abonnement Unibet Coolblue
pi_118290888
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dit zou ik snel even editen.. Karma!! *)
volgens mij is de rek er wel een beetje uit nu :'(

bij ikenmijnkind hebben ze ook mamalicious met veel korting. Net dus maar even 2 jurkjes besteld....
pi_118290990
Dat vind ik heerlijke aan zwanger zijn,je buik mag lekker bulken en je bent er nog trots op ook! Net een lang shirt van de Hennes gehaald,rekt het niet dan scheurt het wel.
pi_118292286
Spirit, leuk bolletje O+

Logi, weer mooi als altijd!

Ik vind de positiekleding van de H&M best leuk eigenlijk.. Maar had idd al een hoop van die rekbare jurkjes en rokjes van de gewone collectie, gaat voorlopig nog prima! :)
Waar ze ook nog wel eens leuke positiekleding hebben die niet al te duur is, is topshop.com en newlook.com, moet wel je stijl zijn natuurlijk..
pi_118322834
Spirit, wat een lief beginnetje O+

Logician, voor mijn gevoel is jouw buik al weeeeeken hetzelfde :D

Ik draag vooralsnog gewoon mijn eigen kleding, wel het liefst broeken met elastiek bovenin. Broeken met knoop zitten, vooral 's avonds, niet zo lekker meer. Truitjes e.d. rekt voorlopig nog wel mee. Ik heb 1 positiebroek van de h&m, maar daar zwemt mijn buik nog in, dus die ligt voorlopig nog in de kast.

Kyara: h&m hebben een poosje geleden hun maatvoeringen wat aangepast wat betreft grotere maten. L is nu 44-46 en XL nog groter. En broeken gaan t/m 46. Dus grote kans dat je kleding daar nu ook (weer) gewoon past!
pi_118324135
Nu het toch ineens on topic is, heeft iemand nog een h&m kortingscode? O-)

Nee nee!
Ik moet gewoon naar de winkel, ik woon in dezelfde straat, ik liet me even gaan.
pi_118324404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef Suikertante het volgende:
Nu het toch ineens on topic is, heeft iemand nog een h&m kortingscode? O-)

Nee nee!
Ik moet gewoon naar de winkel, ik woon in dezelfde straat, ik liet me even gaan.
Serieus, ik woon boven de h&m en ik shop soms gewoon online :@
Het positiemode gedeelte is zo'n rommeltje hier in de winkel, daar sta ik niet echt op m'n gemak te snuffelen... Maar toch een goede tip, ik ga binnenkort ook gewoon nog eens proberen ;)
pi_118324661
Nou ik ben er nog niet eens geweest! Tis ook nog niet écht nodig...
Maar tis wat he, live winkelen! :D
pi_118324766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Nou ik ben er nog niet eens geweest! Tis ook nog niet écht nodig...
Maar tis wat he, live winkelen! :D
Hihi ja :D
Nou vond ik winkelen nooit echt leuk, dat internetshoppen vind ik wel een uitkomst, beetje plaatjes kijken en iemand brengt het zo bij je thuis!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:33:31 #59
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118325999
Ik kon al vanaf +/- 11 weken de meeste van mijn broeken niet meer aan. Vind veel positiemode een beetje 'moeke'achtig, maar Mamalicious heeft best wat leuks en H&M als je goed zoekt ook nog wel vind ik. Ben nu bijna uitgerekend en heb eigenlijk nog geen positiekleding als bovenkleding hoeven kopen. Wat langere shirtjes of een shirt in maat M valt nog wel prima over mijn buik heen.

Net weer nieuwe buikfoto's gemaakt, ben nu 37+3. Vind hem eigenlijk niet groter dan anderhalve week geleden :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118327665
Spees_eend, als ik een fetisj had voor dikke buiken én op vrouwen viel, dan wist ik het wel O+
pi_118327784
Ja je blijft er maar hot uit zien inderdaad SE!

Hier weer eens een vergelijkingsfoto: week 5 vs. week 13 (nu)!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118327887
Het wordt wel meer een zwangere buik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118327930
Ja vandaag is een goede dag. Gister vouwde mijn buik zich om het randje van mijn legging :')
pi_118328060
Wauw, mooi verschil Suiker! Nu is het echt duidelijk O+.

S_E, uiteraard weer mooi! Kan ook niet zeggen dat ik echt veel verschil zie, mss als ik de foto's naast elkaar zou zien.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:30:03 #65
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118328259
Belle, mijn buik is de laatste wk erg aan het groeien, voelt ook strak aan. Foto was van 6dgn geleden dus misschien is er al wel weer wat verschil te zien ondertussen. :) Maar gaat idd niet meer zo snel als in het begin, gelukkig! :D

Spees O+ O+ mooi hoor!

Suiker, whaaaaaaaaa daar ga je! O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118328350
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef Logician78 het volgende:
Belle, mijn buik is de laatste wk erg aan het groeien, voelt ook strak aan. Foto was van 6dgn geleden dus misschien is er al wel weer wat verschil te zien ondertussen. :) Maar gaat idd niet meer zo snel als in het begin, gelukkig! :D

Spees O+ O+ mooi hoor!

Suiker, whaaaaaaaaa daar ga je! O+
Je buik is prachtig! En aan het begin was ie snel opgang, maar nu doet ie het wat geleidelijker aan :) Maar inderdaad, ik heb vergeleken en hij groeit toch wel ja!
pi_118328364

14 weken


18 weken


22 weken


24 weken


26 weken


28 weken..

Ergens bij de 22 en 24 weken ging het fout zeg maar...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118328367
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja je blijft er maar hot uit zien inderdaad SE!

Hier weer eens een vergelijkingsfoto: week 5 vs. week 13 (nu)!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ Dat is een mini babybuik!
pi_118328399
Nou, volgens mij ging er helemaal niks fout hoor Tico! Mooie buik, mooi figuurtje!
pi_118328436
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef bellelena het volgende:
Nou, volgens mij ging er helemaal niks fout hoor Tico! Mooie buik, mooi figuurtje!
Dit ja. Moet je juist trots op zijn Tico!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:36:47 #71
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118328509
Leuk om te zien zo Tico :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118328538
Ja vond het wel grappig om ze eens achter elkaar te zetten... Dan zie je echt opeens een ontploffing...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118328615
Ja na week 22 gaat ie los, maar je blijft verder helemaal slank! Mooi bolletje is het ook he. O+
pi_118328650
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:39 schreef Suikertante het volgende:
Ja na week 22 gaat ie los, maar je blijft verder helemaal slank! Mooi bolletje is het ook he. O+
Ik bak dan ook een mooi kind...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118328677
Dat moet je maar afwachten :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')