abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_156760847
Heyz,

Door eens te zoeken naar reacties op een onderwerp op Google, kwam ik hier terecht, zo'n 3 jaar geleden. Ik denk dat ik nu een jaar dagelijks dit forum bezoek. Vooral in TV, Omdat mijn neigingen om te willen reageren steeds groter werd,heb ik vandaag besloten om mij te registeren. Ik ben niet echt een Social-Media-fanaat, heb bijvoorbeeld geen Twitter/Instagram en ben niet actief op Facebook. Het is voor het eerst sinds jaren dat ik op openbaar internet weer eens iets tik. Is het raar om me een beetje zenuwachtig te voelen bij het tikken van dit 1e bericht? Kunnen jullie je 1e bericht nog herinneren? Over mezelf; ben in de 30, woon bijna 10 jaar in Gelderland, waar ik daarvoor opgegroeid ben in Friesland. Ik hou oa van de natuur, fietsen, lezen (waaronder dit forum).

Wil de volgende Newbie zich voorstellen? Lijkt me sterk dat er 55 dagen lang geen nieuwe registratie heeft plaatsgevonden. Alvast Welkom voor de volgende Newbie!
Kleur - maakt de wereld mooi, Na = natuur, prachtig! en om mijn gebruikersnaam iets vrouwelijker te maken ;) Google 'kleur' en 'natuur' bij afbeeldingen.Njoy it!
pi_156884632
heey ik ben 26 man en woon in flevoland ben nieuw op fok
  Boks-Chick vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:29:04 #228
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_156884939
Welkom nieuwelingen! Heel veel fun alhier *O*
Het is niet de criticus die telt; hij die wijst naar de vrouw die struikelt en zegt wat zij beter had kunnen doen. Die eer komt toe aan zij die daadwerkelijk in de arena staat, gezicht besmeurd met stof, zweet en bloed, zij die dapper streeft en vaak tekort komt en fouten maakt, omdat dat eenmaal onvermijdelijk is. Zij die, als het meezit, soms de triomf van 'n grootse verrichting mag proeven en als het tegenzit en zij faalt, in elk geval grote moed heeft getoond.
JMLH 14-05-2013 - 27-05-2014
pi_157488896
Hallo iedereen! Ik ben 23 en Italiaan. Ik studeer Nederlands want mijn partner is Vlaming. Ik hoop dat ik hier nieuwe vrienden kan vinden en dat ik mijn Nederlands kan oefenen en verbeteren.

Tot ziens!
pi_159363496
Poeh, actief voorsteltopic hier! Ben Deeskuh88, geboortejaar 1988 (ha-ha..), geboren en getogen in Noord-Limburg. Foto's van mijn zusje krijgen jullie niet. Van mijn broertje overigens ook niet :P Gek op dieren, dus heb er veel in huis (konijntjes, vogeltjes, visjes, hamsters en een paardje, maar laatste dan niet in huis). Getrouwd. Werkzaam als drogist en verkoopmedewerkster. Kom van de havo, maar geen vervolgopleiding afgerond. Actief op diverse fora, maar nog niet hier. Wel eerder een account gehad, maar nooit iets gepost, waardoor die is verdwenen :(

Dusss... Hoi!
pi_159364362
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:35 schreef Deeskuh88 het volgende:
Poeh, actief voorsteltopic hier! Ben Deeskuh88, geboortejaar 1988 (ha-ha..), geboren en getogen in Noord-Limburg. Foto's van mijn zusje krijgen jullie niet. Van mijn broertje overigens ook niet :P Gek op dieren, dus heb er veel in huis (konijntjes, vogeltjes, visjes, hamsters en een paardje, maar laatste dan niet in huis). Getrouwd. Werkzaam als drogist en verkoopmedewerkster. Kom van de havo, maar geen vervolgopleiding afgerond. Actief op diverse fora, maar nog niet hier. Wel eerder een account gehad, maar nooit iets gepost, waardoor die is verdwenen :(

Dusss... Hoi!
:W
To survive, is to be victorious!
pi_159498834
Hallo, ik ben BruinePiem0l. Ik ben nieuw.
pi_159498928
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef BruinePiem0l het volgende:
Hallo, ik ben BruinePiem0l. Ik ben nieuw.
:')
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:46:38 #234
456626 Kuifje65
Oud-Flabberaar
pi_161810315
Een newbie die egienlijk een oldie op de grootste concurrent van een paar jaar terug is. Op Flabber hoorde ik ooit bij de die-hard posters. Dat forum is helaas ter ziele gegaan. Ik merk dat ik het forumgevoel mis, dus probeer ik het maar eens bij de grootste concurrent.

Ooit kreeg je een dagban op Flabber als je FOK! noemde... Nu zit ik er zelf!
pi_162241580
Zo, na 4 jaar alleen lezen is het tijd geworden om ook maar eens te reageren. Hallo allemaal :)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 05:01:29 #236
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_162343105
Ik zie dit topic nu pas, zal me ook eens netjes komen melden :)
pi_162417186
Hallo allemaal!
Ik ben ook "nieuw" hier.
Cat, 32 jaar, uit Den Helder, al heel lang een stiekeme meelezer en nu eindelijk maar eens geregistreerd.
  zondag 22 mei 2016 @ 21:20:43 #238
222754 Dagoduck
Muziekliefhebber
pi_162417715
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef Cat83 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben ook "nieuw" hier.
Cat, 32 jaar, uit Den Helder, al heel lang een stiekeme meelezer en nu eindelijk maar eens geregistreerd.
Welkom stadsgenoot.
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_162417905
quote:
Welkom stadsgenoot.
Dank je :)
pi_162440481
Mokcake meldt zich!
Ben 19, kom uit Brabant en lees al een hele tijd mee. Dit zal vast veel leuker zijn.

Houdoe :D
  vrijdag 27 mei 2016 @ 02:52:06 #241
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162531700
Eerste keer dat ik dit topic zie. Nu zit ik hier al anderhalf jaar erop, maar ik doe me toch even voorstellen.

Schrijfveer, aangenaam. Heeft twee oudere broers en komt oorspronkelijk uit het noorden van Nederland. Daar heb ik ook mijn HBO studie gedaan en ben nu met een universitaire studie in het zuiden van het land bezig. Had zin om ergens ver van huis te studeren :D
pi_163911125
Hoi allemaal. Ik ben Gattara, en ook nieuw hier. Na een tijdje te hebben meegelezen op het forum, heb ik toch maar besloten om een account aan te maken. Ik woon inmiddels een aantal jaren in Nederland, dus de kans is groot dat jullie grammaticafouten zullen tegenkomen (voel je vrij om mij te corrigeren).
pi_163913775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:47 schreef Gattara het volgende:
Hoi allemaal. Ik ben Gattara, en ook nieuw hier. Na een tijdje te hebben meegelezen op het forum, heb ik toch maar besloten om een account aan te maken. Ik woon inmiddels een aantal jaren in Nederland, dus de kans is groot dat jullie grammaticafouten zullen tegenkomen (voel je vrij om mij te corrigeren).
In ieder geval perfect leesbaar tot dusver. ^O^
Welkom!
pi_164618311
Ik ben weer newbie geworden.
Met wie spreek ik ??
pi_164618390
Zijn jullie wel eens door een bushokje getyft, newbies?
Maakt geluid bij openen
pi_164740799
Haii! Ik ben PussinBoots en ook nieuw hier (na een paar jaar alleen lezen heb ik toch besloten een account aan te maken :P )

Ik kom uit Noord-Limburg, ben gek op dieren (zelf twee katten) en ben werkzaam als commercieel medewerker.

pi_164768281
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:23 schreef PussinBoots_ het volgende:
Haii! Ik ben PussinBoots en ook nieuw hier (na een paar jaar alleen lezen heb ik toch besloten een account aan te maken :P )

Ik kom uit Noord-Limburg, ben gek op dieren (zelf twee katten) en ben werkzaam als commercieel medewerker.

Welkom :W
pi_165162747
Ok, ik was dit topic ffe kwijt en heb me nog niet echt voorgesteld op dit forum.

Ben dus een man in de tweede helft van de 30 en lurk hier eigenlijk al mee sinds laat ons zeggen 2005.
Het eerste topic dat me naar dit forum leed was het avontuur/grap van Ryan en Stali die iets bijzonders hadden gevonden in een bos. Ja, ik hield toen van wat spanning en mysterie…

Gaandeweg bezocht ik dit forum steeds vaker en een aantal jaren geleden heb ik dan ook mijn account aangemaakt.

Normaal gezien ben ik niet echt een internetforummens, maar door verscheidene omstandigheden merk ik dat ik toch de ‘behoefte’ heb om op sommige topics mee te reageren.
Dat wil niet zeggen dat ik altijd een pasklaar antwoord voorhanden heb wanneer ik reageer, maar probeer toch een beetje mee te gaan in de discussie en iets opsteken van andere forumleden met verstand van de materie(tot zover ze reikt n een mening is immers geen feit :P )

Oh ja, ik ben ook nog van belgische afkomst en ben nog nooit door een bushokje getyfd, dus als er zich iemand geroepen voelt om dit te doen, ga je gang. :Y)
pi_165445540
Hallo allemaal. Ik ben Naomi 23 jaar, kom uit het midden van Nederland en ik ben nieuw hier. Ik dacht, ik zeg eens even hallo :)
pi_165454576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef NaomiH11 het volgende:
Hallo allemaal. Ik ben Naomi 23 jaar, kom uit het midden van Nederland en ik ben nieuw hier. Ik dacht, ik zeg eens even hallo :)
Hoi Naomi, welkom! Veel plezier op FOK! En doe ze de groeten in Frankrijk :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')