abonnement Unibet Coolblue
pi_118391875
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!



Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?



Vorige topic: [USA] Pretty Little Liars #6: The Betrayal

Officiële website: http://abcfamily.go.com/shows/pretty-little-liars
pi_118391936
Last post uit vorige topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef JDx het volgende:
Iemand die hem nog een keer gaat kijken om meer te ontdekken?
Om snel terug te kunnen lezen hier een directe link naar de eerste post na de laatste aflevering:

[USA] Pretty Little Liars #6: The Betrayal
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:49:46 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_118396853
Ik denk dat ik m nog een keer ga kijken ja :)
KuikenGuppy
pi_118397402
De Halloween eps zijn toch meer "filler" eigenlijk?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:36:04 #5
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118399302
Die hand aan het einde is Alison, je ziet nl dezelfde armband als in de eerste flashback, van die ruzie met Garrett en Jenna!
pi_118400827
Het was natuurlijk wel opmerkelijk dat de vader van Aria opeens een jaar naar Ijsland wilde nadat Alisson omgebracht was...


Spencer zag er echt prachtig uit, wat mooi wow :D
Emily daartegen... dat pakje... daar was ze net wat vol voor, jammer want anders is ook zij beeldschoon :@
  donderdag 25 oktober 2012 @ 03:48:01 #7
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118404561
quote:
3s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef babette21 het volgende:
Die hand aan het einde is Alison, je ziet nl dezelfde armband als in de eerste flashback, van die ruzie met Garrett en Jenna!
Scherp :D

In het vorige topic wordt genoemd dat het vers zand is met die hand.. Zakt dat dan sneller terug ofzo? Ik heb niet zoveel met zand te maken, dus geen idee :+ Ik zou alleen denken dat als die hand er nu uitsteekt en ze zeg maar op dat moment overlijdt, dat je dan de volgende ochtend zou moeten zien dat er iets gebeurd is? :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_118405079
Eigenlijk dacht ik dat er echt iemand onder dat zand lag en niet dat het een flashback was :D
pi_118405573
freaky, die halloween afleveringen zijn echt goed. Dat kleine meisje brrr...Ik dacht eerst dat het lijk lucas was... wat zingt mona eigenlijk? Zit daar misschien nog een clue in. Denk niet dat de persoon die als net als caleb was verkleed mona, die is daar te klein voor, dus is inderdaad een team A
pi_118405968
Eerst het vorige topic en toen deze zitten lezen voor ik de aflevering ga kijken. Ik kon het niet laten. :@
All good things are wild and free.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:11:03 #11
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118407540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:46 schreef BrookeDavis het volgende:
Denk niet dat de persoon die als net als caleb was verkleed mona, die is daar te klein voor, dus is inderdaad een team A
Klopt, deze persoon was groter dan Hanna, en Mona is kleiner. Ik dacht aan Lucas (ik verdenk hem er nog steeds van niet geheel vrijwillig mee te doen met A).
Ik denk ook dat Mona en Lucas degene waren die met die kist liepen te klungelen. Al heb ik beiden daarna niet op een verwonding door die (mysterieus verdwenen!) schroevendraaier kunnen betrappen.

De persoon die Spencer aanviel was ook groot en had ook echt van die mannenarmen. Toby??
pi_118407966
Ohja, die schroevendraaier, natuurlijk een simpele DNA test is genoeg met dat bloed wat eraan zit. En dan iedereen die op die trein zat testen.

Maar dan zou Mona er van af komen, omdat ze niet geregistreerd op die trein zat. Mona is ook geniaal, want die is nooit verdachte, want ze denken dat zij vast zit.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:31:46 #13
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118408125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef JDx het volgende:
Ohja, die schroevendraaier, natuurlijk een simpele DNA test is genoeg met dat bloed wat eraan zit. En dan iedereen die op die trein zat testen.
Maar waar is die schroevendraaier? Het ding verdwijnt in het niks (Aria heeft 'm niet meer vast, je ziet 'm niet vallen en hij was te groot om via die kier 'meegetrokken' te worden door het slachtoffer)! :D :')
pi_118408175
Ja ook geen idee. En ook zo dom dat ze dan niet alsnog even een schop tegen die kist geven voordat ze wegrennen :')
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:41:41 #15
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118408391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef JDx het volgende:
Ja ook geen idee. En ook zo dom dat ze dan niet alsnog even een schop tegen die kist geven voordat ze wegrennen :')
Ik snap ook niet waar die 2 (of 3, of 4?) ineens gebleven waren, ze moeten elkaar haast wel gepasseerd zijn. Het kan natuurlijk dat de tijdlijn niet helemaal gelijk liep en er eigenlijk meer tijd tussen dat gesleep met die kist en de komst van 3 pll's zat, maar dan is het inderdaad de vraag waarom ze de klus niet afgemaakt hebben.
pi_118409399
Net de aflevering gekeken, hij was wel creepy zeg :9

Ezra maken ze een beetje verdacht nou, waardoor ik dus juist weer denk dat hij het niet is :')
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:00:22 #17
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_118450802
EzrA
Toby
(Noel)
Mona

A-team.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_118451019
Ik zeg:

cAvanaugh
vAnderwall

kAhn en/of mArshall en/of een hAstings.

Tenzij Ezra geen Fitzgerald heet.


Ahhh fuck it, ik kijk in Januari wel weer haha.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:12:37 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_118454369
Niet weer die namen-theorie :')
KuikenGuppy
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:27:35 #20
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118454841
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Burdie het volgende:
Niet weer die namen-theorie :')
Ik vraag me ook altijd af of er écht hints/theorieën uit de serie te halen zijn.. Het wordt gekeken als een soort WIDM, maar daarvan is bekend dát er stille hints in de serie zitten. Is dat hier ooit überhaupt aangegeven, dat er door opletten en links leggen daadwerkelijk achterhaald kan worden wie er lid van het A-team zijn?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_118454855
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Burdie het volgende:
Niet weer die namen-theorie :')
_O-

Ik hoopte op zo'n reactie :')

quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik vraag me ook altijd af of er écht hints/theorieën uit de serie te halen zijn.. Het wordt gekeken als een soort WIDM, maar daarvan is bekend dát er stille hints in de serie zitten. Is dat hier ooit überhaupt aangegeven, dat er door opletten en links leggen daadwerkelijk achterhaald kan worden wie er lid van het A-team zijn?
Nadeel met een serie is gewoon dat ze het ene seizoen dit in gedachten kunnen hebben en het andere seizoen weer dat. Of dat ze dingen uitrekken, want... extra seizoen etc...
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:11:33 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118456033
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik vraag me ook altijd af of er écht hints/theorieën uit de serie te halen zijn.. Het wordt gekeken als een soort WIDM, maar daarvan is bekend dát er stille hints in de serie zitten. Is dat hier ooit überhaupt aangegeven, dat er door opletten en links leggen daadwerkelijk achterhaald kan worden wie er lid van het A-team zijn?
Ik heb niet de indruk dat er hints inzitten. De serie vraagt wel oplettendheid om een beetje mee te kunnen denken (alibi's, motieven, dat soort ongein) maar is zeker geen WIDM.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:44:14 #23
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118459363
Duurde even tot ik de aflevering kon zien, maar eindelijk heb ik hem kunnen kijken! En ik heb gewoon uit het forum kunnen blijven!

HOLY SH*T! Wat genoot ik van deze aflevering! :D Had er gewoon zweethandjes van!

Kon elke aflevering maar zo spannend zijn!

Wel erg knap trouwens dat die 3 meiden die kist zo snel wisten terug te trekken, maar dat die twee mensen die de kist eraf probeerde te duwen, er zoveel moeite er mee hadden. (Dan heb je nog die schroef, maar daar hadden ze de kist zowiesow al overheen op een gegeven ogenblik! Was dan een kwestie van een goed zetje geven.....) :D

En ik blijf het super komisch vinden dat Mona zo makkelijk dat gekkenhuis uit kan lopen. Je kent je patienten toch! :') En wie laat er iemand op bezoek komen bij een patient, compleet met cape/kapuchon/handschoenen!

Dat geest-meisje, ik dacht eigenlijk meteen al aan Allison, aan de manier waarop ze sprak over haar poppen.

Naja, ik kan nog meer gaan opschrijven, maar dat doe ik niet. Nu wachten tot januari!
pi_118459722
Bedenk me net ze eerst rechtop zat, toen voorover viel en toen op dr rug ging liggen. Dus in het begin zou die schroef/spijker in haar achterhoofd hebben moeten zitten.

Nja niet erin, maar wel gevaarlijk in de weg. En raar dat dat lijk rechtop bleef staan ook.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:26:04 #25
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118461002
_O- Inderdaad, soms klopt er echt geen hout van! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')