abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:55:09 #176
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118427509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Schijven calibreren?
Ik haal regelmatig de wielen uit de fiets(i.v.m. transport: geen trekhaak en anders past het niet in de auto) en heb ze nog nooit opnieuw hoeven te calibreren.
En als je het zo bekijkt zou een fiets van 1000,- ook als overkill kunnen worden beschouwd: de 2 fietsen van 500,- van mijn ouders zijn net zo goed. (En dat zijn Focus bikes.).

Al moet ik wel zeggen dat er voor mij misschien een nieuw achterwiel aan zit te komen: body krijgt speling, en i.i.g. voor mijn vaders bike was die los niet te krijgen(Alex DP velg, maar een "eenvoudigere" als ik heb. )

Crazy, ideaal zou zijn die velgen: Hope naaf en Sram X0 aandrijving.
Had ik ook, maar was bij mij te verhelpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef mrPanerai het volgende:
Nee joh, je heb gewoon materiaal nodig waar je op kan rekenen.
En calibreren hoeft niet als je je wiel er gewoon uithaalt, maar andere schijven op andere wielen....
Zelfde wielen zelfde schijven?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:43:52 #177
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_118429880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef Marco001 het volgende:

Crazy, ideaal zou zijn die velgen: Hope naaf en Sram X0 aandrijving.
SRAM XX1: kan je ook je voorderailleur eraf slopen 8-)
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:37:37 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118435924
Voorderrie blijft er op toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118436315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Voorderrie blijft er op toch?
Waarom zou je? Alleen een chainguard is dan ook voldoende.
Maar ik wil toch nog voor 2 bladen hebben. en achter 10 of 11, en dan vooral 1 zwaarder verzet.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:45:55 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118436416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Waarom zou je? Alleen een chainguard is dan ook voldoende.
Maar ik wil toch nog voor 2 bladen hebben. en achter 10 of 11, en dan vooral 1 zwaarder verzet.
Waarom zou je een chainguard willen?

Ik dacht derrie om hem op het kettingwiel te houden?

11 achter zou ik niet doen, te duur.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:48:33 #181
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_118436556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Voorderrie blijft er op toch?
Bij SRAM XX1 niet. Dat is een 1x11 aandrijving. De tanden van het voorste blad zijn ook anders dan van een crankstel met meerdere bladen: breed en smal zodat ze precies om-en-om in de ketting passen. Daardoor heb je in principe ook geen chain device nodig. Alhoewel de meeste fietsenbouwers die er uit voor zorg wel op zetten, maar dan alleen aan de bovenkant van het tandwiel.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:50:50 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118436684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:48 schreef FHR het volgende:

[..]

Bij SRAM XX1 niet. Dat is een 1x11 aandrijving. De tanden van het voorste blad zijn ook anders dan van een crankstel met meerdere bladen: breed en smal zodat ze precies om-en-om in de ketting passen. Daardoor heb je in principe ook geen chain device nodig. Alhoewel de meeste fietsenbouwers die er uit voor zorg wel op zetten, maar dan alleen aan de bovenkant van het tandwiel.
Ik zie het, die tanden zien er raar uit ja. Nog nooit van dichtbij gezien zo'n xx1 :P Is denk ik alleen handig als je goed (sterk) genoeg bent om het op 1 voorblad te redden, en dat zullen er weinig zijn hier.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:51:09 #183
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_118436705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom zou je een chainguard willen?

Als je een beetje ruig gaat fietsen is het wel prettig als je ketting erop blijft liggen. Vaak worden ze ook in combinatie met een bash guard gemonteerd zodat je niet je voorste bladen kapot beukt op een rots. En met een onderste guard wordt je fiets ook een stuk stiller als je over grote hobbels rijdt (minder chain slap tegen de achterbrug). Voor dat laatste schijnen de Shimano Shadow Plus derailleurs ook goed te helpen (en SRAM Type 2). Die hebben een systeem waardoor de derailleurkooi minder makkelijk naar voren zwiept op hobbels.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:52:24 #184
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_118436770
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zie het, die tanden zien er raar uit ja. Nog nooit van dichtbij gezien zo'n xx1 :P Is denk ik alleen handig als je goed (sterk) genoeg bent om het op 1 voorblad te redden, en dat zullen er weinig zijn hier.
Achter is het grootste tandwiel 42 tanden (in plaats van 36), dus je komt een heel eind, maar je moet zeker nog sterk zijn.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:00:24 #185
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_118437234
Leuke zoektocht: ik ben op zoek naar een nieuwe fiets met:

• Liever geen carbon frame (ik wil 'em makkelijk in de auto en de lift kunnen smijten).
• 150 - 160 mm veerweg voor en achter (tot max 180 mm).
• Luchtvering voor en achter, bijvoorkeur van Fox met Kashima coating (achter Cane Creek Double Barrel is natuurlijk ook prima!).
• Achterdemper een beetje beschermd (dus niet net voor het achterwiel zodat alle modder erop valt, maar beschermd door de zadelpen o.i.d.).
• 2x10 aandrijving, bij voorkeur met chain device en bashguard.
• Shimano remmen (Saint, XT of XTR trail), 180mm of 200mm schijven.
• Dropper post (zo'n verstelbare zadelpen, bijvoorbeeld RockShox Reverb).
• Bij voorkeur UST wielen of Tubeless Ready.
• 26" of 29er, liever geen 650b (daar zijn nog zo weinig banden voor). 29er mag minder veerweg hebben dan hierboven staat.
• Bij voorkeur veel ruimte om de banden zodat er 2.4 of 2.5 banden in kunnen.
• 142x12 achteras (of Maxle o.i.d., in ieder geval iets dat steviger is dan een 9 mm QR).

Iemand suggesties? *)

[ Bericht 1% gewijzigd door FHR op 25-10-2012 22:11:06 ]
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_118438753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef FHR het volgende:
Leuke zoektocht: ik ben op zoek naar een nieuwe fiets met:

• Liever geen carbon frame (ik wil 'em makkelijk in de auto en de lift kunnen smijten).
• 150 - 160 mm veerweg voor en achter (tot max 180 mm).
• Luchtvering voor en achter, bijvoorkeur van Fox met Kashima coating (achter Cane Creek Double Barrel is natuurlijk ook prima!).
• Achterdemper een beetje beschermd (dus niet net voor het achterwiel zodat alle modder erop valt, maar beschermd door de zadelpen o.i.d.).
• 2x10 aandrijving, bij voorkeur met chain device en bashguard.
• Shimano remmen (Saint, XT of XTR trail), 180mm of 200mm schijven.
• Dropper post (zo'n verstelbare zadelpen, bijvoorbeeld RockShox Reverb).
• Bij voorkeur UST wielen of Tubeless Ready.
• 26" of 29er, liever geen 650b (daar zijn nog zo weinig banden voor). 29er mag minder veerweg hebben dan hierboven staat.
• Bij voorkeur veel ruimte om de banden zodat er 2.4 of 2.5 banden in kunnen.
• 142x12 achteras (of Maxle o.i.d., in ieder geval iets dat steviger is dan een 9 mm QR).

Iemand suggesties? *)
Dat is nogal een indrukwekkend lijstje.

Een persoonlijke voorkeur voor een volgende fiets zou LaPierre zijn en die lijken vrij veel te hebben van wat er op je lijstje staat. Die heb je natuurlijk in verschillende soorten dus scroll er eens doorheen zou ik zeggen:

http://www.lapierrebikes.es/btt/trail-all-mountain

Ik vind zelf de Zesty 914 wel interessant, maar ik heb daar geen budget voor en bovendien acht ik mezelf nog niet in staat er het meeste uit te kunnen halen :P

http://www.lapierrebikes.(...)tain/zesty/zesty-914
pi_118438871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zie het, die tanden zien er raar uit ja. Nog nooit van dichtbij gezien zo'n xx1 :P Is denk ik alleen handig als je goed (sterk) genoeg bent om het op 1 voorblad te redden, en dat zullen er weinig zijn hier.
klopt, mijn fiets fit leraar had dat 1x11, met een chainstay(zo heet dat eigenlijk schiet mij net te binnen, google maar) maar die was ook absurd sterk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118438950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef FHR het volgende:

[..]

Als je een beetje ruig gaat fietsen is het wel prettig als je ketting erop blijft liggen. Vaak worden ze ook in combinatie met een bash guard gemonteerd zodat je niet je voorste bladen kapot beukt op een rots. En met een onderste guard wordt je fiets ook een stuk stiller als je over grote hobbels rijdt (minder chain slap tegen de achterbrug). Voor dat laatste schijnen de Shimano Shadow Plus derailleurs ook goed te helpen (en SRAM Type 2). Die hebben een systeem waardoor de derailleurkooi minder makkelijk naar voren zwiept op hobbels.
Ik heb achter een X9 type 2, en daarbij is dat inderdaad echt al stukken beter als de XT op mijn oude bike. Scheelt enorm :)
fhr, kijk eens bij Rotwild, of Ghost
Deze: http://www.ghost-bikes.co(...)ail/amr-lector-2990/ voldoet aan je eisen, en heeft een erg goede reputatie(net als de Canyon versie btw..)
Of neem het paradepaardje van GHost, de 2990 met E:I, das een soort elektronische demping, leest de ondergrond als het ware en past daar de sterkte van de demping op aan.
Wel Magura remmen i.p.v Shimano, maar die schijnen ook erg goed te zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Marco001 op 25-10-2012 22:37:16 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118439133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb achter een X9 type 2, en daarbij is dat inderdaad echt al stukken beter als de XT op mijn oude bike. Scheelt enorm :)
Die van mij rammelt best wel, maar het is nog niet storend. Ik heb op dit moment sowieso geen ruimte om te investeren in de fiets en ik vraag me ook af of het een goed plan is om op dit relatieve basismodel grote aanpassingen door te voeren.

Misschien iets voor later :P
pi_118439228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Garagardo het volgende:

[..]

Die van mij rammelt best wel, maar het is nog niet storend. Ik heb op dit moment sowieso geen ruimte om te investeren in de fiets en ik vraag me ook af of het een goed plan is om op dit relatieve basismodel grote aanpassingen door te voeren.

Misschien iets voor later :P
Ik kreeg bij de mijne o.a. een bashguard. Volgens mij scheelt dat ook aanzienlijk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118439353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:36 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik kreeg bij de mijne o.a. een bashguard. Volgens mij scheelt dat ook aanzienlijk.
Die heb ik er niet opzitten en hoewel ik me veelal op rotsachtig gebied bevind met de fiets heb ik het gelukkig nog nooit nodig gehad. Het zou wel een goede investering zijn natuurlijk, want mocht het een keer fout gaan dan is de schade waarschijnlijk groter dan wat me een bashguard zou kosten :P

Maar dan nog ... geen geld etc. :P Que viva España :') |:(
pi_118439739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef Garagardo het volgende:

[..]

Die heb ik er niet opzitten en hoewel ik me veelal op rotsachtig gebied bevind met de fiets heb ik het gelukkig nog nooit nodig gehad. Het zou wel een goede investering zijn natuurlijk, want mocht het een keer fout gaan dan is de schade waarschijnlijk groter dan wat me een bashguard zou kosten :P

Maar dan nog ... geen geld etc. :P Que viva España :') |:(
bashgaurd die ik heb is gewoon een beschermer, geloof dat je die dingen van BBB voor 15,- kunt krijgen. Zorgt er vooral voor dat de lak op de achterbrug niet beschadigd door de ketting..
Ben toendertijd zelf alleen vergeten plakkertjes op de fiets te doen tegen cable-rub: heb nu een mooie grijze plek op mijn matzwarte stuurbuis(balhoofd heet dat ding toch?)

Ik heb trouwens hopelijk dinsdag goed nieuws: heb dan de voorlichting en het klikgesprek voor een part-time baantje op de technische Helpdesk van Tele 2 DSL. :) 1e gesprek ging al erg lekker, en de selectie testen(voicemailberichten luisteren en loggen) ook zeer goed gemaakt, dus heb hoge verwachtingen. Word geen vetpot(8,85 per uur) maar het is stukken beter als niks..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118440427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bashgaurd die ik heb is gewoon een beschermer, geloof dat je die dingen van BBB voor 15,- kunt krijgen. Zorgt er vooral voor dat de lak op de achterbrug niet beschadigd door de ketting..
Ben toendertijd zelf alleen vergeten plakkertjes op de fiets te doen tegen cable-rub: heb nu een mooie grijze plek op mijn matzwarte stuurbuis(balhoofd heet dat ding toch?)

Ik heb trouwens hopelijk dinsdag goed nieuws: heb dan de voorlichting en het klikgesprek voor een part-time baantje op de technische Helpdesk van Tele 2 DSL. :) 1e gesprek ging al erg lekker, en de selectie testen(voicemailberichten luisteren en loggen) ook zeer goed gemaakt, dus heb hoge verwachtingen. Word geen vetpot(8,85 per uur) maar het is stukken beter als niks..
Balhoofd is waar het stuur in rond draait (met lagers enzo). Ik heb helemaal geen last van cablerub op mijn stuur trouwens. Ook hier is die matzwart :P

Bashguard is gewoon een stukje plastic dus op de plek waar de ketting contact kan maken met het metaal van de achterbrug? Weer wat geleerd! Daar doelde ik dus niet op. Ik doelde meer op een bescherming van mijn tandwielen voor in verband met het fietsen over rotsen.

Tot nu toe gelukkig geen problemen.

Zo slecht betaalt dat nog niet eens volgens mij. Ik had een bijbaantje destijds in de nacht op een logistiek centrum en dat betaalde iets van 100 euro per complete nacht. Ik kan het iedereen afraden trouwens om voltijd nachtwerk te gaan doen naast je studie .... Je bent echt compleet verrot op het einde van de week en je sociale leven is 0.

Ik moest alleen de studie en dingen daarvoor in het buitenland ergens mee bekostigen dus ik had weinig alternatieven.
pi_118442406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:57 schreef Garagardo het volgende:

[..]

Balhoofd is waar het stuur in rond draait (met lagers enzo). Ik heb helemaal geen last van cablerub op mijn stuur trouwens. Ook hier is die matzwart :P

Bashguard is gewoon een stukje plastic dus op de plek waar de ketting contact kan maken met het metaal van de achterbrug? Weer wat geleerd! Daar doelde ik dus niet op. Ik doelde meer op een bescherming van mijn tandwielen voor in verband met het fietsen over rotsen.

Tot nu toe gelukkig geen problemen.

Zo slecht betaalt dat nog niet eens volgens mij. Ik had een bijbaantje destijds in de nacht op een logistiek centrum en dat betaalde iets van 100 euro per complete nacht. Ik kan het iedereen afraden trouwens om voltijd nachtwerk te gaan doen naast je studie .... Je bent echt compleet verrot op het einde van de week en je sociale leven is 0.

Ik moest alleen de studie en dingen daarvoor in het buitenland ergens mee bekostigen dus ik had weinig alternatieven.
Niet het stuur zelf, maar het voorste gedeelte van het frame.. :P Qua IT ben ik best een nerd, maar met fietsen enzo...

Mjah, dat stuk plastic noemen ze ook een bashguard.. Ik bedoelde dat stuk stof wat je om de achterbrug kan doen ter bescherming..
Kan trouwens oo kzijn dat dat een frame protector is, ben een beetje in de war vandaag met al die termen.. :P Distirbutiecentrumwerk 1 maand gedaan, niet weer... (Jumbo in Peize..) wel ander enorm sociaal werk gedaan: in een handelsbedrijf drankflessen decoderen.. flutloon, maar een aantal erg leuke collega's..

Qua salaris: zelfde werk bij KPN leverde 2,- per uur meer op, plus betere reiskostenvergoeding en incentives(korting op Gstar, vakanties enzovoorts..)

Heb dan wel niet voltijd, maar wel 2 nachten en s'weekends taxi gereden, verdiende per nacht nog geen 100,- (9-12 uur werk voor bruto 9,-) best killing inderdaad(toen ook mijn enige 1slaapvallenachterstuur ongeluk gehad.. met een splinternieuwe Transit in Duitsland lak uitgewisseld met de vangrail..)

Dingen in het buitenland ging bij mij beter: Ondanks dat ik geen stagevergoeding kreeg, huur en eten en alles zelf moest betalen(hoewel ik op stage gratis warm kon eten tussen de middag) kwam ik met meer geld terug uit Finland dan ik ervoor had.. :P Hooray voor EU-subsidie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marco001 op 25-10-2012 23:42:13 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:50:06 #195
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_118448665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

fhr, kijk eens bij Rotwild, of Ghost
Deze: http://www.ghost-bikes.co(...)ail/amr-lector-2990/ voldoet aan je eisen, en heeft een erg goede reputatie(net als de Canyon versie btw..)
Of neem het paradepaardje van GHost, de 2990 met E:I, das een soort elektronische demping, leest de ondergrond als het ware en past daar de sterkte van de demping op aan.
Wel Magura remmen i.p.v Shimano, maar die schijnen ook erg goed te zijn.
quote:
Ik vind zelf de Zesty 914 wel interessant, maar ik heb daar geen budget voor en bovendien acht ik mezelf nog niet in staat er het meeste uit te kunnen halen
Die fietsen heb ik inderdaad allemaal ook al bekeken (behalve Rotwild). LaPierre's zijn inderdaad erg leuk, maar Formula remmen (ik heb het een beetje gehad met DOT-olie in remmen) en geen chain device. Ghost zijn ook wel leuk, ik zat vooral naar de Cagua-serie te kijken. Zo'n 6590 ofzo, maar die heeft 650b wielen. De 26" Cagua heeft dan opeens weer geen chain device en andere remmen.

Een Canyon Strive AL 9.0 SL komt nog het dichtste in de buurt volgens mij. Alleen dus geen Shimano remmen maar Avid X0 Trail. Die schijnen ook erg goed te zijn, maar Avid's zijn volgens mij een drama om te ontluchten.

Leuk puzzelen!
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_118449496
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 07:50 schreef FHR het volgende:

[..]

[..]

Die fietsen heb ik inderdaad allemaal ook al bekeken (behalve Rotwild). LaPierre's zijn inderdaad erg leuk, maar Formula remmen (ik heb het een beetje gehad met DOT-olie in remmen) en geen chain device. Ghost zijn ook wel leuk, ik zat vooral naar de Cagua-serie te kijken. Zo'n 6590 ofzo, maar die heeft 650b wielen. De 26" Cagua heeft dan opeens weer geen chain device en andere remmen.

Een Canyon Strive AL 9.0 SL komt nog het dichtste in de buurt volgens mij. Alleen dus geen Shimano remmen maar Avid X0 Trail. Die schijnen ook erg goed te zijn, maar Avid's zijn volgens mij een drama om te ontluchten.

Leuk puzzelen!
qua ontluchten zou ik het niet weten(nog nooit gedaan bij de mijne) maar ik heb de Avid X5 geloof ik(of X7) en 180mm schijven, remt prima. Zelfs na een lange downhill, waarbij de remmen op ten duur behoorlijk rookten(kwamen rookpluimen af..) had ik geen verlies van remkracht. :D (i.t.t. de Formula remmen op de bike van mijn vader.. )
Canyon's zijn erg gaaf, heb zelf ook nog overwogen om zo een te nemen.
Heb geloof ik nog wel ergens de Bike van vorige maand, staat een test in waar een Canyon als testsieger uit de bus kwam. Zou best wel eens de AL 9.0 kunnen zijn geweest.
Vorig jaar op een bike festival even een Rotwild bekeken, maar die ziet er uit alsof hij wel tegen flink wat mishandeling kan.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118457325
Hartslagmeter detected *O* .. Hoef ik voorlopig niet aan een Garmin, scheelt toch ff wat centen.
Heb de gok genomen om een nieuwe borstband van 60 euro te kopen, dingen blijken dus nogal schokgevoelig te zijn.. anyway, mijn Bryton werkt weer 100%. Ik hecht echt veel waarde aan hartslagmeting, stelt mij ook enorm gerust tijdens zware ritten.

Bar Ends ook binnen en gemonteerd, stuur is best breed geworden maar ik denk dat ik op lange afstandritten er wel profijt van heb en je kan ze er ook zo weer afhalen.
-weg-
pi_118464681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef Auti het volgende:
Hartslagmeter detected *O* .. Hoef ik voorlopig niet aan een Garmin, scheelt toch ff wat centen.
Heb de gok genomen om een nieuwe borstband van 60 euro te kopen, dingen blijken dus nogal schokgevoelig te zijn.. anyway, mijn Bryton werkt weer 100%. Ik hecht echt veel waarde aan hartslagmeting, stelt mij ook enorm gerust tijdens zware ritten.

Bar Ends ook binnen en gemonteerd, stuur is best breed geworden maar ik denk dat ik op lange afstandritten er wel profijt van heb en je kan ze er ook zo weer afhalen.
Barends zijn geweldig :) Gebruik ze ook bij de langere klimmen, kan je lekker aan het stuur trekken namelijk..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118465828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef TinyTuna het volgende:
Misschien morgen wat vrouwenkilometers maken. ;) Weet iemand toevalling een track die (komt de waslijst aan eisen): 1. Met het OV bereikbaar is. 2. Fietsverhuur heeft (en dan het liefst fietsen met 17" frames) 3. Een beetje technisch is.

Schoorl en Noordwijk zijn een optie, maar ik zou wel eens wat nieuws willen proberen. :Y
Holterberg en dan fietsverhuur Jan Stam in Holten. Ligt praktisch naast het station.
pi_118468309
Morgen naar de fietsenboer, even reserve 29inch bandje halen, zadeltasje en energiedrank.

Zondag mn route weer met minimaal 4km offroad uitbreiden. Klinkt niet ver, maar is wel 4 km extra single track, duin, paar pittige klimmetjes.
De eerste aantal offroad KM is meer single en verharde bosgrond met wat kleine klimmetjes
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')