abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:57:47 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_118303235
STRICTLY COME DANCING SEIZOEN 10

Nog in de running:

Colin Salmon & Kristina Rihanoff



Dani Harmer & Vincent Simone



Denise Van Outen & James Jordan



Fern Britton & Artem Chigvintsev



Kimberley Walsh & Pasha Kovalev



Lisa Riley & Robin Windsor



Louis Smith & Flavia Cacace



Michael Vaughn & Natalie Lowe



Nicky Byrne & Karen Hauer



Richard Arnold & Erin Boag



Sid Owen & Ola Jordan



Victoria Pendleton & Brendan Cole



En ons reeds ontvallen zijn:

Johnny Ball & Aliona Vilani/Iveta Lukosiute



Jerry Hall & Anton Du Beke



Zo. Woensdag dus een verslagje van mij.

Nieuwtje: Iveta is back! Ze danst deze week met Sid omdat Ola naar Polen is afgereist ivm ziekte van haar moeder. Hopelijk heeft zij wel inspiratie voor een fatsoenlijke choreografie :X.

[ Bericht 20% gewijzigd door Malahide op 22-10-2012 22:47:41 ]
You cheated on me with choreography.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 01:25:53 #2
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_118403387
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_118406444
Ligt het nou aan de genomen foto of lijkt die Kimberley Walsh niet erg op actrice Mandy Moore?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 05:59:09 #4
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_118448194
quote:
Ik vond dit vrij verschrikkelijk eigenlijk, maar ik zie sowieso de humor niet zo in dat gangnamgedoe.
Gelukkig wel veel Gilles Marini in handdoek, keching :9~!
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 06:00:32 #5
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_118448195
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef Iwanius het volgende:
Ligt het nou aan de genomen foto of lijkt die Kimberley Walsh niet erg op actrice Mandy Moore?
Ik weet niet op wie ze lijkt, maar in ieder geval niet op Kimberley Walsh :D. Thanks, Photoshop.
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 06:10:46 #6
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_118448209
En o ja, verslagje gaat er niet meer van komen. Geloof ook niet dan iemand daar wakker van ligt 8-).

Morgen Halloween Week.


Ik bedoel maar, crazyness _O- :P
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:31:13 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_118448523
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 06:10 schreef Malahide het volgende:
En o ja, verslagje gaat er niet meer van komen. Geloof ook niet dan iemand daar wakker van ligt 8-).
-O-
quote:
Morgen Halloween Week.
*O*

Sorry, de tijd achterhaalt me steeds dus zodra ik zeg dat ik meer ga uitwijden over de uitzending van zaterdag, ben ik dat alweer aan het vergeten, zodra ik er weer aan denk, heb ik eerst nog wat anders te doen en zodra ik er weer tijd voor heb, ben ik het weer vergeten en zijn we bijna een week verder.

Maar ik blijf de dans van Louis & partner echt geweldig vinden. So what het is gekopieerd van het origineel, maar het had zo'n heerlijk nostalgisch gevoel en die Lift zie je gewoon niet vaak zo live op de vloer gebeuren. O+ De dans van Denise was leuk, maar zoals ik eerder had gemeld, ik vind dat soort dansen vaak ontzettend saai en ben technisch niet zo onderlegd dat ik m'n vreugde haal uit het voetenwerk want ik zie toch niet of het klopt of niet. :D Het verhaal en de kostuums en sommige bewegingen eromheen waren leuk, want O+ Toy Story O+ maar verder deed het me weinig.

Lisa: _O_ Man, twintig keer zo veel ritme en sway en sultriness als evenveel skinny little bitches. _O_
  ESF Reporter zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:45:24 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_118506225
Oh man oh man ik zou willen dat we hier Halloween vierden. :'(

Ligt het aan mij of is het iets van de laatste paar afleveringen dat er aan het eind van de dans steeds iets smart-arserigs gezegd moet worden, dat haast onverstaanbaar is omdat het publiek te hard applaudiseert, waardoor het er allemaal wat knullig uitkomt? De surprise-Anton net bijvoorbeeld bij de dans van Dani en Vincent.
  ESF Reporter zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:01:28 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_118506889
Lisa ging op safe met die choreo maar godskolere wat een geweldig mens. _O_
  ESF Reporter zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:47:26 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_118508716
Victoria's outfit & make-up. O+
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:18:10 #11
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_118514855
Michael & Natalie O+ O+ O+ wat een toffe quickstep! Strictly buddy en ik waren helemaal happy.

Louis O+ en Flaaf: klasse :Y

Pendleton zeer overtuigend als emogirl. Goh, wat een verrassing O-).

Pasha als Hugh Jackman als Wolverine :9~

Sid... wat een drama :'(. En hij begon zo goed aan de competitie.

Voor de rest vond ik het maar... saai?

Lisa is zeker tof maar drie van haar vier dansen tot nu toe waren min of meer identiek (cha cha, jive en nu weer die 'charleston'). Robin mag weleens op gaan passen dat hij niet herhaling blijft vervallen, mij begint het namelijk al te irriteren. Overigens vond ik deze dans veruit haar minste. Maar vooralsnog... jeuh Lisa *O*.
You cheated on me with choreography.
  zondag 28 oktober 2012 @ 07:29:14 #12
151110 Malahide
Interne amplitude
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:16:03 #13
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_118774641
Hier ben ik dan op de valreep ook nog! Ik heb het net gezien allemaal, en ik zag Sid gewoon wegzakken in die modder van miserie, dus dat hij eruit ging was niet zo verrassend. Ik vond het wel jammer, want volgens mij had hij potentieel. Die 2 van Craig was trouwens wel super gemeen zeg.

Vooralsnog is mijn favoriet nog steeds Lisa. Al heb je wel gelijk Mallie dat de choreos wel op elkaar gaan lijken nu. Ik hoop dat ze iets nieuws uit de mouw kunnen schudden volgende week.

Ik heb het wel naar mijn zin! Vond het alleen niet leuk dat ik blijkbaar aan mijn download limiet zit op TheBox? Geen idee hoe ik dat op kan lossen, en daardoor voor mij ook geen it takes two =(
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:33:39 #14
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_118878594
Alles neergeladen hier, nu kijken *O* Oh en MALLIE!!!!!!!!! JOEHOE WAAR ZIT JE Artem zonder shirt :9~
  woensdag 7 november 2012 @ 05:50:34 #15
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_118923849
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:17:49 #16
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_119048772
Ja hallo, ik besta nog. Ziekig en niet zo in de mood geweest voor Fok! de laatste dagen.

Saer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaaf weer kijken. Zit er niet zo in omdat ik de laatste drie ITT's gemist heb :{.
Maar heb er op zich wel weer zin in. Gooooo... Michael en Natalie *O* ;).
You cheated on me with choreography.
pi_119054483
Ik haal verder niets weg, ik zou gewoon moeten blijven seeden.. ik neerlaad daar ook verder niets dus ik weet niet wat ik moet doen. Heb nu 2 of 3 weken ITT gemist, dus ik denk dat ik dat maar moet vergeten ;_;

Ik heb wel weer zin in een nieuwe aflevering. Ben benieuwd!
  zondag 11 november 2012 @ 11:38:16 #18
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_119079014
56 jaar, voormalig dikkie, er dan super uitzien in zo'n jurkje en een heel fatsoenlijke 'kan mij het schelen'-salsa dansen met een semi-naakte Artem. Goooooo Fern *O* (you bitch :6 ;)).

Verder een prima show met als dubbel hoogtepunt zowel Brendan als Robin op hun bottoms.

Ben al gespoilerd wie eruit gaat. De bottom two is vrij shocking.
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:10:53 #19
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_119167727
:'( :'( :'(

Ik vond het echt een hele goede show. Op zich ben ik het wel eens met wie er uiteindelijk uitging (van de 2 dan) maar het was echt shocking. Van mij mogen Richard en Michael er wel eens uit >_>

Ik moet ook nog kwijt dat ik elke keer als Lisa danst, een soort van natte ogen krijg. Zij is echt so super!!!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:25:23 #20
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_119174689
Haaiiiiiii Pashhhhhhhh :*

You cheated on me with choreography.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:22:50 #21
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119177422

ik vond dit een hele goeie optreden (imo) maar de jury vond te weinig samba
wat vinden jullie ervan :D ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 november 2012 @ 13:09:19 #22
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_119339755
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Anonymousz het volgende:

ik vond dit een hele goeie optreden (imo) maar de jury vond te weinig samba
wat vinden jullie ervan :D ?
Ja, supergoed, maar geen samba. Meer afro-jazz So You Think You Can Dance-stijl.
Ik was overigens in haar seizoen geen fan van Shawn, omdat ze alleen maar techniek, power en gymnastische trucs was. Maar nu een paar jaar later is ze gegroeid als performer, volwassener en the whole package :Y.
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter zondag 18 november 2012 @ 13:14:23 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_119339854
Oh, Victoria. :'( Wat takelen ze je letterlijk en figuurlijk toe. _O- Ik denk dat we wel mogen stellen dat ze echt niet veel beter kan dan dit, ze heeft de schwung van een roestige deurknop. Ze is exact het tegenovergestelde van Lisa Riley. Wat ben ik fan van Lisa, wat een cannonball is ze. _O_ Als je puur naar het dansen en flexibiliteit (maar joh, HALLO, die spagaat!) kijkt dan zou Denise dit met twee vingers in haar neus moeten/kunnen winnen. Maar het is zo voorspelbaar en ze heeft veel meer ervaring gehad. Dus het zou me zo gaaf lijken als Lisa dit wint.

Ik vind dat Nicky met rasse schreden vooruit gaat. Vind zijn learning curve erg leuk om te zien. :)
  zondag 18 november 2012 @ 13:20:57 #24
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_119340003
Ik zal maar weer eens wat bijdragen, een combinatie van weinig tijd en geen zin verklaart mijn dry spell van de afgelopen tijd, excuses. Ben in een nasty bui, dus wees gewaarschuwd ;).

WEM-BER-LEEEEE!!! Ugh -O-. Net zoals vorig jaar weer een grote galmbak met een dodelijke overdosis aan props, laserstralen, idiote staging en belabberd camerawerk, maar goed, it is for cheridee… Gelukkig wel een aantal superdansen i.t.t. vorig jaar…


Lisa & Robin: choreo ‘been there, done that’ (Robin, kom op jongen, je kan beter… of misschien wel niet ;(?). Techniek belabberd plus ze vergat driekwart van de dans. Die samba rolls en spagaat… sorry, maar die deden pijn aan mijn ogen. Gurn face… wordt vervelend. Performance: full power zoals altijd, dat zal ik haar niet ontzeggen. Vier 8-en? No way, José. Sorry fans.

Nicky & Karen: zelden zulke heavy kicks & flicks gezien. Het leek wel of hij aan de vloer gesuperglued was. Ook geen enkele finesse in zijn sprongen en rollen. En dan zou Michaels jive slecht zijn :{w. Karen had ook wel een dempertje kunnen zetten op de choreografie, al helemaal op zo’n snel nummer als Jailhouse Rock. Anywho, mijn interesse in dit koppel is vanaf het begin al nihil, dus… next please!

Denise & James: lolz, welke professional werd daar effe weggedanst door zijn celeb, zowel qua charleston-techniek als performance? Superlolz _O_. Maar… ik was toch een teensyweensy teleurgesteld, ze hadden er best nog een schepje bovenop kunnen gooien qua charleston-gekte, het was… technisch ijzersterk maar een tikje braaf? Kan ook door Wembley komen, dat de impact minder was door die enorme hal. En ja Darcey, wat een briljante choreografie van James. Die hij niet zelf gemaakt heeft. Want charlestons en Argentine tangos choreograferen de pro’s niet zelf. Thanks Darcey :*.

Louis & Flavia: arme Louis leek nogal lamgeslagen door de grootsheid van Wembley plus de jaarlijkse Flavia choreografie-meltdown. What the hell was dat stuk dubstepturnen – inclusief stroboscopen! – aan het einde :|W? Wat een rommeltje. Technisch zijn zwakste dans in weken. Zijn performanceniveau moet echt omhoog, anders is de liefde over, Loetje. Het lijkt er een beetje op dat alle ruzies en kritiek rond zijn dansen hem niet onberoerd hebben gelaten. Heeft hij er nog wel zin in?

Richard & Erin: die drie hete mo’s in hun gele speedo’s waren het hoogtepunt van deze ‘salsa’. Au revoir Richard, als je er deze week niet uitvliegt weet ik het ook niet meer. O ja, mag die zanger een nekschot? Jezus, wat slecht. Vond het wel heel schattig hoe Richard een beleefd handje gaf aan de drie banana boys na afloop _O-.

Victoria & Brendan: lol, wat een heerlijke trainwreck. Een vliegende ATB ET-stijl (zit dat kind ooit op een ATB?), Brendan die wanhopig in zijn cape verstrikt raakte – had iemand een deur open laten staan in Wembley? – terwijl Vic uit haar harnas werd geholpen, kostuumpjes gemaakt uit de Zak van Max van Geri Halliwell en, om het af te maken, Bicycle Race van Queen. Voor een paso 8)7. Hoe verzin je het. Brendan haatte elke seconde. Wat ontzettend voorzichtig en ongeïnspireerd gedanst.

Dani & Vincent: is Dani een bitch backstage? Ik kan geen andere reden bedenken waarom ze haar iedere week in de vreselijkste outfit proppen. De dans: lief en leuk, maar ook al zo voorzichtig gedanst. Met haar korte beentjes hebben die typische quickstep-sprongetjes wat minder impact wellicht. Wisten jullie trouwens dat Dani klein is. Nee? Vincent is ook klein. Jahaa :Y! Dat rare middenpodium leek de choreografie in de weg te zitten. Ondanks deze kleine puntjes vond ik het wel een van de betere dansen van de avond.

Kimberley & Pasha: tits out Pash! The Gold Edition! Hoewel dit prima was als geheel, vond ik de samba-inhoud wat dubieus. Pasha lijkt serieus choreografisch verpest door SYTYCD. Maar Kim gaf 100%, Pash bracht een kliko vol fapwaardige heup- en bipsrotaties en tepel-kikeboes, dus ik ben een happy camper *;.

Michael & Natalie: *O* *O* *O*. Woohoo!!!! Alles klopte: de choreo, de staging, de muziek, het licht, wowzers. De lifts! En ja ja ja, technisch is hij niet perfect, blablabla, who cares. Amazeballs! Hoe geweldig is Natalie? Love her O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 20-11-2012 08:02:00 ]
You cheated on me with choreography.
  zondag 18 november 2012 @ 13:23:10 #25
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_119340050
Ik geloof dat we het niét helemaal met elkaar eens zijn, dààààhling :D.
You cheated on me with choreography.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')