abonnement Unibet Coolblue
pi_118817488
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef Gray het volgende:

Haha, ik ben ook erg blank, maar dat houd me niet tegen zwart te dragen! Ik weet neit of het nou komt omdat ik me op een bepaalde manier voel en daarnaar kleed, of dat ik me kleed en daarnaar voel. :D Denk wel dat deze shift van zwart naar grijs komt omdat ik me ook voel veranderen en daarnaar kleed. Niet dat ik iets tegen kleuren heb (sterker nog, ik trek zo iets gekleurds aan als het nodig is), maar ik geef gewoon de voorkeur aan extra neutrale kleuren. Bij het andere geslacht vind ik het allemaal mooi, al liever wel de fellere kleuren. Of geheel zwart. :P

Zelf kan ik vrijwel alles hebben. 8-)
Steenz zegt ook altijd dat zwart me goed staat. Het is pas sinds een paar jaar dat ik het durf te dragen, maar nog steeds niet vaak. Vandaag overigens wel in het zwart, maar dat is een huispak, dus dat geldt niet :D

Kan je ook geel hebben? Da's echt zo'n kleur die je óf goed staat, of volledig de plank misslaat.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118817540
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Doen we! *O*
Marshmellows en spookverhalen :)
Volgens mij kunnen we dan beter bij jouw fake-haard gaan zitten. Da's tenminste nog warm. Plus dat we niet de kans lopen dat het halve bos in vlammen op gaat ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118817603
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef Natalie het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we dan beter bij jouw fake-haard gaan zitten. Da's tenminste nog warm. Plus dat we niet de kans lopen dat het halve bos in vlammen op gaat ;)
Kan ook! Alleen dan wordt het kaasfondu ofzo ipv. marshmellows.. Dat laatste gaat echt niet werken bij een sfeerhaard..
pi_118817711
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kan ook! Alleen dan wordt het kaasfondu ofzo ipv. marshmellows.. Dat laatse gaat echt niet werken bij een sfeerhaard..
Meeting met kaasfondue, en vervolgens met z'n allen in de huiskamer in een slaapzak spookverhalen vertellen!
Oeh, maar dan moet het wel stormen/regenen of onweren buiten. Anders is het niet echt :7
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118817735
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Meeting met kaasfondue, en vervolgens met z'n allen in de huiskamer in een slaapzak spookverhalen vertellen!
Oeh, maar dan moet het wel stormen/regenen of onweren buiten. Anders is het niet echt :7
Dat klinkt echt oergezellig :)
pi_118817805
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat klinkt echt oergezellig :)
Of we huren met een groep een hutje midden in 't bos af. Kunnen we ook nog 's nachts door 't bos dwalen :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118817943
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Natalie het volgende:

[..]

Of we huren met een groep een hutje midden in 't bos af. Kunnen we ook nog 's nachts door 't bos dwalen :D
Een blokhut moet kunnen, van de scouting ofzo..
pi_118818009
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een blokhut moet kunnen, van de scouting ofzo..
En dan op de meeste gure dag die we kunnen vinden!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118818073
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef Natalie het volgende:

[..]

En dan op de meeste gure dag die we kunnen vinden!
Heerlijk! Het zou ook aan de kust kunnen.. Uitwaaien op het strand, in het bos en in de duinen.
pi_118818157
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Heerlijk! Het zou ook aan de kust kunnen.. Uitwaaien op het strand, in het bos en in de duinen.
Dat wordt zandhappen :D
Als de sfeer maar des TRU is, anders is het geen echte meet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118818246
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat wordt zandhappen :D
Als de sfeer maar des TRU is, anders is het geen echte meet.
Nou met gezellig licht, verhalen, guur weer en eventueel glühwein, ofzo, moet dat wel lukken..
pi_118818372
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou met gezellig licht, verhalen, guur weer en eventueel glühwein, ofzo, moet dat wel lukken..
Maar dan moeten we wel genoeg mensen meekrijgen. Sowieso de vaste mensen + mensen met goede spookverhalen :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 4 november 2012 @ 19:55:23 #238
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118819046
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Natalie het volgende:
Maar dan moeten we wel genoeg mensen meekrijgen. Sowieso de vaste mensen + mensen met goede spookverhalen :Y
... en voldoende geld meenemen, voor alle boetes. Open vuur, 's nachts in bos, natuur verstoring ... gauw 180,- Euro alles bij elkaar ... :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_118819161
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... en voldoende geld meenemen, voor alle boetes. Open vuur, 's nachts in bos, natuur verstoring ... gauw 180,- Euro alles bij elkaar ... :P
Open vuur moeten we idd niet in het bos doen. Hebbie gelijk in.
Maar 's nachts door het bos lopen mag als je op de paden blijft, zo begreep ik ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118819275
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Steenz zegt ook altijd dat zwart me goed staat. Het is pas sinds een paar jaar dat ik het durf te dragen, maar nog steeds niet vaak. Vandaag overigens wel in het zwart, maar dat is een huispak, dus dat geldt niet :D
Een huispak? Wat is dat?

quote:
Kan je ook geel hebben? Da's echt zo'n kleur die je óf goed staat, of volledig de plank misslaat.
Geel... zelf hou ik totaal niet van geel, maar heb wel twee verschillende vriendinnen gehad die me een geel kledingstuk hebben gegeven; iets waar ik nu pas bij stil sta. :D

Geen idee dus, ik denk het. :? :D
pi_118819427
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Gray het volgende:

Een huispak? Wat is dat?
Da's een pak, bestaande uit een jasje/trui en een broek van soepel en zacht materiaal. Lekker om mee op de bank te kruipen (of in weg te kruipen) op een dag dat je de deur niet uit hoeft.

quote:
Geel... zelf hou ik totaal niet van geel, maar heb wel twee verschillende vriendinnen gehad die me een geel kledingstuk hebben gegeven; iets waar ik nu pas bij stil sta. :D

Geen idee dus, ik denk het. :? :D
Nou, ze zullen je het niet voor iets gegeven hebben. Heb je ze nooit gevraagd waarom het geel was en niet een andere kleur?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118819602
Gaat Gray ook mee naar de meet? :7
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 4 november 2012 @ 20:09:08 #243
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118819722
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Natalie het volgende:
Open vuur moeten we idd niet in het bos doen. Hebbie gelijk in.
Maar 's nachts door het bos lopen mag als je op de paden blijft, zo begreep ik ;)
Nope. na zonsondergang zijn natuurgebieden verboden terrein voor mensen. Hierbij gaat men er al van uit dat je op de paden blijft. Liever heeft men nog dat je ook overdag niet van de paden gaat. ;)
Zodra je daarbij ook nog geluid maakt, verstoor je zogezegd het wild (en dat is een fikse boete).
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_118820107
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:09 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Nope. na zonsondergang zijn natuurgebieden verboden terrein voor mensen. Hierbij gaat men er al van uit dat je op de paden blijft. Liever heeft men nog dat je ook overdag niet van de paden gaat. ;)
Zodra je daarbij ook nog geluid maakt, verstoor je zogezegd het wild (en dat is een fikse boete).
Damn.
Dan dus geen natuurgebied, maar een 'omgeving met veel bomen' die niet als natuurgebied bestempeld wordt ;)

Of alsnog E_O's huiskamer :7
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118820292
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:03 schreef Natalie het volgende:

[..]

Da's een pak, bestaande uit een jasje/trui en een broek van soepel en zacht materiaal. Lekker om mee op de bank te kruipen (of in weg te kruipen) op een dag dat je de deur niet uit hoeft.
Ohhhh, ik dacht zoiets als een snuggie:

:P

quote:
[..]

Nou, ze zullen je het niet voor iets gegeven hebben. Heb je ze nooit gevraagd waarom het geel was en niet een andere kleur?
Nee, hallo! Ik kijk wel uit! :o

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef Natalie het volgende:
Gaat Gray ook mee naar de meet? :7
Ik heb de hele planning of discussie van een meet even gemist. :o
  zondag 4 november 2012 @ 20:23:34 #246
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118820412
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Natalie het volgende:
Damn.
Dan dus geen natuurgebied, maar een 'omgeving met veel bomen' die niet als natuurgebied bestempeld wordt ;)

Of alsnog E_O's huiskamer :7
Dan wordt het al snel die huiskamer.
Wat overblijft is al gauw een park, waarbij je het risico loopt op een ander soort 'meeting' te stuiten ;)

Mannen in bond en roze kleding en zo ... >:)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_118820542
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

Open vuur moeten we idd niet in het bos doen. Hebbie gelijk in.
Maar 's nachts door het bos lopen mag als je op de paden blijft, zo begreep ik ;)
Een blokhut van de scouting ofzo met open haard (als die er zijn) aan de bosrand.. Moet kunnen toch?
  zondag 4 november 2012 @ 20:29:59 #248
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118820760
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een blokhut van de scouting ofzo met open haard (als die er zijn) aan de bosrand.. Moet kunnen toch?
Er zijn ook 'huizen' te huur voor een weekend ofzo met wat grond er omheen, waar het wel mag. (onder voorwaarden)

Zo heb ik geregeld oud&nieuw gevierd ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_118820790
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Er zijn ook 'huizen' te huur voor een weekend ofzo met wat grond er omheen, waar het wel mag. (onder voorwaarden)

Zo heb ik geregeld oud&nieuw gevierd ;)
Dan wordt het een chaletje ofzo? Zou ook kunnen..
pi_118820906
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Ohhhh, ik dacht zoiets als een snuggie:
[ afbeelding ]
:P
Dat noem ik een deken met mouwen.
(die ik overigens zelf ook heb, maar zelden gebruik) :P

quote:
Nee, hallo! Ik kijk wel uit! :o
Je hebt een punt... als een vrouw je iets geeft en je vraagt waarom... :X Spelen met vuur!
(Hoe heb ik dat niet eerder kunnen bedenken??)

quote:
Ik heb de hele planning of discussie van een meet even gemist. :o
We gaat in het bos E_O's huiskamer een fikke stoken bij de openhaard zitten met marshmellows met de kaasfondue. En 's avonds, als het lekker stormt en regent een boswandeling maken en spookverhalen vertellen kruipen we in de huiskamer in onze slaapzakken om met de beste spookverhalen uit ons repertoire de nacht in te gaan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')