abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2000 @ 22:01:01 #1
3542 Gia
User under construction
pi_347929
Dit is voor mij onbegrijpelijk.
Ik had zeker verwacht dat Richard eruit had gemoeten met zijn gekonkel van afgelopen week.

Katty is toch hardstikke populair?

Of is ze volgens sbs6 te rustig en zijn ze nu alweer de zaak aan het manipulerenf?

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2000 @ 23:34:48 #2
862 Arcee
Look closer
pi_348164
quote:
Op 18 september 2000 22:01 schreef Gia het volgende:
Of is ze volgens sbs6 te rustig en zijn ze nu alweer de zaak aan het manipulerenf?
Dat denk ik, ja. Mariska was door heel Bus-kijkend Nederland (ja, alle drie) uitgekotst, dus ik vind het maar vaag dat Katty dan 2 maal zoveel stemmen als Mariska haalt.
pi_348367
Inderdaad, het klopt van geen kant!!! Mariska had er uit moeten vliegen. Volgens alle polls op internet was zij degene die het minst populair was van de drie. maar zoals al gezegd, ze is nog veel te interessant voor sbs6, dus erin houden maar. Of zijn jullie nu zo naief om die stemmen via dat bellen te geloven, PURE GELDKLOPPERIJ!!!!
Altijd sprankelend.
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:47:39 #4
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_348405
Dit is het hele probleem van de bus, het programma is absoluut niet geloofwaardig. Big Brother wel en daarom is dat ook een hype geworden en de bus niet. Het is eigenlijk gewoon een kutprogramma!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  dinsdag 19 september 2000 @ 12:06:49 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_348847
Het is weer hetzelfde verhaal als vorig jaar. Wanneer duidelijk wordt dat de kijkers een passagier zat zijn, doet SBS haar uiterste best om te voorkomen dat deze persoon er uit gaat.
Ze verwachten waarschijnlijk dat wanneer we ons ergeren, dat we dan blijven kijken.

Dus reken er maar op dat Marisska tot het einde zal blijven.

  dinsdag 19 september 2000 @ 12:31:16 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_348885
quote:
Op 19 september 2000 12:06 schreef Rocket Ride het volgende:
Het is weer hetzelfde verhaal als vorig jaar. Wanneer duidelijk wordt dat de kijkers een passagier zat zijn, doet SBS haar uiterste best om te voorkomen dat deze persoon er uit gaat.
Ze verwachten waarschijnlijk dat wanneer we ons ergeren, dat we dan blijven kijken.

Dus reken er maar op dat Marisska tot het einde zal blijven.


Mee eens... hier klopt geen donder van...
Maar ga maar na:

Mariska werkt eenieder op de zenuwen, Richard heeft aangekondigd Ruth te gaan naaien waar hij kan (brrr) en Katty is rustig en oprecht.

Hoe immoreler de kandi's hoe beter ze geschikt worden gevonden.

Jammer... slechte beslissing op slechte beslissing

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_349556
Ik heb tot nu toe maar twee afleveringen gezien, die van vanavond en die van een tijdje terug waar Katty met een ongeloofelijk nare kop Koen op zijn plaats probeerde te zetten. Honende blikken, volstrekt respectloos. Koude oorlog van de meest vervelende soort. Ik lees hier dat ze oprecht zou zijn. Wel, misschien, maar dan vooral in het tonen van een akelige kant van zichzelf.
In een ander topic schreef Weathergirl er al iets over wat me uit het hart gegrepen was.

Wat mij betreft dus volkomen logisch dat iemand die een ander niet in zijn waarde laat maar met honende blikken probeert te kwetsen er uit gaat....

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 19-09-2000 21:49]

The trick is to keep breathing
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 20:05:24 #8
862 Arcee
Look closer
pi_349585
quote:
Op 19 september 2000 12:31 schreef Verbal het volgende:
Mariska werkt eenieder op de zenuwen, Richard heeft aangekondigd Ruth te gaan naaien waar hij kan (brrr) en Katty is rustig en oprecht.

Hoe immoreler de kandi's hoe beter ze geschikt worden gevonden.


Exact.

Ben ik het trouwens wel mee eens, alleen moet de kijker dat bepalen en niet SBS zelf.

pi_349686
Weer typisch een actie van SBS ja.
Als ik zo naar Big Brother 1 en de Bus 1 kijk, heb ik wel een beetje een idee op welk soort types het Nederlandse publiek stemt.
Daardoor zou de verdeling stemmen precies anderso moeten zijn. Als het eerlijk gespeeld was, kan het gewoon bijna niet anders dan dat Mariska eruit moest!!!
Dit is echt bedrog. Onmogelijk dat zo'n rustig meisje (ook al is ze dan wat geniepig) als Katty eruit wordt gestemd.
pi_349701
Hoe dit mogelijk is???
Kom, kom, zo vreemd is dat toch niet. Katty was gewoon te saai voor in de bus. Op zich was de vete met Koen wel sterk van haar, maar daar bleef het ook bij. Verder zat ze alleen maar kritisch naar de medepassagiers te kijken.
Het zegt toch al heel wat dat zij zelf van mening was dat ze nog veel had kunnen leren, o.a. om met mensen om te gaan en situaties niet uit de weg te kunnen gaan.
Het was duidelijk dat er heel veel in haar hoofd omging. Dit beinvloedde het kontakt met de rest. Het verbaast mij dus niet dat Katty de meeste stemmen kreeg.
In ieder geval was ze voor NL te saai.
quote:
[Dit is het hele probleem van de bus, het programma is absoluut niet geloofwaardig. Big Brother wel en daarom is dat ook een hype geworden en de bus niet. Het is eigenlijk gewoon een kutprogramma!
BigBrother wel geloofwaardig ?!?
Dream on.....
Sad but true....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')