abonnement Unibet Coolblue
pi_124316128
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe het maar in GC, je moet wel een FOK!shirt aan :')
O+

Ik wil ook een FOKshirt, wat moet ik doen om daaraan te komen? :@ heb weinig zin, tijd en conditie om 400 km te fietsen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 maart 2013 @ 07:58:35 #277
11170 jerney
catlady 4life
pi_124323801
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O+

Ik wil ook een FOKshirt, wat moet ik doen om daaraan te komen? :@ heb weinig zin, tijd en conditie om 400 km te fietsen.
Mij sponsoren, dan krijg je na afloop die van mij :+
  donderdag 21 maart 2013 @ 08:12:00 #278
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124323951
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 07:58 schreef jerney het volgende:

[..]

Mij sponsoren, dan krijg je na afloop die van mij :+
gewassen of ongewassen? :7
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 maart 2013 @ 08:14:58 #279
11170 jerney
catlady 4life
pi_124323988
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:12 schreef Bart het volgende:

[..]

gewassen of ongewassen? :7
Dat is afhankelijk van verschillende factoren :+
Maar ik weet niet of je ongewassen moet willen met die temperaturen :D
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:19:58 #280
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124325093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:14 schreef jerney het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van verschillende factoren :+
Maar ik weet niet of je ongewassen moet willen met die temperaturen :D
Ik weet niet waar cat van houdt :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_124353788
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:19 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik weet niet waar cat van houdt :P.
Doe maar niet zo onschuldig hoor. :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_124353811
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 07:58 schreef jerney het volgende:

[..]

Mij sponsoren, dan krijg je na afloop die van mij :+
Scherp! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_124381541
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124381562
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_124382187
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Doen we!
Nee heeft geen nieuwe baas. Pleur hem wel op MP voor een paar euro ben ik hem ook kwijt. Niet voor het een en het ander maar bied al best lang spul aan op FHF maar ben gewoon klaar met dat gezeur iedere keer. Godver natuurlijk vreet deze koelkast wat meer stroom maar weet je wat heb geen A+++ in de aanbieding. Had wel een oude koelkast in de aanbieding welke gewoon werkte nu niet meer.

Ligt niet aan de modjes verder ben er nu gewoon klaar mee.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124382403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nee heeft geen nieuwe baas. Pleur hem wel op MP voor een paar euro ben ik hem ook kwijt. Niet voor het een en het ander maar bied al best lang spul aan op FHF maar ben gewoon klaar met dat gezeur iedere keer. Godver natuurlijk vreet deze koelkast wat meer stroom maar weet je wat heb geen A+++ in de aanbieding. Had wel een oude koelkast in de aanbieding welke gewoon werkte nu niet meer.

Ligt niet aan de modjes verder ben er nu gewoon klaar mee.
Eerlijk gezegd vind ik die toevoegingen door users (mits op normale toon gezegd) in zo'n topic wel handig. Niet iedereen realiseert zich dat zo'n oudje meer stroom nodig heeft dan een nieuwe koelkast. En zo kan een belangstellende bepalen of jouw apparaat de meest goedkope optie is voor hem of haar. Want het verbruik hangt natuurlijk ook weer samen met de plek waar hij staat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_124382959
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik die toevoegingen door users (mits op normale toon gezegd) in zo'n topic wel handig. Niet iedereen realiseert zich dat zo'n oudje meer stroom nodig heeft dan een nieuwe koelkast. En zo kan een belangstellende bepalen of jouw apparaat de meest goedkope optie is voor hem of haar. Want het verbruik hangt natuurlijk ook weer samen met de plek waar hij staat.
Nou weet je wat dan kopen ze toch een nieuwe? Oooh wacht ... :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124386901
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nee heeft geen nieuwe baas. Pleur hem wel op MP voor een paar euro ben ik hem ook kwijt. Niet voor het een en het ander maar bied al best lang spul aan op FHF maar ben gewoon klaar met dat gezeur iedere keer. Godver natuurlijk vreet deze koelkast wat meer stroom maar weet je wat heb geen A+++ in de aanbieding. Had wel een oude koelkast in de aanbieding welke gewoon werkte nu niet meer.

Ligt niet aan de modjes verder ben er nu gewoon klaar mee.
Psst, gewoon langs heen kijken joh ;)
Iemand die er echt om verlegen is, die gaat niet kijken hoe energie zuinig hij is.
Althans, als de mijne er mee uit zou schijen, en die van jou stond er nog, had je hem direct kwijt geweest, energie label A of Z boeit dan echt niet natuurlijk.
Oblahim
pi_124388981
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef Neo-- het volgende:

[..]

Psst, gewoon langs heen kijken joh ;)
Iemand die er echt om verlegen is, die gaat niet kijken hoe energie zuinig hij is.
Althans, als de mijne er mee uit zou schijen, en die van jou stond er nog, had je hem direct kwijt geweest, energie label A of Z boeit dan echt niet natuurlijk.
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef Neo-- het volgende:

[..]

Psst, gewoon langs heen kijken joh ;)
Iemand die er echt om verlegen is, die gaat niet kijken hoe energie zuinig hij is.
Althans, als de mijne er mee uit zou schijen, en die van jou stond er nog, had je hem direct kwijt geweest, energie label A of Z boeit dan echt niet natuurlijk.
Nee niet meer dit is de druppel, In het begin van mijn tijd op FOK! al actief in FHF sterker nog mijn eerste topic ooit was in FHF. In het begin was het echt leuk en zal je vertellen waarom,

Mensen dachten mee, weinig gezeur of kritiek en vooral gewoon eerlijkheid dat was mijn ervaring toen en ook nog genoeg mensen blij mogen maken. Nu na verloop is er een hoop kritiek gedonder en gezeik. Erger nog heb ik tot tweemaal toe spullen welke ik hier aanbod zien verdwijnen naar Marktplaats aan wie ik het gaf. Erger nog bij een persoon zelfs nog de verzendkosten betaald.

Al die dingen groot en klein op een punt is het klaar.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 22 maart 2013 @ 21:23:30 #290
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_124388985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nee heeft geen nieuwe baas. Pleur hem wel op MP voor een paar euro ben ik hem ook kwijt. Niet voor het een en het ander maar bied al best lang spul aan op FHF maar ben gewoon klaar met dat gezeur iedere keer. Godver natuurlijk vreet deze koelkast wat meer stroom maar weet je wat heb geen A+++ in de aanbieding. Had wel een oude koelkast in de aanbieding welke gewoon werkte nu niet meer.

Ligt niet aan de modjes verder ben er nu gewoon klaar mee.
Je moet wel gewoon op FHF blijven aanbieden ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_124389076
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Je moet wel gewoon op FHF blijven aanbieden ;(
Het gaat niet over de opmerkingen van mijn schrijven in de OP :)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124389906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

[..]

Nee niet meer dit is de druppel, In het begin van mijn tijd op FOK! al actief in FHF sterker nog mijn eerste topic ooit was in FHF. In het begin was het echt leuk en zal je vertellen waarom,

Mensen dachten mee, weinig gezeur of kritiek en vooral gewoon eerlijkheid dat was mijn ervaring toen en ook nog genoeg mensen blij mogen maken. Nu na verloop is er een hoop kritiek gedonder en gezeik. Erger nog heb ik tot tweemaal toe spullen welke ik hier aanbod zien verdwijnen naar Marktplaats aan wie ik het gaf. Erger nog bij een persoon zelfs nog de verzendkosten betaald.

Al die dingen groot en klein op een punt is het klaar.
Dat je die dingen, die jij hebt aangeboden, hebt terug gevonden op marktplaats, heb je toch hoop ik wel doorgegeven aan de MODS hier? Want dat is natuurlijk gewoon te triest voor woorden....
Toch stiekem jammer dat je er genoeg van hebt, alhoewel ik jouw standpunt wel begrijp. Misschien even wat nachtjes over slapen en de koelkast gewoon laten staan ? De grappenmakers worden wel gefilterd door de MODS neem ik aan ;)
Oblahim
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:43:05 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124390054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:
Erger nog heb ik tot tweemaal toe spullen welke ik hier aanbod zien verdwijnen naar Marktplaats aan wie ik het gaf. Erger nog bij een persoon zelfs nog de verzendkosten betaald.
Dat is wel heel erg treurig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 21:57:33 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_124390743
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg treurig.
Ik vind het echt schandalig .
En dat met die koelkast vind ik best treurig. Iemand biedt wat aan en wordt vervolgens eigenlijk bestookt met commentaar van duur dit en niet zuinig dat . Nee, niet netjes.
Zou me ook wel een paar keer bedenken voor ik nog wat aanbood.
pi_124393628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]


[..]

Nee niet meer dit is de druppel, In het begin van mijn tijd op FOK! al actief in FHF sterker nog mijn eerste topic ooit was in FHF. In het begin was het echt leuk en zal je vertellen waarom,

Mensen dachten mee, weinig gezeur of kritiek en vooral gewoon eerlijkheid dat was mijn ervaring toen en ook nog genoeg mensen blij mogen maken. Nu na verloop is er een hoop kritiek gedonder en gezeik. Erger nog heb ik tot tweemaal toe spullen welke ik hier aanbod zien verdwijnen naar Marktplaats aan wie ik het gaf. Erger nog bij een persoon zelfs nog de verzendkosten betaald.

Al die dingen groot en klein op een punt is het klaar.
Eerlijk gezegd zie ik geen gezeur in je topic. Wat ik net al zei, users vragen of geven wat aanvullende info over je aanbod zodat iemand die wellicht iets nodig heeft dat kan meenemen in de overweging. Als jij toch vervelende opmerkingen ziet verschijnen, meld het dan even bij ons, dan kijken we mee. Achteraf kunnen we er niks mee en nu zit jij met de kater.

En als jij ziet dat spullen van jou op marktplaats komen dan horen Liesje en ik dat heel graag! Dan kunnen we users daarop aanspreken, want dat is dus écht niet de bedoeling van FHF en gewoon heel zuur voor jou als gever.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:58:55 #296
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_124393629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:
Nu na verloop is er een hoop kritiek gedonder en gezeik.
Probeer wel voor ogen te houden dat dat 9 van de 10 keer díe mensen zijn die normaal ook niet in FHF hangen, die ook meestal niet tot de doelgroep behoren maar het zijn van die langslopers die leuk denken te zijn en even een bommetje komen plaatsen. Menig échte gebruiker van FHF heb je wel blij gemaakt met je ideeën, je spulletjes, je reactie's en je bijdrage's. En die dingen moet je onthouden :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:Erger nog heb ik tot tweemaal toe spullen welke ik hier aanbod zien verdwijnen naar Marktplaats aan wie ik het gaf. Erger nog bij een persoon zelfs nog de verzendkosten betaald.

Al die dingen groot en klein op een punt is het klaar.
Diep triest.... heel diep triest ;(
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_124394599
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik die toevoegingen door users (mits op normale toon gezegd) in zo'n topic wel handig. Niet iedereen realiseert zich dat zo'n oudje meer stroom nodig heeft dan een nieuwe koelkast. En zo kan een belangstellende bepalen of jouw apparaat de meest goedkope optie is voor hem of haar. Want het verbruik hangt natuurlijk ook weer samen met de plek waar hij staat.
ik vind dat ook wel relevante informatie tbh.

[ Bericht 0% gewijzigd door gomi op 22-03-2013 23:58:59 ]
pi_124395846
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Probeer wel voor ogen te houden dat dat 9 van de 10 keer díe mensen zijn die normaal ook niet in FHF hangen, die ook meestal niet tot de doelgroep behoren maar het zijn van die langslopers die leuk denken te zijn en even een bommetje komen plaatsen. Menig échte gebruiker van FHF heb je wel blij gemaakt met je ideeën, je spulletjes, je reactie's en je bijdrage's. En die dingen moet je onthouden :*

sterker nog. een groot gedeelte van de trollers hebben geen flauw idee dat ze in FHF zitten.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 00:01:25 #299
382977 opruimertje
ruimt altijd alles netjes op
pi_124396110
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]


[..]

Erger nog heb ik tot tweemaal toe spullen welke ik hier aanbod zien verdwijnen naar Marktplaats aan wie ik het gaf. Erger nog bij een persoon zelfs nog de verzendkosten betaald.
Toen ik dit las kreeg ik echt een brok in mijn keel.. ongelofelijk echt! Dat er mensen zijn die dat doen. Zij proberen uit FHF dus gewoon een slaatje te slaan..

Triest.
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 00:22:13 #300
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_124396888
Dat zijn trieste mensen inderdaad...
Maar ik vraag me alleen af waarom je dat plaatje van die energielabel op heb laten zitten TS ?

Je weet onderhand wel dat de meeste alleen, maar een hoop commentaar erop gaan leveren terwijl ze geen interesse hebben.
Winner Winner, Chicken Dinner!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')