Echt veel goedkoper kan het niet echt. Of je moet heel erg geluk hebben met aanbiedingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef flankert het volgende:
Dank alvast voor deze reacties.
Ben een beetje angstig voor Ryanair door verhalen in mijn omgeving. Is dit terecht, of volkomen overbodige koudwatervrees? Kennen jullie nog meer bestemmingen waarop iets dergelijks mogelijk is buiten Eindhoven-Londen Stansted? Het goedkoopste wat ik nu zag is EUR19,98 retour, dat moet toch goedkoper kunnen?![]()
¤ 0,58 retour Brussel - Warschauquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:55 schreef flankert het volgende:
Nou ja zeg! Waar zijn die 1,99 deals als je ze zoekt...![]()
![]()
Waarom zou een maatschappij dit aanbieden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:51 schreef flankert het volgende:
Lang, lang, lang geleden, toen flankert nog een flankertje was heeft hij een keer met zijn vader een dagretour in een vliegtuig gemaakt naar Londen. Het was een speciaal ticket waarmee je heenvloog, in het taxfree gebied bleef en weer terugvloog. Prijs: spotgoedkoop.
Om het vliegtuig vol te hebben zitten misschien ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:54 schreef jaco het volgende:
[..]
Waarom zou een maatschappij dit aanbieden?
Vanzelfsprekend. Echter, als een bedrijf een bepaald product aanbiedt, dan heeft zij daar een doelgroep bij in gedachten. Ik vroeg me af wat het idee is achter een speciaal retourticket waarbij het verblijf zo kort is, dat je niet eens de luchthaven kunt verlaten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Om het vliegtuig vol te hebben zitten misschien ?
KLM deed dit vroeger om de lege plekken op te vullen, verhaaltje hier: http://www.digibron.nl/se(...)87464a&sourceid=1011quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:54 schreef jaco het volgende:
[..]
Waarom zou een maatschappij dit aanbieden?
Bedankt voor de link. Het is me nu duidelijk. Ik had nog nooit van Dagvlugje gehoord en ben eerlijk gezegd verbaasd dat zoveel mensen het leuk vinden om 16 uur in een vliegtuig te zitten zonder reisdoel. Misschien dat de beenruimte per stoel toen nog enigszins redelijk was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
KLM deed dit vroeger om de lege plekken op te vullen, verhaaltje hier: http://www.digibron.nl/se(...)87464a&sourceid=1011
Ik vind vliegen niet vervelend, alhoewel de A340 beduidend langzamer vliegt dan de 747 en vanaf Hong Kong ik gewoon die snelheid van 740 KM dusdanig langzaam vond dat mijn humeur er niet beter op werd, kan ik mij toch niets voorstellen dat ik een dagvlucht naar een intercontinentale bestemming moet maken, ik wil na een lange vlucht toch voor een wat langere tijd geen vliegtuig meer zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:41 schreef jaco het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Het is me nu duidelijk. Ik had nog nooit van Dagvlugje gehoord en ben eerlijk gezegd verbaasd dat zoveel mensen het leuk vinden om 16 uur in een vliegtuig te zitten zonder reisdoel. Misschien dat de beenruimte per stoel toen nog enigszins redelijk was.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
KLM deed dit vroeger om de lege plekken op te vullen, verhaaltje hier: http://www.digibron.nl/se(...)87464a&sourceid=1011
f 159 ( ¤71,55) voor een retourvlucht en dan maar drie kwartier op bestemming kunnen blijvenquote:Voor een dagvlucht in Europa betalen volwassenen ƒ 159 en jongeren tot 18 ƒ 99 (exclusief circa ƒ 20 luchthavenbelasting); de vluchten naar Noord-Amerika kosten voor genoemde leeftijdscategorieën ƒ 359 en ƒ 299 (eclusief circa ƒ 50 luchthavenbelasting). Inlichtingen bij een ANVR-reisburureau of de KLM.
je had niets te doen?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef Kerstballetje het volgende:
Zou mooi zijn als zoiets zou bestaan inderdaad. Meeste vliegtuigmaatschappij doen het niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |