abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118305274
Hoi!
Ik ben van plan om een wasdroger te kopen via de webshop van de Mediamarkt.
Het totale bedrag is zo'n kleine 300 euro. Nu wil ik dat in 6 maanden à 50,- p/m afbetalen. Aan rente betaal ik dan een tientje extra.

Nu is de website heel erg vaag over deze betaalmethode.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben namelijk niet van plan om het in de voorgestelde 60 maanden af te betalen, want dan betaal je je natuurlijk scheel aan rente.

Dus, is het mogelijk om 6x 50,- te betalen zonder extra kosten? Behalve dat tientje rente.
pi_118305431
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi!
Ik ben van plan om een wasdroger te kopen via de webshop van de Mediamarkt.
Het totale bedrag is zo'n kleine 300 euro. Nu wil ik dat in 6 maanden à 50,- p/m afbetalen. Aan rente betaal ik dan een tientje extra.

Nu is de website heel erg vaag over deze betaalmethode.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben namelijk niet van plan om het in de voorgestelde 60 maanden af te betalen, want dan betaal je je natuurlijk scheel aan rente.

Dus, is het mogelijk om 6x 50,- te betalen zonder extra kosten? Behalve dat tientje rente.
Je kan ook bij de blokker een lijntje kopen om het aan te drogen tot je 300 euro bij elkaar hebt? Volgens mij werkt de mediamarkt met een bepaalde toko, silverline of iets dacht ik. Genoeg over te vinden dat het niet echt een fijn gebeuren is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118305529
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan ook bij de blokker een lijntje kopen om het aan te drogen tot je 300 euro bij elkaar hebt? Volgens mij werkt de mediamarkt met een bepaalde toko, silverline of iets dacht ik. Genoeg over te vinden dat het niet echt een fijn gebeuren is.
Primeline inderdaad :)
Prime line betalen in termijnen?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_118305538
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan ook bij de blokker een lijntje kopen om het aan te drogen tot je 300 euro bij elkaar hebt? Volgens mij werkt de mediamarkt met een bepaalde toko, silverline of iets dacht ik. Genoeg over te vinden dat het niet echt een fijn gebeuren is.
Media Markt werkt met Santander.

Verder kun je altijd kosteloos extra aflossen, staat ook gewoon op de site.
pi_118305551
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Messina het volgende:

[..]

Primeline inderdaad :)
Prime line betalen in termijnen?
Daar werken ze niet meer mee.
pi_118305651
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Media Markt werkt met Santander.

Verder kun je altijd kosteloos extra aflossen, staat ook gewoon op de site.
Dat wist ik. Vraag me alleen af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Dat er geen rare addertjes tevoorschijn komen na de tijd..
pi_118305709
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat wist ik. Vraag me alleen af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Dat er geen rare addertjes tevoorschijn komen na de tijd..
Waarom koop je die wasdroger niet over 6 maanden dan, misschien gaat straks je koelkast wel kapot wat me toch belangrijker lijkt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118305771
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat wist ik. Vraag me alleen af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Dat er geen rare addertjes tevoorschijn komen na de tijd..
Jij zegt dat de website vaag is, volgens mij is het dus redelijk duidelijk. Zolang jij op tijd betaalt zitten er geen addertjes onder het gras.
pi_118305808
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom koop je die wasdroger niet over 6 maanden dan, misschien gaat straks je koelkast wel kapot wat me toch belangrijker lijkt?
We krijgen over een paar weken een kleine, dus dan is voor mij een wasdroger zo'n beetje onmisbaar.
Ieder z'n eigen ;) Dit is trouwens voor het eerst dat ik schulden ga maken, op de hypotheek na.
Het leek me wel eens makkelijk voor een keer.
En mocht de koelkast het begeven, dan kopen we die ook gewoon op afbetaling :+
pi_118305870
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Jij zegt dat de website vaag is, volgens mij is het dus redelijk duidelijk. Zolang jij op tijd betaalt zitten er geen addertjes onder het gras.
Mooi zo, mochten er geen andere reacties komen dan ga ik er maar voor. ^O^
Nog even een nachtje over slapen!
pi_118305939
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mooi zo, mochten er geen andere reacties komen dan ga ik er maar voor. ^O^
Nog even een nachtje over slapen!
Overigens moet je nog wel goed gekeurd worden voor de lening, het is dus geen zekerheidje dat je je hem ook op afbetaling kan komen.
pi_118305987
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Overigens moet je nog wel goed gekeurd worden voor de lening, het is dus geen zekerheidje dat je je hem ook op afbetaling kan komen.
Dat lijkt me geen punt, ik heb voor de rest geen schulden of BKR registraties. :)
pi_118306062
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar werken ze niet meer mee.
Ah! Nja, ik koop nooit iets op afbetaling :@
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:41:54 #14
76108 bluuf
Powershell fan
pi_118309777
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

We krijgen over een paar weken een kleine, dus dan is voor mij een wasdroger zo'n beetje onmisbaar.
Ieder z'n eigen ;) Dit is trouwens voor het eerst dat ik schulden ga maken, op de hypotheek na.
Het leek me wel eens makkelijk voor een keer.
En mocht de koelkast het begeven, dan kopen we die ook gewoon op afbetaling :+
En zo begint het.....
pi_118310360
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

We krijgen over een paar weken een kleine, dus dan is voor mij een wasdroger zo'n beetje onmisbaar.
Ieder z'n eigen ;) Dit is trouwens voor het eerst dat ik schulden ga maken, op de hypotheek na.
Het leek me wel eens makkelijk voor een keer.
En mocht de koelkast het begeven, dan kopen we die ook gewoon op afbetaling :+
Tsja als je gewoon betaalt dan is niets aan de handje toch ;)

Btw soms heb je bij de MM zon actie nu kopen en over 12 maanden betalen ofzo ? zonder extra rente dacht ik..
I want some NASTY !!!
pi_118310473
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Tsja als je gewoon betaalt dan is niets aan de handje toch ;)

Btw soms heb je bij de MM zon actie nu kopen en over 12 maanden betalen ofzo ? zonder extra rente dacht ik..
Uitgesteld betalen mogen ze niet meer aanbieden. Vraag me niet de precieze reden, maar dat is de reden dat ze nu met betalen in termijnen werken.
pi_118311264
Ik heb dat een keer gedaan, werkte prima. Ik kreeg elke maand een rekening via de mail die ik kon betalen via ideal. Vervalperiode van die rekeningen was 2 weken. Mediamarkt is een Europese keten, zijn geen oplichters.
pi_118311313
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

We krijgen over een paar weken een kleine, dus dan is voor mij een wasdroger zo'n beetje onmisbaar.
Ieder z'n eigen ;) Dit is trouwens voor het eerst dat ik schulden ga maken, op de hypotheek na.
Het leek me wel eens makkelijk voor een keer.
En mocht de koelkast het begeven, dan kopen we die ook gewoon op afbetaling :+
Tering.. Je krijgt een kind en hebt niet eens een buffer van 300,- achter de hand... Arm kind...
pi_118311511
let op:"geld lenen kost geld"
pi_118311953
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef bluuf het volgende:

[..]

En zo begint het.....
dit
pi_118313497
Wel een hypotheek maar niet eens een buffer hebben van 300 euro.. Koop dat waslijntje en begin met sparen voor onvoorziene omstandigheden. Wat denk je dat een kleine qua extra kosten met zich mee gaat brengen?
pi_118314373
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:07 schreef Noisiv het volgende:
Wel een hypotheek maar niet eens een buffer hebben van 300 euro.. Koop dat waslijntje en begin met sparen voor onvoorziene omstandigheden. Wat denk je dat een kleine qua extra kosten met zich mee gaat brengen?
Dit. Ligt het aan mij of zijn sommige mensen te dom om verder te kijken dan hun neus lang is?
pi_118314792
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Dit. Ligt het aan mij of zijn sommige mensen te dom om verder te kijken dan hun neus lang is?
Come-on, hoe kan je nu niet 300 euro achter de hand hebben? Vooral als je kinderen gaat maken zorg je toch wel voor een buffertje van 5 cijfers.
pi_118314797
Ja, dat zou je denken...
pi_118315053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 02:11 schreef GioStyle het volgende:
Ja, dat zou je denken...
In interpreteerde je voorgaande reactie trouwens verkeerd :+, ik dacht dat je Noisiv juist aanviel :@.
pi_118316357
Hierbij alvast een tip voor TS om de maandelijkse afbetaling dadelijk te kunnen blijven betalen:
http://www.luiervergelijker.nl/luier-aanbiedingen :+
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_118316800
Wij hebben enkele maanden terug een tv gekocht bij Mediamarkt en die man wilde ons ook laten afbetalen in termijnen want 'het kan nu kosteloos'. Bleek na wat doorvragen dat je niet in minder termijnen kon afbetalen en bij versneld afbetalen boetekosten moet betalen.

Ze werken inderdaad met Santander.

Ik zou zeggen: voor 300 euro niet lenen maar sparen. Het is echt onzin dat je omdat je een kleintje krijgt een droger nodig hebt. Sterker nog: je kunt de kleding van je kleintje beter niet in de droger doen! Wij hangen het altijd op een droogrek.
pi_118316823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Tering.. Je krijgt een kind en hebt niet eens een buffer van 300,- achter de hand... Arm kind...
Dit dus.

Tering :')
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:13:58 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118316850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:08 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben enkele maanden terug een tv gekocht bij Mediamarkt en die man wilde ons ook laten afbetalen in termijnen want 'het kan nu kosteloos'. Bleek na wat doorvragen dat je niet in minder termijnen kon afbetalen en bij versneld afbetalen boetekosten moet betalen.

Ze werken inderdaad met Santander.

Ik zou zeggen: voor 300 euro niet lenen maar sparen. Het is echt onzin dat je omdat je een kleintje krijgt een droger nodig hebt. Sterker nog: je kunt de kleding van je kleintje beter niet in de droger doen! Wij hangen het altijd op een droogrek.
Beter niet? Waarom niet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118316872
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

We krijgen over een paar weken een kleine, dus dan is voor mij een wasdroger zo'n beetje onmisbaar.
Wij hebben een kleine (die nu niet zo klein meer is) en nog nooit een droger gehad.

't Is maar wat je als onmisbaar beschouwt. Een paar wasrekken voor aan de deur kosten je 2, 3 tientjes en zijn ook nog eens rete zuinig in gebruik (nl: 0,0 kWh).
pi_118317091
Als TS op afbetaling wil kopen dan moet ze dat toch lekker zelf weten? Wat maken sommigen er gelijk een drama van :') .
pi_118317168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:34 schreef Devv het volgende:
Als TS op afbetaling wil kopen dan moet ze dat toch lekker zelf weten? Wat maken sommigen er gelijk een drama van :') .
Liever niet eigenlijk. Want dit klinkt als een gevalletje dat snel in de schuldhulpverlening terecht komt en dat kost ons allemaal geld.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:46:50 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118317230
Ik heb geen kleine, maar gewoon 2 kinderen, en ik heb hun kleertjes de eerste drie jaar nooit in de droger gedaan. Je wast ze zo vaak dat ze zouden slijten als een gek door nog eens een extra rondje in de droger.
Nu nog doe ik eigenlijk alleen de spijkerbroeken en ondergoed en sokken in de droger (de laatste omdat ik een p*sthekel heb aan het ophangen van dat kleine spul. :D ).
***
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:59:16 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118317473
En handdoeken en beddengoed neem ik aan?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:00:11 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118317492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:59 schreef Lienekien het volgende:
En handdoeken en beddengoed neem ik aan?
Dat zijn geen kleertjes. :@
Maar ja, in de winter gaat dat ook de droger in, in de zomer buiten op het lijntje. :Y
***
pi_118317554
Ik voel me echt zo'n oermens nu, zonder droger. Alles gaat op het wasrek hier :D. En in de zomer buiten. Binnen doet de CV in de winter de rest, alles is binnen een dagje droog.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:05:01 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118317586
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:03 schreef Luigi het volgende:
Ik voel me echt zo'n oermens nu, zonder droger. Alles gaat op het wasrek hier :D. En in de zomer buiten. Binnen doet de CV in de winter de rest, alles is binnen een dagje droog.
Daar wonen we te krap voor.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:06:23 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118317606
Niks oermens aan toch? Ik vind hem echt superhandig, maar als hij stuk zou gaan en ik zou het geld niet hebben zou ik er iig nooit eentje op afbetaling kopen. :N
***
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:09:41 #39
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118317642
Tip aan TS: probeer het eerst eens een tijdje zonder wasdroger. Misschien gaat het prima.
En doe ondertussen een beetje sparen.

Extra tip voor TS: je kan ze ook tweedehands kopen. Scheelt vaak een klap met geld.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:11:46 #40
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118317674
Mijn wasdroger was gratis, misschien kun je eens rondvragen of een oproepje plaatsen in FHF voordat je je in de schulden gaat steken.

Maar geen 300 euro achter de hand hebben en wel aan kinderen beginnen, ik heb meteen een beeld... :{
Don't let my username fool you...
pi_118317917
Kunnen we stoppen met het afzeiken van TS/spuien van mening over het op afbetaling kopen? Het voegt, na alle reacties, niets toe aan het topic. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_118318189
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we stoppen met het afzeiken van TS/spuien van mening over het op afbetaling kopen? Het voegt, na alle reacties, niets toe aan het topic. :)
Zeg ik weet niet wat jouw definitie van afzeiken is maar hier in dit topic gebeurt het alvast niet. Er lijkt me verder niks mis met TS waarschuwen voor de valkuilen van het makkelijk lenen van dergelijke kleine bedragen (bij op zijn minst minder fijn te noemen instanties als Primeline).

En aangezien we in WGR zitten kun je ook best een opmerking verwachten in de trant van 'zorgwekkend dat je geen 300 euro kunt vinden om in 1 keer een wasdroger te betalen' maar goed, granted, dat is lichtelijk off-topic.

Niet gelijk zo in de verdediging, het is hier het EO forum toch niet.
pi_118318653
http://witgoed-apparatuur(...)fg%3D&fta_ind=6&fs=1

Gratis, alleen riempje a plusminus 15 euro vervangen. Dan kun je er weer een tijdje tegenaan.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118321093
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef Luigi het volgende:

[..]

En aangezien we in WGR zitten kun je ook best een opmerking verwachten in de trant van 'zorgwekkend dat je geen 300 euro kunt vinden om in 1 keer een wasdroger te betalen' maar goed, granted, dat is lichtelijk off-topic.
Een opmerking plaatsen is tot daaraantoe. Maar als mensen tot droefenis in herhaling vallen, dan komt dat bij mij ook een beetje over als zeiken om te kunnen zeiken.
pi_118324072
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:20 schreef Devv het volgende:

[..]

Een opmerking plaatsen is tot daaraantoe. Maar als mensen tot droefenis in herhaling vallen, dan komt dat bij mij ook een beetje over als zeiken om te kunnen zeiken.
Dit dus. :)

Op een gegeven moment blijft men hier in herhaling vallen en buitelt over elkaar heen. Het is wel weer klaar.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:20:49 #46
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118325476
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom koop je die wasdroger niet over 6 maanden dan, misschien gaat straks je koelkast wel kapot wat me toch belangrijker lijkt?
Die koelkast kan over 6 maanden ook kapot gaan :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118326468
Kijk, het zit zo;

Ik heb onlangs een tweedehands wasdroger gekocht via Marktplaats. Deze bleek uiteindelijk stuk te zijn, een reparatie zou teveel gaan kosten. Vandaar dat ik nu een nieuwe wil.
Het is niet dat wij zonder geld zitten, maar het leek mij lekkerder om 6x ¤50,- kwijt te zijn dan in 1x ¤300,-.

We hebben vorig jaar een huis gekocht, en daar flink wat spaargeld in gestoken omdat ik toentertijd geen inkomen had. Nu we beide werken verdienen we genoeg. Nu is het ook nog zo dat we een nieuwe badkamer hebben gebouwd, dus het spaargeld is aardig op.

Dat wil niet zeggen dat we straks ons kind niet kunnen onderhouden, dat zijn echt opmerkingen van niks natuurlijk.

Ik vind een wasdroger gewoon makkelijker voor de extra was (en minder tijd!). En nee, ik ga mijn babykleertjes er niet ingooien. Meer de handdoeken, spuugdoekjes etc etc.

En mijn opmerking over de kapotte koelkast was natuurlijk eentje met een dikke knipoog.

Inmiddels is de aanvraag voor gespreid betalen de deur uit, hopelijk wordt het gauw geaccepteerd en kan ik fatsoenlijk drogen.
:)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:55:12 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118326868
Als ik dat zo lees, dan zie ik niet heel grote bezwaren. Als je er goed mee om kunt gaan...
The love you take is equal to the love you make.
pi_118326982
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Lienekien het volgende:
Als ik dat zo lees, dan zie ik niet heel grote bezwaren. Als je er goed mee om kunt gaan...
Dat is het hem ;)
Ik ben een tegenstander van ''zomaar'' schulden maken. Ik heb bijvoorbeeld geen leningen, abonnementen op telefoons etc.
Voor 1x moet het kunnen toch? Wij zijn geen types die iets ''kopen'' en niet betalen.

Maar waar het om ging; veilig of niet? Zo te lezen wel, zolang je maar op tijd betaald. Aangezien wij 60 maanden te tijd hebben moet dat wel lukken :')
pi_118327230
Lees wel echt goed de voorwaarden door, want voor je het weet zit je aan boetekosten.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:31:19 #51
387422 tufkai
Ugly as hell
pi_118328296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
Tip aan TS: probeer het eerst eens een tijdje zonder wasdroger. Misschien gaat het prima.
En doe ondertussen een beetje sparen.

Extra tip voor TS: je kan ze ook tweedehands kopen. Scheelt vaak een klap met geld.
Juist.. wasrekken zijn er niet voor niets op de markt.
Een wasdroger is leuk en aardig, maar zeker niet noodzakelijk. Zonder is het ook prima te doen.

Voor de addertjes: loop even de mediamarkt binnen en vraag naar de algemene voorwaarden behorende bij die uitgestelde betaling. En lees die even aandachtig door.

Edit: zie dat je de aanvraag reeds de deur uit hebt gedaan. Ik hoop dat je alles daarbij ook goed doorgenomen hebt.
pi_118331702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:31 schreef tufkai het volgende:

[..]

Juist.. wasrekken zijn er niet voor niets op de markt.
Een wasdroger is leuk en aardig, maar zeker niet noodzakelijk. Zonder is het ook prima te doen.

Voor de addertjes: loop even de mediamarkt binnen en vraag naar de algemene voorwaarden behorende bij die uitgestelde betaling. En lees die even aandachtig door.

Edit: zie dat je de aanvraag reeds de deur uit hebt gedaan. Ik hoop dat je alles daarbij ook goed doorgenomen hebt.

Nee maar goed, gemak dient de mens. Wasmachines zijn zo beredeneerd ook overbodig, want dat kan ook prima met de hand. Maar daar gaat het toch helemaal niet over? Ik bepaal zelf wel wat ik nodig vind en wat niet.

En wat betreft de voorwaarden; Ik mag het bedrag in maximaal 60 maanden betalen, anders komt er natuurlijk een forse boete/rente overheen. Maar wij gaan het in 6 maanden doen. En ja, dat mag boetevrij. :)
pi_118331733
Waarom zou je? Wacht even een paar maanden en spaar dat bedrag en koop voor die ¤10 iets lekkers voor jezelf.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:37:10 #54
387422 tufkai
Ugly as hell
pi_118333268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee maar goed, gemak dient de mens. Wasmachines zijn zo beredeneerd ook overbodig, want dat kan ook prima met de hand. Maar daar gaat het toch helemaal niet over? Ik bepaal zelf wel wat ik nodig vind en wat niet.

En wat betreft de voorwaarden; Ik mag het bedrag in maximaal 60 maanden betalen, anders komt er natuurlijk een forse boete/rente overheen. Maar wij gaan het in 6 maanden doen. En ja, dat mag boetevrij. :)
Als dat alles is, dan zijn er dus kennelijk geen addertjes. Verbaast me eigenlijk. Voorheen hadden ze geloof ik iets met Primeline en ik meen dat je daarbij ook een of andere creditcard bij krijg met maandelijkse kosten na verloop van tijd. Of je die kaart nu wel of niet betaalde.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef Croissant.fr het volgende:
Waarom zou je? Wacht even een paar maanden en spaar dat bedrag en koop voor die ¤10 iets lekkers voor jezelf.
Zou ik ook zeggen, maar dat is haar keuze.
Ik had een nieuwe gehaald, contant betaald en wat korting geritseld.

In principe vind ik de lening zoals zij het voorstelt wel netjes als ze het ook inderdaad kan afbetalen op haar manier.
pi_118674587
Even kleine update;

Heb het addertje inmiddels gevonden hoor!
Moest even met Santander bellen omdat er iets niet klopte met de overeenkomst. Gelijk maar even gevraagd naar de ''Comfort Card'' die je bij je bestelling krijgt. Blijkt dus een creditcard te zijn waarvoor je eenmalig ¤15,- betaald :') Ook kun je er geld mee opnemen bij bijvoorbeeld de ABN, kost je ¤9,95 per transactie.
Gelijk maar bedankt dus, die rotzooi hoef ik niet ongevraagd.
pi_118674627
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Even kleine update;

Heb het addertje inmiddels gevonden hoor!
Moest even met Santander bellen omdat er iets niet klopte met de overeenkomst. Gelijk maar even gevraagd naar de ''Comfort Card'' die je bij je bestelling krijgt. Blijkt dus een creditcard te zijn waarvoor je eenmalig ¤15,- betaald :') Ook kun je er geld mee opnemen bij bijvoorbeeld de ABN, kost je ¤9,95 per transactie.
Gelijk maar bedankt dus, die rotzooi hoef ik niet ongevraagd.
Die kaart hoef je toch niet verplicht af te nemen?
pi_118674662
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Die kaart hoef je toch niet verplicht af te nemen?
Nee, maar je krijgt hem ongevraagd thuisgestuurd. Als je niet beter weet ben je die 15,- zomaar kwijt.
Ik kon het nu nog optijd afketsen, anders heb je weer zoveel gedoe om dat ding te retourneren en je geld terug te vragen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')