abonnement Unibet Coolblue
pi_120205450
Hoezo worden mijn topics, met echte onzin er in, wel gesloten, maar heeft dit soort zooi wel bestaansrecht? Dat is gewoon een twittertopic, niet eens onzin of zo. Handig hoor, mods op ONZ die geen onzin herkennen.
pi_120205495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
Hoezo worden mijn topics, met echte onzin er in, wel gesloten, maar heeft dit soort zooi wel bestaansrecht? Dat is gewoon een twittertopic, niet eens onzin of zo. Handig hoor, mods op ONZ die geen onzin herkennen.
Geef eens een link van een topic van jou. En ik snap ook niet dat supergirls topics vaak open blijven.
pi_120205667
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Geef eens een link van een topic van jou. En ik snap ook niet dat supergirls topics vaak open blijven.
Het begon met deze: ONZ / Lekker spuiten
Overduidelijk onzin, het ging verdomme over zeep en zeeppompjes, maar nee, de mod zegt dat het in SEX hoort.

Dus ik naar SEX: SEX / Lekker spuiten!
Zegt de mod daar dat het onzin is en in ONZ hoort. :')

Dus ik terug naar ONZ: ONZ / Lekker spuiten!!!
Gelukkig begrijpen sommige mensen het nu wel dat het ONZ hoor. Maar nee hoor, Smegmanus pleurt hem dicht. Terwijl het echt gewoon onzin is, op hetzelfde niveau van zijn username.

En dan kijk je rond in ONZ, zie je het ene gare kuttopic naar het andere, de meeste met niet meer dan één zin in de OP. Dat is toch gewoon raar? Al die bagger blijft open, maar echte onzin wordt dichtgetiefd.
pi_120205897
Ik zou als ik mod was hem niet dicht gooien.
Maar ik ben dan ook geen mod, verder is dat topc nog altijd beter dan.die van supergirl.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:33:46 #205
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_120207086
Een mod kijkt niet alleen naar de OP maar ook naar de reacties. Een leuke OP is geen garantie voor een leuk topic. Als er alleen maar slecht op gereageerd wordt heb je ook meer kans op een slotje.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:53:36 #206
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120208077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
Hoezo worden mijn topics, met echte onzin er in, wel gesloten, maar heeft dit soort zooi wel bestaansrecht? Dat is gewoon een twittertopic, niet eens onzin of zo. Handig hoor, mods op ONZ die geen onzin herkennen.
Dat het "echte onzin" is, betekent niet meteen dat het "recht" heeft op een plek in ONZ. Als het puur bagger is kan er prima een slotje op.
pi_120208504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dat het "echte onzin" is, betekent niet meteen dat het "recht" heeft op een plek in ONZ. Als het puur bagger is kan er prima een slotje op.
Dus jij beweert dat mijn topic bagger is, maar bijvoorbeeld dat topic van Supergirl niet?
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:03:44 #208
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120208754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat mijn topic bagger is, maar bijvoorbeeld dat topic van Supergirl niet?
Ja.
pi_120208895
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja.
Sorry hoor, maar ik zie het niet. Het enige wat ik zie zijn een paar random brainfarts in de trant van ik vind LOTR zo leuk. :') En zo zie je wel meer topics hier, één zin, soms zelfs maar één woord, en toch blijft het open.

Ook zou ik nu wel eens een mening van een mod willen horen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:06:10 #210
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_120208915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat mijn topic bagger is, maar bijvoorbeeld dat topic van Supergirl niet?
Qua reacties is het topic van supergirl beter denk ik. Maar dat is aan de modjes. Die sluiten heus niets zomaar topics. Maar wie ben ik :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_120208993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Fopje het volgende:

[..]

Qua reacties is het topic van supergirl beter denk ik. Maar dat is aan de modjes. Die sluiten heus niets zomaar topics. Maar wie ben ik :P
Dat topic is maar een voorbeeld, ik kan ook wel een ander baggertopic als voorbeeld nemen als je wilt.
pi_120209047
Deze bijvoorbeeld: ONZ / Er gaat iets heel ergs gebeuren!!!
Wat voegen dit soort topics toe? Het is toch geen Twitter hier?
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:08:37 #213
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120209053
Niet alle kuttopics krijgen een slotje, dat zou onzinnig zijn. Veel kuttopics zakken prima weg in de topiclijst, als je ze mooi met rust laat.
pi_120209268
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Niet alle kuttopics krijgen een slotje, dat zou onzinnig zijn. Veel kuttopics zakken prima weg in de topiclijst, als je ze mooi met rust laat.
En die van mij wel, waarom dan? Die konden ze dan toch ook weg laten zakken? Het is niet alsof het echt bepaald storm liep. Ik wil gewoon een reden, persoonlijk vond ik dat slotje nogal onzinnig na drie keer heen en weer te zijn geschopt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:17:55 #215
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120209603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:

[..]

En die van mij wel, waarom dan? Die konden ze dan toch ook weg laten zakken? Het is niet alsof het echt bepaald storm liep. Ik wil gewoon een reden, persoonlijk vond ik dat slotje nogal onzinnig na drie keer heen en weer te zijn geschopt.
Zie het als een "gelegenheidsslotje". Modje komt langs, ziet een paar kuttopics, gooit ze op slot. Topics lager in de lijst worden overgeslagen, want die zakken toch wel weg.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 22:48:38 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_120211419
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Niet alle kuttopics krijgen een slotje, dat zou onzinnig zijn. Veel kuttopics zakken prima weg in de topiclijst, als je ze mooi met rust laat.
Kan er over meepraten :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:20:18 #217
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_120213084
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:

[..]

En die van mij wel, waarom dan? Die konden ze dan toch ook weg laten zakken? Het is niet alsof het echt bepaald storm liep. Ik wil gewoon een reden, persoonlijk vond ik dat slotje nogal onzinnig na drie keer heen en weer te zijn geschopt.
Je moet het vooral niet zo persoonlijk nemen :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_120220801
Huil mij één rivier.

En dit:
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Zie het als een "gelegenheidsslotje". Modje komt langs, ziet een paar kuttopics, gooit ze op slot. Topics lager in de lijst worden overgeslagen, want die zakken toch wel weg.
En dit:
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:20 schreef Fopje het volgende:

[..]

Je moet het vooral niet zo persoonlijk nemen :P
Geen stress broeders!

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 10:18:22 ]
pi_120221594
Hoe om te gaan met een slotje.

Help ik heb een slotje gekregen op mijn prachtige topicje! Wat nu?
Geeft niks, alles komt goed. Volgende keer beter.

Maar het is zwaar onterecht!
Echt?
Nee, als ik heel eerlijk ben snap ik het ook wel.

Nee, echt, het slotje is onterecht.
Misschien kun je even de mod die het gesloten heeft een PM of DM bericht sturen. Heel soms vergissen ze zich. Stuur een linkje mee naar het topic zodat zij ook weten waar je het over hebt. En hoogstwaarschijnlijk heb je wel een vermoeden waarom ze het op slot hebben gegooid. Draag dan gelijk argumenten aan waarom het toch onterecht is, of geef aan dat je er voor zult zorgen dat de “sfeer” in het topic verbeterd.
Wees vriendelijk en redelijk. Dan valt er best met ze te praten.

Je kan ook verhaal gaan halen in het Feedback forum van het betreffende subforum.
Ook dan geldt, geef een linkje, wees vriendelijk en blijf redelijk. En hou er rekening mee dat andere mensen zich er nu ook mee kunnen bemoeien... wat in je voor- of nadeel kan werken.
Wees tegen hen ook vriendelijk en beleefd, ook al zijn ze het niet met je eens.

User X heeft x dagen geleden kuttopic x gemaakt, dat bleef wel open.
Het leven is oneerlijk. User X heeft kennelijk mazzel gehad.
FOK! Is oneerlijk. Van sommige users wordt meer getolereerd.
De mods zijn oneerlijk. Het zijn gewoon mensen die voor de lol de troep die nerds op internet maken opruimen en de ene dag zijn ze daar fanatieker in dan de andere.

Ik heb het vriendelijk en redelijk uitgelegd maar toch gaan ze niet overstag.
Kut voor je, echt.
Slaap er een nachtje over, morgen zul je het allemaal niet zo erg meer vinden. Besteedt volgende keer wat meer aandacht aan je topic en je zult zien dat het dan beter gaat.

Bedankt man :’).
Is goed joh :’).

(Ik had zin om te typen.)
pi_120228338
quote:
12s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef zovty het volgende:
Hoe om te gaan met een slotje.

Help ik heb een slotje gekregen op mijn prachtige topicje! Wat nu?
Geeft niks, alles komt goed. Volgende keer beter.

Maar het is zwaar onterecht!
Echt?
Nee, als ik heel eerlijk ben snap ik het ook wel.

Nee, echt, het slotje is onterecht.
Misschien kun je even de mod die het gesloten heeft een PM of DM bericht sturen. Heel soms vergissen ze zich. Stuur een linkje mee naar het topic zodat zij ook weten waar je het over hebt. En hoogstwaarschijnlijk heb je wel een vermoeden waarom ze het op slot hebben gegooid. Draag dan gelijk argumenten aan waarom het toch onterecht is, of geef aan dat je er voor zult zorgen dat de “sfeer” in het topic verbeterd.
Wees vriendelijk en redelijk. Dan valt er best met ze te praten.

Je kan ook verhaal gaan halen in het Feedback forum van het betreffende subforum.
Ook dan geldt, geef een linkje, wees vriendelijk en blijf redelijk. En hou er rekening mee dat andere mensen zich er nu ook mee kunnen bemoeien... wat in je voor- of nadeel kan werken.
Wees tegen hen ook vriendelijk en beleefd, ook al zijn ze het niet met je eens.

User X heeft x dagen geleden kuttopic x gemaakt, dat bleef wel open.
Het leven is oneerlijk. User X heeft kennelijk mazzel gehad.
FOK! Is oneerlijk. Van sommige users wordt meer getolereerd.
De mods zijn oneerlijk. Het zijn gewoon mensen die voor de lol de troep die nerds op internet maken opruimen en de ene dag zijn ze daar fanatieker in dan de andere.

Ik heb het vriendelijk en redelijk uitgelegd maar toch gaan ze niet overstag.
Kut voor je, echt.
Slaap er een nachtje over, morgen zul je het allemaal niet zo erg meer vinden. Besteedt volgende keer wat meer aandacht aan je topic en je zult zien dat het dan beter gaat.

Bedankt man :’).
Is goed joh :’).

(Ik had zin om te typen.)
Goede post.
  woensdag 12 december 2012 @ 14:12:58 #221
256666 leeell
I know you're lonely
pi_120228437
quote:
12s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef zovty het volgende:
Hoe om te gaan met een slotje.

Help ik heb een slotje gekregen op mijn prachtige topicje! Wat nu?
Geeft niks, alles komt goed. Volgende keer beter.

Maar het is zwaar onterecht!
Echt?
Nee, als ik heel eerlijk ben snap ik het ook wel.

Nee, echt, het slotje is onterecht.
Misschien kun je even de mod die het gesloten heeft een PM of DM bericht sturen. Heel soms vergissen ze zich. Stuur een linkje mee naar het topic zodat zij ook weten waar je het over hebt. En hoogstwaarschijnlijk heb je wel een vermoeden waarom ze het op slot hebben gegooid. Draag dan gelijk argumenten aan waarom het toch onterecht is, of geef aan dat je er voor zult zorgen dat de “sfeer” in het topic verbeterd.
Wees vriendelijk en redelijk. Dan valt er best met ze te praten.

Je kan ook verhaal gaan halen in het Feedback forum van het betreffende subforum.
Ook dan geldt, geef een linkje, wees vriendelijk en blijf redelijk. En hou er rekening mee dat andere mensen zich er nu ook mee kunnen bemoeien... wat in je voor- of nadeel kan werken.
Wees tegen hen ook vriendelijk en beleefd, ook al zijn ze het niet met je eens.

User X heeft x dagen geleden kuttopic x gemaakt, dat bleef wel open.
Het leven is oneerlijk. User X heeft kennelijk mazzel gehad.
FOK! Is oneerlijk. Van sommige users wordt meer getolereerd.
De mods zijn oneerlijk. Het zijn gewoon mensen die voor de lol de troep die nerds op internet maken opruimen en de ene dag zijn ze daar fanatieker in dan de andere.

Ik heb het vriendelijk en redelijk uitgelegd maar toch gaan ze niet overstag.
Kut voor je, echt.
Slaap er een nachtje over, morgen zul je het allemaal niet zo erg meer vinden. Besteedt volgende keer wat meer aandacht aan je topic en je zult zien dat het dan beter gaat.

Bedankt man :’).
Is goed joh :’).

(Ik had zin om te typen.)
waarheidsgetrouwe post dit
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_120236031
quote:
12s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef zovty het volgende:
Hoe om te gaan met een slotje.

Help ik heb een slotje gekregen op mijn prachtige topicje! Wat nu?
Geeft niks, alles komt goed. Volgende keer beter.

Maar het is zwaar onterecht!
Echt?
Nee, als ik heel eerlijk ben snap ik het ook wel.

Nee, echt, het slotje is onterecht.
Misschien kun je even de mod die het gesloten heeft een PM of DM bericht sturen. Heel soms vergissen ze zich. Stuur een linkje mee naar het topic zodat zij ook weten waar je het over hebt. En hoogstwaarschijnlijk heb je wel een vermoeden waarom ze het op slot hebben gegooid. Draag dan gelijk argumenten aan waarom het toch onterecht is, of geef aan dat je er voor zult zorgen dat de “sfeer” in het topic verbeterd.
Wees vriendelijk en redelijk. Dan valt er best met ze te praten.

Je kan ook verhaal gaan halen in het Feedback forum van het betreffende subforum.
Ook dan geldt, geef een linkje, wees vriendelijk en blijf redelijk. En hou er rekening mee dat andere mensen zich er nu ook mee kunnen bemoeien... wat in je voor- of nadeel kan werken.
Wees tegen hen ook vriendelijk en beleefd, ook al zijn ze het niet met je eens.

User X heeft x dagen geleden kuttopic x gemaakt, dat bleef wel open.
Het leven is oneerlijk. User X heeft kennelijk mazzel gehad.
FOK! Is oneerlijk. Van sommige users wordt meer getolereerd.
De mods zijn oneerlijk. Het zijn gewoon mensen die voor de lol de troep die nerds op internet maken opruimen en de ene dag zijn ze daar fanatieker in dan de andere.

Ik heb het vriendelijk en redelijk uitgelegd maar toch gaan ze niet overstag.
Kut voor je, echt.
Slaap er een nachtje over, morgen zul je het allemaal niet zo erg meer vinden. Besteedt volgende keer wat meer aandacht aan je topic en je zult zien dat het dan beter gaat.

Bedankt man :’).
Is goed joh :’).

(Ik had zin om te typen.)
Duidelijk, bedankt.
pi_120311528
Hoi, wie zijn al die mods :?
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:45:41 #224
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_120314934
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, wie zijn al die mods :?
Hoi, geen idee.
Doei.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_120314976
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, wie zijn al die mods :?
Je hebt jaap, piet, klaas en joris
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')