abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 augustus 2002 @ 15:46:30 #1
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5475749
Vervolg van
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24


as. papa's en mama's:

23 augustus 2002: Balou (papa)
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
13 september 2002: XyonN (papa)
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
?? april: Angel22

Babietjes:

29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical

Dreumesjes:

19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark

Peutertjes:

13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 26-08-2002 19:04]

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_5475845
22 November 2001: Kay, zoon van dice
...
?? februari 2003: dice (papa)

Je ken `t niet laten he Piet ?! Nou nog niet genoeg geoefend ?!?

Hij die vraagt moet met het antwoord leren leven.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 15:52:33 #3
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_5475877
En daar mag je Missus D-fens aan toevoegen (5 januari)

Yep, D-fens wordt papa....

[Dit bericht is gewijzigd door D-FENS op 21-08-2002 15:53]

People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_5475882
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:51 schreef Gul_Dukat het volgende:
22 November 2001: Kay, zoon van dice
...
?? februari 2003: dice (papa)

Je ken `t niet laten he Piet ?! Nou nog niet genoeg geoefend ?!?


Daar zat ik me vorige week de nek over te breken

Wat snel!

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  woensdag 21 augustus 2002 @ 15:52:55 #5
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5475888
Grmmbl, linkje werkt weer niet....

Lois, No Nick, Karin, anybody?????

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 augustus 2002 @ 15:55:30 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5475928
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:52 schreef D-FENS het volgende:
En daar mag je Missus D-fens aan toevoegen (5 januari)

Yep, D-fens wordt papa....


5 januari! Prachtige datum Gefeliciteerd (en nu wel goed mikken Missus D-fens! 't Is mij ook gelukt op de uitgerekende datum )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5476110
Ik wilde net reageren,was het topic vol.

Lieve Moussy,
Ik ben gisteravond teruggekomen van vakantie en las voor het slapengaan nog even gauw dit topic door omdat ik in Frankrijk vaak aan je dacht en hoopte dat je inmiddels bevallen zou zijn en dat alles goed zou zijn gegaan.
Helaas
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze barre tijden.Ik leef al heel lang met je mee en zal dat blijven doen.

ibo

pi_5476388
Leah: als je de spaties voor en achteraan weghaalt, is dit de link:

[ url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/185992/1/25]Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24[/url ]

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 21 augustus 2002 @ 16:36:31 #9
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5476698
nog even terugkomend op moussy
je bent gelukkig of VEEL beter gezegd helaas! niet de enige die zo'n fijne familie heeft

mijn zusje is gestorven toen mijn moeder 6 maanden zwanger was van mij en kreeg met de bevalling van haar schoonouders te horen : o gelukkig ze is terug (yeah right)en je hebt met "die andere" al zoveel gekregen dus dat hoeven we nu niet meer te doen
6 jaar later neemt mijn moeder de 12 jarige dochter van de zus van mijn vader in huis en komt erachter dat zij dezelfde ziekte heeft waaraan mijn zusje (en later ook een broertje) zijn gestorven, toen mijn ouders dat gingen vertellen was de "fijne" reactie : JIJ hebt ook altijd wat met jouw jong

Capaja (die zig eigenlijk zo zoetjes aan eens voor moet gaan stellen hier:)

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 augustus 2002 @ 17:21:49 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5477560
Jeetje Capaja, dat zijn ook "fijne" mensen en reacties Niet te geloven hoe bot sommige mensen kunnen zijn. Zulke kwetsende opmerkingen maken, als anderen - nota bene je eigen kinderen! - verdriet hebben, hoe harteloos kun je zijn

Enne, Riesjad kennen we nu een beetje (stiekem natuurlijk), nu jij nog

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 21 augustus 2002 @ 17:59:54 #11
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5478140

Zie openingspost....

En ik kan maar 1 keer wijzigen.

* Leah heeft haar hoop op Lois gezet nu

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 19:42:47 #12
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5479486
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje Capaja, dat zijn ook "fijne" mensen en reacties Niet te geloven hoe bot sommige mensen kunnen zijn. Zulke kwetsende opmerkingen maken, als anderen - nota bene je eigen kinderen! - verdriet hebben, hoe harteloos kun je zijn
geen idee hoe ver je kan zinken
er is daardoor wel een miniemaal contact ontstaan met "de familie" alleen toen mijn nicht stierf (dat meisje van 12 dat dus vanaf 1976 bij mijn moeder in huis was en haar dan ook moeder noemde )2 jaar geleden stond heel de familie ineens te trappelen om maar vooraan te staan bij de crematie

[qoute]
Enne, Riesjad kennen we nu een beetje (stiekem natuurlijk), nu jij nog
[/quote]

jullie kennen Riesjad ?
hmmmmmm vertel

richard is mijn jongste zoon (16 sept wordt ie 4) en dan heb ik er nog 1 van 6 (15 feb wordt ie 7)
ikzelf ben Carla 32 jaar (AL 16 dagen )woon samen met jac (Ome Jaccie voor de kids) in Breda
gescheiden dus heb een redelijk goed contact met mijn ex-man (gelukkig) en de kinders zijn daar dan ook zo vaak als redelijkerwijs mogelijk is

en verder.................
sja
vraag maar raak als je wat te vragen hebt

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Jubileum moderator woensdag 21 augustus 2002 @ 20:20:03 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5479966
Nausicaa geweldig nieuws!

moussy ik kan mijn ogen niet geloven, wat een achterlijke schoonfamilie heb jij zeg. En wat lijkt me dat naar voor je man, die zo tussen 2 vuren zit. Bah wat een nare mensen.

*tip voor de volgende delen zwangerschaps en kindertjes*

Druk in het (inmiddels) volgelopen deel op het editknopje van de openingspost (die met het lijstje). Selecteer alles en kopieer het dan naar de openingspost van het deel wat jij gaat openen. (op die manier heb je alles meteen netjes vetgedrukt en alles netjes op een rijtje) Vervang het linkje bovenaan met het topicnummer van het deel wat inmiddels vol is en voila!!
ps. vergeet het duimpje niet als posticon

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 21 augustus 2002 @ 20:21:38 #14
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5479994
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:20 schreef Lois het volgende:
*tip voor de volgende delen zwangerschaps en kindertjes*

Druk in het (inmiddels) volgelopen deel op het editknopje van de openingspost (die met het lijstje). Selecteer alles en kopieer het dan naar de openingspost van het deel wat jij gaat openen. (op die manier heb je alles meteen netjes vetgedrukt en alles netjes op een rijtje) Vervang het linkje bovenaan met het topicnummer van het deel wat inmiddels vol is en voila!!
ps. vergeet het duimpje niet als posticon


euh Lois
ik zie jou van alles uitleggen, kan jij me vertellen waarom het me maar niet lukt om bij Riesjad een icoontje bij te zetten?
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Jubileum moderator woensdag 21 augustus 2002 @ 20:24:01 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5480033
Heb je alles wat hier staat al gelezen en geprobeerd?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 21 augustus 2002 @ 20:33:37 #16
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5480169
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:24 schreef Lois het volgende:
Heb je alles wat hier staat al gelezen en geprobeerd?
hij was dus te groot
dankje !
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 21 augustus 2002 @ 20:34:03 #17
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5480178
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:20 schreef Lois het volgende:


*tip voor de volgende delen zwangerschaps en kindertjes*


Tnx Lois!
Dat krijg je met dat zwangerschapsverlof, dan gaan ze computeren enzo
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 20:39:03 #18
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_5480249
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:20 schreef Lois het volgende:
*tip voor de volgende delen zwangerschaps en kindertjes*

Druk in het (inmiddels) volgelopen deel op het editknopje van de openingspost (die met het lijstje). Selecteer alles en kopieer het dan naar de openingspost van het deel wat jij gaat openen. (op die manier heb je alles meteen netjes vetgedrukt en alles netjes op een rijtje) Vervang het linkje bovenaan met het topicnummer van het deel wat inmiddels vol is en voila!!
ps. vergeet het duimpje niet als posticon


Tip voor Lois, Niet iedereen op Fok! is een moderator en in een vol en dicht topic zit geen edit button voor users
I'm getting too old for this....
  Jubileum moderator woensdag 21 augustus 2002 @ 20:40:29 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5480269
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:39 schreef Havoc het volgende:

[..]

Tip voor Lois, Niet iedereen op Fok! is een moderator en in een vol en dicht topic zit geen edit button voor users


Echt niet? Oepzzzz
naja dan pas ik het gewoon steeds aan als ik online ben.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5480738
Zow eventjes een update van deze kant.

Wij zijn vorige week maandag naar het ziekenhuis geweest voor een echo. En er zat een echt kindje Vond ik op zich al heel bijzonder, ik had al over hele rare dingen in mijn buik gedroomd.


Lijkt me op zich wel duidelijk maar toch eventjes kleine uitleg. Hoofdje zit rechts, het kijkt ons recht aan. Helemaal links de beentjes en boven en onder het rompje een armpje (met een handje met echt 5 vingers).


Kontje met beentjes. Dat witte onder het bovenste voetje is de navelstreng (netjes 3 vaten). en het is echt nog te vroeg om te zien wat het wordt, tis allemaal nog in ontwikkeling


Hetzelfde als de eerste foto's maar dan iets waziger.

Ze ging eerst eventjes kijken of het via de buik kon maar daar kon ze niet echt een goed beeld krijgen dus het moest vaginaal *slik*. Ik dacht dat dat wel al kon via de buik met 12 weken, maar aangezien ik niet "type slanke-den" (haar woorden) ben kon ze het beter vaginaal bekijken. Naja aan de andere kant maar goed dat ik dat niet van te voren wist dan had ik me alleen maar vreselijk druk lopen maken en uiteindelijk viel het reuze mee.
Ze heeft heel duidelijk alles uitgelegd, was hartstikke leuk. In het maagje zat al wat vruchtwater. Oftewel een kindje met alles erop en eraan van ongeveer 8 cm. Tis gewoon niet te geloven.
Alleen het kindje was nogal dwars, het wou niet goed gaan liggen voor de nekplooimeting, ondanks het vele hoesten en geduw en gesjor op mijn buik. Ik ben nog eventjes in de wachtkamer gaan zitten en een half uurtje later nog een keer, maar helaas, nu al hartstikke kopig. Dus ik heb afgelopen donderdag nog een echo gehad om de nekplooi te meten. En die was gelukkig ook goed. Alleen dat was op een ander echoapparaat, die foto's zijn helaas een stuk vager.
De placenta zit aan de buikwand, kan natuurlijk op een veel slechtere plek maar toch wel jammer omdat je dan pas wat later het kindje voelt bewegen.

Ondertussen ben ik nog steeds behoorlijk moe al wordt het wel wat beter. Ik hou het gelukkig weer een hele dag vol op mijn werk maar dan moet ik wel rond half 10 in bed liggen.

  Jubileum moderator woensdag 21 augustus 2002 @ 21:08:08 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5480760
MIJN NEEFJE!!!!! *trots*

of zoals ET zegt FLAPPIE

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 augustus 2002 @ 21:09:28 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5480782
Prachtig kind zeg, Karin Wat kun je toch maf dromen hè? Volgens mij is dat nog erger als je zwanger bent Fijn dat alles goed gaat joh!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5480789
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:08 schreef Lois het volgende:

of zoals ET zegt FLAPPIE


Heee Ik ben allang blij dat het oren heeft jah!
pi_5480834
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Prachtig kind zeg, Karin Wat kun je toch maf dromen hè? Volgens mij is dat nog erger als je zwanger bent Fijn dat alles goed gaat joh!
Dankjewel *ook echt vreselijk trots is op haar brouwsel*
Jajoh er heeft al van alles in mijn buik gezet, maar het varkentje was toch echt bijna levensecht
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 augustus 2002 @ 21:15:16 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5480876
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:42 schreef Capaja het volgende:

[..]

geen idee hoe ver je kan zinken
er is daardoor wel een miniemaal contact ontstaan met "de familie" alleen toen mijn nicht stierf (dat meisje van 12 dat dus vanaf 1976 bij mijn moeder in huis was en haar dan ook moeder noemde )2 jaar geleden stond heel de familie ineens te trappelen om maar vooraan te staan bij de crematie


Aha, nu weet ik denk ik wie tante fimf is... Toch? Wat voor ziekte was dat trouwens? Als je erover wilt vertellen tenminste, hoeft niet hoor
quote:
jullie kennen Riesjad ?
hmmmmmm vertel

richard is mijn jongste zoon (16 sept wordt ie 4) en dan heb ik er nog 1 van 6 (15 feb wordt ie 7)


Dat moet Pacal zijn
quote:
ikzelf ben Carla 32 jaar (AL 16 dagen )woon samen met jac (Ome Jaccie voor de kids) in Breda
gescheiden dus heb een redelijk goed contact met mijn ex-man (gelukkig) en de kinders zijn daar dan ook zo vaak als redelijkerwijs mogelijk is

en verder.................
sja
vraag maar raak als je wat te vragen hebt


Nou, nog gefeliciteerd met je verjaardag Wij hebben ook ervaring met het wonen op 2 adressen. Maar dat heeft een andere oorzaak: qltel en ik hebben elkaar via internet leren kennen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')