abonnement Unibet Coolblue
pi_118383158
Onlangs had een vriend van me een mooie trui gekocht, deze had hij gekocht in een Sting vestiging. Omdat ik de trui erg mooi vond wilde ik ook even een kijkje nemen in een Sting vestiging, misschien dat ik die trui nog kon scoren (Die trui is afkomstig uit een oudere collectie) . Eenmaal aangekomen in de winkel wist ik niet wat me overkwam, de muziek stond zo hard dat je elkaar serieus niet meer kon verstaan, en het was vrij donker in die winkel waardoor het leek alsof je midden in een club stond. Nu heb ik in het verleden al beginnende gehoorschade opgelopen waardoor ik sowieso al minder hoor, maar als iemand die een beetje doof is al last heeft van muziek dat te hard staat dan is het toch echt verkeerd. De medewerkers konden elkaar amper verstaan, en dan werken sommige mensen daar hele dagen. Als werknemer en of klant kom je echt helemaal gaar uit die winkel zetten. Ik vind het ook helemaal niet verantwoord om de muziek zo luid te zetten.

1. Je beschadigd de oren van werknemers.
2. Veel mensen klagen over een benauwde sfeer in Sting winkels.
3. Als iemand een hartaanval krijgt of niet lekker wordt kan deze niet om hulp schreeuwen omdat de muziek zo kneiterhard aan staat.

Asociaal gewoon :r

Ik heb al vaker kleding gekocht in winkels waar ze muziek vrij luid draaiden, maar dit sloeg echt alles. Het schijnt heel erg normaal te zijn in de vestigingen van Sting dat de muziek zo ziekelijk niet normaal hard staat. Willen ze door middel van die ontzettend luide muziek 15 jarige kinderen in een uitgaanssfeer brengen waardoor ze meer gaan kopen? :') Ik vind dat de muziek gewoon lekker op de achtergrond moet worden gehouden in plaats van op de voorgrond.
pi_118383188
Als je niet tegen muziek lawaai kunt moet je al helemaal niet bij de Sting komen, pauper winkels op dat gebied.
pi_118383228
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:02 schreef Mdrop het volgende:
Als je niet tegen muziek lawaai kunt moet je al helemaal niet bij de Sting komen, pauper winkels op dat gebied.
In al die kledingwinkels staat de muziek veel te hard
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:04:32 #4
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_118383257
Terechte klacht. Dat gemaakte hippe imago van die winkels kan mij gestolen worden. Ik kom om kleding te kopen, niet om te rampeneren. Ik geef in dat soort zaken in ieder geval geen euro uit.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_118383308
quote:
8s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
In al die kledingwinkels staat de muziek veel te hard
Niet mee eens, bijenkort / HM / Open32 kun je goed zijn qua muziek.

Sting / Jack Jones / Score zijn vaak wel de toppers qua muziek ;(.
pi_118383365
Eigenlijk zou je gewoon een bak bier mee moeten nemen en de hele dag uit je plaat gaan in die winkels. Kijken hoe ze dan reageren.
pi_118383391
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Niet mee eens, bijenkort / HM / Open32 kun je goed zijn qua muziek.

Sting / Jack Jones / Score zijn vaak wel de toppers qua muziek ;(.
H&M en Bijenkorf vind ik ook prettige winkels om te winkelen, zelf heb ik nog nooit een Open32 bezocht.
pi_118383498
Net als wanneer je een Coolcat voorbij loopt, net of ze de deur van een club hebben opengezet inderdaad _O-
pi_118383722
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Niet mee eens, bijenkort / HM / Open32 kun je goed zijn qua muziek.

Sting / Jack Jones / Score zijn vaak wel de toppers qua muziek ;(.
dat soort winkels bedoel ik ook
Waar al die verkapte homos werken
pi_118384318
Zeg dat dan tegen de medewerker
pi_118384355
Te harde muziek in winkels is net zo kut als geen muziek in winkels.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:31:21 #12
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118384415
Lekker Zalando-en dan kun je ondertussen gewoon lekker je Slayer luisteren.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118384604
Is al gezeg.

[ Bericht 55% gewijzigd door Mr.Cooper op 24-10-2012 19:40:23 ]
Roken is lekker
pi_118384635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Herr_Munk het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon een bak bier mee moeten nemen en de hele dag uit je plaat gaan in die winkels. Kijken hoe ze dan reageren.
hahahahahaha

en af en toe gaat er iemand wat vreten scoren bij mcdonalds om het daar op te eten :P
pi_118384752
Terechte klacht. Ik was een keer in een grote kledingwinkel, daar zat gewoon een DJ in z'n DJ booth plaatjes te draaien, zou me niks verbazen als je ook nog verzoeknummers kon aanvragen. Kom op, het is toch een kledingwinkel, geen disco
pi_118384772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:29 schreef koekii het volgende:
Zeg dat dan tegen de medewerker
Gedaan, maar dan krijg te je te horen "Ah wil wel joh! :D" Tja, dat moet jij voor jezelf bepalen of je het verantwoord vindt.
pi_118384790
kutwinkel de sting, inderdaad om die achterlijk harde muziek, en omdat het mijn kledingstijl niet is.

terechte klacht overigens.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_118384853
kwam een keer in een sting waar gewoon ruim 4 vierkante meter van de muur vol gehangen was met speakers en subwoofers(dit aan 2 kanten van de winkel).
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_118384876
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:15 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

dat soort winkels bedoel ik ook
Waar al die verkapte homos werken
score heeft wel mooie kleding :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:45:49 #20
351780 Piye
King of Kush
pi_118385117
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:37 schreef MultiBanaan het volgende:
Terechte klacht. Ik was een keer in een grote kledingwinkel, daar zat gewoon een DJ in z'n DJ booth plaatjes te draaien, zou me niks verbazen als je ook nog verzoeknummers kon aanvragen. Kom op, het is toch een kledingwinkel, geen disco
Dit fenomeen heb ik ook eens mogen ervaren, gaat echt nergens over eigenlijk.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_118385414
lekker met een biertje chillen in de Men at Work lkkr toch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')