Had eerst een apart topic aangemaamd, en werd meteen hiervoor getipt. Zetten we dit hier ook nog even neer. Ik weet niet of het gewoon als nieuwkomers of terugkomers zich voorstellen, toch doe ik het. Ik ben Dactylus, eerder hier actief geweest onder een naam die ik nu dermate cliche acht dat ik hem niet noem. Ik ben voor mijn hobby fotograaf van voornamelijk vrachtwagens, en om in die wereld een gat in de markt op te vullen leg ik op facebook een verzameling aan van aparte kreten, spreuken, en teksten die je op vrachtwagens tegenkomt. Ik weet niet of het als reclame maken gezien word als ik hier een link neerzet, dus ik geef alleen de naam: VrachtwagenNamen En Teksten. Als het je wat lijkt, kijk gerust. (Word dit ook als reclame gezien, dan haal ik dit weg.)
Hiernaast ben ik sinds kort recensent. Ik weet nog niet helemaal waar ik me wat dat betreft op wil richten, en of het een blijvende hobby is, maar dat merken wel vanzelf.
Ik werk in de horeca, als manusje-van-alles. Het bevalt goed, vooral omdat ik naast mijn werk mijn hobby letterlijk kan uitoefenen (A).
Ik ga zien of ik hier nu wel goed kan aarden, van mezelf heb ik nog weleens moeite met wortel schieten in nieuwe groepen. We maken het mee!
MVG, Dactylus.