abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:50:54 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118769303
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wát een verschil hé? Ik zat ook zo van 'huh??'
Ik vind het een lastige hoor; als het een bouwval was waarvan alleen de muren er nog stonden dan kan ik het wel begrijpen, maar als het in een vrij normale staat was voor er grof verbouwd werd dan hebben ze dus een heleboel zaken die het bewaren waard zijn gesloopt.

Maar goed, het kan ook al eens in de jaren 60 "gemoderniseerd zijn, dan was er waarschijnlijk ook al niets meer van over wat het bewaren waard was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118769854
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:30 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Gaaf! Het enige dat er mis mee is, is dat het in Friesland staat ;(
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:59:49 #153
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_118771048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Een écht authentiek huis uit 1764. Proef de sfeer ;)

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)je-buorren-10/fotos/
Volgens mij staan van dat huis alleen nog maar de buitenmuren. Op de rest hebben ze een bom laten vallen en nieuw opgebouwd. Wel mooi gedaan, maar ik vind het toch een beetje sjonde.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:02:37 #154
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_118771156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het een lastige hoor; als het een bouwval was waarvan alleen de muren er nog stonden dan kan ik het wel begrijpen, maar als het in een vrij normale staat was voor er grof verbouwd werd dan hebben ze dus een heleboel zaken die het bewaren waard zijn gesloopt.
Ja, precies wat ik dus ook denk. Verbouwen/renoveren is natuurlijk prima, maar het is wel zo prettig als dat ook gebeurt met een beetje respect voor het originele pand. Vind ik tenminste (en de Monumentenwacht ook).

quote:
Maar goed, het kan ook al eens in de jaren 60 "gemoderniseerd zijn, dan was er waarschijnlijk ook al niets meer van over wat het bewaren waard was.
Laten we maar hopen dat dat het geval was. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_118773946
Niets mis met een modern huis in een oud jasje. Grootmoeders kolenkacheltje is niet meer.
pi_118775703
Handig hoor, zo'n douchegordijn..



Alleen waar is de rest van de stang? Ik zie nl. ook niet echt iets van een haakje zitten ofzo, om het douchegordijn mee te spreiden.



Verder wel een heel leuk huisje trouwens..
pi_118775995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Een écht authentiek huis uit 1764. Proef de sfeer ;)

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)je-buorren-10/fotos/
Ik vind het gaaf! Het enige waar ik een beetje niet goed van word is dat afgrijselijke grenen bed.. :r
pi_118777263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:
Handig hoor, zo'n douchegordijn..

[ afbeelding ]

Alleen waar is de rest van de stang? Ik zie nl. ook niet echt iets van een haakje zitten ofzo, om het douchegordijn mee te spreiden.

uitschuifbare stang ?
pi_118777493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de heleboel op de laptop nog een keer bekeken, maar als je naar de tijd op de foto's kijkt dan zie je dat het hele huis in een kwartier op de foto gezet is :')
Dat verklaart de slechte foto's ook gelijk, en niet nabewerken (scheve badkamer bijvoorbeeld), want dat kost tijd....
Dat, en dan, die prullenbakzak die over de bak hangt in de wc, dat stuk bakpapier? wat uit het keukenkastje steekt, dat gordijn wat zo raar hangt en de grasmaaier nog op het gras.
Idd, doe-het-zelf foto's. (laat stáán die "gezellige" woonkamer.....
Beetje aandacht voor details is deze verkopers niet gegeven.
Waar het stinkt is het warm.
pi_118778190
Op aantrekkelijk en rustige woonlocatie in de Achtse Barrier gelegen, ruim woonhuis met carport, berging voortuin en netjes aangelegde achtertuin.



http://www.funda.nl/koop/(...)4-versailleslaan-12/

De steentjes liggen er inderdaad netjes bij, maar ...
pi_118778212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Op aantrekkelijk en rustige woonlocatie in de Achtse Barrier gelegen, ruim woonhuis met carport, berging voortuin en netjes aangelegde achtertuin.

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)4-versailleslaan-12/

De steentjes liggen er inderdaad netjes bij, maar ...
lijkt wel fotosoep :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118778743
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Op aantrekkelijk en rustige woonlocatie in de Achtse Barrier gelegen, ruim woonhuis met carport, berging voortuin en netjes aangelegde achtertuin.

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)4-versailleslaan-12/

De steentjes liggen er inderdaad netjes bij, maar ...
moet zeker een ZEN-tuin voorstellen omdat binnen ook al een afbeelding van boedha hangt
pi_118779002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:26 schreef wootahH het volgende:
all-in-one bad-badkamer (optisch bedrog)
[ afbeelding ]
link
Je moet in het bad gaan staan als je je tanden wilt poetsen?
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:55:32 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118779444
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Je moet in het bad gaan staan als je je tanden wilt poetsen?
Optisch bedrog.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_118780212
Niet zozeer een opmerkelijk huis, maar het voelt wel een beetje als bedrog...
In eerste instantie: Leuk huis voor een goed prijsje (in die regio dan!)



tot je de woonkamer uit bent...



Link: http://www.funda.nl/koop/(...)umsenstraat-7/fotos/
pi_118780312


[ Bericht 100% gewijzigd door 16021988 op 03-11-2012 19:12:15 ]
pi_118781459
Ik denk toch, dat de makelaar zelf wat meer moeite kan doen voor fatsoenlijke foto's. Zoals die keuken: aanmannen om de zooi bij elkaar te zetten ipv over de hele keuken verspreid. Een rommelkamer is sowieso rommelig, maar daar ga je dan niet fotograferen.

Aangezien foto's en plattegronden geld kosten, kunnen ze bij huizen waar de nabestaanden niet op kunnen draven, best zelf ook wat bij elkaar vegen in een hoek (die buiten beeld blijft).
pi_118781618
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef 16021988 het volgende:
Niet zozeer een opmerkelijk huis, maar het voelt wel een beetje als bedrog...
In eerste instantie: Leuk huis voor een goed prijsje (in die regio dan!)

[ afbeelding ]

tot je de woonkamer uit bent...

[ afbeelding ]

Link: http://www.funda.nl/koop/(...)umsenstraat-7/fotos/
Ach, aan de open haard kun je het eigenlijk al zien ;)
Overigens vind ik de keuken niet ZO verschrikkelijk. Ja, bruine kleur, jakkiebah, maar ziet eruit als een degelijke houten keuken die goed te schilderen is. In tegenstelling tot onze oude keuken. Die was niet alleen hout, maar ook nog met zo'n vreselijk plastic laagje erover. Niets mee te beginnen. We hebben alweer even een andere keuken (lichtblauw, de horror!), maar ik krijg er nog koude rillingen van als ik aan de oude keuken denk :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_118781622


[ Bericht 100% gewijzigd door 16021988 op 03-11-2012 19:11:41 ]
pi_118781705
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Ach, aan de open haard kun je het eigenlijk al zien ;)
Overigens vind ik de keuken niet ZO verschrikkelijk. Ja, bruine kleur, jakkiebah, maar ziet eruit als een degelijke houten keuken die goed te schilderen is. In tegenstelling tot onze oude keuken. Die was niet alleen hout, maar ook nog met zo'n vreselijk plastic laagje erover. Niets mee te beginnen. We hebben alweer even een andere keuken (lichtblauw, de horror!), maar ik krijg er nog koude rillingen van als ik aan de oude keuken denk :P
Die haard vind ik nog wel leuk! Maar de keuken en boven vind ik verschrikkelijk.. Wat me vooral opviel is dat die woonkamer uit een compleet ander huis lijkt te komen!
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:31:26 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118782278
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Ach, aan de open haard kun je het eigenlijk al zien ;)
Overigens vind ik de keuken niet ZO verschrikkelijk. Ja, bruine kleur, jakkiebah, maar ziet eruit als een degelijke houten keuken die goed te schilderen is. In tegenstelling tot onze oude keuken. Die was niet alleen hout, maar ook nog met zo'n vreselijk plastic laagje erover. Niets mee te beginnen. We hebben alweer even een andere keuken (lichtblauw, de horror!), maar ik krijg er nog koude rillingen van als ik aan de oude keuken denk :P
Was het maar een openhaard, het is een moederhaard, dat is dus waarmee je het hele huis verwarmt :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118782370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef 16021988 het volgende:

[..]

Die haard vind ik nog wel leuk! Maar de keuken en boven vind ik verschrikkelijk.. Wat me vooral opviel is dat die woonkamer uit een compleet ander huis lijkt te komen!
Bij mijn grootouders ziet het er ongeveer zo uit. Want de kinderen (mijn ooms en tantes dus) vonden dat hun mams en paps echt niet meer in die jaren 70 zooi konden zitten. Dus de hele woonkamer is vernieuwd, helemaal hip en modern. (Behalve uiteraard die verschrikkelijke foto's van ons, de kleinkinderen, uit de jaren 80. Je weet wel, haarlak-kuifjes en gel-stekels everywhere, including Mickey Mouse truien in de meest vreselijke blauw-groene kleurcombinaties). De rest van het huis nog altijd jaren 70 zooi. :')
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:45:53 #173
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_118782707
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:
Handig hoor, zo'n douchegordijn..

[ afbeelding ]

Alleen waar is de rest van de stang? Ik zie nl. ook niet echt iets van een haakje zitten ofzo, om het douchegordijn mee te spreiden.

[ afbeelding ]

Verder wel een heel leuk huisje trouwens..
Misschien om de spiegel droog te houden. :P
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:11:10 #174
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_118783823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Messina het volgende:

[..]

Bij mijn grootouders ziet het er ongeveer zo uit. Want de kinderen (mijn ooms en tantes dus) vonden dat hun mams en paps echt niet meer in die jaren 70 zooi konden zitten. Dus de hele woonkamer is vernieuwd, helemaal hip en modern. (Behalve uiteraard die verschrikkelijke foto's van ons, de kleinkinderen, uit de jaren 80. Je weet wel, haarlak-kuifjes en gel-stekels everywhere, including Mickey Mouse truien in de meest vreselijke blauw-groene kleurcombinaties). De rest van het huis nog altijd jaren 70 zooi. :')
Ach, als die ouwetjes daar nou gewoon gelukkig mee zijn... ;)
Niet iedereen laat zich door de woonblaadjes en verbouw-programma's op TV aanpraten dat je iedere vijf jaar je complete inrichting in de drekbak moet smijten.

Ik heb met zo'n ouderwetsche inrichting op makelaarsfoto's dus niet zo veel moeite. Waar ik wel altijd weer van schrik is als de verkopers ook maar niet de minste moeite hebben gedaan om de boel een beetje op te ruimen en de 'troepjes' (prullaria, antieke foto's van kleinkinderen, enzovoorts) even weg te halen voordat de makelaar/fotograaf langskwam.

Dat is bij dit huis trouwens wel okee gedaan vind ik. Best wel aardig opgeruimd, foto's zien er netjes uit. Die slaapkamer met dat authentieke jaren-60 bed en nachtkastje vind ik zelfs wel briljant, kan zo in een 1960-museum! _O_
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_118783951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ach, als die ouwetjes daar nou gewoon gelukkig mee zijn... ;)
Niet iedereen laat zich door de woonblaadjes en verbouw-programma's op TV aanpraten dat je iedere vijf jaar je complete inrichting in de drekbak moet smijten.

Ik heb met zo'n ouderwetsche inrichting op makelaarsfoto's dus niet zo veel moeite. Waar ik wel altijd weer van schrik is als de verkopers ook maar niet de minste moeite hebben gedaan om de boel een beetje op te ruimen en de 'troepjes' (prullaria, antieke foto's van kleinkinderen, enzovoorts) even weg te halen voordat de makelaar/fotograaf langskwam.
Ik ben het totaal met je eens, hoor ;)
Je moet door andermans behang en inrichting heen zien te kijken. Het gaat erom dat er een bed staat, niet uit welk jaar dat bed stamt, die krijg je er immers toch niet bij :P

En ja, als je een helemaal 'af' huis wilt, ga je niet voor een woning met jaren 70-behang, dat snap ik dan ook weer :P

Met troepjes als foto's, etc, heb ik ook geen probleem. Een rommel echter, zoals hier vind ik een heel ander verhaal.
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')