:49 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Maar eerst de site afmaken waar ik aan bezig ben
Een site is nooit af.. zeker niet tegenwoordig.. JDx en Yoshi hebben relatief oude domeinen uit een tijd dat het allemaal wat simpeler was.. tegenwoordig is het continu bezig zijn met je project
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:07:21 #114
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118657606
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:51 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Een site is nooit af.. zeker niet tegenwoordig.. JDx en Yoshi hebben relatief oude domeinen uit een tijd dat het allemaal wat simpeler was.. tegenwoordig is het continu bezig zijn met je project
Ok niet helemaal af, maar in ieder geval zover dat ik er even niks meer aan kan doen.. Als de basis staat moet ik met de rest wachten op de rest van de functies, die worden voor me ontwikkeld
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118657687
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja daar zou het wel mee te maken kunnen hebben misschien... zit nu al op 2.700 bezoekers 8-)

Gisteren afgesloten met een persoonlijk record ¤ 141,44 *)
¤ 0,01
Gisteren
pi_118657954
Gefeliciteerd :P
Facts don't care about your feelings
pi_118658112
Had toch zelf ook voor de 3e dag op rij een 20 plusser. Komt ook niet vaak voor. En wel lekker voor m'n nieuwe target. Die SL500 komt er wel :P
pi_118670052
Acid is helemaal verdwenen hier he? ;(
pi_118670179
;(
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 15:49:10 #120
42184 crew  DaMart
pi_118670186
Bij mij geeft de mobiele weergave van Adsense een lagere schatting van de inkomsten deze maand dan de normale weergave. Je zou toch denken dat daarvoor dezelfde database gebruikt wordt :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:49:11 #121
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118670188
wat zijn jullie ervaringen met nujij?
Moeite waard?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118670300
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef Maxbet het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met nujij?
Moeite waard?
1x geprobeerd. Niks uitgehaald.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:55:05 #123
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118670456
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:51 schreef Drawer het volgende:

[..]

1x geprobeerd. Niks uitgehaald.
Hmm, voor die 3 minuten dat het artikel online staat, heb ik wel al 4 bezoekers erbij..
Denk dat ik het een tijdje consequent ga proberen, artikeltje plaatsen kost 2 minuten oid..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118670822
Ja ik heb wel eens iets gepost wat aansloeg, dan krijg je comments en gaat het wel snel.
pi_118670910
Ik post weleens wat in de reacties, dat werkt best goed. Natuurlijk moet het wel relevant zijn :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:08:06 #126
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118671054
En ik heb er ook gelijk mijn eerste clicks van *O*
US$ 0,41

Vandaag tot nu toe

Hoe blij kan eens mens zijn met een paar cent :X
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 16:11:03 #127
42184 crew  DaMart
pi_118671192
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef Maxbet het volgende:
En ik heb er ook gelijk mijn eerste clicks van *O*
US$ 0,41

Vandaag tot nu toe

Hoe blij kan eens mens zijn met een paar cent :X
Dat had ik van de weet met een klik van 18 cent die ik aan de link op Startkabel te danken had. Sowieso wel leuk om af en toe eens inkomsten bij andere sites in het overzicht te zien staan dan telkens alleen maar de site die 99% van je inkomsten genereert :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_118672088
Net ook even iets gepost op NUjij, kost inderdaad maar 1 minuut en nu al 5 bezoekers.

Zou eigenlijk standaard in de routine moeten zitten. Posten, Facebook post, NUjij.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:47:28 #129
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118672919
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef JDx het volgende:
Net ook even iets gepost op NUjij, kost inderdaad maar 1 minuut en nu al 5 bezoekers.

Zou eigenlijk standaard in de routine moeten zitten. Posten, Facebook post, NUjij.
Dat dacht ik ook, ik heb met dat artikel nu al 15 bezoekers gehad, en dat voor zo goed als geen werk.. (ok ok ik was mijn wachtwoord vergeten, maar dat telt niet)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118680953
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef JDx het volgende:
Ja ik heb wel eens iets gepost wat aansloeg, dan krijg je comments en gaat het wel snel.
Uit ervaring weet ik dat berichten waarover geklaagd kan worden het goed doen, soomigen leverden me op een enkele dag al rond de 100 bezoekers op maar regelmatig komen via die nujij-berichten bezoekers langs.

Weer terug naar Adsense, ik zie de laatste dagen Duitse en Franse advertenties langskomen als ik mijn project bezoek. Daar heeft niemand wat aan, ik als publisher niet, de adverteerder ook niet, bezoekers niet en Google waarschijnlijk dus ook niet. Ik verwijder ze dan uit mijn controlecentrum in Adsense maar de kanalen blokkeer ik nooit. Dat laatste zal waarschijnlijk effectief zien maar minder toegelaten adverteerders is waarschijnlijk ook minder tegen elkaar op bieden. Iemand advies hierover?
pi_118681980
Deze maand is mijn recordmaand, zit al boven de 70 euro. Vanaf mogen gaan we weer vrolijk verder, ik weet dat het nog beter kan. :p
pi_118682537
Als het even mee zit eindig ik deze maand met 625 euro, een absoluut record, ik durf bijna niets meer te veranderen, zo draait 't gewoon super en dat met maar zo'n 300 bezoekers per dag op al m'n sites samen.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:39:19 #133
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118682948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef JDx het volgende:
Als het even mee zit eindig ik deze maand met 625 euro, een absoluut record, ik durf bijna niets meer te veranderen, zo draait 't gewoon super en dat met maar zo'n 300 bezoekers per dag op al m'n sites samen.
Ik denk ook dat veranderen je niet veel meer gaat brengen uit hetzelfde aantal bezoekers..
Geen tijd voor uitbreiding? je lijkt qua design en dergelijke de sweet spot te hebben gevonden..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118683103
Dat is echt wel ziek, ¤625 per maand pakken met zo'n 9000 bezoekers per maand!!!
Facts don't care about your feelings
pi_118685733
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef JDx het volgende:
Als het even mee zit eindig ik deze maand met 625 euro, een absoluut record, ik durf bijna niets meer te veranderen, zo draait 't gewoon super en dat met maar zo'n 300 bezoekers per dag op al m'n sites samen.
Is dat bij jou nou puur adsense inkomen of ook gelden uit affiliates?
pi_118688571
Is een adsense block trouwens puur user gerelateerd of ook website? Stel iemand heeft een website en klikt op zijn eigen adsense reclames of whatever en wordt gebanned, ik neem zijn website over en plaats adsense reclame (met mijn adsense account), kan ik dan gelul krijgen?
Facts don't care about your feelings
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:20:19 #137
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118688816
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Is een adsense block trouwens puur user gerelateerd of ook website? Stel iemand heeft een website en klikt op zijn eigen adsense reclames of whatever en wordt gebanned, ik neem zijn website over en plaats adsense reclame (met mijn adsense account), kan ik dan gelul krijgen?
Schijnt beide te kunnen heb ik ooit eens begrepen, weet het fijne er ook niet van.
Maar er kan naar wat ik vernomen heb op domein niveau geband worden..

Oh en gelul zul je er niet mee krijgen, alleen banners op de site krijg je dan ook niet lijkt me
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118689047
¤ 900,04 Deze maand tot dusver O+
Facts don't care about your feelings
pi_118689277
Die bruto ±1500 Euro Adsense inkomsten per maand lijken me rond de 150Euro extra zorgkosten per maand te gaan kosten in 2014.

Van de 930 Euro die ik dan overhoud vanwege de 38% schaal die dan ingaat hou ik dus door die
zorgkosten nog maar 780 Euro over.

Ofwel, van de 1500 Euro blijft de helft over...

Laat ze lekker het zuur krijgen in Den Haag...
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:31:27 #140
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118689478
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Die bruto ±1500 Euro Adsense inkomsten per maand lijken me rond de 150Euro extra zorgkosten per maand te gaan kosten in 2014.

Van de 930 Euro die ik dan overhoud vanwege de 38% schaal die dan ingaat hou ik dus door die
zorgkosten nog maar 780 Euro over.

Ofwel, van de 1500 Euro blijft de helft over...

Laat ze lekker het zuur krijgen in Den Haag...
denk je gelijk even aan een hoger eigen risico als je toch bezig bent -O-
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118689597
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef Maxbet het volgende:

[..]

denk je gelijk even aan een hoger eigen risico als je toch bezig bent -O-
Oh ja, ook nog :')

Volgend jaar ga ik me inschrijven bij de KvK en maximaal investeren in een nieuwe camera, kilometers noteren, bonnetjes bewaren, etc.
Aftrekposten maximaal benutten...

Aangezien de inkomsten variabel zijn, vraag ik me af hoe de premie straks berekend gaat worden.
Wat als je leuk verdient, premie hoog is en je verdiensten zakken totaal in? Moet je je dan scheelbetalen tot aan de eerstvolgende belastingaangift? Tussentijds doorgeven? Wanneer zakt dan het eigen risico? Of geldt dat voor een heel jaar?

Mooie klotezooi is het...

Auto na 4,5 jaar belasting betalen vorig jaar eindelijk belastingvrij, kan ik er straks weer belasting over gaan betalen...
Eindelijk begin ik wat bij te verdienen bovenop mijn (lang niet modale) loon, kan ik er weer extra van gaan weggeven...
pi_118690568
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Die bruto ±1500 Euro Adsense inkomsten per maand lijken me rond de 150Euro extra zorgkosten per maand te gaan kosten in 2014.

Van de 930 Euro die ik dan overhoud vanwege de 38% schaal die dan ingaat hou ik dus door die
zorgkosten nog maar 780 Euro over.

Ofwel, van de 1500 Euro blijft de helft over...

Laat ze lekker het zuur krijgen in Den Haag...
Eerste schijf is nog gewoon 33% hoor :P Die zorg zooi is nog niet zeker dus dat weet niemand. Zorgpremie van je inkomen halen slaat ook nergens op, zo ken ik er nog wel een paar. Belasting betalen moet iedereen dus niet janken, maar meer proberen te gaan verdienen.
Facts don't care about your feelings
pi_118690882
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Eerste schijf is nog gewoon 33% hoor :P Die zorg zooi is nog niet zeker dus dat weet niemand. Zorgpremie van je inkomen halen slaat ook nergens op, zo ken ik er nog wel een paar. Belasting betalen moet iedereen dus niet janken, maar meer proberen te gaan verdienen.
Adsense valt bij mij toch echt in 38% schijf straks.
pi_118690910
Moet je niet zoveel verdienen ;) als je in die schijf zit, verdien je sowieso al modaal.
Facts don't care about your feelings
pi_118691780
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je niet zoveel verdienen ;) als je in die schijf zit, verdien je sowieso al modaal.
Echt niet...
38% begint al ergens rond de 19.xxx Euro bruto.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:21:46 #146
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118691995
Joh dan geef je toch gewoon niet alles op. O+
graag verwijderen
pi_118692172
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Echt niet...
38% begint al ergens rond de 19.xxx Euro bruto.
Echt niet...

Ze gaan de derde schijf verlagen naar 38% niet de tweede. Deze begint pas bij 34k

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef zomer86 het volgende:
Joh dan geef je toch gewoon niet alles op. O+
He als je toch gaat frauderen doe het dan goed en geef gewoon niks op.

[ Bericht 34% gewijzigd door YoshiBignose op 31-10-2012 23:32:50 ]
Facts don't care about your feelings
pi_118693199
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:26 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Echt niet...

Ze gaan de derde schijf verlagen naar 38% niet de tweede. Deze begint pas bij 34k

[..]

Ah, ik geloof dat je gelijk hebt.
  donderdag 1 november 2012 @ 07:45:46 #149
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118694958
Weet iemand trouwens hoe je op nujij een afbeelding bij een artikel kunt plaatsen? Ik krijg het maar niet voor mekaar..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118695185
Welke sites hebben jullie met zoveel besoekers? Als ik mijn eigen site afheb kan ik hier ook nog wel eens naar kijken...
Because you know i'm all about that ass
pi_118695303
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:10 schreef blow... het volgende:
Welke sites hebben jullie met zoveel besoekers? Als ik mijn eigen site afheb kan ik hier ook nog wel eens naar kijken...
YouTube.
M'n eigen website heeft maar 30 bezoekers per dag dus daar hou ik die 1500 niet aan over.
pi_118695686
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:10 schreef blow... het volgende:
Welke sites hebben jullie met zoveel besoekers? Als ik mijn eigen site afheb kan ik hier ook nog wel eens naar kijken...
google maar ;)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118695736
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Echt niet...
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:26 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Echt niet...

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, ik geloof dat je gelijk hebt.
Waarom moet ik toch altijd lachen als mensen met dit soort zaken met Yoshi in discussie gaan :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 08:55:45 #154
42184 crew  DaMart
pi_118695842
Net de opbrengst van september niet gehaald. De teller is blijven steken op 52 euro.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_118695865
Mooi om te zien zulke hoge bedragen :D..

ik had deze maand mijn eerste uitbetaling van 90 euro ofzo! natuurlijk al blij mee haha
Ik krijg nu gemiddeld 25 euro per maand binnen door wat youtube filmpjes :9
pi_118696780
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:30 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Is dat bij jou nou puur adsense inkomen of ook gelden uit affiliates?
Alleen AdSense, heb geen affiliates.
pi_118696844
Ik zit ook in de 42% schijf, maar het blijft extra geld, wel denk ik dat ik straks liever een dagje minder ga werken, dan zoveel belasting betalen over de extra inkomsten ;)
pi_118697347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef zomer86 het volgende:
Joh dan geef je toch gewoon niet alles op. O+
ALS men er achter komt dan kom je aan het terugbetalen en je pleegt een economisch delict en daar staat nog eens een boete op. Ik denk dat je beter wel alles kunt opgeven maar ook aftrekposten volledig moet benutten.
pi_118698374
Uiteindelijk afgesloten met ¤ 916,97. En dat terwijl ik verwachtte dat het een hele slechte maand ging worden. Ach ja :P zal nu wel alleen maar lager worden maar goed, toch een leuk zakcentje voor in de koude winterdagen.
Facts don't care about your feelings
pi_118698540
Alweer ingezakt inmiddels? Ik heb oktober afgesloten met ¤ 630,29.

Maar wel de kans dat het nog beter gaat worden, maar kan ook aardig inzakken aangezien 1 site van plek 1 naar 2 is gegaan.

Wil trouwens ook wel een keer affiliate proberen.
pi_118698627
Niet echt, zit nu al op de 2000 bezoekers wat ik normaal in 1 dag had. Gisteren trouwens nog meer verdiend dan de dag ervoor (¤145) dus zolang al die regeringsbegroting zooi nog in het nieuws is lijkt het erop dat de mensen nog steeds ernaar op zoek zijn :D
Facts don't care about your feelings
pi_118698700
Eigenlijk is dat nog weer een nieuwe manier van SEO.

Zorgen dat mensen zoeken op datgene waarmee jij op 1 staat.
pi_118698711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:59 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk is dat nog weer een nieuwe manier van SEO.

Zorgen dat mensen zoeken op datgene waarmee jij op 1 staat.
:')
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118698874
Ja dat kan toch, verkapt adverteren voor je eigen sites. Heb een aantal voorbeelden, maar die kan ik niet noemen. Even een voorbeeld bedenken.

Ok, je hebt een site over zeeleeuwen en je staat op 1 als men zoekt op zeeleeuwen. Op de Fok frontpage post je een foto en een bericht bij een gerelateerd onderwerp, kan iemand mij vertellen watvoor zeeleeuw dit is?

Gaan mensen googlen op zeeleeuwen.

:D

Vet slecht voorbeeld, maar toch :')
pi_118699002
Oh ja, ik maak dan een site over massamoorden en verkrachting bijv. en dan ga ik de straat op de komende weken zodat het onderwerp in het nieuws komt. Op zich vet slim!!!

:')

Iemand trouwens nog antwoord op deze vraag:

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Is een adsense block trouwens puur user gerelateerd of ook website? Stel iemand heeft een website en klikt op zijn eigen adsense reclames of whatever en wordt gebanned, ik neem zijn website over en plaats adsense reclame (met mijn adsense account), kan ik dan gelul krijgen?
Facts don't care about your feelings
pi_118700014
Oktober was hier ook een leuke maand: ¤860 :-D
pi_118700198
Niet zozeer Adsense gerelateerd, maar misschien weet iemand een oplossing. Eén van mijn websites is sinds 2 maanden enorm gezakt in de zoekresultaten. De reden heb ik nooit kunnen achterhalen. Het was geen ban. Gisteren kwam ik achter een mogelijke oorzaak.

Op mijn website stond een populair artikel over een hardloopprogramma. (Start to run). Naar het blijkt heeft iemand dit hardloopprogramma als download aangeboden op torrentsites, ftd, spotplanet etc. In de beschrijving op de downloadsites heeft men een link opgenomen naar mijn artikel voor meer informatie over het programma. Inmiddels is mijn link op tientallen verschillende downloadwebsites verschenen tussen de pornolinks en andere troep. Aangezien dit begonnen is rond dezelfde tijd als de daling van mijn website heb ik het vermoeden dat het dus hiermee te maken heeft. Nu mijn vraag, hoe kan ik dit oplossen? Het artikel verwijderen helpt niet, dan komen ze nog steeds op mijn error 404 pagina. De Google Disavow tool gebruiken zou kunnen, maar daar zou ik een weektaak aan hebben. Heeft iemand tips?
  donderdag 1 november 2012 @ 14:13:11 #168
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118705077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja, ik maak dan een site over massamoorden en verkrachting bijv. en dan ga ik de straat op de komende weken zodat het onderwerp in het nieuws komt. Op zich vet slim!!!

:')

Iemand trouwens nog antwoord op deze vraag:

[..]

Goeie vraag, ik denk dat dat er meer aan ligt of de gebruiker de schuldige is geweest of de website.
graag verwijderen
pi_118706176
Weer een leuke aanbieding bij TransIP: .eu domeinen voor 1 euro (max 3).
Alleen nog geen idee wat ik met een .eu domein moet :')
pi_118706369
En na een jaar betaal je weer de hoofdprijs
pi_118706813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef JDx het volgende:
En na een jaar betaal je weer de hoofdprijs
Absoluut ja. Net weer een aantal ongebruikte domeinen stopgezet, scheelt weer tientallen euro's.
pi_118707427
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Absoluut ja. Net weer een aantal ongebruikte domeinen stopgezet, scheelt weer tientallen euro's.
Doe ik ook, voordeel bij Flexweb is dat dat nu zo in de controlpanel kan. Domein draait niet? Ok exit.
pi_118707953
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef Eierbal het volgende:
Weer een leuke aanbieding bij TransIP: .eu domeinen voor 1 euro (max 3).
Alleen nog geen idee wat ik met een .eu domein moet :')
.eu zijn ideaal.. je optimaliseert gewoon op NL en je scoort automatisch ook in Belgie.. ik ben er reuze blij mee
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118709291
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

.eu zijn ideaal.. je optimaliseert gewoon op NL en je scoort automatisch ook in Belgie.. ik ben er reuze blij mee
Hmm ja, dat zal wel idd. Ik heb ergens een .info site, die verrassend veel Belgen trekt (ongeveer de helft van de bezoekers), terwijl het eigenlijk voor Nederlanders was bedoeld.. Het lijkt wel alsof ze in België nauwelijks goede informatieve sites hebben, als ik kijk naar de zoektermen waarmee ze binnen komen.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:22:39 #175
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118709358
Wow, gewoon wow, vandaag al 190 unieke bezoekers, en $2.99 adsense.
En ik ben de hele dag op het werk geweest, dus heb niks aan de website kunnen doen eigenlijk..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118709498
Ruim week geleden weer eens een adsense site gestart, mondjesmaat beginnen bezoekers te komen (1e/2e plek in bing en yahoo, maar nog niet hoog in google), en vandaag kwam het eerst klikje sinds ik m'n vorige site verkocht heb weer binnen. Laten we hopen op een mooie toekomst :D
pi_118709542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef Maxbet het volgende:
Wow, gewoon wow, vandaag al 190 unieke bezoekers, en $2.99 adsense.
En ik ben de hele dag op het werk geweest, dus heb niks aan de website kunnen doen eigenlijk..
Zou ook niet best zijn als je er elke dag wat aan moet doen en je er dan maar 2,99 voor krijgt.

Zet trouwens je AdSense op EURO ipv DOLLAR, is veel handiger.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:28:15 #178
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118709617
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Zou ook niet best zijn als je er elke dag wat aan moet doen en je er dan maar 2,99 voor krijgt.

Zet trouwens je AdSense op EURO ipv DOLLAR, is veel handiger.
Als je er niks aan doet blijf je waarschijnlijk altijd rond de 2,99 zitten. o|O
graag verwijderen
  donderdag 1 november 2012 @ 16:35:05 #179
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118709919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Zou ook niet best zijn als je er elke dag wat aan moet doen en je er dan maar 2,99 voor krijgt.

Zet trouwens je AdSense op EURO ipv DOLLAR, is veel handiger.
had ik al naar gekeken, maar kon het niet vinden?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118709998
Zeker toen de dollar steeds minder waard werd, had je begin van de maand misschien 150 euro en aan het einde nog maar 130 :')

Of einde maand en betaling zeg maar, nja je snapt het wel. Maar gewoon euro, ff zoeken bij instellingen.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:38:38 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_118710068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef JDx het volgende:
Ja dat kan toch, verkapt adverteren voor je eigen sites. Heb een aantal voorbeelden, maar die kan ik niet noemen. Even een voorbeeld bedenken.

Ok, je hebt een site over zeeleeuwen en je staat op 1 als men zoekt op zeeleeuwen. Op de Fok frontpage post je een foto en een bericht bij een gerelateerd onderwerp, kan iemand mij vertellen watvoor zeeleeuw dit is?

Gaan mensen googlen op zeeleeuwen.

:D

Vet slecht voorbeeld, maar toch :')
Dit voorbeeld. :')

Godverdomme :') :D

Zeeleeuwen ook echt. :D
pi_118710331
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit voorbeeld. :')

Godverdomme :') :D

Zeeleeuwen ook echt. :D
blester had liever een zeehonden voorbeeld gezien denk ik
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 1 november 2012 @ 17:43:07 #183
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118712554
graag verwijderen
pi_118713482
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

blester had liever een zeehonden voorbeeld gezien denk ik
Zeehanden.
pi_118713509
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:49 schreef RanTheMan het volgende:

[..]
[..]
[..]

Waarom moet ik toch altijd lachen als mensen met dit soort zaken met Yoshi in discussie gaan :)
Ik ben vrij hardleers ;)
pi_118713545
Snif snik vandaag nog maar ¤36 verdiend ;(
Facts don't care about your feelings
pi_118713771
Vandaag loopt ie ook wat trager op bij mij
pi_118713803
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Snif snik vandaag nog maar ¤36 verdiend ;(
¤ 20,35 ... Ook niet denderend...
pi_118714123
¤ 0,00 ... kan me er nu al niet meer toe zetten om content te schrijven :') Content die nodig is om überhaupt Adsense op m'n site te krijgen.

Moet het plan even herzien... de artikelen kosten teveel tijd om te schrijven. Teveel uitzoek werk benodigd, 6 uur per artikel is me teveel.
pi_118715142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Snif snik vandaag nog maar ¤36 verdiend ;(
Wow, dat is wel een hele snelle achteruitgang dan. Had verwacht dat je de komende dagen nog wel tegen de 100 aan zou zitten.
pi_118721114
Vandaag zeven kliks gehad die ¤0,05 opleverde in totaal. Staat niet echt in verhouding met wat het normaal is haha.
Maar al met al gaat het steeds wat beter met de website, staat al op de vier main keywords in de top 10. Nog maar even wat werk doen en kijken wat dat uithaalt!
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 21:08:16 #192
42184 crew  DaMart
pi_118721410
Ze zijn snel met de berekening van het definitieve saldo voor oktober. Dat wordt bij mij nu al weergegeven.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_118722020
Yep! Er is maar 60 cent afgehaald bij mij. :P Hou ik nog meer dan 71 euro over. 8-)
pi_118722198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef CasB het volgende:
Yep! Er is maar 60 cent afgehaald bij mij. :P Hou ik nog meer dan 71 euro over. 8-)
8,07 Euro ingehouden.
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 21:22:41 #195
42184 crew  DaMart
pi_118722234
Bij mij is er maar 14 cent afgegaan, en ik houd net geen 52 euro over. Maar volgens mij wordt er ook heel veel op de dag zelf al gecorrigeerd :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 1 november 2012 @ 21:26:59 #196
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118722522
Deze dag is echt absurd voor mij, tot nu toe 248 unieke bezoekers.
Gister mijn eerste 2 klicks voor 42 cent, vandaag sta ik al op $6.85. *O*
Ik krijg alleen nog steeds niet gevonden hoe ik adsense nou alles op euro's laat weergeven :')
nu moet ik deze vibe zien vol te houden..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118727017
Bij mij blijft ongeveer 7% afgekeurd, ik denk dat het komt omdat ik een forum heb met een groot aantal terugkomende bezoekers. Misschien dat Google klikjes van vaker terugkerende bezoekers niet allemaal meetelt. Ik ben natuurlijk tevreden met weer een recordmaand.
pi_118728236
1,7477% afgekeurd hier. Valt me niet tegen. Al is het toch weer een mooi bedragje wat er dan zomaar verdwijnt. :(
pi_118732642
Rond de hoeveelste betaald Adsense normaal uit?
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:03:58 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_118732649
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

blester had liever een zeehonden voorbeeld gezien denk ik
Hoezo? Wonderbaarlijk, kijk een week niet in het topic en toch komt mijn naam nog voorbij :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_118732715
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:03 schreef JupilerXL het volgende:
Rond de hoeveelste betaald Adsense normaal uit?
20-25e.
pi_118732798
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:11 schreef Drawer het volgende:

[..]

20-25e.
Ok dank je, dan gaat mooi mijn allereerste adsense betaling ooit komen:) Toch mooi 250 euro's :)
pi_118732983
Wat voor een filmpjes maken jullie he?
En hoe laten jullie je uitbetalen?
Because you know i'm all about that ass
pi_118733154
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:35 schreef blow... het volgende:
Wat voor een filmpjes maken jullie he?
En hoe laten jullie je uitbetalen?
Porn, in cash dollars only baby!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118733182
nee maar serieus..
dan vroeg ik me ook af..hoe kun je nu verdienen aan youtube filmpjes
pi_118733277
Das toch simpel
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:49 schreef MrNiles het volgende:
nee maar serieus..
dan vroeg ik me ook af..hoe kun je nu verdienen aan youtube filmpjes
Logisch toch, net als bij een website... veel bezoekers trekken naar je filmpjes.... en hopen dat er veel op advertenties klikken. Zijn zat mensen die op youtube veel volgers hebben, over allerlei vershillende onderwerpen.
pi_118733360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:49 schreef MrNiles het volgende:
nee maar serieus..
dan vroeg ik me ook af..hoe kun je nu verdienen aan youtube filmpjes
ik ben serieus..

Het volgende schijnt ook goed te werken:

;)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118734418
Het einde van het jaar begonnen met ¤ 22,35 met een target van ¤ 25,- per dag voor het einde van 2012 is dat zeker lekker. Wel was de CPC, CTR én het aantal pageviews gisteren ideaal, dus er is nog werk aan de winkel.

Tijd om een aantal sites erbij te bouwen de komende maand!
pi_118737470
Inderdaad, uitbreiden en verbeteren.
Facts don't care about your feelings
pi_118739091
Wie van jullie werkt met WordPress en heeft ervaring met de plugin W3 Total Cache in combinatie met AdSense? Ik wil mijn websites graag nog sneller maken i.v.m. SEO en dergelijke, maar ik lees ook verschillende berichten dat de plugin negatieve invloed op de advertenties kan hebben.
pi_118739354
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:01 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik ben serieus..

Het volgende schijnt ook goed te werken:

[ afbeelding ] ;)
M'n frettenfilmpjes lopen niet zo hard :P
pi_118739753
Hoppa, Ultrabook binnen, kan ik vanaf nu op de bank, in bed en in de trein ook aan het werk :P
pi_118739773
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:01 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik ben serieus..

Het volgende schijnt ook goed te werken:

[ afbeelding ] ;)


The internet - it's a lot like Egypt, people writing on walls and worshiping cats
pi_118739890
Vraagje, als ik bij een site m'n url's wil veranderen door de extensie (.html of .php) weg te halen kan dat met een simpele htaccess.

RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME}\.php -f
RewriteRule ^(.*)$ $1.php

Maar pakt google dit wel goed op? In principe werkt de url met de extensie erachter ook nog gewoon (voor backlinks enzo natuurlijk wel handig) maar zou ik dan beter al die oude links ook 301 redirecten?
Facts don't care about your feelings
pi_118739953
Ben er geen expert in, maar kan je daarvoor niet rel canonical gebruiken?

http://support.google.com(...)?hl=en&answer=139394
pi_118739965
Ik vind doorlinken altijd een beetje eng voor je pagerank en ranking in Google.
pi_118740035
rel=canonical is inderdaad bedoeld om varianten van dezelfde pagina virtueel samen te voegen naar één pagina. Zo weet Google welke pagina er geïndexeerd moet worden.
pi_118740093
Ja maar feitelijk is het dezelfde pagina, alleen met of zonder extensie. Ben alleen bang dat google het misschien als 2 aparte pagina's gaat zien. Een 301 redirect van de link met extensie naar zonder lijkt me dan de beste oplossing.
Facts don't care about your feelings
pi_118740129
In jouw geval denk ik dat dat inderdaad de beste oplossing is.
pi_118740255
Hmm vreemd, maar als ik het volgende doe werkt de site niet meer:

Redirect 301 /test.php http://www.domein.nl/test

Zou dat komen door de eerdere code waarbij ik eigenlijk de .php al verwijder? Conclusie, het is dus niet nodig? :P
Facts don't care about your feelings
pi_118740910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef eaglejohn het volgende:
Wie van jullie werkt met WordPress en heeft ervaring met de plugin W3 Total Cache in combinatie met AdSense? Ik wil mijn websites graag nog sneller maken i.v.m. SEO en dergelijke, maar ik lees ook verschillende berichten dat de plugin negatieve invloed op de advertenties kan hebben.
Hoezo sneller maken ivm SEO? Is de website soms onbereikbaar dan?
pi_118741653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef eaglejohn het volgende:
Wie van jullie werkt met WordPress en heeft ervaring met de plugin W3 Total Cache in combinatie met AdSense? Ik wil mijn websites graag nog sneller maken i.v.m. SEO en dergelijke, maar ik lees ook verschillende berichten dat de plugin negatieve invloed op de advertenties kan hebben.
ik gebruik m in ieder geval wel gewoon
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:01 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Hoezo sneller maken ivm SEO? Is de website soms onbereikbaar dan?
:X
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118741675
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik gebruik m in ieder geval wel gewoon

[..]

:X
?

zolang je website niet trager laad dan de frontpage van fok, lijkt me alles ok
pi_118742319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

?

zolang je website niet trager laad dan de frontpage van fok, lijkt me alles ok
de regel is, hoe sneller hoe optimaler.. En laadtijd is 1 vd 1000 seo factoren
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:56:59 #225
131603 Afwazig
Serious business
pi_118742886
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:41 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

de regel is, hoe sneller hoe optimaler.. En laadtijd is 1 vd 1000 seo factoren
Die regel bestaat helemaal niet. Snelheid is alleen een factor als je pagina STRUCTUREEL traag is.

Volgens mij heb ik dat al 1000x gezegd hier maargoed...
pi_118744421
¤ 630,29
Afgelopen maand

¤ 613,08
Huidig saldo

Abnormaal, zie vaak genoeg 11 euro staan en een paar minuten later weer 9,50 ofzo, dus ze corrigeren direct al. Wat is dit dan toch altijd voor correctie?
pi_118744665
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat al 1000x gezegd hier maargoed...
Vet eindelijk iemand die exact weet hoe de algoritmes van Google werken ^O^
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:49:02 #228
131603 Afwazig
Serious business
pi_118744788
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Vet eindelijk iemand die exact weet hoe de algoritmes van Google werken ^O^
Dat claim ik niet maar ik denk wel dat ik er aardig kijk op heb. Ik verkondig in ieder geval geen onzin.
pi_118745370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Vraagje, als ik bij een site m'n url's wil veranderen door de extensie (.html of .php) weg te halen kan dat met een simpele htaccess.

RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME}\.php -f
RewriteRule ^(.*)$ $1.php

Maar pakt google dit wel goed op? In principe werkt de url met de extensie erachter ook nog gewoon (voor backlinks enzo natuurlijk wel handig) maar zou ik dan beter al die oude links ook 301 redirecten?
waarom wil je dat?

matt cutts heeft ooit aangegeven dat het beter is om wel pagina's op .html te laten eindigen. voor seo zal het weinig uitmaken, maar ik vind het zonder schoner staan.

pi_118745973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef JDx het volgende:
¤ 630,29
Afgelopen maand

¤ 613,08
Huidig saldo

Abnormaal, zie vaak genoeg 11 euro staan en een paar minuten later weer 9,50 ofzo, dus ze corrigeren direct al. Wat is dit dan toch altijd voor correctie?
¤ 916,97
Afgelopen maand

¤ 909,94
Huidig saldo

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom wil je dat?

matt cutts heeft ooit aangegeven dat het beter is om wel pagina's op .html te laten eindigen. voor seo zal het weinig uitmaken, maar ik vind het zonder schoner staan.

ik vind het zonder ook netter staan, vooral bij php.
Facts don't care about your feelings
pi_118749932
Godver, blijkbaar moet je 18 zijn boor adsense :( geen geschikte bijbaan dus :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_118751264
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:49 schreef blow... het volgende:
Godver, blijkbaar moet je 18 zijn boor adsense :( geen geschikte bijbaan dus :'(
Heb je geen ouders meer?
pi_118752277
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je geen ouders meer?
Hoezo?
Because you know i'm all about that ass
pi_118752652
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef blow... het volgende:

[..]

Hoezo?
Je kan je Adsense- en YouTube account ook op 1 van je ouders openen.

Jij maakt de filmpjes, zij krijgen het geld, houden de belasting in (moeten ze afdragen) en jij krijgt de rest.

Broer of zus van 18 jaar of ouder kan natuurlijk ook, zolang ze maar uitkijken dat ze niet boven de Stufi-grens uitkomen.

Voor filmpjes moet je creatief zijn, voor het bedenken van oplossingen ook...
pi_118752798
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan je Adsense- en YouTube account ook op 1 van je ouders openen.

Jij maakt de filmpjes, zij krijgen het geld, houden de belasting in (moeten ze afdragen) en jij krijgt de rest.

Broer of zus van 18 jaar of ouder kan natuurlijk ook, zolang ze maar uitkijken dat ze niet boven de Stufi-grens uitkomen.

Voor filmpjes moet je creatief zijn, voor het bedenken van oplossingen ook...
Ik denk niet dat ze dat goed gaan vinden :-(. Ik ga het wel een keer vragen :).
Because you know i'm all about that ass
pi_118753129
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze dat goed gaan vinden :-(. Ik ga het wel een keer vragen :).
Als ze het niet goed vinden is het wel handig om je goed voor te bereiden.
Want er is voor hen 0,0 risico aan, ze leggen niets in, etc.
Ze hoeven alleen het extra inkomen, als dat er al is, op te geven bij de Belastingdienst.

In de praktijk betekent dat dat als je ouders 100 Euro inkomsten hebben, dat er 42% of 52% van naar de Belastingdienst gaat, afhankelijk van wat ze verdienen.

Mochten ze twijfelen, laat ze dan dit topic lezen. Vragen zijn altijd welkom.

Als mijn kind initiatief zou tonen om geld te verdienen zou ik er altijd naar luisteren.
Zolang het niet om drugshandel, etc gaat ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:23:51 #237
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118753397
Vraagje, heeft iemand hier het al eens voor elkaar gekregen een bericht op nujij te plaatsen met een afbeelding erbij?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:28:47 #238
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118753569
Om een of andere reden komt niet eens een bericht van mij erop :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:41:00 #239
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118754048
Daar heb ik ook een uurtje of 2 last van gehad. Maar dat werkt out of the blue gewoon weer, maar een afbeelding erbij is echt een brug te ver
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118756050
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als ze het niet goed vinden is het wel handig om je goed voor te bereiden.
Want er is voor hen 0,0 risico aan, ze leggen niets in, etc.
Ze hoeven alleen het extra inkomen, als dat er al is, op te geven bij de Belastingdienst.

In de praktijk betekent dat dat als je ouders 100 Euro inkomsten hebben, dat er 42% of 52% van naar de Belastingdienst gaat, afhankelijk van wat ze verdienen.

Mochten ze twijfelen, laat ze dan dit topic lezen. Vragen zijn altijd welkom.

Als mijn kind initiatief zou tonen om geld te verdienen zou ik er altijd naar luisteren.
Zolang het niet om drugshandel, etc gaat ;)
Ik bereid me even voor, en vraag het sowieso eerst aan mijn vader. Ik hoef niets in te leggen, zij hoeven niets in te leggen = profit.

Drugshandel begin ik niet aan. Ik denk dat ik een keer vraag of ik een youtube account mag en dat ik later een keertje met adsense kom :).
Because you know i'm all about that ass
pi_118756518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:23 schreef Maxbet het volgende:
Vraagje, heeft iemand hier het al eens voor elkaar gekregen een bericht op nujij te plaatsen met een afbeelding erbij?
Als er afbeeldingen staan op de locatie waarnaar jouw opgegeven url verwijst is het zo gedaan. Dan maakt nujij zelf een selectie en daarna kun je één afbeelding selecteren.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:46:27 #243
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_118757050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:40 schreef VacaLoca het volgende:
¤ 0,00 ... kan me er nu al niet meer toe zetten om content te schrijven :') Content die nodig is om überhaupt Adsense op m'n site te krijgen.

Moet het plan even herzien... de artikelen kosten teveel tijd om te schrijven. Teveel uitzoek werk benodigd, 6 uur per artikel is me teveel.
6 uur per artikel? Weet niet welke niche je zit, maar anders zoek je gewoon een artikel in het Engels en herschrijf je het in het Nederlands, werkt perfect en snel.
graag verwijderen
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:14:44 #244
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118758153
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:32 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als er afbeeldingen staan op de locatie waarnaar jouw opgegeven url verwijst is het zo gedaan. Dan maakt nujij zelf een selectie en daarna kun je één afbeelding selecteren.
Ah dat was het, de afbeeldingen worden niet op de artikelpagina zelf weergegeven :')
Dadelijk even veranderen, dan zou het moeten werken. Thanks :)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118758228
Weet iemand of het nadelig is als je bepaalde adverteerders blokkeert op hun kanaal? Ik las eens dat er voor ads op websites ook geboden kan worden, blokkeer je bepaalde adverteerders dan zou je denken dat er minder concurrentie komt met bieden en dus een lagere CPC.
pi_118758660
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:23 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik bereid me even voor, en vraag het sowieso eerst aan mijn vader. Ik hoef niets in te leggen, zij hoeven niets in te leggen = profit.

Drugshandel begin ik niet aan. Ik denk dat ik een keer vraag of ik een youtube account mag en dat ik later een keertje met adsense kom :).
Kan je beter een 18 jarige vriend/vriendin laten doen dan, de jeugd van tegenwoordig is zo sloeberig dus die betalen waarschijnlijk nauwelijks belasting.

Deze maand begint bij mij nog vrij goed, nog steeds veel meer bezoekers dan gemiddeld. Nu moeten m'n nieuwe websites even wat centjes gaan verdienen.

[ Bericht 7% gewijzigd door YoshiBignose op 02-11-2012 22:44:03 ]
Facts don't care about your feelings
pi_118759943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:28 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Kan je beter een 18 jarige vriend/vriendin laten doen dan, de jeugd van tegenwoordig is zo sloeberig dus die betalen waarschijnlijk nauwelijks belasting.

Deze maand begint bij mij nog vrij goed, nog steeds veel meer bezoekers dan gemiddeld. Nu moeten m'n nieuwe websites even wat centjes gaan verdienen.
Ik heb geen vrienden van 18 jaar :@
Because you know i'm all about that ass
pi_118760001
Je hebt zeker helemaal geen vrienden...
Facts don't care about your feelings
pi_118760049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt zeker helemaal geen vrienden...
ik zit op fok he.
Because you know i'm all about that ass
pi_118760169
Arme ziel. Geen vrienden, geen inkomsten. GEEN LEVEN!
Facts don't care about your feelings
pi_118760226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Arme ziel. Geen vrienden, geen inkomsten. GEEN LEVEN!
Volledig waar.
Because you know i'm all about that ass
pi_118760363
Ik wil wel je vriend zijn, laat je de inkomsten via mij gaan. Kans is groot alleen dat je niks er van terugziet :)
Facts don't care about your feelings
pi_118760768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik wil wel je vriend zijn, laat je de inkomsten via mij gaan. Kans is groot alleen dat je niks er van terugziet :)
Die laatse In had er niet bijgehoeven hoor :+
Because you know i'm all about that ass
pi_118767024
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:23 schreef Maxbet het volgende:
Vraagje, heeft iemand hier het al eens voor elkaar gekregen een bericht op nujij te plaatsen met een afbeelding erbij?
Als er een plaatje in je bericht staat, kan je die gebruiken!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik wil wel je vriend zijn, laat je de inkomsten via mij gaan. Kans is groot alleen dat je niks er van terugziet :)
Het is vrijdag!!! :D Ohnee zaterdag, wtf, waar is m'n vrijdag :')
pi_118768128
Eindelijk weekend, tijd om te werken 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_118769428
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Eindelijk weekend, tijd om te werken 8-)
Ik had gisteravond een vrijgezellenfeest, gaat elemaal niets gebeuren dit weekend :P
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:10:20 #257
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118788599
ondertussen gaat het erg goed met mijn project, heb in de afgelopen 3 dagen 630 unieke bezoekers gehad. inkomsten zitten nu rond de 16 dollar.
hoop dat ik dit een beetje blijf volhouden.
Doelen voor deze maand: door de weeks 200 unieke bezoekers per dag en in het weekend 100 per dag, en in deze maand de eerste uitbetaling halen, dus gemiddeld 2.33 per dag..
Heb er een goed gevoel over *O*
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118794642
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Maxbet het volgende:
ondertussen gaat het erg goed met mijn project, heb in de afgelopen 3 dagen 630 unieke bezoekers gehad. inkomsten zitten nu rond de 16 dollar.
hoop dat ik dit een beetje blijf volhouden.
Doelen voor deze maand: door de weeks 200 unieke bezoekers per dag en in het weekend 100 per dag, en in deze maand de eerste uitbetaling halen, dus gemiddeld 2.33 per dag..
Heb er een goed gevoel over *O*
Wanneer was je begonnen met dit project?
  zondag 4 november 2012 @ 00:40:00 #259
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118794679
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:39 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Wanneer was je begonnen met dit project?
Analytics laat de eerste bezoeker op 8 oktober zien, dus nu een kleine maand. hoezo?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118794805
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:40 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Analytics laat de eerste bezoeker op 8 oktober zien, dus nu een kleine maand. hoezo?
Zijn nette resultaten voor een project dat pas een maand loopt :) In wat voor een niche zit je?
  zondag 4 november 2012 @ 00:46:07 #261
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118794933
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Zijn nette resultaten voor een project dat pas een maand loopt :) In wat voor een niche zit je?
Informatievoorziening, zit nog wel wat werk aan, maar denk dat het wel wat kan gaan worden.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zondag 4 november 2012 @ 14:41:53 #262
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118806825
Vandaag breken het aantal bezoekers alle verwachtingen, doel was 100, zit nu al ruim over de 300 :)
Inkomsten blijven nog wat achter, maar dat lijkt zich snachts altijd wel te corrigeren..
Hoe is de zondag normaal bij jullie in verhouding?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118807688
Vandaag goede dag. Al ¤7,21
  zondag 4 november 2012 @ 17:04:01 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_118812986
Is het nou toegestaan om in gameplay video's in Youtube adsense toe te voegen? Ik zie namelijk genoeg video's die dit hebben.
pi_118813039
quote:
5s.gif Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef JortK het volgende:
Is het nou toegestaan om in gameplay video's in Youtube adsense toe te voegen? Ik zie namelijk genoeg video's die dit hebben.
Met toestemming van de uitgever.
pi_118831081
¤ 309,77 Deze maand tot dusver

Ach ik klaag niet :P
Facts don't care about your feelings
pi_118831341
Hou dit vol. :) Mijn maand is ook niet verkeerd begonnen, maar ik gok dat het gaat stagneren de komende tijd. Gelukkig ga ik deze week beginnen met iets nieuws, hopen dat dat iets gaat worden. :)
pi_118833414
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 309,77 Deze maand tot dusver

Ach ik klaag niet :P
184,25... Ook niet gek maar het is niet meer zoals september...
pi_118834784
Ik heb een website waarop ik regelmatig de top 10 van youtube plaats, echter leveren de adsensekliks hier niet zo heel veel op. Hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat de concurrentie voor de plekken op mijn site hoger wordt? Of moet ik gewoon geluk hebben dat er een keer een video over hypotheken ofzo hoog in de top 10 komt?
pi_118834876
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:43 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb een website waarop ik regelmatig de top 10 van youtube plaats, echter leveren de adsensekliks hier niet zo heel veel op. Hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat de concurrentie voor de plekken op mijn site hoger wordt? Of moet ik gewoon geluk hebben dat er een keer een video over hypotheken ofzo hoog in de top 10 komt?
Pak andere ads of maak een leuke video over hypotheken en laat hem enorm vaak afspelen met een of ander programma.
Because you know i'm all about that ass
pi_118836754
De klok is in de USA inmiddels ook teruggezet, 9 uur is nu weer het "einde van de dag" voor Google.
pi_118836899
Zag het ja, mooi een uurtje extra dus vandaag ;)
pi_118836913
Ik zit na 4 dagen op 89 euro, met nog een half uurtje te gaan, dus loop 10 euro achter op het nieuwe schema, niet slecht aangezien m'n deadline 31 december is.
  maandag 5 november 2012 @ 15:30:44 #274
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118850313
Mijn bezoekersaantallen zitten goed op schema, het lijkt alleen wel alsof deste meer mensen komen, des te minder dat er klikken.. Ik had gister net zo veel kliks met 500+ bezoekers als met ongeveer 200 bezoekers de dag ervoor..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118850413
Ja dat is iets wat vaker voorkomt. Een exacte verklaring heb ik er niet voor, maar het zou kunnen dat de interessantste ads over hun dag budget heen zijn, waardoor er op de laatste overgebleven ads niet zoveel geklikt wordt.

Als voorbeeld...
pi_118856981
Of je bekijkt (zoals gewoonlijk) de gegevens weer over een veel te kleine sample om daar wat zinnigs over te zeggen.
Facts don't care about your feelings
pi_118860422
Max misschien, maar ik heb het over het hele jaar. Als ik mijn CPC naast mijn Pageviews leg over het hele jaar gezien, zijn die negatief gerelateerd aan elkaar.

Pageviews+ = CPC-
pi_118861158
Oh zo, ja dat heb ik ook.
Facts don't care about your feelings
  maandag 5 november 2012 @ 19:56:53 #279
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118862153
Ik kijk zeker naar een te korte periode, maar dit was gewoon opvallend in die grote piek..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118873834
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Max misschien, maar ik heb het over het hele jaar. Als ik mijn CPC naast mijn Pageviews leg over het hele jaar gezien, zijn die negatief gerelateerd aan elkaar.

Pageviews+ = CPC-
Bij mij zie ik vanaf het begin dat ik Adsense gebruik een stijging van de CPC en RPM. Dat staat in mijn geval los van de pageviews.

Nog een vraag omhoog halen, weet iemand of het nadelig is wanneer je adverteerders gaat blokkeren die geen zinnige ads aanbieden?
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 00:22:57 #281
42184 crew  DaMart
pi_118875960
Volgens mij is mijn taalkronkelwebsite wat opgeklommen in Google. Van gemiddeld 5 bezoekers per dag naar 63 gisteren :D.

En dat leverde toch weer ruim 2 euro aan inkomsten op *O*.

Op het zoekwoord waar ik op inzette, staat die site nu ook met 4 pagina's op de eerste pagina van Google :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_118879757
Net een klik van 3,36 :) dat schiet op
pi_118879793
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:22 schreef DaMart het volgende:

Op het zoekwoord waar ik op inzette, staat die site nu ook met 4 pagina's op de eerste pagina van Google :D.
Taalkronkels? :P
Facts don't care about your feelings
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 09:47:29 #284
42184 crew  DaMart
pi_118879891
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Taalkronkels? :P
Nee, ik heb een wat algemenere zoekterm die bestaat uit 2 woorden gekozen nu. Ik ben benieuwd of die bezoekersaantallen zo blijven, of dat het een incidentele piek was. Als dit zo blijft, dan zou dat best leuk kunnen zijn voor de inkomsten :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_118884054
Blegh wat ben ik slecht in design tegenwoordig zeg, vroeger zetten ik zo een nette website in elkaar.

Moet echt een beetje vertrouwelijk design hebben voor mijn eigen projectje. Misschien toch maar weer een beetje rondkijken en een combi maken van 2 sites :P
pi_118885941
Mislukkeling >:)
Facts don't care about your feelings
pi_118891738
Ah een forum naar mijn hart.

Ik heb ook een site, die ongeveer twee jaar geleden nog maanden had van 1000 euro, maar die is weggezakt naar een niveau van ~120 nu. Dit is wel alweer een verbetering ten opzichte van een paar maanden geleden, toen er echt maar 30 euro werd verdiend.

Dit is wel belangrijk om te weten, omdat Google dus in staat is om een site helemaal naar beneden te trekken zonder dat hier een goede reden voor is. Mijn site had namelijk altijd unieke content met nieuwswaarde.

Ik probeer nu de strategie aan te passen, en ander soort content te plaatsen, maar dit wordt echt een strijd van de lange adem. Ik hoop wel weer terug te keren naar een redelijk inkomen, en daarna nog wat andere sites te maken. Hoe meer sites des te minder kans dat ze allemaal naar 0 worden getrokken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:51:04 #288
131603 Afwazig
Serious business
pi_118891876
Tsja het algoritme wordt 400x per jaar aangepast, daar moet je gewoon in meegaan. Jaren geleden was het veel makkelijker dan het nu is. Na penguin en panda moet je gewoon aan de bak :P.
pi_118892166
Ik hoor dat vaak inderdaad. Mijn twee beste site's zijn databases voor apps. Mensen kunnen dus dingen opzoeken om verder te komen in hun spelletje. Content is qua aantal woorden ontzettend bagger, maar qua bruikbaarheid natuurlijk ontzettend hoog. Vraag me af hoe Google toch weet dat het nuttig is voor de gebruikers.
pi_118892228
Veel backlinks :P

Hmm ik heb laatst dus de extensie van de pagina's van m'n sites weggehaald en zie dat google dit al erg snel oppikt. Een dag later was dit bij sommige links al veranderd in google. Er staan nu nog enkele in met .php aan het eind, maar ik denk dat die vroeg of laat ook verdwijnen.
Facts don't care about your feelings
pi_118892363
of een bookmark van matt cutts ;0
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118892416
Ben ook bezig bij die site's om er een blog naast te zetten. Om op die manier toch meer content te maken. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:33:33 #293
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118893735
Gister een monsterdag gehad wat betreft bezoekers, 1388 op een dag. Inkomsten liepen wel ver achter, maargoed.. Heb besloten deze week de hele boel te migreren in plaats van blijven aanmodderen met hoe het nu is. Hoop dat de 301 redirects
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118893868
Ja ga door... :P
Facts don't care about your feelings
pi_118894131
Dat de 301 redirects wat?
pi_118894163
Cliffhanger voor het volgende deel? ;)
pi_118895090
Nou, kom maar op dan...
pi_118896020
Ik gebruik trouwens tegenwoordig een nieuwe techniek, als ik werk post van iemand, dan mail ik diegene dat ik het gepost heb. Sinds mijn site aardig wat likes heeft en al een paar jaar oud is, zijn ze er vaak dusdanig trots op dat ze het delen via Facebook en hun website.
pi_118896907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef JDx het volgende:
Ik gebruik trouwens tegenwoordig een nieuwe techniek, als ik werk post van iemand, dan mail ik diegene dat ik het gepost heb. Sinds mijn site aardig wat likes heeft en al een paar jaar oud is, zijn ze er vaak dusdanig trots op dat ze het delen via Facebook en hun website.
Welke site?

Ik heb nog wat interieurideeën op je Nvus website opgedaan :P
pi_118897018
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Welke site?

Ik heb nog wat interieurideeën op je Nvus website opgedaan :P
Zo is de site zelfs begonnen, ik had ik het domein al een aantal jaren en ik spaarde allemaal interieur ideeën in mijn favorieten. Toen dat echt begon uit de bulken ben ik het allemaal gaan verzamelen op een site.

Dat is ook vooral mijn hobby site, verdien er heel weinig mee. Super lage CTR, denk ook veel publiek met Ad Blockers. En als ik die site netjes wil houden, kan ik er ook niet al te veel aan veranderen meer.

Maar ik zei dus tegen die artiest, die ik had geplaatst dat ik hem had gepost (inclusief een link naar zijn site ivm copyright), bijna altijd zijn ze daar super blij mee en trots op. En krijg je een linkje terug, zoals ook bijvoorbeeld bij deze meneer: http://www.behance.net/MarcinP (bij web references).
pi_118898945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Maxbet het volgende:
Gister een monsterdag gehad wat betreft bezoekers, 1388 op een dag. Inkomsten liepen wel ver achter, maargoed.. Heb besloten deze week de hele boel te migreren in plaats van blijven aanmodderen met hoe het nu is. Hoop dat de 301 redirects
Dat is toch geen monsterdag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')