abonnement Unibet Coolblue
pi_118673684
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vinci
Hulde, en maar zeggen dat tennisfans geen vrouwentennisfans zijn. :P
pi_118673817
Niet zo heel moeilijk toch..van links naar rechts Hsieh, Pironkova, Vinci, Petrova, Kirilenko, Hantuchova, Woz, Zheng

Alleen bij Zheng had ik wellicht Peng ofzo gezegd als ik niet wist dat ze mee zou doen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118673898
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Niet zo heel moeilijk toch..van links naar rechts Hsieh, Pironkova, Vinci, Petrova, Kirilenko, Hantuchova, Woz, Zheng

Alleen bij Zheng had ik wellicht Peng ofzo gezegd als ik niet wist dat ze mee zou doen :')
Ja ik ook. Maar ik herkende eerst Hantuchova niet en Pironkova ook niet, hoewel ik die in tennisoutfit wel zou herkennen. Sowieso hebben ze dan altijd hun haar vast. Maar ze zien er heul anders uit zo opgemaakt.
pi_118674391
Pironkova valt hier wel in positieve zin op O+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118674444
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Pironkova valt hier wel in positieve zin op O+
Zij heeft wel een leuk koppie. :Y

pi_118693441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Ivanovic was altijd ietsje te zwaar, maar dat was ook een beetje de sleutel tot succes omdat ze daar veel van haar kracht vandaan haalde. Toen zijn ze er bij Adidas mee aan de gang gegaan en nu is er echt niets over en is haar tennis ook gewoon veel minder. Veel beweeglijker is ze er niet eens op geworden en qua kracht is het duidelijk minder.

Wat oude foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Toen kon het best wat fitter, maar ze zijn daarin echt compleet doorgeslagen met haar.




Niets aan het handje hoor :')
pi_118693757
Die gaat echt de Hantuchova kant op..ze ziet eruit alsof ze net ernstig ziek is geweest...Damn..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118765026
Nog één overwinning en Wozz is terug in de top tien. Op basis van wat ze na de US Open liet zien wel terecht. :)
pi_118772287
Fed Cup begonnen. Bookies vinden Tsjechië favoriet, maar als ik de vorm van Kvitová, Zakopalova en Safarova bekijk moeten de Serviërs dit met twee vingers in de neus winnen..
pi_118772298
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:43 schreef Rosario het volgende:
Fed Cup begonnen. Bookies vinden Tsjechië favoriet, maar als ik de vorm van Kvitová, Zakopalova en Safarova bekijk moeten de Serviërs dit met twee vingers in de neus winnen..
Niet op tv te volgen denk ik?
sig verwijderd door FA
pi_118772383
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Niet op tv te volgen denk ik?
Nee, maar je weet ongetwijfeld de streams wel te vinden. ;)

Overigens doet Zakopalova niet mee natuurlijk, in de dubbels zitten Hradecka en Hlavackova, dus dat wordt wel een overwinning. Wordt het toch nog spannend.
pi_118772467
Kvitova was ziek bij de championships, dus dat was de reden dat ze daar zo rampzalig was...maar als zij ook maar een beetje van haar normale niveau haalt lijkt Tsjechie me favoriet....maar wordt wel spannend. En Lucie houdt ook niet over nee :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118777221
Safarova - Ivanovic 6-4 6-3
pi_118779641
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:43 schreef Rosario het volgende:
Fed Cup begonnen. Bookies vinden Tsjechië favoriet, maar als ik de vorm van Kvitová, Zakopalova en Safarova bekijk moeten de Serviërs dit met twee vingers in de neus winnen..
Ik had natuurlijk even buiten Ivanovic en Jankovic gerekend. :')
pi_118779820
_O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118782435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:45 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niets aan het handje hoor :')
WTF :{ :{
pi_118804324
Hoe wint Ana nou weer van Petra :')
pi_118804493
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef luckass het volgende:
Hoe wint Ana nou weer van Petra :')
_O-
:')
Misschien was Safarova heel goed, ofzo...geen touw aan vast te knopen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118806912
Jankovic toch knap 2 games gewonnen van Safarova. Tsjechië dus op 3-1 en de cup is binnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118806958
Was het vooral Jankovic die echt weer bedroevend en echt bedroevend slecht was _O- Janko :') :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118815859
Petrova rolt Wozniacki volledig op in de finale van Sofia: 6-2 6-1.
sig verwijderd door FA
pi_118896962


WTA lijkt nog niet door te hebben dat dit niet langer Ivanovic representeert
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119735449







:')
  donderdag 29 november 2012 @ 00:50:44 #199
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119735633
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119737470
quote:
:D

Niet dat ze ongelijk heeft of zo.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')